Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Diskuse: Dodge Dart: Malý americký sedan na prvních snímcích

Těsně před autosalonem v Detroitu se představuje největší americká novinka pro masy: Dodge Dart.
Zpět na článek
8. 1. 2012 01:24
8. 1. 2012 09:29
8. 1. 2012 13:45
8. 1. 2012 08:19
8. 1. 2012 13:46
8. 1. 2012 08:28
8. 1. 2012 19:46
8. 1. 2012 08:54
8. 1. 2012 11:44
8. 1. 2012 10:22
8. 1. 2012 10:38
8. 1. 2012 10:47
8. 1. 2012 11:29
8. 1. 2012 19:40
8. 1. 2012 20:00
8. 1. 2012 20:15
8. 1. 2012 19:42
8. 1. 2012 19:29
8. 1. 2012 20:24
8. 1. 2012 21:05
8. 1. 2012 21:48
8. 1. 2012 22:17
8. 1. 2012 22:31
9. 1. 2012 00:06
9. 1. 2012 00:13
9. 1. 2012 03:37
9. 1. 2012 10:11
9. 1. 2012 11:00
9. 1. 2012 03:39
9. 1. 2012 10:27
Avatar - Starfighter
8. 1. 2012 00:04
Kde jsme se už viděli?
Ta světla, ta kapota- Scirocco?
Rozbalit vlákno
5
Avatar - twistedTSD
8. 1. 2012 00:37
Re: Kde jsme se už viděli?
V jistém směru tam podobnost je, ale mě tedy šíro ani nenapadlo. Dart mi přijde dost originální. A celkem pěkný.
8. 1. 2012 08:48
Re: Kde jsme se už viděli?
ked ukazali prve foto, hned mi napadlo [odkaz]
Avatar - delphino
8. 1. 2012 10:15
Re: Kde jsme se už viděli?
šíro, nebo koncepce novýho golfu, která se tu už taky někde mihla.
8. 1. 2012 10:36
Re: Kde jsme se už viděli?
Podobnost je ciste nahodna, resp ja ji ani nevidim. Nebo myslis, ze americani si berou priklad od auta, ktere v USA nikdo nezna a nikoho nezajima? :-)
8. 1. 2012 16:02
Re: Kde jsme se už viděli?
já v tom vidim fiat bravo. a myslim že nebudu daleko od pravdy.
Avatar - Pjenkava
8. 1. 2012 01:24
Kupodivu
Kupodivu vypadá naprosto úžasně. Tak výrazné a hezké nové auto jsem dlouho neviděl. Sice je tam inspirace u Shirocca, ovšem tohle je výš. Čoveče, bravo.
Rozbalit vlákno
2
8. 1. 2012 09:29
Re: Kupodivu
naprosto souhlasím. :yes:
Avatar - skejpa
8. 1. 2012 13:45
Re: Kupodivu
:yes: :yes: :yes: Přesně. Ten předek po zamyšlení znaky scirroca má ale celkově je to auto o dost hezčí. Hlavně zadek. Tohle je hodně povedený. Kéž by se to prodávalo i u nás...
8. 1. 2012 08:02
Devítistupňová převodovka
Ještě bych doplnil informaci, že má být v nabídce i devítistuňový automat... :yes:
Rozbalit vlákno
1
Avatar - DRBNUTY
8. 1. 2012 08:11
Re: Devítistupňová převodovka
V roku 2050 >:D
By som rad vedel, ci ju bude mat aj Giulietta
Avatar - Endroo
8. 1. 2012 08:19
EVO XI
Mě to spíš přijde jako koncept EVO XI. :-) Ale dobrá kára. Myslím si, že s tímhle by Fiat zabodoval i v Evropě.
Rozbalit vlákno
1
Avatar - theolli
8. 1. 2012 08:28
no,
smekám,krásné jak z exterieru tak interieru ,vypadá to na kvalitní materialy tak snad konečně krásný sedan!!!
Rozbalit vlákno
1
Avatar - Barrichello
8. 1. 2012 19:46
Re: no,
Fatk nevím, co je na tom krásného...
Avatar - 3_diamanty
8. 1. 2012 08:30
krasne auto
;-)
asi prve americke auto ak neratam jeep ktore sa mi paci ;-) a nestoji za hov.no ako cela amerika

bravo :yes:
Rozbalit vlákno
4
8. 1. 2012 08:55
Re: krasne auto
naaale tak už z tychto par obrazkou si zhodnotil kvalitu a spolahlivost ?:D
8. 1. 2012 16:31
Re: krasne auto
Celé amerika za ho... Tohle rozveď protože mne celkem zajímá, co si pod tím představuješ.
8. 1. 2012 19:15
Re: krasne auto
pokial si všimaš čo tu kolega prispieva na tunajšie diskusie tak asi vieš,že nevie o čom pííše... >:-[]
Avatar - Barrichello
8. 1. 2012 19:45
Re: krasne auto
Spíš je to nudná oškliva která má s maerikou společnýho akorát to logo Dodge, ovšem to už nesly v minulosti různé jiné střepy z japonska atd, takže značka to unese....
8. 1. 2012 08:54
dodge??
nevyzera americky,nevyzera ani taliansky čo by som bol byval trošku očakaval ked vezmem v uvahu istu spriaznenost s alfou...čo mi však nieje sympaticke je podobnost s korejsko/japonskou produkciou dost smutne od auta z USA...čo chvalim je technika ,to najlepšie to bolo,to najlepšie z eu heh.Najviac ma zaujal interier je užasny /snad to nepokazia spracovanim/ ,ale je to najvyšši interier čiže som uprimne zvedavy ako to bude vyzerat inde ako v R/T...inak dodge dart r/t :yes: a dart v bielej vedla neho 8-s
Rozbalit vlákno
2
8. 1. 2012 11:44
Re: dodge??
Dart je opravdu krasny, i technika hodne slusna. Bych se ani nezlobil kdyby to zacli prodavat v EU jako Lancii Dart ;-) . I ta bila standartni verze vypada pekne.
Je nechapu jak v tom nekdo muze videt Scirocco, Mozna ze prid R/T ma neco z designu mitsubishi, ale standartni (bila) verze je zcela svebytna. Prijde mi, ze si z toho hledani cizich prvku v designu dela velka cast diskutujicich nejaky sport.
Interier pusobi na promofotkach tak pekne hlavne proto, ze je to R/T verze obsita kuzi. Dle foto testovacich prototypu uz to bude takovy obycejnejsi americky plastak dle soucasneho US standartu (on ten americky styl je na tom dost videt).
Po ukroku vedle s calibrem jde o vice nez dustojneho nastupce Neonu. Jen vstupni otvor do kufru bude asi o dost horsi.
Avatar - Barrichello
8. 1. 2012 19:44
Re: dodge??
Caliber byl krok vedle jen v USA; na ostatních trzích se ho prodalo 3x tolik než co Neona....

Takže tak....

Lidi vidí Mitsubishi už i v Chargeru, co udělá boční prolis a světla, že...
Avatar - Blue Sun
8. 1. 2012 10:22
Hmm
Pěkné, pěkné... dokud se to zase neotočí zádí k nám. Auto vypadá jako štíhlá sportovkyně s obří zadnicí, prostě to tam vůbec nesedí. Ostřejší tvary by prospěly více. Zase na druhou stranu - na zadek auta tak často nekoukám a zbytek je prima.
Bariku, zjisti nějaké ceny a dostupnost >:D
Rozbalit vlákno
7
8. 1. 2012 10:38
Re: Hmm
Praveze zad tomu dava korunu v dobrem smyslu - podobnost s vetsima brachama Chargerem/Challengerem, to je treba pro me krasna tresnicka, design je povedeny ve vsech smerech a co vic, interier je krasny, v USA to bude mit uspech, staci se podivat, jak se chytl Cruze, coz je nejvetsi konkurent (paradoxne nezmineny, ty ty ty redakce! :-)
Avatar - Blue Sun
8. 1. 2012 10:47
Re: Hmm
Kdyby ten zadek ještě o pět centimetrů protáhli.. nebo nějak upravili tvar nárazníku... nebo trošku zvýšili horní linku karoserie... Cokoli z toho by rázem to auto ještě přiostřilo, ale ne... Kráse Neonu se rozhodně nevyrovná.
8. 1. 2012 11:29
Re: Hmm
Kdyz se podivas na predek, auto neni tak hranate jako brachove, je tu jiste zjemneni, ktere se stejne projevuje i zezadu, podle me tento zadek Dartu sedi. Me osobne se zamlouva moc, primlouvam se za to, at jej dotahnou do Evropy a udelaji z nej novou Julinku :-)
Avatar - Barrichello
8. 1. 2012 19:40
Re: Hmm
právě tím že to není hranaté je to tuctové, hnusné a mimo předek i cekově nezajímavé aut, ničím vyjímečné, ničím zajímavé.
Tucotvý ocumlaný bonmbon s hnusným zadkem.
8. 1. 2012 20:00
Re: Hmm
No hlavně že ty tu neusále velebíš ty tuctový ocumlaný bonbony co Chrysler produkoval ještě do nedávné doby.
Avatar - Barrichello
8. 1. 2012 20:15
Re: Hmm
jo a které?

Stratus byl tuctový? Zajímavý, proč vyhrál auto roku 1995. Který auto mělo koncepci CAb Forward? Podívej se na boční profil, podívej se na předek....

A srovnej se soudobou americkou konkurencí.
Co na tom bylo tucotvýho prosímtě?
Nebo víš co, srovnej si to s lancií Kappa - Chrysler moderní vůz sprotovního střihu a Kappa hranatá kysna z desginem z roku 1982...

Sebring měl předek trošku nudnější, nicméně podívej se na tu oválnou masku, kdo s tím pak přišel? Peugeot, a jakej to mělo v Evropě úspěch...
A koncepce Cab forward byla geniální, v autě bylo tolik místa, že si to ještě nikdy neviděl...
Avatar - Barrichello
8. 1. 2012 19:42
Re: Hmm
Ne na tohle fakt nemam žaludek, navíc 4válce mě vůbec nezajímaj......

Pro mě motorzačíná až u V6.
A ten tady nebude = vůbec mě to nezajímá.

Navíc jak píšeš sám, každej soudnej člověk uzná, že zadek je hnusný, k autu se nehodí, boční lini sou díky němu nevyávžené, psobí to hnusně a evokuje to Starej Sebring, se stejně hnusným zadkem
8. 1. 2012 11:06
Pěkná práce na Amíky...
... tohle se jim vážně povedlo, sice to připomíná křížence Scirocca a Mitsubishi EVO, ale dobrý. Celkově mi přijde vyvážené a má u mě za "1" :yes:
Rozbalit vlákno
0
8. 1. 2012 11:33
OT pro Chevy fans:
Cha! : [odkaz]

snad je to pravda
Rozbalit vlákno
0
Avatar - FiLan
8. 1. 2012 11:36
prodejní úspěšnost
Jsem zvědavý, jak se to bude prodávat. Mluvíme přeci o USA, kde větší je lepší - což platí jak o rozměrech samotného auta, tak i o motoru. Jak se bude Američanům líbit takový "obyčejný" sedan, když jsou zvyklí na ty své koráby? A kolik kousků se v Americe prodá s motorem 1,4, ať je jak chce výkonný? Myslím, že s tímto autem by uctili více Evropu než USA...
Rozbalit vlákno
4
8. 1. 2012 17:11
Re: prodejní úspěšnost
V US jsou ted hodne moderni auta typu cruze, jetta a civic. Tohle je primy konkurent a jiste ma velikosti a rozmery ktere na konkurenceschopnost bohate dostacuji.
Vzdyt DART je vetsi i nez 159 a vyrazne vetsi nez Guillieta, ma 4,67 m.....

Tohle se bude prodavat sakra dobre, pocatek spolecnestvi Fiat+Chrysler byl hodne tady kritizovan a jakoby mu nebylo prano, ale pokud budou delat takova dua jako Guillieta a Dart, je to jen a jen pozitivni zprava!!!!!
Avatar - Barrichello
8. 1. 2012 19:38
Re: prodejní úspěšnost
Jen to ne, auta jako Dart by znanenala konec tradičních modelů značky dodge a chrysler.
Ocumalvé bombony umí lepší korea a japonsko, to už pak nemá smysl kupovat si Dodge, pokud to bude auto bez charisma duše, americké duše.
8. 1. 2012 21:51
Re: prodejní úspěšnost
Casy se holt meni, zkus si to pripustit.
Avatar - Barrichello
8. 1. 2012 22:05
Re: prodejní úspěšnost
No všechno co bylo dobré jde do kytek :no: :no:
Avatar - zdravy rozum
8. 1. 2012 12:37
Sbalit vlákno
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Rozbalit vlákno
2
Avatar - petr164
8. 1. 2012 12:51
Re: Co to maji s logem? Kde jsou koreny! Stydi se?
Nemam pocit, ze by se muselo lpet na badge, ktery ve srovnani s vyspelou technikou nikdy mnoho neznamenal. Prosim neplest s Mopar verzemi...
Avatar - Barrichello
8. 1. 2012 19:33
Re: Co to maji s logem? Kde jsou koreny! Stydi se?
Za to může Fiat, ten ctěl jiný logo a taky nesmysleně oddělil pickupy pod spešl zančku RAM.
Proč komu to vadilo?

Frod i Chevy dál své pickupy prodávaj pod svými zančkami a nikomu nevadí že vedle Mustangu stojí F-150.....
Stejně tak noví, totálně hnusné logo Chrysleru, zrušení stavby továrny na dvojspojkové převodovky Getrag a zrušení vývoje eletrických vozidel řady EV.

Tohle dohromady sou vyhozené miliard, které zaplatil americký lid a já bych to vedení Fiatu naúčtoval. Chcete dalších 5%? Ano, bohužel příplatek za vyhozené peníze je 10 000 0000 USD.
Nemáte a nechcete dát? Sorry, nic nedostanete. Nazdar.
8. 1. 2012 13:40
První vlaštovka....
.... tohle je první auto, které vzniklo jako zbrusu nové ve spolupráci Fiat-Chrysler. Výsledek se takhle staticky zdá velmi, velmi podařený :yes:
Na ceny, prodejní čísla a jízdní dojmy musíme počkat, ale zatím je to velmi slibné....
Rozbalit vlákno
1
Avatar - Barrichello
8. 1. 2012 19:36
Re: První vlaštovka....
No jestli takhle budou vypadat i další model,y tak potěš koště. Myslel sem, že nic podobně hnusnýho než Sebring 2007-2010 vytvořit nejde, no nicméně tohle řadím hned na druhý místo za něj.

co se týče zadních partií, tak tam si to nemá ze Sebringem co vyčítat, zas hnusně useklá, krátka *, divný zadná partie, nevyážený linie, tfuj
8. 1. 2012 16:34
Sbalit vlákno
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Rozbalit vlákno
2
8. 1. 2012 16:36
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
8. 1. 2012 19:17
Re: ??bílá versus červená verze??
;-) :yes:
8. 1. 2012 18:14
Beru hned za cenu v USA
Pěkný a opět pěkný. Prostě a jednoduše, amíci umí dělat pěkný auta a v evropě se najde jen několik povedených. Hlavně nevzpomínejte na desing VW,Lada atd. bohužel. ;-)
Rozbalit vlákno
1
Avatar - Barrichello
8. 1. 2012 19:34
Re: Beru hned za cenu v USA
Co je ta tom pěknýho prosimtě? Možná tak ten předek, ten ale anjdeš i jinde.

Celkově je to ohavnost, zlatej Avenger.
Avatar - Barrichello
8. 1. 2012 19:29
Ohavnost
Předek dobre, interiér dobrej.
Ale ten zbytek, zadek je totální hnus a světla ala charger, no to snad ani nebudu komentovat, tady to působí hodně lacině až trapně. A boční silueta hlavní díky konové části je taky tragická, prostě je to ošklivý až běda.

Slavné motory Tigershark sou jen předělané motory GEMA 2,0 a 2,4 - údajěn snad s Mutliarirem, ale zákald je to, co už měl Caliber.

No a 1,4T z toho budou amíci odvařený, to zas budu reklamací :-)
Rozbalit vlákno
21
8. 1. 2012 20:08
Re: Ohavnost
Mohl by se pokusit být alespoň trochu objektivní. Konečně tu máš moderní kompaktní sedan, který Chrysleru na US trhu celkem zoufale chyběl, navíc k tomu už celkem výrazně přispěl Fiat, po čemž tu neustále voláš. Jediný co se zatím tomu autu dá objektivně vytýkat je ten méně vyvážený profil. Jinak je to moderní auto, které si zároveň zachovává Dodge charisma.
Avatar - Barrichello
8. 1. 2012 20:13
Re: Ohavnost
Já to charisma nikde nevidím, když si odmyslím přední masku.

Na nic to nenavazuje. Na původní DART teda ani omylem.

Moderní sedan ocumlaných tvarů a narodíl od tohohle možná víc výrazný a zajímavý si můžu koupit u Hondy, proč bych si kupoval tohle.
8. 1. 2012 20:23
Re: Ohavnost
No tak pro tebe to auto evidentně nedělali, protože ty kupuješ ojetý Hemi.

A proč by si to měl koupit cílový americký zákazník této třídy? Třeba proto, že je to od Chrysleru konečně kompaktní sedan s moderní technikou, moderní vizáží, který si ovšem zachovává americké Dodge charisma (maska, zadní světla) a na americké poměry s moderním interiérem.
Avatar - Barrichello
8. 1. 2012 20:33
Re: Ohavnost
A proč by zákazník, kterej do tý doby kupoval něco jinýho, neb slovutný Mercedes zařízl model Neon který byl oblíben - najednou měl jít pro Dodge?

Prosím o vysvětlení pohnutek amerického zákazníka.
Doma mu stojí už 4tá Honda Civic, nebo Toyota či Hyundai, Kia atd. a on najednou půjde a koupí si Dodge.
Proč jako?
Jako že je to domácí značka? tomu fakt nevěříš, že.

Co mu ten DART nabídne navíc?
V čem je lepší?
Kde je tradice když nic takovýho Chrysler 7 let nedělal?

Kdo zná v USA nějakou Alfu romeo? 10 tis lidí?

Proč si jít koupit auto o kterém nikdo nic neví?

Když zítra začne Ford v evropě prodávat model který už x let nedělal, dejme tomu kupé na podvozku čínana, kolik lidí tu pro něj půjde?
Určitě masy vid.
Najednou přestanou kupovat VW, BMW, Mercedes a půjdou pro Forda s podvozekem od čínanů.
Tak stejný to je s Dartem.

Kdyby to auto bylo něčím zajímavé, prosím, něčím jiné.
Ale ono není, je to tuctové, divné, nezapadající do součané modelové řady s hnusným zadkem.

Jo ono až to turbo po 1200 km jízdě 120kou někdo zdechne u pumpy bez ochlazení, povíme si kolik bude reklamací.

On Chrysler za posledních 20 let produkoval jediný trubomotor - R4 2,4 turbo v Neonu a Caliberu, kde byl ale předčasně ukončen, neb to nikdo nekupoval a to si kupovali jen fajmškeři co o tom něco věděli, ne masy.
8. 1. 2012 20:51
Re: Ohavnost
Je to presne pro zakazniky kteri si dnes kupuji civica, cruze a jettu, tech bylo za 2011 cca 700 000..... Takze potencial na 100 000 ks prodanych Dartu je jasny!,,
Avatar - Barrichello
8. 1. 2012 21:09
Re: Ohavnost
Proč by si někdo šel místo Civica pro DART? HMM?

Civic je v USA legenda.....

Jinak sis nějak 100 tis přidal, bylo to něco málo přes 600 tis (Civic, Cruze a Jetta).
8. 1. 2012 20:24
Re: Ohavnost
Hele, tohle neni auto pro tebe, tak ho nehan. Ty jsi na klasicke velke ameriky, ktere nicmene proste upadaji, resp uz i pro bezneho americana vychazeji draho a jak je videt u Cruze, jeho uspech jasne potvrzuje, ze amicic jdou i do mensiho auta, ani 4 valce jim nejsou proti srtsi, kdyz to ma 50+ mpg :-) Ze jsou motory v zakladu starsi je prece jedno, V8 maji taky nekolik desitek let a jak jedou, toto bude dobre spojeni osvedceneho a moderniho, navic s americkym pohodovym stylem jizdy turba trpet nebudou.
Vzhledove rozviji design Dodge podle me spravnym smerem, nesmime zapominat, ze Dodge uz neni svebytny ale pod absolutni taktovkou Fiatu, pokud tohle bude designova budoucnost Dodge, jen chvalim.

A propos, do takoveho "prditka" uz se v dnesni dobe V6 ani nehodi, natoz nejaky Hemi, vzdyt by to byl vysmech :-)
Avatar - Barrichello
8. 1. 2012 20:38
Re: Ohavnost
No je taky možné, že to bude konec Dodge. A celého Chrysleru.
Jistý americký expert přepověděl koncernu Chrysler do 30 let poklesu prodejů o 38%.

Možná ví proč....

Lidi co kupovali Chargery, Challangery a Duranga auta v tomhle ocumlaným stylu kupovat nebudou.
Cenou soupeřit půjde těžko, a na patriotismus si moc lidí v usa nehraje a pokud jo, kupují pickupy a SUV.

HEMI do Dartu, ty si vtipálek.....
8. 1. 2012 20:41
Re: Ohavnost
Souhlas, dle meho nazoru velmi povedene auto, vyspela technika a velmi sikovny americky design v dokonale synergii. Pokud toto je globalizace, pak jen dale!
Pan B porad stejska po minulosti, ta uz je pase...., troufam si rict ze pro obe automobilky Fiat a Chrysler bylo spojeni poslednim moznym krokem jak prezit. Takze ja tleskam a tesim se na svebytne americke bouraky a koncernove fiati posileni.
Avatar - Barrichello
8. 1. 2012 20:50
Re: Ohavnost
Vyspělá tecnika..... >:D >:-[] >:D
Taky dobrej vtip.

Globalizace? To slovo nenávidím.

Ano Fiat Chrysler k přežití potřebuje, protože EU je ve sra*kách a italský trh zejména a jinde se jeho modely mimo prídtka Pandy a 500ky skoro neprodávaj resp. prodeje jedou dolů jako na tobogánu a jižní amerika je nezachrání, v asii ji m ujel vlak, v arábii nemaj co nabídnout, v africe taky ne a austrálie/nový zéland tam jim taky ujel vlak.

Takže fiat by šel brzy do *, bez Chrysleru.
8. 1. 2012 20:54
Re: Ohavnost
Asi si zapomnel na situaci pred 2 roky, bez Fiatu by Chrysler uz nebyl.... Soudit muzeme ne drive nez za dva roky, muj typ a prani je ze F/Ch budou jenom ze spojeni profitovat...
Avatar - Barrichello
8. 1. 2012 21:03
Re: Ohavnost
To co tam udělal Fiat by uměl kdokoliv, s výrobky který vyvinul Daimelr resp. dokončil Cerberus (nový grandčíro/durango, 300/charger) to za peníze americký vlády šlo snadno. Navíc přišlo oživení trhu.
8. 1. 2012 21:05
Re: Ohavnost
bariku ze ti to tak vadi, ja byt tebou skacu do stropu, ze Dodge vyborne doplnuje nabidku, snazi se oslovit co nejvice zakazniku a to novym modelem, zadnym preznackovanym, vzdyt je to presne to, co automobilka v krizi potrebuje - zbrusu novy model (pomineme techniku), ktery miri na menici se vkus trhu! Podle me je to trefa jako hrom, za rok uvidis. Ba co vic, nijak neohrozuje soucasne modely a uz vubec ne RAMky, jen umoznuje temto autum prezit, pritahle ke znacce lidi, kteri by jinak o Dodge ani neuvazoali. Hrdost a odkaz minulosti je jedna vec, ale za to se automobilka neuzivi...

Vzdyt to neni nahrada za zadnou 300 atd, jen nove auto do nabidky, ze ti to tak hnulo zluci...
Avatar - Barrichello
8. 1. 2012 21:19
Re: Ohavnost
Protože to není důstojný zástupce.

Mě auto této třídy nevadí, stejně jako mi nevadil Neon - byt bych si ho nikdy sám nekoupil.
Mě vadí jak to auto vypadá.
Navíc uvádíte že to má být zástupce v kategorii sedan.
Víš jak vypadá sedan?
Klasický sedan?
Takhle ne.

To auto není ničím zajímavé, krom toho předky udělaného tak, aby zapadlo.
Ale maska nedělá auto.

Celkově je to nezajímavé, nic nového to nepřineslo, je to bez špetky invence a něčeho nápaditého. Ale přitom to nenavazuje na tradici nečeho, takže to není ani žádná evoluce něčeho slavného.

Chybí něco co zaujme na první pohled, co vyvolá emoce, žádný wow efekt se nekoná.
Není to v ničem jiné než asijská konkuence, o čem dobře svědčí te bílá verze.
Tu si spleteš s japoncem opravdu ein zwei :-)
A to je to co mi vadí, protože at byl Caliber jaký byl, s ničím si ho splést nešlo.

To samé Avenger, Charger atd.

Podívej se na Cadillac - taky má svébytný design odlišný od všech.
To je to co dělá ameriku amerikou + samo solidní motory, výbava.
Ale Design exteriéru je to hlavní.
8. 1. 2012 21:48
Re: Ohavnost
Njn, jenze zminujes klasicky priklad toho, co automobilku zabiji: "Jee, to je krasne auto, svebytne, jde proti proudu, proste neco jineho nez vsechno ostatni...no ale ja osobne bych si ho nekoupil." To je presne to, proc neni uspesny Caliber, HHR, u nas Thema a hlavne naprosto cely Cadillac! Na to ti uz automobilky kaslou, chteji prilakat opravdove kupce a ne rozjimace nad odlisnosti, ti jim penize nevydelaji. Ba co vic, Dart je podle me povedeny zepredu, zezadu jeste vice, ty svetla ala Charger/Challenger jsou luxusni a pri pohledu na hned vis, ze jde o Dodge, tak to ma byt! (btw, ze tyto svetla vzali z bestie Challengeru a hvizdli je na Charger, a kdyz pujdu jeste dal, ze novy Charger je neco naprosto ale naprosto odlisneho nez Charger puvodni, to ti jiste taky vadilo, jenze trh jim dal za pravdu, trefili se, a stejne to bude i s Dartem, ja jim to preju).

Tento model je jasne lakadlo na nove zakazniky, zejmena mlade, kteri k automobilce prilnou a dalsi jejich auto bude zase Dodge, jenze vyssi a drazsi trida, tohle celemu Chrysler koncernu naprosto chybelo!
Avatar - Barrichello
8. 1. 2012 22:03
Re: Ohavnost
Tak právě to že Cahrger není doudvéřové kupé jako původní model mi vůbec nevadí.
Mě se stejně jako kupé líbil víc starý Chally, btw zrovna včera šel Vanishing Point.

Nový Charger je kus zajímavého auta i jako sedan, tudíž tam mi použití slavného jména nijak neva. Auto mu nedělá ostudu, naopak rozíjí původní myšlenku velké ameriky s pořádným motorem, stylovou karoserií ovšem v moderní podobě.

Takhle to má vypadat.
8. 1. 2012 22:17
Re: Ohavnost
Jo souhlas, Charger je sleha a novy jeste vice, neni co dodat, ten je proste trefa! A Dart navazuje na Neon, ktery byl taky jen prditko s malym motorem, takze i zde je navaznost jasna. Ostatne, proc by delali zase velky sedan, kdyz jej uz maji? Vsak trh ukaze, ja verim, ze se Dartu bude darit. Jen skoda, ze do Evropy by se dostane nejspis jen neofiko dovoz a urcite taky za velke penize. Vim, ze jde auto dovezt levneji nez pres Denker, ale vyuzil jsem jejich kalkulacku a kdybych pocital Darta za 25k USD, se vsema poplatkama jsem se dostal 43k, coz je proste zdrazeno o 2/3, to je uz moc...
Avatar - Barrichello
8. 1. 2012 22:25
Re: Ohavnost
Kdo by sem vozil Dart prosím tě, proč?
Asi jako kolik Caliberů tu je z usa,ty spočítáš na prstech rukou.

Jo ale tohle tvary na Neon vůbec nenavazuje.

Dvojkovej Neon byl fešáckej sedan co se týče vzhledu. Navíc klasika zadek. A bylo to levný auto pro studenty, ženský a hispánce
8. 1. 2012 22:31
Re: Ohavnost
Treba ja :-) Tohle je moje trida, me ze zamlouva a moc, jak exterier, tak interier, i technika je vyborna ( i kdyz uz to neni cista amerika, coz Cruze vlastne taky ne), jenze pochybuju, ze se tu objevi. I kdyz Avenger tu taky byl nabizeny, takze snad jo, jsem zvedavy.
Avatar - Barrichello
8. 1. 2012 22:37
Re: Ohavnost
Avenger se tu prodíval ofiko, ovšem zajímavé byly jen asi 4 kusy vabavené motorem 2,7 V6.
Zbytek byly vykopávky 2,0 TDI PD a pár benzínů R4 2,0 GEMA, s tím to auto neměla ten správnej švih. Navíc Avenger je o třídu výš. Tohle je nižší střední (DART), Avenger je střední a Charger vyšší střední.
Chtělo by to ještě nějaký luxusní model prod Chryslreme, konkurenci A8, BMW 7, Cadillau či Lincolnu.
Vskřísit značku Imperial alepon v názvu modelu - takový Chrysler Imperial - to by bylo něco.
Avatar - Barrichello
8. 1. 2012 22:44
Re: Ohavnost
Chrysler potřebuje nutně rozšířit modelovou řadu, 3 modely je ostuda.

V 90. letech tvořili výrobní program Neon, Cirrus, Concorde, LHS a pak ještě 300M + Town and Country.
6 modelů. Taky byl v té době v zisku.

Pak skončil Conrode a LHS, Sebring vystřídal Cirrus, 300M 300(C); skončil Neon ale přibyl aspon Crossfire, Pacifica a Aspen i když nebyly úspěšné.

Ale mít 3 modely je málo, chce to další 2.
Jeden bude zřejmě sesterský model Dartu po názvem 100, ale druhý by bud měl být luxusní sedan nebo nějaké kupé.

Cokoliv jiného nemá smysl nebo se pod chrysler nehodí.
Avatar - Barrichello
8. 1. 2012 20:43
Bílá verze
v tý bílý to má ránu dokonalu, tam nalepit logo Toyota, tak budu skálopevně přesvědčen že je to nějaký brácha Priusu.
V životě mě nenapdne, že by tohle mohl vyrobit americký závod.

Zlatý Malibu, sice vypadá evropsky, ale pořád to má svébytné rysy.
Rozbalit vlákno
7
8. 1. 2012 20:58
Re: Bílá verze
Asi si budes muset najit jinou oblibenou automobilku, to sebemrskacstvi vuci "tve" znacce je uz unavujiici, naivni a bez realneho podkladu. Mas prece tam porad forda a gm..... Neni cas na zmenu?
Avatar - Barrichello
8. 1. 2012 21:01
Re: Bílá verze
Ještě ne, ale možná jednou přijde.
8. 1. 2012 23:25
Re: Bílá verze
jo jo.... lidi tady z 80% hodnotí vzhled té novinky jako "1", ale někomu to prostě stojí za to napsat tady desítky dlouhých příspěvků o tom, jak je to auto hnusné.... ;-) Kdyby si raději přečetl, jak je v testech hodnocený podvozek Alfy a jak třeba Chevroletu Cruze....
Avatar - Barrichello
8. 1. 2012 23:36
Re: Bílá verze
Kolik stojí Alfa a kolik Cruze a Alfa je proti Cruze prdítko....
8. 1. 2012 23:57
Re: Bílá verze
Prditku, min je obcas vic, a ted by urcite bylo vic, ...pac cim vic prdis, teda prudis, tim vic se odhali tvoje omezenost... Alfa ma sve mouchy, ale promin, vedle bakelitove astry urcite prditko neni... ;-)
Avatar - Barrichello
9. 1. 2012 00:09
Re: Bílá verze
Cruze: 283 000 Kč
Giulietta: 454 000 Kč

Základní verze.
Slušnej rozdíl co >:D

Když zminuješ Astru, srovnej si interiéry >:D
Tohle je totiž na rok 2012 hooodně, ale hodně zoufalý [odkaz]

A za 454 táců lez mít u Oplu trošku jinej motor než 1,4ku se 120ti HP
Avatar - Barrichello
8. 1. 2012 22:54
Re: Bílá verze
Jo jinak já mam ještě oblíbenou značku Jaguar >:D
9. 1. 2012 00:06
D'Art
Nevim co tady chudak Barichello place nad osudem Dodge, kterej by zrejme bez fiatu sel do kytek, stejne jako Chrysler... Kdyz se to porovna s Calibrem, tak nevim jak muze nekdo napsat "vsechno co bylo dobre jde do kytek" ... Ahaa, ok, tak chapu, zrejme mame jine predstavy o tom co je dobre, a co neni... Kazdopadne, tohle je auto je designove uoplne jinde nez predchudce, a prece i amici umi delat interier, za kterej se v teto tride vubec nemusej stydet.
A ten exterier, je dokonaly mix aktualnich designovych smeru a US tradice... ta * je krasna.
Kdyz nepocitam nektere modely Caddy, Lincolnu, tak tohle je vazne prvniamericke auto, za ktery bych se nestydel, a normalne ho chci.... :yes:
Rozbalit vlákno
6
Avatar - Barrichello
9. 1. 2012 00:13
Re: D'Art
Nechápu co je na tomhle autě americkýho, krom štítku.
Nechápu, jak po tom někdo může toužit. Tohohle je plná evropa.

Kup si Hondu a dostaneš lepší auto, myslím to zcela vážně.

Pokud nechceš japonce, kup si Citroen nebo Opel, jediný dvě značky v evropě který umí Design mezi menšími modely.

Tohle je asi taková Amerika jako Dodge Colt svýho času nebo Dodge Stealth >:D

Akorát že nebyl přímo převzatej celej model, ovšem karosérie vypadá jako kdyby to japonec byl >:D Zejména v bílé verzi, bez klasické Dodge masky japončík/korejčík jak vyšitej.
Tak kde máš tu ameriku, amico
9. 1. 2012 03:37
Re: D'Art
Tak jeste jednou, staci mi ten zadek, a jestli je amerika stary Caliber, nebo ruzne obludy, s nekvalitnim designem i interierem, tak tu ameriku ani nechci, a je mi ukradena. Tohle auto se mi libi, tak jak je. A Citroen ani Opel zrovna tehle kategorii nema nic lepsiho, C4ka je vylozene disproporcni a designove nevyvazena, Astra je tlusta a i Insignia ma hnusnej nekvalitni interier predpokladam ze Astra na tom nebude o nic lip... takze tak. Civic ze neprodava v sedanu, navic by stejne byl mensi, zustava Octavia, ktera je oskliva... takze to neni tak ruzove s tou nabidkou, a rikam, tohle auto vypada dobre, nekomu uz i to muze stacit.
Avatar - Barrichello
9. 1. 2012 10:11
Re: D'Art
C4 je jedno z nejhezčích aut ve své třídě, to samý C3.
Insignia aspon dělá verzi OPC, podívej se co nabízí Peugeot, Ford, Renault atd. v této třídě. Končí někde u 200 resp. 240 HP. To už sem si mohl koupit před 12ti lety, akorát že tehdá těch 200 Hp produkoval 2,7 V6 a dneska nějak 4válec.....
A nazdar.A samozřejmě nemaj žádnou V6ku či motor s větším výkonem.

Insignia je fajn, i když sesterský Buick Regal má hezčí předek ale zas mu nepochopitelně chybí ta V6.

A Astra vypadá taky dobře.
Jinak ve výčtu si zapomněl na Renault Megane...
Avatar - Barrichello
9. 1. 2012 11:00
Re: D'Art
Takhle vypadá amerika v kategorii menších aut - tohle je důstojný zástupce americké designové školy.
[odkaz]
to auto má švih, dynamiku, vyvážené vary, nepůsobí tuctově.
9. 1. 2012 03:39
Re: D'Art
Mimochodem, ta pro tebe prava amerika, at uz to ma znamenat cokoli (levnej interier, hnusnej exterier, zastarale motory) byla uz posledni dobou neprodejna i v USA, tak vazne je ten tvuj plac k smichu.
Avatar - Barrichello
9. 1. 2012 10:27
Re: D'Art
No neřekl bych že byla neprodejná.....

výsledky za rok 2011:

Chevy Camaro: 88 249 ks
Chevy Tahoe: 80 527 ks
Chevy Suburban: 49 427 ks
Chevy Silverado: 415 130 ks
Cadillac CTS: 55 042 ks
Buick LaCrosse: 58 474 ks
Chevy Impala: 171 434
Corvette: 13 164 ks
Chrysler 300: 36 285 ks
Dodge Charger: 70 089 ks
Dodge Challenger: 39 534 ks
Jeep GrandCherokee: 127 744 ks
Jeep Wrangler: 122 460 ks
Jeep Liberty: 66 684 ks
Dodge Durango: 51 697 ks
RAM pickup: 244 763 ks

Připočti si pickupy řady F od Forda, Mustang, Taurus, Expedtion.....Lincoln Towncar, MKZ, MKS....

To vše sou pravý ameriky.

Opravdu neprodejný kusy, že....