Mopar vždycky uměl sériovým vozů dodat víc výkonu nebo originality.
At už to byly performance sovdy, cold air intake, ostré vačky atd. nebo jen masky chladiče, kola atd.
Tahle výroční série je super, navíc perfektní zrychlení z 0-60 majlí (96 km/h) za 5 sekund. Co víc si přát, legenda a v exkluzivní sérii....
A bude i Dart GTS a pak i Dart SRT4, sice je to vobluda, ale s 300 HP to zas může být zajímavá motokára a náhrada Neonu...
wolff
0
Vobluda seš možná tak leda ty a Roomster..., na Dart už ty raději ani nešahej...
Mr.Murphy
0
z Dartu bude motokára.... o délce 4,7metru 😉
Anonym
0
Tak Neon měl 4,4 metru >😁
Anonym
0
HAAHA. Dart je designový paskvil, nicméně rozhodující slovo má zákazník, tak uvidíme
lancer24
0
>😁 nemožem z teba ,pani na Dart mu radšej nešahajte,NEMA TO RAD...inak teraz ked je Lancia vlastne Chrysler treba si davať na teba pozor aj pod chryslerom čo? 8-s
Anonym
0
To víš, když to byl chrysler samostný nebo pod mercedesem, byly to emeérický pelčky, když je to pod fiaatem, sou to čup káry.
Toč se toč, korouhvičko - kam vítr, tam plášt >😁 Jako bys ho neznal.
Přitom valná většina toho co Chrysler od toho předání fiatu vyrábí je původní produkce vyvinutá za DaimlerChrysler popř. dotažená pak Cerberusem.
Jediná novinka je tedka ten Dart, který ještě není v prodeji...
Mr.Murphy
0
jenže vono to dřív fakt plečky byly....
Nebo proč to krachlo? protože dělali až příliš dobrý auta? 😉
Anonym
0
A) to nekrachlo, neplet si ochranu před věřiteli před krachem
B) přišla krize a prodeje spadly všem
C) výrobní náklady, které díky špatně postaveným smlouvám s odbory UAW byly vyšší než u japosnkých, korejských a evropských značek vyrábějících v USA
D) zaměření na pickupy a SUV, což bylo špatné rozhodnutí managementu
E) zpackané modely pod vedením Daimleru, jako byl Sebring 06-10, Pacifica, Crossfire....
At už to byly performance sovdy, cold air intake, ostré vačky atd. nebo jen masky chladiče, kola atd.
Tahle výroční série je super, navíc perfektní zrychlení z 0-60 majlí (96 km/h) za 5 sekund. Co víc si přát, legenda a v exkluzivní sérii....
A bude i Dart GTS a pak i Dart SRT4, sice je to vobluda, ale s 300 HP to zas může být zajímavá motokára a náhrada Neonu...
Toč se toč, korouhvičko - kam vítr, tam plášt >😁 Jako bys ho neznal.
Přitom valná většina toho co Chrysler od toho předání fiatu vyrábí je původní produkce vyvinutá za DaimlerChrysler popř. dotažená pak Cerberusem.
Jediná novinka je tedka ten Dart, který ještě není v prodeji...
Nebo proč to krachlo? protože dělali až příliš dobrý auta? 😉
B) přišla krize a prodeje spadly všem
C) výrobní náklady, které díky špatně postaveným smlouvám s odbory UAW byly vyšší než u japosnkých, korejských a evropských značek vyrábějících v USA
D) zaměření na pickupy a SUV, což bylo špatné rozhodnutí managementu
E) zpackané modely pod vedením Daimleru, jako byl Sebring 06-10, Pacifica, Crossfire....