Novinky
...anebo Seatu a Škodovky. Co takhle tam dát aspoň bi-TDI? dát takovýhle prachy za kastli bez motoru...
Na co tam cpát bi-TDI, když tam máš 3,0 TDI. Motor 2,0 TDIe nemá plnit roli výkonného motoru, ale roli úsporného motoru.
Navoněná bída, tak se tomu říká. Anebo vydávat se za něco co nejsem. A bi-TDI bude žrát úplně stejně jako TDI,
jenom bude aspoň o něco jízdně přijatelnější...
jenom bude aspoň o něco jízdně přijatelnější...
Koukám, pán je znalec. Tady bude každá další diskuze zbytečná.
rozumím, argumenty skončily, nastupuje sarkasmus.
Já spíš nerozumím tomu, co nechápeš na pojmech jako "základní" nebo "úsporná" motorizace. Chceš-li, můžeš mít v té kastli osmiválec, tvým výtkám nerozumím. Kupé od MB nebo BMW také koupíš se čtyřválcovým dýzlem. Tyhle "e" verze mají u audi svou tradici, a vždycky se najde spousta důchodců, kteří chtějí kupé kastli a stačí jim motor, se kterým si v klidu poplují autobahnem se stotřicítkou na tempomatu. Často se tu mluví o výjimečném marketingu VW resp. Audi, bohužel obyčejně ve zcela pomýlených souvislostech, jestli je ale něco ukázkou skvělého marketingu Audi, tak právě třeba tyhle "e" verze u A5.
Sem si nějak nevšiml, že předmětné 2.0 TDI (TDIe) jsou prezentovány jako top možnosti v A5.
Tak a už se to vysvětlilo. Je to určeno důchodcům. No - takové vysvětlení mi postačuje.
Kdyby jsi znal prodeje v Německu, možná by ses tolik nedivil. Základní verze prémie ještě s nižším výkonem (316d, 2.0 TDI 88kW) se tam běžně prodávají na rozdíl od ČR.
Já se nedivím, já se směju. SUV, služebák, rodinný kombajn - budiž - ať je to diesel. Ale sportovní kupé, kabriolet, limuzína - tam by měl vždycky patřit benzín...
U kupé naftu ještě akceptuji, protože řada lidí, která nepotřebuje vozit 4 dospělé a mrtvoly v kufru volí A5 jako alternativu k A4 a pokud jim nejde o nějaké sportovní zážitky tak proč ne, na druhou stranu kdo chce může skočit rovnou do RS5. U kabrioletu nebo roadsteru je to skutečně úchylnost (viz třeba MB SLK 250CDI), poslouchat se staženou střechou chrochtu je perverznost.
Milý migu, je nad slunce jasnější, že musíš sedlat minimálně 300kW, když píšeš, že biTDI bude "o něco jízdně přijatelnější"...jinak po tobě zůstává jen "navoněná bída" >😒]
Nezlob se, ale zvukový projev čtyřválce z Passatu mi opravdu nesedí k prémiovému, sportovně laděnému kupé. To je motor do služebního auta, ne do Audiny.
Napišme si, co bychom si napsat měli. Jsou prémiové světy a jsou světy mainstreamu. Tyto světy se (až na ojedinělé vwýjimky) prakticky neprotínají. To je tvrzení, které by tu podepsal jistě snad každý. Ovšem je tu jedna podstatná věc, na kterou bychom se měli zaměřit detailněji, tou věcí je nikoliv předmětné protínání, nýbrž sbližování. Aktuálně jde o to, že prémie je na samém vrcholu dokonalosti, a to jak v technice, tak materiálech. Prakticky již není možno to hnát bez významných investic nikam dále. Z tohoto stavu dokonale těží mainstream a samozřejmě i lowend. Zájem prodat vede automobilky k nebývalému rozmachu i v kvalitativních třídách, které ještě donedávna evokovaly víceméně jen touhu po pořádné káře. Vždyť jen si vezměmě třeba lowendovou Dacii, ona dnes nabízí i SUV na čtyřkolce...
Ovšem zvedám varovný šroubovák, nenech se unést na povrchních garážových vodách, auta se lepší, žádné z nich však v principu nemůže popřít svůj původ. Je to přesně stejné jako to zažíváš sám ve svém životě...
A tedy zapomeňme na nesmyslné zhůvěřilosti argumentovat pod článkem o AUDI produkcí Citroenu. Je to nedůstojné pro AUDI a v podstatě nefér i pro Citroen. Asi nejvýstižněji se k tomuto "duelu" ostatně vyjádřilo vlastní vedení citroenu (cituji z posledního čísla AUTOtipu) - "Naším cílem je dosáhnout kvality AUDI".
Je potěšitelné, že ve Francii se našel někdo, kdo má snahu se vymanit ze zglajchšaltovaných pořádků, někdo kdo má odvahu prolomit staletý nesmysl - kvalitativní rovnost, silniční volnost a garážové bratrství. Ano, i ve Francii se našel někdo, kdo má zájem nabídnout i více než ten druhý. Nehledejme však tupě kvalitativní vazby mezi špičkovým prémiovým produktem, jakým bezpochyby produkce AUDI je a (DS)růžky povystrkujícím klasickým mainstreamovým výrobcem z Francie.
Naivní historky o možnosti zažívat za jízdy pocity raftujících borců či v případě AUDI hledat nedostatek v tom, že na daném motoru jezdí též neprémiová (super)mainstreamová rodná elita, totiž neodráží garážovou realitu o kterou tu snad i možná tak trochu i usilujeme.
P.S. Nahoře máme v podstatě nejkrásnější karoserii AUDI. Ta krása má dvojí rozměr - jde o krásu absolutní a o krásu stylu. V absolutní rovině nám AUDI modelm A5 předvedlo, že i dnes je možné stvořit nádherný vůz, který se líbit musí opravdu a doslova každému. V rovině stylu je krása A5 o to cennější, že dokazuje nevyčerpatelnost prémiových karosářských mistrů. A5 je aktuální časovou esencí vrcholného GT stylu, tedy esencí, na které (snad) každej i jen trochu normální chlap staví svůj vztah k autům...
BRAVO AUDI :yes:
Ovšem zvedám varovný šroubovák, nenech se unést na povrchních garážových vodách, auta se lepší, žádné z nich však v principu nemůže popřít svůj původ. Je to přesně stejné jako to zažíváš sám ve svém životě...
A tedy zapomeňme na nesmyslné zhůvěřilosti argumentovat pod článkem o AUDI produkcí Citroenu. Je to nedůstojné pro AUDI a v podstatě nefér i pro Citroen. Asi nejvýstižněji se k tomuto "duelu" ostatně vyjádřilo vlastní vedení citroenu (cituji z posledního čísla AUTOtipu) - "Naším cílem je dosáhnout kvality AUDI".
Je potěšitelné, že ve Francii se našel někdo, kdo má snahu se vymanit ze zglajchšaltovaných pořádků, někdo kdo má odvahu prolomit staletý nesmysl - kvalitativní rovnost, silniční volnost a garážové bratrství. Ano, i ve Francii se našel někdo, kdo má zájem nabídnout i více než ten druhý. Nehledejme však tupě kvalitativní vazby mezi špičkovým prémiovým produktem, jakým bezpochyby produkce AUDI je a (DS)růžky povystrkujícím klasickým mainstreamovým výrobcem z Francie.
Naivní historky o možnosti zažívat za jízdy pocity raftujících borců či v případě AUDI hledat nedostatek v tom, že na daném motoru jezdí též neprémiová (super)mainstreamová rodná elita, totiž neodráží garážovou realitu o kterou tu snad i možná tak trochu i usilujeme.
P.S. Nahoře máme v podstatě nejkrásnější karoserii AUDI. Ta krása má dvojí rozměr - jde o krásu absolutní a o krásu stylu. V absolutní rovině nám AUDI modelm A5 předvedlo, že i dnes je možné stvořit nádherný vůz, který se líbit musí opravdu a doslova každému. V rovině stylu je krása A5 o to cennější, že dokazuje nevyčerpatelnost prémiových karosářských mistrů. A5 je aktuální časovou esencí vrcholného GT stylu, tedy esencí, na které (snad) každej i jen trochu normální chlap staví svůj vztah k autům...
BRAVO AUDI :yes:
Nutno připomenout, že ke kvalitě Audi musí postupně překonat, Toyotu, Mazdu, Hondu, Nissan, Mitsubishi, Opel, Ford, Škodu a VW.
Jistě, máš pravdu! Já se nahoře nechal unést a tedy opravuji a parafrázuji: Citrouš je šrotem v kontextu srovnání s Audi. Znásilňování faktů mne nikdy nenechá lhostejným, ale u psychotika Kylieho to budu muset většinou velkoryse přehlédnout. 😉
PS: A to je i na NE"prémiové" auto "nic moc" (jsem dnes VELMi slušná a NEkritická 😉
Tohle je (zcela bez diskuzí) prostě FAKT = byla to (popravdě) SLABOTA i v "normálním" A4, do A5 je to (opět - ZCELA BEZ DISKUZí) prostě opravdu NE"vhodné" (snad možná ta silnější verze 130 kW..
.. ta by mohla v A5 působit trošičku jako 2.2 HDi 150 kW = to "už jde" :yes: 😄
(a míň .. vskutku NEjde 😉
Jinými slovy, té A5ce se silnějším 130kW dvoulitrem neujedeš se svým V6 buřtíkem ani o cm, odpověď je dílem v reálné lenivosti hdi dílem v obsahu slova buřtík. Problém je v tom, že ta A4/5 má v zásobě v dýzlu ještě dva silnější motory, na které už buřtík jaksi nemá odpověď... leda by do něj dali osmiválec. Tak hezký den 😄 , "TŘeba za kormiDLem Citronu v6HDI" 😄 >😁 :-! 😉
PS: A když už zmiňujete FANTOMASův Citroën DS, "základ" VŠECH dodnes vyráběných předokolek (NIKAM "dál" jsme bohužel nedošli), tak tento před 57mi lety představený model značky Citroën NEodlétal do křoví, ale "vzhůru k nebesům" (přece 😉
..nicméně tam je ten "vztah" přece jen už "vzdálenější" (byť v podstatě to tak vskutku je), Citroën DS je ZÁKLAD všech (řekněme "moderních") předokolek a nějak zásadně dál jsme (za těch 57 let) BOHUŽEL "opravdu NEdošli"..
😉
"Audi" předehnalo Citroen i v uvedení předokolky. 😉 >😒]
.. aneb C5 nechává (předokolku) audi A4 pozdravovat 😄
Předokolka C5 je (bez legrace) lepší než předokolka A4 (při všech "normálních" jízdních situacích - bych po malé vyzkoušení/porovnání řekla + včetně RYCHLE projížděné zatáčky). Má lepší trakci, stabilitu celkově slušnou = snad ano (i "na kluzné ploše v zatáčce" by MOHL - možná dokonce "MĚL"? - zvládnout větší přetížení..
PS: Tedy pokud ho do testu nedají s pneumatikami s ani ne 2mm vzorkem - jak "prasklo" před časem tady v česku.. 😄
Koukala jsi na poslední počin Audi? U A4/5 nasadili proti dvoulitru 28i kompresorový třílitr s 200 kW (nahradil atmosférický třílitr se 190 kW). 😄 Audi se zatím šestiválců nevzdává.
PS: Nevím (nejsem si jistá) jak (proč) je to u té nové benzínové verze - u dieslu je to ale (sorry) jen "z nouze cnost" 😄
PPS: Ale "bez hlubších znalostí" - ta BENZÍNová verze - ta by MOHLA být (bez ohledu na "přesný důvod" takového řešení) :yes:
U toho dieslu "musím trvat na svém" (oproti konkurenci roky zpoždění 😐
Menší změna je zavedení E85 verze 2.0 TFSI u A4.
.. vysvětlujte to někomu (kdo autům NErozumí 😉
..(kdyby bylo po mém, já bych jim UKÁZALA.. 😄
PS: A i když je Buřtík jinak DOST "soudný", nějak na něj zapůsobilo to "vwoodoooo" (které na mne, bůhvíproč, NEfunguje) a FAKT si myslel že s tím ULTRAúsporně bude moct jezdit/popojíždět..
..a FAKT mu to vydrželo.. spíš DNY než týden >😒]
Jinak je celkem jedno, co je levnější - moje peníze, moje rozhodnutí. Tak jsem to myslel.
A co se týče toho AMG - Buřtík DŮSLEDNĚ a jen MLkem (SL nebo nedejbože něco ještě "dál") do práce NIKDY! (nejme ve Wien - a na tom ML to AMG "až tak moc není vidět" 😄
Popravdě v česku to moc (kupodivu) "necítím", ale jinde se už docela DOST "šetří" = to ježdění do práce audi A4 na jednu stranu působilo jako "ne až TAK NEsmyslný" nápad - no ale fakt se ukázal NE"realizovatelný" 😉
PS: Na to NE-zmačkaný, NE-rozlámaný a NE-unavený by byl (mezi "dostupnými") auto ten Citroën C5 možná DOOPRAVDY lepší - ale...
(zvláštní jak to lidé NE"chtějí"/NEmohou (?) pochopit.. 😄
..a naopak 😄
PS: Ale s tím že audi (poté co "prorazilo" až NEuvěřitelně "špatnými" modely A4 a A6) udělalo VELKÝ krok NAHORU - to NAPROSTO SOUHLASím.. 😄
PS: Z mého pohledu je až trochu "tragikomické" sledovat jak právě (a JEN) z audi je (řekněme) generace "porevoluční" (co se v autech více orientovala až PO pádu železné opony) celá... 😉
Fakticky Audi nenadržuji v porovnání s ostatními. Jen v diskuzi občas vyvažuji zaměření proti Audi. Je to můj způsob komunikace. Na Audi mám rád quattro. Tak to bylo a asi i bude. Tam moje preference začíná a končí. U BMW to zase byl atmosférický benzínový R6 a jízdní vlastnosti. To není na úrovni toho, co je dobré, ale na úrovni jakési automatické volby - chci čtyřkolku, automaticky preferuji Audi.
PS: Já 4kolky NEmusím..
..i když teď "vzdáááleně" jednu maličko plánuji - i když ona to je (spíš) ZADOkolka.. 😄
PPS: Trochu s PŘEKVAPENÍM jsem slyšela (očekávala jsem nějakou/-ké verze nového 4.0 TFSi) že v R8 i po faceliftu zůstává v motorech "všech při starém" (V8 4,2 - ten mi příjde už "maličko out" a V10 - tak ten naopak :yes: 😉
PS: A proč přechod z (lepší - dle mne) zadokolky na (horší - dle mne) 4x4 mohu-li se zeptat?
PS: Auto NEkupujete (jen/hlavně) dle znáčku? VELMi výjímečný druh 😄
Samozřejmě, že mám nějaké preference. Jsem zvyklý na určitou kvalitu a jsou značky, které ji běžně poskytují. Ale nenechám se tím omezovat, pokud se najde nějaká výjimka.
Jinak také rád jezdím, ale čas není. A na to si pak neberu A6. 😉
A ano, dát (stejné) prachy za A4 2.0 Tdi 105 kW (místo za vůz s lepší trakcí, lepšími sedačkami či VÝRAZNĚ lepším motorem - C5 V6 Bi-turbo) by mi bylo OPRAVDU LÍTO 😉
PS: NE"přehánějte" to s LŽIVÝMi slovy o lži - a VŘELE vám "dopoooovwučuji" si ty vozy porovnat (a pozor aby vám "nespadly hračky do kanálu" 😄
PPS: Nevím jak "Citroën s hypotetickými 200 kW", ale já se na (dva ohlášené) CITROËNy s cca 220 kW (jeden benzín, jedna nafta) docela "těším, jsme docela zvědavá.. 😉
(dříve bude asi Citroën DS4 Racing, 4kolka s 220ti kW :yes: 😄
NEcítím tady někde S-T-R-A-CH?
(z onoho porovnání.. 😄
..vozů cca stejné ceny stejné třídy? 😉
..slova Slova SLOVA tu zatím presentujete JEN vy - já VYZKOUŠELA a popisuji ...REALITU (vy "teoretizujete" - aneb "moooozek vám to nebere? NENí na to "nastaven/připvwaven"? 😉
Takové vnímání světa aut bylo a je vždy NEsmysl.. (rozdělovat vozy JEN dle znáčků na kapotě - rsp. jít až do TAKových EXTRÉMů že "jen pro znáček na kapotě" obhajutete i NEpovedeným model/motor..
Ok, tak (tohle je mé, NEurážlivé) "NATVRDO": audi A4 2.0 Tdi 105 kW - NEpovažuji za "prémiové" auto. NE že by to byla nějaká "katastrofa", jsou určitě horší, ale NENí na něm NIC "prémiového",prostě NENí - Citroën C5 V6 Bi-turbo (vůz za cca podobnou cenu - a s asi NIŽŠími sevisně pojistnými náklady) je v přímém srovnání JEDNOZNAČNĚ a JASNĚ "prémiovější" = čti "luxusnější" ... můžete před tím "strkat hlavu do písku" apod..
..a já vám na to řeknu: SEBERTE se a POROVNEJTE - si sám (a až se - po tom ŠOKu - vrátíte z léčení, tak "se oooozvwěte" 😄
A člověk (jakýkoli), který "shazuje" 220 benzíno-hybridních kW v hatchbacku nižší střední (jen proto že ta značka zrovna "NENí jeho oblíbená") a současně "obhajuje" tuctový dvoulitrový diesel o výkonu 105 kW do sportovní cupky střední třídy (JEN protože tahle značka zase "JE jeho oblíbená" 😉 ) ten věru NENí moc "soudný" - tohle člověk co má auta alespoň "maličko rád" prostě NEnapíše!
PS: Ach a - NEjsem "chlapeček", prospekty NEčtu 😄
PPS: Co kdybyste místo vymýšlení "bubostí" typu "stigmata" (o antidepresivech, panácích vodky či kosočtvercích nemluvě) apod. si do Audi A4 2.0 Tdi 105 kW sedl, pořádně si ho PROJEL - a PAK se začněte přesvědčovat "jak mimořádný je to vůz" (a POPRAVDĚ! schválně jestli ho budete stále TAK "oooobhajovwat" 😉
PS: A nejen u aut 😄
PPS: A to co mi dá Citroën C5 V6 mi (jak jsme se v nedávné diskuzi shodli) může od audi dát asi až nové Audi A6 V6 3.0 Bi-TDi (sorry, ale A4 spíš NEeee
PPPS: Ale k meritu věci - motor 105 kW který znám z A4 mi do pravděpodobně LEPŠího vozu audi A5 příjde (jednoznačně) :no: 8-s :no:
Do cupky A5 bych jako MINIMUM asi volila Tdi se 130ti kW, neb i do NEsportovního "pohodového sedanu" C5 je dvoulitr HDi 120 kW "jen tak tak" (byť tyhle motorizace BEZ OHLEDU na znáček na kapotě bývají NEJprodávanější), "správné" je 2.2 HDi 150 kW = a totéž "chce" (dle mne) i audi A5 (a máte-li "pvwoblém" s motorem z Citroën, tak klidně 25d 160 kW od BMW a máte-i problém i s BMW, tak klidně 250 CDi 150 kW/500 Nm od Mercedes - ale ne a Ne a NEeee 2.0 Tdi 105 kW
Jasno? 😉
Nejdřív tady půl roku pomlouváš podladěnou verzi třílitrového TDI a máváš tu údajně úžasným motorem 250CDI od MB (nemluvě o "alternativách" od Citrónu), ale když v principu naprosto to samé, jako Audi, udělá/nabízí BMW s motorizací 25d (také jen podladěný třílitr), dáváš ho za příklad Audi a dokonce ho dáváš ještě před tebou tolik opěvovaný 250CDI.
Chceš snad po tomhle diskusním trapasu ještě tvrdit, že nehodnotíš auta podle znáčku na masce/kapotě a že nemáš osobní problém (diagnozu) s koncernem VW? 😲 :😉 >😁
1) opravdu chcete stále obhajovat "noooouzovwé" řešení audi, kdy pro rok 2012 nasadilo jako novinku V6 3.0 150 kW..
2) ..když konkurenci na tentýž výkon (už roky) stačí dvoulitrové 4válce?
3) a nevím proč píšete "údajně úžasným 250 CDi)" - prostě to JE (velmi) povedený motor :yes:
4) měl byste "aktualizovat" data - motor BMW 25d (už nějakou dobu) NENí podladěné R6, ale ČTYŘválec s výkonem 160 kW (audi má stejný motor, podobné konstrukce a zřejmě stejného výkonu ve vývoji a během pár let ho bude mít též)
5) chcete snad po tomhle diskuzním TRAPASu ještě tvrdit, že aute NEhodnotíte JEN podle znáčku na masce/kapotě? 😉
6) můj osobní názor je, že nafta 2.0 Tdi 105 kW je :no: :no: , stejně tak nafta V6 3.0 Tdi 150 kW je "nouzové řešení" (konkurenční výrobci jsou již "dál") a je :no: , ale třeba BENZÍNový R5 2.5 250 kW/450 Nm je :yes: :yes😒br /> PS: Při jakýchkoliv nejasnostech NEváhejte a kontaktujte informační servis Kylie na auto.cz 😄
P.S. Máš reakci pod MQB
PS: A víte že motor 23d, jeho "zajímavější" verzi D3 od Alpina či dnes (také) 25d "doporučuji" (zmiňuji) již dáááávno (o "dojíždějícím" původním R6 25d jsem se, narozdíl do toho 23d/D3, nikdy nezmiňovala - neb
a) mne nikdy nijak nezajímal a navíc..
b) .. prostě "dojížděl"
PS: Dříve něco takového ("podladěný" šestiválec s výkonem třeba 150-160 kW) měli "všichni", že? 😉
Ale jako NOVINKU roku 2012 to na téhle planetě zavádí jen JEDNA jediná automobilka = a PROTO na tuto JEDINOU "upozorňuji" - už (je) jasno? 😄
Co podobná "novinka" u MB s označením 300CDI, což je zase podladěná verze 350CDI? V obou případech se jedná o dva třillitry s jedním turbem, ale různým výkonem.
Ale chápu, že u tebe znáček na kapotě vše zásadně mění... 😉
(to se vyjadřuji FAKT tak NE"srozumitelně"? 😐
Já osobně bych (kdybych... 😄 ) asi volila "plnou" verzi 350 CDi, ale o tom to není. Je to o tom, že audi V6 3.0 Tdi má 150 kW a 450 Nm (tedy výkon co už ROKY mají 4válce - a nejen "prémiové").
Že i audi bude (časem) mít (stejně jako ostatní) 4válec o výkonu (zřejmě) 160 kW (a nějakých 500 Nm?) VÍTE i vy - prostě u audi se trochu "opozdil". STEJNĚ se "opozdili" u MB s V6 Bi-turbem (schválně CO příjde dřív - silný 4válec vwaudi, nebo Bi-CDi V6 od MB? 😉
PS: Jen ten Citroën stíhá "na obou frontách" 😄
PS: Gratuluji k DŮSLEDNÉMU "převedení hovoru" JINAM :yes: 😄
PPS: ještě k (mému) minulému příspěvku: Schválně co je prodejně daleko Daleko DALEKO "důležitější" - "třešnička na dortu nabídky motorizací" nebo motor cca od nižší střední po luxusní třídu" použitelný/-vaný? 😉
(já BEZ legrace vidím jako "optimum" pro dnešní vozy střední třídy - víceméně BEZ ohledu na znáček na kapotě - motor typu 2.2 HDi, 250 CDi ..a stejné je to dnes u benzínů - 2.0 TFSi :yes: tu chválím od té doby co byl novinka 😄
Edit: Tak možná ještě dřív. Je i v A8. Ale nechce se mi hledat, kdy ho zavedli, protože od začátku nebyl. Začínalo se osmiválci.
PS: I když upřednostňovat 105 kW 320 Nm před větším objemem a 150 kW 450 Nm JE trochu "poooodivwné" 😉
PPS: A nevím jak A5 (že je - asi - LEPŠí než A4 jsem psala), ale (předokolka) A4 je v zatáčkách horší než C5 - sorry 😄
(abych byla přesná - alespoň ty dvě porovnávané, cca stejně drahé verze, tam skoro "není o čem"! 😉
Opět ta samá falešná písnička.
Abys mohla Citróna s něčím srovnat, je nutno vzít Audi se ZÁKLADNÍM motorem a do CiTróNu našlapat to nejlepší, co konfugurátor (ještě ani) nenabízí. A ani pak to není o nic lepší.
>😁 :no:
PS: Tušíte (alespoň vy sám "před sebou") PROČ si to vymýšlíte??? 😄
PPS: Při takovémhle srovnání je téměř JEDNO jaké jsou znáčky na kapotách (a že A4 je co se pohonu týče "z principu" postavena trochu jako "schizofrenní" auto - za to JÁ přece NEmohu 😉 ) - a sorry, dobré (myšleno nějak "výrazně zajímavé" či "něčím JASNĚ NADprůměrné") auto to prostě NENí - vaše výkřiky na tom NIC NEzmění 😄
Prostě audi A4 2.0 Tdi 105 kW s předním pohonem je (asi) NEJprodávanější verze - a "prémiové" na ní není (skoro) NIC - howgh 😐
Vůz má "kvalitativněmorální" životnost tak ... řekněme 12, když hodně 14 let a svým způsobem (s trouchou nadsázky) je JEDNO jestli je to škoda Fabia nebo Lexus LS.
Při slušné péči péči na tom budou OBA víceméně stejně (tak mi to kdysi - no na jiném příkladu - vysvětlil šéftechnik jedné "prémiové" automobilky ... ale že to nemám moc říkat nahlas - že...
.. většina lidí je jako Kankunen 😉
PS: Ach a k vašemu NESMYSLu ohledně odhlučnění kol (a motoru) - v audi A4 je "bezproblémové", NE výjímečné a famózní, ale také žádný problém Problém.
A o odhlučnění Citroën C5 (2.2 HDi) si můžete přečíst ve velkém testu kdesi na auto.cz 😄
[odkaz]
PÍŠÍ TAM: "Při zdolávání dálnice D1 mezi Prahou a Brnem se může zdát, že pramáti českých dálnic už dostala komplet nový povrch, protože Citroën ani při rychlosti 130 km/h nepropustí do interiéru žádný hluk od kol drncajících po panelovém povrchu a stejně tak jsou cestující ušetřeni nedůstojného poskakování, které jim s radostí dopřeje prakticky kterýkoli konkurent..." 😉
Tak asi TAK. Osobně bych řekla že C5 je v tomto směru naopak LEPŠí než audi A4, ale abych vás NE"tvwápila" - je to cca "na stejno"
Vaše (naivní) představa, že by to snad mohlo být "naopak" - je (sorry) "těžce vedle"
Pěkný den (v tom který je z nich přece jen o fous LÉPE odhlučněn.. 😄
ad 2há a 3tí - ano
ad 4. - první část jistě ano, druhá část "tststs", závěr věty = ano jsou tací pro které je toto "alfou i omegou" (a raději budou jezdit s 2.0 Tdi než s V6 3.0 Bi-turbo >😒]
ad 5. - tak na TAKOVÉHLE "(jako)image" tedy opravdu "KAŠLU" 😄
PS: Sprajt neznám, SPRITE NEpiji - a jak vás tak (už nějakou dobu) čtu - vy NEbudete Sherlock.. 😉
PPS: Ale ta poslední televizní série od BBC One s MARTINem FREEMANem a BENEDICTem CUMBERBATCHem je :yes: 😄