.. bez 4kolky "neumějí" objet ani blok dnes dostávají "ránu za ranou" (na sněhu v klidu a "s prstem v nose" jezdí NEjen Citroën C5 se systémem SnowMotion, ale i ZADOkolky jako je Aston Martin nebo Ferrari California :-)
PS: Snad jen to video s "na mokru ze silnice odlétajícím" audi (pohonem VWŠECH kol vybaveným) Q7 tu "trochu chybí" ;-)
Klid zdejší mistři ti vysvětlí jak to je. Dozvíš se že je to celé fake jelikož zadokolky se na sněhu ani nerozjedou. >:D Potřebuješ prostě TDI a 4motion. To víš jsou mezi námi kritici všeho možného vše znají, mají právo soudit lidi, design aut i jízdní vlastnosti, avšak z řidičských zážitku jsou pro ně ty největší, předjet všechny v dlouhým táhlým a nebo letět jak draci na dlouhé, rovné,suché silnici. Páni řidiči. ;-)
I to samozřejmě přináší "libé pocity" (každé jsou trochu "jiné" - ale OBĚ tato "uspokojení" - mají něco do sebe.. :-)
PS: PĚKNÉ motto ;-)
Pěkný den a Nový rok a celý rok :-)
... pravil ten, jenž o SOBĚ mluví v MNOŽNÉM čísle .. :-)
PS: Aha aha, takže TOMUHLE (se) říká(te) "mindrák"..
[odkaz]
.. aha aha, no tak dobře no :-|
PPS: A prozratíte mi ještě jak (se) říká(te) pocitu těch "co pedál do podlahy zaboří - a přesto jim záď vozu před nimi NEúprosně odjíždí..."?? ;-)
Takže NEprozradíte.. ;-\
(myslela jsem si to ;-)
PS: Ale k "přechodu" na JEDNOTNÉ číslo "gratuluji" ;-)
(nějak se začít "musí" :-)
PPS: Anebo si kupte (viz odkaz v minulém příspěvku) a uvídíte/-me ... (schválně) jestli i pak budete ony pocity popisovat jako "mindrák" :-)
Nejde o to, že auto "jede", ale o dokazování si tohoto, jakmile vidím tdi. Úroveň čerstvého držitele ŘP. Tohle bych od tebe nečekal, ale díky za ten příspěvek. Zase jsem se o tobě dozvěděl víc. >:D
Koukám že kartu máte založenu (skoro) před 4 roky a to jste o mne NEvěděl?? :-| Já se k tomu (přece) "veřejně" HLÁSÍM od prvního dne ;-)
PS: Ale samozřejmě (a "ráda") UJÍŽDÍM VŠEM automobilům! :-)
(BEZ ohledu na znáček automobilky či motor ;-)
PPS: Nicméně mne opravdu "baví" ... viz výše můj první příspěvek (a fakt to asi "hned tak NEomrzí".. :-)
..nejspíš NIKDY (tedy alespoň DOUFÁM že nikdy - do důchodu přece jen "ještě daleko" ;-)
PPPS: Jak se říká pocitu těch "vwzadu" mi asi definitivně NEřeknete, že? Takže "mindrák" je ten (co ujíždí) vpředu, co je OPAK mindráku? :-)
Mě ale vůbec nejde o značky. Jde mi o ten nesmysl, na silnici si něco dokazovat. Stejný nesmysl, jako kdyby někdo třeba s M3 začal hned "závodit" jen proto, že vidí třeba C5 a chlácholil se tím, jak ho "natřel".
Buď si tohle neuvědomuješ, což beru, ale píšu ti to tady již podruhé, což znamená, že to nechápeš, nebo nechceš chápat. A nebo jsi si uvědomila, co jsi vyplodila (opět) za nesmysl a opět kličkuješ, jak zajíc na podzim. Tak jako tak je pro mne další pokračování ztrátou času.
Takže (za 1.) NEřeknete a (za 2.) NEprozradíte ... a "pro jistotu" maličko "přitvrdíte" ;-)
Jestli myslíte že tak jak se snažíte naznačit jezdím, no tak to "promiňte" (NEnapadlo by mne že se to budete snažit brát až TAK "násilím" doslovně :-|
PS: Ale popravdě "vícekrát než je zdrávo" (než by mne vůbec napadlo že je možné) se mi stalo že předjíždím vůz (např. značky škoda - jestli tdi "fakt NEvím"), na běžné silnici a on sice dlouho předtím jel "ustálenou" rychlostí ale ve chvíli kdy jsem už v protisměru tak přidá, často dokonce DUPNE na plyn - a to i v případech kdy něco jede v protisměru!! NEní výjímkou dokončit předjížděcí manévr v opravdu NEpředpisové rychlosti - jak jste viděl na odkazu tohle naštěstí pro C5 V6 není problém/elasticita je dokonce jeho NEJ"silnější" stránka - ale NEuvěřitelné/-pochopitelné je, že vůz co ještě před chviličkou byl ochoten zrychlit třeba na 120-130 km/h "najednou" jede opět to svou 80-85 km/h rychlostí a ...
Tolik k REALITĚ na (českých - a to VÁŽNĚ - tohle se mi NIKDE jinde NEstalo - v česku ... nevím už kolikrát ale za ty roku až NEuvěřitelně "mnohokrát" ;-\
Pěkný den (a PŘIZNÁVÁM že ujet v dlouhém táááhlém kopci T-rochu D-ýchavičným i-konám zdejšího autoprůmyslu mi "prostě vždy udělá dobře" :-)
Osobně, jsem jezdil 2 roky s Pajerem (hrůza a děs) a mnohem spokojenější jsem byl s předchozí předokolkou, stejně jako s aktuální.. Krom toho jezdím mnohem rychleji s nimi, než s Pajerem, protože mají čitelnější reakce a nemají těžký předek, který je neuvěřitelně nedotáčivý v nájezdech..
Jediný důvod, proč Astony, Ferrari atd. dlě mě nejezdí v zimě je, že se o ně majitelé bojí, že jim to někdo nabourá, či odře.. Známý to má tak, že má AM na léto, a A8 na zimu.. Jeho žena Q7, takže na zimní dovolenou do Alp bez problémů..
Ještěže tě tady nečte tvůj oblíbenec Loeb...protože kdyby si tě teď přečetl, tak by celej zhrzenej zjistil, že je vlastně 4 kolka zbytečná a bez ní by vyhrával s ještě větším náskokem >:D
:yes: zadokolka na sněhu je prostě super bašta, miluji jízdu po sněhu s čímkoliv, jeden kamarád mi říká sněhofil ;-) ale zadokolky na sněhu jsou prostě zážitek a tady umocněny tím že jsou to Astony, krásné britské vozy. :yes:
Fakt se ti zda že ty Astony jezdí v normálním provozu? Zkoukni to ještě jednou. Btw. jelikož střídám auta jak ponožky tak pokaždé když napadne sníh tak tu kterou káru jestli je to předo, zado a nebo čtyřkolka, pořádně ji na sněhové pláni otestuji abych věděl co od ní čekat v provozu a díky tomu jsem se nemusel nikdy ploužit s žádným autem osmdesát za kamiony. ;-)
Tak to video je jen reklama. Já jsem Astona nebo podobné auto v životě na sněhu ještě neviděl ;-) no jestli jezdíš v zimě jen po dálnici, tak se ti nedivím...ale jsou i silnice kde ti nic jinýho nezbude než se za tím kamionem ploužit
Á sakra, tak dělám něco špatně.Tak jo přestanu předjíždět kamiony mimo dálnici už nebudu dělat profi řidiče vrátím koncesi na osobní přepravu a začnu prodávat buřty. ;-) To že jsi nikdy neviděl v zimě na sněhu tyhle auta znamená že se moc často nedostaneš do Val Thorens či Cortiny d'Ampezzo?
Btw. Já čekal že někdo přijde s tím že je to jen reklama nebo fake a že Aston nic takového nepořádá.Taky kdo by za to platil že? >:D
No, evidentně nemáš zkušenosti se zasněženými okresními silnicemi 3. třídy...jestli na nich předjedeš kamion, tak jsi mistr volantu a kouzelník, pokud se vedle toho kamionu vejdeš aniž by ti zastavil. Ale nerad bych tě podcenil...
To víš, každej nemá tu možnost taxikařit do Paříže a zpátky s Mondeem. My ostatní se dostaneme autem nejdál do Prahy >:D
A co by to mělo být pro Aston jinýho než reklama? Nebo to byla dobročinná akce, aby se vyvolení mohli projet? >:D
>:D Nejsem sice taxikář nicméně za to kam se dostaneš nebo nedostaneš autem opravdu, ale opravdu já nemůžu.Já myslel že tyhle akce dělají slušné automobilky pro své zákazníky aby se zdokonalili v řízení jejich produktu, ale o.k. je to reklama když říkáš.
Za to kam všude se dostanu naštěstí opravdu nemůžeš a ironie ti taky nic neříká. A nedělají to zároveň i jako reklamu pro potenciální zakázníky? Pokud je to jen akce pro 20 vyvolených, tak mi potom uniká smysl proč k tomu dělají videa a pak se tato videa dostanou na nespočet automobilových serverů.
Ještě mi prosím pošli RZ aut (zadokolek), kterými jezdíš, abych ti za včasu uhnul, až se ke mně driftem v zasněžené zatáčce přiřítíš >:D
Téměř každá sportovněji zaměřená automobilka má kurzy jízdy na sněhu (a ledu). Některé z nich jsou opravdu velmi prestižní a na exotičtějších místech než Sankt Moritz. Událost jako taková reklama není (jinak by to pro ty "vyvolené" bylo zadarmo) a video? Samozřejmě. Proč neoslovit zájemce i takhle? Jezdí tam také potencionální zákazníci.
Uvědomte si, že tady se auta prohánějí po pláních, bez děr, pangejtů, jízdních průhů či různě jinak omezenými podmínkami.
Ano, auta krásně jezdí, hází zadkem, hrabou a celé je to pekný pohled. Leč v reálných podmínkách, kdy se řidič musí vměstnat do 3,5 m širokého jízdního pruhu, kdy na jedné straně je v tom lepším případě příkopa, v tom horším plechové svodidlo či žulové patníky a na té druhé protijedoucí vozy, to žádná sranda není. A každý, kdo zadokolku v zimě jezdí, to moc dobře ví a podle toho taky jezdí.
Zrovna včera ráno na dálnici, to bylo krásně vidět. Jakési koleje vyjeté jen v jednom pruhu, v druhém 10cm právě nasněženého. Předjíždět si troufli jen ti se čtyřkolkama, nebožáci se zadokolkami se způsobně táhli za náklaďáky ani ne osmdesátkou.
Nikdo si nekupuje Astona aby se s ním předváděl v zimě na sněhu, pocit některých, že si koupí Astona nebo Ferrari jako auto k celoročnímu užívání pouze svědčí o tom, že svět aut sledují z dětské postýlky. Taková auta se kupují vždy jako druhé, třetí nebo x-té auto do garáže a slouží především pro zábavu a to hlavně v letní sezóně. I tak je dost expertů kteří ty auta nezvládají ani na suchu, ale to už je jiná pohádka.
[odkaz]
Nejde o to, že se s takovým autem v případě potřeby někam nedalo dojet i v zimní plískanici, otázka je proč by to někdo dělal když má v garáži na takové účely daleko vhodnější stroje. Takže klid, oni z toho vyrostou.
DOTAZ - a JAK to majitelé .. ASTONů, MERCEDESů, ROLLS ROYCEů atd. (no prostě úplně VŠECH sportovních a LUXUSních vozů) dělali PŘED tím? (než 4kolky vstoupily "masověji" do módy :-)
Na zimu (od)táhli na jih..? ;-)
Dá se s nimi jezdit celoročně, ale musíš počítat s tím, že je celkem vysoké riziko nějakého poškození. To řada lidí není ochotna riskovat. Také musíš mít patřičné schopnosti. Ale najdou se tací. No a pak je tu skupina lidí, kterým říkám magoři - ti si svých aut neváží, chovají se k nim jako prasata a podle toho to také dopadá.
Že by se ti na lyže jelo lépe v Range Roveru, o tom snad nikdo nepochybuje.