Testy
Přihlásit pro přidání komentáře
Mr.Murphy
průměrná spotřeba v testu 7,5... Dálničních 130 za 6,8.... 0-100 při 120kW za 9,5s.... No bravo, tomu říkám výkon.... :😉
A jako bonus: topení za 10 minut (a to je letos teplo!!!) a nějaké ty vibrace....
Může mi někdo říct, jaký smysl dává koupě takového auta?
Dost jezdím Bravem 1.4T 110kW a teď nově Mondeem 1.6T (118kW). Dálníční spotřeba možná o půl litru vyšší, kombinovaná stejná jako u téhle Astry. Dynamika lepší, topení funkční po pár stech metrech a o kultivovanosti chodu se nemá cenu bavit.....
K tomu jako bonus zásadně menší zatížení přední nápravy a z toho vycházející lepší jízdní vlastnosti....
Ale jinak jako jo, kdo si potrpí na vibrace, zimu, svítící kontrolku regenerace DPF a přimíchávaní aditiv do nafty, ať do nějakého takového dvoulitru klidně jde :yes:
A jako bonus: topení za 10 minut (a to je letos teplo!!!) a nějaké ty vibrace....
Může mi někdo říct, jaký smysl dává koupě takového auta?
Dost jezdím Bravem 1.4T 110kW a teď nově Mondeem 1.6T (118kW). Dálníční spotřeba možná o půl litru vyšší, kombinovaná stejná jako u téhle Astry. Dynamika lepší, topení funkční po pár stech metrech a o kultivovanosti chodu se nemá cenu bavit.....
K tomu jako bonus zásadně menší zatížení přední nápravy a z toho vycházející lepší jízdní vlastnosti....
Ale jinak jako jo, kdo si potrpí na vibrace, zimu, svítící kontrolku regenerace DPF a přimíchávaní aditiv do nafty, ať do nějakého takového dvoulitru klidně jde :yes:
skratka si mas kupit aj tu astru s turbobenzinom a budes mat vybavene. To kurenie je podobne ako som zazil na naftovych fiatoch >😒] >😒] . 10 minut bolo v tomto pocasi len zbozne zelanie posadky automobilu
Výborný príspevok :yes: . Vieš čo je na tom najlepšie? Hádaj, ktorá verzia bude najpredávanejšia? Presne tak, dvojlitrový decht... Pritom v dnešnej dobe už táto dechtová kubatúra do tejto triedy vôbec nepatrí.
v tejto triede je bezna skor nejaka 1.6 nafta, ale mozem sa mylit
Jenže ty třídy se trochu posouvají ... Astra Tourer má vnější rozměry jako první Omega a hmotnost o dost vyšší. Ta 1.6ka by byla pro to auto asi slabá.
v pripade astry asi ano
Na tomto aute sa mi nemá čo páčiť. Zvonka tlsté, zvnútra malé, hlavne vzadu. Ťažšia váha, čiže pýta sa silnejší motor, tým pádom ide viac do peňazí, ako pri kúpe, tak aj pri prevádzke. Súčasný trend Oplu veľmi nechápem, a nie je to iba Astra.
Ale jak jsem psal, v Německu je to čtvrté nejprodávanější auto celkem, druhé ve třídě za Golfem. Chápeš to? Já osobně moc ne, snad jedině že by Němci chtěli masově pomoci domácímu výrobci.
Nechápem. Môžem iba hádať.
Patriotizmus môže byť jedným z dôvodov, druhým možno fakt, že Nemci vzhľadom na životnú úroveň nie sú nútení riešiť malichernosti ako o liter vyššiu spotrebu alebo o 50,-€ vyššie výdaje za servis. Miesto vzadu nemusí hrať rolu, ak má každý dospelý v domácnosti svoje auto - predsa len, koľko rodín s deťmi tam kupuje nižšiu strednú?
Patriotizmus môže byť jedným z dôvodov, druhým možno fakt, že Nemci vzhľadom na životnú úroveň nie sú nútení riešiť malichernosti ako o liter vyššiu spotrebu alebo o 50,-€ vyššie výdaje za servis. Miesto vzadu nemusí hrať rolu, ak má každý dospelý v domácnosti svoje auto - predsa len, koľko rodín s deťmi tam kupuje nižšiu strednú?
vidis sam si si odpovedal a ze nechapes sucasny trend oplu... Ja ho vcelku chapem, ludia maju hlboko v pecku 100kg hmotnosti a zameriavaju sa na ine veci. Nie kazdy potrebuje urobit stovec pod 8 sekund. Na dialnici pri 130-150 to auto posluzi rovnako ako passat ci golf. Tymto neobhajujem auto ale ludi co si kupuju aj ine znacky ako tie o ktorych si myslime ze su najlepsie.
Horst Fuchs
Je vcelku zajímavé, že v Německu je Astra jedním z nejprodávanějších aut vůbec, v nižší střední je druhá za Golfem a celkově čtvrtá. U nás má pověst velkého těžkého auta s malým prostorem (přitom u nás tolik milujeme Octavii I, takže by to Astra měla mít dobré), zastaralými hlučnými nafťáky a předraženými, línými a žravými benzínovými motory. Navíc ta spousta tlačítek na středovém panelu...
Nevím, kde je vlastně chyba, v okolí vídám jen jednu Astru, kombíka žádného. Docela by mě zajímalo trochu delší osobní srovnání s králem našich silnic Octavií II, Aster se v Německu prodává dvakrát více...
Nevím, kde je vlastně chyba, v okolí vídám jen jednu Astru, kombíka žádného. Docela by mě zajímalo trochu delší osobní srovnání s králem našich silnic Octavií II, Aster se v Německu prodává dvakrát více...
To není problém Astry, ale Opelu jako takového. Corsa či Insignia jsou na tom totiž podobnně. Vidím dva hlavní problémy. Za prvé Opel vyklidil "flotilový trh", přičemž firmy v ČR kupují cca 50 % všech osobních aut (viděl někdo někdy služebního Opela ?). A co se týče soukromé klientely, asi jej vytlačila korejská konkurence. Image Opelu v ČR není takové, aby mohl konkurovat VW či Fordu.
Navíc těch pár firem, které měly minulé "H", si už Opel koupí dost těžko (měli jsme Háček asi sedm...). Jinak souhlas, v ČR jsou fleetové prodeje naprosto zásadní, osobně neznám nikoho, kdo by si koupil soukromě novou Octavii nebo vůbec jiné auto nižší střední a výš (smutné, ale pravda). Znám majitele nových Jetíků, Prachovek (pardon, Dusterů) a pak už spíš specialit typu velkých MPV nebo SUV.
Nicméně mi to všechno nevysvětluje poměrně velký úspěch Astry u západních sousedů. Možná je to poměrně velká záliba Němců v tuzemských autech, po zkušenostech s Astrou H mi ale oblíbený slogan restauračních autoznalců "německý auta jsou nejlepší" připomíná spíše silvestrovskou anekdotu.
Nicméně mi to všechno nevysvětluje poměrně velký úspěch Astry u západních sousedů. Možná je to poměrně velká záliba Němců v tuzemských autech, po zkušenostech s Astrou H mi ale oblíbený slogan restauračních autoznalců "německý auta jsou nejlepší" připomíná spíše silvestrovskou anekdotu.
Vidíš a já mám Háčko a nepříjde mi, že by byla v něčem horší než služební Octavia.
Přesně tak, kamarád si koupil již třetí naftovou Astru v kombajnu a taky mi nepřijde že by byla v něčem jasně horší než konkurence. Navíc designově si dává Opel v poslední době taky záležet, ať už interiérem tak exteriérem. Uznávám ale, že ty švihadla vzadu jsou trapas...
A ten mýtus o hmotnosti, která tu neustále řeší??? Jednou to někde někdo napsal a ostatní to dokola papouškují aniž by se mrkli na technická data. Vždyť nový focus se stejnou motorizací je ještě o 20kg těžší [odkaz] a nikdo z těch chytrolínů nenapíše že je těžký. Nemusí se Opel líbit každému - fajn, ale nepíšu kvůli tomu bludy...
P.S. kdo si vybírá rodinný kombík dle hmotnosti je u mě fakt frajer >😒]
A ten mýtus o hmotnosti, která tu neustále řeší??? Jednou to někde někdo napsal a ostatní to dokola papouškují aniž by se mrkli na technická data. Vždyť nový focus se stejnou motorizací je ještě o 20kg těžší [odkaz] a nikdo z těch chytrolínů nenapíše že je těžký. Nemusí se Opel líbit každému - fajn, ale nepíšu kvůli tomu bludy...
P.S. kdo si vybírá rodinný kombík dle hmotnosti je u mě fakt frajer >😒]
s tímto názorem souhlasím: pokud někdo chce přemejšel o ataku nejvyšších příček prodejnosti musí se zaměřit ne fleetové prodeje...stačí se kouknout například na japonce... 😉 ti se v drtivé většině kupují jako soukromá auta a jsou to na našem trhu kusovky...prodeje hondy accord, civic nebo mazdy 6, 3 jsou toho důkazem...přitom jich na českých silnicích potkávám relativně dost...samozřejmě bez firemních polepů a v nejvyšších výbavách často...stejně tak jako opely insignia nebo astra...zatímco takové octávky, mondea, passaty, focusy a podobné tuzemské masovky jsou nejčastěji v holobitu a v nejslabší naftě... 😉
Flai
cena 600 tis. ,adaptivní bi-xenony + diody ... a vzadu na dveřích švihadla :no: :no: :no:
daducx
Dobrý den pánove vlastnim Astru J2.CDTI 118kw ,kdýž byl vůz nový vše bylo v pořadku s najetýma kilometry přibyvali starosti dnes ma auto najeto 20tis km ,vržou plasty jak ve starem hradě ,dale mi při ubraní plynu na 3,4 přev.stupen bouchne pří studenem motoru ,dodnes neopraveno ,prý je to v pořadku ,přetim jsem měl Astru H 1.7CDTI vše bez problemu ,dnes lituji
volby tohoto vozu je to ušité horkou jehlou,jinak spotřeba se pohybuje do 6litru a to i po dalnici,pokud stim nebudete zavodit ,jinak vůz je velmi komfortní,pokud máte adaptivní podvozek,
s Octavii se to nedá srovnat je to koza pro ti Astře ale dnes už bych do Astry nešel. :no:
volby tohoto vozu je to ušité horkou jehlou,jinak spotřeba se pohybuje do 6litru a to i po dalnici,pokud stim nebudete zavodit ,jinak vůz je velmi komfortní,pokud máte adaptivní podvozek,
s Octavii se to nedá srovnat je to koza pro ti Astře ale dnes už bych do Astry nešel. :no:
Opel by ale potřeboval nové diesely, začíná v tomto směru značně zaostávat hlavně komfortem provozu. Zatím je anoncovaný jen špičkový 2.0CDTI biturbo s 143 KW pro Insignii, jinak nic.
Pravda je, že teď má koncern v nižší třídě dobré motory, snad je jen mezi 1.6 a 2.0 TDI CR velký výkonostní i cenový skok (60 tisíc není málo...). Má to ale větší logiku než motory u Astry (kde popravdě logika nějak chybí ...).
Staré benzínové atmosféry umožňují koncernu nabízet základní modely za opticky dobrou cenu (cena již od...). Někomu navíc můžou dokonce i stačit 😄
měl jsem možnost povozit se i v základních: 1.0MPi, 1.2HTP(nejslabší varianta) a upřímně řečeno nedokážu si představit někoho komu to dobrovolně stačí(firemní wageny nebo autoškolu nepočítám) než si jít koupit toto nové...tak asi přece jen zajdu navštívit bazar-považuji to za výhodnější investici když nemám na víc než na holobit od koncernu a ono mezi náma skoro jakýkoli základ od německé automobilky krom prémiové trojky...
Jeden slavný místní guru by ti vysvětlil lépe, jak je to s koupí nového auta. Ale v podstatě má pravdu, je škoda si koupit holátko se základním motůrkem. Mimochodem, viděl jsi přístrojovku Yetiho v základu? [odkaz] - za tohle chtít přes 400.000, ach jo.
BTW. viděl jsem interiér fabie I classic HTP?? to sem nevěřil...takový ty lišty okolo madla dveří potažené takovou odpornou látkou která se navíc rychle trhá...no neuvěřitelný...nejdřív jsem měl pocit že si to tam někdo dodělal...