Ekonomika
Perun
0
SDA toho umí dost... Celkový výsledek trhu je ale zkreslený a ono - upřímně - nikomu se do toho nijak zvlášť pitvat nechce.. 😉
Přejít do diskuze
Děkuji za tento fundovaný článek. A nyní zásadní otázka -k čemu tedy slouží výše zmiňovaná organizace -SDA? Já bych si i odpověděl, ale asi by to bylo neslušné. 😉 Co by mne ale opravdu zajímalo je, jak tedy rostl český trh, nebo padal, ale to se asi nedozvím, že?
Realitu samotnou se nedozví doslova nikdo... SDA má jen velmi limitované možnosti, jak dospět ke skutečnému počtu registrací v ČR... Ree😜ort odhadem stoupl ve srovnání s rokem 2010 cca o třetinu, jen není vždy dobře vidět... tytam jsou dny jednodenních registrací Fordu, následného odregistrování, vystavení COC listů a e😜edice na kamiony směr Německo... Vošický jako duchodní otec dnes šéfuje Hyundai, který vystoupil z SDA výlučně proto, aby nemusel předkládat přehled o registracích a vydaných COC listech a kliďánko posílá kamiony s celou modelovou řadou do Němec dál - jako za starých dobrých časů...
Ford takhle relativně transparentně odveze asi 20-25% svých prodejů, VW také - ale ten ne tak okatě - IVG si nechá nahlížet do karet jen trochu a odregistrování od data první registrace do jednoho měsíce (tyto případy SDA eviduje) nedělá u všech ree😜ortů.. Odhaduji, že více než polovina prodejů Pola i Golfu jdou ven... Aby se neřeklo, tak IVG neposkytuje na základní - nejžádanější - Polo slevu firmám na více, než 2 kusy >😒]
O prémiových značkách nemá smysl mluvit.. tam je procento prodejů za hranice velmi vysoké, ale co je mnohem zajímavější, to je relativně nová strategie Škody... Prodej do Německa a dalších zemí přes vybrané "komunikační kanály" rychle roste.. A Škoda, samozřejmě, není členem SDA, co by tam dělala, že... Takže jediné místo, kde je naprosto přesná evidence o vydaných COC listech, tedy jinými slovy o ree😜ortech, je ministerstvo dopravy a spojů... Žádná zákonná povinnost informovat veřejnost o počtech prodejů pro MDS neexistuje a tak se můžeme dočíst třeba to, že podíl vývozů vozidel do zahraničí je "čtyřprocentní" >😁 :yes:
Ford takhle relativně transparentně odveze asi 20-25% svých prodejů, VW také - ale ten ne tak okatě - IVG si nechá nahlížet do karet jen trochu a odregistrování od data první registrace do jednoho měsíce (tyto případy SDA eviduje) nedělá u všech ree😜ortů.. Odhaduji, že více než polovina prodejů Pola i Golfu jdou ven... Aby se neřeklo, tak IVG neposkytuje na základní - nejžádanější - Polo slevu firmám na více, než 2 kusy >😒]
O prémiových značkách nemá smysl mluvit.. tam je procento prodejů za hranice velmi vysoké, ale co je mnohem zajímavější, to je relativně nová strategie Škody... Prodej do Německa a dalších zemí přes vybrané "komunikační kanály" rychle roste.. A Škoda, samozřejmě, není členem SDA, co by tam dělala, že... Takže jediné místo, kde je naprosto přesná evidence o vydaných COC listech, tedy jinými slovy o ree😜ortech, je ministerstvo dopravy a spojů... Žádná zákonná povinnost informovat veřejnost o počtech prodejů pro MDS neexistuje a tak se můžeme dočíst třeba to, že podíl vývozů vozidel do zahraničí je "čtyřprocentní" >😁 :yes:
Souhlas, kvality není nikdy dost, nicméně Škoda dělá velké pokroky, na nejnáročnějších trzích se zlepšuje ve spokojenosti zákazníků, v Německu je už před BMW, ve Francii deklasuje domácí výrobce, v UK je před celou D3, všude předbíhá matku.
[odkaz]
[odkaz]
[odkaz]
[odkaz]
[odkaz]
[odkaz]
😉 V kategorii 2 až 3 roky skončila Octavia na 54. místě s průměrným počtem závad 5,5 procent. Nejbližší konkurenti, Focus a Golf, dopadli lépe – Focus 38. místo a 4,7 %, Golf 24. místo a 4,2 %. Kia Ceed skončila na nezáviděníhodné 107. pozici s průměrným počtem závad 8,0 %. Octavia si vedla pouze průměrně, ale určitě ne špatně – stejného výsledku dosáhlo i BMW řady 5 nebo VW Passat.