Testy
FJerzy
0
Odpružení je tvrdší než v Octavii. Možna je to i tím, že je to úplně nové auto a z časem to bude měkčí. Můj subjektivní pocit je takový, že nerovnosti je opravdu více citit, z druhé strany je jízda mnohem sportovnější, než v mém starem autě. Dále oceňuji citlivost volantu, výborné tlumení zvuku motoru v kabině a pohodlné sedadla, které při ostřejších zatáčkach dobře drží řidiče i spolujezdce. Jeden malý mínus dávám umístění tlačítka ruční brzdy pod tlačítkem Start-Stop, škoda, že není umístěno na středovém panelu. Před Avensisem jsem ještě testoval i40, ale motor 1.7 TD se mi zdal slabý. Několikrát se mi zastavil při rozjezdu na křižovatce. Avensis je v tom v pohodě.
Přejít do diskuze
Jerzy, jak je to s komfortem odpružení, chtěl bych nějaky auto ze střední třídy ktery tzv. nedrncá, zkoušel si více vozů před koupí? O avensisu čtu v recenzích, že je celkem komfortní a to by mi vyhovovalo na naše tankodromy. Dík
Tak jsem si ho koupil (kombi 2,0 D-4D) a jsem prozatím maximálně spokojen. Absolvoval jsem cca 2 tis. km. Ve 20-stupňových mrazech, se střešním boxem a plným zatížením jsem při cestě do rakouských Alp měl spotřebu 6,0 l/100km, což je míň, než měla moje stará Oktavia 1,9 TDI. Motor je tichý, jízdní vlastnosti skvělé, systém Touch and Go Plus parádní, zvuk audio systému výborný. Opravdu mám pocit, že jsem udělal dobrý kauf. Doporučuji.
Avensis má hned dva druhy samočinné převodovky😒br />
- klasický měničový automat pro 2,2litrový diesel (110 kW), v testu byl začátkem ledna [odkaz]
- bezestupňovou převodovku (variátor) Multidrive S pro benzinové motory 1,8 Valvematic a 2,0 Valvematic, tu jsme měli v testu před faceliftem [odkaz]
- bezestupňovou převodovku (variátor) Multidrive S pro benzinové motory 1,8 Valvematic a 2,0 Valvematic, tu jsme měli v testu před faceliftem [odkaz]
:yes: exterier ano...ale interierově docela zastaralý...vidím v tom Lexus IS a ten už má nějakej ten pátek odkroucenej...
Avensis je najlepšie ázijské auto. Spoľahlivé a bezproblémové. Čoby za to dali v Nošoviciach ? Vyrobiť auto bez hrdze ...
Automat vybiras primo v sekci vyberu motoru. Vzdycky vyberes motor a u neho je psano jestli ma manual nebo automat.
Pekna prace jak pro pana redaktora, tak i automobilku. Dane auto mam temer mesic a zatim naprosta parada a pod tento test bych s klidne podepsal. Obrovsky plus auta je motor. Krasne pruzny, citelny a vyborne mu sekunduje prevodovka. Na dalnicni presuny je Avensis vyborny nastroj. I pres maly papirovy vykon se s nim da pohodove cestovat (130-180km/h - tachometrove). Dalsi plus jsou rozmery - auto je obrovske 😄.
15kkm stoji 3-4kKc a 30kkm 5-6kKc - viz stranky Toyoty. To mi nepripada jako neco sileneho. Po zkusenostech s jinymi modely Toyoty, jezdi clovek do servisu jen na garancky, coz bych zase ja videl jako jeden z hlavnich vyhod nejen Avensisu.
po precitani clanku som automaticky otvoril stranku toyoty, co by vysiel Avensis vo vybave, ktoru chcem.
na problem som narazil hned na zaciatku: to sa fakt nerobi Avensis s automatom, ci som len zle pozeral?
na problem som narazil hned na zaciatku: to sa fakt nerobi Avensis s automatom, ci som len zle pozeral?
Toppere, ty kluku šikmookej,asi špatně vidíš!Porucha erekce+ztráta zraku = cukrovka jak sviňa,ach jo takhle mladej. 😒
auto kvalitne ano, ale mne sa pri pohlade na avensis hned zjavi novy yaris , navyse ma podobne ako VW CC obrovske previsy, na auto dlhe 4,8 metra je podla mna 2,7 metra razvor malo - ved taky razvor maju aj elantra alebo kombik i30 a to su auta o 30cm kratsie. Pri pohlade zboku je to pekne vidiet ten obrovsky predny a zadny previs, proste bieda, razvor je malyyy. Ceed ma o 5cm mensi razvor ale je pol metra kratsi. Avensis je nieco ako japonsky passat, nudne bachrate dlhe auto ale s priestorom vo vnutri o triedu mensim ako konkurencia.
z tohto pohladu vyzera hrozne
[odkaz]
razvor mal byt aspon o 5cm vacsi
z tohto pohladu vyzera hrozne
[odkaz]
razvor mal byt aspon o 5cm vacsi
Nevím jak to je, ale v tomhlí případě by to byl pěknej bullshit a není problém si o výměnu říct. A zaplatit samozřejmě.
pro auto je to samozrejme paradicka byt casto v servisu.
pro majitele je to vsak ztrata casu. navic si ted nejsem jist, zda toyota meni olej kazdych 15 tis km. udajne (mozna ale jen pro nektere modely) je kazda druha prohlidka "buzeracni" a trva hodinku kdy se jenom podivaji na zakladni veci zda funguji a pripadne ti vymeni zarovky za petikilo. olej se pak meni kazdych 30 tis. km. cili na kazde druhe prohlidce. nevim jak je to u tohoto frajirka.
pro majitele je to vsak ztrata casu. navic si ted nejsem jist, zda toyota meni olej kazdych 15 tis km. udajne (mozna ale jen pro nektere modely) je kazda druha prohlidka "buzeracni" a trva hodinku kdy se jenom podivaji na zakladni veci zda funguji a pripadne ti vymeni zarovky za petikilo. olej se pak meni kazdych 30 tis. km. cili na kazde druhe prohlidce. nevim jak je to u tohoto frajirka.
ja byl nedavno v toyote prave kvuli novemu avensisu a ty ceny rozhodne nebyly 3 a 5 tis, ale spis 5 a 8 tisic. mozna jsem to ale videl blbe...
Drahe prehliadky ? To su dedinske zvasty.
Diesel meni olej len kazdych 30 tkm, po 15tkm mas len obhliadku za 40 Euro. Benzin meni po 15tkm aj olej, ale LONG LIFE je cesta do pekla. A v cene auta mas 3 roky zaruku. Vymena oleja znamena v CR cca 5tKc.
Ktoraze znacka je extremne lacnejsia na servisne prehliadky ?
Diesel meni olej len kazdych 30 tkm, po 15tkm mas len obhliadku za 40 Euro. Benzin meni po 15tkm aj olej, ale LONG LIFE je cesta do pekla. A v cene auta mas 3 roky zaruku. Vymena oleja znamena v CR cca 5tKc.
Ktoraze znacka je extremne lacnejsia na servisne prehliadky ?
podla cennika na webe toyoty je to: 23€ 265€ 23€ 370€ 23€ 265€
interval je rok alebo 15000km
zdroj: [odkaz]
co menia/kontroluju za 23€ netusim 😄
inak pekne auto, mat prachy, kupujem 😄
interval je rok alebo 15000km
zdroj: [odkaz]
co menia/kontroluju za 23€ netusim 😄
inak pekne auto, mat prachy, kupujem 😄
Nadherny vuz, povestny spolehlivosti, majitele jiste nezklame. Bezesporu jedna z nejlepsich voleb ve stredni tride :yes:
Pokud ti na motoru auta alespon trochu zalezi, tak menit olej po 15000 km je naprosto normalni a zadouci. Je dobre, ze Toyota se toho drzi a ze neni jedina.
Jinak prohlidky po 15, 45, 75 tis. km. atd jsou tzv. male, kde se meni jenom olej a filtr. Skutecne "velke"prohlidky jsou kazdych 30 tis. km.
Opravdu ti prijde cca 3000 Kc za malou resp. cca 5000 Kc za velkou prohlidku hodne? To si pak nesmis kupovat nove auto, ale nejakou ojetou herku, v ktere ti olej vymeni Franta od vedle 😉
Jinak prohlidky po 15, 45, 75 tis. km. atd jsou tzv. male, kde se meni jenom olej a filtr. Skutecne "velke"prohlidky jsou kazdych 30 tis. km.
Opravdu ti prijde cca 3000 Kc za malou resp. cca 5000 Kc za velkou prohlidku hodne? To si pak nesmis kupovat nove auto, ale nejakou ojetou herku, v ktere ti olej vymeni Franta od vedle 😉
Jasně, vyber si auto s nedrahými prohlídkami třeba 1x za 25000 / 30000 km, a potom všechno vylágruj řekněme do 100000 km. Potom to prodej nějakému zoufalci, který si to po tobě koupí. Ten ti bude vděčný.
15000 km jsou rozhodně rozumně nastavené prohlídky a když se ti to nelíbí, do ofiko servisu nemusíš (jestli ti to ještě nikdy nikdo neřekl).
Cokoli nad 20000 km je marketingový blábol.
15000 km jsou rozhodně rozumně nastavené prohlídky a když se ti to nelíbí, do ofiko servisu nemusíš (jestli ti to ještě nikdy nikdo neřekl).
Cokoli nad 20000 km je marketingový blábol.