Novinky
Myslím, že to bude hodně úspěšné auto. Tak jako byl Fusiun za dané peníze velmi prostorné...designově povedené a kvalitní. Velmi šikovné vysouvací dveře v tomto segmentu nikd nemá myslím?
Interiér je prostě Fiesta. Za tyhle peníze nelze čekat nějáky krásný interiér ale to nemá ani konkurence.
Interiér je prostě Fiesta. Za tyhle peníze nelze čekat nějáky krásný interiér ale to nemá ani konkurence.
Fusion měl téměř největší úspěch u nás, celoevropsky jej fiesta deklasovala. Posuvné zadní dveře nevidím v tomto segmentu jako nějaké zásadní plus a důležitá u nich bude hlavně hmotnost - já si třeba na zadní sedadla dávám notebook, osobní věci a menší nákup. Určitě bych se kvůli toho nechtěl s nimi otravovat, když mám plné ruce. Smysl u nich vidím v segmentu C-maxu a výše, ideálně s elektrickým ovládáním na dálku.
Řekl bych že posuvné dveře jsou na vykládku nakládku toho co jste popsal velmi výrazné plus.
Moje zkušenosti s posuvnými dveřmi jsou omezeny na VW Transporter a Renault Master, pokud dveře B-maxu budou vážit polovinu či více než jejich, tak si nedovedu představit je otevírat a hlavně zavírat s plnýma rukama (do těch obyčejných při nejhorším ťuknu kolenem nebo ramenem).
Rozumím k tomu, proč mají u MPV posuvné dveře smysl - například dítě se dává do sedačky daleko lépe, protože je na sedadla řádově snažší přístup, ale pro řadu jiných úkonů jsou méně praktické. Nemluvě o nutnosti udžovat ližiny průchodné, což je třeba v letošní v zimě celkem sranda - koukám z okna na chlapa, co má Peugeota 1007, jak kmitá kolem auta, kdykoliv začne sněžit, aby mu tam něco nezůstalo a nezmrzlo.
Pro MPV segmentu B má nakonec asi lepší řešení Opel, který dveře na Merivě prostě otevírá dozadu - jakkoliv i toto má řadu negativ, počínaje bezpečností.
Rozumím k tomu, proč mají u MPV posuvné dveře smysl - například dítě se dává do sedačky daleko lépe, protože je na sedadla řádově snažší přístup, ale pro řadu jiných úkonů jsou méně praktické. Nemluvě o nutnosti udžovat ližiny průchodné, což je třeba v letošní v zimě celkem sranda - koukám z okna na chlapa, co má Peugeota 1007, jak kmitá kolem auta, kdykoliv začne sněžit, aby mu tam něco nezůstalo a nezmrzlo.
Pro MPV segmentu B má nakonec asi lepší řešení Opel, který dveře na Merivě prostě otevírá dozadu - jakkoliv i toto má řadu negativ, počínaje bezpečností.
potrebuje tak male auto zadne dvere posuvne??? len aby sa malo co posrakazit
Kladne hodnotim dvojparabolove svetla, pravdepodobne H7.