Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Diskuse: Bentley přetahuje zákazníky krachujícího Maybachu, oslovuje i celebrity

Zákazníků Maybachu nebylo mnoho, ale byli velmi bohatí.
Zpět na článek
16. 1. 2012 18:24
16. 1. 2012 22:36
17. 1. 2012 09:27
16. 1. 2012 17:24
Sbalit vlákno
0
Reagovat
Přímá konkurence
Tak nějak si nejsem úplně jist, zda Bentley Mulsanne je přímá konkurence Maybachu. Když pomineme design alá Mitsuoka, je Bentley samotné spíš masovka, než exklusivita. Osobně si myslím, že jediným konkurentem je R-R Phantom.
Rozbalit vlákno
85
16. 1. 2012 18:40
Re: Přímá konkurence
Jenze bentley je VW a VW je masovka. ikdyz je pravda ze to je jediny VW ktery bych si rad poridil >:D

A ten design koukni se na to vickrat a zjistis ze je to hezci nez ta cina :-) a je to i hezky...

Ono to vlastne vypada i luxusne. To je presne dukaz toho jak to vypada kdyz se toho chyti Cinan a kdyz se toho chyti Evropan
17. 1. 2012 09:55
Re: Přímá konkurence
Taky mi to přijde hnusný. Zvenku i zevnitř. Hlavně to dřevo, sice pravý, ale je to kýč :no:
Avatar - Hammunasakra
16. 1. 2012 20:46
Re: Přímá konkurence
TÉŽ si myslím.. ;-)
16. 1. 2012 22:01
Re: Přímá konkurence
FS byl prakticky Continetla GT se 4 dveřmi. To spíš byla konkurence pro vrcholné modely od neměcké trojky.
Avatar - Parda71 (BMWfans)
16. 1. 2012 22:35
Re: Přímá konkurence
Určitě, ale pojetím se Phantomu nebo Maybachu celkem blížil.
16. 1. 2012 22:55
Re: Přímá konkurence
Pojetím se jim blíží i VW Phaeton >:D Do Phantoma i Maybacha má FS daleko, hodně daleko (nemluvě o PC, která je u R-R dvojnásobná). R-R je třída sama pro sebe, snad jediná luxusní značka, kterou respektuje každý, od bezdomovce, až po krále. Maybach se sice snažil, ale zastaralá technika na základě S-klasse, minimální tradice, nenápadný design (přiznejme si to, každý, kdo utratí 10 a více mil Kč, chce nápadné auto) a "blbá" doba (R-R a Bentley na vzestupu) tohle auto odsoudila k zániku.
Avatar - Parda71 (BMWfans)
17. 1. 2012 13:49
Re: Přímá konkurence
Tak samozřejmě, že Phantom a Maybach jsou třídou samou o sobě bez konkurence. Teď už teda jen Phantom. Ale Bentley s Mullsanem je konkurent pro Ghost. Nový Flying Spur asi nebude.
Já Maybachu nevěřil už na začátku, přišel mi za ty prachy až moc podobný S-klasse.
17. 1. 2012 18:44
Re: Přímá konkurence
Častá chyba. Mercedes je podobný Maybachu. Maybach je mnohem starší než současná S-klasse. Koncept byl představen v roce 1997. Prodej začal v roce 2002. Koncept byl postaven na W140, která se prodávala do roku 1998, sériový model na naprosto překopané W220 prodávané do roku 2006 a Maybachem inspirovaná W221 byla odhalena v roce 2005. Maybach byl originál, jen ho Daimler zabil.
Avatar - Hammunasakra
16. 1. 2012 23:33
Re: Přímá konkurence
(pokus o) Ffftip týdne? ;-)
Avatar - Ham.
16. 1. 2012 23:10
Re: Přímá konkurence
Bentley Mulsanne je masovka (zákl. cena 220000liber)? To pak RR Ghost je supermasovka (215000eur) a Phantom je skoromasovka (345000eur) a jdeme si všichni stoupnout do fronty.

>:D >:D >:D
16. 1. 2012 23:21
Re: Přímá konkurence
Myslel jsem Bentley jako značku, pokud jsi to nepochopil ;-) Přeci jen 7, respektive 10 tisíc (2007) aut proti 3 500 u R-R (už to je relativně dost), je v téhle třídě podstatný rozdíl. Pokud vezmeme v potaz ještě to, že nejlevnější model od R-R stojí prakticky stejně, jako nejdražší od Bentley, které se navíc samo situovalo do podstatně jiné role (spíš jako "konkurent" Aston Martinu - podobné zaměření, podobné ceny, odlišný přístup), ukazuje, že každý si "jede" to své. Vždyť i sám ředitel Rolls-Royce přiznal, že Bentley pro ně není žádná konkurence (prodej Mulsanne, které jako jediné může ubrat nějaké zákazníky R-R, tvoří jen malou část prodejů).
Avatar - Hammunasakra
16. 1. 2012 23:26
Re: Přímá konkurence
... neb jediný (teoreticky) RR "konkurenceschopný" model Bentley je STÁLE ten 50 let starý původní Rolls Royce (byť "předůkvwadně" faceliftovaný ;-)
Avatar - white label
16. 1. 2012 23:57
Re: Přímá konkurence
Hlavně se to líbí Kylie, najednou cena vůbec nerozhoduje o tom, které auto je masovka a které ne, patří to pod koncern = masovka, takže Od Lamba, přes Bentley až po Bugatti, všechno je to prostě jedna koncernová masovka! ;-) >:D
Avatar - Hammunasakra
17. 1. 2012 00:14
Re: Přímá konkurence
CO(že) se líbí hlavně Kylie?!?!? :-|
PS: NEkombinujte nějaké léky, nebo tak něco? ;-)
Avatar - Ham.
17. 1. 2012 00:39
Re: Přímá konkurence
jj, dnes jsou tady opravdové perly, už jen čekám kdy se od pravověrných antikoncernových gardistů dozvím, že Veyron je typicky masový produkt, typicky masového výrobce za typicky lidovou cenu 1 mio. Eur a kupují si jej pouze koncernoví vypatlanci když hledají náhradu za svého passata. >:-[] >:-[] >:-[]
Avatar - Hammunasakra
17. 1. 2012 00:48
Re: Přímá konkurence
To už jste se "rozvwášnil" asi trochu MOC.. :-)
PS: NEjde o "masovost", jde o to že Bentley Mulsanne NENÍ náhradou za Maybach 62 - sorry, ale "ani náhodou" ;-)
PPS: KDYŽ už, tak Rolls Royce Phantom (já asi Drophead Coupe :yes: :-)
..a ceny to jen potvrzují - Mulsanne je cenovým (nepříliš úpěšným) soupeřem (levné) RR "masovce" GHOSTu ;-)
Avatar - Ham.
17. 1. 2012 00:58
Re: Přímá konkurence
A tvrdí někdo, že je Mulsanne náhradou za Maybach 62?
Phantom náhradou také není, pojetí těch aut je diametrálně jiné, to že mají plus mínus stejné rozměry ještě nic neznamená.
17. 1. 2012 00:27
Re: Přímá konkurence
Nikdo dnes nenabízí přímého konkurenta Maybachu 62. To auto je úplně někde jinde než Bentley a má jinou filosofii než Rolls Royce. Pokud někdo měl rád Maybacha takového, jaký byl, tak si u konkurence bude muset sakra připlatit za úplně individuální kus. Mě osobně je Bentley blíž, ale ocelový rám a délka pouze 5575 mm? Špatný vtip. Možná, že se ti spíš vyplatí zaplatit Daimleru za jedinečnou limuzínu, než platit RR za kompletní překopání jejich (které jsou někde opravdu téměř na každém rohu). Daimler má pořád Pullmana, takže je na čem stavět.
Avatar - Hammunasakra
17. 1. 2012 00:32
Re: Přímá konkurence
Božíčku ČÍM vám je (technika) Bentley Mulsanne "blíž"? :-)
17. 1. 2012 00:41
Re: Přímá konkurence
Psal jsem snad technika? Z hlediska techniky je lepší volba RR, téměř ideál. Viděla jsi Executive Interior concept? Tak tím. Aristokratičnost RR mi prostě nevoní, spíš se mi z toho zápachu zvedá žaludek. Maybach se mi líbil, protože tak nějak zapadal do mého technokratického světa. A co teprve po zásahu lidí z Brabusu.
Avatar - Ham.
17. 1. 2012 00:49
Re: Přímá konkurence
Nevypadá špatně
[odkaz]
Avatar - Hammunasakra
17. 1. 2012 00:55
Re: Přímá konkurence
..eh - vy snad znáte vůz této kategorie který "vypadá špatně"? ;-)
PS: Ta technika je "už moc" (to "nevypadá špatně" opravdu NE"vyřeší"
PPS: Slyšela jsem že Škoda Superb 2.0 Tdi už není jen NEJ vozem střední třídy (s jeho technikou), ale že aktuálně se stal dokonce NEJ vozem VYŠŠí střední třídy (i s tou svou "šířkou" a použitou technikou a brzdami a...le je NEJ - už i ve VYŠŠí střední - jo jo, fakt "NÁSKOK DÍKY ... čemuže? :-)
Avatar - Ham.
17. 1. 2012 01:05
Re: Přímá konkurence
Třeba Ghost je dost pomlouvaný za ne zcela kvalitní vnitřek s některými ne zcela třídě odpovídajícími detaily.
PS je tak zmatená věta, že vůbec nevím o čem mluvíš nebo na co reaguješ
PPS diskuze o RR, B a M a ty sem taháš nějaké své noční můry ze střední třídy, to už ti ten Superb vážně vlezl na mozek? Zvykni si, že C5 porazí vyjma Korejců kdokoliv a kdykoliv, už je to zastaralý model.
17. 1. 2012 01:14
Re: Přímá konkurence
Tak kabina Ghostu byl trochu přešlap. Ale mě se interiéry RR tolik nezamlouvají. Prostě tohle mi nic neříká: [odkaz]
Avatar - white label
17. 1. 2012 01:17
Re: Přímá konkurence
Fakt kýč jak noha... :no: 8-s
17. 1. 2012 01:30
Re: Přímá konkurence
Také mi není jasné, co se na tom lidem líbí. Lze najít použitelnější kombinace, ale pořád nic moc.
Avatar - Ham.
17. 1. 2012 01:30
Re: Přímá konkurence
Kritici říkají, že
v interiéru je řada klasických detailů které se tam dobře hodí zkombinovaná s některými plastovými částmi a působí to nesourodě (klasika x moderna)
mechanické zavírání výstupů do kabiny provedené z nerezu kontra plastové čudlíky ovládání kontra jiné čudlíky provedené ze skla (opět velmi hezké),
automatické zavírání dveří které krásně funguje a jemně dovírá, ovšem otevírání se děje ručně s nutností použít neúměrnou sílu.
V jednom německém testu dokonce pomlouvali vysouvací Emily, že při vyjíždění z kapoty vrže.....
17. 1. 2012 01:32
Re: Přímá konkurence
Nejen v německém testu. Slováci to mají na videu, pěkný skřípot. Jinak to souhlasí, rozpolcená identita. Ale mimo to mi nesedí design interiéru jako takový. Prostě to není můj šálek kávy.
Avatar - Ham.
17. 1. 2012 01:37
Re: Přímá konkurence
Souhlas, speciálně dřevo které si vybral na fotku bych zakázal do všech aut, kdyby něco tmavého, ale toto je skutečně kýč...
Avatar - white label
17. 1. 2012 01:41
Re: Přímá konkurence
Dřevo vysoce lesklé a ještě k tomu světlé... 8-s
Avatar - Hammunasakra
17. 1. 2012 01:44
Re: Přímá konkurence
..a ještě s bleděmodrou kombinované.. >:-[]

[odkaz]
17. 1. 2012 02:18
Re: Přímá konkurence
Jak jsem napsal vedle, bohužel matná dřeva RR nevede (ve standardní nabídce). Všechno se to leskne jak psí kulky.
17. 1. 2012 02:17
Re: Přímá konkurence
Nesnažil jsem se nic vybrat, šlo mi o koncept interiéru jako takový. Ale tahle kombinace je úděsná, to uznávám. Vypadá jak kdyby ho vzali ze staré almary. Snad všechna dřeva v nabídce RR mají vysoký lesk. Nejvíc se mi asi líbí klavírní lak. Ale musel bych se podívat. Možná se tam najde nějaké zajímavé tmavé dřevo. Ale vesměs celkem těžká volba. Maybach v tomhle také není žádná špička, tolik zajímavých kombinací v katalogu také nemají.

Šlo mi o architekturu interiéru. Tu nic nezachrání, maximálně trochu zamaskuje.
Avatar - Hammunasakra
17. 1. 2012 01:21
Re: Přímá konkurence
No ano - interiér se ROLLS ROYCE PHANTOMu opravdu NEvyrovná - je to prostě LEVNÝ Rolls (ale s V12 a s ZF s 8° a "jezdí jako drak" a ... myslím že NENí takové překvapení "že se docela DOBŘE prodává"...
PS: (ještě jednou ;-) ): Technika (jako)novinky Bentley Mulsanne je tak "nicmoc" (je to dle "jindy fungujících" zvyků koncernu vw jen "důkladnější facelift" - s technickým základem ... ani nevím kdy, ale OPRAVDU dáááááávno), že to u kupujících (zdá se) prostě NE"prošlo" ... a to že interiér (na vašem odkazu) "nevypadá špatně" - s tím nic nenadělá (to by totiž interiér GHOSTu musel být vysloveně , což samozřejmě NENí = prostě máte proti sobě dva vozy s podobnou kvalitou interiéru a VELMI rozdílnou technikou, za stejnou cenu - no možná ten rozdíl v ceně ODPOVÍDÁ rozdílu v kvalitě interiéru :-)
PPS: To byla asociace s tou technikou (která do té/oné třídy dnes prostě "NEPATŘÍ" - a v tom je na tom vwtechnika Superbu ve vyšší střední a vwtechnika v (super)luxusní třídě
PLUS - mne to prostě URÁŽí (a to DOSLOVA - a je úplně fuk jestli na tom voze je znáček škoda nebo .... prostě TAKOVOUTO techniku nechat "zvwítězit" - vlastně trochu o DVĚ třídy výš - to už je fakt :no:
Avatar - Ham.
17. 1. 2012 01:47
Re: Přímá konkurence
Nezlob se, ale tvůj psaný projev je čím dál větší chaos který už nejde číst. Dokonce bych to nazval volně poházená slova bez jakékoliv myšlenky. Prosím tě přečti si co jsi napsala a styď se. Nejde mi o obsah protože tomu nelze rozumět vzhledem ke zcela zmatené formě.

PPS: To byla asociace s tou technikou (která do té/oné třídy dnes prostě "NEPATŘÍ" - a v tom je na tom vwtechnika Superbu ve vyšší střední a vwtechnika v (super)luxusní třídě
PLUS - mne to prostě URÁŽí (a to DOSLOVA - a je úplně fuk jestli na tom voze je znáček škoda nebo .... prostě TAKOVOUTO techniku nechat "zvwítězit" - vlastně trochu o DVĚ třídy výš - to už je fakt
Avatar - Hammunasakra
17. 1. 2012 01:52
Re: Přímá konkurence
Ok - technika Bentley Mulsanne je (ve své třídě) "skoroostuda"
Technika předokolky škody Superb 2.0 Tdi (jako aktuálního VÍTĚZE mezi vozy VYŠŠí střední třídy) - je "úplněostuda" ;-)
V obou případech je to FAKT :no:
"Klasická finta" vw - důkladnější facelift vydávat za nový vůz v případě Bentley Mulsanne - NE"vyšla"
Rozdíl v kvalitě interiéru mezi GHOSTem a Mulsanne je asi jako rozdíl mezi jejich pořizovacími cenami - EXISTUJE ale je NEpodstatný
Ok? Je to už lepší? (Již) VŠE jasné? :-)
17. 1. 2012 02:21
Re: Přímá konkurence
Nevím, jak běžný zákazník, ale fanoušci značky jsou z motoru nadšeni. Jediný, který by podle nic měl Bentley mít. 4.0 TFSI jim moc nevoní. Jedině V8 6,75.
Avatar - Barrichello
17. 1. 2012 09:31
Re: Přímá konkurence
A on se jin někdo diví že preferují radši kalsickou V8ku???

Hlavně že když je to RR a Bentley je takový motor OK, v něčem jiným je to snad něco nepatřičného. Zajímavý.
17. 1. 2012 13:18
Re: Přímá konkurence
Kylie tu píše něco o zastaralé technice, která má původ bůhví jak daleko v historii.
Avatar - Hammunasakra
17. 1. 2012 16:43
Re: Přímá konkurence
Že byste (zrovna vy) NEvěděl o čem mluvím..? ;-)
PS: NEříkejte, že jste z Mulsanne (po technické stránce) "celý pryč" :-)
(vím že ne - už jste to i "komentoval" ;-)
17. 1. 2012 19:05
Re: Přímá konkurence
Nejsem, protože v rámci koncernu to umí i líp. Jak mám být unesený z toho, že nejluxusnější značka má horší techniku a technologii než Audi? Ale reakce Barrichella vyzněla tak, že nečetl diskuzi a myslel si, že mám něco proti motoru. Tak jsem reagoval, že tobě se na tom něco nelíbilo, a doufal jsem, že si diskuzi zkusí alespoň přečíst.
Avatar - Barrichello
18. 1. 2012 09:48
Re: Přímá konkurence
Ono to zřejmě bude tím, že zákazníci RR či Bentley sou konzervativní, takže chtěj osvědčenou techniku, což je atmosférická V8ka.
18. 1. 2012 15:08
Re: Přímá konkurence
Jenže motor v Mulsanne není atmosférický. ;-) Klasický motor, ale doplněný dvěma turbodmychadly. RR také nemá atmosféry, BMW atmosférické V12 už nedělá. Z D3 snad poslední atmosférický dvanáctiválec dělá Audi.
Avatar - Hammunasakra
17. 1. 2012 16:51
Re: Přímá konkurence
4.0 TFSi bude "bomba" do audi R8 :yes:
PS: Ale že NE-zajímá (-oslovuje) potencionální zákazníky RR či Bentley - to "dá rozum", ne? ;-)
Jsem "celá vedle" z motoru Alpina V8 4.4 Bi-turbo 507 PS 700 Nm - ale v Rolls(u)?
(prostě "praktiky"/finty, které "prochází" ve VŠECH "nižších" třídách tady "nějak NEfungují" ... naštěstí - si říkám já :-)
PS: A když BMW mohlo investovat a vyvinout DVA rozdílné 12-ti válce jen pro modely Rolls Royce, či ford V12 pro Aston Martin - u vw se mohli "obtěžovat" udělat jeden (nebo alespoň nový VELKO-OBJEMový V8 - určený JEN pro Bentley). Chápu že to je (velmi) náročné a drahé, ale ...ale motor co časem bude i v "běžných" AUDInách zákazník Bentley prostě NEchce..
.. a já ho ZCELA chápu!
17. 1. 2012 19:07
Re: Přímá konkurence
Mohl jsem napsat W12, ale nic by to na tom nezměnilo. Technika u mě začíná u motoru a to je prostě klasika. Víc mě tlačí jiné problémy. Navíc, s tímhle motorem jsem nejel, takže na něj nemám názor.

PS: Kolik V12 (V8) měl za sebou MB nebo BMW? A kolik VW? Do budoucna je tu nějaká šance, že dostanou svůj motor, ale nesázel bych na to. Záleží na prodejích. Audi pro Lamborghini motory vyvíjí. Porsche si je také dělá. Až budou vydělávat, tak jim to strýček Piëch možná dovolí. >:-[]
Avatar - Hammunasakra
17. 1. 2012 19:15
Re: Přímá konkurence
Myslím že (zatím) NEdovolí ;-)
On totiž teď VŠE NADřazuje "kvantitě" - jeho cílem je "vwyrábět nejvwíc" - a vše ostatní "zdržuje" = VEŠKERÉ "síly" koncernu v příštích letech MUSí být věnovány JEN (množstevnímu) růstu (naprosto OKRAJOVÉ "kvalitativně zajímavé" věci jako motor V12 doslova NEmají šanci - teď je na řadě KVANTITA :-|
17. 1. 2012 19:21
Re: Přímá konkurence
A proto vyvinuli V12 pro Aventador, že? Nebo celkem drahý monokok z uhlíkového kompozitu. Zajímavá logika.

BMW mělo roky na to vyvinout motor a platformu. Nemluvě o tom, že dodávali motory RR předtím. A nešlo jen o to, že by VW nestihl vyvinout svůj motor, ani by nestihli předělat auto pro nějaký z jejich. VW se muselo spokojit s Bentley, BMW jim mohlo způsobit ohromné ztráty.
Avatar - Hammunasakra
17. 1. 2012 19:34
Re: Přímá konkurence
Nepíše pod vaším NICKem teď Ham., nebo někdo takový? ;-)
Jinak "děkuji za optání", s logickým myšlením a analýzou NEmívám problémy :-)
PS: Jinak to z mé strany byla trochu "ironie" (ale JEN "trochu" ;-)
PPS: A "vykašlat" se na nové motory pro Bentley "není dobré" ale JDE to - kdyby se "vykašlali" na na nový motor u Lamborghini - Ferrari (které přišlo/přichází s DVĚMA NOVÝMI V12kami by jim "uteklo" že by ani stopy už nenašli.. :-)
.. tam prostě NEměli na výběr (ale kde to "jen trochu jde", tak tam je na pořadu dne množstevní RŮST, NE nové motorizace apod. - nicméně v tomhle "chodit", skvwěle "balancovat", to marketingoví machři od vw FAKT UMí :yes: ;-)
17. 1. 2012 19:47
Re: Přímá konkurence
Nečekám u Bentley nový motor příští rok, ale výhledově je to možné. Pokud se udrží v černých číslech a VW pojede podle plánu, tak je to reálné. Budou mu chtít zvedat prestiž. Kdyby Continental GT měl techniku na úrovni Audi, tak asi budu mít nového oblíbence. A motor W12 by mi v tom nepřekážel.

Na druhou stranu tenhle výhled je do dálky, kde už bude hodně alternativních pohonů. Takže těžko říct, co vlastně vymyslí.
Avatar - Hammunasakra
17. 1. 2012 20:16
Re: Přímá konkurence
Nu, MEGAloman Ferdinand BIG chybu jako při koupi RR & Bentley už (asi ;-) ) NEudělá - nicméně že teď je na prvním místě KVANTiTA, to opravdu NENí "tajemství".. :-)
.. a pak snad příjdou i "normální" postupy (třeba "prestižní" nový motor/-y pro Bentley atd. apod.)
PS: Mně by W (místo V) "překážel" - je fakt že jeho "faceliftovaná" verze je (zřejmě) MNOHEM lepší než ta původní, ale i tak "W" prostě NENí "V" a to "sloučení dvou VR6ti válců" místo vývoje "pořádného" V12 motoru považuji za jednu z NEJvětších "taktických/strategických" chyb jinak (skoro)geniálního marketingu ;-)
17. 1. 2012 21:04
Re: Přímá konkurence
Není to ideální, ale konečně jsem se dostal k tomu jej vyzkoušet a vůbec by mi nevadil. Z D3 je sice nejslabší, ale poslední atmosféra a navíc spotřeba byla celkem příjemná. Na dvanáctiválec. Snad nejnižší, kterou jsem s dvanáctiválcovou limuzínou zajel. Chod skutečně sametový. Dokonce jsem zapochyboval o V8 TDI. ;-) Pro Audi důstojný motor, pro Bentley je to už větší otázka. Jak jsem napsal dřív, víc mi vadí jiné věci. Chápu, že Bentley chce odkazovat na historii, a jsou věci, které z historie opravdu mám rád, ale u techniky mám rád špičku. RR má také hliníkový rám a karoserii. Je na čase pokročit.

Pokud nové CL bude hliníkové, tak má u mě Continental smůlu.
Avatar - Hammunasakra
17. 1. 2012 21:39
Re: Přímá konkurence
Vzhledem k tomu jak "dramatické" změny jsou připravovány "jen" pro příští E-Klasse, tak bych si na (hliníkové - nebo jinak "revolučně" zajímavé) budoucí CL (nebo-li S-Coupe) docela "vsadila" ;-)
PS: Jak už jsem psala, být jen "maličko menší", je to můj VŮZ č. JEDNA :yes: :-)
17. 1. 2012 22:20
Re: Přímá konkurence
Tak pokud radikálně překopou E, tak by mohlo být zajímavé E Coupé.
Avatar - Hammunasakra
18. 1. 2012 10:15
Re: Přímá konkurence
Tady si "nejsem jistá" - (z mého pohledu) by kupé "mělo" být o stupínek dál ("lepší") - nicméně zrovna u MB mají politiku C a E Coupe takovou (trochu) "divnou" :-|
Nevím jestli je to proto aby CL "ještě víc vyniklo", nebo proč - ale...
.. ale pokud pro "technický základ" příštího E Coupe použijí avizovanou techniku pro E řadu - PAK "by to zajímavé být MOHLO" :yes: :-)
18. 1. 2012 15:13
Re: Přímá konkurence
E je karoserií alespoň klasické kupé (bez B sloupku) na rozdíl od C a všech BMW a na rozdíl od CL, které je spíš dvoudveřový sedan (na kupé je moc velké, ale zase nemá B sloupek, je takové dost na hraně).

Jak říkáš, pokud ho postaví na technice E a design se mi bude líbit, pak by to byla zajímavá volba. CL je prostě zbytečně velké.
Avatar - Hammunasakra
18. 1. 2012 15:48
Re: Přímá konkurence
(hlavně) druhý odstaveček = ABSOLUTNí SOUHLAS :-)
Avatar - Ham.
17. 1. 2012 09:48
Re: Přímá konkurence
Ano teď je forma lepší, ale stačilo napsat:

Mulsanne i Superb považuji za špatná auta nebo technicky podprůměrná nebo jsou to šunky.

Každý by to pochopil a nebylo by co řešit neb každý rozumí, že cokoliv od VW může být v tvých očích leda tak podprůměrné, to nemusíš nijak složitě dokazovat.

Dokazuješ to totiž tak zmateně, že neznalý čtenář (byť zběhlý v autech) musí docela valit bulvy, když čte, že Superb je vítěz ve vyšší střední a zároveň je to ostuda. Promiň, ale to je stejná věta jako napsat, že Sáblíková je ostuda protože vyhrála olympiádu.
Avatar - Hammunasakra
17. 1. 2012 16:25
Re: Přímá konkurence
No že byste to měl kratší nebo nějak "výrazně lepší" od mé ("opravené") verze - to zas.. ;-)
Jinak VELMI ale opravdu VELMi špatný příklad! :-)
PS: Hele, a vy si FAKT jako myslíte že je předokolka SUPerb 2.0 Tdi jako NEJlepší vůz VYŠŠí střední třídy? >:-[]
(jinak "vše při starém", nejhorší brzdy, nejužší interirér - no on je neužší už třídu níž, takže.. ;-) mechanika komplet z vůzu o DVĚ třídy níž, levné závěsy, přední pohon.. prostě Superb 2.0 Tdi :-)
.. a já BLONDýna myslela že třeba JAGuar XF (jeden ze soupeřů) má (asi) "nejvyladěnější" podvozek, a (URČITĚ) NEJlepší převodovku (ZF 8°) a LEPŠí brzdy a ...le to - když se proti vám postaví vůz o třídu níž s horším motorem, brzdami, závěsy kol atd. - to NEstačí.. :-)
Avatar - Ham.
17. 1. 2012 16:43
Re: Přímá konkurence
PS: nikdy jsem nic takového neřekl, začala jsi to vykřikovat ty v dnešní diskuzi, 0:55, asi nějaké pohnutí mysli, cituji:

PPS: Slyšela jsem že Škoda Superb 2.0 Tdi už není jen NEJ vozem střední třídy (s jeho technikou), ale že aktuálně se stal dokonce NEJ vozem VYŠŠí střední třídy

Já žádné testy se zástupci D3 neznám, až na srovnání která jsem dával již v minulosti (fithgear) typu Ečko vs Superb, kde se ale jasně říká, že je to porovnání střední s vyšší střední a ve finále se srovnává užitná hodnota/náklady nebo podobný test (autozeitung) kde je opět Ečko a A6 a zase je upozorněno na to, že je to srovnání různých tříd z hlediska užitné hodnoty, nehledě na to, že Superb prohrál.

Mám pocit, že si vytváříš virtuální realitu, sama napíšeš v diskuzi o luxusních vozech, že sup je nejlepší auto vyšší střední bez toho, že bychom se byť jenom dotkli tématu vyšší střední nebo Superba a pak plácáš konstrukci .....hele a vy si fakt myslíte..... věřil byste..... a podobné nesmysly. Nezlob se, ale ty opravdu neumíš logicky diskutovat.
Avatar - Hammunasakra
17. 1. 2012 16:53
Re: Přímá konkurence
No, tak teď se superb 2.0 Tdi (ve vyšší střední) už NEjen "zúčastnil", teď už VYHRÁL ;-)
PS: Pardon - je mi (z té ULTRAdemagogie) trochu "šoufl", odcházím.. :-)
Avatar - Ham.
17. 1. 2012 16:59
Re: Přímá konkurence
jj, v některých věcech a některým lidem se nemá odporovat, běž na vzduch, třeba se ti uleví, hlavně se nesnaž náhodným chodcům namluvit, že sup porazil D3 ve vyšší střední a jaký je to škandál, asi by na tebe koukali divně a někdo by i mohl zavolat na 112/150/155/158.
Avatar - Hammunasakra
17. 1. 2012 17:13
Re: Přímá konkurence
Koukám že i mezi (jako)fandy do aut se najdou tací co 112 NEvolají na autora testu (já skoro ano), ale spíš na toho kdo "si dovolí předokolku superb 2.0 Tdi ve vyšší střední KRITIZOVAT" ;-)
17. 1. 2012 02:11
Re: Přímá konkurence
Můžu vědět, v čem je technika Mulsanne "předpotopní" či co jste měla na mysli ? :-) Ten motor má špičkové parametry a je spřažen, naprosto překvapivě, s vámi tolik obdivovanou 8-kvaltovou ZF. Nebo si myslíte, že při tradičním RR objemu to musí být tatáž 40 let stará konstrukce ? ;-)

Ono by to v podstatě stačilo, Mulsanne není koncipován jako závodnička, ale ekoteroristická lobby by ho stejně nepovolila... :-)
Avatar - Hammunasakra
17. 1. 2012 16:39
Re: Přímá konkurence
Ale jistě - myslela jsem KOMPLETní techniku vozu. ;-)
Po desetiletích kdy byl RR a jeho levnější "podznačka" Bentley JEDNA firma vyráběná na JEDNÉ lince - když technika zastarávala a zastarávala a prodeje padaly tak v "posledním vzepjetí sil" stvořili model Bentley Arnage - tehdy z "oturbeného" prastarého Rolls Royce motoru V8 6,761 litru dostali 373 kW a 1000 Nm - pak vw za 1500 milionů marek koupil Bentley (v domění že kupuje i RR) a ... a dnes tu máme (jako)nový TOP model značky Bentley - Mulsanne. Neboli (pře)"důkladně" faceliftovaný Bentley Arnage - komplet platforma + motor je "původní" - a asi i PROTO jsou prodejní číslíčka ... taková jaká jsou - v téhle třídě je to prostě asi stále ještě "trochu jinak" - než "tam dole" - kde tato "taktika" koncernu BĚŽNĚ "prochází" :-)
Ach a v téhle třídě se na "špičková číslíčka" už NE"hraje" - zde se vždy uvádělo "výkon dostatečný" (majiteli jde o něco JINÉHO než .. "číslíčka" výkonu či točivého momentu ;-)
PS: A v Mulsanne jsem NEjezdila, nicméně mrkněte na těch pár testů co se dá najít a krom TECHNICKÉ "zaostaloti" mu chybí (v této třídě) TO HLAVNí! Jeho jízda NENí tak "luxusní" jak by měla být - jakou nabízí (zcela nově postavené) modely Rolls Royce
17. 1. 2012 18:57
Re: Přímá konkurence
VW koupil RR se vším všudy (včetně maskota The Spirit of Ecstasy), kromě jména Rolls Royce a loga, které Vickers nikdy nevlastnil. Rolls Royce jako jméno a logo vlastnila firma vyrábějící letecké motory, která byla provázaná s BMW, takže jméno licencovali BMW, které s VW soupeřilo při odkupu od Vickers (a prohrálo). BMW také dodávalo motory RR a Bentley. Ani jeden nemohl vyrábět RR, ale BMW mělo výhodu - mohli s 12 měsíčním oznámením ukončit dodávky motorů, čímž by úplně znemožnili výrobu RR i Bentley - počítali s tím, že by VW během 12 měsíců nikdy nemohl vlastní motor vyvinout. Nakonec se dohodli, do roku 2002 BMW bude dodávat motory a dovolí VW používat jméno a logo RR, od roku 2003 s tím přestanou a BMW bude moci vyrábět vozy Rolls Royce.

Takže žádné domnění, BMW je prostě vydíralo.
Avatar - Hammunasakra
17. 1. 2012 19:10
Re: Přímá konkurence
On ne Ne NE - to si "špatně pamatujete", nebo jste si to ŠPATNĚ (nebo jen "část" z celku) přeložil! ;-)
17. 1. 2012 19:15
Re: Přímá konkurence
Představ si, že o tom mám někde knížku. Silver Seraph a Corniche V jsou RR, které vyráběli pod VW. Ostatně továrna v Crewe zůstala VW. Hádej, kde se vyrábí Bentley. :-)
Avatar - Hammunasakra
17. 1. 2012 19:29
Re: Přímá konkurence
Hádat NEmusím - vím :-)
Představuji si ... představuji si ... jo PŘEDSTAVILA jsem si to a věřím vám - že jí máte ;-)
Takže (asi) VÍTE jak to "od začátku do konce" BYLO :-)
Avatar - Hammunasakra
17. 1. 2012 00:50
Re: Přímá konkurence
Ok - takže spíš "osobní sympatie" (než technika) - v TÉTO "míře" mne to snad NEpotkalo, ale "chápu"..
17. 1. 2012 00:54
Re: Přímá konkurence
Jde o filosofii, zaměření. Vezmi si katalog u Rolls Royce a zkus se podívat na jejich nabídku "executive" konfigurací pro jízdu s řidičem. Ne něco na předvádění, skutečnou pojízdnou kancelář. Bentley ti EI concept vyrobí, když budeš chtít. Takže chybí jen křesla, větší prostor pro nohy a přepážka, aby řidič neslyšel citlivé rozhovory.

Samozřejmě, že to má jednoduché řešení. Na světě jsou snad desítky firem, které staví pojízdné kanceláře na podvozcích dodávek. Jen na podvozku Sprinteru jich staví hned několik. Jen to postrádá tu úroveň Maybachu - pro ty venku, uvnitř je to ještě o třídu dál. Že by ideální recept byl na ples v opeře Rolls Royce, na práci Sprinter? >:-[]
Avatar - Hammunasakra
17. 1. 2012 00:58
Re: Přímá konkurence
Po řidiči (zatím) NEtoužím a s technickou stránkou věci to u vw s Bentley Mulsanne TAK "přehnali" (vím že jim jinak "nové modely" co jsou vlastně jen "důkladněji faceliftované" spíš "procházejí", ale tady - "to přehnali" - to je tedy MŮJ názor), že "nějaké detaily do PLUSu" můj pohled na věc NEmohou změnit (a naštěstí alespoň v TÉTO "kategorii" se "hromadný" názor kupců SHODUJE s mým ... když už se NE"shoduje" ve všech těch kategoriích "nižších" :-)
PS: Do opery se dá jezdit i "skromnějšími" vozy, ale prévě image ROLLSu trumfnout jen tak NEJDE - a (nevím jak ostatním) MNĚ příjdou slova o "přetahování" kupců od Maybach k Mulsanne jako ... (hodně) ŠPATNÝ vtip ;-)
17. 1. 2012 01:10
Re: Přímá konkurence
Vidíš, já o řidiči už nějakou dobu přemýšlím (byť ne Maybachu). Nemohu řídit a pracovat najednou. Myslíš si, že si nechávají šejchové zabudovávat telekomunikační vybavení v hodnotě desítek milionů dolarů do svých letadel z plezíru? Musíš být v kontaktu. Reprezentaci Rolls Royce zvládá skvěle. Práci už tolik ne. U Maybachu (Mercedesu) to také dotáhl až Brabus s jejich business řadou - v případě Maybachu šlo spíš o update na novější technologie.

A všechno to není o práci. Fakticky chci jen připojení k internetu, velkou obrazovku (jednu), stoleček pro notebook, přepážku a pořádné křeslo. A jsem spokojen. Tak vypadá moje vysněná limuzína. Nepotřebuji integrované ipady, schované klávesnice a podobné blbosti.
Avatar - Hammunasakra
17. 1. 2012 01:25
Re: Přímá konkurence
Tak bezdrátový internet má i Citroën C5, sedačka je (mnohem) lepší než byste čekal... :-)
PS: Já beru auta sice "s láskou", ale současně "čistě pragmaticky" = na vůz s řidičem NEmyslím (na to mít NEbudu) - mne z této oblasti (čistě teoreticky) zajímá jaký bude RR Ghost (neb ten motor s tou převodovkou PŘITAHUJí mne ;-)
17. 1. 2012 01:26
Re: Přímá konkurence
Asi nemáš ani tušení, co myslím křeslem, že... [odkaz] Tohle chci v limuzíně. S masážní funkcí a odvětráváním.

A k čemu ti je internet, když nemáš šikovný stolek pro notebook? A8 to má lépe vyřešené.
Avatar - Hammunasakra
17. 1. 2012 01:29
Re: Přímá konkurence
Tak v Citroën C5 "jen" s "dýchající" kůži Criollo - ale SAMOZŘEJMĚ s masážní funkcí :-)
Tak v audi A8 je to o fous LÉPE vyřešené než v Citroën C5? KDO by to byl čekal? No ... nikdo není dokonalý :-)
PS: NE že by se mi to (odkaz) NElíbilo, ale ... to mne NE"láká" (asi cítím "že to už je moc" - tedy pro MNE, že na to mít stejně NEbudu..
(neb toto "míti" to je už trochu kategorie "na Veyron - a jeho provoz - míti" - a to jsme už probírali.. ;-)
PPS: A co myslíte tím křeslem celkem VÍM - tam u těch "šejků" jsem takovýmto vozem jela - JE to (velmi) "příjemné", ale ... ale "toť vše" - NEmám ambice "to vlastnit" (to už snad raději ten Veyron :-)
17. 1. 2012 02:34
Re: Přímá konkurence
A8 má stolky lépe vyřešené než Rolls Royce. Tak to bylo myšleno, že samotný internet je k ničemu. RR je má jako Bentley, což u dlouhého rozvoru není nic moc.

Masážní funkci má kde co. Sklápění a integrovanou opěrku pro nohy na obou zadních sedadlech... to je jiná. Pokud bych měl formulovat limuzínu mých snů, tak těhle pár bodů je prostě základ. A z vozů na trhu Maybach jako jediný splňuje. Jen si nechat u Brabusu dát lepší televizi, ale věřím, že by to Maybach zvládl sám, kdyby to člověk chtěl.

Jinak Maybach 62 (S/ Zeppelin) je pomalu kalibr Veyronu. Nikdy nemohli čekat, že se toho bude prodávat po tisíci kusech ročně. Leda by byli v té době v rauši. A 57 nejvíc uškodila zastaralost a podobnost s S-klasse. 62 mne uchvátila svou koncepcí, ale 57 by mi neprodali. Sice jí později dali do vínku jedno sklápěcí křeslo, protože to zákazníci chtěli (hodně moc), přesto je to hlavně větší a starší S-klasse.
Avatar - Parda71 (BMWfans)
17. 1. 2012 13:55
Re: Přímá konkurence
Kašlete na to, nejlepší britský aristokrat je stejně tohle [odkaz]
Já bych na zadním sedadle nevydržel, takže raději řídit sám tohle.
Avatar - Hammunasakra
17. 1. 2012 16:57
Re: Přímá konkurence
No - a já tohle (v "novém" balení, s "lepší" technikou) očekávám a na Rolls Royce Ghost Coupe PROTO (s napětím) čekám.. :yes: :-)
16. 1. 2012 17:45
Maybach vs. ostatní
Mě osobně připadne toto jednání přesně takový, jaký je sám VW koncern, co nejvíc, všude, všechno, moje, jenom my ap. Hrůza :no:
Rozbalit vlákno
29
Avatar - Astene
16. 1. 2012 19:26
Re: Maybach vs. ostatní
Viditelná snaha jít si za svým cílem je hrůza?
Avatar - Hammunasakra
16. 1. 2012 20:45
Re: Maybach vs. ostatní
NE (ale ty důsledky JO ;-)
Avatar - Astene
16. 1. 2012 21:35
Re: Maybach vs. ostatní
Těmi "hroznými" důsledky asi nemyslíte jejich úspěch, co? :-) Nepopulární ještě pochopím, ale nějaká nápověda, v čem je VW lehce agrasivní "manažerština" hrozná?
Avatar - Hammunasakra
16. 1. 2012 21:51
Re: Maybach vs. ostatní
Chtěla jsem napsat pár základních bodů ... ale TAK dlouhé příspěvky systém NEchce dovolit.. ;-)
17. 1. 2012 16:59
Re: Maybach vs. ostatní
Jen se nestyď. Určitě to bude zajímavé čtení.
Avatar - Hammunasakra
17. 1. 2012 17:09
Re: Maybach vs. ostatní
To je (Ham-ovi jsem před časem jeden z MNOHA odkazů dala - "reagoval" na to novou fotkou u svého NICKu - tak snad už raději NEee ;-)
Avatar - Parda71 (BMWfans)
16. 1. 2012 21:54
Re: Maybach vs. ostatní
Takže když někdo chce být v něčem nejlepší na světě, tak je to špatně? Asi jsi rád v šedi průměru, ale pochop, ne všichni jsou tací.
Avatar - theolli
16. 1. 2012 23:23
Re: Maybach vs. ostatní
Chtít můžou ale zatím se potácejí kvalitativně na úrovni Francouzkých aut!! Cenou nikoli!!! Mám na mysli VW group jako takový,žádný zázrak,spíš propadák!
Avatar - Hammunasakra
16. 1. 2012 23:31
Re: Maybach vs. ostatní
Mně nedávno VELMi pobavila "závěrečná" tabulka TÜV s "průměrnými" hodnotami za 11 let (Bůhvwí proč jako jediná na auto.cz NEzveřejněná ;-) ), kde "etalon" střední třídy dopadl HŮŘ než ... třeba Citroën C5 :-)
Avatar - theolli
17. 1. 2012 00:46
Re: Maybach vs. ostatní
Kylie,stačí si přečíst tohle!!! Náskok díky technice :-)
Avatar - Hammunasakra
17. 1. 2012 01:03
Re: Maybach vs. ostatní
Popravdě audi si NEstojí špatně (vážně ;-)
PS: Ale (skoro)špatně si OPRAVDU stojí vw Passat :-)
PPS: a OPRAVDU mne mrzí že tuto (jedinou) tabulku "zapomněli" zveřejnit ;-)
17. 1. 2012 07:17
Re: Maybach vs. ostatní
A muzu vedet proc te to mrzi?
Mas odkaz? Dej ho sem!
Avatar - Hammunasakra
17. 1. 2012 16:03
Re: Maybach vs. ostatní
No protože zveřejnit "jen to co se mi hodí" NENí "pěkné" (správné).. :no: :-|
..a "průměr" za desítku let je vlastně NEJlepší (nej"výmluvnější" tabulka - a zrovna TA (pvwoč asi) "chybí" ;-)
Nemám nedám - četla jsem je "komplet" jak byly vydány (ne "trhaně" jak zde byly zveřejňovány) a NEbylo to na webu..
(ono si "průměr" jistě může každý "spočítat"/projít všechny tabulky sám - ale ta "přehledná a jasná" tabulka (za 11 let?) byla ... taková "vwýmluvnější" :-)
PS: a MNE "potěšilo", že "můj" Citroën skončil (mírně) NADprůměrně, zatímco Pasat (mírně) PODprůměrně (kdyby je lidé vnímali alespoň - což by ODPOVÍDALO REALITĚ - jako cca "stejně spolehlivé".. ;-)
17. 1. 2012 07:15
Re: Maybach vs. ostatní
Ten propadak je jednim z nejvetsich vyrobcu (a tudiz i prodejcu) na svete.
Avatar - Hammunasakra
17. 1. 2012 16:04
Re: Maybach vs. ostatní
To už tak bývá - PROTO to (tak ráda) přirovnávám k hudbě (VĚTŠINA komerčně NEJůspěšnějších věcí byly jsou a jistě i budou ;-) ) pěkné ....
PS: A ne že by to v jiných oborech bylo nějak "záadně jinak" :-)
Avatar - Parda71 (BMWfans)
17. 1. 2012 13:52
Re: Maybach vs. ostatní
To tvrdíš ty. Dojmy většiny lidí či novinářů mluví jinou řečí. A prodejní čísla potvrzují, že to asi VW dělá dobře.
Avatar - theolli
17. 1. 2012 14:25
Re: Maybach vs. ostatní
PRODEJNÍ ČÍSLA HOVOŘÍ POUZE O KVALITNÍ MARKETINGOVÉ MASÍRCE VW,prodeje nic nevypovídají o kvalitě,nebo spíš nekvalitě VW!!
Kdyby byl prodej vazaný na kvalitu jezdí tu samá Toyota!
Avatar - Parda71 (BMWfans)
17. 1. 2012 16:27
Re: Maybach vs. ostatní
A řekl, resp. napsal jsem snad někdy něco takového??? Výmysly o nekvalitě a brakovistosti aut koncernu si vymysleli fanatičtí odpůrci VW. To není žádný fakt, ale váš dojem. A ještě dávat za rovinu francouzské auta. Seděl jsi někdy v Golfu? A meganu? Passat- Laguna? Nic?
Avatar - Hammunasakra
17. 1. 2012 17:00
Re: Maybach vs. ostatní
Já seděla v PASSATu a v Citroën C5 :-)
PS: A TÜV řeklo že jsou "v průměru za 11 let" cca STEJNí (Citroën nepatrně - doslova o pár míst - lepší) a já to vidím PODOBNĚ ;-)
Avatar - theolli
17. 1. 2012 20:34
Re: Maybach vs. ostatní
a ne jen TUV,JD POWER též ;-)
Avatar - Ham.
17. 1. 2012 21:45
Re: Maybach vs. ostatní
JD Power v EU pro VW resp. jeho značky nevychází nijak tragicky, určitě je na tom řada výrobců daleko hůř. Poslední místa mají předplacená jiní borci.

Itálie
[odkaz]
Německo
[odkaz]
UK
[odkaz]
Francie
[odkaz]
17. 1. 2012 22:25
Re: Maybach vs. ostatní
Zajímavý je výsledek Škodovky v Německu (jinam jsem nekoukal, je to pro mě referenční trh). Hodně dobré umístění. Vyšší, než jsem čekal.
Avatar - Ham.
17. 1. 2012 23:33
Re: Maybach vs. ostatní
Ještě zajímavější je výsledek v UK, tam je čtvrtá.
Avatar - Ham.
17. 1. 2012 22:55
Re: Maybach vs. ostatní
Pořadí JDP v evropských zemích je následující (součet ve všech 4 zemích kde se JD Power dělá):

1. MB, 2. Honda, 3. Audi, 4. Volvo, 5. Mazda, 6.Mini, 7.BMW, 8.VW, 9. Škoda, 10. Toyota, 11. Nissan, 12.AR, 13. Ford, 14. Citroen, 15. Kia, 16. Peugeot, 17. Hyu, 18. Seat, 19. Renault, 20. Opel, 21 Suzuki, 22. Fiat, 23 Chevi

Takže VW má jedinou "ostudnou" značku a to je Seat, samotné VW nebo Škoda jsou lepší než mainstream výrobci jako Toyota, Nissan, Ford, PSA, Renault, Opel nebo Fiat.
Avatar - theolli
17. 1. 2012 20:34
Re: Maybach vs. ostatní
říkáš že prodejní čísla hovoří jasně že to VW dělá asi dobře ,tak ti říkám že prodejní čísla nejsou vypovídající o kvalitě produktu a ted se to netýká jen VW či aut obecně!! Ale co si budeme povídat,tady je zakořeněno že VW je nejlepší,je kolem něho aura spolehlivosti,levných dílů a kdo má "love" bez Audi je nula!!!
To se mi líbí když mi někdo řekne,jé ty máš Hondu?? To bych nechtěl na to jsou drahý díly ne jen že díly nepotřebuji (kromě spotřebních) ale ony jsou cenově stejně jako kdejaká jiná značka jen někde je dražší ono jinde zase toto!
Žádní odpůrci nevymyslei báchorky o nespolehlivosti koncernu! Ona je to tvrdá realita ale hold někdo to vnímá,někdo to vnímat odmítá!
Není to ničí dojem je to poslední dobou fakt že VW je poruchovější než jiné lacinější "neprémiové" značky ale to ty asi nenapravíš! Samozřejmě to není o "brakovitosti" tak špatně na tom je snad jen nějaká čína ,určitě to má nějaký standard ale i tak na ostatní ztrácí!!
17. 1. 2012 21:35
Re: Maybach vs. ostatní
Tak nám ukaž, kde kdo píše, že je VW nějak vyjímečně spolehlivé, že jsou levné díly a kdo nemá Audi je nula. Přání otcem myšlenky, že.
17. 1. 2012 22:31
Re: Maybach vs. ostatní
Kde jsi vzal podklady pro to že VW je poruchovější než jiné značky?
Avatar - Parda71 (BMWfans)
18. 1. 2012 12:36
Re: Maybach vs. ostatní
Ano, dobrá prodejní čísla jsou zpětnou vazbou od zákazníků. Nesmíse to brát zase do extrému, v Ladě si to samé říci asi nemůžou. Co vlastně tvoří dobré podvědomí o značce, že je kvalitní? Diskuzní žvásty, nebo image výrobce? JD Power, TUV nebo podvědomí zákazníků? Odpověz si na to sám. A ještě jednou zdůrazňuji, že určitě není rovina dobré prodeje= dobré auto, jen si z toho člověk musí umět vzít ty správné informace.
Já nejsem VW fanatik, mám v oblibě úplně jiné typy aut a odlišné značky, ale ohledně mainstreamu je tohle jasná volba.
Že máš Hodnu je fajn. Na takové hospodské řeči a drahotě dílů a japonec na konec snad nemůžeš dávat. Já mám BMW a setkávám se s něčím podobným taky. Lidi jsou prostě blbí a u piva je každý brouk pytlík, to snad už víš, tak nevím proč se rozčiluješ.
Nicméně na své tvrzení v posledním odstavci nemáš podklady a tím pádem to jsou jen nepodložené řeči a bavit se v relativní rovině je jaksi o ničem.
16. 1. 2012 18:24
Rust RR
Teda tak raketovy rust behem 5 let, to je sidla. 5x vetsi prodeje za poslednich 5 let, to musi Bentley zavidet. takovym tempem RR Bentley brzo preroste...coz nevim, jestli je vlastne dobre, RR to zacina sekat jak Bata cvicky, za chvili bude na kazdem rohu >:-[]
Rozbalit vlákno
7
Avatar - Parda71 (BMWfans)
16. 1. 2012 21:55
Re: Rust RR
Až bude RR na každém rohu, tak si můžeme říct, že se to povedlo >:D :yes:
16. 1. 2012 22:36
Re: Rust RR
Ten podstatný růst je za dva roky a jmenuje se Ghost. Není to tak těžké si takhle navyšovat prodeje, ovšem je otázkou, jestli tím trochu nedevalvují to nejlepší z nejlepšího, protože Ghost ač samozřejmě pro naprostou většinu z nás je nepředstavitelný, tak snižuje úroveň a tím i prestiž RR...

Níž to ale moc nepůjde, tam už je mateřský BMW... ;-)
Avatar - Hammunasakra
16. 1. 2012 23:32
Re: Rust RR
Půjde to naopak "o fous výš", na Ghost Coupe (na kterém jsem HODNĚ "zvědavá" :yes: ;-)
Avatar - Barrichello
17. 1. 2012 09:28
Re: Rust RR
Po práglu jezdí černý Phantom coupe....už sem ho viděl několikrát
Avatar - Hammunasakra
17. 1. 2012 16:07
Re: Rust RR
Phantom má vlastně dokonce DVĚ verze coupe (myslím 2 dveřové karoserie) - ale to už je (na mne/pro mne) "moc" - zatímco Ghost..
(je dáááááleko - ale /dalekohledem/ je v dáli vidět.. :-)
Avatar - Barrichello
18. 1. 2012 09:49
Re: Rust RR
Já vím Drophead a Phantom coupe
Avatar - Hammunasakra
18. 1. 2012 10:11
Re: Rust RR
TĚŽKO rozhodnout které "se mi líbí víc" :-)
Drophead? ;-)
Avatar - Barrichello
17. 1. 2012 09:27
Mulsane
má jeden problém: přední světla. Absolutní hnus.

Být brunejský sultán co si nechává vše předělat nebo podobný pracháč tak jiný blatníky, jiný přední světla. Zbytek auta už je vcelku v poho.

I když víc se mi líbí starší modely Brooksland, ty už se ovšem nevyrábí...
Rozbalit vlákno
0