Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Dacia Logan: Konec na českém trhu

Aleš Jungmann
Diskuze (18)
Z ceníku Dacie zmizel Logan. Nebyl o něj zájem.

Low-endový sedan byl na náš trh uveden v roce 2004, nejlevněji jej šlo tehdy pořídit za 199 tisíc Kč. I přesto byl zájem poměrně velký, postupem času navíc Dacia vylepšovala nabídku (plus nabídla i levnější verze) a na konci minulého roku jsme tak mohli čtyřdveřový Logan pořídit ve výbavě Access za 159.900,- Kč.

V nabídce figurovala ještě vyšší výbava Arctica za 199.900,- Kč (navíc třeba nárazníky v barvě karoserie, palubní počítač, výškově stavitelný volant či klimatizace), Logana sedan poháněl jediný motor; zážehová dvanáctistovka o výkonu 55 kW.

Důvodem stažení Loganu z oficiálního prodeje je nízký zájem o tento model, v konkurenci pětidveřového Sandera (také od 159.900,- Kč), Loganu MPV (od 199.900,- Kč) či moderněji vypadající Thalie (nyní v akci za 154.900,- Kč) nemělo smysl jej dále mít v portfoliu.

Prodej se po počátečních úspěších propadl na několik málo kusů měsíčně a tak české zastoupení rozhodlo, po vzoru Německa, s novým rokem o ukončení prodeje.

Aleš Jungmann
Diskuze (18)
Avatar - Aspire
8. 1. 2012 23:36
Re: logan bol pre daciu nieco ako felda pre skodovku
Pozink dostala, sice na nic ale jo >:D Čím se může Favorit chlubit tak to první škoda (nebo po hodně dlouhé době) s motorem vpředu a pohon na předek. Měla lepší desing exteriéru i interiéru. Že to je zaoblenej Favorit nevyvracím.
Avatar - Ronault.
6. 1. 2012 00:45
Re: logan bol pre daciu nieco ako felda pre skodovku
Já píšu někde o Loganu ve svém příšpěvku?
Avatar - Flai
6. 1. 2012 00:05
Re: logan bol pre daciu nieco ako felda pre skodovku
v čem prosím spočívá jistá odolnost Loganu ? Pokud si projedete uživatelská fora,tak hlavním nepřítelem je koroze! už rok,dva staré logany mely chytlé zadní podběhy ... spojka taky moc nevydrží ... a ty udajně odolné nápravy na naše rozbité cesty taky nic moc. Vydrží tak jako kdejaké auto. Jediné +je prostornost :yes: u Daster by mne zajímalo jak je na tom s korozí,tam je zaruka taky jen 6let :no: jestli není lepší volba rok,dva stary yeti ten aspon nezhnije
Avatar - Ronault.
5. 1. 2012 23:20
Re: logan bol pre daciu nieco ako felda pre skodovku
Znám spíše sousloví "zrezlá Felda" >:-[] >:D Ale jo, pro chudobné česko to byl dobrý sluha :yes: Ale pro automobilismus nulový přínos.
Avatar - Ronault.
5. 1. 2012 23:19
Re: logan bol pre daciu nieco ako felda pre skodovku
Ale ale ale, jakápak Felda?! Felda nebylo nic úchvatného, celý základ Favoritu, stejný motor, stejně bídná antikorozní ochrana a všechny přednosti Favoritu... žádný zázrak Felicie není, nebyla a nebude. Tečka. Uznávám postavení ve vývoji Škodovky směrem k západní kvalitě jen 2 auta:
1. Favorit-auto, které znamenalo postup na evropskou úroveň, čili prostorné s pohonem na předek.
2. Fabia I - první auto, které jízdně atakovalo špičku své třídy. Octavia byla Golf III s batohem. Už v té době přišel Focus a ten jezdil o dost lépe díky multilinku.