Testy
Přihlásit pro přidání komentáře
Bubáq
Sportu po celou dobu, co testy tohoto vozu sleduju. Docela mě zajímá, kdo rozhoduje o zařazení všelijakých dotykových, MMI, iDrive nebo kýho čerta jakých ovládacích systémů výbavy vozu... Oni to snad nejsou řidiči?! A bohužel kupující nemá ani volbu, prostě dostane dotykovou obrazovku a dodavatel se ještě tváří, že je to skvělá výbava za málo peněz... Fuj, jak neřidičské! Bojím se, že řešení začínají ovlivňovat požadavky čínských a suadských trhů. I když- loni čínský trh rostl nepříliš, snad si výrobci vzpomenou, že nejvěrnější a nejvyspwlejší zákazníky mají tady doma, v Evropě ;-\
Georgino
Co konkrétně vadí na kvalitě dílenského zpracování, že má tak nízké hodnocení?V autě této kategorie by mě to od koupě dost odrazovalo
Pokud si vezme redaktor za benchmark toto
[odkaz]
tak je asi 7 bodů maximum co lze přidělit tomuto
[odkaz]
[odkaz]
tak je asi 7 bodů maximum co lze přidělit tomuto
[odkaz]
no mne pride viac user friendly interier v RR
Tak tady podle mne RR vítězí. To Porsche působí jako pouťová atrakce.
Ovládání dotykového displaye jsem u RR nezkoušel, ale snad to nebude horší než to v Octavii II, tam opravdu za jízdy přeladit rádio nebo zadat navigaci nejde.
Ovládání dotykového displaye jsem u RR nezkoušel, ale snad to nebude horší než to v Octavii II, tam opravdu za jízdy přeladit rádio nebo zadat navigaci nejde.
No pozor ,to za prvé nemá nic společného s kvalitou zpracování. Spíše jako s ergonomií a dizajnem interiéru. Pod pojmem dílenské zpracování si představím něco jako kvalitu materiálů , lícování dílů , vrzavost 😄 a podobné. To z fotky těžko posoudit.
Nicméně ergonomie ovládání v nových premiových vozech je šílenááá 😄 A je to z kraje i dost nebezpečné ,než se s tím člověk sžije. Naopak RR má podle mého názoru vše přehledné a po ruce.
Nicméně ergonomie ovládání v nových premiových vozech je šílenááá 😄 A je to z kraje i dost nebezpečné ,než se s tím člověk sžije. Naopak RR má podle mého názoru vše přehledné a po ruce.
Přiznám se, že bodové hodnocení ne zcela úplně chápu. Pokud pominu specifikum dotykové obrazovky, je RRS kvalitou materiálů, sesazením a pocitem z ostatních ovládacích prvků na úrovni německých konkurentů.
Stejně tak motor odpovídá svými vlastnostmi všemu, co se v dané kategorii (176-195kw) vyskytuje. Jízdní vlastnosti jsou na všeobecném levelu D3 a pro mě třeba příjemnější než u Q7.
Stejně tak motor odpovídá svými vlastnostmi všemu, co se v dané kategorii (176-195kw) vyskytuje. Jízdní vlastnosti jsou na všeobecném levelu D3 a pro mě třeba příjemnější než u Q7.
Dopr..., Pavle, v so tě čekám, po třech zatáčkách v X5 budeš větu o všeobecném levelu Sportu v jízdních vlastnostech okamžitě odvolávat, to je naprosto jiná dimenze. Jízdně zamázne sporta z německých suv naprosto všechno. Rád věřím, že ta převodovka mu velmi pomohla, jenže pořád je to jen dotažení se na konkurenci, a jestli v jedné větě (v testu) šermují špičkovým tvouturbem, pak se ptám, proč se ve druhé neptají, jak to, že ta špičková technika nemá verzi s 220+ kW jako konkurence, ale dává pouze to, co u Němců jednoturbové verze. Zamontována do mastodonta je pak logicky pomalejší a užranější. Já fakt nevidím u toho auta naprosto nic na zvednutí palce vyjma jeho designu zevnějšku a velmi stylového vnitřku. 😉
Vytahuješ kulomet kde se střílí pistolema 😉 . X5 je všeobecně to nej ve třídě co se podvozku týče a schválně jsem psal o kategorii kolem 250 koní, kam RRS míří, výš kupodivu nenabídne nic (přestože by neměl být problém přihodit i o 20-30koní silnější verzi).
Motor a sladění s převodovkou je bezesporu lepší než GL350CDI (nový ML jsem neřídil) a houpavost podvozku, nebo při přitvrzení naopak prkennost není v žádným případě jako u "géelka". Přímý srovnání s Q7 nešlo udělat, přesto co si vybauju z pár stovek km s FL verzí působila na mě podstatně víc mastodontně a míň ovladatelně než tohle o půl tuny těžší monstrum.
Každopádně to není o tom, že by někdo jedenatřičtvrtě míče při nákupu RRS vyhodil de facto oknem jen kvůli tomu, že nekoupil německou konkurenci. Nebo tak to aspoň subjektivně vidím já 😉 .
P.S.: U x5 je snad nejvíc překvapující, že přesto jak pořád působí bude příští zimu nová generace.
Motor a sladění s převodovkou je bezesporu lepší než GL350CDI (nový ML jsem neřídil) a houpavost podvozku, nebo při přitvrzení naopak prkennost není v žádným případě jako u "géelka". Přímý srovnání s Q7 nešlo udělat, přesto co si vybauju z pár stovek km s FL verzí působila na mě podstatně víc mastodontně a míň ovladatelně než tohle o půl tuny těžší monstrum.
Každopádně to není o tom, že by někdo jedenatřičtvrtě míče při nákupu RRS vyhodil de facto oknem jen kvůli tomu, že nekoupil německou konkurenci. Nebo tak to aspoň subjektivně vidím já 😉 .
P.S.: U x5 je snad nejvíc překvapující, že přesto jak pořád působí bude příští zimu nová generace.
Jenže tomu kulometu se jízdně vyrovná jak cayenne tak touareg, s novým ml jsem tu čest ještě neměl, ale nemám pochyb. Vezmu-li z těch tří právě touarega, který může být také více terénně zaměřen, pak Sport vedle něj neobstojí v žádném směru. Už jsem to říkal, mě se to auto líbí, problém je, že nahlíženo prismatem konkurence nefunguje. Ono totiž nefunguje ani v rámci své značky, neumí nic víc než disco ani nemá auru klasického range, k čemu to auto mezi RR a discem vlastně je, jakou roli má hrát? Z názvu plyne, že záměrem měl být SPORT, tedy mrštná varianta Range, a tady je nutno přiznat, že to je věc, kterou Range Rover prostě neumí, možná jen zatím. 😉
Podívej se na to takto: RRS je něco jako X6. Oba neumí nic víc navíc oproti vozům, ze kterých vyšly. Co zde platí je jednoznačně design. U X6 je to jasně viditelné, u RRS méně, ale je to tam. O tom to je.
Georgino
V tom případě je to špatná ergonomie a ne zpracování
Asi ano, ale zřejmě autorovi nesedí obecně dotyková obrazovka, nicméně většinu funkcí, které potřebuje ovládá na volantu.
Stejně tak prostor na zadních sedadlech ohodnotit známkou 4 mi přijde jaksi velmi příkrým hodnocením.
Stejně tak prostor na zadních sedadlech ohodnotit známkou 4 mi přijde jaksi velmi příkrým hodnocením.
Já jsem měl za sebe problém se ve sportu nasoukat, neříkám sednout, nemluvě o kufru, obecně jde-li o prostor, byl bych rád i za tu čtyřku.
positivemind
Tedy, co tu zase někteří předvádí, to je až do nebe volající. Rád bych připomenul pár důležitých faktů😒br />
1) Hodnocení testéra je subjektivní
2) Plky a plky - prostě plakátovci. Sedněte si, jezděte s tím měsíc, pak plkejte.
3) Spotřeba - stejně jako u nedávno testovaného Discovery se stejným motorem a stejnou převodovkou
4) RRS je plně konkurenceschopné auto a je na každém, jestli si ho zvolí nebo ne
Jirku Červenku mám rád, hodnotil na autowebu, líbí se mi jeho přístup k testům. Ale už jen protože je hodnocení SUBJEKTIVNÍ (vyjma toho prostoru, no), nedělám z toho závěry, jako někteří e😜erti tady.
1) Hodnocení testéra je subjektivní
2) Plky a plky - prostě plakátovci. Sedněte si, jezděte s tím měsíc, pak plkejte.
3) Spotřeba - stejně jako u nedávno testovaného Discovery se stejným motorem a stejnou převodovkou
4) RRS je plně konkurenceschopné auto a je na každém, jestli si ho zvolí nebo ne
Jirku Červenku mám rád, hodnotil na autowebu, líbí se mi jeho přístup k testům. Ale už jen protože je hodnocení SUBJEKTIVNÍ (vyjma toho prostoru, no), nedělám z toho závěry, jako někteří e😜erti tady.
PS: Je to - jen tak mimochodem - NEJBEZPEČNĚJŠí vůz na trhu (dle "důsledků reálných havárií" 😉
PPS: A krom FENOMENÁLNí (prostě dnes NEJlepší) převodovky jste zapomněl i na VELMI dobrý motor 😄
(moc) "sympatické" auto - i za "2M" 😉
PPPS: Ale "ještě zajímavější" asi bude blížící se DRUHÁ generace (postavená již na "opravdové" platformě Range ROVERu :yes: 😄
PS: Ale svezte se s ním 😉
PPS: Nejlépe s verzí Range Rover Sport Supercharged (V8 5.0 510 PS :yes: 😄
Nicméně slova o "zaoceánském parníků" by NE zcela seděla ani kdyby jste přestoupil z Caparo T1 - natož z jakéhokoli "normálního" auta 😄
Prostě tohle auto MÁ "své" - a v kombinaci s (vůbec ne špatným) dieslovým bi-turbo třílitrem a ZF s 8° to určitě NEbude nijak hrozné ani se spotřebou..
PS: A ta připravovaná nová generace by MOHLA být "opravdu zajímavá"...
100l nádrž je u tohoto auta krutě poddimenzovaná.
Neřídil jsem jej, ale viděl jsem jej někdy okolo podzimu 2010 v Mostě, měl na dveřích samolepky autotipu a světa motorů a tuším Primy a redaktoři se s ním snažili zajet pár rychlých koleček. Pro benzin museli opravdu po nějakých 20-30 minutách ostré jízdy, tedy ostré, no, po rovince zrychlení tak na úrovni A6 3.0 TDI takže nic z čeho by člověk padal na záda a zatáčky ty byly jednak s náklonem právě ztroskotané Costa Concordia přičemž cokoliv než pomalu znamenalo výsun auta ze zatáčky a jízda tím pádem vypadala před zatáčkou plné brzdy skoro na nula, za zatáčkou co to dá a při takové jízdě samozřejmě první zvadly brzdy takže to bylo chvíli velmi efektní v závojích kouře nicméně vzápětí měli hoši po ježdění protože dalších 20 min. brzdy chladly v depu. Pak asi neměli na dalších 200l benzínu a protože okolo se nacházelo pár lidí s běžnými auty na okruh a dobře se bavili jejich počínáním tak test skončili. To mi celkem stačilo na udělání si obrázku, takže skutečně po jízdě touto obludou netoužím. Ne že bych X5 nebo Cayenne považoval za sportovní auta, ale proti tomuto jsou to baletky ve vrcholné scéně labutího jezera.
S tím porovnání s Caparem T1 jsi to hodně přestřelila, neznám neohrabanější auto než toto mimo mikrobusů, autobusů a náklaďáků, no možná jsem teď některé dodávky docela podcenil.
Já tedy mnoho mikrobusů, autobusů či náklaďáků a dodávek co v zatáčce zvládnou 3,5 g NEznám.. A většina z nich za 5 a půl vteřiny NEjede 160 km/h 😉
No a nejspíš NEmá 1045 koní na tunu 😄
No a takhle nějak se Caparo T1 na úzkých (skoroanine)silničkách ovládá a takhle (že prý tak na 50% ) jezdí... (je to tedy jen "reklamní blbůstka..)
[odkaz]
PS: No a vzít (jakýkoli) vůz typu Range Rover Sport na okruh to může jen.. 😉
CO asi tak "čekali"? 😄 Že NEzavolili nějaké BLONDýně (a nezeptali se) - mohli UŠETŘIT za pár nádrží benzínu! 😉
Ale vážně: VÁŽNĚ tohle "vymyslí" JEN chlap(i) 😄
ML RR-S či cokoli podobného SKVĚLE zvládne silničku, louku, sníh i RYCHLOU jízdu dálnicí - ale POCHOPITELNĚ ne okruh (to zrovna tak na ten okruh můžete vyrazit s CITROËNem C6 nebo Rolls Royce Phantom a říct - NEpoužitelné klumpry s "otřesným" podvozkem - to seat Ibiza Cupra, to je "jiná liga" >😒]
Doplňková otázka: FAKT byste (i přes ty výsledky na okruhu) raději byl majitele Seatu Ibiza než RR Phantom? 😉
Doplňková odpověď: Já jakožto BLONDýna NEpotřebuji RR-S testovat na okruhu - VÍM jaké jsou jeho "klady" (i zápory) a ve výsledku JE "mi sympatický" (a myslím že ta příští generace by opravdu MOHLA být "superzajímavá" 😄
Majitelem Phantoma bych chtěl být, ale asi jen z důvodu hromadění majetku a řekněme z lásky k autům se na něj dívat v garáži, určitě ne z důvodu řidičských zážitků, na to jsou zcela jiná auta.
Ok - tak to ano 😄
Přiznávám že Phantom je na mne "už moc" (tedy NE že bych ho NEchtěla 😉 ), ale tahle "úroveň" je prostě už příliš "vysoko" (já bych si jako "reálné" MAXimum představovala asi Mercedes S-Coupe .. pokud bude menší než současné CL) + k tomu něco jako budoucí Range Rover + asi Ferrari FF a možná by stačila dokonce i "obyčejná" 911ka (ta nová - trochu "větší" má mé sympatie a LÍBÍ se mi :yes: 😄
[odkaz]
[odkaz]
Jestli máš nějaké další dotazy tak se klidně zeptej.