Co pak muze slusny clovek napsat o tobe. Takova slova na diskuse nepatri, takze se zdrzim vyjadreni. Snad jen, ze i plivnout na tebe by bylo urazkou toho plivance. 8-s:no:
Uvědom si, že tu po republice běhají lidé, kteří to auto viděli dřív, než byly zveřejněny první fotky. Ty auta se u nás totiž vyrábí, stejně jako dost dílů pro ně.
To, že ty to nejsi schopen pochopit, je jen a jen tvůj problém a TVOJE VLASTNÍ BLBOST. :-!:no:
Vito, ze chapani psaneho textu neni tvou silnou strankou uz davno vime, zrejme ses prastil hasicakem do hlavy.
Cela debata byla o uplne necem jinem - o tom, ze jelito hodnotil interier bez toho, aby byl uverejnen jediny obrazek - dokonce jsem ho trikrat vyzyval, aby dal odkaz, pokud ho uz videl anebo pockal s hodnocenim na zverejneni jeho fotografii.
Zes to nepobral je ale tvuj problem. 8-s:no:
Designově je 107 o dost hezčí, z venku se Citigo nechytá. P 107 má i lepší sedadla, ale na palubní desce je znát věk ;-\
Cena je startovací a myslím že půjde rychle dolů. Zvlášť při dnešní konkurenci. Vždyť konstručně téměř shodné auto před faceliftem se prodávalo za 159tis... C1 dokonce 149tis ;-)
Souhlas. Když jsem viděl tu "cenu od" v nadpisu článku, řekl jsem si - šmarjá, to je drahý. Když jsem si přečet co všechno ve výbavě toho vozu za tuto cenu NENÍ, řekl jsem si - tady někdo zešílel.
Buď bude rychle nějaká akce, nebo to v ČR prostě nechtějí prodávat.
Za podobný drobný peníz se dá koupit například Kia Rio,kde hlavové airbagy dokonce fungují-na rozdíl od cíga,nebo bídy zvané P107.Naštěstí tato cena je jen fiktivní,neboť se vždy prodává v akci o 30 000 levněji.Ale vyjma motoru je toto přibližovadlo beznadějně zastaralé,designem,výbavou i vzhledem.Kup kdo chceš,ale musíš být fanda "koncernu"
Prodejné jen v zemích,kde na rozdíl od nás mají 70% zadluženost a tím pádem se mají i patřičně zle. >:D
V předchozí diskuzi jsem se obával o prodejnosti kolínských trojčat u nás, teď už se obávat nemusím. Protože kdo není skalní fanoušek Peugeotu nebo ten kdo nedostane výraznou slevu na toto auto v autosalonu, tak si ho nikdy nekoupí. Je opět předražené, základní cena 204 tisíc je moc. A to je výbava opravdu základní, neobsahuje dnes již běžné boční airbagy, otáčkoměr nebo kryt schránky v palubní desce.
Největší konkurent pro kolíňata je asi Twingo, které je podstatně levnější, prodává se od 165 tisíc v akci, ale tato základní verze je také hodně očesaná. Ale nejvyšší výbava se prodává za 205 tisíc a ta už obsahuje vše, co řidič ve městě potřebuje k pohodlnému cestování a ještě se může za rozumné peníze značně individualizovat. A ještě dostanete výkonný a osvědčený čtyřválec místo tříválce. To je podstatně lepší nabídka, akorát někomu může vadit absence dvou bočních zadních dveří, které 107 nabízí.
to však nijak nemůže opodstatnit cenu o 20 tisíc vejš než je zbrusu nové citigo...sice těmto prckům nefandím...dle mého je to auto k ničemu a i kdyby český člověk měl na to živit dvě a více aut...tak toto je jen zbytečně vyhozený čtvrtmilion...a ve městě mohu jezdit i relativně malou fabii nebo korejcem i20/rio kteří vypadají a jezdí mnohem dospěleji za uplně stejnou cenu skoro ;-)
většinou ono, ale i tak tu je dost těch co radši koupí do města óóóbr auto, než by pohodlně jezdili nějakým prckem a to óóóbr auto si nechali na cestování mimo město.
Však ty je u nás vídáš?
Vzhledem k chápání vozu u nás v čechozemi, kde většina žádá co největší kus auta za co nejmíň se není čemu divit. tohle je vůz pouze a jen do města. V zahraničí se to ale prodává zjevně dobře.