Novinky
Mě hlavně nejde do hlavy, proč na tom Reanault nepracuje s Infiniti, když jsou spoku v holpecu?
myslím si že toto by mohla být celkem úspěšná spolupráce...mnohem úspěšnější než daimler-chrysler...přece jen aliance renault-nissan je mnohem globálnější značkou...a renault na tom může jen vydělat...a mercedes nic neztratí...naopak získá dobrou platformu pro své malé vozy jako je smart...malé motory od renaultu jsou též dost dobré a už funguji v modelech A i B 😉
Majú toto v mercedese zapotreby? Prepadák s názvom forfour ešte nestihol zapadnúť v prepadlisku dejín, a oni vyťahujú nový štvormiestny model 😲
Kedy už pochopia, že podstatou smartu je malý mestský kotrmelec pre dvoch.
Kedy už pochopia, že podstatou smartu je malý mestský kotrmelec pre dvoch.
No proč ne? Třeba to bude fungovat dobře. Pokud se Renaultu podaří vydolovat pořádné auto vyšší střední třídy než je RenaultoSamsung, tak na tom může jedině vydělat :yes: Jen bych se přimlouval za nový design loga, tenhle mi pořád nějak nejde pod vousy 😉
Dle vyjádření Carlosů Ghosna a Tavarese mají v továrně Douai vyrábět tři modelové řady. První řadou je nástupce Espace. Druhou řadou bude náhrada Laguny a Latitude (po vzoru P508 má být jen jeden model). Třetím modelem má být auto postavené na platformě Mercedesu. Dále se spekuluje na autě postaveném ve spolupráci s Infiniti. Možná tedy bude ten třetí model společným dílem Renaultu, Mercedesu a Infiniti. Renault už několikrát naznačil vstup do prémie - třebu to bude ten třetí model. Něco možná naznačuje i fakt, že si nedávno továrnu v Douai podrobně prošli zástupci Nissanu a Mercedesu. V další francouzské továrně v Maubeuge se má dělat malý Mercedes.
Technika putuje zatím od Mercedesu k Renaultu - tím si asi Mercedes image nezničí.
OM651 - Mercedes > Infiniti (v budoucnosti 6válce pro podélné i příčné uložení - ty Renault nemá)
Od Renaultu k Mercedesu poputuje hlavně klon Renaultu Kangoo - což je užitkový vůz a na tom si Mercedes image taky nezničí.
Motory Áčka budou kopírovat motory Béčka - 1,6 turbobenzín, 1,8 turbodiesel, 2,1 turbodiesel, možná nějaký větší benzín - ani jeden není od Renaultu.
Jsi mimo a Tvůj příspěvěk spíše vyzněl že si potřebuješ zaštěkat na adresu Daimleru.
Design je věc subjektivní, chápu, že se ti neusí líbit, ale já třeba na designu SLS, SLK, CLS ujíždím, podle mě to je to paráda. A vedle toho klasika v designu C a E. Pro mladé bude nové Áčko, pro rodiny povedené Béčko atp.
Image se trochu změnila...už to nejsou jen vozy pro starší (SLS třeba...) usedlé (SLK??) a bohaté (nové Béčko cenami nepřevyšuje konkurenci, uvidíme co nové Áčko). Vybere si každý.
Osobne si ale myslim, ze taka znacka ako Mercedes by sa nevrhla do tak "neperspektivnej" spoluprace (pre nu) ak by si to najprv nezratala, ci sa jej to oplati. A myslim si, ze sa mu to oplati (Mercedesu) lebo si robi zalusk na ovocie vyvoja nad elektrickym pohonom, kde je momentalne Renault-Nissan najadalej. MB ma uz motory vyvinute, ktore poskytne Renaultu, viac na tom dokonca zarobi. A elektricky pohon nebude musiet vyvijat na vlastne naklady, dostane to od Renaultu, ktory bude asi stastny, ze sa mu tymto sposobom zvysi navratnost nemalych nakladov s tym suvisiacich. Moj nazor.