Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Novinky

Zpět na článek

Audi TT RS plus: Více koní před koncem kariéry

76 komentářů

m.dlouhy
zvláštní je, že audi k tomuhle autu pořád přistupuje jako k nějakýmu "prďáckýmu" fáru pro chlapy. Jenže kterej normální chlap by si tohle koupil. Špatně to nevypadá, ale mnohem častěji v tom vidim za volantem sedět ženskou. A taky proč ne? Ono to sedí - tohle auto možná neplánovali udělat takhle, ale ono to funguje - takovej malej sporťáček pro autařsky založenější slečny/paní. Ale ani takový si podle mě nepoběží tohle koupit. Tak k čemu to je?
Audi by se IMHO mělo držet svejch zaběhlejch A - 4, 6, 8, ty sportovnější (a taky hodně hezký) pak 5 a 7, a možná ještě ty jejich Q-čka. Na druhou stranu TT a R8 bych vyšoupnul - to jsou hrozný obludy, a ve svejch třídách to nic úžasnýho taky neni (založeno na ofiiálních zprávách lidí co s tim maj zkušenosti, já osobně jsem ani v jedný z těch dvou nejel)
Mig_35
Tak tu ostrou (TTRS) verzi jsem párkrát viděl a vždycky ji řídil chlap... tak hodnoty jsou opravdu pěkné, 4,3 resp. 4,2 na stovku mělo Turbo 996, ale ten Haldex ten mi tam prostě nesedí... faktem je, že mně se líbí tétéčko pro velké kluky - Bentley GT😄
Avatar - Ham.
Ham.
Na sportovní jízdu je daleko lepší nářadí TT-RS než Bentík, ten má velkou nadváhu a je dost neohrabaný, v přímce TT-RS stačí ale v první zatáčce nemá nejmenší šanci, než na sport tak je to spíše retro ikona. Haldex je ve všech supersportech koncernu (Aventador, R8, Veyron), takže asi není důvod proč ne v TT-RS.
Mig_35
Mluvím čistě o desingu. Mimochodem dneska dodali známému fungl nové Bentley GT Supersports, tak jsem zvědavý až mně sveze😄 Pochybuju, že Haldex z Aventadoru má deset procent na předek, jako v Audi TT...
Mig_35
Tak Aventador má všechno na zadek a až potom se připojuje předek, tzn. přesně naopak než v těch VW zázracích... to by se mně líbilo, takhle bych proti tomu nic neměl...
_MT_
Aventador má sice systém vyvinutý Haldex Traction AB a založený na 4. generaci Haldexu, ale je jiný než ostatní Haldexy.
_MT_
TT RS potřebuje Haldex. Takový moment by mělo jinak problém dostat na silnici. Kdyby to jen byla zadokolka... 😄
Avatar - kari.laz
kari.laz
Ten pohled je dán hlavně kompaktním rozměrem vozu a také přeneseným pohledem z první generace. TT druhé generace už takovým dojmem tolik nepůsobí, ale často se na něj tak nahlíží. Ale určitě by jsem neřekl, že by Audi nemělo dělat R8 nebo TT. Je to příjemné oživění modelové řady a určitě ho vídám radši, než různé SUV variace. U AUdi mají tři SUV v různých třídách a pokud to tak zůstane bude to až až. Mnohem sympatičtější mi je právě TT nebo R8, než řada Q (tím nechci říct, že je špatná, ale SUV není můj šálek kávy). Jinak TTRS a ted TTRS Plus jsou ve svých třídách silní hráči o R8 nemluvě. A obzvláště na R8 silně zvedá prestiž značky. BMW nemá čím konkurovat a Mercedes hraje na trochu jinou notu v podobě například SLS AMG. Z mého pohledu vidím pro TT i R8 na trhu své místo.
cjoctavian
Predtym to bolo auto pre buzny, teraz je pre zeny 😉
mecha2020
Zapoměl jsi pre buzny ze stáda ovcí, a chlapi všimli jste si jak se dokážou posunovat v tom Desingu už to mevypadá jak tank z první světové bez hlavně ale jako z druhé >😁 >😁 >😁
Avatar - CHerokee
CHerokee
Samo o sobě TT nevypadá zle, pokud se člověku líbí trochu studený technicistní styl. Pověst v jízdních vlastnostech mu kazí 1. generace, která byla problémová (přidávání křídla atp. ) Jak je na tom to nové nevím, faktem je, že je krátké.

Když se na to mrknu z globálu a soupeři mu jsou faceliftované povedené Z4 a nové SLK... tak mu patří 3. místo. V provedení cupé navíc silně konkuruje Nissan 370 Z.

ŠPičkový model jako je tento, když se postaví vedle SLK 55 AMG s atmo 8válcem a retro designem a zároveň menší spotřebou, tak vypadá lacině. Ale proti gustu...
Mig_35
To bude asi tím, že stojí o deset tisíc EURo míň😄 spotřebu u sportovního auta řeší jenom magor - a v dynamice ho vyklepne... TT je na trhu já nevím - šest roků? a SLK rok, takže ani tohle měřítko není to pravé ořechové...
Mig_35
A Z4, SLK nebo Audi TT si nemají co vyčítat, jsou to auta pro ženské...
Avatar - CHerokee
CHerokee
S tímto tvrzením nesouhlasím. Jsou to šosácké pseudochlapácké kecy..co znám majitele SLK nebo Z4, tak až na vyjímku u jednoho Z4 jsou to chlapi.
Avatar - CHerokee
CHerokee
JJ, TT RS je o 200 000 levnější, dynamika = rozdíl 0,3 s, ale na trati bych si vsadil na SLK AMG 😄
corsa396
Tak to si vsadil zle, na Nordschleife TT RS 8:09 a SLK 55 AMG 8:24, to je 15 sekund ...
Mig_35
To byla předchozí SLK 55 AMG, teď to bude asi lepší čas, ale ještě to nikde není k nalezení...
stejně jako tam asi nebude ale čas téhle nové ostřejší verze TT...
corsa396
Vsak praveze su to casy porovnatelnych generacii, či?
Avatar - Ham.
Ham.
Na generaci u těchto top verzí až tak moc nezáleží, AMG přidalo 22hp, toto poslední Audi 20hp takže na té smyčce to bude pořád o těch 10+ sec. ve prospěch TT-RS bez ohledu na generaci. Nicméně TT-RS coupé je spíš konkurent pro 1M. AMG je trochu někde jinde, má sice vysoký výkon ale za cenu těžšího motoru na předku a to se samozřejmě musí projevit ve schopnostech auta zatáčet. Nejlepší v této společnosti je Cayman, s nejnižším výkonem ale s ideálním podvozkem/koncepcí a nejnižší hmotností.
Avatar - white label
white label
Pokud rád dopředu vyhazuješ prachy, proč si na to nevsadit, že... 😉
S TTRS jsem něco (ne zas extra moc) najel a co mu chybí hlavně (zvlášť na naše cesty), jsou nějaké designově povedené origo 18", protože s 19"kama zbytečně ztrácí nejen na rozumné míře komfortu, ale i přilnavost na místních okreskách...a obého je k vůli tomu opravdu škoda.
Jinak je TTRS až překvapivě rychlé a "účinné" auto, a to i na okruhu, navíc na R5 v podstatě s nedostižným zvukem, Focus II RS se mu v této dosciplíně blíží pouze zvenku, zvukem v kabině ovšem prohrává s výrazně velkým odstupem..., nemluvě o trakci atd.
_MT_
Je to až nebezpečně povedené auto. A ten motor... ten by měli dávat do více aut. Kdyby nebyl Cayman...

Co mi na TT vadí, je, že za ty roky nevylepšili palubní systém. Stejně tak u A3. Tahle koncepce přesluhuje.
Avatar - Hammunasakra
Hammunasakra
Tak s tím "nebezpečně povedné auto" tedy NEmohu souhlasit (tentokrát jste - byť u vás VÝJÍMEČNĚ - poněkud "přestřelil" 😉 ), ale s tím motorem ano, ten si :yes: 😄 :yes: zaslouží 😉
PS: A měl by se dávat do více (hodně) aut! :yes: 😄
Avatar - white label
white label
Jj, třeba do příští generace Golfu R, nebo že by třeba do "Golfu RR"? 😉
Avatar - Hammunasakra
Hammunasakra
(tentokrát BEZ ironie a VÁŽNĚ 😉 ) jednoznačně ANO 😄
PS: Mít tak povedený motor a (vlastně) NEpoužívat ho - to je skoro "hřích" 😉
_MT_
Vzhledem k tomu, na čem stavěli, velmi povedené. V RS jsem jel rád. Ale je možné, že jsem pro motor neviděl zbytek auta. >😒] Rozhodně výkony to byly působivé. Jak já se těším na Coupé.
Avatar - Hammunasakra
Hammunasakra
Ok - formulace "pro motor jsem neviděl zbytek auta" je "bez připomínek" 😉
Avatar - Ham.
Ham.
Co se čistě designu týče tak bych to viděl na😒br /> [odkaz]
pak
[odkaz]
pak
[odkaz]
a nakonec
[odkaz]
_MT_
Tu fotku Boxsteru jsi vybral opravdu skvěle. 😄
Avatar - white label
white label
Jj, sluší mu to tam...
mecha2020
[odkaz]
Ale hoši asi máte šedý zákak , protože tomuto nesahají ani po kolena
Avatar - white label
white label
Te šedý "zákak" máš možná spíš ty, my se jen snažíme srovnávat srovnatelné... 😉
mecha2020
Ale tady je to spíše o desingu a ne o parametrech, a já to vložil protože na prvním místě je Porsche, a to také nejde srovnávat s TT, Tak dobře když rovný s rovným tak toto je mnohem , mnohem hezčí
[odkaz]
Avatar - Ham.
Ham.
Porsche Boxster se samozřejmě s TT a s Z4 běžně srovnává a jsou to konkurenti.
[odkaz]
Spider do této kategorie kdysi patřil, ale technicky to nebylo dobré auto (proslulé kroutící se karoserií a nadváhou) nicméně dnes už se nevyrábí takže není co srovnávat.
mecha2020
No dobrá to to nemá cenu nikdy jsi v Alfe nejel a jen čerpáš z článků kde se pravdu nikdy nedozvíš. A jestli jsi viděl TOP GEAR tak i uznávaný institud o desingu prohlásil Alfu za nejkrásnější sporťák, a co se týče techniky, nikdy na tom nebude hůře než němečtí konkurenti ( který to nikdy nepřiznají, jenom důkazem je to jak dříve WTTC alfa drtila BMW, a to přitom si němci vymohli více otáček na motoru o 1000, s tvrzením že náhon na přední kola má výhodu, taková lež neboť na okruhu je vždy zadokolka lepší) to je ukázka techniky která je v médijích neustále zatracována na ůkor němců, a pravda tam nikdy není.
Avatar - Ham.
Ham.
Když se ti Spider libí tak nic proti, ale řídit se nějakými instituTy je nesmysl, protože pak je podle zdejšího Incesta nejlepší Kia/Hyu které sbírají jednu cenu za druhou ale třeba mě osobně se silně ta jejich vlnobití nelíbí (a třeba hladké linky 159 jsou daleko hezčí).
Co se týče techniky tak je na tom Alfa dnes velmi bídně, nabídkou motorů i pohonů (s předohrabem se díra do světa udělat nedá). Dělají vlastně jen masovou produkci a vlastní sportovní motor nemají, do 8C dávají motor z Maserati, převodovku také. Koneckonců podívej se na oblibu Alfy na domácím hřišti v Itálii, Giulietta se nechytá na Golf, 159 nemá šanci proti Passatu, MB-C nebo A4. Snad nepředpokládáš, že Italové jsou zmasírovaní nějakými německými médii.
Pokud WTTC myslíš WTCC tak nevím o jakém drcení mluvíš, Alfa byla nejlépe druhá a pak to s ní šlo už jen z kopce a v roce 2007 skončila definitivně.
figurka
WTTC nám opravdu řekne co se dá koupit u dealera >😁 A ještě k tomu někdy dříve >😁 >😁
mecha2020
Tak teď jsem si přečetl paramerty Posche a AUDI tyto dvě auta nikdy nejdou porovnávat, a jestli ano tak sem patří i bayby Ferrari neboť je přímím konkurentem. A jestli se AUDI cpe z tuctové třídy výše tak je to jeho problém a nestíháto, protože AUDI TT vniklo jako malý sportovní vůz s motorem 1.8
Avatar - Ham.
Ham.
A v čem TT a Boxster nejdou porovnávat?
mecha2020
Protože jsou od sebe hodně vzdálana, už jsem napsal Audi vzniklo jako levný vůz s motorem 1.8 a ve své třídě má , Mazdu, Alfu, Opl, Huindai atd. A ten odkaz na německé testy je pouze marketingový tah aby posunuli něco co posouvat ani nejde, a v očích hloupích navodili přesvědčení že Audi dospělo a může se porovnávat s Porsche a tím bude žádané, já nejsem ovce a tak jim to nežeru. V tom případě bys to musel teda i porovnávat s tím Ferrari neboť to také vzniklo aby právě konkurovalo nejslabšímu Porsche a je jím přímým konkurentem zde máš vozy které k sobě patří. Tady stále se něco vychvaluje ale zásadní věci se nepřipomínají, neboť auto za mega a má stejné venkovní a vnitřní kliky jako Fábie junior to je opravdu smutné!!!!!
Avatar - Ham.
Ham.
Odpověď, že jsou hodně vzdálená nic nevysvětluje. Výkonově (motor, převodovka, jízdní vlastnosti), rozměrově i cenově tvoří Cayman, TT, Z4 i SLK jednu kategorii. California je samozřejmě někde zcela jinde (více než dvojnásobná cena, osmiválec etc.) může tedy soupeřit o třídu výš třeba s některou 911ctkou Cabriolet.
mecha2020
Ani jedno co tu píšeš není pravda, TT je také rozdílné cenou, Objemu motoru, a i tou technikou, Porsche je jinde
Avatar - Ham.
Ham.
V tomto testu co jsem dal odkaz jsou i ceny, v Německu stojí

TT-RS cca 60 tis. Eur, výkon 250 kW
Boxster S cca 57 tis. Eur., výkon 228 kW
Z4 s35i cca 50 tis. Eur., výkon 225 kW

Ano, jízdně je Boxster z těchto aut nejlepší, ale to neznamená, že patří do jiné kategorie.

A pro srovnání California cca 180 tis. Eur
911 Turbo Cabriolet cca 180 tis. Eur
_MT_
U Z4 bych spíš koukal na 35is - 57 tisíc € a 250 kW.
Avatar - white label
white label
S tou pravdou máš naopak evidentně problém ty, viz Ham. 19😁1, ale už jsem tu od tebe něco četl, takže moc nečekám, že bys to přiznal, přesto, že je to nad slunce jasné... 😉
figurka
California vznikla, aby konkurovala nejslabšímu Porsche ?
_MT_
Možná jsi o tom neslyšel, ale auta mají rozměry. Cena je podobná, špičkové TT, Z4, Cayman S, to máš kolem 60 tisíc €, SLK AMG přes 70 tisíc €. California je o třídu výš s téměř trojnásobnou cenou. Její tlustý zadek bych sem moc netahal.
Avatar - Hammunasakra
Hammunasakra
Ano ano, SPRÁVNÁ připomínka - ze "správného úhlu" zedadu vypadá Ferrari California opravdu FENOMENÁLNĚ :yes: 😉
Avatar - white label
white label
Spíš poněkud "maximalisticky", než fenomenálně... :😉 😉
Avatar - Ham.
Ham.
Jako fenomenálně vyoraná myš.
[odkaz]
Avatar - Hammunasakra
Hammunasakra
Neříkala jsem "špatná fotka" + "špatný úhel" + špatná barva" 😉
Někomu se prostě líbí..

[odkaz]

no a někomu vwdoooolky 😄

[odkaz]

JÁ bych NEměnila! 😉
Avatar - Ham.
Ham.
ten první odkaz je nefunkční, takže těžko soudit...
Avatar - Hammunasakra
Hammunasakra
No já v tom (že bych NEměnila) mám JASNO i bez obrázku 😉
PS: Nejhezčí je v NE červené, ale bílé či černé "a tak" a z menší výšky a mírně z boku.. 😄
Třeba..

[odkaz]
Avatar - white label
white label
Ty v tom máš jasno i bez aut, stačí ti bohatě logo, co... :😉 >😁
Avatar - Hammunasakra
Hammunasakra
Ano 😉
PS: V tomto případě FAKT ANO >😒]
Avatar - Ham.
Ham.
Muset se na auto dívat z jediného úhlu a definované výšky aby to nějak slušně vypadalo je právě ten problém. Auto by mělo vypadat ze všech stran a úhlů k světu. TT je ve své třídě určitě největší paskvil a nelíbí se mi především zepředu a z boku, to jsem snad dostatečně řekl v pořadí designu. Nicméně California je ze zadního pohledu také paskvil, a ten tvůj úhel a nadhled to nijak výrazně nezachraňuje, ten masivní zadek je vidět i tak, bezradnost s kolmým uspořádáním koncovek výfuku a divná "smutná" černá výplň dole to celé jen "korunují. A především, takové auto se musí posuzovat se staženou střechou a to tu masu na zadku ještě zvýrazní. Zepředu a z boku je to krása, zadní partie se bohužel nepovedla.
Avatar - Hammunasakra
Hammunasakra
NEsdílím váš názor + navíc Ferrari California patří k těm (a je jich docela DOST) "modernějším" či postBANGLEovským vozům, co MNOHEM lépe (minimálně "jinak") působí naživo než na fotografiích 😉

[odkaz]

[odkaz]
Avatar - white label
white label
Ten tvůj druhý tuningový odkaz je zase bez fotky (nechtěla si snad srovnávat design vytuněného Golfa s Ferrari? >😁 ), ale je fakt, že na tom tvém odkazu s bílou Californií to jako nějaký méně vkusný tuning vypadalo... :😉 😉
Avatar - Hammunasakra
Hammunasakra
Ach ich oooouvwej 😉
NEšlo mi o tuning, ale o ten "úhel" pohledu který mám na mysli! 😄
PS: No audi to prostě NENí

[odkaz]

Pěkný den 😄
_MT_
Ta bílá byla od Novitecu.
Avatar - Hammunasakra
Hammunasakra
O-hromující znalosti :yes: 😄
Avatar - Ham.
Ham.
V tom šikmém pohledu věc trochu zachraňuje to, že tě upoutá boční profil, který je hezký a odpoutá tvou pozornost od té nehezké zádi. Jakmile ten boční profil zmizí a California se zařadí před tebe, tak vidíš jen tu těžkou a vyvalenou záď na kterou jsem dal odkaz.
Avatar - Hammunasakra
Hammunasakra
No ale tu zas NEvidíte moc dlouho, že.. 😄
Avatar - Ham.
Ham.
Určitě déle než ten pohled z boku...
Avatar - Hammunasakra
Hammunasakra
:yes: 😉
PS: Dobrou 😄
Avatar - white label
white label
Tak zrovna v té bílé je ta pr.del snad ještě mohutnější/opticky těžší... 😉
Avatar - Hammunasakra
Hammunasakra
Ehm - NEzapomněl jste, že je to CABRIO (s pevnou stříškou?!? 😉
figurka
Ty už na to jdeš jak barik. Pomáhat si upgradem.... >😁
Avatar - Hammunasakra
Hammunasakra
Říct z kterého pohledu (a v jaké barvě) se MI nejvíc líbí je "upgrade"? 😉
_MT_
Zrovna zadek není nejsilnější stránka Californie. Ale o tom jsme se již myslím bavili. Je to věc, kterou bych jí uměl odpustit. Nicméně to jde lépe. Možná ho dostala schválně, aby to byl kus ženské. >😒]
Avatar - Hammunasakra
Hammunasakra
Zajímavá SHODA (ve vašem hodnocení designu a mém kvality oněch vozů :yes: 😄
Avatar - Ham.
Ham.
Schopnosti těch aut bez ohledu na design mají pořadí: Boxster, TT, SLK, Z4.
Avatar - Hammunasakra
Hammunasakra
Takže "klasika" - KROM audi se náš názor (naše pořadi) SHODUJE
PS: Otázkou se jeví, zda vy audi "tlačíta nahoru", já "dolu" - nebo "obé dohromady"? 😄
_MT_
Pokud nehodnotíš dojmy z řízení, ale jen výsledek, tak TT RS plus porazí SLK AMG (s nějvětší pravděpodobností). A Z4 je ztracený případ.
Avatar - Hammunasakra
Hammunasakra
Výsledek kde TT RS porazí SLK AMG může zajímat JEN "porovnávače číslíček" NIKOLI majitele.. 😉
PS: Ztracený případ bylo Z3 (to bych SOUHLASila), Z4 je už MNOHEM lepší..
(ale já bych kdybych tak bych Cayman - budiž Boxster Spyder :yes: 😄
_MT_
Cayman není nadarmo králem, že. 😄 Mne by také SLK lákalo víc než TT, ale RS je zkrátka kladivo.
Avatar - Rysguf.
Rysguf.
Pozeral som ceny v CR, zaklad za cca. 850 000 CZK, skladovky su len dve a aj to nad tou cenou.

V SR je teraz (podla vsetkeho) zaklad za 24 500 Eur, co je cca. 600 000 CZK... LOL? Ale je to limitovana edicia... :-!
[odkaz]