Ekonomika
pandan
0
Spíše by se to mělo u nás jmenovat dálniční hvězdice (se středem v Praze). Ale je to vlastně logické. Postavíme v ucpané Praze spojky, svedeme tam nové dálnice, ucpeme Prahu, postavíme další spojky,... A beton a penízky tečou a tečou ...
WinDiesel
0
Člověče ty tady kecáš jako kdybys měl nějaké lepší řešení. Tak sem s ním a honem s Tebou na ministerstvo - ty to zachráníš.
coolio
0
Tak rozhodně jsou potřeba dobré silnice v ose Plzeň - Č.B. - Brno, a R35 (Liberec - H.K. - Olomouc).
pandan
0
Musím ti dát za pravdu. Na našem ministerstvu a ŘSD jsou ti nejlepší odborníci na světě. Naše dálniční síť je optimálně vymyšlená, nejohleduplnější ke krajině, stavby nejlépe připravené, stavby jsou nejefektivnější, ve špičkové kvalitě a nakonec i nejhezčí na světě. Celý svět nám ty odborníky závidí. Nejraději by je přetáhli k sobě, ale oni to rádi dělají pro vlast a téměř zadarmo. Tímto se všem veřejně omlouvám!
ryman
0
:yes:
Frantizsekk
0
😄
toomovich
0
>😒] >😒]
... ať už je to hotový, kdo jezdí na jih často, jako já, tak ví o čem mluvím 😉
Teď jsem se dočetl, že začnou stavět za 8-10 let, to je děs 😒 Tady všechny dálniční stavby trvají desetiletí :no: Např na Mallorce postavili 120km dálnice za 3 roky, přes celý ostrov, neměli by se tam naši stavitelé přiučit? >😁 >😁 >😁
Teď jsem se dočetl, že začnou stavět za 8-10 let, to je děs 😒 Tady všechny dálniční stavby trvají desetiletí :no: Např na Mallorce postavili 120km dálnice za 3 roky, přes celý ostrov, neměli by se tam naši stavitelé přiučit? >😁 >😁 >😁
Možná spíš na Aljašce - vzhledem k tamnímu počasí bylo nutné celou Alaska Highway postavit (a později "kompletně rekonstruovat") mezi jarem a podzimem ("použitelné" počasí tam je tak 8 měsíců v roce). No tak jí postavili (a za těch 8 měsíců ji zvládají i kompletně "převyasfaltovat" :yes: 😄
PS: Ach já zapomněla zmínit kolik má km - 2.242 kilometrů 😉
PS: Ach já zapomněla zmínit kolik má km - 2.242 kilometrů 😉
Jakýpak štráchy, v kursu jsou a nepochybně ještě dlouhu budou především všechny ty crossovery a esuvečka, není tedy třeba složitě stavět dálnici, postačí když to jen lehce uhrábnou buldozerem a my už si to nějak rozjezdíme. Navíc máme šance se takhle dostat na čelní místo s nejnižší cenou dálnic v Evropě, vždyť ta miliarda za každej kilák už nadzvedává obočí snad i ve slepeckým klubu.
Několikanásobně levněji a rychleji by se dala protáhnout R4 až do Budějic. Trasa je to max o 10 km delší, vyhýba se širší oblasti "české sibiře" a především zbytečným mostům atp., které stavbu akorát prodražují.
Většinu intenzit na I/3 stejně tvori doprava na Budějovice. Jediné větší město na trase D3 - Tábor by v klidu obsloužila stávajici I/3.
Většinu intenzit na I/3 stejně tvori doprava na Budějovice. Jediné větší město na trase D3 - Tábor by v klidu obsloužila stávajici I/3.
Což takhle se podívat na mapu intenzity dopravy v č.r. ?
Intenzity z posledního sčítání samozřejmě znám. jinak bych tu něco takového nepsal.
Vetšina těch co aspoň trochu rozumí dopravě pokláda D3 za nesmyslnou.
Zvlášť ve srovnání s variantou protažení R4 do Budějovic ta nesmyslnost vyniká.
D3 je pouze pohrobek betonářske lobby, který se stále drží při životě politickými a betonářskými tlaky. Bohužel již ale část stojí a tak je velmi nepravděpodobné, že by byla myšlenka dálnice do ČB přes Tábor zavržena.
Vetšina těch co aspoň trochu rozumí dopravě pokláda D3 za nesmyslnou.
Zvlášť ve srovnání s variantou protažení R4 do Budějovic ta nesmyslnost vyniká.
D3 je pouze pohrobek betonářske lobby, který se stále drží při životě politickými a betonářskými tlaky. Bohužel již ale část stojí a tak je velmi nepravděpodobné, že by byla myšlenka dálnice do ČB přes Tábor zavržena.
Zavržena určitě NEbude (a alespoň JEDNU komplet dálniční trasu z Prahy na jih - tak jak byla někde PŘED 80ti? lety naplánována - by "to už chtělo" - když ta druhá DESETILETí plánovaná, Brno - "jakési místo na hranicích", pročež rakouská strana NEMOHLA svou část, která již stojí, dodělat až NA hranici a desetiletí čeká JAK se jednou česko rozhodne, kam že si tu svou část naplánuje dovézt - ano rakouská čest je HOTOVÁ, česká ještě ani "nedoplánovala" v kterém místě bude končit ... ale abych se vrátila "když ta druhá DESETILETÍ plánovaná a českou stranou neustále odkládaná a dosud ani nedonaplánovaná asi ještě DLOUHO NEbude) - dálnice na rakouské straně se již "dostavuje" a bude dovedena až přímo na hraniční přechod Wullowitz/Dolní Dvořiště. Tam z ní sjedete a budete na české straně pokračovat po okresní cestě s NEzpevněnými krajnicemi (to je ta, kde před 9ti lety havaroval autobus a bylo 19 mrtvých - a politici SLÍBILi a SLIBOVALi "hory doly" ... že stará okresní cesta už NEbude sloužit jako mezinárodní silnice a bude dálnice a ... a jak špatná byla před 10ti lety, tak špatná je i dnes ... a asi ještě HODNĚ let bude.. ;-\
Kolik lidí je ta Vaše "většina" a jak se pozná, že "tomu rozumí" ? Jaká konkrétní jsou ta porovnání ? Není pán tak trochu "ekolog" (betonářská lobby je oblíbený ekofetiš) ? Až bude D3 postavena, jaké asi budou intenzity dopravy na "Strakonické" ? Proč tak té cestě VĚTŠINA lidí samozřejmě říká a ne Budějovická?
Pánové,
ono by to šlo, ale nesmělo by se tolik krást ve vedení ŘSD a pak i vlivných firem, které posílaly prachy, třeba na Havlovu nadaci a nikdo neví, kde skončily... A pak by musely být utnutý ty teroristicko-ekologické spolky...
ono by to šlo, ale nesmělo by se tolik krást ve vedení ŘSD a pak i vlivných firem, které posílaly prachy, třeba na Havlovu nadaci a nikdo neví, kde skončily... A pak by musely být utnutý ty teroristicko-ekologické spolky...
a jim podobní postarají, aby ta dálnice nestála ani za dvacet let. Ve skutečnosti můžeme těmto samozvaným institucím poděkovat nejen za to, že máme dálnice nejdražší (oni ty zbytečný mosty, tunely - viz. Valík u Plzně a hlavně podchody přechody pro faunu "něco" stojí), ale taky nejdéle stavěné.
Zeleným náckům z Huntí duha bych na jejich dementní transparenty, kterými zaplevelili Prahu, dopasal, že ty pozůstalí těch desítek a desítek mrtvých na objížďkách a průjezdech všude tam, kde léta a léta blokovali a blokují dostavby dálnic jim "děkují" stejně jako my všichni za tu zvýšené emise a horší ovzduší.
Podle rozsahu kampaně je asi betonářská lobby, kterou tak halasně kritizují a přitom jí ve skutečnosti nějvíc pomáhají, platí dobře....
Zeleným náckům z Huntí duha bych na jejich dementní transparenty, kterými zaplevelili Prahu, dopasal, že ty pozůstalí těch desítek a desítek mrtvých na objížďkách a průjezdech všude tam, kde léta a léta blokovali a blokují dostavby dálnic jim "děkují" stejně jako my všichni za tu zvýšené emise a horší ovzduší.
Podle rozsahu kampaně je asi betonářská lobby, kterou tak halasně kritizují a přitom jí ve skutečnosti nějvíc pomáhají, platí dobře....