Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Diskuse: Audi A5 2,0 TDIe: Úspory i ve stylové karoserii

Úsporně laděný čtyřválec 2,0 TDIe se po modelu A4 podívá také do kupé a Sportback A5.
Zpět na článek
5. 2. 2012 21:31
5. 2. 2012 21:44
5. 2. 2012 21:48
5. 2. 2012 22:07
5. 2. 2012 23:32
6. 2. 2012 06:42
6. 2. 2012 07:51
6. 2. 2012 12:21
5. 2. 2012 22:12
5. 2. 2012 22:23
5. 2. 2012 22:54
5. 2. 2012 23:34
6. 2. 2012 01:50
6. 2. 2012 01:58
6. 2. 2012 23:37
6. 2. 2012 23:43
7. 2. 2012 00:26
7. 2. 2012 00:34
7. 2. 2012 11:00
7. 2. 2012 12:32
7. 2. 2012 12:36
7. 2. 2012 13:01
7. 2. 2012 13:07
7. 2. 2012 13:14
7. 2. 2012 13:52
7. 2. 2012 14:19
7. 2. 2012 14:52
7. 2. 2012 15:03
7. 2. 2012 15:27
7. 2. 2012 15:50
7. 2. 2012 15:52
7. 2. 2012 16:03
7. 2. 2012 16:15
7. 2. 2012 16:20
7. 2. 2012 16:26
7. 2. 2012 16:35
7. 2. 2012 23:53
7. 2. 2012 13:38
7. 2. 2012 13:43
7. 2. 2012 14:22
7. 2. 2012 14:50
7. 2. 2012 15:01
7. 2. 2012 15:32
7. 2. 2012 16:01
7. 2. 2012 16:18
7. 2. 2012 16:23
7. 2. 2012 16:27
7. 2. 2012 16:44
7. 2. 2012 23:58
8. 2. 2012 01:07
7. 2. 2012 00:28
6. 2. 2012 10:58
5. 2. 2012 23:46
6. 2. 2012 00:40
6. 2. 2012 01:30
6. 2. 2012 07:28
6. 2. 2012 16:42
6. 2. 2012 17:10
6. 2. 2012 17:52
6. 2. 2012 18:04
6. 2. 2012 23:11
6. 2. 2012 23:26
7. 2. 2012 11:03
7. 2. 2012 11:23
7. 2. 2012 11:40
7. 2. 2012 12:10
7. 2. 2012 12:31
7. 2. 2012 14:11
7. 2. 2012 13:34
7. 2. 2012 13:41
7. 2. 2012 13:43
7. 2. 2012 13:44
7. 2. 2012 14:08
7. 2. 2012 14:38
7. 2. 2012 14:52
7. 2. 2012 14:52
6. 2. 2012 07:29
6. 2. 2012 15:26
6. 2. 2012 08:00
6. 2. 2012 08:23
6. 2. 2012 15:30
6. 2. 2012 16:23
6. 2. 2012 11:58
6. 2. 2012 00:47
6. 2. 2012 06:50
6. 2. 2012 10:12
6. 2. 2012 11:10
6. 2. 2012 11:17
6. 2. 2012 11:22
6. 2. 2012 12:57
6. 2. 2012 13:02
6. 2. 2012 16:51
Avatar - Destract
5. 2. 2012 21:31
tdi
sportovní kupé s dízlem, co mi jen na tom zní špatně...?
Rozbalit vlákno
85
Avatar - 4hill
5. 2. 2012 21:44
Re: tdi
To nevím..slušný výkon,příjemná spotřeba..možná předsudky že jsou dieselová auta určena jen pro práci?Rozhodně to neni jediný kupé na naftu.Pohodlný svezení na dlouhou cestu. Pro sport je tu řada S5..
Avatar - Hammunasakra
5. 2. 2012 21:48
Re: tdi
Tak ale já VÍM - snad možná ta verze 130 kW (v nouzi - je-li to "nutné"), ale audi A5 2.0 Tdi 105 kW bude jezdit stejně jako A4 se stejným motorem a to fakt NEeee :no: ;-\
PS: A to je i na NE"prémiové" auto "nic moc" (jsem dnes VELMi slušná a NEkritická ;-)
Avatar - guze
5. 2. 2012 22:07
Re: tdi
Za to rýpnout si musíte vždy :-)
Avatar - Hammunasakra
5. 2. 2012 23:32
Re: tdi
Tak tentokrát to nebylo "ani RÝPnutíčko" ;-)
Tohle je (zcela bez diskuzí) prostě FAKT = byla to (popravdě) SLABOTA i v "normálním" A4, do A5 je to (opět - ZCELA BEZ DISKUZí) prostě opravdu NE"vhodné" (snad možná ta silnější verze 130 kW..
.. ta by mohla v A5 působit trošičku jako 2.2 HDi 150 kW = to "už jde" :yes: :-)
(a míň .. vskutku NEjde ;-)
Avatar - 4hill
6. 2. 2012 06:42
Re: tdi
Je zcela na rozhodnutí automobilky jaký motor a s jakým výkonem kam instaluje..Pro nás jako zákazníky je jedině dobře že je rozsah takový,nás to přece nestojí nic.Je jejich věc zda jim budou vozy pak někde stát ale kroutit hlavou nad tím že to tak dělají mi přijde absolutně hloupé.Nebo chcete VY určovat kolik výkonu má v jakém autě být? ;-\
Avatar - Dinar
6. 2. 2012 07:51
Re: tdi
2,2 HDI na papíru, hezké, v reálu horší, jako vždy. Doporučuju mrknout na naměřené dynamické hodnoty v tomhle testu. [odkaz] Superb se 125kW/350Nm je má s peugeotem 508 150kW/450Nm naprosto shodné. Tam, kde jednomu stačí dvoulitr a jedno turbo, tam jiný potřebuje dvě deci objemu a turbo navíc. ;-)

Jinými slovy, té A5ce se silnějším 130kW dvoulitrem neujedeš se svým V6 buřtíkem ani o cm, odpověď je dílem v reálné lenivosti hdi dílem v obsahu slova buřtík. Problém je v tom, že ta A4/5 má v zásobě v dýzlu ještě dva silnější motory, na které už buřtík jaksi nemá odpověď... leda by do něj dali osmiválec. Tak hezký den :-) , "TŘeba za kormiDLem Citronu v6HDI" :-) >:D :-! ;-)
6. 2. 2012 12:21
Re: tdi
Jojo, frantik diesel = naskok diky dalsimu turbu.
5. 2. 2012 22:12
Re: tdi
Proč proboha pod každým článkem o jakémkoliv Audi nemohu přehlédnout ty tvoje stále stejné žvásty ;-\ Vždyť si tu sama svou anamnézou objektivně vypisuješ diagnózu...prostě ti bylo líto nebo nebylo možné vysolit prachy za A4 tak jsi skončila ve slevovém citrónu a teď musíš sama sebe a všechny ostatní 100x opakovanou lží přesvědčit, že citrón je lepší než Audi. Hoď ručník do ringu... Kdyby do A5 nacpali diesel s 80kW, pořád to bude Audi...z toho logicky plyne, že citrón s hypotetickými 200kW by byl pořád jen šrotem...Dobrou noc.
Avatar - Alpinis182
5. 2. 2012 22:23
Re: tdi
Jel jsi v tom Citroenu ? Dle toho co tu píšeš, tak asi nejel. A4 se na C5 opravdu nechytá, hlavně v komfortu svezení, což je u těchto vozů jeden z hlavních aspektů... ;)
5. 2. 2012 22:54
Re: tdi
Citróny netestuji, moji známí je nemají a...nijak mi to nevadí :-) Každopádně svým blábolem aspiruješ na přední pozice v soutěži "Zlatý ventilek". Ten tvůj "komfort svezení" je nejlépe zdokumentován ve francouzských komediích z minulého století. Já upřednostňuji, když se auto udrží na silnici v rychlostech, kdy fantomasův citrón vysouvá křidélka a odlétá do křoví. :-)
Avatar - Hammunasakra
5. 2. 2012 23:34
Re: tdi
Já tedy "porovnávám" i citróny s limetkami, ale porovnání (předokolek) audi A4 2.0 Tdi s ... bych RÁDA a VŘELE doporučila (MNĚ byste tím udělal VELKOU radost >:-[]
PS: A když už zmiňujete FANTOMASův Citroën DS, "základ" VŠECH dodnes vyráběných předokolek (NIKAM "dál" jsme bohužel nedošli), tak tento před 57mi lety představený model značky Citroën NEodlétal do křoví, ale "vzhůru k nebesům" (přece ;-)
Avatar - white label
6. 2. 2012 01:50
Re: tdi
Citoren DS (1955-1975) není "základ předokolek" (první sériová předokolka), tou byl už jeho podstatně starší předchůdce Citroen Traction Avant (1934-1957), což bys jako "Citroenmaniak" mohla vědět... ;-) >:-[]
Avatar - Hammunasakra
6. 2. 2012 01:58
Re: tdi
Však já jsem tu o Traction Avant psala - diskutovali jsme to s Ham.em a .(i s vámi? :-)
..nicméně tam je ten "vztah" přece jen už "vzdálenější" (byť v podstatě to tak vskutku je), Citroën DS je ZÁKLAD všech (řekněme "moderních") předokolek a nějak zásadně dál jsme (za těch 57 let) BOHUŽEL "opravdu NEdošli"..
;-)
6. 2. 2012 23:37
Re: tdi
Fakticky ani tenhle titul by Citroen neobhájil. Musíš to ještě zúžit na první sériová předokolka s ocelovou karoserií.
Avatar - white label
6. 2. 2012 23:43
Re: tdi
Tak jo, a s jakou karoserií byla ta úplně první sériová předokolka?
7. 2. 2012 00:26
Re: tdi
To důležité bylo, že Citroen měl samonosnou karoserii. To mi tam vypadlo. Takže první sériová předokolka s ocelovou samonosnou karoserií. V té době byla běžnější rámová. Tady máš starší předokolku, DKW F1 z roku 1931 [odkaz]
7. 2. 2012 00:34
Re: tdi
Ta karoserie byla samozřejmě svařovaná.

"Audi" předehnalo Citroen i v uvedení předokolky. ;-) >:-[]
Avatar - Hammunasakra
7. 2. 2012 11:00
Re: tdi
No tak o to SMUTNĚJŠí je že je dodnes NEpředehnalo v KVALITĚ (trakci) té předokolky.. ;-)
.. aneb C5 nechává (předokolku) audi A4 pozdravovat :-)
7. 2. 2012 12:32
Re: tdi
Znáš můj postoj k předokolkám od Audi, ale chceš mi tím snad naznačit, že Citroen na kluzné ploše zvládne v zatáčce větší přetížení?
Avatar - Hammunasakra
7. 2. 2012 12:36
Re: tdi
Ano - náš postoj k předokolkám od Audi je IDENTICKÝ ;-)
Předokolka C5 je (bez legrace) lepší než předokolka A4 (při všech "normálních" jízdních situacích - bych po malé vyzkoušení/porovnání řekla + včetně RYCHLE projížděné zatáčky). Má lepší trakci, stabilitu celkově slušnou = snad ano (i "na kluzné ploše v zatáčce" by MOHL - možná dokonce "MĚL"? - zvládnout větší přetížení..
PS: Tedy pokud ho do testu nedají s pneumatikami s ani ne 2mm vzorkem - jak "prasklo" před časem tady v česku.. :-)
7. 2. 2012 13:01
Re: tdi
Pokud má větší trakci, tak musí zvládnout větší přetížení v zatáčce. Jeden z mála testů, který hodnotí podvozek bez závislosti na motoru a převodovce. Věřím, že víc pluje po dálnici, ale na kluzné ploše bych si na něj nevsadil. Jestli se nepletu, C5 je těžší, což jí moc nepomůže.

Koukala jsi na poslední počin Audi? U A4/5 nasadili proti dvoulitru 28i kompresorový třílitr s 200 kW (nahradil atmosférický třílitr se 190 kW). :-) Audi se zatím šestiválců nevzdává.
Avatar - Hammunasakra
7. 2. 2012 13:07
Re: tdi
Ta poslední věta je tak trochu "fanoooouškovwská" ;-)
PS: Nevím (nejsem si jistá) jak (proč) je to u té nové benzínové verze - u dieslu je to ale (sorry) jen "z nouze cnost" :-)
PPS: Ale "bez hlubších znalostí" - ta BENZÍNová verze - ta by MOHLA být (bez ohledu na "přesný důvod" takového řešení) :yes:
U toho dieslu "musím trvat na svém" (oproti konkurenci roky zpoždění :-|
7. 2. 2012 13:14
Re: tdi
Udělali mi tím radost. Už jsem se bál, že to buď nechají otevřené, takže by člověk musel zvolit S verzi, nebo tam dají dvoulitr, jako BMW. Mají ho už roky, ale není tak přívětivý, jako 155 kW verze. Museli by použít twin-scroll turbo. Tohle řešení se mi líbí. Ke kompresorům mám jiný (přívětivější) vztah než k turbům, asi díky AMG a jejich motoru 55.

Menší změna je zavedení E85 verze 2.0 TFSI u A4.
Avatar - Hammunasakra
7. 2. 2012 13:52
Re: tdi
E85 je "rozumné" a 2.0 TFSi (dle mne) NÁSOBNĚ lepší než 2.0 Tdi - kupci mají ale evidentně JINÝ názor.. :-)
7. 2. 2012 14:19
Re: tdi
Je to 132 kW verze a dělá se i v quattru. Určitě by mne zajímala, kdybych měl zájem o A4.
Avatar - Hammunasakra
7. 2. 2012 14:52
Re: tdi
Ano - to mi pro A4 příjde "asi ok" (a URČITĚ "milionkrát" lepší než 2.0 Tdi 105 kW ;-)
7. 2. 2012 15:03
Re: tdi
Hele, můžeš na tuhle kombinaci narážet kolikrát chceš, ale nic nezměníš na tom, že jste si je do firmy vybrali vy. >:-[] ;-)
Avatar - Hammunasakra
7. 2. 2012 15:27
Re: tdi
óóó NE - to si "vy..něco" :-) prodejci (a Buřtík NErozvážně jedním zkusil jezdit do/z roboty >:-[]
7. 2. 2012 15:50
Re: tdi
To oni sami zaměstnanci. >:-[]
Avatar - Hammunasakra
7. 2. 2012 15:52
Re: tdi
No s Citroën C5 2.2 HDi by se jim jezdilo MNOHEM líp - ale..
.. vysvětlujte to někomu (kdo autům NErozumí ;-)
7. 2. 2012 16:03
Re: tdi
Já většinou nic nevysvětluji. Tomu, co dělám, se říká řízení firmy. Jsem takový sympatický diktátor. >:-[] :-!
Avatar - Hammunasakra
7. 2. 2012 16:15
Re: tdi
No, to ale NEjste v Rakousku! Tady musíte být na zaměstnance ...
..(kdyby bylo po mém, já bych jim UKÁZALA.. :-)
7. 2. 2012 16:20
Re: tdi
:-) To neznamená, že nejsem na ně hodný a mezi nimi oblíbený, jen moje slovo platí. Ostatně ta sranda jde pak z mé kapsy. A úcta musí být. Stejně tak se u mě nepěstuje "znásilňování" služebních aut. To by si nikdo nedovolil.
Avatar - Hammunasakra
7. 2. 2012 16:26
Re: tdi
No, ono je cenově cca jedno zda C5 2.2 150 kW nebo audi A4 2.0 105 kW - a oni OPRAVDU raději "to horší" ;-)
PS: A i když je Buřtík jinak DOST "soudný", nějak na něj zapůsobilo to "vwoodoooo" (které na mne, bůhvíproč, NEfunguje) a FAKT si myslel že s tím ULTRAúsporně bude moct jezdit/popojíždět..
..a FAKT mu to vydrželo.. spíš DNY než týden >:-[]
7. 2. 2012 16:35
Re: tdi
Tak po přesednutí z AMG bych nevydržel asi ani den. >:-[] V tomhle směru myslím na reprezentaci firmy a (rozumné) pohodlí zaměstnanců (to totiž s tou reprezentací souvisí, zmačkaný, rozlámaný a unavený obchodník toho moc neprodá). Mě osobně A4 nedává smysl, pokud si ji nekoupíš dobře vybavenou. V nižších sférách bych určitě lovil u konkurence.

Jinak je celkem jedno, co je levnější - moje peníze, moje rozhodnutí. Tak jsem to myslel.
Avatar - Hammunasakra
7. 2. 2012 23:53
Re: tdi
No - ona ta A4ka (2.0 Tdi) splňuje vlastně "vše co je třeba" - reprezentuje "dostatečně" (pro mnohé VÝRAZNĚ lépe než C5 s lepším motorem ... a myslím že vy VÍTE jaká ve skutečnosti je, ta - asi - představa NE"zkušených", že je i v této verzi DOOPRAVDY lepší než C5 V6 Bi je ... mírně řečeno HODNĚ naivní ;-) ), zmačkaný rozlámaný z ní NEvystoupíte (no záleží s čím to porovnáváte :-) ) a sice samozřejmě "moje peníze, moje rozhodnutí", ale - proč "se přít" místo "jim neudělat radost" ;-)
A co se týče toho AMG - Buřtík DŮSLEDNĚ a jen MLkem (SL nebo nedejbože něco ještě "dál") do práce NIKDY! (nejme ve Wien - a na tom ML to AMG "až tak moc není vidět" :-)
Popravdě v česku to moc (kupodivu) "necítím", ale jinde se už docela DOST "šetří" = to ježdění do práce audi A4 na jednu stranu působilo jako "ne až TAK NEsmyslný" nápad - no ale fakt se ukázal NE"realizovatelný" ;-)
PS: Na to NE-zmačkaný, NE-rozlámaný a NE-unavený by byl (mezi "dostupnými") auto ten Citroën C5 možná DOOPRAVDY lepší - ale...
(zvláštní jak to lidé NE"chtějí"/NEmohou (?) pochopit.. :-)
7. 2. 2012 13:38
Re: tdi
Díky tomu, že jsem ke starému šestiválci neměl vztah, a protože jde o kompresor, tak mi tohle připadá lepší volba než předchozí motor. Asi tak, jako mi nevadilo nahrazení dvoulitrového FSI. BMW má tu nevýhodu, že k němu mám nějaký vztah, prakticky od dětství, takže změny přijímám mnohem kritičtěji. Ale o tom jsem tu už také psal.
Avatar - Hammunasakra
7. 2. 2012 13:43
Re: tdi
Ano - je pro nás "naprosto přirozené", že k těm "schopnějším" jsme kritičtější a máme na ně VYŠŠí nároky..
..a naopak :-)
7. 2. 2012 14:22
Re: tdi
Tak to je slušné překrucování. Prostě jsem se o Audi dříve nezajímal, až někdy kolem roku 2005, kdy už byl na světě single frame. Takže začínalo na čistém listu a v té době už nebylo špatné.
Avatar - Hammunasakra
7. 2. 2012 14:50
Re: tdi
Což ale nijak NEpopírá (témě ABSOLUTNí) platnost mé věty.. ;-)
PS: Ale s tím že audi (poté co "prorazilo" až NEuvěřitelně "špatnými" modely A4 a A6) udělalo VELKÝ krok NAHORU - to NAPROSTO SOUHLASím.. :-)
7. 2. 2012 15:01
Re: tdi
K tomu se právě nechci vyjadřovat a nemám rád, když mi někdo vkládá slova do úst. Šlo znatelně nahoru rychle, právě to tempo se mi na něm líbí, ale tím, že jsem ty horší časy Audi ignoroval, tak se to na mě nijak nepodepsalo a začalo opravdu načisto. Dodnes nesdílím pozitivní přístup k předokolkám, ale mluvit dnes o Audi jako o outsiderovi je nesmyslné. Ta auta jsou hodně dobrá a hlavně je cítit, že někam jde, že má směr a cíl. To je to, co mě na nich nejvíc přitahuje.
Avatar - Hammunasakra
7. 2. 2012 15:32
Re: tdi
Tak ono se vždy lépe "dohání" než "je průkopník" :-)
PS: Z mého pohledu je až trochu "tragikomické" sledovat jak právě (a JEN) z audi je (řekněme) generace "porevoluční" (co se v autech více orientovala až PO pádu železné opony) celá... ;-)
7. 2. 2012 16:01
Re: tdi
To je pravda. Ale nešli cestou imitace, což tenhle faktor tlumí. Právě jsem myslel na to, že doufám, že se jim tak povede i nadále. Ještě na pár let cíl mají, ale otázka je, co bude potom.

Fakticky Audi nenadržuji v porovnání s ostatními. Jen v diskuzi občas vyvažuji zaměření proti Audi. Je to můj způsob komunikace. Na Audi mám rád quattro. Tak to bylo a asi i bude. Tam moje preference začíná a končí. U BMW to zase byl atmosférický benzínový R6 a jízdní vlastnosti. To není na úrovni toho, co je dobré, ale na úrovni jakési automatické volby - chci čtyřkolku, automaticky preferuji Audi.
Avatar - Hammunasakra
7. 2. 2012 16:18
Re: tdi
Jako že 4kolka od Audi ANO, 4kolka od BMW NEeee? ;-)
PS: Já 4kolky NEmusím..
..i když teď "vzdáááleně" jednu maličko plánuji - i když ona to je (spíš) ZADOkolka.. :-)
PPS: Trochu s PŘEKVAPENÍM jsem slyšela (očekávala jsem nějakou/-ké verze nového 4.0 TFSi) že v R8 i po faceliftu zůstává v motorech "všech při starém" (V8 4,2 - ten mi příjde už "maličko out" a V10 - tak ten naopak :yes: ;-)
7. 2. 2012 16:23
Re: tdi
Audi je v tom případě pro mě automatická volba a má lepší výchozí pozici. BMW by muselo být celkově výrazně lepší, abych ho preferoval. Vem si, že jsem dal přednost C6 před E60. E60 jsem měl jako služební na svém starém místě. A Audi od té doby opět udělalo slušný krok.
Avatar - Hammunasakra
7. 2. 2012 16:27
Re: tdi
No, takovéhle "smýšlení" (natož "přecházení" mezi značkami) NENí "úplně běžné", ale "proč ne/budiž" (jezdíte v tom VY ;-)
PS: A proč přechod z (lepší - dle mne) zadokolky na (horší - dle mne) 4x4 mohu-li se zeptat?
7. 2. 2012 16:44
Re: tdi
Ta E60 bylo služební auto, když jsem byl zaměstnanec. C6 jsem si kupoval pro sebe, když jsem začal podnikat. Zvolil jsem čtyřkolku, protože jsem v té době jezdil do Skandinávie, často. Dnes spíš létám a auta si půjčuji. Také proto jsem koukal na 550i/xi (xDrive byl ve hře kvůli Alpám, přeci jen pár let s quattrem člověka ovlivní) jako nástupce. Auta nekupuji podle toho, jak se mi líbí znáček.
Avatar - Hammunasakra
7. 2. 2012 23:58
Re: tdi
My to dělíme (Buřtík "STRAŠNĚ" rád řídí - já tedy také, ale on se tím "odreagovává" - je schopen "jen tak pro zábavu" jet 500 km - no i víc 8-s) cca tak, že v létě (od jara do podzimu) jezdí(me) často (spíš) vozem, no a v zimě a když "není čas" atd. tak letadlem.. (to tedy po Evropě - nejvíc Itálie, Německo, Francie = autem se to jezdí "no problem"
PS: Auto NEkupujete (jen/hlavně) dle znáčku? VELMi výjímečný druh :-)
8. 2. 2012 01:07
Re: tdi
K čemu by mi ten znáček byl? Na něj to nejezdí, nezatopím si jím, ani se ho nenajím. Dokonce důsledně objednávám vozy bez udání motorizace. :-) A aby to ladilo, tak i modelu (pokud taková možnost je). Do toho vůbec nikomu nic není. Klidně ať si někdo myslí, že jezdím s dvoulitrovým dieselem a mám na tom optický paket, vyměněné koncovky výfuků a podobně. Hlavně když mu to udělá radost. Pro mne by klidně mohli dělat M bez aerodynamického kitu (samozřejmě chápu, že to povětšinou nejde, protože není jen pro ozdobu, na rozdíl od obdobného kitu pro normální verze). :-) Skrytá síla mi vždy imponovala.

Samozřejmě, že mám nějaké preference. Jsem zvyklý na určitou kvalitu a jsou značky, které ji běžně poskytují. Ale nenechám se tím omezovat, pokud se najde nějaká výjimka.

Jinak také rád jezdím, ale čas není. A na to si pak neberu A6. ;-)
7. 2. 2012 00:28
Re: tdi
Nejstarší, kterou znám, je britský Alvis 12/75 z roku 1928. Když pomineš produkční, tak před přelomem století byl první prototyp ve Francii. Po přelomu století v USA. První prototypy byly nějakých 40 let před zmíněným Citroenem.
Avatar - Alpinis182
6. 2. 2012 10:58
Re: tdi
Hezky jsi mě pobavil >:D :yes:
Avatar - Hammunasakra
5. 2. 2012 23:46
Re: tdi
Ona ve slevě byla ta audi A4 2.0 Tdi 105 kW, ale to NENí zajímavé (MNOHEM zajímavější bylo to "přímé srovnání" :-)
A ano, dát (stejné) prachy za A4 2.0 Tdi 105 kW (místo za vůz s lepší trakcí, lepšími sedačkami či VÝRAZNĚ lepším motorem - C5 V6 Bi-turbo) by mi bylo OPRAVDU LÍTO ;-)
PS: NE"přehánějte" to s LŽIVÝMi slovy o lži - a VŘELE vám "dopoooovwučuji" si ty vozy porovnat (a pozor aby vám "nespadly hračky do kanálu" :-)
PPS: Nevím jak "Citroën s hypotetickými 200 kW", ale já se na (dva ohlášené) CITROËNy s cca 220 kW (jeden benzín, jedna nafta) docela "těším, jsme docela zvědavá.. ;-)
(dříve bude asi Citroën DS4 Racing, 4kolka s 220ti kW :yes: :-)
6. 2. 2012 00:40
Re: tdi
Díky za potvrzení mé domněnky o tvé potřebě obhajování vlastního nákupního rozhodnutí na webu. Svou "VWkonspiraci" sem nemotej, to jsi u mne zcela mimo mísu. Těch tvých "ohlášených" 220kW v citrónu by se dalo hodnotit jako šíření poplašné zprávy. Rozdíl mezi Audi a citrónem je v tom, že u Audi ti při první inspekci nepřehrajou sw řídící jednotky, aby ti (v zájmu zachování existence motoru alespoň na několik dalších desítek tisíc km) snížili výkon a krouťák o čtvrtinu. No ale papír snese "ohlášení" čehokoliv. Ber mou ojedinělou reakci na tvé PSAní jako možnost uvědomit si, že 100x napsaná lež se NIKDY nestane pravdou a že s tvým stigmatem Audi by ti měl pomoci odborník. Takže když jsem psal Dobrou noc, myslel jsem Dobrou noc...tedy jako obvykle...prospekty Audi kopni pod postel a aby tě v noci nestrašily, vezmi si místo obvyklých dvou raději tři tablety antidepresiv a zapij to místo obvyklých dvou raději třemi panáky vod(k)y...ráno uvidíš v zrcadle jen dvojitý šíp...nebo taky kosočtverec
Avatar - Hammunasakra
6. 2. 2012 01:30
Re: tdi
Není zač, snad i RÁDO SE STALO! ;-)
NEcítím tady někde S-T-R-A-CH?
(z onoho porovnání.. :-)
..vozů cca stejné ceny stejné třídy? ;-)
..slova Slova SLOVA tu zatím presentujete JEN vy - já VYZKOUŠELA a popisuji ...REALITU (vy "teoretizujete" - aneb "moooozek vám to nebere? NENí na to "nastaven/připvwaven"? ;-)
Takové vnímání světa aut bylo a je vždy NEsmysl.. (rozdělovat vozy JEN dle znáčků na kapotě - rsp. jít až do TAKových EXTRÉMů že "jen pro znáček na kapotě" obhajutete i NEpovedeným model/motor..
Ok, tak (tohle je mé, NEurážlivé) "NATVRDO": audi A4 2.0 Tdi 105 kW - NEpovažuji za "prémiové" auto. NE že by to byla nějaká "katastrofa", jsou určitě horší, ale NENí na něm NIC "prémiového",prostě NENí - Citroën C5 V6 Bi-turbo (vůz za cca podobnou cenu - a s asi NIŽŠími sevisně pojistnými náklady) je v přímém srovnání JEDNOZNAČNĚ a JASNĚ "prémiovější" = čti "luxusnější" ... můžete před tím "strkat hlavu do písku" apod..
..a já vám na to řeknu: SEBERTE se a POROVNEJTE - si sám (a až se - po tom ŠOKu - vrátíte z léčení, tak "se oooozvwěte" :-)
A člověk (jakýkoli), který "shazuje" 220 benzíno-hybridních kW v hatchbacku nižší střední (jen proto že ta značka zrovna "NENí jeho oblíbená") a současně "obhajuje" tuctový dvoulitrový diesel o výkonu 105 kW do sportovní cupky střední třídy (JEN protože tahle značka zase "JE jeho oblíbená" ;-) ) ten věru NENí moc "soudný" - tohle člověk co má auta alespoň "maličko rád" prostě NEnapíše!
PS: Ach a - NEjsem "chlapeček", prospekty NEčtu :-)
PPS: Co kdybyste místo vymýšlení "bubostí" typu "stigmata" (o antidepresivech, panácích vodky či kosočtvercích nemluvě) apod. si do Audi A4 2.0 Tdi 105 kW sedl, pořádně si ho PROJEL - a PAK se začněte přesvědčovat "jak mimořádný je to vůz" (a POPRAVDĚ! schválně jestli ho budete stále TAK "oooobhajovwat" ;-)
Avatar - KANKUNEN
6. 2. 2012 07:28
Re: tdi
Já to taky tak dělám, že když si koupím krám tak ho obhajuju sám před sebou.
Avatar - Hammunasakra
6. 2. 2012 16:42
Re: tdi
To já to dělám obráceně - snažím se vždy rovnou koupit "to nejlepší" ;-)
PS: A nejen u aut :-)
PPS: A to co mi dá Citroën C5 V6 mi (jak jsme se v nedávné diskuzi shodli) může od audi dát asi až nové Audi A6 V6 3.0 Bi-TDi (sorry, ale A4 spíš NEeee
PPPS: Ale k meritu věci - motor 105 kW který znám z A4 mi do pravděpodobně LEPŠího vozu audi A5 příjde (jednoznačně) :no: 8-s :no:
Do cupky A5 bych jako MINIMUM asi volila Tdi se 130ti kW, neb i do NEsportovního "pohodového sedanu" C5 je dvoulitr HDi 120 kW "jen tak tak" (byť tyhle motorizace BEZ OHLEDU na znáček na kapotě bývají NEJprodávanější), "správné" je 2.2 HDi 150 kW = a totéž "chce" (dle mne) i audi A5 (a máte-li "pvwoblém" s motorem z Citroën, tak klidně 25d 160 kW od BMW a máte-i problém i s BMW, tak klidně 250 CDi 150 kW/500 Nm od Mercedes - ale ne a Ne a NEeee 2.0 Tdi 105 kW
Jasno? ;-)
Avatar - white label
6. 2. 2012 17:10
Re: tdi
Kylie, ty jsi fakt trpělivě dobrovolný komik... >:-[]
Nejdřív tady půl roku pomlouváš podladěnou verzi třílitrového TDI a máváš tu údajně úžasným motorem 250CDI od MB (nemluvě o "alternativách" od Citrónu), ale když v principu naprosto to samé, jako Audi, udělá/nabízí BMW s motorizací 25d (také jen podladěný třílitr), dáváš ho za příklad Audi a dokonce ho dáváš ještě před tebou tolik opěvovaný 250CDI.
Chceš snad po tomhle diskusním trapasu ještě tvrdit, že nehodnotíš auta podle znáčku na masce/kapotě a že nemáš osobní problém (diagnozu) s koncernem VW? :-O :*) >:D
Avatar - Hammunasakra
6. 2. 2012 17:52
Re: tdi
Milý white, vám to zpracování info (poslední dobou) fakt ne a Ne a NE-jde ;-)
1) opravdu chcete stále obhajovat "noooouzovwé" řešení audi, kdy pro rok 2012 nasadilo jako novinku V6 3.0 150 kW..
2) ..když konkurenci na tentýž výkon (už roky) stačí dvoulitrové 4válce?
3) a nevím proč píšete "údajně úžasným 250 CDi)" - prostě to JE (velmi) povedený motor :yes:
4) měl byste "aktualizovat" data - motor BMW 25d (už nějakou dobu) NENí podladěné R6, ale ČTYŘválec s výkonem 160 kW (audi má stejný motor, podobné konstrukce a zřejmě stejného výkonu ve vývoji a během pár let ho bude mít též)
5) chcete snad po tomhle diskuzním TRAPASu ještě tvrdit, že aute NEhodnotíte JEN podle znáčku na masce/kapotě? ;-)
6) můj osobní názor je, že nafta 2.0 Tdi 105 kW je :no: :no: , stejně tak nafta V6 3.0 Tdi 150 kW je "nouzové řešení" (konkurenční výrobci jsou již "dál") a je :no: , ale třeba BENZÍNový R5 2.5 250 kW/450 Nm je :yes: :yes:
PS: Při jakýchkoliv nejasnostech NEváhejte a kontaktujte informační servis Kylie na auto.cz :-)
Avatar - white label
6. 2. 2012 18:04
Re: tdi
Tak dobře, beru to, že mi to uteklo, ale F10 525d měla ještě nedávno jen podladěný R6 30d (sám jsem ho řídil a zafixoval si to)), takže proč jsi 525d F10 nekritizovala stejně jako Audi za podladěný 3,0 TDI? ;-)

P.S. Máš reakci pod MQB
Avatar - Hammunasakra
6. 2. 2012 23:11
Re: tdi
Protože "to BYLO" - NEzavádí to jako novinku roku 2012
PS: A víte že motor 23d, jeho "zajímavější" verzi D3 od Alpina či dnes (také) 25d "doporučuji" (zmiňuji) již dáááávno (o "dojíždějícím" původním R6 25d jsem se, narozdíl do toho 23d/D3, nikdy nezmiňovala - neb
a) mne nikdy nijak nezajímal a navíc..
b) .. prostě "dojížděl"
Avatar - white label
6. 2. 2012 23:26
Re: tdi
Za to podobně podladěný 3,0 TDI tě naopak zajímal velice, že... :*) >:-[]
Avatar - Hammunasakra
7. 2. 2012 11:03
Re: tdi
ZASE "špatně"! :-)
PS: Dříve něco takového ("podladěný" šestiválec s výkonem třeba 150-160 kW) měli "všichni", že? ;-)
Ale jako NOVINKU roku 2012 to na téhle planetě zavádí jen JEDNA jediná automobilka = a PROTO na tuto JEDINOU "upozorňuji" - už (je) jasno? :-)
Avatar - white label
7. 2. 2012 11:23
Re: tdi
Zase špatně!
Co podobná "novinka" u MB s označením 300CDI, což je zase podladěná verze 350CDI? V obou případech se jedná o dva třillitry s jedním turbem, ale různým výkonem.
Ale chápu, že u tebe znáček na kapotě vše zásadně mění... ;-)
Avatar - Hammunasakra
7. 2. 2012 11:40
Re: tdi
.. a ZASE špatně!! ;-)
(to se vyjadřuji FAKT tak NE"srozumitelně"? :-|
Já osobně bych (kdybych... :-) ) asi volila "plnou" verzi 350 CDi, ale o tom to není. Je to o tom, že audi V6 3.0 Tdi má 150 kW a 450 Nm (tedy výkon co už ROKY mají 4válce - a nejen "prémiové").
Že i audi bude (časem) mít (stejně jako ostatní) 4válec o výkonu (zřejmě) 160 kW (a nějakých 500 Nm?) VÍTE i vy - prostě u audi se trochu "opozdil". STEJNĚ se "opozdili" u MB s V6 Bi-turbem (schválně CO příjde dřív - silný 4válec vwaudi, nebo Bi-CDi V6 od MB? ;-)
PS: Jen ten Citroën stíhá "na obou frontách" :-)
Avatar - white label
7. 2. 2012 12:10
Re: tdi
Citroen reálně nestíhá ani se dvěma turby to, k čemu koncernu stačí jen jedno. :*) >:-[]
Avatar - Hammunasakra
7. 2. 2012 12:31
Re: tdi
.. se vám v noci (avwespooooň) zdálo? ;-)
PS: Gratuluji k DŮSLEDNÉMU "převedení hovoru" JINAM :yes: :-)
PPS: ještě k (mému) minulému příspěvku: Schválně co je prodejně daleko Daleko DALEKO "důležitější" - "třešnička na dortu nabídky motorizací" nebo motor cca od nižší střední po luxusní třídu" použitelný/-vaný? ;-)
(já BEZ legrace vidím jako "optimum" pro dnešní vozy střední třídy - víceméně BEZ ohledu na znáček na kapotě - motor typu 2.2 HDi, 250 CDi ..a stejné je to dnes u benzínů - 2.0 TFSi :yes: tu chválím od té doby co byl novinka :-)
7. 2. 2012 14:11
Re: tdi
Audi ho nezavedlo jako novinku pro rok 2012. 150 kW 3.0 TDI byl uveden s příchodem A6. Do A4/5 ho dali s faceliftem.

Edit: Tak možná ještě dřív. Je i v A8. Ale nechce se mi hledat, kdy ho zavedli, protože od začátku nebyl. Začínalo se osmiválci.
7. 2. 2012 13:34
Re: tdi
Sám za sebe a bez přetvářky můžu říct, že na pohodové cestování by mi 105kW v 2.0TDI A5 naprosto stačil. Né každý potřebuje závodit a dovolím si se vsadit, že A5 se 150kW by v zatáčkách vklidu nechala houpající se parník C5 s kterýmkoliv motorem daleko za sebou. :-)
Avatar - Hammunasakra
7. 2. 2012 13:41
Re: tdi
Božíčku, vy v tom příspěvku MÁTE ale "chyb" (nesmyslů a nepřesností.. :-)
7. 2. 2012 13:43
Re: tdi
Pouze jednu 150 místo 105kW. Kdežto ty máš cHyBy a PŘEklePY v každém druhém slově ;-)
Avatar - Hammunasakra
7. 2. 2012 13:44
Re: tdi
Tak zrovna tyto chyby na mysli NEmám.. :-)
PS: I když upřednostňovat 105 kW 320 Nm před větším objemem a 150 kW 450 Nm JE trochu "poooodivwné" ;-)
PPS: A nevím jak A5 (že je - asi - LEPŠí než A4 jsem psala), ale (předokolka) A4 je v zatáčkách horší než C5 - sorry :-)
(abych byla přesná - alespoň ty dvě porovnávané, cca stejně drahé verze, tam skoro "není o čem"! ;-)
7. 2. 2012 14:08
Re: tdi
Jen tak mimochodem, do A5 se slabší diesel než 130 kW nedává. Jediný slabší motor v nabídce je 1.8 TFSI 125 kW a ten není vůbec špatný.
Avatar - Hammunasakra
7. 2. 2012 14:38
Re: tdi
Jen tak mimochodem - o čemže je tenhle článek? ;-)
7. 2. 2012 14:52
Re: tdi
Zatím v katalogu není. ;-) Ale jo, beru.
6. 2. 2012 07:29
Re: tdi
>:D
Opět ta samá falešná písnička.

Abys mohla Citróna s něčím srovnat, je nutno vzít Audi se ZÁKLADNÍM motorem a do CiTróNu našlapat to nejlepší, co konfugurátor (ještě ani) nenabízí. A ani pak to není o nic lepší.

>:D :no:
Avatar - Hammunasakra
6. 2. 2012 15:26
Re: tdi
>:D
PS: Tušíte (alespoň vy sám "před sebou") PROČ si to vymýšlíte??? :-)
PPS: Při takovémhle srovnání je téměř JEDNO jaké jsou znáčky na kapotách (a že A4 je co se pohonu týče "z principu" postavena trochu jako "schizofrenní" auto - za to JÁ přece NEmohu ;-) ) - a sorry, dobré (myšleno nějak "výrazně zajímavé" či "něčím JASNĚ NADprůměrné") auto to prostě NENí - vaše výkřiky na tom NIC NEzmění :-)
Prostě audi A4 2.0 Tdi 105 kW s předním pohonem je (asi) NEJprodávanější verze - a "prémiové" na ní není (skoro) NIC - howgh :-|
Avatar - Dinar
6. 2. 2012 08:00
Re: tdi
Nemám-li na premii, koupím si mainstream nebo lowend. Že bych měl při podobné konfiguraci dostat podstatně nižší cenu? Logické, že. Jistě, to, že A4 quattro 3,0tdi našlápnuté výbavou stojí dvakrát tolik co srovnatelně nakonfigurovaná C5 je proto, že je to v každém ohledu lepší auto, které má navíc na kapotě znáček s mnohem vyšší image. Je to prosté, milá Watsone, ale ty klidně kašlej na image a nalívej se sprajtem. ;-)
Avatar - KANKUNEN
6. 2. 2012 08:23
Re: tdi
Odhlučnění od kol, jistota že po pár letech nebude vše v interiéru skřípat. Pro pochopení doporučuji jízdu v mrazu s XM a stejně starou A6.
Avatar - Hammunasakra
6. 2. 2012 15:30
Re: tdi
Tak tohle opravdu NEřeším - jak jezdí 23 let starý Citroën XM (a nezajímá mne to ani u audi A6 která přišla o pětiletku po něm :-)
Vůz má "kvalitativněmorální" životnost tak ... řekněme 12, když hodně 14 let a svým způsobem (s trouchou nadsázky) je JEDNO jestli je to škoda Fabia nebo Lexus LS.
Při slušné péči péči na tom budou OBA víceméně stejně (tak mi to kdysi - no na jiném příkladu - vysvětlil šéftechnik jedné "prémiové" automobilky ... ale že to nemám moc říkat nahlas - že...
.. většina lidí je jako Kankunen ;-)
PS: Ach a k vašemu NESMYSLu ohledně odhlučnění kol (a motoru) - v audi A4 je "bezproblémové", NE výjímečné a famózní, ale také žádný problém Problém.
A o odhlučnění Citroën C5 (2.2 HDi) si můžete přečíst ve velkém testu kdesi na auto.cz :-)

[odkaz]

PÍŠÍ TAM: "Při zdolávání dálnice D1 mezi Prahou a Brnem se může zdát, že pramáti českých dálnic už dostala komplet nový povrch, protože Citroën ani při rychlosti 130 km/h nepropustí do interiéru žádný hluk od kol drncajících po panelovém povrchu a stejně tak jsou cestující ušetřeni nedůstojného poskakování, které jim s radostí dopřeje prakticky kterýkoli konkurent..." ;-)

Tak asi TAK. Osobně bych řekla že C5 je v tomto směru naopak LEPŠí než audi A4, ale abych vás NE"tvwápila" - je to cca "na stejno"
Vaše (naivní) představa, že by to snad mohlo být "naopak" - je (sorry) "těžce vedle"
Pěkný den (v tom který je z nich přece jen o fous LÉPE odhlučněn.. :-)
Avatar - Hammunasakra
6. 2. 2012 16:23
Re: tdi
ad vaše 1. věta - chápu (a mám pro vás "pochopení" ;-)
ad 2há a 3tí - ano
ad 4. - první část jistě ano, druhá část "tststs", závěr věty = ano jsou tací pro které je toto "alfou i omegou" (a raději budou jezdit s 2.0 Tdi než s V6 3.0 Bi-turbo >:-[]
ad 5. - tak na TAKOVÉHLE "(jako)image" tedy opravdu "KAŠLU" :-)
PS: Sprajt neznám, SPRITE NEpiji - a jak vás tak (už nějakou dobu) čtu - vy NEbudete Sherlock.. ;-)
PPS: Ale ta poslední televizní série od BBC One s MARTINem FREEMANem a BENEDICTem CUMBERBATCHem je :yes: :-)
Avatar - RWD
6. 2. 2012 11:58
Re: tdi
Velice bych ocenil kdyby byl tento uživatel zablokován.
6. 2. 2012 00:47
Re: tdi
Byl tam už předtím, jen se tam teď bude dávat i "e" verze.
Avatar - 4hill
6. 2. 2012 06:50
Re: tdi
Koncern není rozhodně můj oblíbený ale ten motor si klidně obhájím..když se prodá jediný kus tak co? A srovnávat tu Audi s Citroenem..To se na mne nezlobte ale i kdyby to Audi jelo na natahovací pružinu tak to pořád u mne vyhrává..Rád bych aby měl vůz i po pár letech nějakou hodnotu..Nic osobního..v rodině i jednoho Citroena máme.. :-)
Avatar - Destract
6. 2. 2012 10:12
Re: tdi
nemyslím si že diesel patří jenom do pracovních aut. Jen mi kombinace sportovní kupé a v ňom diesel prostě nepřijde správná
6. 2. 2012 08:16
Audi s motorem z Passatu
...anebo Seatu a Škodovky. Co takhle tam dát aspoň bi-TDI? dát takovýhle prachy za kastli bez motoru...
Rozbalit vlákno
17
Avatar - Dinar
6. 2. 2012 08:28
Re: Audi s motorem z Passatu
Nová 3er bude mít motor (1,6t), který najdeš i v peugeotu 308, například. A co?!
Avatar - kari.laz
6. 2. 2012 08:54
Re: Audi s motorem z Passatu
Na co tam cpát bi-TDI, když tam máš 3,0 TDI. Motor 2,0 TDIe nemá plnit roli výkonného motoru, ale roli úsporného motoru.
6. 2. 2012 09:33
Re: Audi s motorem z Passatu
Navoněná bída, tak se tomu říká. Anebo vydávat se za něco co nejsem. A bi-TDI bude žrát úplně stejně jako TDI,
jenom bude aspoň o něco jízdně přijatelnější...
Avatar - kari.laz
6. 2. 2012 09:44
Re: Audi s motorem z Passatu
Koukám, pán je znalec. Tady bude každá další diskuze zbytečná.
6. 2. 2012 09:51
Re: Audi s motorem z Passatu
rozumím, argumenty skončily, nastupuje sarkasmus.
Avatar - Dinar
6. 2. 2012 10:51
Re: Audi s motorem z Passatu
Já spíš nerozumím tomu, co nechápeš na pojmech jako "základní" nebo "úsporná" motorizace. Chceš-li, můžeš mít v té kastli osmiválec, tvým výtkám nerozumím. Kupé od MB nebo BMW také koupíš se čtyřválcovým dýzlem. Tyhle "e" verze mají u audi svou tradici, a vždycky se najde spousta důchodců, kteří chtějí kupé kastli a stačí jim motor, se kterým si v klidu poplují autobahnem se stotřicítkou na tempomatu. Často se tu mluví o výjimečném marketingu VW resp. Audi, bohužel obyčejně ve zcela pomýlených souvislostech, jestli je ale něco ukázkou skvělého marketingu Audi, tak právě třeba tyhle "e" verze u A5.
6. 2. 2012 10:56
Re: Audi s motorem z Passatu
Sem si nějak nevšiml, že předmětné 2.0 TDI (TDIe) jsou prezentovány jako top možnosti v A5.
6. 2. 2012 11:07
Re: Audi s motorem z Passatu
Tak a už se to vysvětlilo. Je to určeno důchodcům. No - takové vysvětlení mi postačuje.
Avatar - Ham.
6. 2. 2012 14:58
Re: Audi s motorem z Passatu
Kdyby jsi znal prodeje v Německu, možná by ses tolik nedivil. Základní verze prémie ještě s nižším výkonem (316d, 2.0 TDI 88kW) se tam běžně prodávají na rozdíl od ČR.
6. 2. 2012 18:31
Re: Audi s motorem z Passatu
Já se nedivím, já se směju. SUV, služebák, rodinný kombajn - budiž - ať je to diesel. Ale sportovní kupé, kabriolet, limuzína - tam by měl vždycky patřit benzín...
Avatar - Ham.
6. 2. 2012 19:06
Re: Audi s motorem z Passatu
U kupé naftu ještě akceptuji, protože řada lidí, která nepotřebuje vozit 4 dospělé a mrtvoly v kufru volí A5 jako alternativu k A4 a pokud jim nejde o nějaké sportovní zážitky tak proč ne, na druhou stranu kdo chce může skočit rovnou do RS5. U kabrioletu nebo roadsteru je to skutečně úchylnost (viz třeba MB SLK 250CDI), poslouchat se staženou střechou chrochtu je perverznost.
6. 2. 2012 23:31
Re: Audi s motorem z Passatu
Přesně tak. Pokud jezdím sám, proč nezvolit kupé (pokud za něj není vysoký příplatek, který by ho diskvalifikoval). Pak diesel může dávat smysl. Pokud by mi diesel vadil, tak spíš ve velkých kupé. A i tam je.
6. 2. 2012 12:55
Re: Audi s motorem z Passatu
Milý migu, je nad slunce jasnější, že musíš sedlat minimálně 300kW, když píšeš, že biTDI bude "o něco jízdně přijatelnější"...jinak po tobě zůstává jen "navoněná bída" >:-[]
6. 2. 2012 17:01
Re: Audi s motorem z Passatu
Nezlob se, ale zvukový projev čtyřválce z Passatu mi opravdu nesedí k prémiovému, sportovně laděnému kupé. To je motor do služebního auta, ne do Audiny.
Avatar - white label
6. 2. 2012 17:13
Re: Audi s motorem z Passatu
Řek bych, že se bavíte každý o jiném biTDI, jeden o R4, druhý o V6.
6. 2. 2012 23:32
Re: Audi s motorem z Passatu
A hlavně tyhle motory nejsou v Passatu. ;-)
Avatar - white label
6. 2. 2012 23:40
Re: Audi s motorem z Passatu
Ano, ale podle MIGa je zvukový projev TDI a biTDI velmi podobný, což by byla zrovna u V6 samozřejmě "blbost"... :-)
6. 2. 2012 11:10
CITROUŠ
Napišme si, co bychom si napsat měli. Jsou prémiové světy a jsou světy mainstreamu. Tyto světy se (až na ojedinělé vwýjimky) prakticky neprotínají. To je tvrzení, které by tu podepsal jistě snad každý. Ovšem je tu jedna podstatná věc, na kterou bychom se měli zaměřit detailněji, tou věcí je nikoliv předmětné protínání, nýbrž sbližování. Aktuálně jde o to, že prémie je na samém vrcholu dokonalosti, a to jak v technice, tak materiálech. Prakticky již není možno to hnát bez významných investic nikam dále. Z tohoto stavu dokonale těží mainstream a samozřejmě i lowend. Zájem prodat vede automobilky k nebývalému rozmachu i v kvalitativních třídách, které ještě donedávna evokovaly víceméně jen touhu po pořádné káře. Vždyť jen si vezměmě třeba lowendovou Dacii, ona dnes nabízí i SUV na čtyřkolce...

Ovšem zvedám varovný šroubovák, nenech se unést na povrchních garážových vodách, auta se lepší, žádné z nich však v principu nemůže popřít svůj původ. Je to přesně stejné jako to zažíváš sám ve svém životě...

A tedy zapomeňme na nesmyslné zhůvěřilosti argumentovat pod článkem o AUDI produkcí Citroenu. Je to nedůstojné pro AUDI a v podstatě nefér i pro Citroen. Asi nejvýstižněji se k tomuto "duelu" ostatně vyjádřilo vlastní vedení citroenu (cituji z posledního čísla AUTOtipu) - "Naším cílem je dosáhnout kvality AUDI".

Je potěšitelné, že ve Francii se našel někdo, kdo má snahu se vymanit ze zglajchšaltovaných pořádků, někdo kdo má odvahu prolomit staletý nesmysl - kvalitativní rovnost, silniční volnost a garážové bratrství. Ano, i ve Francii se našel někdo, kdo má zájem nabídnout i více než ten druhý. Nehledejme však tupě kvalitativní vazby mezi špičkovým prémiovým produktem, jakým bezpochyby produkce AUDI je a (DS)růžky povystrkujícím klasickým mainstreamovým výrobcem z Francie.

Naivní historky o možnosti zažívat za jízdy pocity raftujících borců či v případě AUDI hledat nedostatek v tom, že na daném motoru jezdí též neprémiová (super)mainstreamová rodná elita, totiž neodráží garážovou realitu o kterou tu snad i možná tak trochu i usilujeme.

P.S. Nahoře máme v podstatě nejkrásnější karoserii AUDI. Ta krása má dvojí rozměr - jde o krásu absolutní a o krásu stylu. V absolutní rovině nám AUDI modelm A5 předvedlo, že i dnes je možné stvořit nádherný vůz, který se líbit musí opravdu a doslova každému. V rovině stylu je krása A5 o to cennější, že dokazuje nevyčerpatelnost prémiových karosářských mistrů. A5 je aktuální časovou esencí vrcholného GT stylu, tedy esencí, na které (snad) každej i jen trochu normální chlap staví svůj vztah k autům...

BRAVO AUDI :yes:
Rozbalit vlákno
5
Avatar - KANKUNEN
6. 2. 2012 11:17
Re: CITROUŠ
Nutno připomenout, že ke kvalitě Audi musí postupně překonat, Toyotu, Mazdu, Hondu, Nissan, Mitsubishi, Opel, Ford, Škodu a VW.
6. 2. 2012 13:02
Re: CITROUŠ
Jistě, máš pravdu! Já se nahoře nechal unést a tedy opravuji a parafrázuji: Citrouš je šrotem v kontextu srovnání s Audi. Znásilňování faktů mne nikdy nenechá lhostejným, ale u psychotika Kylieho to budu muset většinou velkoryse přehlédnout. ;-)
6. 2. 2012 16:51
Re: CITROUŠ
Já tvé citové pohnutí nahoře velmi chápu :yes: