Novinky
... vždyť je to už více než jedno desetiletí, kdy se něco takového aplikovalo u Audi A4, A6, VW Passat B5 a Volkswagen Passat Lingyu (prodloužená varianta Pasatu vyráběná prodávaná od roku 2000 v Číně, v Evropě prodávaná od roku 2001 pod názvem Škoda Superb).
Znova si přečti, o čem ta platforma je. Ukazuješ, že v tom máš hokej.
"Platformy jsou pružnější a lze je rozšiřovat pomocí modulů, měnit rozvor náprav i rozchod kol. Přitom se bude sdílet podstatná část komponentů."
Mně to prostě připomíná to, o čem jsem mluvil. A4, A6, Passat i Superb se lišily v rozvorech i rozchodech. Zadní náprava mohla být vlečená nebo víceprvková. Dost odlišností od výchozího A6 měly S6, RS6 a A6 4.2 Quattro. A přitom se sdílelo - motory, převodovky, dokonce i slavné Quattro se pod matoucím názvem 4Motion dostalo do Passatu.
Jasně, ty nové platformy půjdou o něco dále, ale nevidím to prostě jako novinku u koncernu VW.
Mně to prostě připomíná to, o čem jsem mluvil. A4, A6, Passat i Superb se lišily v rozvorech i rozchodech. Zadní náprava mohla být vlečená nebo víceprvková. Dost odlišností od výchozího A6 měly S6, RS6 a A6 4.2 Quattro. A přitom se sdílelo - motory, převodovky, dokonce i slavné Quattro se pod matoucím názvem 4Motion dostalo do Passatu.
Jasně, ty nové platformy půjdou o něco dále, ale nevidím to prostě jako novinku u koncernu VW.
A4 B5 a Passat B5 a B5.5 stály na PL45 (taktéž označovaná jako B5). Té se později dostalo prodloužení a označení PL45+, kterou dostal Passat pro Čínu a později Superb. A6 C5 používala platformu C5. Nešlo o modulární platformu, ale o odvozování platforem.
quattro se do Passatu dostalo, protože platforma byla pro podélnou zástavbu. A mělo označení 4Motion, protože to je marketingové označení pro pohon všech kol VW. Nikoli pro konkrétní typ. quattro je také mnoho různých řešení.
quattro se do Passatu dostalo, protože platforma byla pro podélnou zástavbu. A mělo označení 4Motion, protože to je marketingové označení pro pohon všech kol VW. Nikoli pro konkrétní typ. quattro je také mnoho různých řešení.
V pravém slova smyslu to asi nebylo předem navrženo jako modulární, ale výsledek byl stejný. Mnoho aut s různými rozvory, rozchody a zavěšeními kol - které však měly hodně společného.
Jasně. Tady se jde ještě o krok dál, což šetří peníze jak při vývoji, tak při výrobě. Je to dopředu promyšlené tak, aby to fungovalo v nějakém rozsahu parametrů.
Když už jsme u Audi, u větších modelů je problém v tom, že se zásadně liší konstrukčně. Proto se říká, že Continental GT je založen na Phaetonu, když ve skutečnosti oba stojí na platformě vyvinuté pro A8, která byla upravená pro ocelovou karoserii. A8 v té době měla ASF. Takže konkrétně MLB myslí i na to, že různé řady mají různé rámy - v A4 a Bentley ocel, v A6 ocel + hliník a v A8 hliník.
Když už jsme u Audi, u větších modelů je problém v tom, že se zásadně liší konstrukčně. Proto se říká, že Continental GT je založen na Phaetonu, když ve skutečnosti oba stojí na platformě vyvinuté pro A8, která byla upravená pro ocelovou karoserii. A8 v té době měla ASF. Takže konkrétně MLB myslí i na to, že různé řady mají různé rámy - v A4 a Bentley ocel, v A6 ocel + hliník a v A8 hliník.
robia z toho okolo nove jA3 neskutocne halooooo, kazdy klika na clanky caka fotky a ono nic, a tych clankov uz tu bolo aspon zo 3 alebo 4, nakoniec to bude stejne nuda ako audi pozname tak neviem preco robia okolo toho take haloooooooo
srandisti
srandisti
Možná nová modulární platforma a la auto.cz... 8-s