Novinky
Mě osobně připadne toto jednání přesně takový, jaký je sám VW koncern, co nejvíc, všude, všechno, moje, jenom my ap. Hrůza :no:
Viditelná snaha jít si za svým cílem je hrůza?
NE (ale ty důsledky JO 😉
Těmi "hroznými" důsledky asi nemyslíte jejich úspěch, co? 😄 Nepopulární ještě pochopím, ale nějaká nápověda, v čem je VW lehce agrasivní "manažerština" hrozná?
Chtěla jsem napsat pár základních bodů ... ale TAK dlouhé příspěvky systém NEchce dovolit.. 😉
Takže když někdo chce být v něčem nejlepší na světě, tak je to špatně? Asi jsi rád v šedi průměru, ale pochop, ne všichni jsou tací.
Chtít můžou ale zatím se potácejí kvalitativně na úrovni Francouzkých aut!! Cenou nikoli!!! Mám na mysli VW group jako takový,žádný zázrak,spíš propadák!
Mně nedávno VELMi pobavila "závěrečná" tabulka TÜV s "průměrnými" hodnotami za 11 let (Bůhvwí proč jako jediná na auto.cz NEzveřejněná 😉 ), kde "etalon" střední třídy dopadl HŮŘ než ... třeba Citroën C5 😄
Kylie,stačí si přečíst tohle!!! Náskok díky technice 😄
Popravdě audi si NEstojí špatně (vážně 😉
PS: Ale (skoro)špatně si OPRAVDU stojí vw Passat 😄
PPS: a OPRAVDU mne mrzí že tuto (jedinou) tabulku "zapomněli" zveřejnit 😉
PS: Ale (skoro)špatně si OPRAVDU stojí vw Passat 😄
PPS: a OPRAVDU mne mrzí že tuto (jedinou) tabulku "zapomněli" zveřejnit 😉
A muzu vedet proc te to mrzi?
Mas odkaz? Dej ho sem!
Mas odkaz? Dej ho sem!
No protože zveřejnit "jen to co se mi hodí" NENí "pěkné" (správné).. :no: 😐
..a "průměr" za desítku let je vlastně NEJlepší (nej"výmluvnější" tabulka - a zrovna TA (pvwoč asi) "chybí" 😉
Nemám nedám - četla jsem je "komplet" jak byly vydány (ne "trhaně" jak zde byly zveřejňovány) a NEbylo to na webu..
(ono si "průměr" jistě může každý "spočítat"/projít všechny tabulky sám - ale ta "přehledná a jasná" tabulka (za 11 let?) byla ... taková "vwýmluvnější" 😄
PS: a MNE "potěšilo", že "můj" Citroën skončil (mírně) NADprůměrně, zatímco Pasat (mírně) PODprůměrně (kdyby je lidé vnímali alespoň - což by ODPOVÍDALO REALITĚ - jako cca "stejně spolehlivé".. 😉
..a "průměr" za desítku let je vlastně NEJlepší (nej"výmluvnější" tabulka - a zrovna TA (pvwoč asi) "chybí" 😉
Nemám nedám - četla jsem je "komplet" jak byly vydány (ne "trhaně" jak zde byly zveřejňovány) a NEbylo to na webu..
(ono si "průměr" jistě může každý "spočítat"/projít všechny tabulky sám - ale ta "přehledná a jasná" tabulka (za 11 let?) byla ... taková "vwýmluvnější" 😄
PS: a MNE "potěšilo", že "můj" Citroën skončil (mírně) NADprůměrně, zatímco Pasat (mírně) PODprůměrně (kdyby je lidé vnímali alespoň - což by ODPOVÍDALO REALITĚ - jako cca "stejně spolehlivé".. 😉
Ten propadak je jednim z nejvetsich vyrobcu (a tudiz i prodejcu) na svete.
To tvrdíš ty. Dojmy většiny lidí či novinářů mluví jinou řečí. A prodejní čísla potvrzují, že to asi VW dělá dobře.
PRODEJNÍ ČÍSLA HOVOŘÍ POUZE O KVALITNÍ MARKETINGOVÉ MASÍRCE VW,prodeje nic nevypovídají o kvalitě,nebo spíš nekvalitě VW!!
Kdyby byl prodej vazaný na kvalitu jezdí tu samá Toyota!
Kdyby byl prodej vazaný na kvalitu jezdí tu samá Toyota!
A řekl, resp. napsal jsem snad někdy něco takového??? Výmysly o nekvalitě a brakovistosti aut koncernu si vymysleli fanatičtí odpůrci VW. To není žádný fakt, ale váš dojem. A ještě dávat za rovinu francouzské auta. Seděl jsi někdy v Golfu? A meganu? Passat- Laguna? Nic?
Já seděla v PASSATu a v Citroën C5 😄
PS: A TÜV řeklo že jsou "v průměru za 11 let" cca STEJNí (Citroën nepatrně - doslova o pár míst - lepší) a já to vidím PODOBNĚ 😉
PS: A TÜV řeklo že jsou "v průměru za 11 let" cca STEJNí (Citroën nepatrně - doslova o pár míst - lepší) a já to vidím PODOBNĚ 😉
a ne jen TUV,JD POWER též 😉
JD Power v EU pro VW resp. jeho značky nevychází nijak tragicky, určitě je na tom řada výrobců daleko hůř. Poslední místa mají předplacená jiní borci.
Itálie
[odkaz]
Německo
[odkaz]
UK
[odkaz]
Francie
[odkaz]
Itálie
[odkaz]
Německo
[odkaz]
UK
[odkaz]
Francie
[odkaz]
Pořadí JDP v evropských zemích je následující (součet ve všech 4 zemích kde se JD Power dělá)😒br />
1. MB, 2. Honda, 3. Audi, 4. Volvo, 5. Mazda, 6.Mini, 7.BMW, 8.VW, 9. Škoda, 10. Toyota, 11. Nissan, 12.AR, 13. Ford, 14. Citroen, 15. Kia, 16. Peugeot, 17. Hyu, 18. Seat, 19. Renault, 20. Opel, 21 Suzuki, 22. Fiat, 23 Chevi
Takže VW má jedinou "ostudnou" značku a to je Seat, samotné VW nebo Škoda jsou lepší než mainstream výrobci jako Toyota, Nissan, Ford, PSA, Renault, Opel nebo Fiat.
1. MB, 2. Honda, 3. Audi, 4. Volvo, 5. Mazda, 6.Mini, 7.BMW, 8.VW, 9. Škoda, 10. Toyota, 11. Nissan, 12.AR, 13. Ford, 14. Citroen, 15. Kia, 16. Peugeot, 17. Hyu, 18. Seat, 19. Renault, 20. Opel, 21 Suzuki, 22. Fiat, 23 Chevi
Takže VW má jedinou "ostudnou" značku a to je Seat, samotné VW nebo Škoda jsou lepší než mainstream výrobci jako Toyota, Nissan, Ford, PSA, Renault, Opel nebo Fiat.
říkáš že prodejní čísla hovoří jasně že to VW dělá asi dobře ,tak ti říkám že prodejní čísla nejsou vypovídající o kvalitě produktu a ted se to netýká jen VW či aut obecně!! Ale co si budeme povídat,tady je zakořeněno že VW je nejlepší,je kolem něho aura spolehlivosti,levných dílů a kdo má "love" bez Audi je nula!!!
To se mi líbí když mi někdo řekne,jé ty máš Hondu?? To bych nechtěl na to jsou drahý díly ne jen že díly nepotřebuji (kromě spotřebních) ale ony jsou cenově stejně jako kdejaká jiná značka jen někde je dražší ono jinde zase toto!
Žádní odpůrci nevymyslei báchorky o nespolehlivosti koncernu! Ona je to tvrdá realita ale hold někdo to vnímá,někdo to vnímat odmítá!
Není to ničí dojem je to poslední dobou fakt že VW je poruchovější než jiné lacinější "neprémiové" značky ale to ty asi nenapravíš! Samozřejmě to není o "brakovitosti" tak špatně na tom je snad jen nějaká čína ,určitě to má nějaký standard ale i tak na ostatní ztrácí!!
To se mi líbí když mi někdo řekne,jé ty máš Hondu?? To bych nechtěl na to jsou drahý díly ne jen že díly nepotřebuji (kromě spotřebních) ale ony jsou cenově stejně jako kdejaká jiná značka jen někde je dražší ono jinde zase toto!
Žádní odpůrci nevymyslei báchorky o nespolehlivosti koncernu! Ona je to tvrdá realita ale hold někdo to vnímá,někdo to vnímat odmítá!
Není to ničí dojem je to poslední dobou fakt že VW je poruchovější než jiné lacinější "neprémiové" značky ale to ty asi nenapravíš! Samozřejmě to není o "brakovitosti" tak špatně na tom je snad jen nějaká čína ,určitě to má nějaký standard ale i tak na ostatní ztrácí!!
Tak nám ukaž, kde kdo píše, že je VW nějak vyjímečně spolehlivé, že jsou levné díly a kdo nemá Audi je nula. Přání otcem myšlenky, že.
Ano, dobrá prodejní čísla jsou zpětnou vazbou od zákazníků. Nesmíse to brát zase do extrému, v Ladě si to samé říci asi nemůžou. Co vlastně tvoří dobré podvědomí o značce, že je kvalitní? Diskuzní žvásty, nebo image výrobce? JD Power, TUV nebo podvědomí zákazníků? Odpověz si na to sám. A ještě jednou zdůrazňuji, že určitě není rovina dobré prodeje= dobré auto, jen si z toho člověk musí umět vzít ty správné informace.
Já nejsem VW fanatik, mám v oblibě úplně jiné typy aut a odlišné značky, ale ohledně mainstreamu je tohle jasná volba.
Že máš Hodnu je fajn. Na takové hospodské řeči a drahotě dílů a japonec na konec snad nemůžeš dávat. Já mám BMW a setkávám se s něčím podobným taky. Lidi jsou prostě blbí a u piva je každý brouk pytlík, to snad už víš, tak nevím proč se rozčiluješ.
Nicméně na své tvrzení v posledním odstavci nemáš podklady a tím pádem to jsou jen nepodložené řeči a bavit se v relativní rovině je jaksi o ničem.
Já nejsem VW fanatik, mám v oblibě úplně jiné typy aut a odlišné značky, ale ohledně mainstreamu je tohle jasná volba.
Že máš Hodnu je fajn. Na takové hospodské řeči a drahotě dílů a japonec na konec snad nemůžeš dávat. Já mám BMW a setkávám se s něčím podobným taky. Lidi jsou prostě blbí a u piva je každý brouk pytlík, to snad už víš, tak nevím proč se rozčiluješ.
Nicméně na své tvrzení v posledním odstavci nemáš podklady a tím pádem to jsou jen nepodložené řeči a bavit se v relativní rovině je jaksi o ničem.
Teda tak raketovy rust behem 5 let, to je sidla. 5x vetsi prodeje za poslednich 5 let, to musi Bentley zavidet. takovym tempem RR Bentley brzo preroste...coz nevim, jestli je vlastne dobre, RR to zacina sekat jak Bata cvicky, za chvili bude na kazdem rohu >😒]
Ten podstatný růst je za dva roky a jmenuje se Ghost. Není to tak těžké si takhle navyšovat prodeje, ovšem je otázkou, jestli tím trochu nedevalvují to nejlepší z nejlepšího, protože Ghost ač samozřejmě pro naprostou většinu z nás je nepředstavitelný, tak snižuje úroveň a tím i prestiž RR...
Níž to ale moc nepůjde, tam už je mateřský BMW... 😉
Níž to ale moc nepůjde, tam už je mateřský BMW... 😉
Půjde to naopak "o fous výš", na Ghost Coupe (na kterém jsem HODNĚ "zvědavá" :yes: 😉
Po práglu jezdí černý Phantom coupe....už sem ho viděl několikrát
Phantom má vlastně dokonce DVĚ verze coupe (myslím 2 dveřové karoserie) - ale to už je (na mne/pro mne) "moc" - zatímco Ghost..
(je dáááááleko - ale /dalekohledem/ je v dáli vidět.. 😄
(je dáááááleko - ale /dalekohledem/ je v dáli vidět.. 😄
má jeden problém: přední světla. Absolutní hnus.
Být brunejský sultán co si nechává vše předělat nebo podobný pracháč tak jiný blatníky, jiný přední světla. Zbytek auta už je vcelku v poho.
I když víc se mi líbí starší modely Brooksland, ty už se ovšem nevyrábí...
Být brunejský sultán co si nechává vše předělat nebo podobný pracháč tak jiný blatníky, jiný přední světla. Zbytek auta už je vcelku v poho.
I když víc se mi líbí starší modely Brooksland, ty už se ovšem nevyrábí...
A ten design koukni se na to vickrat a zjistis ze je to hezci nez ta cina 😄 a je to i hezky...
Ono to vlastne vypada i luxusne. To je presne dukaz toho jak to vypada kdyz se toho chyti Cinan a kdyz se toho chyti Evropan
Já Maybachu nevěřil už na začátku, přišel mi za ty prachy až moc podobný S-klasse.
>😁 >😁 >😁
PS: NEkombinujte nějaké léky, nebo tak něco? 😉
PS: NEjde o "masovost", jde o to že Bentley Mulsanne NENÍ náhradou za Maybach 62 - sorry, ale "ani náhodou" 😉
PPS: KDYŽ už, tak Rolls Royce Phantom (já asi Drophead Coupe :yes: 😄
..a ceny to jen potvrzují - Mulsanne je cenovým (nepříliš úpěšným) soupeřem (levné) RR "masovce" GHOSTu 😉
Phantom náhradou také není, pojetí těch aut je diametrálně jiné, to že mají plus mínus stejné rozměry ještě nic neznamená.
[odkaz]
PS: Ta technika je "už moc" (to "nevypadá špatně" opravdu NE"vyřeší"
PPS: Slyšela jsem že Škoda Superb 2.0 Tdi už není jen NEJ vozem střední třídy (s jeho technikou), ale že aktuálně se stal dokonce NEJ vozem VYŠŠí střední třídy (i s tou svou "šířkou" a použitou technikou a brzdami a...le je NEJ - už i ve VYŠŠí střední - jo jo, fakt "NÁSKOK DÍKY ... čemuže? 😄
PS je tak zmatená věta, že vůbec nevím o čem mluvíš nebo na co reaguješ
PPS diskuze o RR, B a M a ty sem taháš nějaké své noční můry ze střední třídy, to už ti ten Superb vážně vlezl na mozek? Zvykni si, že C5 porazí vyjma Korejců kdokoliv a kdykoliv, už je to zastaralý model.
v interiéru je řada klasických detailů které se tam dobře hodí zkombinovaná s některými plastovými částmi a působí to nesourodě (klasika x moderna)
mechanické zavírání výstupů do kabiny provedené z nerezu kontra plastové čudlíky ovládání kontra jiné čudlíky provedené ze skla (opět velmi hezké),
automatické zavírání dveří které krásně funguje a jemně dovírá, ovšem otevírání se děje ručně s nutností použít neúměrnou sílu.
V jednom německém testu dokonce pomlouvali vysouvací Emily, že při vyjíždění z kapoty vrže.....
[odkaz]
Šlo mi o architekturu interiéru. Tu nic nezachrání, maximálně trochu zamaskuje.
PS: (ještě jednou 😉 ): Technika (jako)novinky Bentley Mulsanne je tak "nicmoc" (je to dle "jindy fungujících" zvyků koncernu vw jen "důkladnější facelift" - s technickým základem ... ani nevím kdy, ale OPRAVDU dáááááávno), že to u kupujících (zdá se) prostě NE"prošlo" ... a to že interiér (na vašem odkazu) "nevypadá špatně" - s tím nic nenadělá (to by totiž interiér GHOSTu musel být vysloveně , což samozřejmě NENí = prostě máte proti sobě dva vozy s podobnou kvalitou interiéru a VELMI rozdílnou technikou, za stejnou cenu - no možná ten rozdíl v ceně ODPOVÍDÁ rozdílu v kvalitě interiéru 😄
PPS: To byla asociace s tou technikou (která do té/oné třídy dnes prostě "NEPATŘÍ" - a v tom je na tom vwtechnika Superbu ve vyšší střední a vwtechnika v (super)luxusní třídě
PLUS - mne to prostě URÁŽí (a to DOSLOVA - a je úplně fuk jestli na tom voze je znáček škoda nebo .... prostě TAKOVOUTO techniku nechat "zvwítězit" - vlastně trochu o DVĚ třídy výš - to už je fakt :no:
PPS: To byla asociace s tou technikou (která do té/oné třídy dnes prostě "NEPATŘÍ" - a v tom je na tom vwtechnika Superbu ve vyšší střední a vwtechnika v (super)luxusní třídě
PLUS - mne to prostě URÁŽí (a to DOSLOVA - a je úplně fuk jestli na tom voze je znáček škoda nebo .... prostě TAKOVOUTO techniku nechat "zvwítězit" - vlastně trochu o DVĚ třídy výš - to už je fakt
Technika předokolky škody Superb 2.0 Tdi (jako aktuálního VÍTĚZE mezi vozy VYŠŠí střední třídy) - je "úplněostuda" 😉
V obou případech je to FAKT :no:
"Klasická finta" vw - důkladnější facelift vydávat za nový vůz v případě Bentley Mulsanne - NE"vyšla"
Rozdíl v kvalitě interiéru mezi GHOSTem a Mulsanne je asi jako rozdíl mezi jejich pořizovacími cenami - EXISTUJE ale je NEpodstatný
Ok? Je to už lepší? (Již) VŠE jasné? 😄
Hlavně že když je to RR a Bentley je takový motor OK, v něčem jiným je to snad něco nepatřičného. Zajímavý.
PS: NEříkejte, že jste z Mulsanne (po technické stránce) "celý pryč" 😄
(vím že ne - už jste to i "komentoval" 😉
PS: Ale že NE-zajímá (-oslovuje) potencionální zákazníky RR či Bentley - to "dá rozum", ne? 😉
Jsem "celá vedle" z motoru Alpina V8 4.4 Bi-turbo 507 PS 700 Nm - ale v Rolls(u)?
(prostě "praktiky"/finty, které "prochází" ve VŠECH "nižších" třídách tady "nějak NEfungují" ... naštěstí - si říkám já 😄
PS: A když BMW mohlo investovat a vyvinout DVA rozdílné 12-ti válce jen pro modely Rolls Royce, či ford V12 pro Aston Martin - u vw se mohli "obtěžovat" udělat jeden (nebo alespoň nový VELK😲BJEMový V8 - určený JEN pro Bentley). Chápu že to je (velmi) náročné a drahé, ale ...ale motor co časem bude i v "běžných" AUDInách zákazník Bentley prostě NEchce..
.. a já ho ZCELA chápu!
PS: Kolik V12 (V😄 měl za sebou MB nebo BMW? A kolik VW? Do budoucna je tu nějaká šance, že dostanou svůj motor, ale nesázel bych na to. Záleží na prodejích. Audi pro Lamborghini motory vyvíjí. Porsche si je také dělá. Až budou vydělávat, tak jim to strýček Piëch možná dovolí. >😒]
On totiž teď VŠE NADřazuje "kvantitě" - jeho cílem je "vwyrábět nejvwíc" - a vše ostatní "zdržuje" = VEŠKERÉ "síly" koncernu v příštích letech MUSí být věnovány JEN (množstevnímu) růstu (naprosto OKRAJOVÉ "kvalitativně zajímavé" věci jako motor V12 doslova NEmají šanci - teď je na řadě KVANTITA 😐
BMW mělo roky na to vyvinout motor a platformu. Nemluvě o tom, že dodávali motory RR předtím. A nešlo jen o to, že by VW nestihl vyvinout svůj motor, ani by nestihli předělat auto pro nějaký z jejich. VW se muselo spokojit s Bentley, BMW jim mohlo způsobit ohromné ztráty.
Jinak "děkuji za optání", s logickým myšlením a analýzou NEmívám problémy 😄
PS: Jinak to z mé strany byla trochu "ironie" (ale JEN "trochu" 😉
PPS: A "vykašlat" se na nové motory pro Bentley "není dobré" ale JDE to - kdyby se "vykašlali" na na nový motor u Lamborghini - Ferrari (které přišl👋přichází s DVĚMA NOVÝMI V12kami by jim "uteklo" že by ani stopy už nenašli.. 😄
.. tam prostě NEměli na výběr (ale kde to "jen trochu jde", tak tam je na pořadu dne množstevní RŮST, NE nové motorizace apod. - nicméně v tomhle "chodit", skvwěle "balancovat", to marketingoví machři od vw FAKT UMí :yes: 😉
Na druhou stranu tenhle výhled je do dálky, kde už bude hodně alternativních pohonů. Takže těžko říct, co vlastně vymyslí.
.. a pak snad příjdou i "normální" postupy (třeba "prestižní" nový motor/-y pro Bentley atd. apod.)
PS: Mně by W (místo V) "překážel" - je fakt že jeho "faceliftovaná" verze je (zřejmě) MNOHEM lepší než ta původní, ale i tak "W" prostě NENí "V" a to "sloučení dvou VR6ti válců" místo vývoje "pořádného" V12 motoru považuji za jednu z NEJvětších "taktických/strategických" chyb jinak (skoro)geniálního marketingu 😉
Pokud nové CL bude hliníkové, tak má u mě Continental smůlu.
PS: Jak už jsem psala, být jen "maličko menší", je to můj VŮZ č. JEDNA :yes: 😄
Nevím jestli je to proto aby CL "ještě víc vyniklo", nebo proč - ale...
.. ale pokud pro "technický základ" příštího E Coupe použijí avizovanou techniku pro E řadu - PAK "by to zajímavé být MOHLO" :yes: 😄
Jak říkáš, pokud ho postaví na technice E a design se mi bude líbit, pak by to byla zajímavá volba. CL je prostě zbytečně velké.
Mulsanne i Superb považuji za špatná auta nebo technicky podprůměrná nebo jsou to šunky.
Každý by to pochopil a nebylo by co řešit neb každý rozumí, že cokoliv od VW může být v tvých očích leda tak podprůměrné, to nemusíš nijak složitě dokazovat.
Dokazuješ to totiž tak zmateně, že neznalý čtenář (byť zběhlý v autech) musí docela valit bulvy, když čte, že Superb je vítěz ve vyšší střední a zároveň je to ostuda. Promiň, ale to je stejná věta jako napsat, že Sáblíková je ostuda protože vyhrála olympiádu.
Jinak VELMI ale opravdu VELMi špatný příklad! 😄
PS: Hele, a vy si FAKT jako myslíte že je předokolka SUPerb 2.0 Tdi jako NEJlepší vůz VYŠŠí střední třídy? >😒]
(jinak "vše při starém", nejhorší brzdy, nejužší interirér - no on je neužší už třídu níž, takže.. 😉 mechanika komplet z vůzu o DVĚ třídy níž, levné závěsy, přední pohon.. prostě Superb 2.0 Tdi 😄
.. a já BLONDýna myslela že třeba JAGuar XF (jeden ze soupeřů) má (asi) "nejvyladěnější" podvozek, a (URČITĚ) NEJlepší převodovku (ZF 8°) a LEPŠí brzdy a ...le to - když se proti vám postaví vůz o třídu níž s horším motorem, brzdami, závěsy kol atd. - to NEstačí.. 😄
PPS: Slyšela jsem že Škoda Superb 2.0 Tdi už není jen NEJ vozem střední třídy (s jeho technikou), ale že aktuálně se stal dokonce NEJ vozem VYŠŠí střední třídy
Já žádné testy se zástupci D3 neznám, až na srovnání která jsem dával již v minulosti (fithgear) typu Ečko vs Superb, kde se ale jasně říká, že je to porovnání střední s vyšší střední a ve finále se srovnává užitná hodnota/náklady nebo podobný test (autozeitung) kde je opět Ečko a A6 a zase je upozorněno na to, že je to srovnání různých tříd z hlediska užitné hodnoty, nehledě na to, že Superb prohrál.
Mám pocit, že si vytváříš virtuální realitu, sama napíšeš v diskuzi o luxusních vozech, že sup je nejlepší auto vyšší střední bez toho, že bychom se byť jenom dotkli tématu vyšší střední nebo Superba a pak plácáš konstrukci .....hele a vy si fakt myslíte..... věřil byste..... a podobné nesmysly. Nezlob se, ale ty opravdu neumíš logicky diskutovat.
PS: Pardon - je mi (z té ULTRAdemagogie) trochu "šoufl", odcházím.. 😄
Ono by to v podstatě stačilo, Mulsanne není koncipován jako závodnička, ale ekoteroristická lobby by ho stejně nepovolila... 😄
Po desetiletích kdy byl RR a jeho levnější "podznačka" Bentley JEDNA firma vyráběná na JEDNÉ lince - když technika zastarávala a zastarávala a prodeje padaly tak v "posledním vzepjetí sil" stvořili model Bentley Arnage - tehdy z "oturbeného" prastarého Rolls Royce motoru V8 6,761 litru dostali 373 kW a 1000 Nm - pak vw za 1500 milionů marek koupil Bentley (v domění že kupuje i RR) a ... a dnes tu máme (jako)nový TOP model značky Bentley - Mulsanne. Neboli (pře)"důkladně" faceliftovaný Bentley Arnage - komplet platforma + motor je "původní" - a asi i PROTO jsou prodejní číslíčka ... taková jaká jsou - v téhle třídě je to prostě asi stále ještě "trochu jinak" - než "tam dole" - kde tato "taktika" koncernu BĚŽNĚ "prochází" 😄
Ach a v téhle třídě se na "špičková číslíčka" už NE"hraje" - zde se vždy uvádělo "výkon dostatečný" (majiteli jde o něco JINÉHO než .. "číslíčka" výkonu či točivého momentu 😉
PS: A v Mulsanne jsem NEjezdila, nicméně mrkněte na těch pár testů co se dá najít a krom TECHNICKÉ "zaostaloti" mu chybí (v této třídě) TO HLAVNí! Jeho jízda NENí tak "luxusní" jak by měla být - jakou nabízí (zcela nově postavené) modely Rolls Royce
Takže žádné domnění, BMW je prostě vydíralo.
Představuji si ... představuji si ... jo PŘEDSTAVILA jsem si to a věřím vám - že jí máte 😉
Takže (asi) VÍTE jak to "od začátku do konce" BYLO 😄
Samozřejmě, že to má jednoduché řešení. Na světě jsou snad desítky firem, které staví pojízdné kanceláře na podvozcích dodávek. Jen na podvozku Sprinteru jich staví hned několik. Jen to postrádá tu úroveň Maybachu - pro ty venku, uvnitř je to ještě o třídu dál. Že by ideální recept byl na ples v opeře Rolls Royce, na práci Sprinter? >😒]
PS: Do opery se dá jezdit i "skromnějšími" vozy, ale prévě image ROLLSu trumfnout jen tak NEJDE - a (nevím jak ostatním) MNĚ příjdou slova o "přetahování" kupců od Maybach k Mulsanne jako ... (hodně) ŠPATNÝ vtip 😉
A všechno to není o práci. Fakticky chci jen připojení k internetu, velkou obrazovku (jednu), stoleček pro notebook, přepážku a pořádné křeslo. A jsem spokojen. Tak vypadá moje vysněná limuzína. Nepotřebuji integrované ipady, schované klávesnice a podobné blbosti.
PS: Já beru auta sice "s láskou", ale současně "čistě pragmaticky" = na vůz s řidičem NEmyslím (na to mít NEbudu) - mne z této oblasti (čistě teoreticky) zajímá jaký bude RR Ghost (neb ten motor s tou převodovkou PŘITAHUJí mne 😉
A k čemu ti je internet, když nemáš šikovný stolek pro notebook? A8 to má lépe vyřešené.
Tak v audi A8 je to o fous LÉPE vyřešené než v Citroën C5? KDO by to byl čekal? No ... nikdo není dokonalý 😄
PS: NE že by se mi to (odkaz) NElíbilo, ale ... to mne NE"láká" (asi cítím "že to už je moc" - tedy pro MNE, že na to mít stejně NEbudu..
(neb toto "míti" to je už trochu kategorie "na Veyron - a jeho provoz - míti" - a to jsme už probírali.. 😉
PPS: A co myslíte tím křeslem celkem VÍM - tam u těch "šejků" jsem takovýmto vozem jela - JE to (velmi) "příjemné", ale ... ale "toť vše" - NEmám ambice "to vlastnit" (to už snad raději ten Veyron 😄
Masážní funkci má kde co. Sklápění a integrovanou opěrku pro nohy na obou zadních sedadlech... to je jiná. Pokud bych měl formulovat limuzínu mých snů, tak těhle pár bodů je prostě základ. A z vozů na trhu Maybach jako jediný splňuje. Jen si nechat u Brabusu dát lepší televizi, ale věřím, že by to Maybach zvládl sám, kdyby to člověk chtěl.
Jinak Maybach 62 (S/ Zeppelin) je pomalu kalibr Veyronu. Nikdy nemohli čekat, že se toho bude prodávat po tisíci kusech ročně. Leda by byli v té době v rauši. A 57 nejvíc uškodila zastaralost a podobnost s S-klasse. 62 mne uchvátila svou koncepcí, ale 57 by mi neprodali. Sice jí později dali do vínku jedno sklápěcí křeslo, protože to zákazníci chtěli (hodně moc), přesto je to hlavně větší a starší S-klasse.
Já bych na zadním sedadle nevydržel, takže raději řídit sám tohle.