Novinky
Přihlásit pro přidání komentáře
Anonym
[odkaz]
Copak se ti nelíbí na Chrajzlerietě? 😄
To že to ponese znak Chrysleru....
No tak, no tak. Znak Chrysleru už neslo leccos - vzpomínáš na všemožné Simcy, Hillmany atd atd... A pod značkou Dodge to snad ani nemá smysl zmiňovat kolik to bylo všemožných Mitsubishi a ještě daleko horšího prevítu (Nissan Tiida opravdu není nic obdivuhodného), ještě dnes se dá v Mexiku koupit téměř kterýkoli Hyundai s logem Dodge. Takže bych tu Alfu zase jako takovou dehonestaci značky neviděl. A pořád ještě mohl celý Chrysler koupit nějaký čínský investor a teď to mohl být nějaký přebrandovaný Dong Feng...
Je zajímavé kolika lidem by nevadil jakýkoli asijský střep ale jen ať to proboha není Fiat a to i při koupi vlastního auta... Zvláštní...
Je zajímavé kolika lidem by nevadil jakýkoli asijský střep ale jen ať to proboha není Fiat a to i při koupi vlastního auta... Zvláštní...
jestli tomu článku dobře rozumím, tak to bude hatchback z Dartu. Teď se to testuje ještě v kastli Giulietty.... Čili to, co je na té fotce, nemá s budoucím vzhledem toho auta nic společného....
MariAchi
U Fiatu se neco opozdi - odbornik zasne, laik se divi...
Kdy uz toho neschopneho ucetniho konecne nekdo vyhodi jak spinave pradlo?!
Jinak ta myslenka nekde zvrchu o tom, ze Fiat jakozto evropsky vyrobce, ktery tu jeste pred par lety hybal trhem, muze klidne na stary kontinent hodit bobek a jit se prostituovat do latinske ameriky, kde je jednicka - no to je podnet hodny kapitana, ktery splni i ty nejblaznivejsi sazky...
Kdy uz toho neschopneho ucetniho konecne nekdo vyhodi jak spinave pradlo?!
Jinak ta myslenka nekde zvrchu o tom, ze Fiat jakozto evropsky vyrobce, ktery tu jeste pred par lety hybal trhem, muze klidne na stary kontinent hodit bobek a jit se prostituovat do latinske ameriky, kde je jednicka - no to je podnet hodny kapitana, ktery splni i ty nejblaznivejsi sazky...
Vůbec ti do toho nechci kecat..., jen dám otázku, na kterou bych byl rád, kdyby si mi odpověděl.
Vyrábíš věc A.
Věc A můžeš prodat na trhu B za 500 Kč v počtu 1000 ks s nákladem na výrobu 250 Kč.
A nebo můžeš věc A prodat na trhu C za 700 Kč v počtu 5000 ks s nákladem na výrobu 100 Kč.
Kde budeš prodávat, případně vyrábět? Na trhu B a nebo na trhu C?
Vyrábíš věc A.
Věc A můžeš prodat na trhu B za 500 Kč v počtu 1000 ks s nákladem na výrobu 250 Kč.
A nebo můžeš věc A prodat na trhu C za 700 Kč v počtu 5000 ks s nákladem na výrobu 100 Kč.
Kde budeš prodávat, případně vyrábět? Na trhu B a nebo na trhu C?
Ten priklad je jinak😒br />
Jsi doma na trhu A a vyrabis vec A, B a C.
Vec A na trhu A nejde vubec, B trochu, C celkem slusne.
Takze misto abys z veci A udelal vec A2 (analogie je ciste nahodna), o kterou budou zase zakaznici na tvem domacim trhu A stat, tak zkousis veci B a C prodavat na trhu XY, kde uz prodavas predchudce veci A. A vec pak na trhu A odepises.
Ty v tom vidis logiku, wolffe?
Tebe nestve, ze Fiat misto aby bojoval o zakazniky perfektnimi vyrobky, tak proste vyklizi pole a slibuje?
Jsi doma na trhu A a vyrabis vec A, B a C.
Vec A na trhu A nejde vubec, B trochu, C celkem slusne.
Takze misto abys z veci A udelal vec A2 (analogie je ciste nahodna), o kterou budou zase zakaznici na tvem domacim trhu A stat, tak zkousis veci B a C prodavat na trhu XY, kde uz prodavas predchudce veci A. A vec pak na trhu A odepises.
Ty v tom vidis logiku, wolffe?
Tebe nestve, ze Fiat misto aby bojoval o zakazniky perfektnimi vyrobky, tak proste vyklizi pole a slibuje?
Zatímco všude jinde, např. [odkaz] se píše o tom, že Fiat dal přednost nástupci Sedici před malým Jeepem a proto se Jeep opozdí, tak u nás se nepíšou fakta, ale hlavně senzace, proto z toho zase vylezlo, že se u Fiatu něco opozdí. Jak tu kdosi podotkl, tak malé Jeepy se moc neprodávaj, proto taky možná nejprve přijde malý Fiat před malým Jeepem. Ale nezní to tak senzačně, viďte?
Když chce Škodovka každý rok nebo půlrok uvést jeden model, tak je to smršť nebo ofenzíva nových modelů (i když to je třeba v Indii nebo Up s nálepkou Škody), Fiat teď představil Pandu a 500L a jsou to stejně žabaři, i kdyby se na hlavu postavili. U nás už se bohužel píše jen bulvár.
Když chce Škodovka každý rok nebo půlrok uvést jeden model, tak je to smršť nebo ofenzíva nových modelů (i když to je třeba v Indii nebo Up s nálepkou Škody), Fiat teď představil Pandu a 500L a jsou to stejně žabaři, i kdyby se na hlavu postavili. U nás už se bohužel píše jen bulvár.
Keď o fiate sa dá potom tak krásne v diskusii pohádať. Ako to ide všetko do sračiek, ako marchione kormidluje svoju costa fiatiu na útes a podobne. No kde by sme bez toho boli?
Jasně, FIATu všude ubližujou a nejvíc tím, že napíšou fakta. V článku na auto.cz jsou všechny informace, které jsou v tom, na který odkazuješ včetně obratů týkajících se zpoždění slibovaných modelů, jenže to podobně "zaměřeným" jedincům jako jsi ty zjevně zvedá krevní tlak.
Senzace to není, jsou to fakta, ze slibů a nabubřelých prohlášení představitelů FIATu by se dala sestavit kniha.Jenom mi přijde srandovní, že se najde někdo, kdo jim to ještě žere a je schopen se tady kvůli tomu rozčilovat.
A provnávat škodovku s FIATem skutečně nelze, portfolio škodovky je dneska daleko širší a modernější a hlavně - jedna Panda po snad deseti letech, přebouchaná Multipla, hrající si na stylovku a ta "záplava" přeznačkovaných chrysleráckých modelů je skutečně právě v kombinaci s těmi sliby a odklady směšná až trapná. Nakonec, když tady podle tebe FIATu ubližujou, proč to čteš a proč sem vůbec píšeš?
Senzace to není, jsou to fakta, ze slibů a nabubřelých prohlášení představitelů FIATu by se dala sestavit kniha.Jenom mi přijde srandovní, že se najde někdo, kdo jim to ještě žere a je schopen se tady kvůli tomu rozčilovat.
A provnávat škodovku s FIATem skutečně nelze, portfolio škodovky je dneska daleko širší a modernější a hlavně - jedna Panda po snad deseti letech, přebouchaná Multipla, hrající si na stylovku a ta "záplava" přeznačkovaných chrysleráckých modelů je skutečně právě v kombinaci s těmi sliby a odklady směšná až trapná. Nakonec, když tady podle tebe FIATu ubližujou, proč to čteš a proč sem vůbec píšeš?
Jediný štěstí je že bude se žpožděním, takže příští rok oznámí že v roce 2015 >😁
Pro Fiat může mít toto zpoždění další negativní dopad, protože na rozdíl od USA by se v evropě mohlo jednat o prodejný model. Na druhou stranu, je otázkou, co je/bude trh/zákazníci ochoten Fiatu "uvěřit". Mám dojem, že Lancii "300C" trh Lancii (Fiatu) příliš neuvěřil.
Především ale chci důstojného nástupce za XJ!!! 😉