Novinky
Zpět na článek
Přihlásit pro přidání komentářeMercedes-Benz S 250 CDI BlueEfficiency: S-Klasse se vznětovým čtyřválcem
38 komentářů
Tak neviem...Mne to príde dosť čudné. Nepochybujem o kvalitách tohoto motora, len mi príde nepatričný v tomto aute. Prídeme smiešne (trápne?) keď niekto vyvalí za auto 2-2,5 mega a potom sa trase aby mu to nežralo viac ako 6 l. Príde mi to ako že aby ľudia videli že na to mám. Odhliadnuc od toho, že v tejto kategórii aut ( 7, A8, S-classe ) by mal majiteľ sedieť vzadu vľavo. Vždy keď vidím človeka sedieť v takomto aute za volantom samého, hneď ma napadne že ide pre "šéfa". Ale je to len môj názor, nechcem sa nikoho dotknúť...
Musím s váma souhlasit jenže majitelé těchto aut nezajíma spotřeba ani emise nýbrž výkon. Tohle auto si může koupit jenom ten co aby si tohle auto mohl koupit tak se musel všude zadlužit a koupil si ho jen proto aby se ukazoval že má Esko a nezajímá ho co je pod kapotou. Já bych řekl že moc velkej úspěch toto auto mít nebude a že nejprodávanější bude starej doberej V6 350 CDI s pohonem všech kol 4matic.
To je vsetko pravda a v Stuttgarte to vedia. Ale emisné limity nepustia, 2,2 CDI majú, nic ich to nestojí dat ho do S-Klasse a este mozu dat nizsiu cenovku. Ako píses, typický kupujúci S-Klasse si kúpi 350 CDI, resp. 5OO.
K 2,2 CDI 150 kW ještě přijde hybridní pohon. Potom má mít S-klasse úctyhodné parametry, už to vystavovali.
najpredavanejšia verzia Ska je 8valcový benzín
a druha polovica je 6valcovy naftak
Mluvil jsem s kamarádem který se rozhodoval mezi "ečkem" a "eskem" a vyzhoušel si ho s motorem 350 CDI (steré označení 320 CDI) a říkal že to nebylo moc živé a že na tak těžké auto je ideál motor V8 benzin 5,5l a na to jeho finance nestačily tak nakonec koupil Mercedes E 320 CDI a auto s tímto motorem že je živější než v "Esku" až na převodovka 7G-Tronic která si sem tam postaví hlavu naruby.
DRBNUTY
On by ten motor ani nemusel byt zly v tomto aute,pokial k nemu nebude ten starozitny 5 stupnovy automat.Keby k tomu spravili nejaky 7 stupnovy automat,ktoru by drzal motor v optimalnych otackach,mohlo by to byt celkom v pohode...
KANKUNEN
Dobrý den, chtěl bych jedno "esko", hlavně ať málo žere, abych to uživil.
jo jo takove tu zrovna jedno mame, je velike, prostorne, presne provas, a nebojte, ma i poradna pevna bocni okenka, to aby vas ty cyklisti co vas budou predjizdet nahodou neofoukli 8-s
Ja bych řekl, že to je auto né pro toho kdo nemá na naftu ale pro toho kdo má peněz dostatek a z principu svého přesvědčení se nsaží chovat ekologicky. Věřím, že takoví lide jsou a doufám, že jich bude v naší ušmudlané zemi časem více. A že i ti hloupí čeští tatíci jednou dají přednost ekologii před svou rozmazleností a pohodlností.
Prostě jsou lidé kteří si za "zelené" věci dokonce i připlatí, tady je zelenější auto vyjde dokonce levněji...
Myslím, že předsedkyni strany zelených bude celkem jedno kolik válců má ve své limuzíně..
Prostě jsou lidé kteří si za "zelené" věci dokonce i připlatí, tady je zelenější auto vyjde dokonce levněji...
Myslím, že předsedkyni strany zelených bude celkem jedno kolik válců má ve své limuzíně..
zeleny at si maj v aute treba slapky na slapaci pohon, ja chci mit v aute motor co umi zarvat a kdys chci aby sebou chodci na prechodu hnuli, tak sespalnu pedal napravo a dam jim to hlasite najevo >:-[] s timhle chroptlem by se spis jeste zastavili a zacali smat >:D "Zelena Socka v Sku" :-!
Tim seslapnutim pedalu je akorat posles do nemocnice protoze budes mit paku automatu v D a vjedes do nich ty rvouci motore ;-)
Jinymi slovy jsi jeden z tech co maji praskly vyfuk a citi se jak mistri sveta :-)
Pak znam takove borce co si ze zahranici koupi BMW s sestivalcem a tachometrem u 300tis. km a nemaji ani na vymenu gum... Ale opet to jsou velci borci pac maji 6 nebo 8V :-)
A lidi co koupi S-Klasse kvuli pohodli a komfortu (a nepotrebuji s nim zavodit nebo dokonce vytacet motor na pubertacky pred zakladni skolou) jsou u nich socky :-)
Pak znam takove borce co si ze zahranici koupi BMW s sestivalcem a tachometrem u 300tis. km a nemaji ani na vymenu gum... Ale opet to jsou velci borci pac maji 6 nebo 8V :-)
A lidi co koupi S-Klasse kvuli pohodli a komfortu (a nepotrebuji s nim zavodit nebo dokonce vytacet motor na pubertacky pred zakladni skolou) jsou u nich socky :-)
IPace
Porsche s dieselem, Mercedes S se 4 valcem v dehtu a urcite za lidovku, priste bude Lambo s dehtem (traktor namysli nemam), pak Ferrari rovnou nasadi elektro do F70 a ta tam bude ten krasny pocit kdys motor kvili a buraci :-O jednoznacne Mercedes See, (Social engine edition)
tohle to je Sko [odkaz] >:D masááž a nejen od sedacek >:D [odkaz] [odkaz]
tohle to je Sko [odkaz] >:D masááž a nejen od sedacek >:D [odkaz] [odkaz]
Ondore
To vieš, boli super časy a luxusné autá sa predávali ako nikdy predtým. Doba je však zlá a každý hľadá, ako sa udržať na cválajúcom tigrovi s menom prosperita čo najsilnejšie.
Pán továrnik si môže stále kúpiť svoj V12 Long, v tejto triede jasná voľba. A čo TY? Keď budeš stáť pred ŠŠ (ŠkodaŠourúmom) a premýšľať nad jazvečíkom, spomeň si, že k ozajstnému autu si nikdy nemal tak blízko. Tak ešte trochu makaj, študuj jazyky a pol mega navrch Ti zabezpečí cestu do raja v ktorom žije pan továrnik. ;-)
Pán továrnik si môže stále kúpiť svoj V12 Long, v tejto triede jasná voľba. A čo TY? Keď budeš stáť pred ŠŠ (ŠkodaŠourúmom) a premýšľať nad jazvečíkom, spomeň si, že k ozajstnému autu si nikdy nemal tak blízko. Tak ešte trochu makaj, študuj jazyky a pol mega navrch Ti zabezpečí cestu do raja v ktorom žije pan továrnik. ;-)
Když projede kolem vás, nepoznáte to, při běžné jízdě v limitech to nepoznáte ani jako spolujezdec.
A je vám 150 kW málo? Pak se buďto vraťte k Playstationu do žlutý Corvetty, nebo prodejte pár akcií ČEZu a kupte si osmiválec. S ním ale 1 500 km na nádrž neuděláte. Že vás to jako ropnýho magnáta nezajímá? Třeba začne, až na ukazateli k nejbližší pumpě za Melbourne bude svítit "650 miles" :-!
Takže mnoho povyku pro nic, aneb bouře ve sklenici vody.
Nejsem Antimercedes boy, dokonce jeden doma je a vlastně v podobné motorizaci, jenom v modelu kam sedi líp C-klase...prostě k limuzíně 4válec...doufám že se jich moc neukáže...Nejde snad o to že ma "malý" výkon ale prestiž... Osobně jsem na prodejnost zvědavý no....
Když se bavíme o 4 válcích v S-klasse, já budu oponovat strašlivě-hrůznou politikou BMW - zaměřením na příšerná SUV a podivné crossovery. Tam jde vysloveně jen o prachy, s tradičním BMW to nemá nic společného, je to hnus. Asi jako Porsche Cayenne... a ještě k tomu v dieselu... Některé trendy jsou šokující a smutné...
Neříkám že ten motor pro ten vůz nema výkon ale dřív bych ocenil 6 válec se stlumeným výkonem než 4 válec...Ale za rok o tehle době budu nadavat na BMW pokud opravdu zavedou 3 válce...ikdyž budou mit taky dostatečný výkon, ale pro mně je to takova motoristicka tragédie.
To jsou ty paradoxy.
Ale ještě mnohem horší situace je u Porsche - VW uděla z Porsche úplně běžnou značku, za 20 let nebude jméno Porsche evokovat nic extra - a mlátit se budou právě na úrovni SUV a crossoverů - a jeden z nich to nepřežije.
Co se týče Mercedesu - SUV vypadají "normálně", možná trochu "hranatě". Žádné příšerné křížence Mercedes zaplaťpánbu nevyrábí.
Chápu že 100 lidi 100 chuti a tak se každemu X6 nemusi zamlouvat ale vytvořili perfektni "SUV" jenom v trošku individualnim kabatě, který nemusí sednout každému...
Promin, nechci tě urazit, ale tvrdit že BMW nabizi to stejne co SY je pro mně chabá výmluva a takovy člověk u mně nepůsobí jako férovy automobilový fanoušek protože v těhle autech je designovy rozdíl markantní. Má to akorat podobnou koncepci ....nic víc...pokud maš možnost postav si je vedle sebe...Pokud ne rad pokud ještě SY potkam zastavim a pofotim ti je vedle sebe...
BMW má rozhodně na víc než na výrobu aut pro tupé blondýny. Vždyť díky ústupu BMW z pozic sportovně laděných automobilů jej začíná porážet AUDI, dříve zcela nesportovní značka. A v posledních číslech Automagazínů píšou, že Jaguar má lepší dieselový 3litr...
Jistě, můžeš mít jiný názor.
pokud pro tebe je X6 obluda, neberu ti to, ale označit ji za auto pro tupe blondýnky to už je síla...tvůj názor Ale X6 neni jenom design podobny Actyonu ale konkurenci nedosažene technicke vymoženosti...
Bohuzial z eSka sa to auto pre kazdeho zacina stavat coraz viac, a ja si nie som celkom isty preco. V eskovom mercedese najdes dnes velmi vela mladych ludi a tak isto aj v 7er. A8 je menej na cestach, ale ja som zatial nikoho mladeho za volantom nevidel.
Mozno sa mylim...
Proste hlavna pointa je ta, ze S - teda najvacsie, najlepsie a nasluxusnejsie vozidlo automobilky by malo mat najslabsi motor tam, kde ostatne triedy maju najsilnejsi. Lenze tento motor mozes mat aj v Ccku a ak mam pravdu povedat, asi by som si radsej vybral to, ked porovnam jazdne vlastnosti a najma cenu.
Samozrejme Sko je auto na inu prilezitost a pre inu klientelu.
A cloveku co sa v Sku vozi zasadne vzadu je myslim srdecne jedno aky ma motor, dolezite je aby sa vysokou cestovnou rychlostou dopravil kam potrebuje. samozrejme, znova je to len vec prestize. niektore skupiny zakaznikov, proste V12 musia mat.
BTW viac ako 2,2 CDI so 150 kW v S-Klasse by ma rusila 1,6ka HDI s 80 kW v S80ke.