Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Autosalon Ženeva

Autosalon Ženeva

První výstava v Ženevě se konala už v roce 1905. Více než sto let stará tradice ženevského autosalonu řadí tuto výstavu mezi nejvýznamnější v Evropě i na světě.

Výjimečná je i svou neutralitou, protože Švýcarsko nemá žádnou vlastní velkou automobilovou značku.

Ženevský autosalon se koná na výstavišti Palexpo, jednom z největších výstavních středisek na světě. V sedmi propojených halách tu nové modely, facelifty a novinky automobilového průmyslu prezentuje pár stovek vystavujících a dění se nenechá ujít na několik set tisíc lidí.

Pro rok 2020 byl autosalon zrušen kvůli prevenci před dalším šířením koronaviru. Finanční potíže organizátorů a malý zájem vystavovatelů pak neumožní pořádat výstavu ani v roce 2021.

Autosalon Paříž

Autosalon Frankfurt

Další autosalony

Autosalon Ženeva 2020

Autosalon Ženeva 2019

 

Autosalon Ženeva 2018Autosalon Ženeva 2017
Autosalon Ženeva 2016Autosalon Ženeva 2015
Zpět na článek

Škoda v roce 2012: Citigo 5dv., Rapid, Octavia III

36 komentářů

Xawier
...letos na podzim v Paříži 😄 :-!
Avatar - nalimer
nalimer
ide o MY 2013, teda bude skôr
Xawier
...takže v Ženevě 😄
Avatar - nalimer
nalimer
tym, ze pride do vyroby v lete, nebude predstaveny ani v Zeneve ani v Parizi. skor nejaky junovy autosalon 2012
Avatar - GeorgeWWW
GeorgeWWW
To, že bude FL Superba letos není pravda! V roce 2012 ještě nebude.
Xawier
>😁 Bůh ví, jestli ho vůbec třeba nevyřadí z prodeje! >😁
imoimo
a kde jsi to slyšel,že nebude FL superb 2012 jaký máš zdroj ?
Avatar - GeorgeWWW
GeorgeWWW
dělám ve Škodě
King of rain
372 900 je opravdu hodně dobré číslo.Spousta konkurentů musí závidět.Kdo by to byl tenkrát čekal že.... :yes:
imoimo
Myslíte si,že facelift superba bude až na podzim ? To bylo asi pozdě,když vyjdou nové vozy octávie III a Rapid,to by mohlo supovi uškodit ? Nemá někdo informace ?
Avatar - nalimer
nalimer
Facelift Sb2 je defacto aj MY2013. prvé kusy budú k dispozícií už koncom leta.
Udivuje ma však informácia o nábehu výroby O3 v lete. O3 sa má predstaviť až na budúci rok v Ženeve, až po G7 a A3 (Leon3 bude najprv ako 3dv. na inom podvozku, až 5 dv. bude mať podvozok G7)
imoimo
Podle Tebe facelift nynějšího superba bude na jaře 2013 a hned v prodeji ? Můžeš to upřesnit ? Dík
Dixik2
MY 2013 je 22KT/12.Aby nedošlo k mýlce. :-!
Avatar - nalimer
nalimer
jj, od leta 2012 vo vyrobe
Avatar - GeorgeWWW
GeorgeWWW
letos FL ještě nebude...
_MT_
Modelový rok se většinou začíná prodávat v polovině předchozího roku. Takže MY (model year) 2013 bude u většiny automobilek dostupný kolem prázdnin 2012.

Třeba nedávno odhalené SL je MY2013, přitom objednávku jsi mohl podat už v polovině prosince 2011. Dodávky začnou tak akorát, jak se na MY2013 sluší.
chrudoš
Uspech Skody musi zavidet snadvsechny spolecnosti. I kdyz ma silnou matku za zady, prekotne roste jiz nekolik let po sobe a vyhled je nic jineho nez jeste slibnejsi. Ziskovost je za hranici vkusu ( >😒] ), nicmene proc si to nedoprat pri neustale rostoucich prodejich, ze. Zdima kdekdo a zdimat by chteli vsichni, nevidim na tom nic spatneho.
Pokud budou prichazet stale nove a nove modely, ceka Skodu zariva budoucnost a nezbyva nez ji to prat, at uz z pohledu fans, plneni statni kasy, diskutabilni narodni hrdosti nebo treba i cisteho uznani, ze kdo umi, proste umi :yes:
Avatar - Blue Sun
Blue Sun
Mne by celkem zajímalo, kolik z toho růstu dělají přeznačkované modely v Indii a Číně (různé kočkopsy VW)...
chrudoš
To je pravda, urcite hodne. Nekde to tu bylo psano, CR je pro Skodu az tretim trhem a bude se dal propadat, zeme puvodu prestava byt jednak zemi puvodu, tak i zemi hlavniho odbytu...takze nam zustane automobilka, ktera patri Nemcum, a vetsinu bude vyrabet a prodavat v cizine >😁 Tohle je moc pritazene za vlasy, casem je ale logicke, ze nas trh nemuze hrat dulezitou ulohu, kdyz je nas "pouze" 10 mio
Avatar - Blue Sun
Blue Sun
To nikdo ani nečekal. Spíš nějak neberu to jásání nad rostoucími prodeji Škody, když vlastně roste VW, na který se jen lepí škodovácké znáčky.
BeranK
Zase hloupý kecy zakomplexovance - žádnej znáček na kapotě VW nikde není, pouze Rapid v Indii je faceliftované Polo Sedan....ostatní modely se sice třeba v Indii jmenují jinak (např. Laura a Lauretta), ale třeba Yeti a Superb jsou i v Indii Yeti a Superb a všechno jsou to prakticky shodné modely s tím, co se dělá v Evropě. No a v Číně (asi jsi to nepostřehl - jedinec mdlého rozumu, který to tady předvádí svými "výstupy" skoro permanentně na to prostě nemá) se používá zcela jiné písmo a tudíž jediné, čím se liší Octavia a Rui Ming je ten název. Že je to škodovka (včetně znaku) ví každý, kdo se o auto aspoň trochu zajímá.
BeranK
Jestli se nepletu, tak český trh není třetí, ale až šestý.....Čína, Německo, Rusko, Indie a tuším i Velká Británie. Bylo to tady už uvedeno. A tomu českému šlape na paty polský, slovenský s nějakými 15 tis. auty naní ani v první patnáctce....

Nakonec Volvo taky nevyrábí většinu aut doma ve Švédsku. A i když ho kapitálově ovládají Čínané, je to prostě švédská značka (tradiční...) a rozhodující je, kde má centrálu, vývoj a to vše ostatní.
makakaron
Díky cenové politice Škodovky koupíte "velké české auto z dovozu" levněji než "malé české auto ve značkovém autosalonu"... viz. třeba [odkaz] !
bojler_
Co kdyby sis zaplatil pořádnou reklamu, chudinko? Navíc ceny nic moc :no:
TommII
Bacha, jedná se o podvodníky! Složíš zálohu a už je nikdy neuvidíš... 8-s
Avatar - leone
leone
..je vidět že "ŠKODĚ" absolutně nezáleží na zákazníkovi,....při dnešní nabíce trhu nikdo, kdo vážně uvažuje o koupi či auto prostě potřebuje, ...více jak rok čekat nebude !!!! >😁 >😁
Avatar - Bristol
Bristol
je to dost možná také dáno tím kam škoda směřuje nejvíc: Rusko, Čína, Indie klíčové trhy...tam kde se dá namastit kapsa nejlépe... 😉 přesto to škodě přeju...je stejně paráda kam se během 20 let pod vedením koncernu VW dostala
Avatar - avatas
avatas
Vždyť je na trhu tolika nabídek,takový výběr a mnohdy několikanásobně lépe vybavených vozů a vy tu všichni pláčete na tím,že vyrobí-nevyrobí,cena-necena. Osobně bych již z principu nekoupil škodu.Přístup k zákazníkům mne již podvakráte "vyhnal" ke konkurenci.A tím pro mne tato značka zemřela.Z pohledu zhůri je to stejně jen spotřebák,i když pro zde píšící jen sen v nedohlednu.Proto takových zbytečných řečiček.Apropó,než škoda něcco uvede na trh,konkurence je jinde,(myšleno vpředu) a mílovými kroky se ztrácí na obzoru.Bez ohledu,co si kdo myslí či zde píše-prostě takový je život spotřebáka.Auto je vážení spotřebák,pro někoho na 15 let a pro jiného na dve-tři roky.Amen. :-!
Avatar - Ada je zase tady
Ada je zase tady
"...zhůri..." Aha... :no:
Avatar - JGucci
JGucci
Pri predstaveni studie Mission-L ve Franfurktu zastupci Skody slybovali seriovou verzi uz v Zeneve a ted az na podzim v Parizi???? :no:
Avatar - GeorgeWWW
GeorgeWWW
Přijeď se podívat do MB, jak vypadá hala, kde by se měl vyrábět...a pochopíš...
Avatar - Ada je zase tady
Ada je zase tady
"...slybovali..." Vida, taky odborník... :no:
Avatar - deliqent4
deliqent4
Snad nám to zase ti Němci nesprasí a dovolí nám udělat konečně pěkné auta. Doufám že si nedovolí zhnusit Octavku když už se jim podařila zmrvit Fabie.
igorvrazic
Skody je jasna,smer India,Čína,Rusko...na pár rokov už v podstate maju postarane,kedze momentalne auta tam mozu konkurovat a do europy doniesli zatial nove Slovenske Citigo predsa 😄
Na druhu stranu čo chcete,načo predstavovať nové,ked staré sa tu predávajú jak na dračku aj vo vyžmíchanej výbave! To bude zase sklamania,ked z projektu Mission-L zostanu len škice a Rapid sa bude predavat v tom indickom prevedení! 😄
Avatar - Ada je zase tady
Ada je zase tady
Aneb jak pýcha obvykle předchází pád. Ani strom neroste do nebe. 8-s
cabry
Myslím,že nebude dlouho trvat,a Škoda a celý koncern VW obrátí svůj růst v sestup.Kvalita motorů TSi hovoří za vše. Taky produktivita práce je oproti ostatním konkurentům mizerná v celém koncernu VW. Jak jinak by bylo možné,že Hyundai+Kia vyrobí 6mil vozů a stačí jim na to 80 tisíc zaměstnanců a VW jich má na 8 mil aut skoro půl milionu. To se dlouhodobě nedá udržet. :-!