Ekonomika
Realitu samotnou se nedozví doslova nikdo... SDA má jen velmi limitované možnosti, jak dospět ke skutečnému počtu registrací v ČR... Ree😜ort odhadem stoupl ve srovnání s rokem 2010 cca o třetinu, jen není vždy dobře vidět... tytam jsou dny jednodenních registrací Fordu, následného odregistrování, vystavení COC listů a e😜edice na kamiony směr Německo... Vošický jako duchodní otec dnes šéfuje Hyundai, který vystoupil z SDA výlučně proto, aby nemusel předkládat přehled o registracích a vydaných COC listech a kliďánko posílá kamiony s celou modelovou řadou do Němec dál - jako za starých dobrých časů...
Ford takhle relativně transparentně odveze asi 20-25% svých prodejů, VW také - ale ten ne tak okatě - IVG si nechá nahlížet do karet jen trochu a odregistrování od data první registrace do jednoho měsíce (tyto případy SDA eviduje) nedělá u všech ree😜ortů.. Odhaduji, že více než polovina prodejů Pola i Golfu jdou ven... Aby se neřeklo, tak IVG neposkytuje na základní - nejžádanější - Polo slevu firmám na více, než 2 kusy >😒]
O prémiových značkách nemá smysl mluvit.. tam je procento prodejů za hranice velmi vysoké, ale co je mnohem zajímavější, to je relativně nová strategie Škody... Prodej do Německa a dalších zemí přes vybrané "komunikační kanály" rychle roste.. A Škoda, samozřejmě, není členem SDA, co by tam dělala, že... Takže jediné místo, kde je naprosto přesná evidence o vydaných COC listech, tedy jinými slovy o ree😜ortech, je ministerstvo dopravy a spojů... Žádná zákonná povinnost informovat veřejnost o počtech prodejů pro MDS neexistuje a tak se můžeme dočíst třeba to, že podíl vývozů vozidel do zahraničí je "čtyřprocentní" >😁 :yes:
Ford takhle relativně transparentně odveze asi 20-25% svých prodejů, VW také - ale ten ne tak okatě - IVG si nechá nahlížet do karet jen trochu a odregistrování od data první registrace do jednoho měsíce (tyto případy SDA eviduje) nedělá u všech ree😜ortů.. Odhaduji, že více než polovina prodejů Pola i Golfu jdou ven... Aby se neřeklo, tak IVG neposkytuje na základní - nejžádanější - Polo slevu firmám na více, než 2 kusy >😒]
O prémiových značkách nemá smysl mluvit.. tam je procento prodejů za hranice velmi vysoké, ale co je mnohem zajímavější, to je relativně nová strategie Škody... Prodej do Německa a dalších zemí přes vybrané "komunikační kanály" rychle roste.. A Škoda, samozřejmě, není členem SDA, co by tam dělala, že... Takže jediné místo, kde je naprosto přesná evidence o vydaných COC listech, tedy jinými slovy o ree😜ortech, je ministerstvo dopravy a spojů... Žádná zákonná povinnost informovat veřejnost o počtech prodejů pro MDS neexistuje a tak se můžeme dočíst třeba to, že podíl vývozů vozidel do zahraničí je "čtyřprocentní" >😁 :yes:
Děkuji za tento fundovaný článek. A nyní zásadní otázka -k čemu tedy slouží výše zmiňovaná organizace -SDA? Já bych si i odpověděl, ale asi by to bylo neslušné. 😉 Co by mne ale opravdu zajímalo je, jak tedy rostl český trh, nebo padal, ale to se asi nedozvím, že?
[odkaz]
[odkaz]
[odkaz]