Testy
Přihlásit pro přidání komentáře
pinguone
..je omladina a mlade sportovne zalozene damy, takze ten test je jaksi mimo... >:-[]
Test je napsaný dobře...jak uvedl GTI..nebýt toho, že je ten test dobře napsán, tak bych jej taky nečetl až do konce
..ja netvrdim ,ze je test napsan spatne ,ja tvrdim ,ze je mimo , at to necha otestovat nejakou zenskou... >:D
Ten test je napsaný s jasným předsudkem, že tohle musí být silniční reinkarnace Loebova WRCčka (a buďme upřímní, kdo z nás by se nechtěl tím autem někdy projet, byť třeba na sedačce navigátora). Pak samozřejmě totálně propadl ve všech směrech. Mně se více líbí náhled J. Clarksona, který to auto bere jako rádoby WRCčko, se kterým občas o víkendu zablbneš a po zbytek roku budeš v pohodě jezdit pro rohlíky, zatímco sousedům se bude pravidelně blokovat krční páteř. A v tom je to auto podle mého velmi dobré, i když s trochu přehnanou cenovkou...
A to si myslím i když jsem konzerva a oranžovou barvu bych nechal jen na těch kolech, polepy by letěly úplně... ;-)
A to si myslím i když jsem konzerva a oranžovou barvu bych nechal jen na těch kolech, polepy by letěly úplně... ;-)
figurka
Tady mám pocit, že Citroen příliš zatlačil na pilu a navíc ještě u nesprávného kusu dřeva. Standartní DS3 považuji za výbornou stylovku. Jako alternativu k Mini. Zde ale stylovost spadla do úrovně kýče a navíc není vyvážena plnohodnotným protikladem nadšení. Jako výborný příklad může sloužit již zmíněné Clio RS. Ano, má agresivní bodykit poplatný agresivně sportovní době. Ale tento dojem je podpořen řidičskou zábavou bez kompromisů. U DS3 Racing bych si bez výčitek dovedl představit méně ultimativní nastavení a ne tak výrazný důraz na řidičské emoce (což se vlastně i koná). K tomu bych ale čekal vyváženější design, který by se více hodil k řadě DS. Tedy luxusnější, stylovější TOP od Citroenu. Ne prvoplánovité strhávání pozornosti okolí.
Faktor ceny je jen třešnička na dortu od pejska a kočičky. Kdo by měl být zákazník ? Dobře situovaná mladá dáma ? Možná tak Šárka Pančochová, ale seriózní dáma ? Mladý "bejček", který chce stylovost a jezdit pro zábavu ? Když je zde JCW, Clio RS, Scirocco.... Pro jedince opravdu zaměřené na jízdu ani radši nezmiňuji Genesis Coupe V6 (který mi mimochodem připadá 100x vyváženější a stylovější).
Troufnu si předpovědět, že i ten Genesis by mohl mít větší úspěch než tento pestrobarevný galský kohoutek.
Faktor ceny je jen třešnička na dortu od pejska a kočičky. Kdo by měl být zákazník ? Dobře situovaná mladá dáma ? Možná tak Šárka Pančochová, ale seriózní dáma ? Mladý "bejček", který chce stylovost a jezdit pro zábavu ? Když je zde JCW, Clio RS, Scirocco.... Pro jedince opravdu zaměřené na jízdu ani radši nezmiňuji Genesis Coupe V6 (který mi mimochodem připadá 100x vyváženější a stylovější).
Troufnu si předpovědět, že i ten Genesis by mohl mít větší úspěch než tento pestrobarevný galský kohoutek.
o tom nepochybuj...auto jako Genesis nikdo v dané cenové relaci nevyrábí...od Hyundai to by mohlo být trefa do černého...ovšem: subaru a toyota jsou na cestě :yes: :yes:
Já ten Genesis hodnotím hlavně v kontextu předmětného DS3 Racing. "Samostatně" ho vídím více jako image maker značky než jako hráče, který nějak zásadně zamíchá těžko definovatelnou kategorií, kde se pohybuje.
každé auto podobného ražení je pro dotyčnou automobilku image maker... ;-) stojí na obrovských kolech uprostřed autosalonu...zákazník se rád podívá...a pak putuje směrem k i30 >:D stejnou funkci má například suzuki kizashi...alespoň u nás...co vím tak v japonsku i USA se relativně dobře prodává...aby ne jde o celkem praktické a schopné auto...u Genesisu nevím neměl jsem možnost se svést takže spoléhám jen na testy...kteří ho ukazují v relativně dobrém světle...zákazník co uvažuje o podobném autě do milionu, chce náhon na správná kola a nechce HH tak moc možností nemá... :yes:
gld
S tou cenou prestrelili. Zvlášť za auto, ktoré akoby samé nevedelo na ktorú kartu to hrať. V oblasti hot-hatch ho rozstrelí výpredajové clio rs, v oblasti štýlu zase mini.
Ale v západnej európe si to kupcov nájde, zvlášť ak je to limitka. Rozumne uvažujúci jedinec v tunajších zemepisných šírkach by bral klasické DS3 a potom si ho podľa vlastného vkusu nechal ovešať. Alebo tiež nie.
Ale v západnej európe si to kupcov nájde, zvlášť ak je to limitka. Rozumne uvažujúci jedinec v tunajších zemepisných šírkach by bral klasické DS3 a potom si ho podľa vlastného vkusu nechal ovešať. Alebo tiež nie.
Bristol
v této kombinaci je dle mého hloupost...stejně jako ostatní DS...dle mého citroen šlápl vedle...postavil drahá auta...ale bohužel nenabízej vůči svým obyčejným dvojníkům tolik navíc aby ospravedlnilo tu nehoráznou cenovku...trochu mi to připomíná marže za audi A1...a hlavně S1...příliš nudné auto za příliš mnoho peněz...ale audi má alespoň jméno a premiový nádech...DS3 racing je jen kýčový vánoční stromeček pro exotunery
Přesně tak. Ta oranžová by mi v exteriéru nevadila, ale v interiéru? Přijde mi to extrémně nevzhledné, působí to strašně levně. Takže jednoznačně Mini, Clio RS a nebo je tu Astra GTC, která je podle testů zatraceně dobrá, i když se tak úplně o HH nejedná, ale svým projevem se mu GTC blíží. Navíc se lze domnívat, že za podobnou cenu jakou chce Citroen za DS 3 Racing tu brzy budou Subaru BRZ a Toyota FT-86, a to bude trochu jiná liga, podle toho co jsem četl v TG, tak zejména Subaru by mělo být vynikající.
na toyotu FT-86 jsem četl test v autocaru a prý jde o mimořádně schopný vůz...je jedině dobře že se automobily podobného ražrní vrací i do produkce mainstreamových automobilek... :yes: škoda ale relativně malého výkonu(204hp)
Řadu DS nevidím tak kriticky. Je to prostě TOP od Citroenu. Na druhou stranu TOP pro koho a proti komu.... (?) Ale tato mutace dle mne totálně sestřeluje to luxusní zaměření kýčovitostí a prvoplánovitostí.
Emel
Z nadpisu testu by se zdálo, jaký to byl průšvih... ale je to tak opravdu? Dobrý podvozek, velmi účinné brzdy (byť trošku jedovaté), trošku odtažité řízení, výborné řazení. Výborný a silný motor, který ale postrádá sportovní charakteristiky (gradace výkonu + zvuk). Sečteno a podtrženo... auto se tváří sportovněji než jaké ve skutečnosti je, ale.. není to náhodou tak, že přesně tohle dnešní společnost žádá?
S DS3 Racing nevíš úplně na čem jsi... myslí to ten Citroën vážně, nebo je to taková nadsázka? Na první pohled je to takový bobek olepený karbonem, tak by se chtělo usmát se... ale pokud by ho někdo bral až moc na lehkou váhu, nejspíš narazí. Jsem přesvědčený, že bych z něj většinou vystupoval s úsměvem na rtech :-).
Škoda je, jak nepřiměřeně si za to Citroën nechává zaplatit...
S DS3 Racing nevíš úplně na čem jsi... myslí to ten Citroën vážně, nebo je to taková nadsázka? Na první pohled je to takový bobek olepený karbonem, tak by se chtělo usmát se... ale pokud by ho někdo bral až moc na lehkou váhu, nejspíš narazí. Jsem přesvědčený, že bych z něj většinou vystupoval s úsměvem na rtech :-).
Škoda je, jak nepřiměřeně si za to Citroën nechává zaplatit...
artsvec
Že Citroen s DS3 určitě nešlápl vedle a ani s její cenou dokazuje to, že limitovaná série tisíce kusů byla ihned rozprodána. Jako další důkaz je možné brát to, že DS3 byla zvolena v pořadu Pátá rychlost(obdoba TopGear) zvolena jako nejlepší vůz v této kategorii pro rok 2011 a byli z ní doslova nadšeni.
Kvasoň
... i kdyby to bylo extra zupr vozítko... tak z těch oranžových detailů bych se osypal... 8-s
Martin911Turbo
Mě osobně se DS3 Racing líbí, jak na denní ježdění, tak na víkendové blbnutí!
Barevně u mě ok, mám rád odvážné a extravagantní barvy, viz má Porsche a toto je perfektní kombinace!
Co to vše zabíjí je šílená cena všech DS verzí...
Barevně u mě ok, mám rád odvážné a extravagantní barvy, viz má Porsche a toto je perfektní kombinace!
Co to vše zabíjí je šílená cena všech DS verzí...
Makovnik
Pripada mi uplne zcestne vyhladavat u turbomotora gradaciu vykonu, ked turbomotor je principialne navrhnuty tak, aby slapal podla moznosti rovnomerne v celom pasme otacok.
Na gradaciu si treba kupit atmo.
Napr. koncernovy 1.4 100k, ten je v gradacii uplne prikladny, do 3000ot. hluchy ako 100rocny dedo a nad 5500 ide vypluvnut dusu., nad 6200 reve ako formula.
Mne take spravanie motora lezie akurat na nervy.
Na gradaciu si treba kupit atmo.
Napr. koncernovy 1.4 100k, ten je v gradacii uplne prikladny, do 3000ot. hluchy ako 100rocny dedo a nad 5500 ide vypluvnut dusu., nad 6200 reve ako formula.
Mne take spravanie motora lezie akurat na nervy.
Čím to je, že kolem proletí MINI a člověku se sbíhají sliny, ví přesně jak přesně to designéři a motoráři uměli nadefinovat, a citroen (ačkoliv by mu člověk tu sportovní mutaci sakra věřit měl a mohl) ne a ne zabrat?
Třeba test. Auto pro jeho čtení tedy motivem nebylo. To je to zvláštní, člověk zpravidla otevře stránku, pohlédne na model a těší se na text testu. Zde ne, nebýt ten test napsaný tak čtivě, odborně a poučně, ani bych se neobtěžoval číst druhý a další odstavec. Ano, test je pro mne lepší než auto samotné.
No dobrá, řekneš si, kecy v garážový kleci, bejt ti dvacet, defloruje ti tohle auto i mozkovou blánu. Fakt? Tedy se ptám, jak na tohle nahlíží silniční potěr? Chceš to tak - silniční papoušek kakadu? Nebo miluješ tu pasáž ze Tří kamarádů, jak to tam tomu panákovi nandal hlavní hrdina v obouchaným, ale motorově dokonale poladěným drakovi?
Chtěl bys takovéhle auto?
Já jsem v osmnácti začínal na AR155 s 2.0TS a 2.5 TD, nafťák byl vytažený na nějakých 180 kobyl. Když si uvědomíš, že ta auta neměla ani ABS a rozhodně neodpouštěla zaváhání, o moc lehčí než krocení DS3 to rozhodně nebylo.
A pořád jsem tady, ve 155 mě nepotkal ani škrábanec.
Je to jen o tom, co má řidič v hlavě...a podle mě je lepší začít rovnou na silném autě, než z Faka přesednout do šestiválce a označkovat první strom...
Mezi svátky známé přizabil syn, koupil si právě po Favoritu Omegu MV6 a cestou z bazaru dal v zatáčce plný kotel, rovnou přetáčivý smyk, strom a potok...to se třeba v té DS3 stane těžko.
Nevim, jestli je to stejny motor jako v Peugeotu 308GTi, ale jestli ano, tak na nem museli udelat nejakou zmenu, nebot to 308GTi je nejpomalejsi 200konove auto, se kterym jsem kdy jel. Na stovku se doplazil za necelych 8 sekund, i Fabia RS kombi (!) se tremi lidmi na palube byla vzdy rychlejsi - a to ma pairove o 20 koni a 25 Nm mene.
Pro mě je pořád král HH v této velikosti Clio RS a kdo se chce předvádět i v Cliu nejen díky technickým vlastnostem auta ale i po designové stránce, tak má možnost koupit Clio Gordini RS za 600 tisíc, což je pořád o 200 tisíc míň, než za DS3 Racing.