Dieselová verze Land Cruiseru V8 se do Evropy zatím dodávala ve 3 různých nastaveních podle kvality nafty, která se v té které zemi prodává.
Na západ od našich hranic se prodává verze s 210kW, ve Střední Evropě, (tedy i u nás, i když podle ceny by naše nafta měla být asi nejlepší na světě) verze se 195kW, no a na východě, Ukrajina, Rusko, verze se 170kW.
Ještě složitější je to:
275900-002# 89661-60F60 AT, Europe
275900-003# 89661-60F70 AT, Australia, Russia
275900-004# 89661-60F80 AT, General, Middle East
275900-005# 89661-60F90 AT, General
275900-006# 89661-60G00 AT, EGR, General
275900-007# 89661-60G10 AT, General, Middle East
275900-008# 89661-60G20 MT, General
275900-009# 89661-60G30 MT, EGR, General
Výkony se mohou lišit u AT a MT, jinak specifikace pro lepší a horší naftu jsou jen 2, takže to na 3 výkony moc nevypadá.
spravnej land cruiser ma mit manual,jinak je to o nicem.tohle podle me neni snad ani LC.LC je uz jen 105 a 70 series.myslim ale ze 105 se uz taky nevyrabi,takze uz jen 76,78 series :-!
Ale chlapci, kto z Vas to vyskusal :-) Hocikedy si to rozdam ja s mojim automatom s tvojim manualom a uvidime. Ale verim, ze ak si to este neskusal tak ta modla o manualoch ti oci zalepi. Mnohy kamosi neverili, ale ked moja zena presla to co oni s manualom nie tak museli uznat, ze sa da, da, da. Takmer vsetci ked sa povozili tak im spadla sanka. Pozor nie extra extrem s velkymi skalami a pod., ale vsetko kam som sa pustil je zdolane....