Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Diskuse: Designový duel: Hyundai i30 (minulá vs. nová generace)

Úpravy designu kompaktního vozu Hyundai přinesly více dynamiky a pozměnily několik zásadních prvků. Bude to však stačit v boji s konkurencí?
Zpět na článek
26. 12. 2011 09:31
26. 12. 2011 09:42
26. 12. 2011 18:15
26. 12. 2011 10:40
26. 12. 2011 15:36
26. 12. 2011 13:03
26. 12. 2011 13:27
26. 12. 2011 13:36
26. 12. 2011 13:54
26. 12. 2011 14:18
26. 12. 2011 14:46
26. 12. 2011 18:59
26. 12. 2011 21:03
27. 12. 2011 07:50
27. 12. 2011 15:49
28. 12. 2011 18:38
28. 12. 2011 18:58
28. 12. 2011 22:13
28. 12. 2011 22:21
29. 12. 2011 09:09
29. 12. 2011 15:34
27. 12. 2011 11:52
27. 12. 2011 15:52
27. 12. 2011 22:10
28. 12. 2011 00:13
28. 12. 2011 10:19
28. 12. 2011 16:50
26. 12. 2011 14:49
26. 12. 2011 16:51
26. 12. 2011 16:54
26. 12. 2011 19:39
27. 12. 2011 23:47
26. 12. 2011 09:31
Starší je hezčí
Vím že se mnou většina z vás nebude souhlasit, ale mě připadá hezčí ta starší i30. Vzhled té nové mě připadá už takový přeplácaný ... ale možná nakonec se mi nelíbí prostě ani jedna :-)
Rozbalit vlákno
1
Avatar - Ada je zase tady
26. 12. 2011 10:01
Re: Starší je hezčí
Presne tak. Hezka neni ani jedna z uvedenych dvou generaci.
Avatar - leone
26. 12. 2011 09:42
Desing
Desing se mi líbí jednoznačně této druhé generace,....jelikož vyhlížím 3.generaci Leonu, ..když jsem toto letmo poprvé zahlédl, a samozřejmě na základě studie IBE, myslel, že se konecně v SEATU rozhoupali, nevím proč stále oddalují premiéru,....ale k článku, ÍČKO vypadá skvěle, možná bude mým favoritem, no rozhodou jízdní pocity, pak se uvidí, cena po náběhu se snad usadí v rozumné hladině, :-) :-)
Rozbalit vlákno
1
Avatar - 3_diamanty
26. 12. 2011 09:50
nova i30 vyzera velmi dobre
:yes:

zozadu to porovnanie az take markantne nie je ale z bocneho profilu a spredu je rozdiel oproti minulej generacii v dizajne cele stvrtstorocie

:yes:

dizajn super, motory super, interier takisto bez chyby, uspech je opat zaruceny :yes:
Rozbalit vlákno
2
Avatar - Nerez
26. 12. 2011 12:07
Re: nova i30 vyzera velmi dobre
Cena kamaráde, cena. Ta bude rozhodovat o úspěchu a neúspěchu i30. Jak nasadí sebevědomouc cenu, dopadnou jak v případě i40.
Avatar - Ronault.
26. 12. 2011 12:12
Re: nova i30 vyzera velmi dobre
Tak tak, když se i30 bude prodávat za ceny podobné té současné, tak bude úspěch... i když nedodážu si představit, že by oproti aktuální ceně posledních kousků i30 cena nahoru nešla, protože ty jsou bezkonurenčně nejlevnější na celém trhu (nepočítám M. Generation, který není tak dobře vybavený a cena bez leasingu není tak výhodná, dokonce mimo Generation je docela vysoká)
Avatar - petrumr
26. 12. 2011 10:40
Sbalit vlákno
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Rozbalit vlákno
1
Avatar - Bristol
26. 12. 2011 15:36
Re: ok
mě teda i30 přijde dost svěží...narozdíl od ceedu... ;-)
26. 12. 2011 10:44
tak ako v prvej generacii Kia ceed bude krajšia...
vždy sa mi viac pačil Ceed zo žiliny ako i30 z nošovic...čo sa tyka dizajnu obe auta su z profilu rovnake,ale kia sa lepšie popasovala s prednou aj zadnou častou,preto som zvedavy na noveho ceeda ...interier i30ka 2 a Ceed 2 sa budu lišiť uplne konečne pride ceed o vertikalne vyduchy ventilacie a bude to niečo na sposob c4ky od citroenu,kvalita sice neviem aka zatial som videl z bliska len predseriove kusy a to sa neda hodnotit inak len z pohladu vzhladu bude nova ceed palubka :yes: tak asi tak 30ka sa medzigeneračne posunula,vyzrela,ale zaroven dostala aj znaky dnešnej doby ,všeliake nezmyselne linky ,ktore maju zaujat a to ja nemusim...
Rozbalit vlákno
6
Avatar - Aladeen
26. 12. 2011 10:55
Re: tak ako v prvej generacii Kia ceed bude krajšia...
Kia cee apostroficky d podla mna kvalitou zaostáva , taktiež dizajn nemajú boh vie aký ...
A o poruchovosti ani nehovorím ... kamarát si kúpil sportage a už o 6 mesiacov bol v servise a vygrcal tam 10 000 czk za opravu .... + V Cee apostof de si nemozes sam vymeniť žiarovku v svetlometoch , len koli tomu musis ist do servisu a zase vygrcať 1000 czk... proste sa na Hyundai nechytá a ty hlupáci čo robia pre Kiu reklamu a hovoria že je lepšia ako Hyundai tak su na veľkom omyle .. >:D >:D >:D :-!
a co sa týka dizajnu , chlapci co projektovali i30-ku interier nerobili preto aby bol super nadčasový ale preto aby bol funkčný a jednoduchý :D
26. 12. 2011 11:10
Re: tak ako v prvej generacii Kia ceed bude krajšia...
Coze uz len musel po 6 mesiacoch menit? A ze sa to nevstahovalo na zaruku? A zaujimave, ja som bol s mojim Ceedom koli vymene ziarovky tiez v servise - oficialne v Kia - dali mi po 70000 km novu ziarovku a vsetko bolo (praca plus ziarovka) bezplatne!!! Tak kde chodi ten tvoj kamarat do servisu????
26. 12. 2011 11:17
Re: tak ako v prvej generacii Kia ceed bude krajšia...
Tiez som uz videl ciastocne zabery palubky Ceedu a musim povedat-skvela praca :yes: . Inac sa pripajam k mensine, podla mna mal pre Hy väcsi vyznam prvy model...prave tak ako i pre Kia. Obe znacky musia velmi bojovat o povest, neznamost tychto znaciek (zvlast Kia) je stale ich najväcsie minus.Ked som si ja tu v Rakusku kupil pred 3 rokmi Ceed, mojich 10 najblizsich kamaratov o nejakej KIA dovtedy ani nepoculi a nevedeli to ani vyslovit. Kazdym rokom idu obe znacky vpred a hlavne do povedomia ludi. Najtahsi je zaciatok a to boli prve modely pre europu, Hy a Kia su uz podla mna v europe vdaka prvym generaciam dalej ako na zaciatku.
26. 12. 2011 18:55
Re: tak ako v prvej generacii Kia ceed bude krajšia...
nemam nic proti rozumnej kritike ale pisat tu take klamstva to uz je fakt vrchol. Ten tvoj znamy, ktoreho si si vymyslel je asi uplny kus vola, ked na aute v zaruke platil 10tisic za opravu. Tak nabuduce skus ten vymysleny pribeh trosku viac premysliet aby to nebolo take okate.
28. 12. 2011 10:08
Re: tak ako v prvej generacii Kia ceed bude krajšia...
Klid. Dle údajů v profilu je mu 14 let...

Ten má na tyto výplody, na rozdíl od jiných, ještě nárok. Ale ten nick, s tím by měl něco dělat už teď ;-)
27. 12. 2011 23:05
Re: tak ako v prvej generacii Kia ceed bude krajšia...
No, žárovku jsem si nechal vyměnit (na počkání - 15 minut s kávou k tomu), protože bych musel demontovat nádržku tuším ostřikovače. Cena - asi 250 Kč, což jak jsem pak koukal je cena žárovky.
Teď měnili tyčky stabilizátoru - zdarma (po 32 t. km). Jediný problém na záruku byl s lakem kapoty (asi 2 cm2 odloupnutého lesku) - zdarma, ale to už nebylo na počkání :-) :-)
26. 12. 2011 12:23
Nejstarší, starší, nová
Tak ono máme tady 3 vzhledy. Nejstarší, původní (nejkonzervativnější) vzhled, dále pak facelift (o něco více dynamičtější vzhled masky chladiče a další detaily) a pak nová i30 (fluid-type). Mám tu nejstarší; a pořád se mi líbí. Onen facelift mě v jistých ohledech moc nenadchl. Avšak nová je designově skvělá - perfektní! Taky na designu pracoval šéfdesignér značky Hyundai Thomas Bürkle, který dříve pracoval u BMW!

Jinak, kdo zvažuje ve svém výběru možností i novou i30, vřele doporučuji! Jděte do ní! Ve srovnávacím testu (v Autotipu) s Golfem dopadla výborně! "Mladického elánu má oproti Golfu na rozdávání... Jízdní komfort je na úrovni... Jenom samou chválu zasluhuje motor i30... co dříve platilo o japonských automobilkách, dnes pasuje na Hyundai... hodně se přiblížil tenhle vůz evropské špičce... Respekt zasluhuje především vnější design, použité materiály, dílenské zpracování... na pozoru se musejí mít nejen Francouzi a Italové, ale také Ford a Opel." - Auto Tip 24/11 Volkswagen Golf 1.6 TDI vs. Hyundai i30 1.6 CRDi
Rozbalit vlákno
19
Avatar - Nerez
26. 12. 2011 13:09
Re: Nejstarší, starší, nová
Tenhle trapnej příspěvek jsem už tady minimalně jednou četl :no:
26. 12. 2011 13:30
Re: Nejstarší, starší, nová
to si písal,aj ked tu denne pribudali rovnake clanky o šitigo? :-) :-)
Avatar - Flai
26. 12. 2011 13:37
Re: Nejstarší, starší, nová
na staré se mí líbil zadek,na nové zase předek ... Celkově se mi nelíbí ani jedna ;-\
26. 12. 2011 13:54
Re: Nejstarší, starší, nová
Mně celkem všechny... pouze opakuji: jen ten facelift (II) mě moc nenadchl... Mnozí hodnotí design velice, velice kladně: "Respekt zasluhuje především vnější design!" - Autotip... ;-)

Autoweb.cz: "Nevýrazný design je pryč, nová generace vozu Hyundai i30 přichází s ostrými liniemi a sebevědomým výrazem."
Auto - iDnes: "Atraktivní design..."
Autokaleidoskop: "...charakterizuje nový, odvážný a vzrušující design."

:yes:
Avatar - Nerez
26. 12. 2011 16:07
Re: Nejstarší, starší, nová
Přívlastkem atraktivní design tady autoři ocenili velkou spoustu aut, to bych zrovna jako něco extra nebral :-)
Avatar - 4hill
26. 12. 2011 20:35
Re: Nejstarší, starší, nová
To je časopisů co přečteš..Vystřihuješ si ty příspěvky? >:-[]
26. 12. 2011 13:41
Re: Nejstarší, starší, nová
COŽE? Tady že je to prý někde 2x??? >:D Nesmysl! O třech designových vzhledech, o tom, jakou i30 mám, o tom, co mě nadchlo nebo ne; a o šéfdesignérovi Hyundai??? To vše je tady pouze jednou... klidně - pojďme hledat a počítat! ;-) ... 2. část příspěvku je neměnný odkaz na jistou recenzi - srovnávací test! Ten je zde v této diskusi k nové i30 ale zase jen jednou! >:D
Avatar - Ronault.
26. 12. 2011 13:54
Re: Nejstarší, starší, nová
A v jiných diskuzích je asi 150x
26. 12. 2011 14:02
Re: Nejstarší, starší, nová
Pak toto ovšem platí o dalších poznámkách, které jsem četl snad již 200x jinde: o roztahování rejžovců, výběr z motorů, marketingové triky 5-7 let, o úspěchu i30 že bude rozhodovat cena atd. atd. ... kolikrát a kde všude já už toto četl??? ...
Avatar - Ronault.
26. 12. 2011 14:08
Re: Nejstarší, starší, nová
Rozdíl je v tom, jestli prezentuješ svůj názor, který si umíš věcnými argumenty obhájet nebo prezentuješ stejnou okopírovanou větu od někoho jiného a působíš tak jako prázdná nádoba bez vlastní myšlenky.
26. 12. 2011 14:13
Re: Nejstarší, starší, nová
Rozdíl je v tom, že jsem své myšlenky vyjádřil naprosto jasně... a jestli to někdo nevidí, tak posílám tapetaci: "Tak ono máme tady 3 vzhledy. Nejstarší, původní (nejkonzervativnější) vzhled, dále pak facelift (o něco více dynamičtější vzhled masky chladiče a další detaily) a pak nová i30 (fluid-type). Mám tu nejstarší; a pořád SE MI líbí. Onen facelift MĚ v jistých ohledech moc NENADCHL. Avšak nová je designově skvělá - perfektní!" - samozřejmě podle MĚ! ...
Avatar - Ronault.
26. 12. 2011 14:40
Re: Nejstarší, starší, nová
Pokud to nevidíš, tak tady tapetuješ pořád 8-s
Avatar - Nerez
26. 12. 2011 16:10
Re: Nejstarší, starší, nová
Přesně ten druhá odstavec jsem měl na mysli. Pokud už chceš fanaticky něco obdivovat a prezentovat, měl bys zkusit to napsat s noblesou, aby se to pěkně četlo a aby se u toho člověk zasmál, jako třeba GTI.
Ale tohle kopírování je trapné a nudné :no:
26. 12. 2011 18:04
Re: Nejstarší, starší, nová
Uvést výsledky srovnávacích testů z jistých odkazů či časopisů nudné nikdy není... srovnávací testy probíhají na automobilistických serverech, podobně jako v časopisech... to, že někdo tady jednou uvede odkaz - tohle s trapností nemá vůbec nic společného... mně zase připadá trapné takto někoho napadat; a navíc nudné, poněvadž na ono srovnání NIKDO ani argumenty či něčím podobným nereaguje! A to je nudné a trapné... ;-)
Avatar - Nerez
26. 12. 2011 20:15
Re: Nejstarší, starší, nová
Jenže ten odkaz sem dáváš pořád dokola. Aha, ono to bude asi tím, že víc ocenění se autu nedostalo. Tak to potom chápu ;-)
Avatar - Ronault.
26. 12. 2011 21:05
Re: Nejstarší, starší, nová
To, že musíš dávat jen překopírované texty testů je nudné, ale nejen nudné, ale svěfčí to o tom, že máš natolik málo zkušeností a znalostí, že si nejsi ani schopen vytvořit svůj vlastní názor. U dítěte a puberťáka opěvujícího tatínkovo auto se to chápat dá.
27. 12. 2011 12:15
Re: Nejstarší, starší, nová
Já tady zde v této diskusi dal onen příklad srovnávacího testu z Autotipu mezi novou i30 a Golfem jen JEDNOU! Nudné to nemůže být ani náhodou! Kdo jiný a kde již jasně srovnal právě tyto dva vozy - prototyp nové i30 a Golfu??? Toto srovnání je nejen zajímavé a podstatné k tomuto tématu, ale také v současné době jedinečné a ojedinělé. Tolik můj pohled dna věc... ;-)
Avatar - 4hill
26. 12. 2011 20:41
Re: Nejstarší, starší, nová
čti mezi řádky. auto tip bla bla bla,autoweb bla bla bla,autokaleidoskop bla bla bla..Občas mám pocit že ten člověk snad prodává v trafice a hrozně se nudí >:D
27. 12. 2011 12:21
Re: Nejstarší, starší, nová
:-) ... no ono "bla bla bla" - mezi námi - Autoweb či Autokaleidoskop - jsou evidentně WEBOVÉ automagazíny, které EHM jaksi v TRAFIKÁCH nenajdeš >:D >:-[] ... ale to je detail... ble ble ble :yes:

(jinak doporučuji si někdy do těch trafik zajít, zjistit, CO se prodává... a nějaké ty testy a recenze si pročíst...)

>:D
Avatar - KANKUNEN
26. 12. 2011 13:03
rejžovci
Jako evropan jsem vcelku nespokojený tím, jak se tady ta rejže rozpíná. Nejmrzutější na tom je, že ti korejci opravdu chtějí vyrábět dobrá auta na úrovni VW a Fordu a nepochybuji jim to podaří a doplatí na to Evropa. Fiat už prakticky z této třídy vypadl a jedni francouzi lepí lišty a druzí se snaží sedanama z turecka. Nevidím to dobře.
Rozbalit vlákno
23
Avatar - Ronault.
26. 12. 2011 13:27
Re: rejžovci
Sdílím tvé obavy...
Fiat je celý špatně díky marketingu. Vememe-li jen náš malý trh jako ukázku... V čem je třeba takové Bravo horší než Ceed/i30? Chybí mu kombi, jinak mě nic nenapadá. Motory má na výběr lepší, jízda není o nic horší, kvalita rozhodně není špatná, design je asi 1739839309x lepší (a to jsem ještě i30 hodně přidal), jen to umět prodat. Takové marketingové triky jako 5-7 letá záruka prostě Fiat neudělal a doplácí na svou pověst a ne zrovna nízké ceny.

Francouzi se mohou taky bát, nicméně ti alespoň trochu prodávat umí... Pozoruju, že i Renault začíná chápat, že nejen cena prodává, viz Thalia a její záruka a servis v ceně a prý v Anglii tohle bude u Renaultu běžné, je jen otázka, kdy tohle nasadí u nás. PSA zase trumfuje designem, interiéry i motory...

Uvidíme, proti Japoncům má u nás H/K více domácké prostředí, ale to mají zase japonci historicky více v Anglii a jinde, kde mají své výrobní závody...
26. 12. 2011 13:36
Re: rejžovci
neviem,prečo obavy? ved prave to moze byt hnacou silou aby sa europania vysvihli...i ked osobne si myslim,ze H/K chce sa viac dohnat japonske automobilky (kulturne blizsie)...ale kazda konkurencia,ci uz len cenova,je v tomto dobra...
Avatar - Ronault.
26. 12. 2011 13:54
Re: rejžovci
Víš proč obavy? Srovnej si třeba pracovní a platové podmínky v Nošovicích a v Mladé Boleslavi. Nošovice, to je jen montovna, přitom PR Hyundaie se nestydí označovat jejich výrobky za české, zatímco ve Škodovce pořád mnoho lidí pracuje ve vývoji, Škodovka hledá nejen dělníky, ale i vysokoškolsky vzdělané vývojaře a managery, v Nošovicích hledají dělníky, které když bude nutno zplatit o moc lépe, tak se přesune výroba jinam a nám zůstane pod Beskydami kus zničeného území... Je to až děsivý pohled koukat na ten komplex třeba z hory Prašivé, přitom o pár kilometrů dál u Ostravy jsou hektary zničené a nevyužité půdy :'-( (ale samozřejmě to je naše blbost, ne Hyundaie)
26. 12. 2011 14:18
Re: rejžovci
Aha...to iste mozeme povedat my o PSA ci VW...a? Dal niekto z nas (štat) tolkým ludom pracu ako automobilky+dodavatelia? Na druhu stranu,o tom,ci tu budu,rozhoduje trh+politika,nie len platy robotníkov...KIA/Hyundai...VW...nestihaj… splnat vsetky objednavky(na Q7 cakas 12 mesiacov - pokial si ju neukradneš:)...neni dovod zavierat fabriku,ale prave naopak...u skody to bude podobne predpokladam. Hlavne je to diskusia o inom...nie o autach

:-)
Avatar - Ronault.
26. 12. 2011 14:46
Re: rejžovci
To chce vnímat v širším kontextu, ona PSA či VW mají jakousi základnu v EU, mají historickou hodnotu i hodnotu jakožto dědictví po předcích. Tak nějak postrádám, co můžeš jako fanoušek Hyundaie dát nad postel svého dítěte, jestli třeba první Hyudaie, co nebylo nic jiného než licence nebo mu tam dáš plakát 911, F40, DS, Gordini, F1 atd...

A uvidíme za 20-50 let, jestli tady bude vyrábět Hyundai nebo Škoda.

PS: SK je na tom ještě hůře... :-|
26. 12. 2011 18:59
Re: rejžovci
Historii je dobré znát,ale nic víc.Kupuješ snad pouze italské produkty,kvůli Římské říši (tady takováto organizace v tu dobu nebyla).Nebo pouze řecké kvůli antice?Můžeš jít ještě dále.
Budoucnost to je to pravé,ne minulost.
Ne ohlížení se,ale tvořením hodnot a to Evropa už přestala.
Vývoj probíhá v cyklech,nikdo není neustále nahoře.[odkaz]
Takže dál žijme z historie ať nám ujíždí vlak.
Všechny výdobytky civilace měli počátky ve vizích tvůrců,vize je budoucnost ne minulost.
Avatar - Ronault.
26. 12. 2011 21:03
Re: rejžovci
Pokud neuznáváš svou minulost, pokud neuznáváš své předky, tak nečekej nic dobrého v budoucnosti.
Apokud chceš aby Evropě ujížděl nadále vlak, protože asi tedy Evropan nejsi, tak si kupuj, co chceš.
27. 12. 2011 07:50
Re: rejžovci
Pokud nemáš doma škodovku (a to nemáš), mohl by se do této tvé role pasovat kdokoli jiný se škodofkou a používat stejné argumenty, jen ve víc regionálnějším kontextu - ČR vs. FR.

Jak už ti někdo napsal, je to vývoj a ten se od klávesnice nedá nijak ovlivnit.

Předky uznávám, ale vždy si vyberu výrobek, který bude nejlepší pro mě. Předci s tím nemají nic společného.
Avatar - Ronault.
27. 12. 2011 15:49
Re: rejžovci
Neříkám ti, že si nemáš vybrat výrobek, který je nejlepší, ale mám pocit, že se tady kupují často produkty ne proto, že jsou lepší, ale nejsou evropské...
28. 12. 2011 18:38
Re: rejžovci
Dost velká kravina :no:
Avatar - Ronault.
28. 12. 2011 18:58
Re: rejžovci
To si říkají tví rodiče před tebou dost často, co?
28. 12. 2011 22:13
Re: rejžovci
Neber laskavě do huby mé rodiče na to jsem obzvlášť háklivý, milý Evropane, podívej se na snůšku těch hloupostí, co jsi tady vyplodil a potom se mrkni třeba na stránky HN či EURA, aby jsi věděl, kde ti s globalizací ujel vlak. A potom, prosím, mudruj.
Avatar - Ronault.
28. 12. 2011 22:21
Re: rejžovci
Na co jsi háklivý mi je upřímně jedno, hlavně v případě, že jsi to vůbec nepochopil.
O tom, komu kam ujel vlak není pochyb, o tom, co s tím dělat, krom toho, že budeš hrdě číst HN, evidentně ani netušíš... možná tím podporováním zahraničních firem a zahraničního průmyslu evropě určitě prospěješ >:D
29. 12. 2011 09:09
Re: rejžovci
Buran zůstane vždy buranem a nevzdělanec nevzdělancem! Tvůj případ. Tipuji Tě na rychlokvašeného odborníka na všechno a všude, takový novodobý brouk Pytlík. Jen s tím rozdílem, že máš k dipsozici klávesnici počítače a své hlouposti vytrubuješ na webech, což brouk Pytlík ještě neměl. :no:
Avatar - Ronault.
29. 12. 2011 15:34
Re: rejžovci
Těší mě, Ronault ;-)
27. 12. 2011 11:52
Re: rejžovci
Tak pokud budeme ctít naše předky,tak kdo byl vždy v minulosti nepřítel?S ktrerýmy sousednímy národy nejvíce bojovali?
Nehrozilo nám v minulosti,že nebudeme mít ani svůj jazyk?
Tak a teď je budeš ekonomicky podporovat?Tak ctíš naše předky,nebo nectíš?
Jak zajistíš,aby prostředky,které utratím za evropský produkt,nebyly pouze prožrány,promarněny?Konkurence je potřebná (nejen evropská,ale i zámořská),té se bát nemusíme,musíme se bát pouze sami sebe.
Avatar - Ronault.
27. 12. 2011 15:52
Re: rejžovci
Historie a kultura není jen o tom, kdo byl a nebyl náš nepřítel. Nebo snad máš pocit, že ti je bližší Pagoda a rozsypaný čaj před latinkou a např. Koloseem?

Pokud kupuješ české zboží, máš větší jistotu, že peníze zůstanou v česku než když kupuješ čínské nebo korejské zboží. Koho tím podporuješ je asi jasné.
27. 12. 2011 22:10
Re: rejžovci
Myslíš českou firmu,nebo s majitelem z jiné země?Majitel rozhoduje kam tečou prostředky,ne podřízení. :-!
Avatar - Ronault.
28. 12. 2011 00:13
Re: rejžovci
Vůbec mě netrápí, že bude třeba VW investovat za české peníze v Číně, když pořád bude mít Škodovka vývojové centrum tady a evropská auta nebudou vypadat jako Asijská a my za pár let zůstaneme jako okrajový trh... ;-)
28. 12. 2011 10:19
Re: rejžovci
Jen ve zkratce - máš mou plnou podporu v tom, co v tomto vlákně píšeš. Jen naprosto nechápu, že se zde našlo tolik takových, kteří nejsou schopni, či nechtějí, chápat.
28. 12. 2011 16:50
Re: rejžovci
Ale jo,i ryze česká firma může investovat třeba v té číně.Byl jsi někdy v centrále firmy,která má zde i svou pobočku,značku?To by jsi pak teprve viděl rozdíly.
Víš kolik se odvádí ze zisků majitelům?Je to dost peněz,ktreré z naší republiky odejdou.Samozřejmě museli investovat.Ale to všichni,kteří zde podnikají.
A víš stoprocentně,že to co je nyní,bude stále?Vývojové centrum Škoda tady má,ale bude stejné?Bude dvakrát takové?Bude z něj profitovat více lidí?
Moc neznámých.
Vždy je lepší býti majitelem,než jen podřízeným,ovšem ne protoho kdo se bojí rozhodovat.Tak jako někomu vyhovuje podnájem,někdo má radši své.U jednoho menší starost,u druhého větší starost.Ale než být pouhý nájemník,podřízený,správce je lepší být majitel.Máš sice povinnosti,odpovědnost,ale máš,je to tvoje.
Výrobky české firmy ve stejné kvalitě ano,ale pokud vím,že je vlastník producenta cizí,proč nevybírat i jinde?
Avatar - KANKUNEN
26. 12. 2011 14:49
Re: rejžovci
Ono to bude pořád horší, protože pro korejce tvoří design evropani a většině evropanů se ten design líbí a motory a převodovky vyvíjí v evropském stylu. Skončí to nakonec jako Samsung a LG. Tam kde kdysi stávala TV Thomson je teď LG.
Avatar - 3_diamanty
26. 12. 2011 16:51
Re: rejžovci
ako europan som rad ze si mozem kupit kvalitne korejske auto na ktore nema dve tretiny europskych aut :yes: hlavne ze sa hrame na majtrov sveta europania ;-) ze mam pravdu pan majster

;-)
Avatar - 3_diamanty
26. 12. 2011 16:50
kazdy je nas.raty ze sa korea rozmaha
a ja sa na Vas tupcoch len smejem ;-) :yes:

prvorade co chcem je dobre auto a ak mi korea ponukne dobre kvalitne auto o 2000 eur lacnejsie ako konkurencia navyse s lepsou zarukou tak Vas mozem vsetkych dlabat ;-)

bravo kia hyundai len tak dalej :yes:
Rozbalit vlákno
9
26. 12. 2011 17:03
Re: kazdy je nas.raty ze sa korea rozmaha
Nezapomen napsat recenzi ;-)
Avatar - 3_diamanty
27. 12. 2011 08:37
Re: kazdy je nas.raty ze sa korea rozmaha
zatial nic nekupujem ale ak budem tak to bude s istotou nove RIO :yes: ktore je dokonale
26. 12. 2011 18:14
Re: kazdy je nas.raty ze sa korea rozmaha
>:-[] :yes:
Avatar - deliqent4
26. 12. 2011 18:18
Re: kazdy je nas.raty ze sa korea rozmaha
Přesně auta Hiundai a Kia čím dál lépe vypadají a technikou se taky zdatně dotahují. Pokud si udrží i cenu tak je tu nová a silná konkurence pro klasiku kterou potkáváme běžně na cestách. Já osobně bych bral třeba nove Rio místo Fabie. Teto generaci Fabie prostě nikdy nepřijdu na chuť, nevadí mi nenápadný a funkční vzhled ale ne odporný a to Fabia bohužel je. Jen doufám že nám to skopčáci zase nenalajnujou a nevyjede už podobný hnus z naší české Škodovky.
26. 12. 2011 18:31
Re: kazdy je nas.raty ze sa korea rozmaha
Souhlasím! Kia Rio válí! Ve Světě Motorů byl velký srovnávací test Kia Rio vs. Škoda Fabia. Kia Rio se stala jasným vítězem... podobně vyhrála Rio ve srovnávacím testu Kia Rio vs. Nissan Micra vs. Toyota Yaris v časopise Autotip, kde mě zajímala především převyšující dynamika jízdy a výkon a projev motoru... ;-)
Avatar - Nerez
26. 12. 2011 20:18
Re: kazdy je nas.raty ze sa korea rozmaha
Jasným vítězem? Já pokud si pamatuju, vyhrála o 0,02 bodu. To je teda přesvědčivé vítězství >:D A Rio je minimalně o 4-5 let technologicky novější, což vzhledem k rovnému výsledku testu není pro Rio bůhvíjaká pochvala.
Jinak abys nemyslel že sem proti Riu zaujatý, je to jediné korejské auto, které se mi opravdu líbí :yes:
Avatar - miromen
27. 12. 2011 15:39
Re: kazdy je nas.raty ze sa korea rozmaha
Na SK byl podrobny test Rio vs Fabia atd. kde byl i hlas lidu a Fabia skončila před riem. Holt novinka ktera je už teď za starši konkurenci.
27. 12. 2011 21:15
Re: kazdy je nas.raty ze sa korea rozmaha
"Je škaredá, ale dobrá." :-)
Avatar - pumpkin
27. 12. 2011 00:13
Re: kazdy je nas.raty ze sa korea rozmaha
ty už musíš mať doma aspoň 10 kórejčanov. Dúfam že legálne. >:D
26. 12. 2011 16:54
Jasna vec
Druha generace je designem o dve generace dal, jakoby jednu preskocila. On ten skok nebyl teda zas tak tezky, ale dobre provedeny. Kdyz se podivate na obe auta zboku a zezadu, musi vam to byt jasny. Proporce, i nejaky ten svih. H si neodpustil svoje vystrelky a vlny, ale ta hloupost prvni i30 je tytam a druha se bude prodavat lehceji.
Interier vypada, jako by si s kreslirem u forda koukali pres rameno, nicmene zatim to jeste nevadi.
Hyundai to bere vazne a dotahuje se na nejlepsi.
Rozbalit vlákno
0
26. 12. 2011 19:39
I JAKO... INJEKCE
Designově nekorektní zadání, pokud tedy pojem "duel" chápeme tak, že se bude (má) odehrávat mezi sobě dost rovnými. Odcházející model stojí v logicky horším postavení, když už ničím jiným, pak tím, že je "okoukaný." Ostatně i tohle si myslí především automobilka, jak jinak by měla důvod přijít s modernizovanou karoserií. Diskusi tedy směruji k racionálně možnému, to jest k zhodnocení modelu staršího a modelu nového, aniž bych zrovna mezi těmito dvěma hledal vítěze.

Starší I30 lze chápat jako evropský symbol. Symbol designového lowendu. Vůz se snažil vřadit do regulerní kompaktní třídy, v rovině kvalitativní pak v postavení lowendu. Tohle předpokládám tu ví snad každý. Každý tu také snad ví, že nemá význam porovnávat předmětný model s evropskou klasikou - bravo, Astra, mégane, GOLF, atd. Bylo by to vůči i30 nefér a získané body by byly body lacinými. Přesto konstatujme, že při jisté pohledové konfrontaci vyplave na povrch především skutečnost, která potvrzuje opravdu celoevropskou kvalitu daných modelů, neboť i například nepříliš úspěšné bravo, které bylo dokonce v mateřské Itálii prodejně dokonale pokořeno GOLFem, se pyšní karoserií s takovou jiskrou, stylem a kvalitou, že kdybychom měli porovnat s i30, dopoušteli bychom se garážové svatokrádeže.

Co "vidět" na designu starší i30? No především sympatickou snahu vyrobit kompakt evropského střihu. V tom jistě nebude mít itřicítka odpůrců. Současně ji spatřujme ve světle jakéhosi třídního respektuhodného nováčka. Tedy ano, Hyundai nabízí za nevelký peníz poměrně slušnou garážovou muziku. Pokud však nějaký prosťáček hledá designové odrazy k evropské kompaktní špice, škodí nejen sám sobě, nýbrž i autu samotnému.

Generace aktuální je už trochu jinej vořech. V autě, v jeho karoserii vnímáme především jistou dávku samostatnosti, už se nejedná o kompilaci evropských designových realit, vůz má charakter značky, ten se odráží v dalším (větším) modelu a my tak můžeme nepochybně Hyundai chválit za vlastní tvář, za vlastní charakter, a to bez ohledu na to, zda někomu aktuální design pasuje či nepasuje na voko. Auto je prostě danou slušnou designovou jednotkou.

Dovolíme-li si ještě jednu konfrontační úvahu pak i nyní nelze než napsat, že je tu designový (euro)mainstream, reprezentovaný jak citroenem, peugeotem a dalšími, tak těmi nejlepšími, tedy především GOLFem, a je tu i (kvalitní!) lowend, reprezentovaný novou i30. Žádný "logan" nýbrž design v pravém slova smyslu, tedy účelně s jistou mírou estetiky zastavený čas, čas zhmotněný v plechu a skle. Dobrá kompaktní i...njekce.

P.S. Ale, že ten GOLF je stále dokonalý žrádlo, co? [odkaz] ;-) BRAVWO :yes:
Rozbalit vlákno
53
Avatar - Nerez
26. 12. 2011 20:20
Re: I JAKO... INJEKCE
Hele, Topper a Icescent ti hned vysvětlí, že takhle teda ne >:D
26. 12. 2011 22:50
Re: I JAKO... INJEKCE
pre dnesok suhlas so vsetkym co si napisal. Nic voci I30, ale cim to auto ocari? Dizajnom? Niekoho ano, ale ja tu vidim dost europskych aut, ktore su krajsie. Cenou? Asi nie, "kriza" ceny aut zblizila dost zasadnym sposobom, takze ani toto nebude ten pravy dovod (pre mna)
Avatar - pumpkin
27. 12. 2011 00:10
Re: I JAKO... INJEKCE
To s tým Golfom na konci sa už musíš takto verejne uisťovať? >:D Inak súhlas. Ale je zaujímavé ako sa stále drží neporovnateľne európskejší dizajn Ceedu. Ten starne podobným tempom ako Octavia II či Golf V. Som zvedavý či sa to Kii podarí aj pri novej generácií.
Avatar - 3_diamanty
27. 12. 2011 08:40
Re: I JAKO... INJEKCE
pises tu o dizajnovom lowende hyundaiu lebo si zaujaty , ja si naopak myslim ze golf je ten najvacsi dizajnovy lowend ktory nam vw serviruje uz 30 rokov ;-)

takze nemysli is ze tvo nazor je spravny, ja mam taky isty nazor na vw co ty na hyundai ;-)
27. 12. 2011 09:35
Re: I JAKO... INJEKCE
co si myslíš ty není až tak podstatné - pravda je jen jedna a přestože s Geteiho názory občas nesouhlasím, tak v tomhle ji má...jako jeden z mála tady má design výborný vwoko. tvé výkřiky na obhajobu korejců jsou spíš směšné.

ale abych nebyl OT, i30 se mi obecně líbí víc než ceed, předek má originální a vcelku pěkný nová generace, záď s nahoru vytaženým okénkem v c-sloupku se mi líbí u starší (přestože tam byla jistá inspirace) - nová je příliš konfekční a k předku auta mi moc neladí.
27. 12. 2011 15:45
Re: I JAKO... INJEKCE
Trošku zapomínáš na fakt, že Hyundai je lowend se vším všudy a ne jen designem (ikdyž tam je to nejpatrnější) >:D
27. 12. 2011 23:29
Re: I JAKO... INJEKCE
V portfoliu modelů má Hyundai to, co jen tak každá značka nemá - např. zastoupení v luxury kategorii. I když možná, že Renault, Seat, Citroen, Škoda, Fiat, Opel, VW v 5 metrech nějaký ten (vlastní) osmiválec na zadních (někde) má >:-[]
Avatar - Ronault.
28. 12. 2011 00:11
Re: I JAKO... INJEKCE
Jo, auta určené původně pro Ameriku tady dělají asi takový boom, jako nové "Lancie"
... a pak tam, kde se má Hyundai vymanit z lowendu, tak motoricky končí tam, kde mají ostatní střed nabídky - viz sice dobré motorizace i30, i40, ale na vrchol mainstreamu zdaleka nestačí...
28. 12. 2011 09:54
Re: I JAKO... INJEKCE
A jaký že to luxusní auto Hyundai v Evropě nabízí? >:D i30, i40? Píšu o vnímání značky v Evropě. Jestli v Americe nebo Antarktidě vnímají Hyundai jako luxusní značku mě jaksi nezajímá;-)
29. 12. 2011 10:46
Re: I JAKO... INJEKCE
Stejně, jako u Škodovky za luxusní auto nepovažujui Octu nebo Supa, i30 a i40 jsou taky zhruba totéž, tedy víceméně konfekce.
V Čechách z toho luxusnějšího prodávají Grandeur nebo Genesis coupé. Pravda, prodejní rokordy s nimi zrovna netrhají, ale v ofiko nabídce tyhle vozy jsou.
29. 12. 2011 14:48
Re: I JAKO... INJEKCE
Jestli považuješ Grandeur a Genesis za luxusní auta...no radši nic, bylo by to stejně marný >:D
Avatar - 3_diamanty
27. 12. 2011 08:53
Re: I JAKO... INJEKCE
nie je nic horsie ako pokazeny VW kde uz len pri vstupe do servisu a postaveni na valce platis 15 eur, mal som polo tak sa so mnou nesnaz hadat, tam ked sa nieco pos.ralo tak to stalo za to. Nemal som to auto z vlastnej vole kedze som ho zdedil :-) lebo prisaham ze by som si take nieco nudne a poruchove nikdy sam nekupil ani keby som bo lna drogach,

vlastnil si GTI nejaky hyundai alebo kiu? ze si tu vzdy namudrejsi a vzdy tie znacky ponizujes lebo nic ine aj tak nevies. Ja som VW vlastnil 2 roky som jazdil s nim a stacilo, ked budes 2 roky jazdit na hyundai potom sem trep nezmysly a pis skusenosti, Tak poruchanu prevodovku ako som ja mal na pole pri 100 000 km to nema ani felda ktoru stale mam a este servisak mi tvrdil ze je to bezne u tychto aut ze to sa stava, pane boze VW uz nikdy cim dalej od nemeckeho ludoveho crepu. Ked nemca tak jedine mercedes alebo ford, ostatne ich pokusy nemusim a ich predrazene servisy to uz je kapitola sama o sebe. Na feldu mi zrobia komplet generalku aj vymenia vyfuk za tie prechy co vo VW len kuknu pod auto a uvolnia dve sruby.

Mal si hyundai alebo kiu GTI mal? Lebo si najchytrejsi najmudrejsi blaboces tu nezmysly jak majster sveta ale jazdis zrejme len v nejakom starom ludovom crepe a ine nepoznas. Mal si i30 tku spon dva tri roky ze si dovolis kritizovat? Nemal si nic ani mat nebudes lebo si len internetovy saso.

cim dalej od poruhcvych vw, kto ma skusenost vie o com hovorim, osm rad ze so msa ludoveho auta zbavil a dnes nemam problem :yes:
Avatar - pumpkin
27. 12. 2011 10:48
Re: I JAKO... INJEKCE
Opäť, vidíš len to čo chceš vidieť. Po tom čo si napísal, si bohužiaľ tým internetovým šašom ty.
A ruku na srdce. Donedávna Hyundai za veľa nestál. Mal som tú em..., česť spoznať Elantru a 2 Accenty rôznych generácií a boli to doslova vyžúvané črepy. Verím že teraz je to už iné, ale v povedomí ľudí to ešte ostáva.
27. 12. 2011 12:19
Re: I JAKO... INJEKCE
no stara Elantra ci stare accenty fakt nie su porovnatelne s novymi Hyundaimi...v tej dobe boli Felicie ci stare Fabie a to nebola takisto výhra
Avatar - Ronault.
28. 12. 2011 00:09
Re: I JAKO... INJEKCE
Tak Fabie první generace proti soudobým Hyundaiům byl perfektní povoz, ona Fabia I dovolím si tvrdit, předběhla díky nové platformě VW uvedené jako první právě na ní pomalu celou třídu. Auto bylo neskutečně bytelné na svou dobu, hlavně v interiéru bylo zpracování lepší snad než ve větší Octavii, i když ty tvary byly studené, tak měl člověk pocit bytelnosti. Jízdně na tom Fabka byla taky moc dobře a podvozek si poradil s lecčím. Trochu tomu chyběly pořádné benzíny. HTP kazil pověst svým zvukem, i když jako základ stačil, staré OHV původem odněkud ze staré Octavie sice vydržely mnohé, ale žraly jak prokopnuté a 1,4 16V byla jediná rozumná benzínová volba.

To Fabia II pro mne byla zklamáním vně, tak uvnitř, kde jsem cítil, že oproti Fabii I se nějak šetřilo...

Když si vzpomenu na Accenta, tak tam byl solidní leda tak motor, jinak to bylo na úrovni letité Feldy :-|
28. 12. 2011 16:56
Re: I JAKO... INJEKCE
Fabia 1,4 16V,no možná dobrá,až na tu elektriku,v tom byl i ten accent o 5let starší daleko lepší.
Avatar - Ronault.
28. 12. 2011 17:22
Re: I JAKO... INJEKCE
Jestli myslíš praskající žárovky, tak ano... ale zbytek nebyl s Fabkou až tak problémový, pro mne byla Fabka I první konkurence schopné auto od Škodovky a hlavně první Škoda, která se postavila na špičku třídy. Octavia I byla sice pokrok proti Feldě, ale nešlo o nic jiného než o Golf IV, čili Golf III s batohem a jízdně to zdaleka nebyla taková špička, jako ve své třídě Fabia.
Accent byla bída, proti němu auta jako Fabka, Clio, Punto, Polo, 206 atd. byly o pořádný kus dál... První Hyundai, který bych označil jako podařený kus auta byl Getz :yes:
28. 12. 2011 17:46
Re: I JAKO... INJEKCE
Hlavní kabelový svazek,to byl jeden z jejích problémů.A docela nepříjemný,protože při jízdě třeba nešly směrovky,pak zase stahování oken.Výměna hlavního svazku není zrovna za babku.Poměrně častá závada,zavčas šla velmi lehce odstranit.
Ani Octávie nebyla po této stránce úplně perfektní,ale tam tyto závady nebyli tak časté.
Proč myslíš,že se tady traduje,čím víc elektriky,či elektroniky,tím hůře?Takzvaná ku...tka.Určitě neměla valná většina řidičů zkušenost s Hyundaem,nýbrž se Škodou či jiným tebou uvedeným modelem.
Proti tomu byli Accenty zlatý.Ano předchozí Pony byl tak srovnatelný s Felicií.Ani větší Lantra se Accentu nevyrovnala (zdroje ze servisu,který funguje 20let).Podívej se z čeho Accent konstrukčně vychází.
Avatar - Ronault.
28. 12. 2011 18:02
Re: I JAKO... INJEKCE
Všechna auta se kazí, kdo tvrdí opak, auto nikdy neměl.

Accenta máme v rodině, že by se dalo hovořit o nějakém výkvětu spolehlivosti se rozhodně nedá, někde na úrovni Fabie (i tu ještě pořád strýc má, ke své nespokojenosti, inu další stočený tachometr) , v některých detailech jako třeba právě stahovačky oken nebo brzdy je na tom daný kousek právě docela bídně. A to už ani neporovnávám celý interiér a to, jak se auto oproti Fabce za jízdy kroutí ;-)
28. 12. 2011 18:33
Re: I JAKO... INJEKCE
Jenže pokud tedy o Fábii něco víš,hnití hlavního kabelového svazku byla vada všech Fabií,ne jednoho kusu.Někde to bylo zachyceno včas,pak pohoda,jinde ne,smůla.Nabídnuta výměna za 40tis.Kč.Tudíž žádná hloupost.Stejně tak jako serva,tušim se to týkalo do r.v.2003.Accenta jsem měl v roce 1999-2004,naprosto bez problémů,koupený spíše z hecu,taková blbá sázka.Ale dodnes toho nelituji,zajímavá životní zkušenost.Mimochodem slouží v rodině dodnes výtečně.Naproti tomu ona Fabie se nedožila ani polovičního věku :-( .
Kolik myslíš,že tady jezdilo Accentů do takového roku 2000?Znám dalších pár lidí,kteří si ho,když viděli bezproblémový provoz (vidí,že den co den jezdíš do práce,tudíž žádné servisy,žádné opravy),a také bez potíží.Největší slabina toho auta je řekl bych elektrická výsuvná anténa,tuto pitomost si mohli odpustit.Ta nemůže v pohodě fungovat déle jak 4 roky.
A koroze,ano má jedno slabé místo (r.v1996), zadní lemy,ale to už jsou stejně staré Felicie totálně shnilé.
Avatar - Ronault.
28. 12. 2011 18:57
Re: I JAKO... INJEKCE
Ze svého okolí znám několik majitelů Fabií a kupodivu se u nikoho kabelový svazek neobjevil. Rodinný známý má právě Fabii I kombi 2002 a jeho syn si pořídil právě Accenta. Celkově je Accent spolehlivější, ale je to dáno tím, že je o rok novější a hlavně nemá stočený tachometr, takže těch cca 120t co tam teď už bude je reálných, to Fabka s starou 1,4 50kw je problémová motorově. Evidentně auto koupené v bazaru buď má dost stočený tachometr (teď je tam 180t) nebo ji někdo musel přehrát, protože se hlava celá zkroutila.
Accent má ale spíše takové ty drobnější problémy - anténa jak píšeš, nefunkční brzdy, stávkující ABS, stahovačka se už taky rozpadla...
Kamarád taky má už druhého Accenta, oba jsou skoro stejně staré a taky si je nemůže vynachválit, minulý rok s ním projel půlku Francie a nadšený, až na nějaké detaily, takže ano, určitě dokáže svou funkci splnit.

Jenže jako celek je prostě jízdně Accent někde na úrovni Feldy, podvozek je laděný dost bídně, filtrování nerovností je ze staré školy, karoserie se více kroutí, interiér je katastrofa, tam všude je Fabia o pořádný kus dále.

Felicie a koroze, to je ohraná píseň, to snad ani nebudeme řešit :-(
28. 12. 2011 19:06
Re: I JAKO... INJEKCE
Kabelový svazek vyvazovali v rámci garanček,ovšem kdo tam s autem nebyl,či na to náhodou zapomněli tak smůla.Jenže to tě u tříletého auta nenapadne.
Jinak horší,či lepší kousky aut se najdou u všech výrobců.To se shodneme.
Podvozek Accenta ladil Lotus.Na rozbité silnice je spíše lepší.No i proto neměl Accent obyč zadní vlečnou nápravu.
Avatar - Ronault.
28. 12. 2011 19:18
Re: I JAKO... INJEKCE
Podovozek Favoritu ladilo Porsche... a? ;-) :-)
29. 12. 2011 17:47
Re: I JAKO... INJEKCE
No a právě proto byl Favorit "sportovně" tvrdý,i ta Felicie,i Octávie toto podědila.Uskákané kozy.
Accent lépe žehlil nerovnosti,díky tomu se ovšem v zatáčce více nakláněl,ale neskákal a neutrhnuls ho dříve než zmínění konkurenti.
29. 12. 2011 10:50
Re: I JAKO... INJEKCE
A o které generaci Accenta mluvíš? První by se s přivřenýma očima dala možná s Feldou srovnat, ale ty další už byly o míle před ní.
Jo a první Fabka bylo auto, na kterém mi dost vadilo, že na žádném sedadle jsem si nemohl pohodlně sednout. Ta druhá je vizuálně sice příšerná, ale sedět se v ní už dá.
Avatar - Ronault.
29. 12. 2011 15:36
Re: I JAKO... INJEKCE
Jj, nedalo se sednout na s přehledem největších a nejkvalitnějších sedadlech ve třídě. ;-) Tvrzení o nekvalitních sedadlech Fabie je asi tak pravdivé, jako tvrzrení, že Grandeur je luxusní auto.
27. 12. 2011 11:57
Re: I JAKO... INJEKCE
Tak nevím nevím s tím Golfem pořád >:D (ne že by mi jistým způsobem neležel v žaludku)... ale zase co se týče designu a např. provedení a zpracování kokpitu... nemohu si pomoci... jsem pořád spíše někde mezi; tzn. mezi na jedné straně přehnaných experimentů, jenž brzy vyčpějí a na straně druhé, ona nudná a strohá konzervativnost - tak typická nyní např. u Golfu. Když jsem si prostudovával vzhled kokpitu Golfu a nové i30! To je nebe a dudy! Prostě glanc, flash a šmrnc evidentně v i30! A pak k onomu odkazu na Golf ("dokonalý žrádlo") - ten výraz - tvar oněch zadních světlometů Golfu; mně to přijde jako výraz ospalé umírající krysy... nemohu si pomoci... Na druhé straně (aby někteří neřekli, že jsem fanatický obdivovatel Hyundaie - což mimochodem nejsou daleko od pravdy, nová i30 je vynikající vzhledově i dle prvních srovnávacích testů právě s Golfem) - snad jedna maličkost mi trochu nesedí u toho designu nové i30: ta zadní, poslední linie prolisu na karoserii směrem k zadním světlometům, jak se najednou svažuje dolů... detail zde: [odkaz] ... kreslil jsem si to několikrát - a nechci tak hovořit šéfdesignerovi (původně z BMW) fušovat do řemesla, ale tu linii bych vedl nad úroveň zadních světlometů do roviny - tedy ne dolů; a pak jen změnit tvar světlometů - to by se mi líbilo... i když tu původní myšlenku "vlny" asi chápu... ;-)
Avatar - SEKYC
27. 12. 2011 14:28
Re: I JAKO... INJEKCE
To je odkaz na linii i20,sjednocení designu ,ale neboj fotky nejsou skutečnost,i20 byla s tímhle prolisem na fotkách i v reklamě-jak přesně na tuto linii kápne voda,taková divná,ve skutečnosti to není tak výrazné.Já se nemůžu již dočkat jak se popasujou s kombi,nechci se někoho dotknout ale kombi od i30 se mě líbilo mnohem více než od ceedu,s tím negativním zadním sloupkem ala peugeot,mimochodem u pažoutů se s těmi pátými dveřmi vztekaj dodnes(207SW)z důvodu neustálého zatékání.
27. 12. 2011 23:39
Re: I JAKO... INJEKCE
Pravda, cee´d sw má překombinovanou záď, nicméně s okny ve fólii to je jiný kafe. Jsem velmi zvědavý, jak bude nový sw vypadat. Nový HB půjde ve stopách stávajícího modelu (bude tedy velmi jiný od nové i30), leč Peter Schreyer u kombíku nenaváže na Kovácsovu práci - to jsem si celkem jistý (aneb už žádný další Peugeot, MB A).
27. 12. 2011 15:48
Re: I JAKO... INJEKCE
To jsi nás všechny překvapil, že jsi fanatický obdivovatel Hyundaie. To by tady do tebe nikdo neřekl :-)
28. 12. 2011 10:30
Re: I JAKO... INJEKCE
Tak tomu říkám důstojná oponentura GTImu.

Chlape, doporučuji méně citací z recenzí a více takovýhle příspěvků :yes:

Jo a s tím co výše píšeš, jak o nové i30, tak o Golfu, naprosto souhlasím. Ospale umírající krysa dokonale pobavila a zároveň to sedne. Ale abychom si rozuměli - Golfa považuji za naprostou špičku mainstreamového C segmentu. Až na ten nudný design...
28. 12. 2011 13:02
Re: I JAKO... INJEKCE
Někdy mi připadá, že když už někdo neví jak dál, tak použije 1 000x zde omílaný "nudný design"...

Porovnej tuhle nudu s tou dvojtou invencí nahoře:

[odkaz]
28. 12. 2011 16:46
Re: I JAKO... INJEKCE
Jak "neví jak dál"? Je to prostě můj názor na Golf, sakra. Je konzistentní již po mnoho let a po několik posledních generací Golfu. Je to technicky špičkový vůz, jeden z nejlepších v rámci mainstreamu v C segmentu (zde bych mu vytkl snad jen nedůstojnou základní motorizaci). Jen pro mě (chápeš? pro mě) je design jeho interiéru i exteriéru nudný a chladný. Z vnějšku se mi v případě současné generace moc líbí předek, profil mě přijde 10 let zastaralý a záď velmi nevýrazná. Já bych si ho nekoupil. Něco jiného jsou objektivní designové hodnoty tohoto vozu - a ty jsou neoddiskutovatelně na výši. Odkaz na minulé generace je fantastický. Nádherně zapadá do vnímání designu zejména germánských národů. A prodeje potvrzují, že já jsem v Evropě menšina. No a co? Tvá rekce mi přijde trošku hysterická, je to jako kdyby se tobě líbily blondýny, mě černovlásky a ty, místo toho, abys byl rád že máš o konkurenta méně, by ses začel vztekat, jak se mi můžou líbit černovlásky, když blondýny jsou nejlepší...

Jo a k fotce - nezesměšňuj se tím, že uvedeš fotku sportovního derivátu Golfu. A samožřejmně z úhlu, ze kterého Golf vypadá zdaleka nejlépe. To že to dělají jiní neznamená, že to není trapné. Když se budeme bavit o (nepovedeném) designu Imprezy, dáme odkaz na fotku WRX? Když se budeme bavit o Meganu, dáme odkaz na fotku RS, která slupně Golf i s chlupama? Focus RS, Astra OPC? To bychom zachvilku zjistili, jak je ten C segment nádherný, že? Až na to, že realita je někde jinde...
Avatar - Ronault.
28. 12. 2011 17:26
Re: I JAKO... INJEKCE
S tou základní motorizací už nemáš pravdu. Jo, ta 1,4 není nijak zázračná, ale s opravdu minimálním rozdílem v ceně (v skladovkách je ten rozdíl snad jen 3-5000 Kč) je tady 1,2 TSI 63 kW a to si dovolím tvrdit je opravdu solidní základní motor s dobře odstupňovanou převodovkou a nechápu, kdo by dal přednost třeba 1,4 v i30 před tímhle motorem.... hlavně v době, kdy dobře vybavený Golf s tímhle motorem je k mání za 300t včetně dvou sad Alu kol ;-)
28. 12. 2011 17:35
Re: I JAKO... INJEKCE
Souhlas. O to více nechápu, proč tam tu 1,4 stále cpou. Párkrát jsem Golf s tímto motorem řídil a faktem zůstává, že je pro tento vůz nedostatečný. Ideální základ v C segmentu vidím na atmo motor +/- 100 koní, či malé turbo 1,2 s nižším výkonem, ale lepším krouťákem. 1,2 TSI jako základ, to by byla skutečně bomba. Ale stejně bych do Golfu nešel ;-)
Avatar - Ronault.
28. 12. 2011 17:40
Re: I JAKO... INJEKCE
Tak ona ta 1,2TSI je pomaluj základ, ta 1,4 59 kW tam je snad jen pro skalní fanoušky atmosférických motorů nebo pro ty, co chtějí přestavovat na LPG... jinak je jasnou volbou skoro stejně drahá 1,2 TSI ;-)
Já bych do něj za ty peníze šel... teda mít garáž, tady bych měl strach, že tu ráno nebude... s jinými motory by to zase bylo trochu jinak. Design Golfu mi nevadí, sice nenadchne, ale nestyděl bych se v tom jezdit, což je důležité ;-)
28. 12. 2011 18:00
Re: I JAKO... INJEKCE
Pro skalní fanoušky a nákupčí fleetů. Tuším že např. Komerční banka přešla v době krize z TDI na tuto 1,4, jak to mají teď nevím.

S tou garáží souhlas. Bydlím v širším centru naší metropole a na procházkách se psem velmi často narazím na vykradené auto. Bez výjimky Škodovka nebo VW. Ta auta za to nemohou, ale pro mě je to velmi pádný důvod, proč koncern ne. Nicméně je nám oběma jasné, že Golf za ty ceny, co teď jsou, je fantastický kauf. A kdokoli si ho pořídí, rozhodně neprohloupí. Ale já měl vždycky radši francouzské víno, než německé pivo ;-) Kdybych dnes kupoval něco v C segmentu, v případě hatche bych se šel nejprve podívat na C4. V případě kombi bych znovu koupil vůz, který jsem si před 2ma lety pořídil.
Avatar - Ronault.
28. 12. 2011 18:07
Re: I JAKO... INJEKCE
Tak mě u francouzů trochu chybí pořádný benzín, THP i TCe jsou dost drahé, základní 1,6 16V v Meganu zase letitá a zrovna ji mám v autě a ono to chce změnu, že jo... :-) V nafťácích bych pro změnu volil právě ve Francii, ale asi ne C4, nýbrž 308, protože se mi více líbí interiér, jé o nějakou korunu levnější a je po faceliftu, což je vždy výhoda u každého auta (nemyslím design).
Co máš již 2 roky? Můžeš přes SZ.

Jinak ano, já v Brně garáž nemám, auto mi zatím nevykradli ani jednou a to bydlím v současnosti v hodně "černém" místě, ale to bude asi tím, že nemám zrovna u zlodějů oblíbený kousek, s VW nebo Škodou bych měl strach tady parkovat. :-| Doma garáž mám, takže bych to určitě neřešil...
28. 12. 2011 18:11
Re: I JAKO... INJEKCE
Jo proti gustu ;-)

Mám Megana III v kombíku, s tou 1,6 16V. Najeto skoro 50tis. a naprostá spokojenost. Tou auto mě prostě svým charakterem naprosto sedlo.

Bohužel, musím se rozloučit, čeká mě povánoční večírek. Přeji příjemný večer, naše auta můžeme probrat třeba zítra.
28. 12. 2011 18:12
Re: I JAKO... INJEKCE
No vidíš, jak se umíš hezky rozepsat. Golf se ti nemusí líbit, ale argumentovat k jeho designu jen holou větou "design Golfu je nudný" je na úrovni zdejších školáků základní školy :-)

K fotce. Jestli tím už někoho zesměšňuju, tak rozhodně ne sebe, ale i30. Není můj problém, že Hyundai dělá na i30 jednu stejnou kastli beze změn pro všechny své modely se čtyřmi motory. Pokud hodnotím design, tak vždycky vyberu ten nejhezčí model (právě ten Golf R, Focus ST,RS, WRX STI apod.). Ale holt, u i30 se musíš spokojit se základním modelem >:D
28. 12. 2011 18:16
Re: I JAKO... INJEKCE
1.) OK, beru. Jsem rád, že jsme si to vyjasnili. ;-)

2.) Neberu. Srovnávejme srovnatelné - nejvyšší verze jsou vždy někde jinde, zejména v případě hothatchů, a pak je to diskutabilní. Zejména když jeden místní přispivatel dává velmi rád ke srovnání špičkové verze svých favoritů na profi fotografiích vs. základní verze svých nefavoritů na amatérských fotkách.
Avatar - Ronault.
28. 12. 2011 19:01
Re: I JAKO... INJEKCE
No já to chápu... měly by se porovnávat srovnatelné verze a podobně focené fotky, to pak zavání gtiismem, čili překrucováním a psaním jmen některých aut velkým či malým písmenem.
Ale jako srovnání to sedí, on ten mainstream dneska nabízí i mimo základ i něco více, což Hyundai chybí.. chybí nějaké varianta auta, která by mohla konkurovat ST, RS, R, WRX STI, Type-R... A bohužel i nejen vrcholným modelům...
29. 12. 2011 10:43
Re: I JAKO... INJEKCE
Ano, gtiismus je perfektní výraz ;-) Nikdy nezapomenu jeho "majstštyk" - nádherný Golf GTI vs. Megane Generation v úplném základu - mělo to i černá zrcátka.

Je fakt, že sportovní derivát korejcům skutečně chybí. Ale ruku na srdce, kolik procent prodejů jsou tyto nabušené verze? A to zejména v našem chudším regionu. A vzhledem k tomu, že korejci jsou někde mezi lowendem a mainstreamem, zdá se mi absence těchto verzí v pořádku. A za cenu GTI mají Genesis a ještě levnější Veloster. Takže "sportovní" modely jim nechybí, jen na to jdou trošku jinak.
Avatar - Ronault.
29. 12. 2011 15:39
Re: I JAKO... INJEKCE
Veloster je sportovní dosti slabě, takový porovnatelný Scirocco je o pořádný kus dále, podvozek se Hyundai nevydařil tak, jak by chtěli.

Ano, pokud zařazuješ Hyundai někde mezi mainstream a lowend, tak absence vrcholných motorizací je v pořádku, pokud by se chtěli řadit na samotnou špičku, jak zde slícháme od korea fans, tak jim tohle notně chybí.
29. 12. 2011 17:25
Re: I JAKO... INJEKCE
Veloster se i dle mého názoru nepovedl. To nic nemění na tom, že existuje ;-)

Předpokládám, že mezi lowend a mainstream s ambicí na plnohodnotný mainstream se řadí i sami korejští manageři (alespoň zde v evropě). Někteří korea fans toto zbožné přání o špičce jistě mají, nicméně většina z této skupiny to bere rozumně a realisticky - alespoň takový je můj dojem ze zdejších diskuzí. Na to, jak jsou tito fanoušci věčně "okopávaní", jsou dle mého velmi slušní.
Avatar - Ronault.
29. 12. 2011 17:38
Re: I JAKO... INJEKCE
Okopávání tady jsou skoro všichni všech značek, hlavně těch trochu více prodávaných, to už je obraz zdejších diskuzí... ;-\ ;-)

Z mého pohledu nestačí pouhá existence, to by tady Lancia za chvli mohla hrát čistou prémii a nebo Renault/Samsung Latitude taky za konkurence schopné auto nepovažuju.

A osobně ani Genesis... Genesis podle mě není ničím zvláštní, má zadní náhon a to je vše, čili má to, co mnoho novinářů má rádo, ale je otázkou, jestli si ho i ti novináři i koupí. Evropa je po desetiletí předokolková, čistě prakticky... a dnes je Evropa toužebně vzhlížející v 4x4, proto ty úspěchy i v jinak zadokolkařských značkách jako BMW nebo M-B... Kdyby evropské značky cítily potenciál trhu, tak Genesis nabídnout, pro Hyundai je to snažší, dovezou ho odtud, kde se dají prodat... Totéž platí třeba i pro 370Z
29. 12. 2011 17:46
Re: I JAKO... INJEKCE
Vezmu to po odstavcích:

1.) To máš (bohužel) pravdu ;-)

2.) Myslel jsem to ve vztahu k mému výše uvedenému příspěvku. Jinak máš samozřejmně pravdu.

3.) Souhlas. Jsem zvědav na vývoj prodejů Genesisu v Evropě. To, že je primárně pro USA a Asii je jasné. Rozhodnutí dovážet ho do Evropy považuji za skvělé - pomohlo opět o kousek zvýšit prestiž značky (díky pochvalným recenzím), prodejnost Genesisu v tomto paradoxně nehraje roli.
28. 12. 2011 19:05
Re: I JAKO... INJEKCE
1. :yes:

2. Já právěže srovnávám srovnatelné. Nechceš mi snad tvrdit, že toto [odkaz] je základní verze? Já naopak předpokládám, že toto je vrcholvá verze i30
29. 12. 2011 10:36
Re: I JAKO... INJEKCE
Ne, není to základní verze. Nicméně je to stále i30, zatímco tvá fotka Golfu není klasický Golf, je to Rko. Předpokládám, že také chápeš ten rozdíl.

Takže když fotky Golfu, tak klasického, na 16-17kách, klidně v nabušené výbavě. Pak můžeme srovnávat.

A jak píše Ronault výše - jde o ten "gtismus" - pokud to zde velmi často někdo zcela záměrně a dogmaticky přehání, logicky se vytvoří skupina lidí, která je na tyto věci vysazená. A já mezi ně rozhodně patřím. Vůči tobě to není nic osobního.
29. 12. 2011 14:55
Re: I JAKO... INJEKCE
Ale já srovnávám design dvou vrcholových verzí...to že jedna je hothatch (dá-li se tak o eRku ještě vůbec říkat) a druhá je obyč. verze se 100 (?) koňmi teď neřeším. Hodnotím jen design, nic víc.

Na soutěž v Miss taky nepošleš pátou v pořadí ;-)
29. 12. 2011 17:31
Re: I JAKO... INJEKCE
A já prostě tvrdím, že je to neporovnatelné a není to fér. Klidně hodnoťme plně vybavené verze, ale vynechme sportovní deriváty - tam je mnohdy rozdíl v designu skutečně velký.

A nalijme si čistého vína - oba víme, že jsi vybral fotku, na níž je Golf focen z úhlu, který mu nejvíc sluší. Vzal jsi prostě docela hezkou slečnu, vylepšenou skvělým plastickým chirurgem a nechal jsi ji vyfotit tak, aby vynikly její přednosti a nebyly vidět její vady. Setkání na živo s touto slečnou pak musí být vzhledem k fotce mírným zklamáním. ;-)
27. 12. 2011 10:33
Není to špatné ...
Musím uznat, že teď se mi design líbí. Otázkou je, jestli tomu bude tak i za 3-5 let. A tady už bych se bál. Když se teď podívám třeba na poslední generaci fiesty, už s mám s těmi křivkami problém. Pokud se podíváme ke konkurenci, v Evropě dle mého dlouhodobě vede spíše konzervativní design (VW, německé prémiové značky, ale třeba i Škoda).

Rozhodně je mi sympatičtější snažení třeba VW, které auta postupně "ladí", než např. francouzké značky, kde každá generace vypadá úplně jinak (např. Renault Megane). Golfu a Passatu tady bylo vytýkáno, že nová generace je vlastně úplně stejná, jako ta předchozí. A co jako? Co na tom proboha chcete vymýšlet jiného? Křivky a proporce Golfu jsou dokonale vyvážené, a troufám si říct, že jakákoli výraznější změna by mu ublížila.
Rozbalit vlákno
11
27. 12. 2011 12:02
Re: Není to špatné ...
ne,nemas pravdu s tým Golfom v zavere...tam uz nemaju oni čo posrat...
Avatar - miromen
27. 12. 2011 15:53
Re: Není to špatné ...
Přesně tak celkově je Golf designově vyvaženy a těžko se na něm něco kritizuje. To že někomu připada nudny je věc nazoru. Stači když člověk vidi Golfa vedle sebe např. s jednim z korejcu a najednou Golf nečekaně vynika. Nova i30 nevypada špatně dokonce se mi z obrazku libi uvidime real ale už jsou tam patrne designerske prohřešky. Ale pořad lepši než současna i30 ktera je pravě ta nevyrazna až nudna a navic nesouroda předek vs zadek s tim že předni čast je celkově nepovedena až nepěkna. Prostě korejsky nepovedeny design.
27. 12. 2011 17:11
Re: Není to špatné ...
..."dizajnerske prohrešky"...pan je asi odborník...čo? >:D
27. 12. 2011 23:46
Re: Není to špatné ...
Je to věc názoru, máš recht. Na fotkách mi přijde Golf vedle nové i30 neskutečně starý. Prostě důchodce. Osobně si myslím, že to vidí i da Silva a že 7. generace bude designově svižnější, ale stále střídmá.
Avatar - Choochoo
28. 12. 2011 00:15
Re: Není to špatné ...
Musim s Tebou souhlasit u stare I30. Zadek a predek dle me taky k sobe nejak nepasuji, ikdyz me nesedi spise ten zadek.
Asi pred tydnem jsem videl na parkovisti Veloster a musim uznat ze je hodne zajimavy, i vnitrek pusobil na prvni pohled dosti luxusne. Predek pusobil robustne a sportovne, ... proste krasa. Fabii vedle toho vypadala jak cinska parodie na auto. Pokud se takto povedla i nova I30 tak se prodeje urcite zlepsi o nekolik 10% a Golfa u nas v poho prevalcuje ;-)
Avatar - Choochoo
28. 12. 2011 00:04
Re: Není to špatné ...
Auto pro 5 lidi musi mit i kufr pro 5 lidi ;-) Takze vyvyzenost zrovna u Golfa nevidim ;-)
Avatar - Ronault.
28. 12. 2011 00:14
Re: Není to špatné ...
Kdo chce větší kufr u Golfa, tak si koupí kombi Golfa. Kdo chce větší kufr u Civica, tak si může jít koupit kombíka ke konkurenci. A ty litry Civicu, které tady pořád prezentuješ, jsou často dány jen jinou metodikou měření...
Avatar - Choochoo
28. 12. 2011 00:23
Re: Není to špatné ...
Nevim jak moc často jsou ty litry dany merenim, ale zkusenost s nakladem je takova ze litry Jazzu jsou srovnatelne s litry Golfa ;-). Proste je to jak s favoritem, sice pro 5 lidi, ale tak s igelitkama. Nova I30 se bude blizit k 400 litrum, coz je urcite plus.

Ne kazdy sebou chce tahat kombika ;-) Ty tam nekde vidis pojednani o Civicu a jeho kufru? Tam vidis vic nez ja, cece ;-)
Avatar - Ronault.
28. 12. 2011 00:45
Re: Není to špatné ...
Kufr Golfa je totiž naprosto porovnatelný se všemi ostatními Evropany či korejci, čili těmi, kteří ví, že se sluší a patří mít v kompaktech karoserii kombi.
Možná by sis měl ten kufr Golfa prohlédnout pořádně. Jezdil jsem teď s Golfem VI ve čtyřech lidech a každý měl krosnu, tašku na NTB a často ještě další zavazadlo, vše se do kufru vlezlo bez problémů a to i včetně bund... prostě kompakt. Jezdit v pěti v kompaktu je kravina.

A co si představuješ pod pojmem tahat kombíka?

Kde vidím Civica? U tvého nicku a omílal jsi to tady už několikrát, jak je kufr Civica obrovský... co už, když není k mání kombi.

Mimochodem, myslím, že s tebou jsem rozebíral toho Jazza vyměněného za i30 sestřenky, že?
Tak konečně se k nám zastavili a já mohl jít obhlédnout ten zázrak... Drby byly opět špatné, není se co divit, ne každý ty korejské auta rozezná, nejde o i30, ale ix20! Tak jsem se hned ptal "švagříka", že co ne nový Jazz? Cituji "Nový Jazz už není tak dobrý jako ten předchozí." Zajímavé... :-O
Avatar - Choochoo
28. 12. 2011 01:13
Re: Není to špatné ...
By me zajimalo co je na novem Jazzu horsiho nez na starem, muzu doma porovnat oba a zasadni rozdil tam nevidim. Jine sedacky, venec volantu, motor 100 koni ale ostatni porad stejne. ;-)
U 10G ted kombik bude. Ale jen proto, ze si spousta zakazniku mysli ze ho vyuzije. Je to jak diesel a pak toho spousta lidi najezdi 10tiskm/rok. Mam radsi sportovnejsi auta, tedy radsi kratkou I30 nez kombika. Proc bych vlastne mel kupovat kombika I30 kdyz ma stejnej objem kufru jako Civic hatchback? Kombik ma i horsi jizdni vlastnosti v krizovych situacich vlivem tezsiho zadku.
Osobne povazuji za vyvazene spise liftback ;-) tak tech 400litru, ke kterym se nova I30 bude blizit. Takova IX20 ma nejakych 440 az snad 500, tak proc by nemohla mit nizsi stredni 400?

U me vidis jen nej znacku sveta, zadnyho Civica ;-)
Avatar - Ronault.
28. 12. 2011 01:43
Re: Není to špatné ...
Taky jsem se tomu důvodu divil, možná není tak dobrý jako ix20...

Oni ti zákazníci si nemyslí, že ho využijí, ale chtějí ho, protože ho využijí. Teoretizovat nad tím, proč kombík a ne liftback je krásné, ale prakticky je to o něčem jiném. Kombík má často větší vstupní prostor, slušný kombík má nakládací hranu zároveň s dnem kufru, má roletku, která se dá složit na dno kufru a převést i s nákladem a nemá jen 400 litrů, ale má kolem 500 litrů dobře využitého prostoru, který je i na délku a výšku velký. A ještě slušnější kombíky mají i inteligentní systém sklápění zadních sedadel.

A je rozdíl nemít a říkat si nepotřebuju nebo mít a říkat si když budu chtít, využiju.

Rozdíl v chování v krizových situacích je minimální, stejně většina lidí ani tu krizovou situaci řešit neumí a ti, co si myslí, že ji umí, nakonec v reálu neumí... opět jde často jen o teoretizování.

Tuhost karoserie naopak je u kombíku lepší než u liftbacku, ale horší než u hatchbacku.

A proč bys měl kupovat i30cw a ne Civica? Více důvodů vidím právě pro i30cw. Kufr je větší a praktičtější, motory nejsou zabité dlouhými převody, cena je někde úplně jinde, výbava je u i30 taky podstatně lepší, delší záruka atd. Civic aktuálně dává smysl pro jeho diesel, který prostě i30 neumí nabídnout, ale v základních dieselech je opět i30 lepší volbou.
Avatar - Guttalax
27. 12. 2011 17:47
Korejské zlaté voči
;-) Tyto auta jsou ideální přibližovadla . Nenabízejí nějaký extra komfort ,ale zase nejsou až tak chudé.Pro vyjíždky na Kaufu super auto.Mohli by to ještě slevnit.Na úroveŇ Logana . Tam je korejská parketa.
Rozbalit vlákno
0
Avatar - Ferfi
27. 12. 2011 23:47
výmena žiarovky
Vlastním 1.gen i30, prednú žiarovku vymením za 5 minút či už ľavú , alebo pravú.
Ale je pravda, že prvý krát som vymontoval komplet svetlomet, pozrel spôsob zapojenia. Teraz to už ide no problem :-!
Stačia šikovné prsty a trochu trpezlivosti.
Rozbalit vlákno
5
28. 12. 2011 00:14
Re: výmena žiarovky
Tohle je ale vlastnost většiny dnešních aut. Na Astře jsem s tím napoprvé taky bojoval a dneska to vyměním i potmě s třema promilema. >:D
Avatar - Ronault.
28. 12. 2011 00:19
Re: výmena žiarovky
Tak to musíš dělat hodně často >:-[] >:-[] Asi bys měl Astru nechat prověřit autoelektrikářem nebo změnit dodavatele žárovek >:-[]
28. 12. 2011 00:38
Re: výmena žiarovky
>:-[] Ne, teď jsem měnil třetí žárovku (pokaždé jinou), ale pravda je, že napoprvé to je sborník sprostých slov. >:D
Avatar - Ronault.
28. 12. 2011 00:46
Re: výmena žiarovky
Musím odklepat, že u současného auta jsem se taky děsil, že to bude problém, neb je všichni v tom pomlouvají a byla to pohoda. Ale je pravda, že jsem měnil žárovku proto, že jsem si tam dával lepší, ne že by zhořely :-)
23. 7. 2012 17:18
Kórejské automobilky...
... sa v poslednej dobe poriadne vyšvihli ! Kvalitou, spracovaním, dizajnom... Klobúk dole a palec hore :yes:
Rozbalit vlákno
0