Videa
POPLÁÁÁÁCH !!!
Někdo na diskuzi napsal, že Toyota nabízí něco co vw né. Rychle rozešlete hromadné zprávy, sežeňte co nejvíc chlapů a dobijte ho jak koně !!!
Ať si ten frajírek zkusí, tady takhle vyskakovat... >😁 Dostane čočku, že na to nezapomene.. >😁
Vy mě bavíte kluci... >😁 😄 😄 😉
Někdo na diskuzi napsal, že Toyota nabízí něco co vw né. Rychle rozešlete hromadné zprávy, sežeňte co nejvíc chlapů a dobijte ho jak koně !!!
Ať si ten frajírek zkusí, tady takhle vyskakovat... >😁 Dostane čočku, že na to nezapomene.. >😁
Vy mě bavíte kluci... >😁 😄 😄 😉
Aneb, jak hlupák zahnojí potenciálně řidičskou diskuzi o jednom z nejlepších automobilových počinů roku 2012 tématem mimo.
Hlupákem musíš mít namysli sebe, protože určitě registruješ, že děláš pravě to. Proč raději nerozvíjíš tu řidičskou diskuzi? ps: Tahle byla řečnická, odpověď mám už v první větě 😉
Já tady nezačal s příspěvky typu poplááách....
Já jo a trochu jste mě zklamali, čekal jsem větší ofenzívu 😉 😉
Na zmínku o vw se vykašli, víc nadhledu a spíš vnímej to stěžejní co jsem chtěl říct: to auto si pozornost zaslouží 😉
Na zmínku o vw se vykašli, víc nadhledu a spíš vnímej to stěžejní co jsem chtěl říct: to auto si pozornost zaslouží 😉
Za to tys opět nepřekvapil, snad jednou... 😉
Jsem diskutér, né kinder vajíčko... >😁
Jenže podle některých tvých příspěvků ten rozdíl nejde vůbec poznat... 😲 :😉 >😁
Jestli čekáš překvapení, no dobrá; ....ale bude to za osmnáct korun... 😉 >😁
Není to trochu moc, když už nemůžeš překvapit... >😒]
Pošli těch osmnáct korun na charitu a pohledám na audinách nějaký kousek, který bych tady mohl následně designově pochválit... >😁
Co? To už se vyplatí, ne? Víc než to vajíčko, beztak tam jsou ty hračky furt stejný >😁
Co? To už se vyplatí, ne? Víc než to vajíčko, beztak tam jsou ty hračky furt stejný >😁
Co měl rozvíjet, tvůj původní řidičský příspěvek? >😁
I jako pokus o flame to bylo hodně trapné, maximálně tak na úrovni "toppera", případně "zdravého rozumu"... :😉 😉
I jako pokus o flame to bylo hodně trapné, maximálně tak na úrovni "toppera", případně "zdravého rozumu"... :😉 😉
Tak ctnostné přívlastky svým příspěvkům nedávám, a žáden svůj v této diskuzi jsem navíc za řidičský nepovažoval.
Akorát tys musel být bez signálu, pač si dorazil s pěkným spožděním 😉 Žeby vinný sklípek, zatímco tady máš hájit čest značky?
Teda... Dneska máš Labele u Piëcha škraloup!
😄
Akorát tys musel být bez signálu, pač si dorazil s pěkným spožděním 😉 Žeby vinný sklípek, zatímco tady máš hájit čest značky?
Teda... Dneska máš Labele u Piëcha škraloup!
😄
A co má ten pán společného s GT 86??? To jen vy, antikoncernfans, se pod žádnou diskusí bez zmínky o VW neobejdete, viz nejen tvůj úvodní příspěvek. :😉 😉
P,S. Takový topper např. pod i30 důrazně napíše, že ho nějaký Golf vůbec nezajímá, ale ještě v témže příspěvku mu věnuje dvě třetiny jeho obsahu... >😒] :😉 😉
P,S. Takový topper např. pod i30 důrazně napíše, že ho nějaký Golf vůbec nezajímá, ale ještě v témže příspěvku mu věnuje dvě třetiny jeho obsahu... >😒] :😉 😉
Na tebe se nedá ani zlobit, tebe už můžu jenom litovat. Snad se z toho dostaneš. A jak tu sám prezentuješ...nedrž to v sobě (zatím ti to jde dobře)
jsem zvědavej na prodeje který z těchto dvojčat pujde víc na odbyt jestli toyota nebo subaru :-!
Jo, tohle bude zajímavé. Určitě proběhnou nějaké srovnávací testy, které napoví, jak velké budou reálné rozdíly. U Subaru si troufnu prorokovat, že prodeji pohne i výkonější verze. Také se uvidí výsledná cena.
Odpověď je jednoduchá, víc se bude prodávat Toyota, která má v zadokolkových kupé velkou tradici narozdíl od Subaru. Ze stávajích majitelů Subaru si BRZ koupí zlomek lidí, takže bude záležet, kolik přetáhne lidí od jiných značek, ale nejsem v tomto optimista. Očekávám, že Subaru bude stát i o něco málo víc.
Člověk musí mít hodně rozhozený hodnoty, když ho při pohledu na horní elegantní drifty nenapadne nic jiného než to, že na tohle nemá ani golf a ani... cee´d... 8-s 8-s
Osobně jistě všichni víme, že především ti, kdo zatím auto nemají a teprve se na dráhu jezdce připravují budou samozřejmě jednou přesně takhle jezdit se svojí zadokolkou, o tom žádná. Já bych však přeci jenom akcentoval jinou věc - osobně se dívám na horní driftíky, a bez ohledu na auto, to se mnou vůbec, ale vůbec nic nedělá, naopak, tuhle zábavu považuji hned za tunerskými srazy za zábavu pro dokonalé garážové prosťáčky. Nic však proti jezdcům, ti umí. Ovšem, osobně bych daleko více uvítal nějaké krásné záběry v horách, kde to Toyota GT 86 špičkově rozpálí ve vlásenkách právě na hranici driftu, avšak ani o milimetřík dále. Prostě tím chci naznačit, že horní video je pro mne vlastně principiálně garážově nepřijatelné, takříkajíc - "o ničom" A to je možná škoda.
Osobně jistě všichni víme, že především ti, kdo zatím auto nemají a teprve se na dráhu jezdce připravují budou samozřejmě jednou přesně takhle jezdit se svojí zadokolkou, o tom žádná. Já bych však přeci jenom akcentoval jinou věc - osobně se dívám na horní driftíky, a bez ohledu na auto, to se mnou vůbec, ale vůbec nic nedělá, naopak, tuhle zábavu považuji hned za tunerskými srazy za zábavu pro dokonalé garážové prosťáčky. Nic však proti jezdcům, ti umí. Ovšem, osobně bych daleko více uvítal nějaké krásné záběry v horách, kde to Toyota GT 86 špičkově rozpálí ve vlásenkách právě na hranici driftu, avšak ani o milimetřík dále. Prostě tím chci naznačit, že horní video je pro mne vlastně principiálně garážově nepřijatelné, takříkajíc - "o ničom" A to je možná škoda.
Druhý odstavec souhlas.
Ono to driftovani je fajn trochu umet, podchytit, at clovek vi, co a jak, kdyz se neco nepovede. Ale jezdit jen tak timhle stylem, to je opravdu jen przneni auta...
To video z hor by bodlo, uplne si vzpominam, jak jsem v lete jezdil uz v 5 rano na Cervenohorske Sedlo - zadna auta ani autobusy, zadni cyklisti, jen ja a cesta...a chudinky pirellky >😁
To video z hor by bodlo, uplne si vzpominam, jak jsem v lete jezdil uz v 5 rano na Cervenohorske Sedlo - zadna auta ani autobusy, zadni cyklisti, jen ja a cesta...a chudinky pirellky >😁
Jo, já červenohorské sedlo žel bohu objevil až loni v listopadu a nemůžu se dočkat prvního pořádného rozpuku jara, kdy si ho snad dám za denního světla, vyspaný a na rozumných gumách nezničených půl dnem na okruhu >😁
Tak to ber pres Vidly.
A zkus to pojmout jako okruh, at jedes zpatky prave pres ty Vidly, je tam paradni zatackovita cesta z Vrbna (myslim) a tu je lepsi jet do kopce, nez z kopce.
Jestli se k tomu nekdy dostanu, tak ti poslu odkaz na google maps s trasou, co jezdim ja. Je to poskladany tak, at si muzes dat v dedinkach chill-out...
A zkus to pojmout jako okruh, at jedes zpatky prave pres ty Vidly, je tam paradni zatackovita cesta z Vrbna (myslim) a tu je lepsi jet do kopce, nez z kopce.
Jestli se k tomu nekdy dostanu, tak ti poslu odkaz na google maps s trasou, co jezdim ja. Je to poskladany tak, at si muzes dat v dedinkach chill-out...
drifty ani mňa vôbec neberú, ale vlásenky v horách kedykoľvek. Najlepšie s trochu pískajúcimi gumami a vrieskajúcou spolujazdkyňou. Tá toyota ale vyzerá, ako ideálne auto pre jazdca, ktorý si chce užiť jazdu a nemusí mať pri tom 500 koní pod zadkom. Viac takých áut treba.
[odkaz]
:yes:
[odkaz]
:yes:
Ono je něco jiného takové to domácí driftování na parkingu a něco jiného když drift předvedou jezdci D1GP. Byl jsem se jednou v roce 2005 podívat na exhibici v Silverstone a to video tady je jak zpomalený film. On tomu odpovídá i výkon aut, v D1GP běžně 500 koní, nájezdová rychlost do zatáčky Brooklands běžně 140 km/h.
Ono to video tady z parkoviste je natoceno hlavne jako ukazka vyvazeni a nastaveni aut. Takove drift-promo. Nic vic.
Však já reaguju na toho "znalce", který tenhle thread začal. Navíc zrovna v tomhle videu jsou to oba profesionálové, ten vysoký v tyrkysové helmě je Nobuteru Taniguči a toho menšího taky od vidění znám. Asi bych ho našel na některých svých fotkách. Na to, jaká mají ta auta malý výkon to zvládají perfektně.
Jen tak pro ilustraci😒br /> [odkaz]
tohle je focené švenkem časem 1/200s cca z pěti metrů, tak si asi dovede člověk představit tu rychlost...
Jen tak pro ilustraci😒br /> [odkaz]
tohle je focené švenkem časem 1/200s cca z pěti metrů, tak si asi dovede člověk představit tu rychlost...
Ale japonsko je driftovací velmoc mladí japonci mají úplně jiné hodnoty a představy jak říkáš garážového světa. Mladý evropan chce mít dvoulitr dízl aby to nežralo a v 1900ot\m ho to nacpalo do sedadel Mladý japonec chce auto se kterým bude jezdit dvěřma napřed bude ho moct vytunit jak motorově tak vizuálně a bude na to balit japonský holky 😉
Jinak, tleskám čím dál víc, na obyč. videu vypadá GT86 líp než na promo fotkách, tohle auto bude zcela jistě patřit mezi řidičské novinky letošního roku, spolu s boxsterem. Jo, 2012 vypadá zatím dobře. :yes:
Opravdu vypadá na tom videu dost dobře, hodně jsem zvědav na dojem naživo.
Takže jak hlásala prastará reklama: ....nic není nemožné To-jóó-ta.... :yes:
A smutný folksvagenista si může koupit třeba toho medvídka mývala >😁 😉
Nikde jsem nezpochybnil um šoféra, jen narozdíl od tebe se nesnažím smést zaslouženou publicitu pro nový počin Subaru a Toyoty.
A díky za tu nahrávku... U Toyoty ti nabídnou GT86, u vw tě pošlou pro... ...vydechlou omegu >😁
Zato jeden mindráček z VW bych viděl, to jo...
Pro někoho je GT 86 zajímavý produkt a podnět k diskusi, pro někoho naopak hlavně příležitost jak se konečně ještě intenzivněji vymezit vůči VW a trochu si na chvilku zase ulevit..., tihle věční "kinder" týpci to totiž v životě nemají vůbec snadné... 😉 >😒]
😄
Mindráček? Hlavu nebo voči si hoď do cajku :yes:
Můj příspěvek, na který reaguješ má dvě části.
První týkající se videa, ve kterém říkám, že ta paráda, o které v tomto smyslu píše kolega martin MPS, je parádou danou řidičem, ne autem. Pokud nechápeš, proč to píšu, pak je mi zcela jasné, že netušíš, co takové ježdění, které je k vidění na tom videu, obnáší z hlediska řidičských dovedností, jsi prostě řidičská řepa.
Druhý odstavec se týká samotné toyoty GT 86, nebudu se opakovat, schopnost čtení předpokládám u každého.
Jinými slovy, přestaň už blábolit, gumo! :-!
Dinar píše, že zde o auto nejde... a právě tady se dostáváme k tomu proč zmiňuji například vw, o to auto JDE, zejména proto, že je to jedno z mála aut téhle kategorie, jenž tohle dneska dokáže... Takže zatímco příznivci například vw půjdou se sklopenou hlavou pro tu vydechlou omegu, tak u Toyoty nebo Subaru tě uspokojí tím (dle Dinara pozornosti nehodným) GT86 resp BRZ.
Nehledě na to že jak to s drifty a vw je si můžeš ověřit na youtube.com. Driftujících vw je tam přehršel. Skus prosím argumentaci vystavět na něčem racionálním. dík. 😉
Když už, tak je smutnější cokoliv Alfa vs. tyto řidičské zážitky.
Tady je zajímavé jen to, že v jistých lidech chytnou saze, když se zmíní jedna konkrétní automobilka. Přitom do ostatních se zde bez povšimnutí kope od rána do večera.
Bylo mimo tady psát, že o auto tady nejde, tohle jde udělat jen s málokterým autem konkurence.
Zatímco když se touareg prezentoval v písečných dunách, tak by ho tam mohlo zastoupit každé druhé SUV...
ps: Nevadí mi když tenhle flame nebudeš rozšiřovat, klidně pokračuj v té řidičské diskuzi....
>😒] >😒]
Mazda MX-5, 160 koníků i se samosvorem za 730k
H. Genesis 3,8 V6 303HP, samosvor za 830k
H. Genesis 2,0TCI 210HP, bez SD za 770k
BMW 120i, 170HP, od 735k
BMW 125i, 218HP, R6 3,0 😉, od 853k
BMW 135i, 306HP, R6 i s turbem, za 1,042k
MB mají 200kobyl se zadním náhonem od cca milionu (C kupé, SLK) samosvor jen pro AMG
pak Porsche Boxstery od cca 1,25
a to nejlepší na likvidaci pneumatik za 1 300 000, BMW 1M series... :yes😒br /> Teď už jde jen o to, kam se Toyota/ Subaru s cenou zařadí... 😄
Mazda je kabrio, slabší a není vůbec pěkná.
Jinak Genesis jsem zmiňoval akorát jsem ho špatně pojmenoval, viz diskuze níže.
No a HB od BMW je taky něco trochu jiného...
BMW jsou s cenou za verzi kupé, HB mě ani nenapadl...
Nissan 370Z, 328HP, VSLD a cena od 999k... 😄
Já psal seznam, proto je tam i Genesis, akorát teda ten dvoulitr má prý s celkem těžkým autem problémy. To platí i pro Mazdičku, který není holt dost lehká, ale stále je to to nejlevnější, co na blbnutí seženeš, proto je v seznamu... 😉