Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Autosalon Ženeva

Autosalon Ženeva

První výstava v Ženevě se konala už v roce 1905. Více než sto let stará tradice ženevského autosalonu řadí tuto výstavu mezi nejvýznamnější v Evropě i na světě.

Výjimečná je i svou neutralitou, protože Švýcarsko nemá žádnou vlastní velkou automobilovou značku.

Ženevský autosalon se koná na výstavišti Palexpo, jednom z největších výstavních středisek na světě. V sedmi propojených halách tu nové modely, facelifty a novinky automobilového průmyslu prezentuje pár stovek vystavujících a dění se nenechá ujít na několik set tisíc lidí.

Pro rok 2020 byl autosalon zrušen kvůli prevenci před dalším šířením koronaviru. Finanční potíže organizátorů a malý zájem vystavovatelů pak neumožní pořádat výstavu ani v roce 2021.

Autosalon Paříž

Autosalon Frankfurt

Další autosalony

Autosalon Ženeva 2020

Autosalon Ženeva 2019

 

Autosalon Ženeva 2018Autosalon Ženeva 2017
Autosalon Ženeva 2016Autosalon Ženeva 2015
Zpět na článek

Honda Earth Dreams Technology a další novinky v Ženevě

22 komentářů

Jirik_H
že se Honda vzpamatovala ze zemětřesení a povodně. Bylo načase.
Avatar - King
King
Já si myslím, žes to až příliš rozvedl. Bohatě stačilo "se Honda vzpamatovala" 😉 :yes:
Avatar - Choochoo
Choochoo
Osobne bych to spise videl na setreni v dobach nejistoty v dobe krize 😉
Jirik_H
Záleží na tom, kdo má šetřit a co.
Avatar - Choochoo
Choochoo
Prachy na vyvoj. O kvalite a spolehlivosti nemuze byt rec, pac auta se nepodbizej cenou jako konkurence 😉
Jirik_H
Chceš tím říci, se Honda zpět vrátila ke kvalitě, spolehlivosti?
Avatar - Choochoo
Choochoo
Jsem si nevsiml, ze by neco z toho co uvadis Honda nekdy opustila >😁 Chce tim rict ze se snad vratila zpet jako producent supersportu a jinych sportovnich aut a sportovnich aktivit
Avatar - Choochoo
Choochoo
Spis mi to vzpamatovani nez NSX prijde diky sportovnim aktivitam. Le Mans, novy serial WEC, BTCC, a ted i WTCC :yes: Osobne by se mi jeste libil navrat do F1, ale mozna by stacilo takove to koncernove kecani o uvahach vstupu do F1, kterym jsme krmeni skoro kazdy rok nebo pri zmene pravidel. Urcite by to vyslo o dost levneji >😁
Avatar - theolli
theolli
Jo kdyby byl návrat aspon v podobě dodavatele motorů a nejlépe pro McLaren byl bych velice spokojen 😉
Jinak Jazz Si,to zní dobře že by 1.5 iVTEC???
Avatar - Ham.
Ham.
Spolumajitel stáje McLaren, MB si určitě nechá lézt do zelí zrovna Hondu. Proboha proč by to dělal?
Avatar - Choochoo
Choochoo
Protoze mu treba konci smlouva za 3 roky smlouva a Mclaren snad uz od Mercedesu motory bude dostavat letos naposled zdarma 😉
jossalito
Honda uměla udělat motor pro F1 někdy před dvaceti lety, od té doby už jen samá bída a neúspěchy.
Avatar - Choochoo
Choochoo
To jsou blaboli, patri a patrila vzdy ke spicce. I pred par lety mela nejvykonejsi motor, ale jejich auto melo horsi aerodynamiku. Treba pred 9 letyziskala 2 misto v poharu konstrukteru. Dnes je F1 hlavne o aerodynamice, proto v roce 2008-9 investovala nejvice penez do aerodynamiky, stavela snad 3 auta najednou a vime jak dopadlo Brawn GP. S motory Honda by nedopadli hur pac zacatek sezony byl diky aerodynamice suvereni a motory jsou dnes hodne omezeny a parametry skoro stejne.
Avatar - Ham.
Ham.
Až smlouva skončí tak se obnoví. A kdyby chtěl Mercedes z účasti v F1 vycouvat tak je zde ještě Renault který s Mercedesem spolupracuje a který má v současnosti nejlepší motory v F1 takže Honda je momentálně asi tak desátá v pořadí.
Avatar - Choochoo
Choochoo
No nevim jestli 10 v poradi, ale spolu s Mercedesem jedina dobra volba 😉 Mercedes ma vlastni tym a tudis je pro nej prioritou ten. McLaren musi po tomto roce motory kupovat a tudis je to jen o smlouve a o nabidce trhu a cene. Silne pochybuji ze by nejak v F1 Renault a Mercedes spolupracovali. Redbull neni zrovna nadsen z motoru Renault a Ferrari asi nebude dodavat McLerenu a zbytek jako Cosworth ani neresim. Toyota a BMW nedodavaj. Pokud by do toho Honda sla tak jediny konkurent je pro me Mercedes a u novych 1,6 jsou sance naprosto vyrovnane, chybi zkusenosti obema.
Avatar - Ham.
Ham.
Poslední účast 2007-2008 umístění hluboko v poli, co by asi tak dnes mohli nabídnout? Dávno jim ujel vlak.
Avatar - Choochoo
Choochoo
Vubec nechapes ze dnesni F1 je o aerodynamice, proto i RB s horsim motorem vyhral nad McLarenem s lepsim motorem. Co 2009, taky jim ujel vlak? To auto delala Honda 😉 >😁 Problem byl sasi, proto nekdy v roce 2007(nevim presne) postavila novy aerodynamicky tunel, trochu to rozchodit a je tu rok 2009 a nejlepsi aerodynamika v F1. Motory jsou na tom vykonove skoro vsechny stejne, jde hlavne o spolehlivost.
Avatar - Ham.
Ham.
Dnešní F1 je také o aerodynamice, ale především je o komplexním sladění auta, motory musí mít optimální průběh výkonu (ne jen špičkový výkon), musí mít co nejmenší spotřebu, váhu, nízké těžiště, vysokou spolehlivost, určitě není motor jako motor. Honda má problémy sama se sebou (padající zisk, snížený rating, tlak ze strany Korejců) takže na F1 podle mě nemá ani pomyšlení.
Avatar - Choochoo
Choochoo
Skoro souhlas, až na to že aerodynamika je není jen také důvod, ale hlavní důvod ůspěchu. To dokazuje ůspěch jednoho týmu a opačné umístění jiného týmu. Honda v krizi patřila snad jako jediná k ziskovým automobilkám. Letos má možná problém, díky zemětřesení v Japonsku, záplavám na Thajsku, ale to se za rok dva srovná. Tlak ze strany korejců je na každého, v Japonsku žádný necítí, v evropě ho cítí každý, hlavně levnější automobilky jako koncern a nejvíce ho cítí tak v USA. Kde se jim hodně daří. Jinak jsetli vstoupí do F1 tak si pak napíšem kdo měl pravdu o technickém know-how Hondy >😁 Jo a nepočítá se neúspěch u nějakého bídného týmu , by nic neříkalo o motoru, ale jen o aerodynamice >😁 Zatim
Avatar - Ham.
Ham.
Úbytky prodejů Hondy v Evropě i USA jdou především ve prospěch H/K, Elantra v US stahuje náskok Civicu každý kvartál, to stejné Sonata vůči Accordu, Honda ztratila vloni 7% na trhu který rostl o 10%. Na základě zhoršující se pozice v US agentura Moody's sundala Hondě kreditní rating ze stable na negative, což o nějaké důvěře v rychlé zlepšení vůbec nesvědčí. Pro H/K je hlavním soupeřem ve střednědobém horizontu především Honda a na ní se zaměřují (v US veřejně vyhlásili, že letos Civic i Accord zlikvidují). V Evropě H/K užírá opět Hondě, Mitsu, PSA a Fiatu, ostatním prodeje rostou takže s nimi problémy nemají.
figurka
Asi tak mi připadá, z mého euro skeptického pohledu, tato zpráva. Za připravovaný 1.6 diesel si Honda bez diskuzí zaslouží pochvalu. NSX taktéž, ale definitivně zatleskám, až bude s cenovkou u dealerů. V otázce pohonu zatím rozpaky. Taktéž roadster. Na druhou stranu malý sportáček už Honda má, jen by stačilo nabízet i konvenční verzi (což se snad připravuje). Jinak ? Jazz Si ? Výborné praktické vozítko v nějaké performance verzi ? Bojím se, že to skončí "na půl cesty". Síla je v té praktičnosti a chytrosti řešení. Pokud by měla být sportovní verze, tak by měla být síla i v té sportovnosti. Bohužel, nevěřím tomu, že se postaví alespoň na dohled Clia RS, ale také zdaleka ne tak sportovních Pola GTI a Fabie RS.
Avatar - Choochoo
Choochoo
Souhlasim ze take zatleskam az bude u dealera, ale u nas stejne asi tezko 😉 Rekl bych ze krize nejak vyrazne neodeznela, spise bych rekl, ze se nevi co bude, proto bych se ani nedivil kdyby se uvedeni takhle draheho auta na vyvoj nejak posunulo nebo zrusilo. Snad si to po HSV 10 alias NSX neuvedene na trh Honda dobre rozmysli.
Jazz Si bude pravdepodobne 1.4, vybavenou sportovněji naladěným podvozkem, překalibrovaným řízením a výraznějším bodykitem. [odkaz]