Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Videa

Zpět na článek

Video: Walter Röhrl za volantem Porsche Panamera GTS

13 komentářů

Avatar - KubikCv
KubikCv
mělo by se to jmenovat Porsche Pornomera >😁
ryccardo
By mě zajímalo kdyby mohl Walter otevřeně mluvit jak by to zhodnotil v porovnání s jeho 30 let starou závodní Audinou. 😉
Avatar - Ham.
Ham.
Co by, že je to těžký a pohodlný sedan kterému by Q S1 ujelo hned na startu a pak by se mu jenom vzdalovalo. 600hp které šly krátkodobě navýšit až na 1000hp a hlavně něco kolem 1000kg by si poradily i s Turbo S natož s tímto "chcípákem". >😒]
ryccardo
Ty já myslím, že 1000 koní z toho netahali. S1 Pikes Peak mělo tuším 600 koní, ale jinak asi něco na ten způsob by říct mohl >😁
Avatar - white label
white label
Mělo 440 kW/598 PS a s dvojspojkou (od Porsche) zrychlení pod 2,5 s. Na kolik šel výkon krátkodobě navýšit, těžko přesněji říct...
Avatar - Ham.
Ham.
Na některých serverech 1000hp zmiňují jako krátkodobý výkon, ale myslím, že 600 nebo 1000 u takto lehkého auta je skoro totéž. Dmychadlo to asi zvládalo, otázka co zbytek motoru.
[odkaz]
MariAchi
Spis zbytek dilu - prevodovka, poloosy, spojka...
Obecne plati, ze postavit auto s vykonem 1000 koni zvladne kazdy moula doma v garazi, ale postavit to auto tak, aby se ti kone dali pouzivat, to uz je vorech.
MariAchi
Osobne si myslim, ze sam za sebe by se myslence srovnani velke a tezke cestovni limuziny a ostreho specialu od srdce zasmal (nebo spise usklibl). A do TV by pak rekl neco v tom smyslu, ze Panamera je idealnim spojenim zavodnich technologii a cestovniho vozu... Tak jak to delaj zavodnici, placeni automobilkami po celem svete.
ryccardo
Že by řekl do televize takovej žvást jako tu píšeš je mi naprosto jasný. Nic jinýho by si přeci nemohl dovolit, natož nedej bože třeba něco kritizovat. Nesmíš se na mě zlobit, že mě to srovnání napadlo, ale když lítají s cestovní limuzínou po okruhu jak se závodním speciálem tak mě to prostě napadlo.
MariAchi
Hele, oni s tou cestovni limuzinou litaj po okruhu z nekolika duvodu😒br />
- Ladeni auta jako celku. Na okruhu maji dost mista na extra rychlou jizdu na hranicich moznosti a vyhodnocovani vysledku. Sam jiste vis, ze pri rychle jizde v zatackach je to hlavne o spravnem preneseni hmotnosti, o presnosti pohybu ridice, se kterym musi ladit presnost auta (podvozku, brzd, rizeni, bla bla...). Kde jinde to udelat?
Ladeni takoveho vozu je vzdy prace mnoha lidi, nejen od automobilky, ale i od dodavatele brzdovych komponent, nebo pneumatik, nebo treba tlumicu. A kazdy ma sve jezdce, kteri vedi na jake vlastnosti vozu se maji pri testu zamerit...

- Propagace. Po testech je dost casu na par reklamnich fotek a zaberu, ktere to auto ukazou na okruhu v situaci, do ktere se patrne v zivote nedostane (stejne tak SUV jsou focena jak se drapou vzhuru po skale v Grand Canyonu, ackoliv nikdy nesjedou z cesty II. tridy). Pan Mistr Rohrl je pak za volantem spise take hlavne z propagacnich duvodu, viz vyse. Tezko muze nekdo verit tomu, ze nastaveni vsech dnesnich Porsche je dilem jen jednoho cloveka. Ten spis bude jen jakymsi spojujicim clankem, ktery by mel to dilo opeprit davkou "sveho" charakteru...

- Ta limuzina a S1 na okruhu jsou oba vytrzeni z reality - limuzina bude bublat po bulvarech a letat po dalnici, S1 byl sotolinovy special, ktery na sterilni trat autodromu muze klidne hazet bobky... Ostatne verim, ze i konstrukce te S1 byla uzpusobena faktu, ze pri startu kola prohrabnou diky horsi adhezi a jeho tehdejsi konstrukteri pri akcich jako je Goodwood maji slzy v ocich pri kazdem startu na napenetrovanem asfaltu...

Kazdopadne ma ta Panamera hodne prijemny zvuk --> :yes:
ryccardo
Máš pravdu uznávám :yes: 😉
Avatar - white label
white label
:yes: 😄
MariAchi
:yes: