Ale to ja respektuji. Ja jsem si prošel mraky aut a bylo mi v podstatě jedno co koupim za značku. Měl jsem sve požadavky a za těma jsem si šel. Puvodně jsem měl na auto menši rozpočet než jsem ve finale vyplazl. A klidně bych si s menšim rozpočtem koupil i tu Vengu ale vydržel jsem dele bez auta něco došetřil a tak z meho pohledu nemuselo dojit ke komromisum. Pokud bych nevydržel tak bych vydal miň peněz ale už bych si Golfa nepořidil. A opravdu bych docela litoval. Kdybych si ho nevyzkoušel tak by mě možna tak nelakal.
Pozor,nemylit si zaklad i20 ako zaklad na com je postavena ix20...je to iny podvozok...velkostne by sa dalo povedat,ze ten Golf+ je takmer rovnaky,ale moznosti vybavy - i ked doplatky za pekne prachy,motorizacie,su fakt o triedu oproti ix20.
Venga, sice z drvivej vacsiny zhodna,ale predsa len su tam drobne rozdiely,dlzka+vyska sedakov,ten podvozok,i ked aj s ix20 to priznam nie je terno,na druhu stranu nic extremne,resp. komfortny a pohodlny dost,ale ziadny zavodnik...celkovo mi Hyundai posobi kvalitnejsim dojmom ako Kia. Co sa tyka materialov a kvality spracovania,mne to osobne fakt staci, neobchytkavam celu palubnu dosku rukami,resp dal som prednost inym veciam,ine priority...ty si skoncil u golfa,co je kvalitnejsie auto,ja som zase presvedceny,ze za tie prachy,co som dal ja, som dostal v ramci triedy a vybavy to najlepsie,co na trhu je :-)
Ale ja jsem nenapsal že absence viceprvku nutně znamena horši nebo lowendovějši. Auto je souhrn mnohem vice vlastnosti. A samozřejmmě je taky potřeba umět podvozek udělat a to ne všichni uměji stejně dobře. U některych modelu jako je třeba ta Elantra nebo Fluence tedy modelu ktere jsou spiše těmi lowendy se s viceprvkem těžko setkame. A pravě Megan taky nema viceprvek ale určitě to lowend neni.
Ale víceprvek v případě C segmentu skutečně JE v menšině. Např. Astra či Auris rozhodně není lowend. Víceprvek může být jak na lehce podprůměrném podvozku (korejci), velmi nadprůměrném, ale ne příliš komfortním (Focus, OII) a nejlepším (Golf).
A ten rozdíl opravdu není takový, jak se nám snaží marketingová oddělení některých automobilek vtlouci do hlav. Znovu opakuji - má podle tebe Astra špatné jízdní vlastnosti?
Aha takže viceprvek je jen o ježděni na hraně a limitu. :-O
No ti co nepouživaji viceprvek možna looseři nejsou ale asi to neni tak jednoduche v nižši středni nabidnout viceprvek za rozumnou cenu. To už je na politice a zvaženi automobilky. To že je viceprvek lepši ale dražši je znamo. Klasika je jista u lowendovějšich modelu jako je pravě Elantra kde se hledi na naklady vice než jinde.
Nechcem rušiť no ix20 a Golf + dali do testu nie veľmi šťastne lebo sú to autá postavené na podvozkoch iných tried nakoľko základ pre ix20 je i20... Konkurent pre ix20 je skôr Meriva a pre Golf + napr. MB B... Skrátka porovnávali dve kategórie.
:yes: tak tak, hlavne tá veta že 95% vodičov by nespoznalo rozdiel medzi nápravami je trefná... Kto nejazdí hranu nemá šancu spoznať rozdiely a limity. A ešte sa pozrime kto každý z veľkých a (aj tu) uznávaných hráčov používa tyč: Megane, 308, C4 (takže kompletka od Frantíkov, že toto kari.laz-imu nevadí :-! ) Auris, Civic, Astra, Bravo... Asi to budú všetci looser-i, keď používajú takú zaostalosť. >:D
No tak ja osobně seděl a jel nejen Golfem ale pravě i Golfem+. A to bohužel před navštivenim korejskych salonu ve stejny den. Samozřejmě bohužel pro korejske salony. Sice to nebyla ix20 ale Venga tedy vlastnostma s ix20 shodna auta až na podle testu o něco tvrdši podvozek. Krom toho jsem se porozhlidl i po jinych modelech ale Venga mi přišla i pod ruky.
V Golf+ jsem jel testovačku z toho duvodu že měl 1.2TSI tedy motor ktery jsem chtěl ale nakonec jsem skončil u klasickeho Golfa.
No a nevim proč bych měl nad něčim onanovat. Mě stačilo když jsem do Vengy vlezl a už jsem neměl ani chuť dale auto nějak moc zkoumat. Protože ten rozdil v kvalitě a zpracovani je znatelny na prvni pohled a vubec nejde o nějake hyperměkke plasty. Ale když už jsem tam byl tak jsem se samozřejmě projel. Vysledek je ten ktery jsem už zminil v předchozim přispěvku. No a zas tu daš tabulku ktera ukazuje i to proč je Golf+ dražši. A to ti ještě řeknu že naměřene dB nejsou uplně směrodatne. Samozřejmě je tu ještě aerodynamicky hluk a hluk od podvozku. Takže pokud začne foukat silnějši vitr nebo bude vice nečistot,vytluku,spar atd na cestach tak se ukažou kvality odhlučněni včetně požitych těsněni kolem dveři atd.
Polovina evropských států se té "šitové" korei ani nevyrovná, ta druhá ji v ničem nepředčí, a proto si raději zakrývá oči. No a americké hrnce také nejde ořívat na dluhovém palivu donekonečna. Jo, realita, realita klepe na dveře..........
no uprimne, ze su super makksie materialy v Golfe +,nad tym si mozes onanovat ty,ale mna osobne to neptrapi,ix20 uplne postacuju...ze je Golf+ tazsi o 200kg je skorej problem VW,ze to nedokazali urobit lahsie,rozdiel v dlzke je totiz len 10cm. To ze vyhral v kvalite Golf+ nikto nepoprel,to ze len s malym naskokom zas len ty...skus to urobit aj ty opacne s tym presadnutim...pochopis to aj o tej komfortnosti...jizdne moze byt jediny relevantny argument,ok,ale u mna rozdiel 3000eur v zakladnych vybavach nestoji za to + PS rozdiel v hlucnosti nie je taky jak pises...vid fakty
Innengeräusch ix20 Golf+
bei 50 km/h 59 dB (A) 58 dB (A)
bei 100 km/h 67 dB (A) 65 dB (A)
bei 130 km/h 73 dB (A) 72 dB (A)
Ty sem hodiš test kde ix20 prohraje a ještě se tim chlubiš ? Jen 23 bodu ? A to je jako malo ? Korejska atmo 1.6 lepši než 1.4 TSI ? To jsi docela vedle ale myslet si to mužeš. Motor ktery taha o 208kg větši vahu navic na širšich pneumatikach knk. 225 vs 205 a ma o 1dl větši spotřebu považuješ jako horši ? A to same plati o dalšich parametrech. To že Golf+ použiva v interieru lepši materialy a je lepe zpracovan je jen nošenim dřivy do lesa. Jako celek včetně mnoho detailu je Golf+ na znatelně vyšši urovni než ix20.
A zkus se někdy v Golf+ svest a pak sedni do ix20. A zaměř se na jizdu.Potom si položiš zřejmě jednu otazku. Jak je možne že je ten Golf+ komfortnějši včetně akusticke pohody a přitom je jizdně agilnějši.
ešte dodam...add autobild! Golf+ v teste 354bodov, jeden bod pricom stoji v prepocte na celkovu cenu auta 68,6Euro...ix20 len o 23bodov menej -6,5%,pricom jeden bod ma hodnotu 64,3Euro. Takze prosim,nekecaj blbost,keby bol rozdiel velky,matematika nepusti a samotná cena v tomto pripade nerozhodne!!! Okrem toho, ze ix20 mala vacsi kufor a jej motor 1,6ka obstala v teste lepsie ako 1,4TSI jak vo výkone,tak aj spotrebe!
Preloz si: Weil er deutlich billiger aber kaum schlechter ist,gewinnt er das preis-leistungs duel
Elantra potvrdila svoje kvality a ziskala dalsie vyznamne ocenenie - pred par tyzdnami to bola europska cena AUTOBEST 2012.
Pre mnohych tu pritomnych diskuterov moze Hyundai vyhrat cokolvek aj tak je to len Hyundai, ze ano...
Mimochodom Hyundai vyhral cenu Auto roku v USA uz druhy krat za posledne 3 roky, kedze v 2009 sa nim stal Genesis sedan. A to som zvedavy co na toto auto povedia ti, ktori argumentuju, ze amercky trh je menej narocny:-) Genesis s 8-stupnovym automatom, vo vlastnej rezii vyvinutym 8-valcom a vybavou, ktoru moze ponuknut len nemecka premiova trojka.
A posledne vitazstvo Hyundai v Auto Bild Qualitatsreport za rok 2011 (Hyundai obhajil vitazstvo z roku 2010 pred tradicne spolahlivymi japoncami) tiez hovori za vsetko.
Auto roka v cehach Citigo,to by bol paranormalny jav,pretoze ide o auto vyrobene na slovensku,i ked je to skoda :-) Na druhu stranu je to realnejsie,ako ked šitová korea vyhrá v severnej amerike...no a si predstav aka je realita >:D
Pokial su aj europsky vyrobcovia aut tak tupo zaslepení o nedotknutelnosti europskych aut a velkej zaostalosti korei jak niektorí diskutujúci tu prezentuju...tak je to len nastroj ako sa potopia :-)
Ale nastastie pre nich,su tam trochu opatrnejší :-)
Já to beru jako dva nezávislé argumenty. Americký trh je méně náročný. Tečka. A NMS je pro VW skutečně úspěch vzhledem k pozici, pověsti a image na severoamerickém trhu. Ani jedno nesnižuje úspěch Elantry v USA.
Jde nahoru i kvalita, to je nepochybné... zákazníkovi jde vesměs o dvě věci: peníze a kvalitu... o tom, jaké ceny ohledně kvality vyhrál Hyundai nedávno v Německu i v ČR a jinde už zde snad psát nemusím...
Tak se ozvu i zde >:D ... prý v "ničem" jiném než ceně nebyl lepší Hyundai??? Nesmysl; cituji: Hyundai i20: motor je daleko čipernější než motor Pola! Dále: Hyundai ix20: lepší kvalitní displej navigačního zařízení než Golf Plus! Veloster: poráží Scirocco přepychem i pokročilou výbavou! Hyundai i40: má lepší brzdy a výbavu než Passat! i30 cw: lepší ve výbavě, lepší výkon, lepší jízdní dynamika a prostornost než Golf Variant!
Raději ani nezjišťuj kolik stoji VW realně nebo by tě mohlo z toho klepnout. Protože zjistit že mužeš mit lepši auto za shodne penize je na sebevraždu.
Ty si nikdy nic jiného než jeden model hyundai neřídil, co. To jediné by tě mohlo trošku omlouvat.
A ohánět se tady článkem z autotipu, který v porovnání ve zkratce říkal "Ani jeden model Hyundai není v ničem lepší, než modely od VW a vyhrává jen cenou" je od tebe pro hyundai spíše podpásovka >:D
Jistě, a ty si, prosím, přečti, co jsem napsal! "Srovnávalo se podobné co v NACOTY!" = kolik auta zákazník za své peníze dostane!!! Takže klid, ještě pořád se auta kupují za peníze a tento úhel pohledu je skoro stále "až na prvním místě". ;-)
(P.S. a kromě toho: "Korejci... výrazně zvýšili kvalitu," - Autotip...)
Myslíš to srovnání, kde ÚPLNĚ VŠECHNY MODELY VW vyšly v porovnání LÉPE, než modely od Hyundai a jediné, co vždycky přikleplo vítězství na stranu Hyundai byla cena? Zkus si ten článek taky přečíst a ne se jen podívat na výsledky.
>:D ... no ono se to docela léčí, ale nečekal jsem, že tak brzy: "Kdo by si byl býval pomyslel, že to nastane už tak brzy?" - Autotip, závěr srovnání Hyundai a VW... ;-)
Ano, ano: nejlepší jak dopadl VW Golf Plus a Golf Variant ve srovnávacím testu s Hyundai ix20 a Hyundai i30cw v posledním čísle Autotipu! Pokaždé vítěz Hyundai!!! Srovnávalo se podobné co v NACOTY! A celkově Hyundai VW 3:3!!! Neskutečné... dobrý tam závěr: "Kdo by si býval pomyslel, že to nastane už tak brzy?" >:D:yes:
Včera jsme v Ekonomu četl článek o VW v USA. Byl zajímavý tím, že kromě popisu nové fabriky v Chattanooze tam bylo napsáno, že se Us verze Passatu c skutečně chytla a měsíční prodeje se pohybovaly na konci roku kolem 28 tis prodaných kusů. Zároveň si autor článku dal práci s tím, proč tomu tak je - především se VW dokázal poučit z chyb předchozího Passatu - příliš mnoho berzí, zbytečný kombík, jednodušší technická řešení a zdá se, že výsledek se dostavil, přičemž Passat zaútočil na dosud neotřesietlnou pozici Toyoty ve své třídě. Evropské automobilky mají v USA 10% trhu, VW je díky výrobní základně schopen tohle změnit. Co je ale docela zásadní oproti Elantře, Passat je třídu vejš, takže při srovnání obou aut je zcela logické, že kvalitativně představují něco poněkud jiného. Korejské vozy v USA šlapou na paty hlavně Japoncům, i to o čemsi svědčí.
Co mně ale připadá nejzajímavější, že v době kdy třeba Ford tvoří globální modely, VW je schopen pro USA trh přijít s Passatem, který se poměrně dost liší od toho evropského a plní tak ne nějaké imaginrně univerzální představy globálního zákzaníka, jakéhosi Hanse Johna Vasilijeviče Zhua Vastry, ale skutečně specifické požadavky zákazníka v USA, což už je specifikovatelnější a hlavně reálnější osoba....po tom, co udělal VW třrba s Amarokem nebo na druhé straně s Rapidem v Indii musím uznale konstatovat, že přes hysterickou enávist některých přispověvovatelů tady si přístup VW zaslouží skutečně respekt, přístup je čitelný a přitom logický, takže ono to první místo na světě by VW asi mohlo vyjít a ke škodě světových trhů to rozhodně nebude. Jakoby ve VW dříve než ostatní pochopili, že jedním z mýtů, který v současné době opouští divadlo dějin je univerzální globalizace jednoho velkého trhu, kde neexistují specifika mezi minimálně jednotlivými světadíly i jejich částmi. A to je dobře.....a výlevy, že v USA tamější Passat stojí 20tisíc dolarů a v Evropě 25 tis Eur? Inu ten americký je prostě postaven a vyráběn pro USA a požadavk jsou jiné, než u toho evropského.
Plně souhlasím i já s výsledky ankety N.A.C.O.T.Y. 2012 a přidávám se ke gratulacím Elantře! Je to nádherné auto; a navíc "inovační přínos, komfort, design, bezpečnost, ovladatelnost, spokojenost řidiče a v neposlední řade i to, kolik auta zákazník za své peníze dostane" = vynikající! Toto jsem ovšem o Hyundai, ale i Elantře tvrdil už dříve... ;-)
Podobně výborně si vedly i další vozy Hyundai ve srovnávacím testu v posledním Autotipu! Soupeřily tam s auty VW! A světě div se! :D Remíza 3:3!!! CHA CHA CHA... jen tak dál! >:D
Máš pravdu, např. jejich verze pašíka je něco jiného než v EU - materiálově i zpracováním ( dle ohlasů ). Tudíž se použitím stejné logiky dostanu k závěru ( který podpoří i detaily na již pro místní trh upravené mexické Jetty ), že trh za louží má jiné priority ( holt v ten moment je VW na úrovni korejského H ) a tečka. Jakékoliv argumentační tanečky alá oblíbené téma úrovně US trhu jsou nic než mlácením prázdné slámy někým, kdo tam v životě nebyl ( já ne a tak mlčím ), popřípadě se nestihl ani pořádně rozkoukat na letišti.
Ovšem nežiji tam, vozový park neznám a "poudačky + nadhled místních odborníků" mne nechávají chladným...
Já tam tu podprahovost stále cítím. Je fakt, že má první reakce na tvůj příspěvěk byl dotaz. Kdyby ses vykašlal na "játra" a hned jsme si to vyříkali, možná by to bylo lepší.
No, zaprvé je trošku rozdíl vyhrát v USA a v ČR. Že Citigo v ČR vyhraje, o tom nepochybuji. Že je dobrá (ne skvělá) ti klidně potvrdím hned. Pokud Citigo vyhraje titul Evropské auto roku, tedy soutěž svým významem srovnatelnou s NACOTY, sním svůj klobouk.
S úspěchem VW problém opravdu nemám. Po dlouhých letech pokusů prosadit se na americkém trhu se mu to konečně daří a já mu to skutečně přeji. Ale tvá poslední věta "Stejně tak by byl pro Hyundai úspěch, pokud by obstála například v německé anketě." to skutečně nezavání relativizací úspěchu Elantry? Vážně ne?
ano, bohužel interier je poplatný době, kdy se hraje hlavně na efekt.. musí být líbivý pro široké masy stejně jako u focusu nebo astry, konzervativní a ergonomicky dokonalý interiér si může dovolit VW, tady by to asi neprošlo. vyloženě úlet je ta absence RDS a potom dost nepraticky umístěné výdechy v úrovni kolen, přičemž by se krásně vešly po stranách displeje.
Ale já VW úspěch rozhodně neberu, vždyť já mu ho i přeju a virtuálně mu zvedám palec :yes:
Mě v tom příspěvku jen vadí to shazování vítězné Elantry, kdy ve stejném příspěvku, kde adoruje VW dokáže o vítězi napsat "Je tam i o něco menší náročnost zákazníků, proto se bez problémů spokojí i s Elantrou" nebo "Postavili proti slimáčímu designu (čti fluidní) přesný opak a uspěli" - (má poznámka - a to byli za slimáčím designem druzí. Ale uspěli.) Kari.laz prostě použil na vítěze a druhého v pořadí naprosto jiný úhel pohledu, tak, aby jeho favorizovaná automobilka vyšla jako jasný vítěz, kdešto nad vítězem tak nějak "mávl" rukou. Když tohle není tendenční, tak co už tedy je?
A to dodávám - Elantra je 2. nejprodávanější model světa (s Corollou prohrála o 10 tis kusů!). Prodává se na vyspělých trzích (USA, Evropa, Asie), v USA vyhrála titul auto roku a ve většině testů co jsem četl obstála se ctí. A to ji vyrobila automobilka, která před 10ti lety mohla s konkurencí bojovat pouze cenou. Na amerických trzích se etablovala poměrně nedávno, tady si nemají s VW až tak co vyčítat (jak dlouho už VW prodává v USA NewBeetle?) Tomuhle se říká, ať se nám to líbí nebo ne, majstrštyk!
A mě prostě jen vadí "přehlížení" tohoto úspěchu na straně jedné a adorace úspěchu koncernu na straně druhé. Potlesk ve stoje si zaslouží obě automobilky. Už je to jasné?
Ale já s tebou vpodstatě souhlasím. V mém předchozím příspěvku jsem to možná trošku přepískl. Takže jinak: Víceprvek je technicky nejvyspělejší řešení. Souhlas. Souhlas i s tvou poslední větou - ne vždy se povede, viz. korejci této generace (jen to "korejci kteři prostě neumi auta tak dobře jako evropane" s tím zas tak souhlasit nemohu, vzhledem k tomu, kde a kým byl Ceed a i30 vyvinut ;-) ) Dlužno ale říci že víceprvek má i nevýhody - např. zabírá místo zavazadlovému prostoru a je drahý. Stejně tak si troufnu tvrdit, že 95% majitelů aut nepozná (a nevyužije) přítomnost/nepřítomnost víceprvku. A (a to bylo gró mého příspěvku) rozdíl mezi víceprvkem a klasickou nápravou není tak propastný, jak si zde někteří diskutéři myslí (neber to osobně). To RS a Rtype - na tom trvám, to zde má smysl tahat. Obě auta mají klasický podvozek nastavený na hranice jeho technického maxima. A to RS s neCupovým podvozkem dovede i pěkně žehlit nerovnosti, na rozdíl od Rtypu. Za pravdu mým tvrzením dávají i výrobci, neboť mnoho z nich víceprvek v C segmentu nepoužívá. Viz. ta Astra a ta rozhodně špatný podvozek nemá.
Ale on má v podstatě pravdu. Pro VW je to úspěch, protože si pozici na US trhu teprve buduje. A Elantra je v rámci třídy dpbré auto za cenu o dost nižší oproti konkurenci. Např. Cruze je o 2 000,- USD dražší.
Celkem nezaujatě hodnotím tento sedan designově jako mimořádně povedený.
nemyslím tím konkrétní vlnky a detaily (kukuč, přední a zadní lampy), ale fascinuje mne ta SILUETA, ten postoj na dlouhém rozvoru, dokonale vytažená záď s krátkým převisem a naopak štíhlá a nízká příď.. To auto vypadá nesmírně kompaktně a dynamicky. Podobně na mě před téměř dvaceti(!!) lety působila kráska Xantia, kterou nikdo v eleganci (v rámci kategorie) nepřekonal.
Vůbec nikam jinam s tím nemířím. Je to přesně tak jak píšeš. Prostě jsem jen poukázal na to, že druhé místo je pro VW úspěch vzhledem k postavení, jaké na americkém trhu má. Akorát se to v podání několika lidí nesetkalo s pochopením.
Tak on kari.laz ma v podstatě pravdu a tu zduvodnil tim že VW je v USA něco jako Japonci u nas. Takže pokud se tam VW dobře umistni tak se to za uspěch da považovat. To jestli tim miři kari.laz někde jinde to si musi zodpovědět on sam.
Pane bože co to tu pišeš. V nižši středni třidě je viceprvek technicky nejlepši a určitě lepši než klasika. Auta typu RS nebo Rtype tu nema vubec smysl tahat. Zkus si civilni verze toho např. Civicu a pak něco co ma viceprvek a rozdil poznaš. Ano i viceprvek se nemusi podařit toho přikladem jsou pravě korejci kteři prostě neumi auta tak dobře jako evropane.
To nikdo nezpochybňuje, probůh. Zpochybňujeme zde "nadhled" kari.laze v tom smyslu, že pro VW je 2. místo úspěch (třikrát hurá), zatímco vítězství "maximálně průměrné" Elantry nic není, neb USA je nenáročný trh. Sakra, chlape, ty jsi rozumný diskutér. Copak to tam mezi řádky nevidíš?
A když u nás vyhraje v anketě Auto roku Škoda Citigo, tak o ní taky prohlásíš, jak je skvělá?
A napsal jsem někde, že vítězství Elantry nic není. Ty máš zásadní problém s překrucováním textu. Já jsem nikde vítězství Elantry neshazoval, ani jsem nikde nevyzdvihoval exclusivitu Passatu. Naopak jsem poukázal na převahu Evropského passatu nad americkým. Jen jsem poukazoval na to, že VW v USA nikdy neměl tradici ani velké prodeje a že druhé místo je pro něj tedy úspěch. Stejně tak by byl pro Hyundai úspěch, pokud by obstála například v německé anketě.
Popsal jsi to přesně, do puntíku souhlasím. Tomu říkám zdravý, nezaslepený názor normálního fanouška aut :yes:
Astra má nějaký Wattův přímotop, či co >:-[] Ne, zrovna ten víceprvek v C segmentu je něco, co považuji za jedno z technických řešení, ne nejlepší technické řešení. Mimochodem na Autofun by kdysi velký test hothatchů, kdy dle testéra měli nejlepší jízdní vlastnosti Megane RS a Civic Rtype, tedy vozy s klasickou nápravou. Takže velmi často je to spíše o odladění, než o technickém řešení.
Pravě že kari.laz ma nadhled a tedy i pravdu. To že Americky trh je na auta meně naročny je docela znama věc. Na co američane u aut hledi je vybava,vybava a zase vybava. To že auto je huř odhlučněne jsou použite jine meně kvalitni materialy nebo třeba že podvozek neni schopen podat takove vykony jako stejny model v Evropě nějak amici neřeši.
Nesnaž sa... nemá to cenu, skrátka doštička v hlave nepripustí nič iné ako to čo je "tu" uznávané. Skrátka Kórea je šit a basta, určite má v Elantre najazdených tisíce km takže vie presne čo je to za krám. Keby nemali takú záruku a neskutočne nízku cenu (normálne polovičné ceny ako EU produkcia >:D , no nekup to!!) tak by nepredali ani blatník...
Sorry, neriešim tu Elantru preto že ju mám a niesom tak tupý aby som uznával a chválil len to svoje auto, ja viem, že som si nekúpil ten najlepší top model ktorý by mi všetci pochvaľovali a tľapkali ma po pleci že aká káára... Nepotrpím si na image, skôr ma zaujíma funkčnosť. Uznávam kvality iných značiek, nemám problém povedať, že sú aj lepšie autá, s napr. lepšou (rozumej viacprvkovou) zadnou nápravou (apropo aké riešenie má napr. Opel Astra?) ale nebudem tu kvôli svojim predsudkom odsudzovať niečo čo nepoznám len preto, že mi to skrátka nesedí či už krajina pôvodu alebo značka ako taká... Trošku nadhľadu by nezaľkodilo. ;-)
"Maximálně průměrná" - a proto Elantra vyhrála NACOTY. Nejsem fanoušek ani korejců, ani VW. Ale ta tvá křečovitá snaha, aby 2. místo pro VW v NACOTY bylo považováno za úspěch, zatímco vítězství Elantry vlastně "nic není", to je diskuzní zoufalství.
A laskavě si nech od cesty osobní invektiva typu "játro". A nebo ne, i to o lecčems svědčí...
člověk by měl vždy chtít něco víc..to ho pohání k lepším výsledkům.Pro mne je to jen král průměrnosti s historickou hodnotou mikrovlnky..Pokud máš díky tomu lepší den tak ti to ze srdce přeji.
Ne. Tuhle tvoji tendenční pseudoargumentaci neberu. Buď tedy gratulace a uznání oběma (či spíše všem třem) finalistům, bez jakéhokoli shazování. Nebo, vzhledem k "nenáročnosti" trhu v USA, řekněme, že pro nás, náročné evropany ( >:D ), nemá anketa NACOTY žádnou vypovídací hodnotu. Ale to, co zde argumentačně předvádíš, tomu říkám snažit se uplést z ho*na bič. (admin promine)
No tak si ze sebe udělal stejný játro jako lukás13.
Já sem nikde nepsal, že je na tom Passat NMS líp (ikdyž je o třídů výš, takže určitý rozdíl tam bude), ale naopak to, že Technicky na Evropský Passat ztrácí. Vzhledem k tomu, že v Americe nejsou tak nároční jako v Evropě, tak se tam dokáže prosadit. A Elantra určitě není superauto a nazvat jí můžeme maximálně průměrem.
Tak druhé místo je pro VW v USA bezesporu úspěch. Kromě brouku se tam toho moc nikdy od nich neprodávalo a neprosadilo. A to že je USA méně náročnější trh není pochyb. I proto dali Passatu NMS například jednoduchou zadní nápravu. A Elantra je na tom podobně. Není to žádný technický výstřelek a přesto se tam prodává hodně dobře. V Evropě, která je v tomto o dost náročnější se moc neprosazuje.
Jasne... pochopil si to správne, skrátka Kórea je šit, Elantra vyhrala lebo sú Amíci tupí a nenároční. Druhé miesto (akože prvé si odmysli) to už je iné kafe, veď Passat nee??? >:-[]
Počkej, jestli jsem tě pochopil správně - druhé místo Passata NMS je pro VW velký úspěch, zatímco Elantra vyhrála proto, že USA jsou méně náročný trh? Pochopil jsem správně?
Pred desiatimi rokmi by som o Kórejca ani nezakopol no časi sa zmenili. Vypracovanie, materiály, vyspelosť techniky a výbavy sú (pre mnohých žiaľ) na vysokej úrovni čo bol dôvod toho ako som sa rozhodol. Nepopieram, teší aj 5 ročná záruka bez obmedzenia km, no cena nieje tak nízka ako si mnohí mýslia. Za skoro 16.500,- Eur si môžeš kúpiť aj Golfa/Jettu či Focusa (aj keď nie s takou výbavou) takže cena určite nebolo to čo ma zlomilo. Za ten pol rok nemôžem povedať jedno krivé slovo, spokojnosť na 100%. ;-)
Přiznám že neseděl.Ale když to bylo loni druhé nejprodávanější auto světa,troufnu si tvrdit že se v tom špatně asi nesedí.Nebo že by bylo na světě tolik blbců,co si záměrně koupí špatné auto?
Věřím, že tobě to asi nemá cenu psát, protože jsi majitelem (alespoň podle profilu) Ale mě kromě lákadla na záruku a ceny nenapadá jediný důvod, proč jí dát přednost před konkurencí. Každopádně hodně lidí si jí koupilo, takže asi nějaký ten důvod našli, nebo u nich převážily ty dva důvody, co jsem psal.
Věřím, že jsi to asi desetkrát co jsem tu psal nepobral, tak to zkusím ještě jednou speciálně pro tebe. Čti to pomalu, aby jsi to vstřebal.
Mám už třetího Peugeota a měl jsem jednoho Citroena. Zvěsti o Francouzských autech se u mě nepotvrdily a jsem s nimi zatím spokojený a je tím pádem dost možné, že další auto bude u mě taky Peugeot. To ovšem neznamená, že musím jak nějaký jantar obhajovat jen Peugeot a na všechny ostatní plivat, nebo že nemůžu modely Peugeotu kritizovat. Například jako se mi nelíbí například 307, nebo 308 před fl a poddobně. Nemám rád překombinovaný design a proto mi Peugeoty úplně neseděy, ale například 5008, nebo 508 jsou z mého pohledu nádherný. A 208 je u mě ne zcela přijatelné, protože má snad na každém dílu snahu to něčím zviditelnit a jako celek je to přeplácaný.
Zrovna tak se mi líbí i jiná auta a němci jsou jedni z nich. Sedí mi designově a i jejich politika. Nemám důvod na ně nadávat jenom pro to, že jezdím Peugeotem. Pokud mě další auto nezaujme u Peugeotu, tak se klidně podívám k Němcům, nebo Japoncům. (V itálii toho moc na výběr ted nemají a zvlněné plechy z koreje by jsem nepřekousl)
To jenom ty a tobě podobný nedokážete pochopit, že se někomu může líbit víc věcí, než jen to, co má v garáži, nebo na co má v peněžence.
Som ani netušil aká "pecka" mi stojí v garáži... >:D A to som chcel neokukané auto ktorého nebude na cestách mraky. :-) No asi sa veľmi báť nemusím nakoľko to nieje kombi v dízlu a ešte k tomu je to Korejec, no fuj tajbl.... >:-[]
Máš pravdu,Elantra boduje.Druhé nejprodávanější auto na světě za rok 2011,Auto roku v severní Americe,co dodat?To jen místní "znalci",co jim v 90% stojí v garáži narezlá Felda,budou tvrdit jaký je to hnus. :-)
Zaujímavé je to, že sa neumiestnilo žiadne US auto... Focus za čisto US auto nepovažujem. Každopádne je Elantra v USA veľmi populárna a veľmi chválená čo mňa osobne veľmi teší :-) Dúfam, že to nieje len kvôli 10 ročnej záruke... >:D
Druhé místo je pro VW velký úspěch. V Evropských vodách hledá v mainstreamu těžko přemožitele a ve většině kategoriích patří k nejprodávanějším. V USA je pro VW situace jiná a je tam nezaběhnutým "nováčkem". Není to dlouho, co se VW začal více orientovat na USA a jedním z těchto modelů je i Passat NMS, který se hned na první pokus uvedl velice dobře a v celkovém hodnocení je na druhém místě. Japonské a Korejské značky mají v USA mnohem větší tradici a hlavně se mnohem více orientují právě na USA. Mají tam nespočet modelů pro USA připravených. Je tam i o něco menší náročnost zákazníků, proto se bez problémů spokojí i s Elantrou. Dokonce i Passat NMS je z technického hlediska "ošizený" za Evropským Passatem. Už například v použití zadní nápravy. Je vidět, že i Evropský jednoduše a elegantně pojatý design může bodovat i v USA. Postavili proti slimáčímu designu (čti fluidní) přesný opak a uspěli. Tak uvidíme, jestli budou následovat i další "rize Americký" modely, které se prosadí.
Každopádně Elantra v USA válí, takže gratulace i jí.
A v neposlední řadě gratulace Evoque. Ten sbírá ocenění na všech trzích.
a predpokladam ze tento rok to uz bude najpredavanejsie auto sveta :yes:
golf moze ticho zavidiet ;-) takyto uspech nebude mat nikdy a jeho celosvetove predaje su len polovicne predaje elantry, tomu sa povie uder pod pas :yes:
takto sa robia bestsellery, bravo hyundai :yes:
nie je macher byt najpredavanejsi v eu alebo v usa alebo na seycheloch alebo neviem kde, macher je byt najpredavanejsi na svete :yes:
uz sa tesim na prispevky ako ma zjazdite, to bude sranda, pisem len fakty tak uz sa tesim :yes: