Myslím,že nebude dlouho trvat,a Škoda a celý koncern VW obrátí svůj růst v sestup.Kvalita motorů TSi hovoří za vše. Taky produktivita práce je oproti ostatním konkurentům mizerná v celém koncernu VW. Jak jinak by bylo možné,že Hyundai+Kia vyrobí 6mil vozů a stačí jim na to 80 tisíc zaměstnanců a VW jich má na 8 mil aut skoro půl milionu. To se dlouhodobě nedá udržet. :-!
Jestli se nepletu, tak český trh není třetí, ale až šestý.....Čína, Německo, Rusko, Indie a tuším i Velká Británie. Bylo to tady už uvedeno. A tomu českému šlape na paty polský, slovenský s nějakými 15 tis. auty naní ani v první patnáctce....
Nakonec Volvo taky nevyrábí většinu aut doma ve Švédsku. A i když ho kapitálově ovládají Čínané, je to prostě švédská značka (tradiční...) a rozhodující je, kde má centrálu, vývoj a to vše ostatní.
Zase hloupý kecy zakomplexovance - žádnej znáček na kapotě VW nikde není, pouze Rapid v Indii je faceliftované Polo Sedan....ostatní modely se sice třeba v Indii jmenují jinak (např. Laura a Lauretta), ale třeba Yeti a Superb jsou i v Indii Yeti a Superb a všechno jsou to prakticky shodné modely s tím, co se dělá v Evropě. No a v Číně (asi jsi to nepostřehl - jedinec mdlého rozumu, který to tady předvádí svými "výstupy" skoro permanentně na to prostě nemá) se používá zcela jiné písmo a tudíž jediné, čím se liší Octavia a Rui Ming je ten název. Že je to škodovka (včetně znaku) ví každý, kdo se o auto aspoň trochu zajímá.
Skody je jasna,smer India,Čína,Rusko...na pár rokov už v podstate maju postarane,kedze momentalne auta tam mozu konkurovat a do europy doniesli zatial nove Slovenske Citigo predsa :-)
Na druhu stranu čo chcete,načo predstavovať nové,ked staré sa tu predávajú jak na dračku aj vo vyžmíchanej výbave! To bude zase sklamania,ked z projektu Mission-L zostanu len škice a Rapid sa bude predavat v tom indickom prevedení! :-)
To je pravda, urcite hodne. Nekde to tu bylo psano, CR je pro Skodu az tretim trhem a bude se dal propadat, zeme puvodu prestava byt jednak zemi puvodu, tak i zemi hlavniho odbytu...takze nam zustane automobilka, ktera patri Nemcum, a vetsinu bude vyrabet a prodavat v cizine >:D Tohle je moc pritazene za vlasy, casem je ale logicke, ze nas trh nemuze hrat dulezitou ulohu, kdyz je nas "pouze" 10 mio
Vždyť je na trhu tolika nabídek,takový výběr a mnohdy několikanásobně lépe vybavených vozů a vy tu všichni pláčete na tím,že vyrobí-nevyrobí,cena-necena. Osobně bych již z principu nekoupil škodu.Přístup k zákazníkům mne již podvakráte "vyhnal" ke konkurenci.A tím pro mne tato značka zemřela.Z pohledu zhůri je to stejně jen spotřebák,i když pro zde píšící jen sen v nedohlednu.Proto takových zbytečných řečiček.Apropó,než škoda něcco uvede na trh,konkurence je jinde,(myšleno vpředu) a mílovými kroky se ztrácí na obzoru.Bez ohledu,co si kdo myslí či zde píše-prostě takový je život spotřebáka.Auto je vážení spotřebák,pro někoho na 15 let a pro jiného na dve-tři roky.Amen. :-!
Modelový rok se většinou začíná prodávat v polovině předchozího roku. Takže MY (model year) 2013 bude u většiny automobilek dostupný kolem prázdnin 2012.
Třeba nedávno odhalené SL je MY2013, přitom objednávku jsi mohl podat už v polovině prosince 2011. Dodávky začnou tak akorát, jak se na MY2013 sluší.
je to dost možná také dáno tím kam škoda směřuje nejvíc: Rusko, Čína, Indie klíčové trhy...tam kde se dá namastit kapsa nejlépe... ;-) přesto to škodě přeju...je stejně paráda kam se během 20 let pod vedením koncernu VW dostala
..je vidět že "ŠKODĚ" absolutně nezáleží na zákazníkovi,....při dnešní nabíce trhu nikdo, kdo vážně uvažuje o koupi či auto prostě potřebuje, ...více jak rok čekat nebude !!!! >:D >:D
Uspech Skody musi zavidet snadvsechny spolecnosti. I kdyz ma silnou matku za zady, prekotne roste jiz nekolik let po sobe a vyhled je nic jineho nez jeste slibnejsi. Ziskovost je za hranici vkusu ( >:-[] ), nicmene proc si to nedoprat pri neustale rostoucich prodejich, ze. Zdima kdekdo a zdimat by chteli vsichni, nevidim na tom nic spatneho.
Pokud budou prichazet stale nove a nove modely, ceka Skodu zariva budoucnost a nezbyva nez ji to prat, at uz z pohledu fans, plneni statni kasy, diskutabilni narodni hrdosti nebo treba i cisteho uznani, ze kdo umi, proste umi :yes:
Facelift Sb2 je defacto aj MY2013. prvé kusy budú k dispozícií už koncom leta.
Udivuje ma však informácia o nábehu výroby O3 v lete. O3 sa má predstaviť až na budúci rok v Ženeve, až po G7 a A3 (Leon3 bude najprv ako 3dv. na inom podvozku, až 5 dv. bude mať podvozok G7)
Myslíte si,že facelift superba bude až na podzim ? To bylo asi pozdě,když vyjdou nové vozy octávie III a Rapid,to by mohlo supovi uškodit ? Nemá někdo informace ?