Na druhou stranu, skoro bych čekal, že podobné testy dělají na letišti, ale pravděpodobně šlo asi o okruh s mírnou zatáčkou.
Jen by mě zajímalo jak byla upevněná ta kamera... :-)
Ale ANO ;-)
PS: Dnes už je to MNOHEM horší než dřív, ale stále NENí (až takový) problém (byť MÉ Vmax je o fous nižší :-) ) - samozřejmě to chce "myslet" a nedělat "bubosti" - ale čas od času je to "příjemné" (ale brzdit do NULY to jsem tedy NEzkoušela - a NEmám to ani v plánu ;-)
PPS: Já se "odvždy" snažím ÚMYSLně jezdit mimo "hlavní" časy - a naštěstí i dnes není až takový problém být na dálnici (doslova) "sám" ;-)
(čím vůbec NEchci zpochybňovat jako daleko vhodnější použití nějakého okruhu či letištní dráhy :-)
Já jen že při této deceleraci by se ti asi každý podíval do kufru. ;-) Nemluvě o tom, že to není zrovna dle předpisů. Zkoušet na Autobahn maximálku lze a je to těžší než dříve, ale brzdění do nuly bych testoval jinde. :-)
Mně stačí (čím dál častější - a často i "zničeho nic" - BEZ blinkru, rsp. první bliknutí když je vozem už dávno přes čáru) brždění z (o 100 km/h) menších rychlostí a ne na nulu ale na ... 90-100? km/h ;-)
PS: Nicméně OPRAVDU i dnes se dají najít chvilky, kdy je "před i za" vámi "kam jen oko dohlédne" pusto prázdno.. :yes::-)
Před rokem jsem jel z Ústí nad Orlicí a dálnice úplně prázdná. Po cestě do Prahy jsem minul snad méně než 10 aut. Na kvalitních úsecích jsem auto protáhl na 220-250. Dá se i v ČR, i když méně legálně. ;-) (Normálně rychlosti celkem dodržuji, ale nevyužít takové příležitosti, když jsme se na to cítili - já i auto, by byla věčná škoda.)
Jinak takovýhle vtipálci jsou všude a člověk se moc nesměje. Ale v Německu, pokud vím, mají takové pěkné pravidlo, že za nehodu může ten, kdo jel rychleji (tedy nebráno absolutně, ale pro ty situace, kde jeden z nich využíval absence limitu). Člověk s tím zkrátka musí počítat.
Já vím "že to jde" - tu a tam to také udělám (tedy JEN v noci - já ÚMYSLně často jezdím "hodně pozdě v noci" nebo "hodně brzy ráno" - prostě abych se "vyhnula provozu" ... no a někdy to "malinko" opravdu malilinko prostě "ujede" - viz VÁŠ příspěvek :-)
Nicméně MNOHEM raději "jinde" - i třeba z důvodu kvality vozovky. U nás "okreska" od dálnice je LEPŠí (a to je FAKT) než povrch, snad asi VĚTŠINY, dálnic v česku.. :-|
Dřív jsem se "trochu rozjela" vždy za Plzní (směr Rozvadov/Waidhaus), ale dnes (vlastně skoro BEZ výjímky) jezdím ... cca 135 apod. km/h na tempomat (i když zrovna tam - jak tam často bývá "pusto prázdno"/slabý provoz, "ťuknu" o maličko víc :-)
Když je hustý provoz, tak se klidně dám do pravého, "přilepím" se na někoho a prostě jedu. Třeba 100-110. Hlavně klid a pohoda. Jinak těch 130 (+ chlup) dle GPS, asi jako ty. :-)
To je teda sila...
A ty otacky, no mrknete na ne!
A pak mi tu mluvte neco o vysokootackove Honde, ktera se musela prizpusobit emisnim predpisum...
Porsche (jako uz tradicne) :yes::yes::yes:
Edit: Fuj, ted jsem si vsiml, ze je na stejne strance i JokeR 8-s Jo, japonci, to jsou machri na motory - z 3.8 V6 museli 480 koni dolovat dvema turby >:D
:-) Já nikdy nebyl za politickou korektnost. Jazyk je jazyk. Deformovat ho pro utěšení ublíženého ega nějaké menšiny mi přijde na hlavu. Stejně jako kvóty na rasy, pohlaví, postižení a já nevím co ještě. Buď vyspělí jsme, nebo vyspělí nejsme. V tomhle směru na tom čeština není vůbec špatně.