Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Diskuse: Ford Mondeo bude jezdit NASCAR

Mondeo čtvrté generace se hned od začátku příštího roku dočká závodního nasazení. Zatím ovšem pouze v USA, takže ponese stejně jako sériové auto jméno Fusion.
Zpět na článek
26. 1. 2012 14:41
26. 1. 2012 10:51
Tomu rikam info
Palec hore, Alesi, narozdil od clanku na Autofun (p. Fokt) je Vas clanek psan bez osobniho zaujeti, coz velmi kvituji, pohled p. Fokta je velice (negativne) zkreslen (asi odporem k US autum), coz Nascar hazi do spatneho svetla pro neznale ctenare.
Jen drobna oprava, premieru ma opravdu za rok, jedna se tim pade o rok 2013 (v clanku 2012) ;-) .
Tezko rict, jestli se Mondeo objevi i nekde jinde nez jen v Nascar, v ostatnich soutezich je totiz potreba opravdu pouzit ono Mondeo, v Nascar je to jen reklama nalepena na prototypu :-) Ostatne jezdi dnes Mondeo nejaky pohar?

Jo, jezdeni doleva s plnym plynem ma svou krasu, je potreba obcas par zavodu zkouknout, doporucuju :-)
Rozbalit vlákno
12
26. 1. 2012 12:36
Re: Tomu rikam info
Preco tam furt pouzivaju tie balonove pneumatiky?
26. 1. 2012 13:49
Re: Tomu rikam info
A co by meli mit? Proc je pouziva formule? Nebo bys chtel nizkoprofilovky na elektornech? :-)
26. 1. 2012 13:57
Re: Tomu rikam info
Neviem, vypada to divne, ako z 80tych rokov.
[odkaz]
26. 1. 2012 14:55
Re: Tomu rikam info
Jenze zavod WTCC trva cca 60 km pri rychlostech 100-max 200, jeden stint v Nascar je dlouhy 100-200 km pri rychlostech 250-300 km/h, narok na gumy bude naprosto odlisny a verim, ze takoveto gumy maji svuj jasny vyznam
26. 1. 2012 15:21
Re: Tomu rikam info
Tak to bude asi tou rychlostou. Neviem preto, sa pytam, skor by som povedal, ze nizsi profil je lepsi na vacsie rychlosti, ale aj ako pises, ze F1 ma balony, tak asi vedia, co je lepsie.
28. 1. 2012 17:27
Re: Tomu rikam info
Problem je hlavne podla mna v charakteristike tratí...WTTC je predovsetkym o klasických alebo mestskych okruhoch...kdezto nascar jazdi najma klopene rychle ovaly, je dost mozne ze by sa nizkoprofilovky rychlo prehrievali,opotrebovali - trpí najmä prava strana kvoli velkym zatazeniam...resp. okrem toho su tu aj predpisy,ktore nie vzdy idu s trendom.
F1 sice nejde ovaly, ale v zakrutach je extremne rychla oproti beznym káram jazdi jak v kolajniciach...teda schopnost gumy eliminovat ucinky odstredivych sil a podobne...asi.
28. 1. 2012 18:48
Re: Tomu rikam info
Ked tam vidim ten Goodyear uz niekolko desatroci, tak asi to budu tie trendy, co nejdu s dobou ;-)
WTCC mozno nebol dobry priklad, lepsi je 24hLeMans
28. 1. 2012 17:30
Re: Tomu rikam info
Nascar Sprint cup je prevazne okolo 200mil...klasiky typu Talladega či Daytona či Michigan potom 500mil...dlzka ale vzhladom na gumy nema vplyv,kedze ich pocas preteku menia :-)
26. 1. 2012 13:51
Re: Tomu rikam info
Nevím, proč vadí autorovi nápis EcoBoost. Je úplně jedno, jestli je na tří nebo osmiválci. Stejně to je jen reklamní výmysl.
26. 1. 2012 13:59
Re: Tomu rikam info
Ještě se mi zdá, že světla jsou atrapami už teď. Podle mne to jsou samolepky.
Avatar - Jurrisek
26. 1. 2012 14:22
Re: Tomu rikam info
Samo že jsou to samolepky...jak už bylo řečeno...auta nascar jsou jen pojízdnou reklamou na skutečné auta. a co vím o nascar tak nemají ani motor z auta na které dělají reklamu. jsou v tom V8 nebo V12 teď už nevím. Auta nascar mají akorát velice podobnou sklolaminátovou karoserii. Jinak se téměř všechny nacar auta staví na stejném podvozku.... je to obrovská spleť trubek hadiček budíků atd.. :-) ;-)
30. 1. 2012 16:33
Re: Tomu rikam info
Blok motoru musí za prvé pocházet ze sériové produkce a karosérie je hliníková.
Objem motoru V8 je 5687ccm.
26. 1. 2012 14:41
Skutečně?
"Nový Fusion si svou premiéru na závodní dráze odbude až za rok, v únoru 2012."
Podle mě únor 2012 je ani ne za týden...
Rozbalit vlákno
0