Videa
Význam tohodle prdítka chápu. Je to přece jen velmi promyšlené autíčko, ať už postavila Toyota nebo ne.. Pouze mě mrzí výkon. V současné době se mluví o kompresoru nebo turbu do malých motorů Toyoty.. A myslím, že by si měly najít co nejrychlejší cestu do tohodle auta.. Případně si s tím pánové u Astonu ještě můžou pohrát, ať je to trochu lepší než výchozí materiál.. 😉
co to zase vydáváte za drifty.... že někdo zatáhne v předokolce za ručku ještě fakt neznamená že driftuje.
přeminulá generace Passatu měla techniku A4, později Exeo... 😉
Podle mě je A1 Audi s koncernovou technikou, kdežto tohle je Toyota se "škraboškou" Astonu a jestli to je od Astonu spíš určitá recese na tom nic nemění...
Lambo i Ferrari muze na emise kaslat, protoze to za ne splni Up a Panda. 😄
Mimochodem, Mulsanne má vypínání válců. Ferrari také pracuje na spotřebě. Nejdou na to sice tak zostra jako mainstream a prémie, ale úplně to neignorují.
Kdyby vylezli s tím, že nový model žere o dvacet procent víc, má o lit větši objem a azbestovou spojku, květákům by asi jeblo. Takže jsou radši cestou nejmenšího odporu, což je představení jednoho zeleného konceptu ročně a spousta slibů k tomu.
Navíc se pohybuješ v cenových relacích, kde zákazník bez větších problémů v ceně vozu přispěje na pokutu za nadměrné emise. I tak není zanedbatelná. Jestli si dobře pamatuji pokuty, tak jedna California v roce 2015 představuje pokutu téměř 16 tisíc €. (Teď ignoruji zohlednění váhy ve výpočtu, řekněme, že California má průměrnou hmotnost.)