Novinky
Čest a slávu Loganu, odolnému, jednoduchému vozu pro rozvíjející se trhy. U nás díky nepraktičnosti sedanu neprorazil tolik jako verze MCV, ale byl to on, kdo rozkopl dveře a dal šanci na nový, levný a zároveň prostorný vůz tehdejším kupcům ojetin.
Respekt za jeho konzistentní povahu, design, motorizace, cenu. Ve verzi MCV je to dnes plnotučná volba, prakticky bez jakékoliv konkurence.
Těším se na nový LOGAN a přeji mu i nám, aby byl opět z Rumunska a ne z Tunisu nebo Turecka, a aby opět na první pohled byl tím kým je. Levným, ale robusním, prostorným a praktickým vozidlem.
Respekt za jeho konzistentní povahu, design, motorizace, cenu. Ve verzi MCV je to dnes plnotučná volba, prakticky bez jakékoliv konkurence.
Těším se na nový LOGAN a přeji mu i nám, aby byl opět z Rumunska a ne z Tunisu nebo Turecka, a aby opět na první pohled byl tím kým je. Levným, ale robusním, prostorným a praktickým vozidlem.
Souhlas, konečně použitelné auto v této cenové kategorii. Na našem trhu si myslím, že udělal kus dobrý práce, pohnul s cenama aut a dal možnost méně movitým, pořídit si nové auto. Kdo ví, třeba bude jednou více doceněný a stane se legendou 😉
Celkem by mě zajímalo, co chtěl autor článku říct tím, že se vůz prodával "i přesto", že stál dvě stě tisíc a byl low-endový. Vždyť on se prodával právě proto, v té době se dalo za 200k sehnat leda tak miniauto v akci a ta auta Logan s přehledem strčil do kapsy. Navíc by článek nemusel vyznívat jako že Logan je debakl, když po 7 letech prodejů skončil... :no:
prve auto ktore znamenalo posun vpred a ktore sa predavalo za hranicami a malo uspech :yes😒br />
presne ako felda - prakticke jednoduche s nadychom moderny a pritom patricne lacne spolahlive a na urovni doby
presne ako felda - prakticke jednoduche s nadychom moderny a pritom patricne lacne spolahlive a na urovni doby
Zlatá Felda 😉
nevím jestli felda...pro škodovku byl skutečným krokem vpřed až model octavia dle mého...felda byla stále jen přebouchaný model na bázi favoritu kterému se na západě jen smáli... 😉 teprve octávka vzbudila trochu respektu i někde jinde než v tuzemsku
Byla to Felicie krerá znamenala krok vpřed pro Škodu i když se to nezdá, byla i poslední české auto i když už v sobě měla techniku od VW 😉
Jo a jaký prosím znamenala Felda krok pro Škodovku? Že vzali pilník a obrousili hrany Favoritu a trochu vylepšili interiér? Kdyby aspoň auto opatřili pozinkem, to by byl pokrok.
Pokrok pro Škodu byl FAVORIT, i díky němu o automobilku měl aspoň někdo zájem.
Pokrok pro Škodu byl FAVORIT, i díky němu o automobilku měl aspoň někdo zájem.
Ale ale ale, jakápak Felda?! Felda nebylo nic úchvatného, celý základ Favoritu, stejný motor, stejně bídná antikorozní ochrana a všechny přednosti Favoritu... žádný zázrak Felicie není, nebyla a nebude. Tečka. Uznávám postavení ve vývoji Škodovky směrem k západní kvalitě jen 2 auta😒br />
1. Favorit-auto, které znamenalo postup na evropskou úroveň, čili prostorné s pohonem na předek.
2. Fabia I - první auto, které jízdně atakovalo špičku své třídy. Octavia byla Golf III s batohem. Už v té době přišel Focus a ten jezdil o dost lépe díky multilinku.
2. Fabia I - první auto, které jízdně atakovalo špičku své třídy. Octavia byla Golf III s batohem. Už v té době přišel Focus a ten jezdil o dost lépe díky multilinku.
v čem prosím spočívá jistá odolnost Loganu ? Pokud si projedete uživatelská fora,tak hlavním nepřítelem je koroze! už rok,dva staré logany mely chytlé zadní podběhy ... spojka taky moc nevydrží ... a ty udajně odolné nápravy na naše rozbité cesty taky nic moc. Vydrží tak jako kdejaké auto. Jediné +je prostornost :yes: u Daster by mne zajímalo jak je na tom s korozí,tam je zaruka taky jen 6let :no: jestli není lepší volba rok,dva stary yeti ten aspon nezhnije
dacia :yes: