Novinky
_MT_
0
Logicky by měl být pojištěný řidič, ne auto. Auto totiž nehodu nezpůsobí. Jenže to by připravilo pojišťovny o lukrativní a stabilní zdroj příjmů. Pak není důvod se omezovat na jednu značku. Naopak si myslím, že každé auto má mít svou. Nicméně osobní značka a pořadové číslo auta by také dávala smysl.
Přejít do diskuze
myslim si ze to taky problem nebude. V CH mame asi 8 aut na jednu znacku, platis poistenie za to najdrahsie auto... Neviem co je na tom tak takze mat na 1 znacku viacej aut -.-
U nás by to neprešlo už len preto, lebo úradník uvažuje úplne inak - nie koľko by ušetrili motoristi, ale o koľko peňazí by prišiel štát.
Okrem dôvodov spomínaných v článku je toto riešenie dobré ešte pre tzv. Winterautá, t.j. autá používané len cez zimu.
Okrem dôvodov spomínaných v článku je toto riešenie dobré ešte pre tzv. Winterautá, t.j. autá používané len cez zimu.
Všechny je odhlas a na úřadě je pětitisícikorunou popros, jestli by ti nedali po sobě jdoucí řadu 😄
Ve Švýcarsku můžeš mít tradičně jednu značku pro více svých vozů a vše co s tím souvisí (včetně pojištění).
Tím větší úspora pro tebe (ušetřil bys hned třikrát), furt lepší mít tři "dvojice", než šest "jednotlivců"... 😉
Jo, to by bylo super. Jedna značka a jedno pojištění - pro někoho kdo má jedno auto jen na víkendy by to byla pecka. 😄
Spíš by měli zavést to, že ti stačí jedno povinné ručení, protože zároveň nemůžeš řídit a způsobit škodu ve dvou autech najednou. Myslím, že to takhle je ve Švýcarsku, nechci si ted vymýšlet. prostě nějak to je vymyšlené, i když to auto neřídí majitel. Takže řekněme, že kdyby si měl dvou a půl litr a něco menšího s jednačtyřkou, tak bys platil za dvaapůl a to menší by bylo gratis, nebo třeba s nějakým menším příplatkem "za agendu". Ale to by se pánům v pojišťovnách nelíbilo.