Ekonomika
Nesýčkuj, to se říkalo o japonských autech v Evropě taky, a kde to tu dneska máme....? 😉
Golfa s Jettou bych nemíchal...pak by někdo mohl chtít dávat elantru třeba s i30 a budeme zase jinde...
Hlavně ten slovenský trh je silný a významný 😄 a že na tom Slovensku to nejsou samá malá a levná auta....bože kam jsi to dal rozum.
Jinak kdybych si měl vybírat mezi Slovenskem a Polskem, volím jednoznačně Polsko, je mi i kulturně mnohem bližší a hlavně - lidé, se kterými spolupracujeme se až na jednu vyjímku chovají slušně a fér, což o těch různých "podnikatelích" a "firmách" ze Slovenska nemůžu říct ani náhodou, aniž bych chtěl všechny házet do jednoho pytle.
Možná by ti neuškodilo, kdyby ses občas odmlčel. Je směšné, jak ke každému článku píšeš ta svoje moudra - divněj život, asi neděláš nic jiného a taky na nic jiného nemáš. Bohužel tvoje příspěvky jsou nudné, víc se o nich říct nedá.
Jinak kdybych si měl vybírat mezi Slovenskem a Polskem, volím jednoznačně Polsko, je mi i kulturně mnohem bližší a hlavně - lidé, se kterými spolupracujeme se až na jednu vyjímku chovají slušně a fér, což o těch různých "podnikatelích" a "firmách" ze Slovenska nemůžu říct ani náhodou, aniž bych chtěl všechny házet do jednoho pytle.
Možná by ti neuškodilo, kdyby ses občas odmlčel. Je směšné, jak ke každému článku píšeš ta svoje moudra - divněj život, asi neděláš nic jiného a taky na nic jiného nemáš. Bohužel tvoje příspěvky jsou nudné, víc se o nich říct nedá.
Nojo, že ho to baví, prostě tohle je pro část Slováků typické - když mají češi v něčem úspech, tak je třeba to nějak strhat a pošpinit, když je potká nějaký malér - to je radosti a radostného hýkání. Obdivuju, že jsi schopen s ním diskutovat, když někdo napíše o "hlbokom bahne predajov", asi je lepší to zabalit hned zpočátku.
Jinak je zajímavé, že škodovky se už od vstupu PL do EU v Polsku nemontují a přesto jsou minimálně stejně populární, jako domácí produkce - třeba Panda nebo Astra......Jinak mám v Polsku řadu známých, dlouhodobou zkušenost ze (vesměs pozitivní) spolupráce (na rozdíl od Slováků...) a Poláci třeba na korejská auta z ČR/SR koukají velmi zpatra, Polsko je zemí ojetin a když nové, tak rozhodně ne Hyundai nebo KIU. Jinak škodovku berou jako rovnocenou třeba fordu nebo opelu......z vedoucích firem, se kterými děláme, mají dva Superba a zbytek Passaty.
Jinak je zajímavé, že škodovky se už od vstupu PL do EU v Polsku nemontují a přesto jsou minimálně stejně populární, jako domácí produkce - třeba Panda nebo Astra......Jinak mám v Polsku řadu známých, dlouhodobou zkušenost ze (vesměs pozitivní) spolupráce (na rozdíl od Slováků...) a Poláci třeba na korejská auta z ČR/SR koukají velmi zpatra, Polsko je zemí ojetin a když nové, tak rozhodně ne Hyundai nebo KIU. Jinak škodovku berou jako rovnocenou třeba fordu nebo opelu......z vedoucích firem, se kterými děláme, mají dva Superba a zbytek Passaty.
Věřící komunista je takový komunista, který věří, že jednou přijde celosvětový komunismus... 😉 >😒]
To je docela populistické tvrzení, stejně tak můžu napsat já, že mi vnucuješ své osobní dojmy z Polska, přičemž tvrdíš, že jsou mnohem objektivnější, než samotná komplexní statistika... 😉
"Věřící komunista" je pěkný oximóron, příště se těch věřících komunistů zeptej, jak se s tou schízou srovnávají? >😒]
bohuzial, tu niet co chapat... aplikujes svoju logiku a vnucujes mi svoj nazor, ktory bohuzial nefunguje mimo cr 😉
Jooo, na to jsem čekal. Kdy nám opět vysvětlíš, že nově příchozí modely srazí evropskou špičku na kolena >😁
A to je ten problém. Předsudky...
Určitě jsou v Polsku lidé, kteří si totéž myslí i o tobě/nás, dobře to ale není a rozhodně si jich není třeba vážit.
Určitě jsou v Polsku lidé, kteří si totéž myslí i o tobě/nás, dobře to ale není a rozhodně si jich není třeba vážit.
Co bys chtěl, aby měla Škodovka v Polsku takový podíl trhu jako doma v ČR? Neupadl jsi? >😒]
Co jako, že tam žiješ, mám ti vystavit diplom a nedívat se na tabulky prodejů v Polsku a orientovat se jen podle tvých dojmů? A ty žiješ v úplně celém Polsku, v každém jeho koutě a každý den si úplně jinde? Pozri, já žiju v mnohem menší České republice a nedělám tu vlny, že jsem chytřejší jak tabulky prodejů z celé ČR...
8-s >😒]
Co jako, že tam žiješ, mám ti vystavit diplom a nedívat se na tabulky prodejů v Polsku a orientovat se jen podle tvých dojmů? A ty žiješ v úplně celém Polsku, v každém jeho koutě a každý den si úplně jinde? Pozri, já žiju v mnohem menší České republice a nedělám tu vlny, že jsem chytřejší jak tabulky prodejů z celé ČR...
8-s >😒]
pozri white label, hovorit si mozes co chces, ja tu zijem a vidim, co tu jazdi. obrovsku porciu z tych predanych novych aut tvoria flotilove predaje a nemalu cas tvoria nakupy nemcov v polsku kvoli vyhodnemu kurzu pln/eur - ono prakticky z toho aj zije vacsina predajni na pohranici. skodovka ma velmi daleko k takej popularite ako v cr/sr...
A flotilové nové auto, snad není nové auto??? A flotilové auto nemůže být v zrovna v Polsku třeba Fiat, Opel, Toyota... atd.? To je zdejší zoufalý tradiční argument jak noha... 😉
Až bude nejen Korea dělat auta tak, že budou dominovat klidně přes dvě generace konkurence, bude si to to taky moci dovolit, Golf 5 zjevně natolik předběhl svou dobu, že z něho klidně udělali další "jen" vylepšenou 6. generaci a ta rok před uvedením zcela nové další (7.) generace vyhrává nejen v evropských prodejích, ale vyhrává i aktuální srovnávací test (v Autocaru!) s takovými novinkami jako je aktuální Ford Focus, Honda Civic, nebo dokonce BMW 1-er... 😉
P.S. Mimochodem v součtu s Jettou je Golf/Jetta aktuálně (2011) nejprodávanější model na světě vůbec...
P.S. Mimochodem v součtu s Jettou je Golf/Jetta aktuálně (2011) nejprodávanější model na světě vůbec...
pozri label, ja viem co okolo mna kazdy den jazdi a tie trapne predaje octavii v ramci pl na mna fakt dojem nerobia 😉 vacsina tych aut v tabulke su beztak flotilove predaje. a tak ci tak, rozlozenie v ramci triedy je rovnomerne...
Jestli to nebude náááhodou tím, že i u nás je takový Transit hodně vysoko v prodejích, ale neuvádí se do stejné tabulky jako ostatní vozy.
A dalším důvodem je, že drobné živnostníky potkáš častěji v Polsku než u nás...
A dalším důvodem je, že drobné živnostníky potkáš častěji v Polsku než u nás...
Ty přece moc dobře viš jak to ohledně Golfu je tak proč dělaš ze sebe většiho hlupaka než ve skutečnosti jsi. 😉
Ja už tam nějakou dobu nejezdim řadově několik let a hodlam se toho zuby nechty držet. Ja bydlim kousek od hranic a naturu polaku znam vic než dobře. Navic s něma občas přijdu i do styku ne sexualniho a to mi stači. >😁 Asi se muj pohled na ně nebude některym libit ale ja to tak prostě mam a zdaleka nejsem sam. 😄
no tie VW su udost rychlo vybehove ked golf VI ktory prisiel v roku 2008 je uz zaciatkom roku 2012 vybehovy, nejako to tam tym nemcom rychlo starnu tie ich predrazene sunty
😉
mali by s tym nieco robit
😉
mali by s tym nieco robit
Tak to je zajímavé, když tam třeba podobně výběhový Golf ve stejné třídě naopak výrazněji rostl... 😲 :😉 >😒]
suhlas s kolegom Atlis
V prepocte na obyvatela je polsky trh bieda, maju oproti slovensku takmer 8 krat viac obyvatelov ale nepredaju ani 5 krat tolko aut co slovaci. Navyse predajom dominuju male auta, punto fabka yaris panda, az na octavku ktora aj ked je prva nie je to na tak velku krajinu ziadne zazrak tie pocty.
Stredna trieda je v polsku uplne vzadu, passat insigniu mondeo tam v podstate nestretnete, superba uz vobec, tabulka je same male auto alebo nizsia stredna treida, SUV su tiez na chvoste,
v prvej 30tke najpredavanejsich aut nie je ziadne bmw ani mercedes ani audi, ziadne volvo alebo honda, passat az 12ty. Presne ako v italiiii tam tiez je to sama fiatka a budka typu berlingo a ducato
myslim ze cesky a slovensky trh su omnoho silnejsie 😉 a pestrejsie ak neratame skodovku na prvych dvoch miestach
V prepocte na obyvatela je polsky trh bieda, maju oproti slovensku takmer 8 krat viac obyvatelov ale nepredaju ani 5 krat tolko aut co slovaci. Navyse predajom dominuju male auta, punto fabka yaris panda, az na octavku ktora aj ked je prva nie je to na tak velku krajinu ziadne zazrak tie pocty.
Stredna trieda je v polsku uplne vzadu, passat insigniu mondeo tam v podstate nestretnete, superba uz vobec, tabulka je same male auto alebo nizsia stredna treida, SUV su tiez na chvoste,
v prvej 30tke najpredavanejsich aut nie je ziadne bmw ani mercedes ani audi, ziadne volvo alebo honda, passat az 12ty. Presne ako v italiiii tam tiez je to sama fiatka a budka typu berlingo a ducato
myslim ze cesky a slovensky trh su omnoho silnejsie 😉 a pestrejsie ak neratame skodovku na prvych dvoch miestach
Kdys byl naposledy v Polsku, já teď před Vánocema jen v okresním městě a spadla mi brada... :yes: 😉
su to uz vybehove auta, pridu nove modely, je jasne ze predaj pojde hore, je to vidiet aj na modely sportage ktory siel hore lebo je to novy model a slape perfektne
inak ked sme uz pritom kde je vw polo? kde je yeti? superb? o tom by som tiez rad nieco pocul ked uz zase chces vyryvat lebo ine ani nevies ale zvykol som si
😉
inak ked sme uz pritom kde je vw polo? kde je yeti? superb? o tom by som tiez rad nieco pocul ked uz zase chces vyryvat lebo ine ani nevies ale zvykol som si
😉
som zvedavy co napises po tomto roku kedze prichadza novy ceed a i30, sportaege takisto este mozno pojde hore, mas pravdu panda s puntom su daleko kvalitnejsie auta >😁
panda? punto siedme? ducato pred insigiou a mondeom?
skoro ako v taliansku :yes😒br />
duster so sportageom rastu na vsetkych trhoch, bravo :yes:
skoro ako v taliansku :yes😒br />
duster so sportageom rastu na vsetkych trhoch, bravo :yes:
Myslím Škodovku jako celek, to že se ti zrovna hodí srovnání poklesu Octavie a Astry (rozdíl 2,2% ve prospěch Astry), ale nehodí se ti naopak třeba srovnání poklesu Fabie a Corsy (3,6% ve prospěch Fabie) je věc jiná...
Co tady motáš něco o "jazdenjách"? Ty v tom žebříčku vidíš nějaké "jazdenky". A to, že tam dnes lidi nemají tolik peněz na nová auta, tak o to je (svým způsobem) naopak prvenství Škody (už třetím! rokem) cennější..., a být první venku je vždycky nesporný úspěch.
Jinak celkově klesl meziročně polský trh o 9%, přičemž celá Škodovka klesla o něco méně,tak z toho nedělej revoluci. A srovnávat zrovna německý automobilový trh s jakýmkoli postsocialistickým trhem je taky poněkud mimo... 😉
Co tady motáš něco o "jazdenjách"? Ty v tom žebříčku vidíš nějaké "jazdenky". A to, že tam dnes lidi nemají tolik peněz na nová auta, tak o to je (svým způsobem) naopak prvenství Škody (už třetím! rokem) cennější..., a být první venku je vždycky nesporný úspěch.
Jinak celkově klesl meziročně polský trh o 9%, přičemž celá Škodovka klesla o něco méně,tak z toho nedělej revoluci. A srovnávat zrovna německý automobilový trh s jakýmkoli postsocialistickým trhem je taky poněkud mimo... 😉
ale spadla, napriklad viac ako astra. citaj tabulku... poliaci na nove auta peniaze maju. len jednoducho radsej kupuju jazdenky za vyhodnejsie peniaze.
Kdyby se tam podal třeba třetina/čtvrtina, úspěch to samozřejmě je i kdyby ses stavěl na uši...
Aktuálně je na předních příčkách Škodovka, že Škoda nespadla tak moc jako Opel, Fiat, Toyoyota je snad neúspěch... :😉 😉
Aktuálně je na předních příčkách Škodovka, že Škoda nespadla tak moc jako Opel, Fiat, Toyoyota je snad neúspěch... :😉 😉
nemam ziaden komplex zo skodovky. jednoducho su tie predaje na tak velku krajinu smiesne. a je uplne jedno, ci su to predaje skodovky, opla, fordu ci fiatu. na prednych prieckach sa v pl uz roky drzi opel, fiat a donedavna ich viedla toyota... no a teraz sa v pl predalo takmer o polovicu menej octavii ako v cr... niet sa cim chvalit.
Bože, další co má "trapný" komlex ze Škodovky, být první (a ne doma) v modelovém žebříčku vlastně není vůbec žádný úspěch... >😒]
Náhodou těch i30 -30% je trefné a Ceed - 49% zase docela drsné. Poláci brání Evropu (od asijských nájezdů) docela tradičně..., i když novodobě... Rozhodně má korejský úspěch na polském trhu blíž k západní Evropě, než třeba k úspěchu na trhu Česko-Slovenském... 😉
v polsku sa predalo 10x menej aut ako v nemecku. to je tragedia, beruc v uvahu, ze je to 35mil krajina (nemecko 80mil).
skoda sa nema teda cim chvalit. kym v cr jasne dominuje, v pl sice ostatne znacky prevysuje, ale aj tak je to hlboke bahno trapnych predajov...
skoda sa nema teda cim chvalit. kym v cr jasne dominuje, v pl sice ostatne znacky prevysuje, ale aj tak je to hlboke bahno trapnych predajov...
nevidim dovod, preco by poliaci nemali skodovku nebrat ako rovnocennu fordovi ci opelu... to uz zase znie ako tvoj komplex.