Takhle to začalo, láska na první pohled, četl jsem tuhle recenzi v jednom časopise a od té doby toužil tohle auto mít. Sice jsem s ním pár kilometrů najezdil, ovšem pouze jako řidič, nikoliv jako majitel, tak snad se podaří najít společnou řeč s novou generací... :-)
Mercedes vo svojej dobe trafil do čierneho,vystihol prazdne miesto na trhu a vzniklo prve Mko ,ktore otvorilo cestu k luxusnym suvčkam ,bmw plakalo nad nevyužitou možnostou a neskor prišla X5ka a audi? audi sa neponahlalo nech to stoji za to...čo sa tyka druhej generacie to už bolo zas o level ,snad aj dva vyššie auto dospelo,stalo sa ešte viac civilnim aj vzhladom a pritiahlo snad ešte viac fanušikou k emku...trojka sa drži pravidiel,ktore určila prva generracia ,osobne som rad,že sa posuval dizajn dalej dopiloval do dokonalosti a nešlo sa smerom revolucie...takto može vela ludi namietať,že je tam ista podobnost s predošlou generaciou. od predstavenia prvej generacie ubehlo 13 rokou a mame tu dospele auto snad niet pohladu,z ktoreho by nebolo toto auto pekne ,mne vidiet tam istu podobnost s vačšim modelom GL ,nove Mko vyzera dobre,bravo mercedes
Ač jsem mercedesák tak musím nesouhlasit, Uplně první luxusní SUV byl Range Rover, to že ho s jeho nespolehlivostí vté době celkem zahrabaly je věc druhá, nicméně Angláni absolutně vystihly už v 70tých a hlavně v 80tých letech pojem luxusní SUV (ano v dnešních očích to může vypadat usměvně, ale jak všichni víme tak co bylo luxusní před 30ti léty se nedá porovnávat s luxusním teď...), semiš, kůže na sedačkách, klima, dřevěné obložení, uplně až neskutečně nalazenej podvozek kterej byl komfortní ale zároveň se sním mohlo do terénu atd...
moj nazor je,že 2jka a 3jka je už viac na luxus a 1ka stale brala v uvahu terenne chutky majitela...aj ked to nemeni nič na tom,že 2generacia sa v terene hanbit nemusi a dokaže toho skutočne moc čo som bol sam prekvapeny ked som to videl ;-)
jojo, ale stejně si nikdo nebude dobrovolně odrovnávat svůj mercedes s pětilitrem za 3míče v terénu, to je jenom bonus když jedeš v alpách ke svému hotelu, tak ať to vyjedeš bez řetězů :-). Je to zhruba stejně jak ten rejnž :-)
myslim,že 5liter to sice nebol,ale zrovna moc ho nešetril,auto použivane prevažne na cestach ,ale ked sadol donho syn majitela prevažal sa po miestach kde si chlapci od nas skušali svoje tažko terenne Pajero ;-) asi si povedal,že sem tam ho treba vypustit do terenu
ja niesom offroadista ani nič podobne predpokladam,že ja by som hned niečo urval heh. ale jemu to celkom šlo asi vedel čo robi a odišiel po 4ch kolesach spokojny preč.
Tohle je prvni MLko, ktery ma uzaverku i predniho diffu, takze bych tipnul ze toho v terenu dokaze ze vsech 3 rad nejvic...
Co se tyce ramu, asi nikdo si netroufne rict, ze discovery uz je spatny v terenu kdyz nema ram, to samy plati i o Pajeru. Podle me je ram dobra vec v africe, kdy jsi v terenu porad, ale tady pokud budes potrebovat zdolat nejaky vyjezd je ti asi jedno jestli je pod autem ram nebo ne... 99% js stejne porad na silnici...
kdyz se podivate na zadni sedacky,tak operadla jsou asi velky jako v mini aute,dost zavazna chyba,pokud chce nekdo vozit lidi i vzadu,ja,ktery meri 194 ma asi konec operadel v pulce zad >:D
To by chtělo skouknout na živo. Opravdu nechápu, že jsi schopen něco takového usuzovat z fotky.
PS Jestli to nebude tím, že Mko je dost obrovské auto, sedačky v něm opticky vypadají proti jiným menším autům malé.
Zdá se, že jsi v Mku nikdy neseděl. :no:
Nebude, ja myslim, ze koukal, na autosalon na Prime, tam na to pooukazoval testovaci jezdec Pepa... fakt mu zadni sedacka koncila snad pod lopatkama, podivej se do jejich archivu...
nedivil by som sa keby si nerobili štatstiky ,že kto častejšie sada za volant MLka a nedospeli k zaveru,že treba viac prisposobit sedenie aj pre ženy kedže dosť často su prave ony za volantom...
Soused dělá v Něměcku pro firmu která sedačky pro Mercedes navrhuje. Můžu se ho optat, ale platí - vyzkoušet na živo.
Mimochodem, viděl jsem na Primě už dost blbých plků, někdy jsou "experti" vysloveně trapní a jsou to asi takoví experti jako Vy tady, já a kdekdo.
Nikdo z Vás v tom na rozdíl ode mne neseděl. Nějaké - viděl jsem, slyšel jsem, říkali to - nehraje roli. Je to třeba vidět na živo a na živo to alespoň pro mne bylo hodně dobré.
Obři auto ? Vždyť je jedno z nejmenších v kategorii,obři je h2 a escalade a podobný auta,a sedel jsem několikrát v ml i gl a problem tam s opěradly proste je...
Na sedačky se ještě někdy mrknu, ale platí v podstatě 3 pravděpodobně možné kombinace:
a - hlava rodiny řídí, vzadu sedí děti (sedačky vzadu zcela dostatečné)
b - auto je k dispozici osobě "single" (sedačky vzadu zcela dostatečné)
c - auto je k dispozici mamině nebo přítelkyni, vzadu nesedí nikdo nebo tam sedí děti případně kamarádky přítelkyně (sedačky vzadu zcela dostatečné)
Situace, kdy dozatu poleze pupkatý tester "expert" Autosalonu na Primě, bude poměrně značně neobvyklá. Ani nepředpokládám, že byses vzadu vozil Ty. Počítám že chceš řídit. Mimochodem nejsi zrovna typický vzorek populace. Lidí, kteří mají 194 cm a chtějí být voženi vzadu ve třídě M, bude superminimální minimum.
Auto je to nádherné, kdo viděl test schopností v terénu, cení vůz o to více. Problém vyvstává u zadních sedadel, už v testu na primě to bylo silně akcentováno, když se člověk podívá na horní snímky, opěradlo končí v rovině spodního okraje bočního okna, což je tedy v kontextu konkurence ojedinělé. Testér na primě měl opěrku hlavy mezi lopatkami... byl z toho dokonale konsternován.
No, chce to navštívit prodejnu, nebo vyčkat testu na AUTO.CZ.
Tak tak. Osobně se na něj těším. V autě jsem již seděl na předváděčce v Praze, chyb u sedáků jsem si nevšiml. Což neznamená, že tam není. Nemám ale 2 metry, ale metr osmdesát. V předchozí generaci jsem něco najezdil, takže se už těším na novou. Důležité je, že má být úspornější hlavne ve variantě 350 CDI. Jinak je to ideální dálniční koráb, zvláště na naše dálnice (D1) je vzduchové pérování ideální.
Na sedačky se ještě někdy mrknu, ale platí v podstatě 3 pravděpodobně možné kombinace:
a - hlava rodiny řídí, vzadu sedí děti (sedačky vzadu zcela dostatečné)
b - auto je k dispozici osobě "single" (sedačky vzadu zcela dostatečné)
c - auto je k dispozici mamině nebo přítelkyni, vzadu nesedí nikdo (sedačky vzadu zcela dostatečné)
Situace, kdy dozatu poleze pupkatý tester "expert" Autosalonu na Primě, bude poměrně značně neobvyklá.
suhlasim,ten test na prime zavadzal.... ved ten redaktor bol trosku inej konfecnej velkosti (bez urazky). btw to,ze sedadlo mu koncilo niekde v strede chrbta nehra ulohu,vsimnite si,ako sedite v aute a kde sa este opierate o sedadlo,a kde uz nie.... pokial to nie je kreslo z xc90,tak je to maximalne este niekde v okoli lopatiek.....cize +- skoro to iste...
btw auticko sa mi po prvom zhliadnuti a miernom sklamani dostava do oka,uz len vyhrat v rakusku nejaku lotteriu :-O
Nezlobte se na mě, ale musím reagovat, i když jsem velkým fanouškem značky a jejich tradic. Zadní světla (jejich tvar) nového ML jsou naprosto příšerná. Připomínají mi spíše nějaké korejské SUV nebo nepovedené kombi Kia před deseti lety. Dle mého názoru naprosto nekorespondují s charakterem auta, předními a bočními liniemi. Proč jejich protažení není alespoň naopak (jako u dvojky)? Rozumím trendu i tomu, aby bylo auto spíše uhlazenější... Ale taky jsem přesvědčen, že obrovská obliba první a druhé generace byla způsobena hlavně drsnějším vzhledem a majestátností značky Mercedes-Benz! To je bohužel pryč.