:-) Nádhera to je, ale nedej se mýlit, v tom videu nejde o auto, ale o řidiče, tihle ti předvedou stejnou šou v podstatě s jakoukoliv rwd s dostatečným výkonem. ;-)
Jinak, tleskám čím dál víc, na obyč. videu vypadá GT86 líp než na promo fotkách, tohle auto bude zcela jistě patřit mezi řidičské novinky letošního roku, spolu s boxsterem. Jo, 2012 vypadá zatím dobře. :yes:
Krásne autá, výborní vodiči, radosť pozerať. Pustil som si to viackrát, proste paráda. Chválim Toyotu za toto športové náčinie. Tiež sa teším, až to uvidím u nás na cestách :yes::yes::yes:
V tom videu pochopitelně o to auto jde, protože to co uvadíš jako zanedbatelnou podmínku je vlastně kruciální podstata věci. A sice musí se najít výrobce, který v dnešní době takové auto udělá, navíc za pár šupů jako TOYOTA. Tímto zdravím impotentní folksvagen ;-)
Takže jak hlásala prastará reklama: ....nic není nemožné To-jóó-ta.... :yes:
A smutný folksvagenista si může koupit třeba toho medvídka mývala >:D;-)
Co sem pleteš volkswagen, kruciální podstato. Máš tam jasně napsáno RWD a dostatečný výkon. O auto skutečně nejde, tihle hoši ti předvedou podobnou šou i s nějakou vydechlou omegou, když na to přijde.
Sepni hlavu, vydechlá omego. Raději napiš s kterým dalším autem z mainstreamu, které jde na trh mi to předvedou (Hyundai Coupé a dál?). O to právě jde, v době naftových předokolek přišla Toyota a Subaru s autem tohohle formátu, to je na poklonu. Jestli ti to stále nedochází běž na vzduch. Takže ty máš zvrácenou potřebu auto devalvovat a upírat mu jakoukoliv pozornost a já zas budu tvrdit, že je to auto jaká se dnes už přestávají dělat a budu za něj naopak rád.
Nikde jsem nezpochybnil um šoféra, jen narozdíl od tebe se nesnažím smést zaslouženou publicitu pro nový počin Subaru a Toyoty.
A díky za tu nahrávku... U Toyoty ti nabídnou GT86, u vw tě pošlou pro... ...vydechlou omegu >:D
:yes:
Pro někoho je GT 86 zajímavý produkt a podnět k diskusi, pro někoho naopak hlavně příležitost jak se konečně ještě intenzivněji vymezit vůči VW a trochu si na chvilku zase ulevit..., tihle věční "kinder" týpci to totiž v životě nemají vůbec snadné... ;-) >:-[]
Říkal jsem, ať to pošleš na charitu, né mně! Však říkám, nějaké překvapení, něco o echt designu u Audi, nebo bych pohledal jestli něco odešlo u Toyoty při stotisícovém testu autobildu....
Problém je v tom, že ty tu hlavu, stejně jako většina prosťáčků, "spínáš" velmi zkratkovitě. Napřed čti, pak piš, tvoje plkání o volkswagenu nebo o mém "devalvování GT86" je zcela mimo mísu.
Můj příspěvek, na který reaguješ má dvě části.
První týkající se videa, ve kterém říkám, že ta paráda, o které v tomto smyslu píše kolega martin MPS, je parádou danou řidičem, ne autem. Pokud nechápeš, proč to píšu, pak je mi zcela jasné, že netušíš, co takové ježdění, které je k vidění na tom videu, obnáší z hlediska řidičských dovedností, jsi prostě řidičská řepa.
Druhý odstavec se týká samotné toyoty GT 86, nebudu se opakovat, schopnost čtení předpokládám u každého.
Použiji Dinarovu větu. Co sem pleteš Volkswagen ? Myslíš že klient Volkswagenu vyhledává drifty na parkovišti ? A myslíš, že někdo, kdo vyhledává drifty na parkovišty bude špechat za dealerem Volkswagenu ?
Figurko (občas si bohužel musím říkat, jak trefný to nick..), klient Volkswagenu ty drifty vyhledávat nemůže, jelikož jaksi nemá na čem. Na Sciroccu s předním náhonem? :-) No tak... ;-)
Dinar píše, že zde o auto nejde... a právě tady se dostáváme k tomu proč zmiňuji například vw, o to auto JDE, zejména proto, že je to jedno z mála aut téhle kategorie, jenž tohle dneska dokáže... Takže zatímco příznivci například vw půjdou se sklopenou hlavou pro tu vydechlou omegu, tak u Toyoty nebo Subaru tě uspokojí tím (dle Dinara pozornosti nehodným) GT86 resp BRZ.
Uvědom si, že u tohohle auta nejde pouze o ty drifty, takže tvou argumentaci nestav v tomhle světle...
Nehledě na to že jak to s drifty a vw je si můžeš ověřit na youtube.com. Driftujících vw je tam přehršel. Skus prosím argumentaci vystavět na něčem racionálním. dík. ;-)
Snažil jsem se naznačit, že od VW a i od Toyoty toto vše jaksi očekávat. Volkswagen nikdy nebyl "zábavnou" značkou. Maximum lze už z minulosti nalézt např. v šíru, nebo G GTI. U Toyoty jsou zde z minulosti AE-86, Celica (byť ne zadokolka, ale jako GT4 nesporně ostřejší než cokoliv od VW) a také Supra. Tu kritiku VW "za každou cenu" opravdu nechápu. Tím se také vracím k výše položeným otázkám. Proč by VW měla být tou automobilkou, která postaví "pošuk" káru, která se bude nejlépe prezentovat drifty na parkovišti, když je to jedna z nejkonzervativnějších automobilek na světě, která do této kategorie není "tlačena" ani historickým odkazem ? Obráceně se můžeme ptát, co má dělat zákazník, který chce dnes u Toyoty navázat na svou právě prodanou Celicu 7g. No, může jít k dealerovi Volkswagenu.
Když už, tak je smutnější cokoliv Alfa vs. tyto řidičské zážitky.
A Toyota není konzervativní? Přečti si prosím něco o téhle značce. Motivaci dělat tahle auta mají obě automobilky zhruba stejnou. Teď záleží jestli ten přední náhon je to co Celicu zdobilo, a v naší diskuzi věc kvůli které by šli k vw...
Tady je zajímavé jen to, že v jistých lidech chytnou saze, když se zmíní jedna konkrétní automobilka. Přitom do ostatních se zde bez povšimnutí kope od rána do večera.
Bylo mimo tady psát, že o auto tady nejde, tohle jde udělat jen s málokterým autem konkurence.
Zatímco když se touareg prezentoval v písečných dunách, tak by ho tam mohlo zastoupit každé druhé SUV...
ps: Nevadí mi když tenhle flame nebudeš rozšiřovat, klidně pokračuj v té řidičské diskuzi....
A píši někde, že Toyota není konzervativní automobilka ? Snažil jsem se ti naznačit, že Toyota GT86kou pokračuje v něčem co již dělala. Tedy i v rámci konzervatismu značky to není nic neobvyklého a Toyotě za to lze jen zatleskat. Ze stejného důvodu ale nevidím důvod toto VW vyčítat. Dle mnohých je to nudná, sterilní masovka. V určitém ohledu s tím i souhlasím. Najednou je divné, že takováto značka nestaví řidičsky orientovanou drift machine ?
Kdyby Scirocco mělo zadní náhon tak o něm řeknu totéž. Jasně za pár šupů je obrazný termín, stačí si ale uvědomit, že kupátka se zadním náhonem jdou dneska pořídit jen ve vyššéch cenových relacích a bude ti to jasné. (čest výjimce zvané Hyundai coupé) ;-)
Tak tvrdý bych zase nebyl, moc jich není, ale celkem to ujde. ;-)
Mazda MX-5, 160 koníků i se samosvorem za 730k
H. Genesis 3,8 V6 303HP, samosvor za 830k
H. Genesis 2,0TCI 210HP, bez SD za 770k
BMW 120i, 170HP, od 735k
BMW 125i, 218HP, R6 3,0 ;-), od 853k
BMW 135i, 306HP, R6 i s turbem, za 1,042k
MB mají 200kobyl se zadním náhonem od cca milionu (C kupé, SLK) samosvor jen pro AMG
pak Porsche Boxstery od cca 1,25
a to nejlepší na likvidaci pneumatik za 1 300 000, BMW 1M series... :yes:
Teď už jde jen o to, kam se Toyota/ Subaru s cenou zařadí... :-)
Tak dřív než dojdeš k Boxteru bys neměl zapomenout na Nissan 370Z... ;-)
Mazda je kabrio, slabší a není vůbec pěkná.
Jinak Genesis jsem zmiňoval akorát jsem ho špatně pojmenoval, viz diskuze níže.
No a HB od BMW je taky něco trochu jiného...
No vidíš to, na toho jsem zapomněl, od příchodu GT-R na trh stojí trochu ve stínu a neoprávněně... :-/
BMW jsou s cenou za verzi kupé, HB mě ani nenapadl...
Nissan 370Z, 328HP, VSLD a cena od 999k... :-)
Já psal seznam, proto je tam i Genesis, akorát teda ten dvoulitr má prý s celkem těžkým autem problémy. To platí i pro Mazdičku, který není holt dost lehká, ale stále je to to nejlevnější, co na blbnutí seženeš, proto je v seznamu... ;-)
Jo 370Z je fajn, teď si ji vzali do parády na lehký facelift, škoda, že si přitom nepohráli i se zvukem motoru. Ten tomu autu vyčítá skoro každý... Alespoň články píšou, že motor zůstává bez úprav... ;-\
Někdo na diskuzi napsal, že Toyota nabízí něco co vw né. Rychle rozešlete hromadné zprávy, sežeňte co nejvíc chlapů a dobijte ho jak koně !!!
Ať si ten frajírek zkusí, tady takhle vyskakovat... >:D Dostane čočku, že na to nezapomene.. >:D
Hlupákem musíš mít namysli sebe, protože určitě registruješ, že děláš pravě to. Proč raději nerozvíjíš tu řidičskou diskuzi? ps: Tahle byla řečnická, odpověď mám už v první větě ;-)
Já jo a trochu jste mě zklamali, čekal jsem větší ofenzívu ;-);-)
Na zmínku o vw se vykašli, víc nadhledu a spíš vnímej to stěžejní co jsem chtěl říct: to auto si pozornost zaslouží ;-)
Co měl rozvíjet, tvůj původní řidičský příspěvek? >:D
I jako pokus o flame to bylo hodně trapné, maximálně tak na úrovni "toppera", případně "zdravého rozumu"... :*);-)
Tak ctnostné přívlastky svým příspěvkům nedávám, a žáden svůj v této diskuzi jsem navíc za řidičský nepovažoval.
Akorát tys musel být bez signálu, pač si dorazil s pěkným spožděním ;-) Žeby vinný sklípek, zatímco tady máš hájit čest značky?
Teda... Dneska máš Labele u Piëcha škraloup! :-)
A co má ten pán společného s GT 86??? To jen vy, antikoncernfans, se pod žádnou diskusí bez zmínky o VW neobejdete, viz nejen tvůj úvodní příspěvek. :*);-)
P,S. Takový topper např. pod i30 důrazně napíše, že ho nějaký Golf vůbec nezajímá, ale ještě v témže příspěvku mu věnuje dvě třetiny jeho obsahu... >:-[]:*);-)
Jo, tohle bude zajímavé. Určitě proběhnou nějaké srovnávací testy, které napoví, jak velké budou reálné rozdíly. U Subaru si troufnu prorokovat, že prodeji pohne i výkonější verze. Také se uvidí výsledná cena.
Odpověď je jednoduchá, víc se bude prodávat Toyota, která má v zadokolkových kupé velkou tradici narozdíl od Subaru. Ze stávajích majitelů Subaru si BRZ koupí zlomek lidí, takže bude záležet, kolik přetáhne lidí od jiných značek, ale nejsem v tomto optimista. Očekávám, že Subaru bude stát i o něco málo víc.
Člověk musí mít hodně rozhozený hodnoty, když ho při pohledu na horní elegantní drifty nenapadne nic jiného než to, že na tohle nemá ani golf a ani... cee´d... 8-s8-s
Osobně jistě všichni víme, že především ti, kdo zatím auto nemají a teprve se na dráhu jezdce připravují budou samozřejmě jednou přesně takhle jezdit se svojí zadokolkou, o tom žádná. Já bych však přeci jenom akcentoval jinou věc - osobně se dívám na horní driftíky, a bez ohledu na auto, to se mnou vůbec, ale vůbec nic nedělá, naopak, tuhle zábavu považuji hned za tunerskými srazy za zábavu pro dokonalé garážové prosťáčky. Nic však proti jezdcům, ti umí. Ovšem, osobně bych daleko více uvítal nějaké krásné záběry v horách, kde to Toyota GT 86 špičkově rozpálí ve vlásenkách právě na hranici driftu, avšak ani o milimetřík dále. Prostě tím chci naznačit, že horní video je pro mne vlastně principiálně garážově nepřijatelné, takříkajíc - "o ničom" A to je možná škoda.
Ono to driftovani je fajn trochu umet, podchytit, at clovek vi, co a jak, kdyz se neco nepovede. Ale jezdit jen tak timhle stylem, to je opravdu jen przneni auta...
To video z hor by bodlo, uplne si vzpominam, jak jsem v lete jezdil uz v 5 rano na Cervenohorske Sedlo - zadna auta ani autobusy, zadni cyklisti, jen ja a cesta...a chudinky pirellky >:D
Jo, já červenohorské sedlo žel bohu objevil až loni v listopadu a nemůžu se dočkat prvního pořádného rozpuku jara, kdy si ho snad dám za denního světla, vyspaný a na rozumných gumách nezničených půl dnem na okruhu >:D
Tak to ber pres Vidly.
A zkus to pojmout jako okruh, at jedes zpatky prave pres ty Vidly, je tam paradni zatackovita cesta z Vrbna (myslim) a tu je lepsi jet do kopce, nez z kopce.
Jestli se k tomu nekdy dostanu, tak ti poslu odkaz na google maps s trasou, co jezdim ja. Je to poskladany tak, at si muzes dat v dedinkach chill-out...
drifty ani mňa vôbec neberú, ale vlásenky v horách kedykoľvek. Najlepšie s trochu pískajúcimi gumami a vrieskajúcou spolujazdkyňou. Tá toyota ale vyzerá, ako ideálne auto pre jazdca, ktorý si chce užiť jazdu a nemusí mať pri tom 500 koní pod zadkom. Viac takých áut treba.
[odkaz] :yes:
Ono je něco jiného takové to domácí driftování na parkingu a něco jiného když drift předvedou jezdci D1GP. Byl jsem se jednou v roce 2005 podívat na exhibici v Silverstone a to video tady je jak zpomalený film. On tomu odpovídá i výkon aut, v D1GP běžně 500 koní, nájezdová rychlost do zatáčky Brooklands běžně 140 km/h.
Však já reaguju na toho "znalce", který tenhle thread začal. Navíc zrovna v tomhle videu jsou to oba profesionálové, ten vysoký v tyrkysové helmě je Nobuteru Taniguči a toho menšího taky od vidění znám. Asi bych ho našel na některých svých fotkách. Na to, jaká mají ta auta malý výkon to zvládají perfektně.
Jen tak pro ilustraci:
[odkaz]
tohle je focené švenkem časem 1/200s cca z pěti metrů, tak si asi dovede člověk představit tu rychlost...
Ale japonsko je driftovací velmoc mladí japonci mají úplně jiné hodnoty a představy jak říkáš garážového světa. Mladý evropan chce mít dvoulitr dízl aby to nežralo a v 1900ot\m ho to nacpalo do sedadel Mladý japonec chce auto se kterým bude jezdit dvěřma napřed bude ho moct vytunit jak motorově tak vizuálně a bude na to balit japonský holky ;-)