Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Diskuse: Porsche 911 GT3 RS 4.0: Brzdění 300-0 km/h za 6,5 s na videu

Porsche 911 vždy vynikalo skvělými brzdami. Nejnovější vydání verze GT3 RS se čtyřlitrovým motorem tuto vlastnost posouvá ještě dál.
Zpět na článek
4. 1. 2012 07:53
5. 1. 2012 07:52
4. 1. 2012 20:10
5. 1. 2012 00:05
5. 1. 2012 06:58
5. 1. 2012 14:33
6. 1. 2012 13:08
6. 1. 2012 17:25
4. 1. 2012 07:53
Reklama
Nikdy nezabudnem na tu reklamu Dacie, kde na obrazku bolo:
brzdy Porsche = novy Logan >:-[]
Rozbalit vlákno
2
5. 1. 2012 07:52
Re: Reklama
Prosim te, nemas nekde fotku? Googlim, ale nemuzu to najit, diky :-)
5. 1. 2012 08:06
Re: Reklama
Nieco podobne bolo asi pred 5-6 rokmi niekde v Autobilde...

[odkaz]
Avatar - beibej
4. 1. 2012 13:01
co to má bejt?
proč kolem 260 pouští plyn? to video nepatří k tomuto textu? original nemáte?
Rozbalit vlákno
14
Avatar - Hammunasakra
4. 1. 2012 16:45
Re: co to má bejt?
Třeba (mírná) zatáčka na dálnici? ;-)
PS: Ono jezdit NAD 250 km/h zas "tak jednoduché" NENí (mi) jedna paní povídala.. :-)
4. 1. 2012 17:48
Re: co to má bejt?
Na druhou stranu, skoro bych čekal, že podobné testy dělají na letišti, ale pravděpodobně šlo asi o okruh s mírnou zatáčkou.
Jen by mě zajímalo jak byla upevněná ta kamera... :-)
Avatar - Destract
4. 1. 2012 18:12
Re: co to má bejt?
prostě přejížděl na runway ... :-)
4. 1. 2012 20:16
Re: co to má bejt?
Testovaci polygon v Papenburgu:

Zadej do google maps: 53.058239,7.50226
4. 1. 2012 21:32
Re: co to má bejt?
Díky. ;-) Teď už je mi to jasné.
4. 1. 2012 19:59
Re: co to má bejt?
Opravdu si myslíš, že dálnice je to správné místo pro testování brzdění z 300 na 0?
4. 1. 2012 20:18
Re: co to má bejt?
Zeptej se Alika "Slusnaka" Trpisovskeho, ten ti to jiste vysvetli.
Avatar - Hammunasakra
4. 1. 2012 20:56
Re: co to má bejt?
Ale ANO ;-)
PS: Dnes už je to MNOHEM horší než dřív, ale stále NENí (až takový) problém (byť MÉ Vmax je o fous nižší :-) ) - samozřejmě to chce "myslet" a nedělat "bubosti" - ale čas od času je to "příjemné" (ale brzdit do NULY to jsem tedy NEzkoušela - a NEmám to ani v plánu ;-)
PPS: Já se "odvždy" snažím ÚMYSLně jezdit mimo "hlavní" časy - a naštěstí i dnes není až takový problém být na dálnici (doslova) "sám" ;-)
(čím vůbec NEchci zpochybňovat jako daleko vhodnější použití nějakého okruhu či letištní dráhy :-)
5. 1. 2012 14:35
Re: co to má bejt?
Já jen že při této deceleraci by se ti asi každý podíval do kufru. ;-) Nemluvě o tom, že to není zrovna dle předpisů. Zkoušet na Autobahn maximálku lze a je to těžší než dříve, ale brzdění do nuly bych testoval jinde. :-)
Avatar - Hammunasakra
5. 1. 2012 16:51
Re: co to má bejt?
Mně stačí (čím dál častější - a často i "zničeho nic" - BEZ blinkru, rsp. první bliknutí když je vozem už dávno přes čáru) brždění z (o 100 km/h) menších rychlostí a ne na nulu ale na ... 90-100? km/h ;-)
PS: Nicméně OPRAVDU i dnes se dají najít chvilky, kdy je "před i za" vámi "kam jen oko dohlédne" pusto prázdno.. :yes: :-)
5. 1. 2012 17:26
Re: co to má bejt?
Před rokem jsem jel z Ústí nad Orlicí a dálnice úplně prázdná. Po cestě do Prahy jsem minul snad méně než 10 aut. Na kvalitních úsecích jsem auto protáhl na 220-250. Dá se i v ČR, i když méně legálně. ;-) (Normálně rychlosti celkem dodržuji, ale nevyužít takové příležitosti, když jsme se na to cítili - já i auto, by byla věčná škoda.)

Jinak takovýhle vtipálci jsou všude a člověk se moc nesměje. Ale v Německu, pokud vím, mají takové pěkné pravidlo, že za nehodu může ten, kdo jel rychleji (tedy nebráno absolutně, ale pro ty situace, kde jeden z nich využíval absence limitu). Člověk s tím zkrátka musí počítat.
Avatar - Hammunasakra
6. 1. 2012 15:13
Re: co to má bejt?
Já vím "že to jde" - tu a tam to také udělám (tedy JEN v noci - já ÚMYSLně často jezdím "hodně pozdě v noci" nebo "hodně brzy ráno" - prostě abych se "vyhnula provozu" ... no a někdy to "malinko" opravdu malilinko prostě "ujede" - viz VÁŠ příspěvek :-)
Nicméně MNOHEM raději "jinde" - i třeba z důvodu kvality vozovky. U nás "okreska" od dálnice je LEPŠí (a to je FAKT) než povrch, snad asi VĚTŠINY, dálnic v česku.. :-|
Dřív jsem se "trochu rozjela" vždy za Plzní (směr Rozvadov/Waidhaus), ale dnes (vlastně skoro BEZ výjímky) jezdím ... cca 135 apod. km/h na tempomat (i když zrovna tam - jak tam často bývá "pusto prázdno"/slabý provoz, "ťuknu" o maličko víc :-)
6. 1. 2012 17:24
Re: co to má bejt?
Když je hustý provoz, tak se klidně dám do pravého, "přilepím" se na někoho a prostě jedu. Třeba 100-110. Hlavně klid a pohoda. Jinak těch 130 (+ chlup) dle GPS, asi jako ty. :-)
4. 1. 2012 20:10
Sila...
To je teda sila...
A ty otacky, no mrknete na ne!
A pak mi tu mluvte neco o vysokootackove Honde, ktera se musela prizpusobit emisnim predpisum...

Porsche (jako uz tradicne) :yes: :yes: :yes:

Edit: Fuj, ted jsem si vsiml, ze je na stejne strance i JokeR 8-s Jo, japonci, to jsou machri na motory - z 3.8 V6 museli 480 koni dolovat dvema turby >:D
Rozbalit vlákno
7
Avatar - gld
5. 1. 2012 00:05
Re: Sila...
Niekto by rád flame?

Porsche proste "umí"..s tým to môžme uzavrieť.
5. 1. 2012 06:58
Re: Sila...
Umi, umi, zadnej flame neni nutny.

(samozrejme sbiram komenty do dalsiho roku, chci byt zase v tabulce >:D )
5. 1. 2012 14:33
Re: Sila...
Spíš je zázrak, že těch otáček dosáhne i při daném poměru vrtání a zdvihu. Opravdu se pochlapili.
Avatar - Hammunasakra
5. 1. 2012 16:52
Re: Sila...
.. třeba mají v (inženýrském) týmu i nějakou ženu .. ;-)
PS: Nicméně "opravdu VYNIKAJÍCÍ" :yes: :-)
6. 1. 2012 13:08
Re: Sila...
:-) Já nikdy nebyl za politickou korektnost. Jazyk je jazyk. Deformovat ho pro utěšení ublíženého ega nějaké menšiny mi přijde na hlavu. Stejně jako kvóty na rasy, pohlaví, postižení a já nevím co ještě. Buď vyspělí jsme, nebo vyspělí nejsme. V tomhle směru na tom čeština není vůbec špatně.
Avatar - Hammunasakra
6. 1. 2012 15:08
Re: Sila...
Nu (snad to bylo "cítit" :-) ) já to zas TAK "vážně" NEmyslela... ;-)
6. 1. 2012 17:25
Re: Sila...
Bylo. Jen jsem nějak měl potřebu to říct. ;-)