mala log napoveda..... nekupuju sa nahodou preto lebo ziadny pouzitelny ellektromobil nie je v ponuke,, ?? citroen a peugeot s tymi prtivozikmi naozaj nei su dobre ...max tak na kolotoce.. Nissan Leaf to je uz lepsie ale zial este nie je v ponuke...
neviem aka bude prax ale autora clanku by som odkazal na samotnu stranku vyrobcu...radoby vtipna poznamka o tom ze majitelia mercedesov vedia ako to je s tymi dverami potom nabera komicko trapny rozmer.. Dvere tesly x maju totiz zasadny rozdiel v tom ze su dvojklbove.. Staci si pozriet animaciu.. A teda potrebuju vyrazne menej miesta na otvaranie ako klasicke "kridlo"
Tesla žije len zo snov akcionárov o budúcich ziskoch a z podpory vlády ...
Síce Musk robí zázraky, že dokáže produkovať také zaujímavé elektromobily za takých podmienok, ale proti trhu sa ísť nedá a skôr či neskôr sa idealistom vyčerpajú zdroje a nastane nevyhnutný krach ...
Nik to nechce hovoriť nahlas, ale o zmysle elektromobilu pochybujú viac výrobcovia, ako zákazníci, ale keďže sú tieto "zázraky" priamo či nepriamo zvýhodňované zo strany vlád - nik si nechce ujsť príležitosť na možné zisky z ich podpory ....
Sedm sedadel bylo patrné na jedné ze skic, viz [odkaz] Až teď jsem se ale všiml, že prostřední řada je evidentně posuvná, což jsem do článku bohužel nenapsal, omlouvám se.
těch 7 míst nemusí znamenat třetí řadu sedaček, ale psíš - jako u modelu S - dvě nouzový sedadla v kufru proti směru jízdy - jako třeba u Mercedesu E kombi...
Tesle strašně moc fandim, hlavně obdivuju model S. konečně se někdo rozhoupal udělat elektromobil "od podlahy" a ne jenom přidávat do seriových aut baterky - na úkor kufru, neměli už je ani kam dát... Zkusili to a ono to funguje perfektně! "esko" s dojezdem skoro 500 km a zrychlenim 4,4 (jako mercedes S :-) je fakt senzační...design taky neni špatnej, na to že je to amerikán, super!