To nevím, možná to bude příbuzný. Takový ten "bonbonovitý" tvar tam patrný je. Ale tady to vypadá o mnoho lépe. Počkáme na živé setkání, nebo alespoň více fotografií a ne jen ty promo.
Samozrejme, ze to Buick je. Je to totozne auto, akorat maska je upravena pro ruzne trhy (Buick - Opel). Ostatne jako i jine modely Buicku jsou jen predelane Opely, nevidim na tom nic spatneho.
Souhlas, vypadá to povedeně....mně se nelíbí Nissan Juke, je moc přeplácanej, ale velikostí a psazem ano, tohle proporčně vypadá dobře a podle těch fotek je to i dost hezký.....
Ve vztahu k tomuhle SUV bych měl dotaz na Corsu. Chceme ji mamce koupit v březnu a můj dotaz zní, jestli si myslíte, že je to dobrý kup- z hlediska času? Jestli nepočkat rok na novou generaci? Za předpokladu, že to bude 7-letý cylkus? Btw. máte nějaké bližší info o příští corse? Díky za reakce
No jelikož loni proběhl facelift Corsy tak nová generace bude spíš než za rok až za 2 roky. V březnu dělá Opel každoročně akci, kdy má slušné slevy, takže pokud koupit tak v březnu...:-)
je to vybehovy model cily nebude asi uplne tak bezpecny a prospikovany technologiemi ale za to sou tam vychytany detsky nemoci (pokud to bude novy nebo 1-2 roky stary) bude celkem levna si myslim (o corse nemam prehled) hlavne nebrat 1.3 CDTI (EGR) je to naprosto zbytecny pro takovy auto radsi benal a 7 let v pohode vydrzi. Uz nerezne atd. atd.
Achjo zase nejakej chytrolin kterej chyta za slovo. Samozrejme ze bude mit novy model daleko vic novych technologii. Predpokladam ze tam bude vic airbagu, ve vyssich vybavach mozna i ople eye, popripade lepsi motory, svetla, podvozek. Nebo co si predstavujes pod pojmem technologie??
No, já bych řekl, že současné Corse nechybí nic z bezpečnostních systémů. Facelift, který nedávno proběhl se nedotkl pouze vzhledu, ale i vybavení. Navíc Corsa, stejně jako všechny poslední Opely, patří ke špici co se týče bezpečnosti.
O tom žádná. Pro zajímavost. V posledním čísle Carauto byl test malých aut. Bylo jich myslím 14 a Corsa se umístila na 6tém místě, což je vzhledem k jejímu stáří dobrý výsledek.
To jsou zásadně ty auta, co nám Marchionne každý rok slibuje a které nikdo nikdy neuvidí....na blbej dotaz blbě jízlivá odpověď, nic lepšího si nezasloužíš.
Tak určitě, ten březen jsem zvolil právě kvůli té akci, jinak bych v ní neměl to, co chci za dobrou cenu..
Jak říkáš, taky vidím výhodu ve vychytaných nemocech, po faceliftu teď vypadá naprosto skvostně a mamka je pro ní nadšená. Motor bych chtěl 1.4 benzín, ale teprv začínám pořádně zjišťovat o něm informace. 1.2 je rozšířenější, ale příjde mi zbytečně slabší s tím, že ve spotřebě by nemusel být větší rozdíl- to právě musím zjistit.. V městském cyklu jezdit asi 70%, zbytek okresky..
Na druhou stranu, komfortem i bezpečností bude nová zase o něco lepší než stávající model..
No zatím se kloním k první možnosti, ale chtěl jsem se na to přeptat..
Osobně bych bral raději 1.2 63kW. I v testech např. nového Avea jsem četl, že je to lepší volba než rozežraná 1.4. Kamarádka má Corsu právě s 1.2 a jede to pěkně. Má tam ale automat, který si myslím, že část potenciálu motoru tlumí.
Ahoj motor 1,4 je horší volbou (i prodejce nás zrazoval). 1,2 je hnaná řetězem (nezničitelné) a co jsem slyšel na 1,4 tak poměr spotřeba živost není rozhodně lepší než u 1,2. Mám zkušenosti pouze s motorem1,2 a za 4 roky krom běžné údržby a vadnému termostatu s autem nebylo nic (ještě ulámané směrové klapky u topení) Auto je pro obsazenost 2 lidé v pohodě akorát pokud člověk chce "sportovnější" jízdu nesmí se bát 4tisic otáček a více :-) Jinak s autem jsme byli i ve třech v alpách a taky jsme rozhodně nebyli brzdou provozu ikdyž, zde už přišla na řadu i čtyřka i na dálnici. Spotřeba se pohybuje v reálu někde na 6,5 litru při převládajícím městě a menšímu poměru dálnice a okresky. S autem lze tachometrově uhánět i 160. Subjektivně auto působí jako o kousek větší vůz. Trošku hloupé místo je zadní nárazník a návaznost na blatník, kde je málo místa a při kontaktu na parkovišti se nárazník "tře" o plech a místo se musí hlídat. jinak i prodejce nám říkal, že Corsa je pro ně nevděčné auto, protože pokud ho prý někdo nepřiveze o sloup zkrácený tak si na servisu moc nevezmou >:D
No už jsem našel i hodnoty 8,5l po městě.. Abych řekl pravdu, chcem pro mamku to auto mimojiné i proto, aby měla nižší spotřebu, než 7,5l po městě s SX4 (1.6 4x4).. No litr taky úspora >:D A jaké máš zkušenosti s Corsou v zimě? Ještě před tou SX4 měla mamka Yarise a v kuse se v zimě vztekala.. Na druhou stranu nevím, jak to měla s pneu atd..
Tak ano taky na "kvalitní benzín" od jedné nejmenované stanice A*** jsem pak po dílnici měl spotřebu 9 litrů, ale to jsem jel skoro pořád 140-150 :-) Ale opravdu při delších cestách po okreskách si to bere dost pod 6 ve městě podle stylu jízdy a kvality benzínu. Jinak nevím co myslíš tím vztekat se v zimě. Naše Corsa je bez ESP má pouze ABS a je obuta do GoodYear UG7 a jak říkám do Alp dojela a nikdy neměla problém ani s českými "udržovanými" horskými cestami a všude vyjela bez řetězů. Samozřejmě není to 4x4 a já raději přizpůsobím rychlost situaci než hledat hranu.Jediný problém byl v zimě, kdy zamrzla kapalina v ostřikovačích (ještě nás překvapil mrazík s letní směsí) ale po rozmrznutí bylo vše OK a žádný problém. Starty OK, nikdy autu nezamrzly zámky.... Jediné, když odešel termostat tak to dost netopilo, ale to bych jen těžko nazval systémovou chybou auta >:D
S tím ESP nevím, jestli vezmu 1.2 místo 1.4, do rozpočtu bych jej mohl začlenit, otázkou je, jestli je nutný. Ale přemýšlím o Start&Stop, co si o tom myslíš?
Když zavzpomínám, tak mamka se vztekala kvůli malému výkonu Yarise (1.0 62k) pořád.. A v zimě, protože fouklo z boku a mamka byla o metr vedle.. Párkrát i v závěji zapadlá..
No, Corsa je sice stejná třída jak Yaris, ale je o dobrej metrák těžší a oproti Yarisu je to takové větší dospělejší auto. Stabilní podvozek je ve všech testech plusem Corsy. S tím ESP, od 1.11.2011 musí být každé vozidlo registrované v EU vybaveno ESP, takže pokud nebereš skladovku, která ve skladě stála půl roku, tak už by tam ESP mělo být. Motor 1.2 bude stačit v pohodě ;-)
No já ještě myslím Yarise 03, tak je tam rozdíl o 160kg.. Ale jde mi o ten podvozek, vím určitě, že se s tím na hory jezdit bude..
A co si myslíš o tom Start&Stop? S ESP o to lépe :-)
Se Start&Stop nemám zkušenosti, takže ti neporadím. Asi bych bral v potaz kolik se toho najezdí po městě a kolik za něj Opel chce, aby se to ve finále vyplatilo. Já bych si ho osobně nevzal. Ten pocit, že mi furt zhasíná motor by ve mně nevyvolával buhvíjak dobrý pocit, nehledě na to, že je to další věc navíc, co se může podělat. Ale jak říkám, nemám přímou zkušenost.
Ahoj tak myslím, že s bočním větrem problém nějak extra nebyl. Subjektivní přímé srovnání jsem v té době měl pouze mezi Megane II Combi a Corsou. Je pravda, že megan byl na dálnici stabilnější, ale po přesednutí do Corsi jsem neměl problémy s tím, že bych z auta měl nestabilní pocit. S Yarisem jsem neměl tu čest tak nedovedu porovnat, ale na to by asi bylo nejlépe se s Corsou u prodejce projet, tam zjistíš, zda ti motor připadá silný nebo slabý. Start a stop systém mi připadá spíše jako marketingový tah. Funguje jen s ohřátým motorem, plnou baterií a já nevím kdy. Pokud používá máma auto ve městě a jede s ním cca 10-20 km auto se stihne tak akorát zahřát a poprvé ti to chcípne, ale to je jen moje domněnka.
Snad se dočká i kokurenčněschopného interiéru, protože akutální verze ho má podprůměrný.. Což je škoda, vzhledem k tomu, jak pěkné auto to je.. A s Antarou nevím no.. Když vzpomenu na Fronteru, tak vždy mé srdce zaplesá, protože je to krásné auto i po letech (ikdyž bych si ho rozhodně nekoupil..) a Antara by mohla následovat tohoto příkladu.. Tenhle příspěvěk si měl hodit k Renaultu, Koleos je naprostá příšernost, ne Antara..
Zde se opet ukazuje (stejne jako na Velosteru), ze kulate svitilny otocene vertikalne jsou hnusne jak noc a zadni partii zbytecne rozbiji, skoda.
Predpokladam, ze Buick je bude mit stejne, skoda, je to takova bezna zenska - pekne tvary, ale ta pr del! >:-[]
Co sem lezeš s ASX? To je přece Tiguan konkurent, ne Mokka! Nabvíc, ASX že nemá chybu?! Tak to je tedy fakt úlet. Proč asi PSA prezentovat 2 modely tentokrát nikoliv klony (jako u Outlanderu), ale auta s úplně jiným designem?! Proč asi, ty trumpeto? Mitsu je ve vážné designové krizi, už dlouho a bez viditelného pokroku...
Design Mitsubishi se mi líbí. Sjednotili ho podle ikony Mitsubishi, Lanceru EVO a je to parádní.
Jinak kam asi podle tebe patří Tiguan? Do třídy malých SUV, stejně jako Mokka.