Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Diskuse: Mercedes-Benz M: Představujeme

Významný model z řad luxusních SUV prodělal generační obměnu. Co nabízí v porovnání s neúnavnou konkurencí a v čem tkví jeho trumfy?
Zpět na článek
30. 12. 2011 14:18
30. 12. 2011 17:35
30. 12. 2011 20:29
31. 12. 2011 01:16
30. 12. 2011 17:38
30. 12. 2011 07:34
Takhle to začalo, láska na první pohled
Takhle to začalo, láska na první pohled, četl jsem tuhle recenzi v jednom časopise a od té doby toužil tohle auto mít. Sice jsem s ním pár kilometrů najezdil, ovšem pouze jako řidič, nikoliv jako majitel, tak snad se podaří najít společnou řeč s novou generací... :-)
Rozbalit vlákno
4
Avatar - theolli
30. 12. 2011 09:46
Re: Takhle to začalo, láska na první pohled
běžte do ***ky s těma reklamama.jste jak jeblý!!! Pošleš dva odkazy a jedno z toho reklama?? K čemu??
30. 12. 2011 09:48
Re: Takhle to začalo, láska na první pohled
nahlasit ako spam ,škoda že tu nieje tlačitko na označenie žejo
Avatar - WinDiesel
30. 12. 2011 10:57
Re: Takhle to začalo, láska na první pohled
To nejde, diskutéři vy se navzájem okamžitě vyspamovali..... >:D
30. 12. 2011 12:24
Re: Takhle to začalo, láska na první pohled
Omlouvám se, chtěl jsem vložit jiný odkaz, bohužel mi to ted nejde smazat...
30. 12. 2011 09:33
3 generacie ,stale rovnaky smer
Mercedes vo svojej dobe trafil do čierneho,vystihol prazdne miesto na trhu a vzniklo prve Mko ,ktore otvorilo cestu k luxusnym suvčkam ,bmw plakalo nad nevyužitou možnostou a neskor prišla X5ka a audi? audi sa neponahlalo nech to stoji za to...čo sa tyka druhej generacie to už bolo zas o level ,snad aj dva vyššie auto dospelo,stalo sa ešte viac civilnim aj vzhladom a pritiahlo snad ešte viac fanušikou k emku...trojka sa drži pravidiel,ktore určila prva generracia ,osobne som rad,že sa posuval dizajn dalej dopiloval do dokonalosti a nešlo sa smerom revolucie...takto može vela ludi namietať,že je tam ista podobnost s predošlou generaciou. od predstavenia prvej generacie ubehlo 13 rokou a mame tu dospele auto snad niet pohladu,z ktoreho by nebolo toto auto pekne ,mne vidiet tam istu podobnost s vačšim modelom GL ,nove Mko vyzera dobre,bravo mercedes
Rozbalit vlákno
13
Avatar - theolli
30. 12. 2011 09:47
Re: 3 generacie ,stale rovnaky smer
Jooo,řekl bych za svou existenci nejhezčí :yes:
30. 12. 2011 09:51
Re: 3 generacie ,stale rovnaky smer
celkom vtipne ,že sa tu predstavuje a ja u nas už 2 nove Mka jazdia ;-) v bielej vyzera užasne :yes:
Avatar - Kubass
30. 12. 2011 10:50
Re: 3 generacie ,stale rovnaky smer
Ač jsem mercedesák tak musím nesouhlasit, Uplně první luxusní SUV byl Range Rover, to že ho s jeho nespolehlivostí vté době celkem zahrabaly je věc druhá, nicméně Angláni absolutně vystihly už v 70tých a hlavně v 80tých letech pojem luxusní SUV (ano v dnešních očích to může vypadat usměvně, ale jak všichni víme tak co bylo luxusní před 30ti léty se nedá porovnávat s luxusním teď...), semiš, kůže na sedačkách, klima, dřevěné obložení, uplně až neskutečně nalazenej podvozek kterej byl komfortní ale zároveň se sním mohlo do terénu atd...

Jinak ML se mi líbí všechny generace :-)
30. 12. 2011 10:54
Re: 3 generacie ,stale rovnaky smer
ano samozrejme,ale ja to beriem z toho pohladu ,že range bol stale ortodoxny off road ,čo prve MLko tiež svojim ramovym podvozkom...
Avatar - Kubass
30. 12. 2011 11:09
Re: 3 generacie ,stale rovnaky smer
no je pravda že první generace MLka je taková víc terénější, a asi jediná kterou bych si koupil :-).
30. 12. 2011 11:22
Re: 3 generacie ,stale rovnaky smer
30. 12. 2011 11:23
Re: 3 generacie ,stale rovnaky smer
moj nazor je,že 2jka a 3jka je už viac na luxus a 1ka stale brala v uvahu terenne chutky majitela...aj ked to nemeni nič na tom,že 2generacia sa v terene hanbit nemusi a dokaže toho skutočne moc čo som bol sam prekvapeny ked som to videl ;-)
Avatar - Kubass
30. 12. 2011 11:29
Re: 3 generacie ,stale rovnaky smer
jojo, ale stejně si nikdo nebude dobrovolně odrovnávat svůj mercedes s pětilitrem za 3míče v terénu, to je jenom bonus když jedeš v alpách ke svému hotelu, tak ať to vyjedeš bez řetězů :-). Je to zhruba stejně jak ten rejnž :-)
30. 12. 2011 11:33
Re: 3 generacie ,stale rovnaky smer
myslim,že 5liter to sice nebol,ale zrovna moc ho nešetril,auto použivane prevažne na cestach ,ale ked sadol donho syn majitela prevažal sa po miestach kde si chlapci od nas skušali svoje tažko terenne Pajero ;-) asi si povedal,že sem tam ho treba vypustit do terenu
Avatar - Kubass
30. 12. 2011 11:37
Re: 3 generacie ,stale rovnaky smer
Tak nejlíp se jezdí s autem ktery není tvoje že, ale kdyby měl synáček vypláznou 40 litrů za ohnuty rameno tak by si to rozmyslel >:D
30. 12. 2011 11:39
Re: 3 generacie ,stale rovnaky smer
ja niesom offroadista ani nič podobne predpokladam,že ja by som hned niečo urval heh. ale jemu to celkom šlo asi vedel čo robi a odišiel po 4ch kolesach spokojny preč.
30. 12. 2011 11:46
Re: 3 generacie ,stale rovnaky smer
Tohle je prvni MLko, ktery ma uzaverku i predniho diffu, takze bych tipnul ze toho v terenu dokaze ze vsech 3 rad nejvic...
Co se tyce ramu, asi nikdo si netroufne rict, ze discovery uz je spatny v terenu kdyz nema ram, to samy plati i o Pajeru. Podle me je ram dobra vec v africe, kdy jsi v terenu porad, ale tady pokud budes potrebovat zdolat nejaky vyjezd je ti asi jedno jestli je pod autem ram nebo ne... 99% js stejne porad na silnici...
30. 12. 2011 16:17
Re: 3 generacie ,stale rovnaky smer
discovery rám má, jen tak mimochodem ;-) a Pajero už v težkém terénu neexceluje, na rozdíl od LC s rámem...
30. 12. 2011 10:53
ma dost velkou chybu..
kdyz se podivate na zadni sedacky,tak operadla jsou asi velky jako v mini aute,dost zavazna chyba,pokud chce nekdo vozit lidi i vzadu,ja,ktery meri 194 ma asi konec operadel v pulce zad >:D
Rozbalit vlákno
12
Avatar - WinDiesel
30. 12. 2011 11:02
Re: ma dost velkou chybu..
To by chtělo skouknout na živo. Opravdu nechápu, že jsi schopen něco takového usuzovat z fotky.
PS Jestli to nebude tím, že Mko je dost obrovské auto, sedačky v něm opticky vypadají proti jiným menším autům malé.
Zdá se, že jsi v Mku nikdy neseděl. :no:
30. 12. 2011 11:40
Re: ma dost velkou chybu..
Nebude, ja myslim, ze koukal, na autosalon na Prime, tam na to pooukazoval testovaci jezdec Pepa... fakt mu zadni sedacka koncila snad pod lopatkama, podivej se do jejich archivu...
Avatar - boost.
30. 12. 2011 12:38
Re: ma dost velkou chybu..
Jo, taky jsem to viděl... Ony ty sedáky jsou oproti druhé generaci kratší. Přední jsou kratší o 17mm, zadní o 35mm. Výšky opěradel jsem nenašel.
30. 12. 2011 12:45
Re: ma dost velkou chybu..
hm prečo? žeby auto malo byť pohodlnejšie pre ženy,alebo? neviem si to nejak vysvetliť
Avatar - boost.
30. 12. 2011 13:07
Re: ma dost velkou chybu..
Nevím, na co při vývoji mysleli...
30. 12. 2011 13:23
Re: ma dost velkou chybu..
nedivil by som sa keby si nerobili štatstiky ,že kto častejšie sada za volant MLka a nedospeli k zaveru,že treba viac prisposobit sedenie aj pre ženy kedže dosť často su prave ony za volantom...
Avatar - WinDiesel
30. 12. 2011 20:06
Re: ma dost velkou chybu..
Soused dělá v Něměcku pro firmu která sedačky pro Mercedes navrhuje. Můžu se ho optat, ale platí - vyzkoušet na živo.
Mimochodem, viděl jsem na Primě už dost blbých plků, někdy jsou "experti" vysloveně trapní a jsou to asi takoví experti jako Vy tady, já a kdekdo.
Avatar - Machýrek
31. 12. 2011 15:53
Re: ma dost velkou chybu..
Na to, aby poznali, kde konci sedacka, na ktery zrovna sedi, musi byt experti. To je jasna vec.
Avatar - WinDiesel
30. 12. 2011 20:00
Re: ma dost velkou chybu..
Nikdo z Vás v tom na rozdíl ode mne neseděl. Nějaké - viděl jsem, slyšel jsem, říkali to - nehraje roli. Je to třeba vidět na živo a na živo to alespoň pro mne bylo hodně dobré.
30. 12. 2011 12:30
Re: ma dost velkou chybu..
Obři auto ? Vždyť je jedno z nejmenších v kategorii,obři je h2 a escalade a podobný auta,a sedel jsem několikrát v ml i gl a problem tam s opěradly proste je...
Avatar - WinDiesel
30. 12. 2011 20:31
Re: ma dost velkou chybu..
Na sedačky se ještě někdy mrknu, ale platí v podstatě 3 pravděpodobně možné kombinace:
a - hlava rodiny řídí, vzadu sedí děti (sedačky vzadu zcela dostatečné)
b - auto je k dispozici osobě "single" (sedačky vzadu zcela dostatečné)
c - auto je k dispozici mamině nebo přítelkyni, vzadu nesedí nikdo nebo tam sedí děti případně kamarádky přítelkyně (sedačky vzadu zcela dostatečné)

Situace, kdy dozatu poleze pupkatý tester "expert" Autosalonu na Primě, bude poměrně značně neobvyklá. Ani nepředpokládám, že byses vzadu vozil Ty. Počítám že chceš řídit. Mimochodem nejsi zrovna typický vzorek populace. Lidí, kteří mají 194 cm a chtějí být voženi vzadu ve třídě M, bude superminimální minimum.
Avatar - 3_diamanty
30. 12. 2011 12:54
Re: ma dost velkou chybu..
tak v jednom nakupnom centre je toto auto vystavene a zadne sedcky su obrovske, ked mas 2m a 20cm kup si kamion :yes: :yes:
30. 12. 2011 14:18
SEDADLA
Auto je to nádherné, kdo viděl test schopností v terénu, cení vůz o to více. Problém vyvstává u zadních sedadel, už v testu na primě to bylo silně akcentováno, když se člověk podívá na horní snímky, opěradlo končí v rovině spodního okraje bočního okna, což je tedy v kontextu konkurence ojedinělé. Testér na primě měl opěrku hlavy mezi lopatkami... byl z toho dokonale konsternován.

No, chce to navštívit prodejnu, nebo vyčkat testu na AUTO.CZ.
Rozbalit vlákno
3
Avatar - CHerokee
30. 12. 2011 17:35
Re: SEDADLA
Tak tak. Osobně se na něj těším. V autě jsem již seděl na předváděčce v Praze, chyb u sedáků jsem si nevšiml. Což neznamená, že tam není. Nemám ale 2 metry, ale metr osmdesát. V předchozí generaci jsem něco najezdil, takže se už těším na novou. Důležité je, že má být úspornější hlavne ve variantě 350 CDI. Jinak je to ideální dálniční koráb, zvláště na naše dálnice (D1) je vzduchové pérování ideální.
Avatar - WinDiesel
30. 12. 2011 20:29
Re: SEDADLA
Na sedačky se ještě někdy mrknu, ale platí v podstatě 3 pravděpodobně možné kombinace:
a - hlava rodiny řídí, vzadu sedí děti (sedačky vzadu zcela dostatečné)
b - auto je k dispozici osobě "single" (sedačky vzadu zcela dostatečné)
c - auto je k dispozici mamině nebo přítelkyni, vzadu nesedí nikdo (sedačky vzadu zcela dostatečné)

Situace, kdy dozatu poleze pupkatý tester "expert" Autosalonu na Primě, bude poměrně značně neobvyklá.
Avatar - salamoon
31. 12. 2011 01:16
Re: SEDADLA
suhlasim,ten test na prime zavadzal.... ved ten redaktor bol trosku inej konfecnej velkosti (bez urazky). btw to,ze sedadlo mu koncilo niekde v strede chrbta nehra ulohu,vsimnite si,ako sedite v aute a kde sa este opierate o sedadlo,a kde uz nie.... pokial to nie je kreslo z xc90,tak je to maximalne este niekde v okoli lopatiek.....cize +- skoro to iste...

btw auticko sa mi po prvom zhliadnuti a miernom sklamani dostava do oka,uz len vyhrat v rakusku nejaku lotteriu :-O
30. 12. 2011 17:38
ZADNÍ SVĚTLA
Nezlobte se na mě, ale musím reagovat, i když jsem velkým fanouškem značky a jejich tradic. Zadní světla (jejich tvar) nového ML jsou naprosto příšerná. Připomínají mi spíše nějaké korejské SUV nebo nepovedené kombi Kia před deseti lety. Dle mého názoru naprosto nekorespondují s charakterem auta, předními a bočními liniemi. Proč jejich protažení není alespoň naopak (jako u dvojky)? Rozumím trendu i tomu, aby bylo auto spíše uhlazenější... Ale taky jsem přesvědčen, že obrovská obliba první a druhé generace byla způsobena hlavně drsnějším vzhledem a majestátností značky Mercedes-Benz! To je bohužel pryč.
Rozbalit vlákno
0