Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Novinky

Zpět na článek

Audi A3: První využití nové platformy MQB

10 komentářů

_MT_
Jasně. Tady se jde ještě o krok dál, což šetří peníze jak při vývoji, tak při výrobě. Je to dopředu promyšlené tak, aby to fungovalo v nějakém rozsahu parametrů.

Když už jsme u Audi, u větších modelů je problém v tom, že se zásadně liší konstrukčně. Proto se říká, že Continental GT je založen na Phaetonu, když ve skutečnosti oba stojí na platformě vyvinuté pro A8, která byla upravená pro ocelovou karoserii. A8 v té době měla ASF. Takže konkrétně MLB myslí i na to, že různé řady mají různé rámy - v A4 a Bentley ocel, v A6 ocel + hliník a v A8 hliník.
Avatar - Anonym
Anonym
V pravém slova smyslu to asi nebylo předem navrženo jako modulární, ale výsledek byl stejný. Mnoho aut s různými rozvory, rozchody a zavěšeními kol - které však měly hodně společného.
Avatar - 3_diamanty
3_diamanty
robia z toho okolo nove jA3 neskutocne halooooo, kazdy klika na clanky caka fotky a ono nic, a tych clankov uz tu bolo aspon zo 3 alebo 4, nakoniec to bude stejne nuda ako audi pozname tak neviem preco robia okolo toho take haloooooooo

srandisti
_MT_
A4 B5 a Passat B5 a B5.5 stály na PL45 (taktéž označovaná jako B5). Té se později dostalo prodloužení a označení PL45+, kterou dostal Passat pro Čínu a později Superb. A6 C5 používala platformu C5. Nešlo o modulární platformu, ale o odvozování platforem.

quattro se do Passatu dostalo, protože platforma byla pro podélnou zástavbu. A mělo označení 4Motion, protože to je marketingové označení pro pohon všech kol VW. Nikoli pro konkrétní typ. quattro je také mnoho různých řešení.
pitrys
Něco jak Svět motorů, na první straně nápis "Nová Oktávie!" a uvnitř maximálně nějaká počítačová kresba...
Avatar - Anonym
Anonym
"Platformy jsou pružnější a lze je rozšiřovat pomocí modulů, měnit rozvor náprav i rozchod kol. Přitom se bude sdílet podstatná část komponentů."
Mně to prostě připomíná to, o čem jsem mluvil. A4, A6, Passat i Superb se lišily v rozvorech i rozchodech. Zadní náprava mohla být vlečená nebo víceprvková. Dost odlišností od výchozího A6 měly S6, RS6 a A6 4.2 Quattro. A přitom se sdílelo - motory, převodovky, dokonce i slavné Quattro se pod matoucím názvem 4Motion dostalo do Passatu.
Jasně, ty nové platformy půjdou o něco dále, ale nevidím to prostě jako novinku u koncernu VW.
jossalito
Znova si přečti, o čem ta platforma je. Ukazuješ, že v tom máš hokej.
Avatar - Anonym
Anonym
... vždyť je to už více než jedno desetiletí, kdy se něco takového aplikovalo u Audi A4, A6, VW Passat B5 a Volkswagen Passat Lingyu (prodloužená varianta Pasatu vyráběná prodávaná od roku 2000 v Číně, v Evropě prodávaná od roku 2001 pod názvem Škoda Superb).
Anonym2811
Nerad, musím souhlasit. 😒 Kdyby k tomu dali alespoň fotku zamaskovaného prototypu, ale už se neobtěžují ani tohle. V tom článku není jediná nová informace. Jen místo Ema viděla mámu někdo napsal máma byla viděna Emou. Bombaaa... :no: :no: :no😒br />
Možná nová modulární platforma a la auto.cz... 8-s
cjoctavian
mam pocit, ze tento clanok citam uz 5. x... A vzdy naletim na titul clanku tvariaci sa ako oficialne predstavenie noveho modelu 8-s