Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Novinky

Zpět na článek

Audi A6 Allroad Quattro: Třetí generace oficiálně

257 komentářů

Xawier
...ale pro mě nejhezčí a asi i nejlepší Audi :-!
Avatar - 3_diamanty
3_diamanty
musim suhlasit, aj ked ono tie oplastovane blatniky vyzeraju lepsie na aute tupu fabia alebo cross polo ako na audine, A7 povazujem za rovnako dizajnovo podarenu a snad aj Q5 je velmi podarene, celkovo A6 a A7 su skutocne lahodky aj ked A7 sa napr nechyta na CLS ale medak je zase ine kafe ako audi.
Avatar - white label
white label
Proč by se dnes Audi nechytalo na MB, zjevně sis popletl Audi s H/K co... >😁
Avatar - 3_diamanty
3_diamanty
MB je imidzovo uplne inde ako audi , nic som si nepoplietol 😉
Avatar - white label
white label
Tak se podívej třeba na poslední průzkumy vnímání značek přímo v Německu, ale dej bacha, aby ti u toho nezaskočilo... >😒]
Avatar - Hammunasakra
Hammunasakra
To je pravda, to je pravda - "dav" miluje audi 😉
PS: Tak "s jakým"?? (ten Allroad bude motorem? 😄
Avatar - white label
white label
Když, tak viz 20:52
Nebo zatím vlastně stačí, když napíšu: motorizace s 8st. TipTronicem... 😉
Avatar - Hammunasakra
Hammunasakra
Ok 😄
Mne osobně to NE"přitahuje", ale (doufám že) objektivně řečeno to asi NEbude špatné - možná i (docela 😉 ) DOBRÉ :yes: 😄
PS: A ta převodovka je URČITĚ výborná.. 😉
Avatar - white label
white label
Nespackali ho, tahle generace je designově vydařená i v oplastované/necelolakované verzi, ve které měl předchozí allroad "problém" (zejména k tmavým lakům). S motorem V6 biTDI to bude "třídní sen" nejen mnoha čecho-slováků... 😉
Avatar - 3_diamanty
3_diamanty
to oplastovanie sa mi tam nehodi, asi by som zobral medak cdi 4matic keby na to prislo a keby ze chcem nieco normalne do terenu tak nove ML. Tie previsy robia z allroada auto ktore v terene neporazi ani daciu sandero.

prva stara A6 allroad skutocne vyzerala ze zvladne aj nejaky ten teren a isto aj zvladla ale toto je len oplastovana audina s podvozkom a prevismy vdaka ktorym by som sa s nou bal ist aj na pole. To ked dam na feldu disky tak mam vacsi podzvozok ako tento allroad bez urazky.
Avatar - white label
white label
Můžeš si objednat (i když, ty asi zrovna ne >😁 ) celolakování. A do těžšího terénu allroad určen rozhodně není (je to jasný crossover), stejně jako se MLko není určeno do terénu těžkého...
Avatar - 3_diamanty
3_diamanty
ta ksamozrejme do tazkeho terenu je tu MB G ze? Ale keby tam plasty neboli tak na tych fotkach vidim klasicky kombik ziadne allroad, ten podvozok bude bieda, felda na diskoch ma vacsi to sa mozeme stavit :yes:
Avatar - white label
white label
Allroad je snad už tradičně "zvedlý Avant", takže neboj, Ameriku jsi tady skutečně neobjevil.
Co bude na tom vzduchovém podvozku "bieda", a co má mít Felda na diskoch "vacsi"?
Avatar - Ham.
Ham.
jj, hodně dobrý, v nejlepším duchu Audi.
Avatar - Hammunasakra
Hammunasakra
Tak "hodně dobrý" NEBO "v duchu audi"? 😉
Avatar - Ham.
Ham.
Vím, delší věty ti dělají problém, tak jenom pro tebe😒br />
BEZKONKURENČNÍ.
Avatar - Hammunasakra
Hammunasakra
Vidím že i kratší věty vám dělají problémy, tak ještě jednou: "hodně dobrý až bezkonkureční" NEBO Nebo nEbO nEBo NebO nEBO nebo NEBo "v duchu audi"? 😄

PS: Já to biTDi náhodou whitovi PŘEJi! Je BEZVA že 6 let po majitelích vozů Citroën to od letoška může tu famózní pružnost" zažít i fanooooušek audi :yes: 😉
PPS: Jsou FAKT "bezkonkurenční" - tak snad se jednou dočkají i majitelé 4válcoooových motorů - tam to (zatím) vypadá na 8 letý "skluz" - ale lépe POZDĚji, než nikdy... že? 😄
Avatar - Ham.
Ham.
Citroen za 8 let dožene Audi? Odvážný cíl.
Avatar - white label
white label
To víš, Citroen se inspiroval u Jaguaru, taky už to není značka "pro každého", jako třeba to Audi... >😁
Za osm let bude mít Citroen prodeje jako Jag, ovšem za ceny Dacie. :😉 >😒]
Avatar - Hammunasakra
Hammunasakra
CHÁPU, že jste se tématu "bi-NAFTOVÉ-motory" oooobloukem vyhnul(i) 😄
Avatar - white label
white label
Proč, chtěla jsi ho snad znovu (po 897.465té) diskutovat, existuje snad něco, co bys tady k tomuto tématu (minimálně 1000x) nenapsala... >😁
Avatar - Hammunasakra
Hammunasakra
Nu ale tentokrát v PŘÍMÉ souvislosti s ooooslavou toho - že si můžete koupit to co já už (roky) mám 😄
PS: A bylo to myšleno UPŘÍMNĚ! 😉
PPS: I s tou Alpinou - to bylo také "zcela naprosto upřímné"! 😄
PPPS: Ale tohle (narozdíl od ALLTRACKu) i "normálně" vypadá (a bude to mít i - v mnoha značkách naštěstí již dáááávno - "normální" bi-turbo motor.. 😄
..i když lepší by byl třeba v A5 - dává se tam? bude někdy i tam? 😐
Avatar - white label
white label
"Myslím(e) to upřímně!" Kde já to jen naposledy (na billboardech) viděl? >😁
Avatar - Hammunasakra
Hammunasakra
Tak já vám TAKHLE přeji (abyste "konečně" po letech poznal co to je V6 bi-turbo a vy "takhle"?
PS: A ani NEodpovíte jestli dorazí i do A5?
Ok - BERU na vědomí!
jossalito
Možná přijde doba, kdy si do citroenu budeš moci koupit už i 4x4, které majitelé audi mohou mít už přes 30 let.

Tvoje argumentace je směšná. :no:
Avatar - Anonym
Anonym
No jo, vono se to od Jensenu obšlehlo snadno >😁
figurka
Pointa je, že ten Citroen se ani nezmohl na to, aby něco alespoň obšlehnul a nabízel.
Avatar - Hammunasakra
Hammunasakra
.. prozradíte mi JAK tak "snášíte" test(y), kde Citroën (benzínový DS3) PORÁŽí (daleko dražší) audi (A1)? 😄
figurka
Velmi dobře. Nemám s tím nejmenší problém. Jedním z důvodů je i to, že DS3 považuji za nejpovedenější z celé řady DS. Kylie já opravdu nejsem fanouškem Audi, ani koncernu. Jen reaguji na dle mne hlouposti a to ve vztahu ke všem značkám. To, že zrovna ty máš zapotřebí za každou cenu dokazovat, jak je koncern, potažmo Audi špatné a používáš k tomu z velké části naivní nesmysly není můj problém. Znamená to ale, že narážíš a budeš narážet na mou oponenturu.
Avatar - Hammunasakra
Hammunasakra
... i JÁ považuji DS3 za NEJ- z řady (možná to bude tím, že to tak prostě JE 😉
Ok - tenhle (váš) text - (je) ok :yes: 😄
jossalito
>😁 :yes:
Avatar - Hammunasakra
Hammunasakra
dtto
(viz 19:42 😉
Avatar - Hammunasakra
Hammunasakra
a prosím vás NEvíte PROČ si to 4x4 kupci audi až tak moc NEkupují? >😒]
Že prý (přes veškeré módní trendy) VĚTŠINA kupců audi volí PŘEDOkolky (jen s trochu HORŠí trakcí, než mají ty od Citroën >😁
Avatar - Hammunasakra
Hammunasakra
CHÁPU, že jste se tématu "bi-NAFTOVÉ-motory" oooobloukem vyhnul(i) 😉
Avatar - Ham.
Ham.
Cože, V6 HDI je tak pomalý, že ostatní 3.0 diesely se mu musí vyhýbat obloukem?
Avatar - Hammunasakra
Hammunasakra
Aha - tak nic (jak to jen říct "kratce"? 😄
PS: A psala jsem motorY (ne jeden 😉
PPS: Ale i toho se u audi JISTĚ (jednou) doooočkáte.. :yes:
..chce to jen "tupělivost" 😄
Avatar - Ham.
Ham.
jj, víc kruhů = víc motorů
Avatar - Hammunasakra
Hammunasakra
jj - to jste na mne už "zkoušel" s naftovými motory A4 x C5 - NE"udržel" jste v paměti že TO NE"prošlo"? 😄
PS: Myslela jsem "bi-turbo" - pro Citroën jsou tyhle motorizace trochu "okrajová" záležitost - (asi) proto měl v posledních letech jen tři - důsledně vzato 4 😉
PPS: Ale NEbojte - zákulisní infoooormace praví, že u vw-audi "se snaží" - jak další bi(tedy dnes už "jen" dvojité) turbo pro 4válce vwyvíjejí a pro HYbrid4ní systémy konkurenci vwyvíjejí 😄
(ale VÍC kruhů - to MAJÍ :yes: to zas ANO 😉
PPPS: NEJlepší bi-šestiválec nafta kombi ale stejně byla je a (asi) ještě dlouho bude "má" Alpina B5 257 kW 700 Nm. :yes: 😄
.. a šanci na nejHEZČí má ten JAGuar XF - řekněte že ne 😉
Avatar - Ham.
Ham.
Jaguar je hezký ale jinak technicky v něj důvěru nemám a nadto 5er je hezčí
Alpina B5, D5 je pomalejší než originál který tuní, tedy M5, B5, totéž platí pro 3er, časy na okruhu mluví jasnou řečí, a navrch opticky se nevyrovná mpaketu BMW. M-divize má daleko větší prostředky vyvíjet a zkoušet všechny komponenty auta na optimální sladění než tento v podstatě garážový "výrobce".
Avatar - Hammunasakra
Hammunasakra
Já si tedy kupuji spíš auto na silnice (než na okruhy 😉
Říkáte že naftový šestiválec od Alpina je pomalejší než BMW M5? Nojo no, NIKDO NEní "dokonalý" 😄
NE"důvěra" k technice JAGuar?? A víte že některé testy ho řadí dokonce PŘED audi? No vwěřil byste toooomu? 😉
PS: Doporučuji se s nějakým výrobkem TOHOTO ("vpodstatěgarážového") výrobce projet - snad NIKDO NEdovede spojit VÝKON s KOMFORTem tak dobře jako Alpina (no Mercedes v CL :yes: 😄
Avatar - white label
white label
Taky ti doporučuji (hned několik) srovnávací testy, kde je nová A6 na čele a XF na chvostu.... no vwěřila bys tomu? :😉 >😒]
Avatar - Ham.
Ham.
jj, pouze v jednom testu bylo XF předposlední když do testu zařadili C5 . >😒]
Avatar - white label
white label
To je pravda, no věřil bys tomu? >😁
Avatar - Hammunasakra
Hammunasakra
Že Citroën C5 zkusmo porovnali s vozy VYŠŠí (střední) třídy?
No já ano (ale vy jste z toho koukám "celí vwedle" 😉
PS: To by se PASSATu (ani A4) stát NEmohlo 😄
Avatar - Ham.
Ham.
Když nemohlo tak nemohlo.
[odkaz]
[odkaz]
[odkaz]
[odkaz]
Avatar - white label
white label
:yes:
Ona i ta Škoda (se Superbem) vychází ve srovnáních testech "nesrovnatelného" lépe, než Kylií glorifikovaný Citroen..., no věřil bys tomu? 😲 >😒]
Avatar - Ronault.
Ronault.
Přece bys nevěřil jednomu malému redaktůrkovi >😒]
Avatar - Hammunasakra
Hammunasakra
..až vy se s ním (s verzí 3.0 Bi-turbo nebo 2.2 HDi 150 kW) svezete.. 😉
..tak se o tom bezpochyby HNED dozvím - to jak vám SPADLA BRADA bude totiž slyšet "široko daleko" 😄
Avatar - Ham.
Ham.
- dej odkaz na testy kde Jaguar řadí před Audi, celý se třesu
- jenom pocit, že někdo rozebral origo palubku v garáži aby tam nacpal budíky s modrým podkladem [odkaz] vím, je to otázka vkusu, ale podle mě ošklivější než originál [odkaz] a pak ji zase na koleně sesadil a doprznil tak superpřesnou automatizovanou výrobu na kterou dnes už lidské ruce prostě nestačí mě prostě neláká. A vidět na čelním skle viditelně "přeražený" originální vincode na nový, no to si člověk musí připadat jak kupec staré M5 z Ukrajiny, ale proti gustu....
Avatar - Hammunasakra
Hammunasakra
BIG srovnávací test prémiových naftových třílitrů vyšší střední třídy Autocar? 😄
Avatar - Ham.
Ham.
Na Autocaru nic takového nevidím.
Avatar - Hammunasakra
Hammunasakra
Ono u VŠECH magazínů jsou verze na webu "okleštěné" - tady spíš VÍCe než jinde - není nad "poctivý" papír a "kompletní" verze..
("přepočtená" číslíčka jsou FAKT "k ničemu" - tedy pokud vás zajímají AUTA 😉
PS: Abyste mne "neobviňoval" (že jsem si to vymyšeňkovala), myslím že s whitem jsme se o testu (někdy vloni) bavili.. 😄
Avatar - Ham.
Ham.
>😁 >😁 >😁
Avatar - Hammunasakra
Hammunasakra
??? 8-s
Avatar - white label
white label
Bavili jsem se o tom testu? Ty jsi o něm sice psala, ale já ho na vlastní oči neviděl... 😄
Avatar - Hammunasakra
Hammunasakra
Odkdy NEčtete Autocar? 😉
Avatar - white label
white label
Tento jsem asi nečetl, pokud teda existuje, ale Autocar má (aktuální) Jagy docela rád, takže možné to je... 😉
Avatar - Hammunasakra
Hammunasakra
To "pokud tedy existuje" - to trochu M-R-Z-Í 😉
PS: JAGuar je totiž NEJlépe "sladěným" vozem (že podvozkový ŠÉF vývoje XF je/byla ŽENA ... to asi "vysvětluje" 😄
Avatar - Ham.
Ham.
Jagy nevím, ale hlavně má rád Citroeny, o jednom z nich v jednom z posledních čísel napsal (když jej umístil na hezké 14. místo mezi 15 konkurenty, přičemž 15 byl Peugeot) cituji:
..."jeho řízení je tak sterilní a přeposilované, až ve vás zanechá dojem, že jste od auta totálně odpojeni. Tento problém nevadí pouze v situacích kdy nehledáte nějaký záblesk citu a zápalu, ale kazí i úroveň komfortu i snadnost řízení. Přidejte k tomu relativně vysokou cenu za něco s XX koni a k tomu handicap nadváhy proti rivalům a máte auto, které bojuje o to, aby nabídlo jakoukoliv výjimečnou vlastnost".
Lépe bych to nenapsal.
Avatar - Hammunasakra
Hammunasakra
Jo a "hodnotit" (rozdělovat) vozy (jen) podle značek - to mi tatínek vtloukal že to je také PITOMOST NEdozírná (že to dělají JEN lidé kteří vozům - vůbec - NErozumí 😉
Dobrou noc a pěkný den 😄
Avatar - Ham.
Ham.
>😁 >😁 >😁
Avatar - Hammunasakra
Hammunasakra
Trochu KŘEČovitý smích, že? >😒]
PS: Ach a v AUTOCARu test 15ti vozů? LHÁT se NEmá - to vás maminka NE(na)učila? 😉
Avatar - Ham.
Ham.
.
Avatar - Hammunasakra
Hammunasakra
Tahle první verze "bez komentáře" (mlčení znamená souhlas) byla nějaká "lepší" 😉
PS: Vy třeba konkrétně od audi považujete (snad) VŠE za "super" 😄
Nebo TAKÉ považujete rozdělování aut JEN dle značek za "bubost"/za NEsmysl? 😉
Avatar - Ham.
Ham.
Vidím, že Autocar evidentně nečteš. Příště si nevymýšlej.
Avatar - Hammunasakra
Hammunasakra
NAROZDÍL od vás (klíďo píďo 😉 ) umím přiznat že jsem se spletla, že nevím, že jsem se zmýlila - takže KDY KDE to bylo, CO to byl za test - kde v britském AUTOCAR byl 14tý Citroën a 15tý Peugeot?
PS: Jak jistě VÍTE - tak tam takovéto "masové" testy NEbývají 😄
(tedy s jednou výjímkou, ale to je takový "trochuspecifiký" testík 😉
PPS: Tak o JAKÉM mluvíte voze (stále ještě jste to NEŘEKL 😄
(jak víte, já u/od Citroën "preferuji" C5 s motory V6 a 2.2 HDi; jsem zvědavá na HYbrid4 systém - zatím jen v DS5, víc mne asi budou "zajímat" ty další verze - třeba ta v DS4 Racing + "silnější" BENZÍNové verze DS3 ... prostě brát auta JEN podle znáčků na kapotě (tuhle značku "mibluju" a tuhle zase "NEee" - to je fakt tak "pro puberťáky" 😉
Nebo mne (fakt) chcete "přesvědčovat", že audi A4 2.0 Tdi 105 kW předokolka je vlastně "bezva auto"? 😄
Avatar - Ham.
Ham.
14 místo Citroen C3, 15 místo Peugeot 207
1 místo Fiesta, 2 místo Polo
Supermini megatest
Autor článku Steve Cropley

Odkdy nečteš Autocar? Já vím, hloupá otázka, tys ho nikdy nečetla.
>😁 >😁 >😁
Avatar - Hammunasakra
Hammunasakra
Čtu ho "odvěků" - ale tohle je jednak "pod zónou mého zájmu" - a nějak si ani nevybavuji že/kdy to bylo... (ale že "masovky" jsou NAPROSTOU VÝJÍMKOU v testech Autocar - to jistě NE"zpochybňujete" 😉
KDY to (cca) bylo??
No to je stejně NEzajímavá kategorie (když vůz téhle třídy tak ani Fiesta či Polo, ale MINIMÁLNĚ DS3 1.6 benzín s turbem.. 😄
.. který tamtéž "sfoukl" audi A1 😉
PS: A "vytahovat" na MNE něco jako je C3 (s jakým to bylo motorem - nějaké 1.1? 😄 ) to je fakt :no: - trochu "zoufalství"? 😄
(zřejmě "prozrazující", že vy OPRAVDU značky dělíte JEN na to "tuhle jo"/"tuhle ne" 😐
PPS: No nic, já jsem whitovi POPŘÁLA audi A6 s V6 3.0 bi-turbo, neb VÍM co to znamená a je to :yes:
Ach a kdyby jste někde "vyhrabal" že škoda Citigo porazila něco z KOLÍNa nebo nějaký podobný "skvost", tak ... se tím "kochejte" prosím (už) sám - to je.. 😉
Avatar - Ham.
Ham.
Já jsem uvedl pravdivý test a citaci z něj. Ty jsi mě napadla, že lžu. Já ti říkám, že lžeš ty, mlžit to je to co umíš (tedy dost průhledně).

A masovky naprostou výjimkou
>😁 >😁 >😁

Tak co tu máme vedle 15 supermini

BMW 640d, Audi Q3, Mercedes-Benz C 63 Black Series, Toyota Avensis, Fiat Freemont, Mini Coupe JCW vs. Mazda MX-5, Scirocco a Audi TT, (doprčic zase vyhrál koncern, no tak to budeš zapírat a zapírat), Toyota GT86, Panda, Twingo, RAV4, Alltrack, MB-SL......
Fakt žádný masovky.

"Vytahovat na mne něco jako je C3" zase si vymýšlíš, na tebe jsem vůbec nereagoval, reagoval jsem na WL a ty jsi se jen chytla protože ti Citroen definitivně zatemnil tamto nahoře na krku.
Avatar - white label
white label
Kdy to cca bylo? Kylie, ten megatest malých vozů je v aktuální Autocaru a Polo tam nakonec nevyhrálo jen velmi těsně (ale i to druhé místo z patnácti je v anglickém Autocaru úspěch) a byla tam zmíněna celkově vyšší "solidnost/dotaženost" Pola i ve srovnání s první Fiestou.
Avatar - Ham.
Ham.
Taky musíš všechno napráskat >😒]
Avatar - Hammunasakra
Hammunasakra
No spíš PROČ VY z tím děláte "takové cavyky"?!? 😐
Avatar - Hammunasakra
Hammunasakra
...a H(e)LE, teď už zase Autocar ČTETE? 😄
PS: Tak já raději ten test vozů VYŠŠí střední 😉
Avatar - white label
white label
Škoda žes toho moudrého muže (tatínka) neposlechla a hodnotíš vozy nejen podle značek, ale už i jen podle koncernu... >😁
Avatar - Hammunasakra
Hammunasakra
CO mám "proti" koncernu víte - a když se jim občas něco povede, tak klidně i POPŘEJi ať si, třeba Audi A6 Allroad V6 3.0 Bi-TDi, nový majite UŽIJE..
PS: Ale "vwšeobecné" nadšení z koncernových produktů - JE "bubost" (NEbudu "šílet" ani z audi A4 2.0 Tdi, a NEbude se mi líbit text kde škoda superb 2.0 Tdi "poráží" vůz s lepším motorem, závěsy kol, hlučností, sedadly, trakcí atd. 😉
mp390
Já tedy nevím, ale VW už dávno 2.0 bi-TDI má ;0)
Avatar - Hammunasakra
Hammunasakra
Já vím - a NEpovedl se, PROTO ho NEdávají do osobních aut 😄
PS: A výkonově zůstal někde u PŘEDCHOZí generace 2.2 HDi (bohužel ne chodem a pružností 😉
mp390
Proč by ho ale měli cpát do takové A6, když tam můžou dát podstatně prémiovější V6tku? 😄
jossalito
>😁
Avatar - Hammunasakra
Hammunasakra
"Z nouze" na výkon kde konkurenci (roky) stačí 4válce od roku 2012 používat "stažený" V6 3.0 je klad? 😉
Já tedy JSEM BLONDýna, ale.. 😄
Avatar - Ham.
Ham.
Teď vidím, že jsem se unáhlil, minimálně co se týče zvukového projevu, tak ten náskok C5 tam evidentně je a pozná ho každý milovník hudby.

Hrubý a nekulturní zvuk Audi
[odkaz]

Famózní koncert Brumly
[odkaz]
Avatar - white label
white label
Volnoběh C5 je přímo úžasný: kadle, kadle, kadle, kadle... >😁
Avatar - Hammunasakra
Hammunasakra
Já vám ŘÍKALA že (nejkultivovanější diesel všech dob) 2.7 HDi byl "lepší" 😉
Ale jinak tohle srovnání "čehosi" a REKLAMY na audi - jo jo, TAKHLE nějak (asi) vwzniká ten "náskooook" 😄
Avatar - white label
white label
Test = reklama! >😁
Avatar - Hammunasakra
Hammunasakra
No jestli TOMUHLE říkáte test (a kdo že ho dělal? 😉 ), tak JÁ tomu říkám REKLAMA (a NEdivím se už asi NIČEMU 😉
PS: Ach - teď si nejsem jista jestli jsem vám řekla o bateriích v klávesnici (jak jsem slíbila), ale někdy v prosinci "cíply" - tak to (maličko opožděně) "říkám" 😄
Avatar - white label
white label
Test dělal: [odkaz]
Ale takový zvuk najdeš i v jiných testech německých motomagazínů, nedávno tu na jeden dával Ham. odkaz. Nebo máš pocit, že ten zvuk je zinscenovaný? >😒]

Chcíply? Myslíš normální baterie, nebo dobíjecí? Měl jsem za to, že se to dá dobíjet přes USB, nebo ne?
Avatar - Hammunasakra
Hammunasakra
Proč zrovna "zinscenovaný"? To přece zvládnete vy i já - STEJNÝ vůz představit (spíš) plusově, nebo (spíš) mínusově - to je "brnkačka" 😉
PS: Chcete mne snad přesvědčovat že to bylo nastartování "za studena"? 😄
PPS: Cíply - normální (konkrétně GP? 😉
.. ale s klávesnicí SPOKOJENOST :yes: 😄
(a asi i s tou výdrží "obyč" baterie.. 😉
Avatar - white label
white label
A ty snad chceš přesvědčovat mně, že ta C5 byla naopak úplně studená? 😉

Vzhledem k podsvětlení klávesnice bych čekal spíš občasné dobíjení přes USB. Asi to nebude svitit tak dobře, jako ta moje s kabelem...
Avatar - Hammunasakra
Hammunasakra
URČITĚ NEbyla "pěkně prohřátá"
PS: Mám totiž zkušenost, že vůz (motor) celkově jede/zní/chová se DALEKO "lépe" - když ujedete "stovky" km (myslím třeba alespoň 300 - 500)
PPS: Ne aby jste to "pojal" že na krátkou pojížďku městem vůz "nefunguje" (chrochtá chrčí ...) - nebo něco takového! 😄
Avatar - white label
white label
Takže dieselový Citroen C5/C6 potřebuje na prohřátí/zvukové zkultivování motoru "jen" nějakých 300-500km! >😁
Avatar - Hammunasakra
Hammunasakra
No JEŠTĚ že jsem říkala ať... 😄
PS: A teď VÁŽNĚ! To "prvotní" zahřátí motoru je cca u všech motorů stejné (to NEmá ŽÁDNOU souvislost se znáčkem - rychlost a průběh ohřevu mateirálu závisí asi hlavně na "rozměrech" prohřívaného materiálu (no trochu na jeho zpracování 😉 ) = tady rozdíly (moc) nejsou..
PPSS: A teď ještě VÁŽNĚJi! Když motor nejen "zahřejete", ale něco jako "totálně prohřejete" (třeba těmi "stovkami" km jízdy), tak jede/chová se JEŠTĚ "lépe" než normálně.. :yes: 😄
Avatar - Ham.
Ham.
3.0 HDI přeci není čehosi ale milý Brumla. Konečně vím jak dělá medvídek, brum, brum byla dětská fikce, medvídek přeci dělá kadla, kadla.
Avatar - Hammunasakra
Hammunasakra
Co takhle NE"vwymýšlet" nesmysly - a KDYŽ už, tak porovnávat reklamu s reklamou? 😉
PS: Vy prostě FAKT, že (i) Citroën má/měl modernější naftové motory (bi-turba) ROKY před audi - "nezpracujete" (raději budete hledat VŠE "okolo", než ("nudně") pracovat s FAKTY - "narušilo" by vám to "vaše vnímání autoooosvwěta"? 😄
Avatar - Ham.
Ham.
No dobře tak tady máš amatérské video
[odkaz]
Hrubé, takové násilnické, prostě audi.
To Brumla na volnoběh je úplně jiná třída a v otáčkách zní jak nejlepší přítel ženy značky Lux. Nechápu, proč Citroen nevyužije náskoku díky zvuku a nedá takový koncert do nějaké své reklamy, těch 8 let tam fakt je.
Avatar - Hammunasakra
Hammunasakra
No - TOHLE je "už ok" (a stejný/velmi podobný zvuk má i 3.0 HDi - ať v CITROËNech, PEUGEOTech, L+R ROVERech či JAGUARech..
PS: Nebo si najděte V6 2.7 HDi (nebo 2.7D v JAGu) dosud NEJkulitovanější diesel- ten asi hned tak "překonán" NEbude 😉
PPS: Ale já jsem u výfuku asi možná snad nikdy NE"poslouchala" - já hodnotím zvuk "zevnitř" 😄
Avatar - Ham.
Ham.
C5 má přeci medvídkovské kadla, kadla Jaguáry sem netahej, ty odjakživa předou jako kočka. Já to pořád vidím na velký náskok C5, min. těch 8 let. Tvá Kylie, Brumla a Kadla.
Avatar - Hammunasakra
Hammunasakra
Že se vám do toho NEchce tahat stále tentýž motor (v JAGuarech nebo Land ROVERech - to docela CHÁPU 😉
Vy myslíte že u audi zvládnou (s 8mi letým zpožděním) vwyvinou nějaké to 2.0 bi-Tdi? No UVIDÍME 😄
NEtuším co to je "medvídkovská kadla" 😐
JAGuar fakt "přede jako kočka" (představwujete si že i ta "stejná" verze 177 kW v JAGu "přede" a v Citroën a Peugeot "chrchlá"? 😉
A jak na tom je když se dá do Range ROVERu? Tam "co"? 😄
PS: A když jste PROTi silným (moderním) 4válcům (a audi "chvwálíte" za to že "zaspaloooo) - tak CO mne "překvapuje", že "shazujete" i modernější konstrukci V6 😉
A co audi Bi-Tdi - to hodnotíte JAK (také "kriticky"?
😄
Avatar - Ham.
Ham.
Stejný motor, jiné uložení, jiné ladění výfuku, jinak utlumený v motorovém prostoru, jiná převodovka a pokaždé je z toho jiný výsledek, takže někde přede, někde hučí, někde ševelí a někde kadlá a vysává.
A motory, podvozky nebo převodovky se nedají hodnotit jen podle konstrukce ale podle konkrétního výsledku (stejný problém jako značky a konkrétní modely).
Avatar - Hammunasakra
Hammunasakra
To ano, ULOŽENí motorů má na celkový "klid" motoru vliv 😄
Samozřejmě i použitý výfuk (v Německu je "ofic" ladičem CITROËNů Carlsson - ostatně lze si koupit/objednat rovnou i model "Carlsson" ... a jiný výfuk je SAMOZŘEJMĚ jednou z variant "tuningu" 😉

[odkaz]

Převodovka myslím (moc) NEovlivní "chod" motoru - ve smyslu zvuku apod. (to by muselo jít o nějaké "extrémy" 😄
PS: To s tím že u výfuku NEstávám, to nebyla nějaká "vytáčka" - na ZVUKy jsem docela "citlivá" - je to jedna z MÁLA věcí co mi na (silnějších) autech (až) "vadí"
To kdy vy (myslím "chlapi" 😉 ) "jásáte" na zvukem ... třeba Ferrari, tak mne až "obtěžuje" i asi nejkultivovanější California (tedy v NIŽŠíCH rychloste, "výše" už je to ok).
No a Citroën C5 uvnitř (za dvojitými skly - skl👋fólie/sklo) je "kultivovaně příjemný" - myslím že BEZ přehánění lze říci NADprůměrně..
Dobrou 😄
Avatar - Ham.
Ham.
Převodovka ovlivní přenos jak hluku tak vibrací do karoserie, obecně třeba podélná zástavba motoru a převodovky s pohonem zadních kol má daleko vyšší potřebu utlumení přenosu obojího do karoserie a tím i do vnitřního prostoru posádky (pevně spojené kmitající a rezonující komponenty vedou pod celou délkou kabiny pro cestující) než příčná zástavba převodovky a motoru. Motor+převodovka jako celek se musí ladit na tlumení kmitů a vhodné sladění převodovky část tlumí. Takže převodovka určitě vliv má a to dost podstatný.
Avatar - Hammunasakra
Hammunasakra
Jak jsem napsala - snad v EXTRÉMní situaci - problém v reálu NENí ani s převodovkami uložení "transaxle" - a popravdě si nevybavuji nějakou která by v tomto směru "dělala problém" (možná nějaké existují - tedy případy kdy to konstruktéři TAK "odflákli" - ale myslím že to NENí zrovna "běžné"..
PS: Převodovkám a jejich "porovnání" jsme se KDYSI (2004?) doma "věnovali" (a srovnávali NOVINKY 6ti stupňový japonský Aisin v C5 a 7G-Tronic v MB a věřte nevěřte, méně "se pletl" spíš Aisin a co se hluku a podobných "vedlejších" negativních efektů týče - u obou "nula" ...
.. no a když to "zvládne" i Citroën, tak ... to snad už VŠICHNi, ne? 😄
Avatar - white label
white label
:yes:
figurka
Mě se líbí, jak vědomě opomíjíš fakta, v tomto případě již pár let existující 3.0 TDI, která má 240 HP a 500Nm. Jen pro připomenutí ta 3.0 HDi disponuje 241 HP a 450 Nm. C5 dá 100 za 8.3s, A6 za 6.6. Tedy na to na co Citroen potřebuje biturbo stačí Audi jedno turbo a ještě dosahuje lepších parametrů. Opravdu nevidím, na co by měli majitelé Audi 6 let čekat proti Citroenu.
jossalito
Vědomě tu ze sebe dělá prosťáčka v domnění, že tu někdo bez přemýšlení sežere ty její bludy. 😉
Avatar - white label
white label
Jistě, V6 3.0 TDI má s 3.0 HDI srovnatelné výkonové parametry už od svého počátku (2004), což je pomalu 8 let.
Avatar - Hammunasakra
Hammunasakra
Ale KDEPAK (to je jen převodovkou omezená verze v C5 😉
Jinak "plná" verze má 202 kW a 600 Nm (už dlooooouho 😄
No snad jedoooou dožene největší evropská automobilka i ten 2.2 HDi (z roku 2001 - to by člověk NEřekl, jak to "letí", že? 😉
Avatar - Mireon
Mireon
Že Vás to pořád baví. Nechápu jak někoho napadne srovnávat audi s citroenem. Pokud se bavíme o automatických převodovkách pohonu všech kol jak ta auta jsou dotažená a spolehlivá. Zkušenost mám z C6 a hrůza a děs. Ještěže si majitel připlatil za 5 letou záruku ta už se několikrát vrátila zpátky.
Avatar - Hammunasakra
Hammunasakra
Lhát se NEmá! 😉
Avatar - Mireon
Mireon
Bohužel nelžu. Za 4 roky měněné turbo, dvakrát servo, neustálé problémy s podvozkem. Přemýšlel jsem o peugeotu ale francouzi jsou na tom podobně všichni pokud v autě je více výbavy a jezdí se s ním hodně.
Avatar - Hammunasakra
Hammunasakra
Jestli to znamená PO 4 letech vyměněné turbo, tak to (při "známé" kvalitě českého paliva) NENí až tak výjímečné..
NEUSTÁLÉ .. s podvozkem?? Tak tady vám prostě NEvěřím - sorry, to "kecáte" 😄
(to jste si NE"ohlídal", spolehlivost povozkových částí u Citroën C5 a 6 je dokonce VYŠŠí než u "konvenčních" řešení konkurentů - doporučuji "nastudovat" nějaké katalogy ojetin - a až PAK ... "bajkařit" 😉
Hendly
Jaký vliv má palivo na turbo?
Jaký katalog autoojetin je tak podrobný aby popsal i méně běžné závady?
Avatar - Hammunasakra
Hammunasakra
Pardon (NEpříliš kvalitní) OLEJ 😄
(skoro) KAŽDÝ? Popisuje i ty MÉNĚ běžné závady. Samozřejmě poruchu která je FAKT VÝJÍMEČNÁ (asi) NEnajdete nikde (jestli tedy Mireon popisoval něco co bylo ZCELA VÝJÍMEČNÉ ... tak stát se může samozřejmě "všechno" 😉
Hendly
Kde se prodávají nekvalitní oleje a které to jsou?
Ptal jsem se který katalog autoojetin udává i méně běžné závady. Skoro každý není odpověď.
Avatar - Hammunasakra
Hammunasakra
NEtuším - já kupuji JEN kvalitní (a hlavně je VČAS vyměňuji = čímž se i z těch špičkových stávají...
PS: FAKT vás to furt "baví"? 😉
PPS: NEmám teď náskok tak 100:1?
PPPS: A teď už se MŮŽU začít ptát já? 😄
Hendly
Sváděla si poruchu turba na české nekvalitní palivo, pak na olej a teď píšeš o sobě?
Ptám se na kvalitní katalog autoojetin o kterém tu píšeš a zas nic?
Jaká 100:1, s čím to souvisí?
A co to je za hru za dovolování?
Avatar - Hammunasakra
Hammunasakra
Sváděla? Vy snad znáte JINOU příčinu poruch turba? >😒]
Hendly
Samozřejmě že je spousta jiných příčin poruchy turba.
Takže jak je to s tím nekvalitním olejem, asi si myslela v ČR?
Jaký katalog autoojetin je ten který uvádí i méně časté závady?
Avatar - Hammunasakra
Hammunasakra
Samozřejmě ... ale jedna je ZCELA "dominantní"... 😄
PS: Palivo v čr motorům "dobře" věru NEdělá (o tom snad "žádná") a olej NEvím (tam to bude spíše "špatnou péčí" - rsp. NEvýměnnou...
PPS: Už jsem chvilku žádný v ruce NEměla - asi je "nejsnazší" si na stánku projít který vám příjde "nej" (bohužel "kvalita" tištěných médií jde - už nějakou dobu - docela "dramaticky" DOLŮ.. ale vím že jsem ještě nějaké viděla..
V česku skupina "nadšenců" (ale docela VELMI "kvalifikovaných") rozjela podobný projekt (OJETINY) a i když mi přišel KVALITNÍ, tak zájem o něj NEbyl (vůz tam byl vždy rozebrán opravdu "do detailu" - deset/dvanáct stran nebylo výjímkou) = myslím že už skončil ;-\
Avatar - white label
white label
Ovšem tou není malý rozdíl v kvalitě odpovídajícího oleje, ale zacházení s motorem/turbem za studena, nebo naopak za "horka"... 😉
Avatar - Hammunasakra
Hammunasakra
No tak jestli někdo "za studena" motor točí jak - a "dořítí se" do cíle a VYPNE motor - tak...
PS: Nicméně pokud řidič není TOTÁLní "cosi", tak PRVNí příčina je právě NEkvalitní olej..
Hendly
Psala jsi o vlivu paliva na turbo, to si sama popřela, pak o vlivu oleje u nás, to zas píšeš že tomu nerozumíš.
Psala jsi o katalogu ojetin kde najdu i méně časté závady, ale žádný takový neznáš. Ty co znám já závady popisují, ale je to jen hrubý popis nejčastějších které se nakonec stejně dost rozcházejí s osobní zkušeností.
Žádná časopis "ojetiny" nemužu najít, dáš odkaz?
Avatar - Hammunasakra
Hammunasakra
Vy MÁTE ale "formulace" 😉
(ano, OPRAVILA jsem se že ne palivo, ale OLEJ 😄
A NEnapsala jsem že "žádný NEznám" 😉
Vy se při čtení evidentně HODNĚ NEsoustředíte.. 😄
..napsala jsem, že tento VÝBORNĚ dělaný ČESKÝ magazín (možná NEJ"fundovanějši", NEJvíce "do hloubky" dělaný český auto-magazín) OJETINY sice asi BYL nejlepší co v češtině vycházelo, ale čtenáři prostě "raději" volili (to na co jsou zvyklí ze socialismu - tedy českou jedničku SVĚT MOTORŮ) "jinak" a po nějakém roce SKONČIL, skončil, SkončiL sKONČiL - bohužel 😐
Hendly
Když znáš nekvalitní olej který je tady k dostání na který svádíš závadu turba tak proč ho neprozradíš?
Časopis ojetiny neznám, znám časopis autoojetiny který už skončil.
Avatar - Hammunasakra
Hammunasakra
STÁLE máte "ale formulace" 😉
Sorry - tak AUTO-ojetiny (a vlastně ŽÁDNÉ sorry - tohle VAŠE "hraní" si na slepou bábu fakt NE"musím" ... to jste to NEmohl říci HNED?!? Časopisů věnujícím se (navíc s TAKOVOU "pečlivostí") ojetinám je v česku ... ten jeden? Fuj - "styďte se"!
Olej viz co jsem napsala dřív - nějaký "nic moc" a hlavně "prošlý" (což v ráji přetočených tachometrů asi NENí "nic výjímečného")..
.. náhodou ZNÁM jednoho (a jinak "normálně inteligentního") majitele FORDu Focus - co s novým (zánovním) vozem jezdil a jezdil a jezdil a v 60ti tisících ... jo jo, FAKT NEuvěřitelné - ale FAKT pravda 😄
Hendly
Tak ty jsi ještě uražená že neznáš jméno časopisu? Jinak je to přesně ten typ časopisu o kterém píšu, pár obecných vad, a snaha mechanika neprozradit moc.
Psala jsi o nekvalitním českém oleji, jaký to je?
Avatar - Hammunasakra
Hammunasakra
Stále JEŠTĚ "máte ale formulace"! 😄
A "ani to NEzkoušejte otočit" - na to že "neznám jméno časopisu" - tohle je prostě :no: ;-\ a to "z VAŠÍ strany" (a to BEZ komentářů - tohle NE"okecáte" 😉
NEjde o to že já NEnapsala ČÁST názvu časopisu (chybka - obzvlášť když jsem do něho sama přispěla) - ale o to že VY jste... se (za)choval jak (za)choval - to je prostě "out" (to vám doma NEřekli - že "takhle ne"? že tohle NENí "správné"? ;😄
PS: A pokud vám třeba 12ti stránkový rozbor vozu příjde "málo" ...
.. tak to je mi líto 😉
NIKDY NIKDE NIC "víc" nebylo a není - "víc" to totiž už NE"jde" 😄
PPS: Tak já že psala o "nekvalitním českém OLEJi"? A NEvymýšlíte vy si (už) trochu (moc)? 😉
Hendly
Hele, dávám ti jednoduché otázky protože děláš že něco víš.
Ptal jsme se v jakém katalogu ojetin se popisují i méně běžné závady. Napsala jsi jeden a ještě skomolila název. Nemůžu vědět jestli existuje nějaký časopis "ojetiny".
Psala jsi že závadu turba způsobilo nekvalitní české palivo a pak opravila na olej. Ptám se tedy na nekvalitní český olej který způsobil závadu turba.
Jinak zrovna C5 dopadla v časopisu autoojetiny celkem špatně.
Problém je že ty čteš časopisy, ale nemáš žadnou praktickou zkušenost. V katalogu auto ojetin najdeš nějaké závady, ale běžně tě potká spoustu jiných. Stejně tak takový časopis dostává info od servismanů kteří nepouštějí nejduležitější informace mezi lidi protože to je jejich know-how.
Jestli přece jen máš odpověď na původní jednoduché otázky rád si je přečtu. jinak si nech žvanění pro někoho jiného.
Avatar - Hammunasakra
Hammunasakra
- hele - už asi "100x" jsem se ptala: "Jestli teď už se mohu začít ptát já!" 😉
- v KAŽDÉM katalogu ojetin (Gebrauchtwagenkatalog) 😄
- s tím "NEmůžu vědět" - ...si myslím že "bla bla" 😉
- jestli vám bylo i těch "superdetailních" 12-14 stránek o jednom voze (viz text o C5 který jste dle vašich slov četl) "málo" - tak "jste v rýži" - NIC víc NEjde (naprosto DOSLOVA NEjde 😄
- tak "celkem špatně" - to ale MNOHÉ vysvětluje >😒]
To vypadá na skoro ZÁSADNí problém se zpracováním psaného textu 😉
model totiž dopadl - překvapivě "v souladu s tabulkami TÜV, kde PRŮMĚRNĚ dopadl LÉPE než třeba vw Passat - NADprůměrně! 😄
Tím "průměrně" myslím JEDINOU zde NEzveřejněnou tabulku - "celkové průměrné spolehlivosti vozů za 11? let"
Ach a NEmohu "odolat" zmínit, že ten 13ti? stránkový (už si nepamatuji přesně) text NEmohl dopadnout "celkem špatně" (jak se snažíte tvrdit), neb je "protkán" MÝMI FORMALACEMI/větami - pokud jste si NEvšim/pokud si NEpamatujete jména autorů >😒]
PS: A to "nemáš žádnou praktickou zkušenost" - k tomu skoro NEmám komentář - to jste mne tedy fakt "dostal" :yes: 😉
Viz předchozí odstavec, mám praxi i s NOVINÁŘSKÝMI vozy (a tento text v Ojetinách NEbyl mým jediným ... magazínem kam jsem psala 😄 ), tak FAKT NEtuším "CO to mělo být" - JAK to autor asi tak "myslel" 😉
Hendly
Detailní popis závad není to že vůz má problémy s elektronikou. Samozřejmě že líp to jde.
Tabulky TÜV nejsou o spolehlivosti.
Ano, citroen C5 dopadl v autoojetinách špatně. Tvuj text tam byl jediný v pozitivním duchu.
Jak je to s tím olejem?
Na co si to hraješ že si chceš něco dovolovat?
Avatar - Hammunasakra
Hammunasakra
To chce koukat NEjen na tabulky (grafy s procenty 😉
Proč ne? (vím co PŘESNĚ znamenají 😄
>😁 😄 - MŮJ text (mé věty) jsou PRŮBĚŽNĚ na celých těch 13ti či kolika stránkách 😉 Tady jste FAKT UJEL - všichni TŘI autoři se SHODLi :yes: 😄
(a VELKÁ škoda - že zrovna zde na auto.cz "nějak zapomněli" - asi 😉 - zveřejnit tu POSLEDNí tabulku z TÜV - průměrnou spolehlivost vozů (a skoro FAKT mám podezřejní, že důvodem byl ŠPATNÝ výsledek vw Passat ... tady by to totiž skoro NIKDO NE"přežil", že Citroën je "lepší" - s MÉNĚ poruchami 😄
S olejem je to STÁLE stejně (PŘESNĚ tak, jak jsem /dříve/ napsala.. 😉
Pa 😄
Hendly
S olejem si zatím nic nenapsala. Co jsi napsala bylo, že za poruchu turba může nekvalitní české palivo a opravila na olej. Ptám se teda na nekvalitní český olej.

Co mám ten článek já, píše se o pohodlné jízdě, ale o nekvalitní elektroinstalaci a dalších necnostech ze kterých plyne i nízká cenna ojetin

Co jsem, ale od tebe chtěl slyšet a co jsi tu tvrdila je, ve kterém časopise se dozvím i o méně běžných závadách? A to třeba v tomle článku rozhodně není, viz. téma elektroinstalace.

Jo a taky bych přidal další dotaz. Kde seženu tabulku spolehlivost vozů? Klasická TÜV není tabulka spolehlivosti.
Avatar - white label
white label
No právě! >😒]
figurka
Co to je "plná" verze a kde u Citroenu ?
Avatar - Hammunasakra
Hammunasakra
No "plná" verze je třeba V6 3.0 TDi 180 kw (a na úroveň konkurenčních 4válců "stažená" je ta 150 kW 😉
PS: No a u "starého dobrého" 3.0 HDi Bi-turbo je to 202 (a "staženou" znáte z vozu střední třídy C5 - 177 kW 😄
Avatar - Mireon
Mireon
Chápete ale že majitelé audi chtějí raději V6 s výkonem 150kw než čtyřválec? Kultivovanost atd.
Avatar - Hammunasakra
Hammunasakra
Tak to tedy FAKT NEchápu! 😄
Je to už HODNĚ let (šlo o minulý model C5 - od roku 2001), kdy se na mne v takovéto diskuzi "příznivwci" (doslova) "sesypali" JAK je to "zastaralý" atd atp. motor (atmosferický V6 3.0), že má "jen" 155 kW - na kterýžto výkon (před 7mi? lety?) vw/audi "stačí" 4válec.. 😉
Něco "se změnilo"? 😄 Před 11ti lety to byl (starý) motor v novém CITROËN C5, dnes je to (starý) motor v novém Audi A6 - (po letech) STEJNÁ situace 😄
Fandoooovwé snad lety změnili názor? 😉
Avatar - Mireon
Mireon
A jen tak pro zajímavost když o tom tak básníte co tam máte za benzín? Já na naftu nikdy moc nebyl. Nějaký TFSI by nebylo? A nevím ale nikde o 3.0 HDI 202Kw nemužu nic najít ani na mobile neprodavá nikdo takový auto. Tak to se nejspíš asi zas tak dlouho neprodává. Na citroen.cz raději ani nechtějí říct co je v té C6 pod kapotou. On totiž bude v nabídce asi jen JEDEN motor. To je ale pecka!
Avatar - Hammunasakra
Hammunasakra
Do TOHOTO motoru bych benzín (raději) NEdávala.. 😉
PS: Ale jinak BENZÍNový atmosferický (trochu větší) "víceválec" - pro ty mám také "slabost" :yes: 😄
PPS: Nojo - už je tam jen jeden - byly tam postupně 4 (asi jako ty 2 tady v audi Allroad - pardon, vy jim asi říkáte 3 😉
Avatar - white label
white label
Tys měl být vážně Angela (myslím politik)..., ty to vážně myslíš upřímně! >😁
Právě si nám diplomaticky popsala "přednost" motorizace Citroenu proti Audi, která spočívá v tom, že má Citroen i se dvěma turby menší výkon, než Audi s jedním... :😉 >😒]
Avatar - Hammunasakra
Hammunasakra
Ale FUUUUJ ;-\
NEvšiml jste si mých názorů na politiky (v nedávné diskuzi o p. Kaplickém? 😄
PS: Ten argument o výkonu je tak "na úrovni" - jednoho vašeho "nejmenovaného" názorovwého spřízněnce 😉
Aneb jak se v "první" (auto)třídě učí - ta dvě turba udělají FENOMENÁLNí pružnost "od nevidím do nevidím" (a max. výkon je těch 202 kW/600 Nm - přece jen, už je to "postarší" konstrukce 😄
Avatar - white label
white label
Paní Angelo M., můžete nám objasnit, proč (stále dokola) dáváte do souvilsosti s aktuálními produkty Citroenu dieselový výkon 202kW/600Nm, když s nimi přímo nemá nic společného? 😉
Avatar - Hammunasakra
Hammunasakra
?? 😲
A já myslela že s ním má společného PŘESNĚ to samé, co v "tomto" voze verze V6 3.0 TDi 150 a 180 kW (jen tam "to není novinka" a je to 177 a 202 kW 😄
Avatar - white label
white label
Do A6 si teď můžeš objednat 3.0 TDI se 150/180/230kW, ptám se tedy logicky, do jakéh👋jakých Citroenů lze objednat 3.0 HDI s 202kW?
Avatar - Ham.
Ham.
Ptát se logicky je zásadní chyba >😒]
Objednat si můžeš papírových 177kW a o zbytku si můžeš nechat vyprávět.
A těch 177kW Citroenu odpovídá z hlediska jízdní dynamiky u konkurence s bídou tak 150kW.
C5 s papírovými 177kW má zrychlení 7,6 a Vmax=240.
Podladěný 3.0 na 150kW v A6 má zrychlení 7,2 a Vmax=240.
To je asi celá pravda.
Avatar - Hammunasakra
Hammunasakra
Vám se FAKT "uleví" až přestanete (jen) porovnávat číslíčka 😉
Už jsem to napsala mockrát, ale ZOPAKUJi to: 0-100 km/h je snad nejNEsmyslnější parametry co u aut je 😄
PS: Ale je fakt že když mi bylo tak 15 (?), také jsem si podle toho "rozdělovala" auta (a podle maximálky také 😉
Avatar - Ham.
Ham.
Čas, který potřebuje auto na zrychlení a max. rychlost jsou velmi smyslné zvláště pokud je řeč o silnějších motorizacích.
Avatar - Hammunasakra
Hammunasakra
Tak to POZOR, já neříkám že zrychlení je NEsmyslné! (a ani maximálka 😉
PS: Ale 220 km/h jezdil i můj první Citroën (v minulém tisíciletí) a v levém pruhu německých dálnic to bylo celkem "postačující" (mám zkušenost že VĚTŠINA lidí začíná "odpadat" maximálně někde okolo 210ti km/h 😄
Avatar - Hammunasakra
Hammunasakra
Já vím že jste mne "přesvědčovali", že u koncernu vw si každá značka vyvíjí motory dokonce BEZ spolupráce navzájem.. 😉
..nicméně u jiných značek to funguje JINAK! Tam na vývoji motorů spolupracují dokonce celé koncerny! 😄
PS: No takže - JAK JISTĚ VÍTE 😉 - "vyšší" výkony (188 kW) najdete (ve spolupráci s ZF s 8°) najdete v Land a Range ROVERech, no a 177 kW a 202 kW nabízí ten Jaguar (samozřejmě též s 8mi) - kdysi dávno tam byl i V6 2.7 150 kW - na to už dnes ale všem stačí 4válce.. - to ale také VÍTE 😄
PPS: A že třílitr V6 HDi je "jen" původní V6 2.7 HDi Bi-turbo zvětšený ze 2721 na 2993 a zvýšeným tlakem na 2000 bar - to možná také VÍTE 😉
PPPS: Ale NEbojte - dvě (různé) verze s výkony okolo 220 kW (brzy) najdete i v CITROËNech - to víte náskok díky ... náskoku v pohonných jednotkách 😄
Avatar - white label
white label
Angelo, nech už toho politikaření.
Logická, věcná a správná odpověď je z 23:18, že se ti zrovna moc nehodí je věc druhá... :😉 😉
figurka
Aha, takže 6ti letý náskok Citroenu proti Audi je schován u Jaguaru. Kylie, v mém oku klesáš níž a níž a očividně ti solidní rozhled zatemňuje válečné tažení na Wolfsburg a Ingolstadt.
Avatar - white label
white label
:yes: 😄
Avatar - Hammunasakra
Hammunasakra
Nápodobně (jsem si řekla, když jsem si přečetla váš příspěvek 😉
PS: A letitý náskok to pochopitelně JE (což byste sám věděl - pokud byste trochu "přehled/znalosti" měl - a je přece JEDNO zda "jen" CITROËNu, nebo též JAGu a Land ROVERu a PEUGEOTu.. 😄
PPS: Už jsem to tu psala mocKRÁT - u motorů typu 2.2 HDi (z roku 2001) či V6 2.7 HDi a později V6 3.0 HDi jde o (samotným "principem" danou) FAMÓZNí PRUŽNOST..
PPPS: To VAŠE "úpěnlivé" rozdělování na znáček na kapotě ("obecně" , ale třeba i zde, kde - zřejmě - VÍTE že jde stále o jeden a týž motor) je ... (no doplňte si tam něco SÁM 😉
(nebo to si jako představujete že u jedné značky z téhož motoru "vydolovali" - třeba 180 kW a u jiné 202 kW - nebo TAK "něco"? >😁 >😒] 😄
figurka
Upěnlivé rozdělování dle znáčku na kapotě ? Mám ti připomenout, kdo do této diskuze předhodil Citroen a tvrdí něco o 6ti letém náskoku proti Audi.
Ani by mě nenapadlo do této diskuze Citroen zatahovat. Proč taky. Je to nedůstojné. A hlavně pro Citroen. Mimochodem značka, která je mi téměř nejsympatičtější z evropské produkce. V osobním žebříčku C4 upřednostňuji před Golfem, Focusem, C5 před Passatem, Mondeem, 508. Manželce bych "tlačil" DS3 raději než Mini. Neznamená to ale, že budu souhlasit s blábolem o 6ti letém náskoku před Audi v kategorii 3.0 nafty. Kdyby jsi použila formulaci, že Jaguar má výkonovou verzi motoru, který je v přiškrcené variantě také v C5 a je nad Audi, tak s tím nemám nejmenší problém. Tím bezrozvážným tlačením Citroenu mu opravdu nepomáháš, resp. Citroenu je to jedno a věřím, že většina lidí zde ví, kde je jeho síla. Nemá cenu se ho ale snažit tlačit někam, kde to schytá zprava zleva.
Avatar - Hammunasakra
Hammunasakra
Ale já NE"propaguji" CITROËN (ale "jen" C5 V6 a 2.2 HDi 😉
PS: A to s tím V6 bi-turbo rozhodně NENí "blábol" - to je prostě (obecně ZNÁMÝ) fakt (že naftová bi-turba má v nabídce Citroën - a samozřejmě i další automobilky - dlouhé ROKY před audi ... 😄
... tak si to prosím "ověřte" a pak ... (za ten "blábol") ... třeba napište "sorry" 😉
PS: A v JAGu jsou "z pochopitelných důvodů" OBĚ varianty 177 i 202 kW (tak jako v audi 150 i 180 kW) - jo a JAGuar motor (vůbec) NEvyvíjel - to jen tak "pro pořádek" 😄
(a jak už jsem psala - jde o "postarší" motorizaci, třílitr HDi je "jen" zvětšený původní NEJkultivovanější diesel všech dob - V6 2.7 HDi 150 kW :yes: 😉
figurka
Nikde jsem ti nepsal, že Audi mělo bi turbo a Citroen ho nemá. Očividně opět nechceš vidět, co je zmíněno výše. Tedy znovu. Psal jsem, že parametrů, které dosahuje Citroen s 3.0 HDi a má údajně náskok na Audi 6 let dosahuje Audi s 3.0 TDI od roku 2004. Dynamické parametry jsou dokonce výrazně lepší, i když uznávám, že zde je to ovlivněno očividně méně schopnou převodovkou Citroenu. Na to uděláš již klasický úkrok stranou, tentokrát k Jaguaru. >😁 >😁
Avatar - Hammunasakra
Hammunasakra
Zase "špatně" 😄
Tehdy nový třílitr TDi měl .. 170? kW (nevím přesně) a V6 2.7 HDi 150 kw (ale díky koncepci s dvěma turby byl PRUŽNĚJŠí. A zrovna tak 2.2 HDi (kdysi) s dvěma turby nabízelo až NEskutečný záběr "v jakýchkoli otáčkách" (DALEKO širší rozsah otáček má samozřejmě i dnes - NEdejte se "zmást" NEsmyslnými údaji (o točivém momentu a HLAVNĚ o rozsahu otáček) zde na auto.cz 😉
PS: Je (mi) "sympatické" že i v tomto směru srovnáváte vůz VYŠŠí třídy audi A6 s cenově dostupným vozem STŘEDNí třídy CITROËNem C5 - "plná" verze motoru V6 3.0 HDi je ve voze(ch) "vhodnějších" k porovnávání s A6 a to jsou JAGuary (XF a XS) - navíc s výbornou převodovkou ZF s 8° - ostatně NĚMECKÉ srovnávací testy (AMS) právě JAGu s tímto motorem s Audi s 3.0 TDi "mluví JASNOU řečí" (stejně jako podobný test v britském Autocar 😄
PPS: V čem vidíte "úkrok" - je to stále STEJNÝ motor (že "nadšeně" zjištujete, že "o třídu níž postavený/daleko LEVNĚJŠí" Citroën C5 "není dokonalý" - to je ... 😉
(na že o SOBĚ tvrdíte že NEjste "koncernovwý fanda", tak ... za něj "bojujete" docela "srdnatě" - KAŠLETE už na "oooomezený" pohled na značku a vnímejte/chápejte mluvte o MOTORech - a tam prostě audi s bi-turby "zaspalo" a (i) Citroën je prostě "napřed" >😒]
Avatar - white label
white label
Zase špatně! 171kW/450Nm měla už v roce 2005 Audi A4/B7, což je střední třída, stejně jako C5 (i když to není prémie), takže pokud bazíruješ na "velikostních" třídách, srovnávej klidně Audi A4 s Citroenem C5 a Audi A6 s Citroenem C6. 😉 Citroen tak proti Audi u třílitrového dieselové šestiválce nedokázal předpokládanou výhodu dvou turb využít, na rozdíl od BMW, nebo zmíněného Jagu.
Obecnější tvrzení, že "Citroen je prostě napřed" (proti Audi) je dětinsky směšné, ale klidně si tu dál dokola dupej nožičkama a všechny kdo ti dávají věcné a pravdivé argumenty, označuj jako vwanatiky a nepřátele Citroenu... >😁
Avatar - Hammunasakra
Hammunasakra
Opět špatně! Vždyť já píši o MOTORU - a třílitr u audi měl těch 171 kW (a 2.7 u Citroën a JAGuar 150 kW) - jeho pozdější verze MÁ 177 a 202 kW - takže jaké "nedokázal využít"???
PS: A to "obecnější" tvrzení SAMOZŘEJMĚ platí - odpověď na motor 2.2 HDi (vyráběný od L.P. 2001) ani na jeho následující verze (bi-turbo a současnou twin scroll turbo audi NEzvládlo dosud). No a bi-třílitr je PRÁVĚ TEĎ u audi "novinka" = také PÁR let zpoždění (a vaše "bazírování" JEN na slabší variantě tohoto motoru je fakt... 😄
figurka
Vždyť ti wl píše, že Jaguar na rozdíl od Citroenu toho využít dokázal (202kW). O tom je to celou dobu. V jakém modelu lze u Citroenu koupit 3.0 HDi s 202 kW ? >😁 >😁
Avatar - Hammunasakra
Hammunasakra
Teď už to HRAJETE (nebo ne? 😄
figurka
Chápu, že se z tohohle špatně kličkuje. >😁 >😁
Avatar - white label
white label
[odkaz]
>😁
Avatar - Hammunasakra
Hammunasakra
Nojo - realita NEzájem ...
... jo a ten zpěvák je DĚSNÝ 😉
PS: Jo a Kofola je (taky) DĚSNÁ!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!… 😄
(NEzapomínám KDO mi jí doporučil "k vyzkoušení"! 😉
Avatar - Hammunasakra
Hammunasakra
Takže NEhraje - no to je fakt GÓL >😁
PS: Mohl byste mi "nanést" VAŠI "představu"?? 😄
JAK to s tím/těmi motory (tedy - dle VÁS - VAŠí "představy") je? >😒]
PPS: Trochu vám to "zkomplikuji" - kdysi měl třílitr HDi (jinak je označován v Jaguar a jinak v Land a Range ROVERech) - např. v JAGu 150, 177 a 202 kW (dnes už je ty dvě "vyšší" verze - ta nejslabší verze je pokryta čtyřválcem 2.2D) - abych vám to ještě "malinko" zkomplikovala - tak v L. a R. ROVERech má 188 kW
Tak "TĚŠÍM SE" na vaše "představy": 😉
Avatar - white label
white label
Pozdější jednoturbová 3,0 TDI má 180kW, ale žádná pozdější dvouturbová verze u Citroenu (který nám tu stále dokola předhazuješ) nemá! 202kW, ale stále těch 177kW, přičemž dnešní dvouturbová 3,0 biTDI má 230kW. A na tom chceš demonstrovat náskok Citroenu před Audi? Nebo si už (Angelo) pochopila, že s Citroenem tady nemáš šanci a přeskočila jsi diplomaticky raději k Jaguaru?
Kdyby jsi od začátku srovnávala srovnatelné (tedy Audi s Jaguarem a nikoli s Citroenem), mohla sis následné diskusní problémy ušetřit... :😉 >😒]
Avatar - white label
white label
:yes:
figurka
Tedy znovu. Píšeš, že po 6ti letech se příznivci Audi konečně dočkali a Audi bude nabízet to, co Citroen již dávno má. K tomu ti napíšu, že parametrů božského 3.0 HDi dosahuje 3.0 TDI již pár let (jak poznamenal wl od roku 2004). V celku sladění auta dokonce značně lepších dynamických parametrů. Na to tady uvádíš že plná verze 3.0 HDi disponuje 202 kW. Zopakuji tedy otázku. V jakém modelu si u Citroenu mohu dnes koupit 3.0 HDi s 202 kW ?
Avatar - Hammunasakra
Hammunasakra
Ok, tedy "znovu" 😄
1) V6 3.0 HDi není "božský" (ale "velmi fajn, velmi moderní konstrukce" - to je myslím JEDNOZNAČNĚ "vhodnější" popis 😉
2) nechtěl byste si to nejdřív zkusit SÁM trochu "prostudovat" - než abych tady všechno musela vysvětlovat JÁ (tuhle HAMovi jak je to s EuroNCAP, teď vám jak je to s bi-turbo motory atd.? 😄
(mám trochu "fofr" - tak ale když to NE"zvládnete" SÁM, tak já to "rozepíši/vysvětlím" - ale asi až VEČER 😉
figurka
OK, kde je výhoda 3.0 HDi proti 3.0 TDI ? Výkon +- shodný, kroutící moment o 50Nm nižší, u Citroenu 1600-3500 ot. plochá křivka při plném momentu, u Audi 1500-3200 ot. Doufám, že víš, že je to to, co má zásadní vliv na pružnost motoru. Samozřejmě, dalším faktorem je převodovka, ale když vezmeme v úvahu i tu, tak máš u Citroenu 0-100 o 1,7s horší. Toto ale nepovažuji za zásadní "vadu". Vzhledem k pohodlnému naladění C5 ani neočekávám, že by potencionální zákaznící sledovali každou sekundu, koně a kilometr za hodinu proti konkurenci. Tabulky pružných zrychlení jsem bohužel nenašel. Pokud je máš k dispozici, rád se podívám.
Avatar - white label
white label
Najít u motorizací kombinovaných s atomaty údaje o pružném zrychlení nebývá (logicky) zrovna snadné...
Avatar - Hammunasakra
Hammunasakra
Což je VELKÁ škoda (a že to LZE jsme se už - před časem - bavili... 😐
Myslím (snad, doufám) že se SHODNEME, že to je (mnohem Mnohem MNOHEM) důležitější parametr ("vlastnost/schopnost") než to "profláknuté" (a krom nějakých supersportů i NAPROSTO NEdůležité) 0-100 km/h 😉
.. aneb pružné zrychlení/elasticitu motoru využívám "DENNĚ", 0-100 km/h ... snad dokonce nikdy? 😄
Avatar - Ham.
Ham.
A logicky to nikdo u automatů neměří, je to hodnota která měla smysl u ručních převodovek aby se porovnalo jaké je zrychlení na daný převodový stupeň což u automatu je nesmysl. Dnes všichni měří nějakou škálu podle výkonové kategorie třeba 0-100, 0-150, 0-180 nebo 0-200 a vše je jasné protože jakási pružnost plyne z rozdílu časů třeba 0-100 a 0-150, ovšem bez ohledu na to jestli automat vystřídá během zrychlení ze 100 na 150 2 stupně, 3 stupně nebo třeba i 4 stupně, to nemá smysl sledovat už z pouhého faktu různého počtu stupňů v automatech. Základ prostě je zrychlení 0-něco. Ti nejpečlivější to proměřují ve škále po 10 km/h nicméně i jedna nebo dvě hodnoty dávají jasný obrázek.
Avatar - Hammunasakra
Hammunasakra
Sorry - ale TOTÁLNí NEsmysl! 8-s
"PODřizujete se" testům (a berete je jako "svaté" 😉 ) - SAMOZŘEJMĚ že pružnost/elasticitu je "vhodné" měřit u VŠECH motorů/převodovek/aut! 😄
Ano - KDYŽ už od nuly (aby se "poznalo" jak vůz/motor "funguje"), tak "alespoň do 160ti km/h ... a samozřejmě i "více"..
(ještě jednou) Ano - za "základ" je POVAŽOVÁNO 0 až "něco" (většinou ale JEN to 100 km/h) a je to "bubost" (naprostá 😉
NE - 0 až "cokoli" vám NEdají obrázek o (MNOHEM důležitější) pružnosti!
Neb ... to ale určitě SÁM víte 😄
Avatar - Ham.
Ham.
Většina testů která něco měří a neopisuje jen hodnoty od výrobce měří min. 3 hodnoty zrychlení (nejčastěji 0-50/60, 0-100, 0-130/150, někdo přidává u silnějších aut 0-180 nebo 0-200). To pokrývá všechno a říká to také všechno. U automatických převodovek je měření zrychlení na nějaký převodový stupeň nesmysl a nedělá se (protože nikdo neumí nařídit převodovce aby neřadila a třeba u CVT s nekonečným počtem stupňů je to nesmysl samo o sobě).

Ty bereš za svaté jakési pocity které nemají nejmenší reálný základ a ignoruješ jasná fakta.
Avatar - Hammunasakra
Hammunasakra
Já (tu a tam 😉 ) nějaký ten testík přeČTU 😄
N Emohu souhlasit, že měření elasticity (u motorů s automatem) je NEsmysl ("normálně" to JDE!).
Jinak vlastně "viz minulý příspěvek" 😉
Avatar - Ham.
Ham.
Že něco jde ještě neznamená, že to není nesmysl
Avatar - Hammunasakra
Hammunasakra
No - VY, takový "fanda" měření - a napíšete TAKový (VELKÝ) NEsmysl..?
Jak jsem již napsala - NĚKTERÁ "číslíčka" čtenářům předkládaná NEmají moc důležitosti, naopak elasticita je (naprosto) ZÁKLADní parametr! I když to "čtenářům" moc zdůrazňováno NEní/NEbývá... 😄
JÁ tedy koukám vždy nejdříve na deceleraci a NE akceleraci (no možná na ty "vyšší" rychlosti) a právě na pružnost - neb TA je "alfou i omegou" toho JAK vůz jezdí..
Avatar - Ham.
Ham.
Elasticita není nic jiného než zrychlení.
Avatar - Hammunasakra
Hammunasakra
S "obecnou" definicí SOUHLASím 😉
PS: Já MĚLA "podezření", že vy NEřídíte (ještě? nebo prostě NEmáte řidičák? 😄
Avatar - Ham.
Ham.
Pokud je ti víc než 15 a máš řidičák tak tvůj doktor (u)dělal evidentně velkou chybu...
Avatar - Hammunasakra
Hammunasakra
Vyřídím (a je to doktor-KA 😄
PS: No tak sorry, ale CO to bylo s tím "elasticita není nic jiného než zrychlení" 😉
jiri_leskovec
Neber to ve zlém, ale má upřímná rada je, najít si jiného partnera než je BuŘtÍk. Podle mně v tom máš opravdu problém, jehož řešení dkládáš... 😄 Třeba pak pochopíš, že život není jen o tom, dávat všem ve 2 hodiny ráno na forech vědět, že máš nejlepčejší auto, že máš ukrajinskou uklízečku nebo že vyděláváš 200 tis. měsíčně. Tvé hlášky o tom, jak jedeš tempomatových 230 hodinu dvě v kuse po dálnici, že trakcí ohrožuješ quattro nebo to omýlání biturbo diesel citroe...ach ach, to mně baví dodnes.

Jinak ale upřímně, víc opačného pohlaví na foru o autech by neškodilo, konkrétně Ty máš nastudováno dost.
Avatar - Hammunasakra
Hammunasakra
1) toho měnit NE"plánuji" 😉
2) mám NEJlepší auto? No já je mám VŠECHNY ráda - tak ani NEvím které má být NEJlepší.. 😄
3) já NEřekla "kolik si vydělávám" (upozornila na "běžné VŠEOBECNĚ ZNÁME standardy" při výběru vozu ... které v "stáleještě nových" demokraciích NEjsou až tak známé - a které "dodržovat" JE rozumné 😉
4) ano - RÁDA si přivstanu - abych MOHLA jet delší dobu "nad200kilometrovými" rychlostmi (doporučuji 😄
5) víte že jsou holčičky co mne "do kapsy stučí"? 😐 Že třeba FAMÓZNĚ odladěný podvozek JAGUARu XF "nemá na svědomí chlap"? 😉
6) C5 trakcí NE"ohrožuje" quattro - ale audi předokolku - to vlastně také ne - je lepší :yes: 😄
7) a ukrajinskou uklízečku tu někteří zkusili udělat ze mne 😐
Tak jsem "prozradila" že ta naše se jmenuje G-alina T-atjana i-vanovna 😉
(ale dnes máme vlastně "už jinou" 😄
A děkuji za "upřímné..." a PĚKNÝ DEN 😉
Avatar - Ham.
Ham.
Ty jsi jako obvykle Hamovi nic nevysvětlovala, ty jsi si jen tvrdohlavě opakovala stokrát stejné nesmysly které se ti usadily v hlavě, nic nového, je to stejné v každé diskuzi.
Avatar - Hammunasakra
Hammunasakra
1) mně? (já JEN čtu 😄
2) KONKRETIZUJTE "nesmysly" 😉
Avatar - Ham.
Ham.
Ty nečteš, ty interpretuješ věci jak se ti zrovna hodí.

Mimochodem přečetl jsem si diskuzi pod novým Boxsterem a vyhledal si starou diskuzi na kterou Dinár odkazuje a musím říci další moc hezký příklad toho jak jsi paličatá ve vymýšlení a obhajování nesmyslů.
Avatar - Hammunasakra
Hammunasakra
Nějak vám NEjde to KONKRETIZOVÁNí! 😉
Avatar - KubikCv
KubikCv
Allroad je auto typicky pro zimní výjezd do Alp/Krkonoš/Tater .... a v létě tamtéž.Víc bych tam nehledal....důchodce s tím v ČR na chatu jezdit nebude >😁
GTI
No... trochu vořech, co? Taky nejsi vodvázanej ze řetězu? Je to proto, že (sice) bez cross-mutace, ovšem v aktuálních generacích to o estetický vesmír nandal všem tenhle kombík - [odkaz] Ber to realisticky, někdo nejhezčí být musí.

Minulá A6 ve verzi kombi znamenala vyvrcholení designového směru audin, nastoleného v identifikační rovině hlavní markantou v podobě single frame a ovšem především dokonalou nekonfliktní, utaženou až mazlivou zádí - [odkaz] Dokonalý styl. Aktuální model je "jen" jeho aktualizací. Až příliš ostrá příď, strhávaná k uhrančivosti přespříliš pichlavými jakoby mozaikovými světly, "hranatá" záď... to vše naštěstí balancováno vzdušnou, lehounkou kabinou na až nečekaně subtilních sloupcích A i C.

Vkus kloním v této generaci více na stranu klasického Avanta... sakra, tak mě napadá... slogan - čtyři osmnáctky na antracitu v Avantu - snad aby pomalu upadal na diskusích do zapomění.

Jenomže, když se člověk opravdu hluboce zadívá a nasaje všechny ty vlastně až dokonalé linie - [odkaz] začne mu docházet, že tak to má být, počáteční mírné rozpaky se budou v čase tříštit o stále silnější vizuální přitažlivost. Model začne do člověka pronikat, spoluurčí jeho designový náhled v dalších pěti letech. Ano, nejsem v kolenou, jako z dokonalého BMW 5, nemohu si pomoci, nejsem, avšak estetická intuice mi trochu garážově kacířsky našeptává zítřejší pravdu silnic, a já nakonec musím upřímně napsat, že to auto má své opravdu jedinečné pohledové úhly, že to auto je vlastně jiné, nové.

P.S. Hergot, ale to báááávo...

BRAVOOOO :yes:
lowkick
5 v touringu je krásná...allroad je (pro mne) bezkonkurenční :yes: 😄 Jedinej vořech je, jestli přihodit sto papírů za "dunivých" 50kw...jestli to prostě chci (v kombiku) poslouchat každý den...
Avatar - white label
white label
Poslouchat každý den (v kombíku) co?
lowkick
naladění laufů...tys asi myslel manželku, jak vypočítává, co za těch 100 papírů mohlo bejt >😒]
Avatar - white label
white label
Nejhorší na tom je, že by v podstatě měla pravdu... >😒]
Leda, že bych jí to operativně přepočítal na počet bas Prazdroje... >😁
GTI
😄 Asi přihodit... bude to určitě špička.
lowkick
Hodně do toho promlouvá osmikvalt, pokud ho budou držet jen pro 230kw...
Avatar - Ham.
Ham.
zvuk je zajímavý, osmiválec to není ale i tak
[odkaz]
Avatar - white label
white label
BMW konečně (vlastně vůbec poprvé) udělalo opravdu krásné kombi (i proto je ti to tak vzácné), kdežto u Audi je to už poměrně tradiční záležitost... 😉
GTI
😄 chtěl jsi napsat... brnkačka... 😄 jo, nic proti, postřeh o kombi BMW je velmi trefnej. Teď jsem ještě podrobně zkoumal snímky, A6, bude získávat v čase, to je tutové. A pak budou zajímavé asi i jiné barvy, v té světlé je to moc křiklavé.
Avatar - white label
white label
Ta světlá barva v kontrastní kombinaci s tmavými plasty je pří prezentaci Allroadu logická, jako (už na první pohled) jasné odlišení od relativně nedávno představaného A6 Avantu.
Tmavý Allroad (s případným celolakováním) by se pří prezentaci vizuálně nedostatečně odlišoval.
Já bych také volil, něco tmavšího, ale zase ne úplně černou prémiovou (ohranou) "klasiku"...
Avatar - Ronault.
Ronault.
Když už, tak zeleň karibská >😒]
Avatar - white label
white label
Tak to by taky nebyl můj (barevný) "FAVORIT". 😉
Avatar - Ronault.
Ronault.
Byl bys originální a minimálně jednomu člověku bys udělal radost a to se cení, ne? >😒]
Avatar - white label
white label
Udělal bych radost jednomu člověku a zároveň všem svým nepřátelům... >😁
Avatar - Ronault.
Ronault.
Což je křesťanský přístup >😒]
Avatar - white label
white label
To sice jo, ale za nekřesťanské peníze... >😁
Avatar - Ronault.
Ronault.
Pravda, daleko křesťanštější přístup by byl, kdyby sis koupil Latitudu v karibské zeléne a ušetřené peníze dal na třikrálovskou sbírku... tví nepřátelé by jásali, já bych dvojnásobně jásal a ještě bys udělal dobrý skutek, který se dá odepsat z daní >😁
Avatar - white label
white label
Tak tím bych v prvé řadě odepsal sebe... >😁
Avatar - Ronault.
Ronault.
Ale kdeže, tvá duše by byla spasena! :-! >😁
Avatar - white label
white label
Počkej, Latitude vážně ještě nemá ani bezdušové pneumatiky? 😲 >😒]
Avatar - Ronault.
Ronault.
Co jsem slyšel, tak Latitude je jízdně jako bys jel na tom velké balonu pro cvičení, takže jak je to s duší...? >😁
Avatar - white label
white label
Ještě by mě zajímalo, kdo by tu mou duši případně "spásl", doufám, že ne nějaká kráva... 😐 >😁
Avatar - Ronault.
Ronault.
Záleží na tom, jestli tíhneš k Hinduismu nebo ne? >😒]
Avatar - white label
white label
K čemu, k "hniduismu? Ani za prase! Já k těm "zavšiveným" vírám asi nějak netíhnu, bo co... >😁
Avatar - Ronault.
Ronault.
Pleteš si to s Hyundaismem, ten teď frčí! Minimálně u incestů >😒] >😁
Avatar - white label
white label
Hyundaismus/Kiasmus to je místní webová víra. Přišla k nám z "blízkého východu" a zatím je realtivně neškodná, viďte pátere toppere... >😁
Avatar - Hammunasakra
Hammunasakra
:yes: 😄
PS: Ona se ale dále šířiti BUDE - to pravím vám 😉
Avatar - white label
white label
Jen mám obavu, aby časem zcela
nepohltila místní tradiční "Citroenismus",
který tu sice má poměrně velmi málo zás-
tupců, ale zase o to aktivnějších... :😉 >😒]
Avatar - Hammunasakra
Hammunasakra
Ano - to se MŮŽE státi! 😐 CO já si pak (místo C5 V6) kupovati?!? 😉
PS: Neměli by to oni u PSA raději s MARCHIONNEho automobilkami "dohromady dát"?
PPS: To by někomu "plány RŮSTu pro příští 5vwěti letku" mohlo "NEpvwěkně navwušit" 😄
Avatar - kari.laz
kari.laz
Vždyt by jsi měl v latitude jonizátor >😁
Avatar - white label
white label
Spíš "joudizátor"... >😒]
Avatar - Ronault.
Ronault.
To jsem jediný, kdo je z německé D3 na měkko nejvíce z tohodle milého pohřebáčka: [odkaz] 😲
Avatar - white label
white label
Jediný určitě ne, ale s tou oblibou prémiové "sanitky" jste prostě jen v menšině...
Nedávno jsem viděl větší tištěnou německou srovnávačku (AMuS, nebo AutoZeitung) a tenhle "pohřebáček" byl (i přes velikost kufru nad roletou) až třetí z D3...
Avatar - Ronault.
Ronault.
Tak život není o výsledcích testů, co si budeme povídat... když ho miluješ, není co řešit... i když pravdou je, že více jak Ečko v kombíku je nádherné Céčko v kombíku 😄 Ale k Éčku je zase hvězda na kapotě a mohuli být trochu infantilní, tak bez ní to prostě nejde... >😒] >😁
Avatar - white label
white label
Ale když nejsi infantilní, nemiluješ ho a ještě skončí "poslední", tak to už pak není vůbec co řešit... >😒]
Avatar - Ronault.
Ronault.
Ano, nemá smysl dále žít >😒]
Avatar - Hammunasakra
Hammunasakra
Já tedy kombi NEmusím, ale když "elegán" tak

[odkaz]

a když POŘÁDNÝ bi-turbo diesel tak

[odkaz] (obrázek 06 a 07 😉

a jeho 257 kW a 700 Nm :yes: 😄
Avatar - white label
white label
Znovu si nás velmi překvapila... >😁
Avatar - Hammunasakra
Hammunasakra
Děkuji - to víte, VŽDY se snažím najít to NEJlepší 😉
Koupit si "horší" vůz jen tak "proooo nic za nic" - to mi rozoumek ne a Ne a NEbere.. 😄
PS: Ale tahle vaše volba asi (opravdu!) špatná NEbude (a bi-šestiválec je PARÁDA - a PŘEJi vám ho ... konečně jste se i jako fanda audi doooočkal! 😉
Avatar - white label
white label
Ještě mně nic nepřej, zatím žádné nové auto nekupuju, snažím se investovat smysluplněji... 😉

P.S. Snažíš se najít to nejlepší a nějaké ty značkové sympatie/antipatie tě rozhodně nemůžou nijak ovlivnit, že... >😁
Avatar - Hammunasakra
Hammunasakra
Jistě! Jsem (minimálně) STEJNĚ "objektivní" jako VY 😉
Avatar - white label
white label
Kdy u tebe ta zásadní změna nastala, právě teď? 😲 >😁
Avatar - Hammunasakra
Hammunasakra
Ale STEJNĚ objektivní jsme my dva přece už DÁVNO.. 😉
..vy jste jen víc "oooobjektivnější" 😄
Avatar - kari.laz
kari.laz
Tak to asi nebyl rozum doma, když jsi si kupovala C5 >😁
Avatar - Ham.
Ham.
Není nad poslední cestu v Ečku
[odkaz]
MariAchi
No jo, dochtorsky sou na medvedy...
Avatar - kari.laz
kari.laz
Tak zrovna BMW 5 touring na živo značně pokulhává. Jak vypadá skvěle na fotkách, tak naživo je to podstatně horší. Oproti předchozí generaci 5er touring je to takový "vyměklý" a zpředu ne zcela ideálně vyvedený.
Ber ty výtky s rezervou. Pořád je to krása na kolech a moc hezčích na silnici nepotkáš, ale Avant i přes jeho strohost se mi líbí víc a o Allroadu ani netřeba pochybovat. Ten je král (opět).
Avatar - Bubáq
Bubáq
Allroad byl vždycky nejzajímavější z nabídky Audi (pokud vynechám příliš exkluzivní R😄. nejnovější generace mě trochu zklamala: chybí mi kočičí oči vzadu a mohutné kryty spodní hrany dveří jako u současné generace. Tenhle nový Allroad má prahy úplně shodné s A4 Allroad a tady mi fakt chybí důraz na robustnost a mohutný vzhled. Škoda, jsou to maličkosti, ale znamenají, že i Audi dává přednost levnějšímu řešení, aby akcionáři byli spokojeni s marží/1 auto...Vím, že si si nový Allroad najde hodně zákazníků, ale tyhle drobnosti mi opravdu chybí k dokonalosti vozu. :-!
Avatar - kari.laz
kari.laz
Pro Allroady jsem měl vždycky slabost. A není to jinak ani s novým modelem. Naprostá dokonalost. Navíc zvolený interier na propagačních fotkách je naprosto úžasný. S motorem 3,0 TDi a 230 KW to bude bezchybné vozidlo. Allroad nikdy neměl konkurenta. Snad jen Volvo XC70 (mimochodem taky nádhera) Ale to s trochou nadsázky se dá říct, že kde Volvo končí s XC70 začíná Audi s Allroadem.

PS: Diskuzi jsem ještě nečetl, ale když vidím, kolik tam je příspěvků s nickem Kylie, tak už se těším, až se dovím, včem všem je C5 lepší a jak je Audi zaostalé, protože nemá 2,2 TDI biturbo.
Avatar - Mireon
Mireon
Vidím to stejně jako ty Allroady jsou moje srdcovka. Akorát si myslím že konkurentem je i outback. Máme ho v rodině a je hodně podobný. I když samozřejmě allroad je ve spoustě věcí lepší.
Avatar - kari.laz
kari.laz
na Outback jsem úplně zapomněl.
Avatar - Hammunasakra
Hammunasakra
A on je to opravdový ORIGINÁL a ZAKLADATEL kategorie :yes: