Škoda toho ztraceného roku, ale jsem moc rád, že se to povedlo a výroba pojede dál! :yes: Továrny v Aurskog je mi líto, byla tak příjemná, malá, čistá, tichá, v polích :-( Ale v okolí Turku, kde má továrnu Valmet, je taky krásně :-)
Zajímalo by mě ovšem, jak to bude s dojezdem. Ten údaj o 180 km možná už neplatí, bude nižší. Dojezd 180 km byl s bateriemi Zebra. Baterie od EnerDel má tuším o trochu horší vlastnosti než Zebra. Mám pocit, že ne stránkách Valmetu psali dolezd asi 140 km. Každopádně je lepší snížit dojezd o 40 km a pokračovat ve výrobě, než to celé snažení zabalit :yes:
zaujímavé že o tomto projekte počujem prvýkrát...koľko má stáť tá sranda a aké sú základné dynamické parametre? Dostane sa to aj do česka alebo na slovensko?
Co se dřív psalo, měl by Think stát kolem 600 tisíc korun, v USA by se měl prodávat kolem 25 tisíc dolarů. Tady v Evropě je budou kupovat třeba Španělé a Rakušáci, samozřejmě s velkou podporou od státu - jinak by si něco tak předraženého nikdo nekoupil. Takže jako obvykle tento rádoby ekologický experiment budou platit všichni ve svých daních. Pokud u nás bude za komerční cenu, bude neprodejný.
Jestli někdo chce elektromobil, bude asi nejlepší počkat na číňany, ti jsou v elektromobilech několik let před Evropou, běžně už se tam používají i třeba pro policii. A za velmi přijatelné ceny. Bohužel EU brání jejich dovozu protože nesplňují její nesmyslné podmínky - jsou stavěné s důrazem na hmotnost (= větší dojezd s nižší kapacitou baterek) a tak nemají airbagy, ABS ani další výbavu která je pro pomalé městské auto stejně zbytečná.