Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Diskuse: Video: Dvě Toyoty GT 86 v driftovacím duelu na parkovišti

Dvojice japonských drifterů ukazuje, jak nová Toyota GT 86 jezdí bokem.
Zpět na článek
9. 2. 2012 16:14
9. 2. 2012 08:52
Další starost
Potenciálního zájemce nemusí ani tak trápit cena pohonných hmot, spíš cena pneumatik :-) Je to nádhera, nemůžu se dočkat, až to vyzkoušim !!! :yes:
Rozbalit vlákno
45
Avatar - -TEAC-
9. 2. 2012 09:03
Re: Další starost
Martine ty určitě taky musíš dost utratit za přední pneu >:D :yes:
9. 2. 2012 09:16
Re: Další starost
V zimě se krotim, ale ty letní fakt moc nevydrží :-)
Avatar - -TEAC-
9. 2. 2012 09:27
Re: Další starost
Auto máš super :yes: ten polep je ok!Taky bych chtěl tu mrchu krotit,jenže zatím krotim jen manželku a jezdím pohodlné ale nudné auto :'-(
Avatar - Dinar
9. 2. 2012 09:08
Re: Další starost
:-) Nádhera to je, ale nedej se mýlit, v tom videu nejde o auto, ale o řidiče, tihle ti předvedou stejnou šou v podstatě s jakoukoliv rwd s dostatečným výkonem. ;-)

Jinak, tleskám čím dál víc, na obyč. videu vypadá GT86 líp než na promo fotkách, tohle auto bude zcela jistě patřit mezi řidičské novinky letošního roku, spolu s boxsterem. Jo, 2012 vypadá zatím dobře. :yes:
9. 2. 2012 09:20
Re: Další starost
Jasně že takhle driftovat nebude každý, ale to auto má předpoklady k tomu, aby se to "skoro" každý naučil.

Opravdu vypadá na tom videu dost dobře, hodně jsem zvědav na dojem naživo.
Avatar - pario
9. 2. 2012 10:47
Re: Další starost
Krásne autá, výborní vodiči, radosť pozerať. Pustil som si to viackrát, proste paráda. Chválim Toyotu za toto športové náčinie. Tiež sa teším, až to uvidím u nás na cestách :yes: :yes: :yes:
9. 2. 2012 13:10
Re: Další starost
V tom videu pochopitelně o to auto jde, protože to co uvadíš jako zanedbatelnou podmínku je vlastně kruciální podstata věci. A sice musí se najít výrobce, který v dnešní době takové auto udělá, navíc za pár šupů jako TOYOTA. Tímto zdravím impotentní folksvagen ;-)

Takže jak hlásala prastará reklama: ....nic není nemožné To-jóó-ta.... :yes:
A smutný folksvagenista si může koupit třeba toho medvídka mývala >:D ;-)
Avatar - Dinar
9. 2. 2012 13:39
Re: Další starost
Co sem pleteš volkswagen, kruciální podstato. Máš tam jasně napsáno RWD a dostatečný výkon. O auto skutečně nejde, tihle hoši ti předvedou podobnou šou i s nějakou vydechlou omegou, když na to přijde.
9. 2. 2012 14:34
Re: Další starost
Sepni hlavu, vydechlá omego. Raději napiš s kterým dalším autem z mainstreamu, které jde na trh mi to předvedou (Hyundai Coupé a dál?). O to právě jde, v době naftových předokolek přišla Toyota a Subaru s autem tohohle formátu, to je na poklonu. Jestli ti to stále nedochází běž na vzduch. Takže ty máš zvrácenou potřebu auto devalvovat a upírat mu jakoukoliv pozornost a já zas budu tvrdit, že je to auto jaká se dnes už přestávají dělat a budu za něj naopak rád.

Nikde jsem nezpochybnil um šoféra, jen narozdíl od tebe se nesnažím smést zaslouženou publicitu pro nový počin Subaru a Toyoty.

A díky za tu nahrávku... U Toyoty ti nabídnou GT86, u vw tě pošlou pro... ...vydechlou omegu >:D
9. 2. 2012 16:04
Re: Další starost
O to právě jde. Ono to není jen o tom VW.
Avatar - JDM
9. 2. 2012 16:11
Re: Další starost
:yes: :yes:
9. 2. 2012 18:42
Re: Další starost
Furt hledám, kde měl Dinar tu zvrácenou potřebu devalvovat T86. Myslíš tam jak říká, že to bude jeden z řidičskejch hajlajtů roku?

Zato jeden mindráček z VW bych viděl, to jo...
Avatar - white label
9. 2. 2012 18:50
Re: Další starost
:yes:
Pro někoho je GT 86 zajímavý produkt a podnět k diskusi, pro někoho naopak hlavně příležitost jak se konečně ještě intenzivněji vymezit vůči VW a trochu si na chvilku zase ulevit..., tihle věční "kinder" týpci to totiž v životě nemají vůbec snadné... ;-) >:-[]
9. 2. 2012 18:59
Re: Další starost
Snad večer usneš....
:-)
9. 2. 2012 18:51
Re: Další starost
T86... novej model Tatry?

Mindráček? Hlavu nebo voči si hoď do cajku :yes:
Avatar - white label
9. 2. 2012 18:54
Re: Další starost
To je všechno, co k tomu dokážeš napsat? Jsem říkal, že nepřekvapíš, za co bys těch 18Kč potom chtěl? :no:
9. 2. 2012 19:04
Re: Další starost
Říkal jsem, ať to pošleš na charitu, né mně! Však říkám, nějaké překvapení, něco o echt designu u Audi, nebo bych pohledal jestli něco odešlo u Toyoty při stotisícovém testu autobildu....
Avatar - white label
9. 2. 2012 20:27
Re: Další starost
Toyotám přece v Evropě nic neodchází, samozřejmě, když pomineme zákazníky... ;-)
Avatar - Dinar
10. 2. 2012 08:09
Re: Další starost
Problém je v tom, že ty tu hlavu, stejně jako většina prosťáčků, "spínáš" velmi zkratkovitě. Napřed čti, pak piš, tvoje plkání o volkswagenu nebo o mém "devalvování GT86" je zcela mimo mísu.

Můj příspěvek, na který reaguješ má dvě části.

První týkající se videa, ve kterém říkám, že ta paráda, o které v tomto smyslu píše kolega martin MPS, je parádou danou řidičem, ne autem. Pokud nechápeš, proč to píšu, pak je mi zcela jasné, že netušíš, co takové ježdění, které je k vidění na tom videu, obnáší z hlediska řidičských dovedností, jsi prostě řidičská řepa.

Druhý odstavec se týká samotné toyoty GT 86, nebudu se opakovat, schopnost čtení předpokládám u každého.

Jinými slovy, přestaň už blábolit, gumo! :-!
9. 2. 2012 13:45
Re: Další starost
Použiji Dinarovu větu. Co sem pleteš Volkswagen ? Myslíš že klient Volkswagenu vyhledává drifty na parkovišti ? A myslíš, že někdo, kdo vyhledává drifty na parkovišty bude špechat za dealerem Volkswagenu ?
9. 2. 2012 14:47
Re: Další starost
Figurko (občas si bohužel musím říkat, jak trefný to nick..), klient Volkswagenu ty drifty vyhledávat nemůže, jelikož jaksi nemá na čem. Na Sciroccu s předním náhonem? :-) No tak... ;-)
Dinar píše, že zde o auto nejde... a právě tady se dostáváme k tomu proč zmiňuji například vw, o to auto JDE, zejména proto, že je to jedno z mála aut téhle kategorie, jenž tohle dneska dokáže... Takže zatímco příznivci například vw půjdou se sklopenou hlavou pro tu vydechlou omegu, tak u Toyoty nebo Subaru tě uspokojí tím (dle Dinara pozornosti nehodným) GT86 resp BRZ.
9. 2. 2012 14:57
Re: Další starost
Uvědom si, že u tohohle auta nejde pouze o ty drifty, takže tvou argumentaci nestav v tomhle světle...

Nehledě na to že jak to s drifty a vw je si můžeš ověřit na youtube.com. Driftujících vw je tam přehršel. Skus prosím argumentaci vystavět na něčem racionálním. dík. ;-)
9. 2. 2012 16:00
Re: Další starost
Snažil jsem se naznačit, že od VW a i od Toyoty toto vše jaksi očekávat. Volkswagen nikdy nebyl "zábavnou" značkou. Maximum lze už z minulosti nalézt např. v šíru, nebo G GTI. U Toyoty jsou zde z minulosti AE-86, Celica (byť ne zadokolka, ale jako GT4 nesporně ostřejší než cokoliv od VW) a také Supra. Tu kritiku VW "za každou cenu" opravdu nechápu. Tím se také vracím k výše položeným otázkám. Proč by VW měla být tou automobilkou, která postaví "pošuk" káru, která se bude nejlépe prezentovat drifty na parkovišti, když je to jedna z nejkonzervativnějších automobilek na světě, která do této kategorie není "tlačena" ani historickým odkazem ? Obráceně se můžeme ptát, co má dělat zákazník, který chce dnes u Toyoty navázat na svou právě prodanou Celicu 7g. No, může jít k dealerovi Volkswagenu.
Když už, tak je smutnější cokoliv Alfa vs. tyto řidičské zážitky.
9. 2. 2012 16:47
Re: Další starost
A Toyota není konzervativní? Přečti si prosím něco o téhle značce. Motivaci dělat tahle auta mají obě automobilky zhruba stejnou. Teď záleží jestli ten přední náhon je to co Celicu zdobilo, a v naší diskuzi věc kvůli které by šli k vw...

Tady je zajímavé jen to, že v jistých lidech chytnou saze, když se zmíní jedna konkrétní automobilka. Přitom do ostatních se zde bez povšimnutí kope od rána do večera.

Bylo mimo tady psát, že o auto tady nejde, tohle jde udělat jen s málokterým autem konkurence.
Zatímco když se touareg prezentoval v písečných dunách, tak by ho tam mohlo zastoupit každé druhé SUV...

ps: Nevadí mi když tenhle flame nebudeš rozšiřovat, klidně pokračuj v té řidičské diskuzi....
9. 2. 2012 18:28
Re: Další starost
A píši někde, že Toyota není konzervativní automobilka ? Snažil jsem se ti naznačit, že Toyota GT86kou pokračuje v něčem co již dělala. Tedy i v rámci konzervatismu značky to není nic neobvyklého a Toyotě za to lze jen zatleskat. Ze stejného důvodu ale nevidím důvod toto VW vyčítat. Dle mnohých je to nudná, sterilní masovka. V určitém ohledu s tím i souhlasím. Najednou je divné, že takováto značka nestaví řidičsky orientovanou drift machine ?
9. 2. 2012 18:33
Re: Další starost
Budeš se divit, ale stížnost do Wolfsburgu jsem nepsal...
Avatar - white label
9. 2. 2012 18:39
Re: Další starost
Škoda, ta by měla určitě mnohem větší smysl, než tvůj úvodní příspěvek... ;-) >:-[]
9. 2. 2012 18:47
Re: Další starost
Volal jsem tam a prý maj plnou poštovní schránku, prej spousta dotazů jestli se dá se Sciroccem driftovat alespoň na zpátečku...
>:-[] >:-[]
Avatar - white label
9. 2. 2012 18:52
Re: Další starost
Ale já jsem ti přece jasně napsal, ať tam pošleš tu stížnost, ne ať tam posíláš opakovaně dotazy na to, čemu sám nerozumíš... ;-) >:-[]
9. 2. 2012 16:50
Re: Další starost
Jó a té první větě nerozumím...
Avatar - kari.laz
9. 2. 2012 14:31
Re: Další starost
U tebe už nejde problém v mezích zdravého rozumu, u tebe už je VW diagnóza. Nech si to vyléčit. Uleví se ti.
9. 2. 2012 14:53
Re: Další starost
S touhle péčí běž pod články o svwolávačkách a rzi na víku jedno Hyundaie... uleví se i tobě.... ;-)
Avatar - Mojito (s Feferonkou)(RSKa)
Re: Další starost
r-class - GT-86 fandím,ale tvůj příspěvek nemá hlavu ani patu a spojení ,,za pár šupů,,?Tak to je Scirocco vyrobeno taky za ,,pár šupů,, :*)
9. 2. 2012 14:52
Re: Další starost
Kdyby Scirocco mělo zadní náhon tak o něm řeknu totéž. Jasně za pár šupů je obrazný termín, stačí si ale uvědomit, že kupátka se zadním náhonem jdou dneska pořídit jen ve vyššéch cenových relacích a bude ti to jasné. (čest výjimce zvané Hyundai coupé) ;-)
Avatar - petrumr
9. 2. 2012 16:02
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
9. 2. 2012 16:26
Re: Další starost
Máš pravdu ten jeji počin se jmenuje Genesis... dík.
Avatar - petrumr
9. 2. 2012 16:32
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
9. 2. 2012 17:53
Re: Další starost
Tak tvrdý bych zase nebyl, moc jich není, ale celkem to ujde. ;-)

Mazda MX-5, 160 koníků i se samosvorem za 730k
H. Genesis 3,8 V6 303HP, samosvor za 830k
H. Genesis 2,0TCI 210HP, bez SD za 770k
BMW 120i, 170HP, od 735k
BMW 125i, 218HP, R6 3,0 ;-), od 853k
BMW 135i, 306HP, R6 i s turbem, za 1,042k
MB mají 200kobyl se zadním náhonem od cca milionu (C kupé, SLK) samosvor jen pro AMG
pak Porsche Boxstery od cca 1,25
a to nejlepší na likvidaci pneumatik za 1 300 000, BMW 1M series... :yes:
Teď už jde jen o to, kam se Toyota/ Subaru s cenou zařadí... :-)
9. 2. 2012 18:04
Re: Další starost
Tak dřív než dojdeš k Boxteru bys neměl zapomenout na Nissan 370Z... ;-)

Mazda je kabrio, slabší a není vůbec pěkná.
Jinak Genesis jsem zmiňoval akorát jsem ho špatně pojmenoval, viz diskuze níže.
No a HB od BMW je taky něco trochu jiného...
9. 2. 2012 18:19
Re: Další starost
No vidíš to, na toho jsem zapomněl, od příchodu GT-R na trh stojí trochu ve stínu a neoprávněně... :-/
BMW jsou s cenou za verzi kupé, HB mě ani nenapadl...
Nissan 370Z, 328HP, VSLD a cena od 999k... :-)
Já psal seznam, proto je tam i Genesis, akorát teda ten dvoulitr má prý s celkem těžkým autem problémy. To platí i pro Mazdičku, který není holt dost lehká, ale stále je to to nejlevnější, co na blbnutí seženeš, proto je v seznamu... ;-)
9. 2. 2012 18:27
Re: Další starost
Jo 370Z je fajn, teď si ji vzali do parády na lehký facelift, škoda, že si přitom nepohráli i se zvukem motoru. Ten tomu autu vyčítá skoro každý... Alespoň články píšou, že motor zůstává bez úprav... ;-\
Avatar - white label
9. 2. 2012 18:35
Re: Další starost
Proč zrovna HB od BMW? Vidím, že máš asi přehled jen o MB a Hyundai, např. 135i se navíc dělá/dělal pouze jako coupé/cabrio... ;-)
9. 2. 2012 18:41
Re: Další starost
čekal jsem je cenou výš...
9. 2. 2012 15:10
POPLÁÁÁÁCH !!!
POPLÁÁÁÁCH !!!

Někdo na diskuzi napsal, že Toyota nabízí něco co vw né. Rychle rozešlete hromadné zprávy, sežeňte co nejvíc chlapů a dobijte ho jak koně !!!
Ať si ten frajírek zkusí, tady takhle vyskakovat... >:D Dostane čočku, že na to nezapomene.. >:D

Vy mě bavíte kluci... >:D :-) :-) ;-)
Rozbalit vlákno
20
9. 2. 2012 16:02
Re: POPLÁÁÁÁCH !!!
Aneb, jak hlupák zahnojí potenciálně řidičskou diskuzi o jednom z nejlepších automobilových počinů roku 2012 tématem mimo.
9. 2. 2012 16:30
Re: POPLÁÁÁÁCH !!!
Hlupákem musíš mít namysli sebe, protože určitě registruješ, že děláš pravě to. Proč raději nerozvíjíš tu řidičskou diskuzi? ps: Tahle byla řečnická, odpověď mám už v první větě ;-)
9. 2. 2012 16:34
Re: POPLÁÁÁÁCH !!!
Já tady nezačal s příspěvky typu poplááách....
9. 2. 2012 16:57
Re: POPLÁÁÁÁCH !!!
Já jo a trochu jste mě zklamali, čekal jsem větší ofenzívu ;-) ;-)
Na zmínku o vw se vykašli, víc nadhledu a spíš vnímej to stěžejní co jsem chtěl říct: to auto si pozornost zaslouží ;-)
Avatar - white label
9. 2. 2012 17:20
Re: POPLÁÁÁÁCH !!!
Za to tys opět nepřekvapil, snad jednou... ;-)
9. 2. 2012 17:40
Re: POPLÁÁÁÁCH !!!
Jsem diskutér, né kinder vajíčko... >:D
Avatar - white label
9. 2. 2012 17:45
Re: POPLÁÁÁÁCH !!!
Jenže podle některých tvých příspěvků ten rozdíl nejde vůbec poznat... :-O :*) >:D
9. 2. 2012 17:54
Re: POPLÁÁÁÁCH !!!
Jestli čekáš překvapení, no dobrá; ....ale bude to za osmnáct korun... ;-) >:D
Avatar - white label
9. 2. 2012 18:11
Re: POPLÁÁÁÁCH !!!
Není to trochu moc, když už nemůžeš překvapit... >:-[]
9. 2. 2012 18:18
Re: POPLÁÁÁÁCH !!!
Pošli těch osmnáct korun na charitu a pohledám na audinách nějaký kousek, který bych tady mohl následně designově pochválit... >:D

Co? To už se vyplatí, ne? Víc než to vajíčko, beztak tam jsou ty hračky furt stejný >:D
Avatar - white label
9. 2. 2012 18:42
Re: POPLÁÁÁÁCH !!!
Tak proč je kupuješ stále dokola, dyť už to musíš dávno vědět... >:-[]
9. 2. 2012 18:31
Re: POPLÁÁÁÁCH !!!
No právě, kdyby jsi zůstal u toho, že si to auto zaslouží pozornost...
Avatar - white label
9. 2. 2012 17:16
Re: POPLÁÁÁÁCH !!!
Co měl rozvíjet, tvůj původní řidičský příspěvek? >:D
I jako pokus o flame to bylo hodně trapné, maximálně tak na úrovni "toppera", případně "zdravého rozumu"... :*) ;-)
9. 2. 2012 17:50
Re: POPLÁÁÁÁCH !!!
Tak ctnostné přívlastky svým příspěvkům nedávám, a žáden svůj v této diskuzi jsem navíc za řidičský nepovažoval.

Akorát tys musel být bez signálu, pač si dorazil s pěkným spožděním ;-) Žeby vinný sklípek, zatímco tady máš hájit čest značky?
Teda... Dneska máš Labele u Piëcha škraloup!
:-)
Avatar - white label
9. 2. 2012 18:07
Re: POPLÁÁÁÁCH !!!
A co má ten pán společného s GT 86??? To jen vy, antikoncernfans, se pod žádnou diskusí bez zmínky o VW neobejdete, viz nejen tvůj úvodní příspěvek. :*) ;-)

P,S. Takový topper např. pod i30 důrazně napíše, že ho nějaký Golf vůbec nezajímá, ale ještě v témže příspěvku mu věnuje dvě třetiny jeho obsahu... >:-[] :*) ;-)
9. 2. 2012 18:15
Re: POPLÁÁÁÁCH !!!
Ad druhý odstavec.. Jo toho jsem si všimnul....

Já jsem členem nějakého antikoncernfans? Že mi to neřekli... To bych měl mít alespoň nějaký členský průkaz... Vytiskneš mi ho?
Avatar - kari.laz
9. 2. 2012 16:12
Re: POPLÁÁÁÁCH !!!
Na tebe se nedá ani zlobit, tebe už můžu jenom litovat. Snad se z toho dostaneš. A jak tu sám prezentuješ...nedrž to v sobě (zatím ti to jde dobře)
Avatar - petrumr
9. 2. 2012 16:39
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
9. 2. 2012 16:52
Re: POPLÁÁÁÁCH !!!
V prodeji brzy u všech knihkupců.... >:D ;-) :yes:
Avatar - petrumr
9. 2. 2012 17:15
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Avatar - JDM
9. 2. 2012 16:14
Toyota vs Subaru
jsem zvědavej na prodeje který z těchto dvojčat pujde víc na odbyt jestli toyota nebo subaru :-!
Rozbalit vlákno
2
9. 2. 2012 16:32
Re: Toyota vs Subaru
Jo, tohle bude zajímavé. Určitě proběhnou nějaké srovnávací testy, které napoví, jak velké budou reálné rozdíly. U Subaru si troufnu prorokovat, že prodeji pohne i výkonější verze. Také se uvidí výsledná cena.
9. 2. 2012 17:27
Re: Toyota vs Subaru
Odpověď je jednoduchá, víc se bude prodávat Toyota, která má v zadokolkových kupé velkou tradici narozdíl od Subaru. Ze stávajích majitelů Subaru si BRZ koupí zlomek lidí, takže bude záležet, kolik přetáhne lidí od jiných značek, ale nejsem v tomto optimista. Očekávám, že Subaru bude stát i o něco málo víc.
9. 2. 2012 18:52
DRIFT JAKO MINDRÁK
Člověk musí mít hodně rozhozený hodnoty, když ho při pohledu na horní elegantní drifty nenapadne nic jiného než to, že na tohle nemá ani golf a ani... cee´d... 8-s 8-s

Osobně jistě všichni víme, že především ti, kdo zatím auto nemají a teprve se na dráhu jezdce připravují budou samozřejmě jednou přesně takhle jezdit se svojí zadokolkou, o tom žádná. Já bych však přeci jenom akcentoval jinou věc - osobně se dívám na horní driftíky, a bez ohledu na auto, to se mnou vůbec, ale vůbec nic nedělá, naopak, tuhle zábavu považuji hned za tunerskými srazy za zábavu pro dokonalé garážové prosťáčky. Nic však proti jezdcům, ti umí. Ovšem, osobně bych daleko více uvítal nějaké krásné záběry v horách, kde to Toyota GT 86 špičkově rozpálí ve vlásenkách právě na hranici driftu, avšak ani o milimetřík dále. Prostě tím chci naznačit, že horní video je pro mne vlastně principiálně garážově nepřijatelné, takříkajíc - "o ničom" A to je možná škoda.
Rozbalit vlákno
13
9. 2. 2012 19:07
Re: DRIFT JAKO MINDRÁK
Druhý odstavec souhlas.
Avatar - white label
9. 2. 2012 20:18
Re: DRIFT JAKO MINDRÁK
Pokud bys souhlasil i s tím prvním odstavcem, tak bys opravdu překvapil ještě víc, než to kinder vajíčko... >:-[]
9. 2. 2012 21:07
Re: DRIFT JAKO MINDRÁK
... Z-í.í.í.í-v......
9. 2. 2012 20:16
Re: DRIFT JAKO MINDRÁK
Ono to driftovani je fajn trochu umet, podchytit, at clovek vi, co a jak, kdyz se neco nepovede. Ale jezdit jen tak timhle stylem, to je opravdu jen przneni auta...
To video z hor by bodlo, uplne si vzpominam, jak jsem v lete jezdil uz v 5 rano na Cervenohorske Sedlo - zadna auta ani autobusy, zadni cyklisti, jen ja a cesta...a chudinky pirellky >:D
9. 2. 2012 21:09
Re: DRIFT JAKO MINDRÁK
:-) :yes:
Avatar - Enthusiastic.driver
10. 2. 2012 09:34
Re: DRIFT JAKO MINDRÁK
Jo, já červenohorské sedlo žel bohu objevil až loni v listopadu a nemůžu se dočkat prvního pořádného rozpuku jara, kdy si ho snad dám za denního světla, vyspaný a na rozumných gumách nezničených půl dnem na okruhu >:D
10. 2. 2012 10:36
Re: DRIFT JAKO MINDRÁK
Tak to ber pres Vidly.
A zkus to pojmout jako okruh, at jedes zpatky prave pres ty Vidly, je tam paradni zatackovita cesta z Vrbna (myslim) a tu je lepsi jet do kopce, nez z kopce.
Jestli se k tomu nekdy dostanu, tak ti poslu odkaz na google maps s trasou, co jezdim ja. Je to poskladany tak, at si muzes dat v dedinkach chill-out...
9. 2. 2012 20:18
Re: DRIFT JAKO MINDRÁK
drifty ani mňa vôbec neberú, ale vlásenky v horách kedykoľvek. Najlepšie s trochu pískajúcimi gumami a vrieskajúcou spolujazdkyňou. Tá toyota ale vyzerá, ako ideálne auto pre jazdca, ktorý si chce užiť jazdu a nemusí mať pri tom 500 koní pod zadkom. Viac takých áut treba.
[odkaz]
:yes:
9. 2. 2012 21:10
Re: DRIFT JAKO MINDRÁK
:yes:
Avatar - Shr3k
10. 2. 2012 00:29
Re: DRIFT JAKO MINDRÁK
Ono je něco jiného takové to domácí driftování na parkingu a něco jiného když drift předvedou jezdci D1GP. Byl jsem se jednou v roce 2005 podívat na exhibici v Silverstone a to video tady je jak zpomalený film. On tomu odpovídá i výkon aut, v D1GP běžně 500 koní, nájezdová rychlost do zatáčky Brooklands běžně 140 km/h.
10. 2. 2012 06:58
Re: DRIFT JAKO MINDRÁK
Ono to video tady z parkoviste je natoceno hlavne jako ukazka vyvazeni a nastaveni aut. Takove drift-promo. Nic vic.
Avatar - Shr3k
10. 2. 2012 15:28
Re: DRIFT JAKO MINDRÁK
Však já reaguju na toho "znalce", který tenhle thread začal. Navíc zrovna v tomhle videu jsou to oba profesionálové, ten vysoký v tyrkysové helmě je Nobuteru Taniguči a toho menšího taky od vidění znám. Asi bych ho našel na některých svých fotkách. Na to, jaká mají ta auta malý výkon to zvládají perfektně.

Jen tak pro ilustraci:
[odkaz]
tohle je focené švenkem časem 1/200s cca z pěti metrů, tak si asi dovede člověk představit tu rychlost...
Avatar - JDM
10. 2. 2012 19:27
Re: DRIFT JAKO MINDRÁK
Ale japonsko je driftovací velmoc mladí japonci mají úplně jiné hodnoty a představy jak říkáš garážového světa. Mladý evropan chce mít dvoulitr dízl aby to nežralo a v 1900ot\m ho to nacpalo do sedadel Mladý japonec chce auto se kterým bude jezdit dvěřma napřed bude ho moct vytunit jak motorově tak vizuálně a bude na to balit japonský holky ;-)