Profi
petrumr
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Přejít do diskuze
rusko i jážní amerika maj samo větší pontenciál, pokud je Avie využije naplno, může ročně prodávat klidně 5 tis....
víc je asi nereálné
víc je asi nereálné
podobně sou na tom i Tatra anebo třeba někteří ruští výrobci nákladáků....
1-4 tisíce nákladáků úspěch dnes, za SSSR dělali 80 000 ročně....
NJN....
1-4 tisíce nákladáků úspěch dnes, za SSSR dělali 80 000 ročně....
NJN....
Tak co bys chtěl, viď. Podívej se na nabídky práce. To je samej sales representative, obchodní zástupce, commercial officer, manažer, teamleader, makléř, analytik...
Bez lidí se nikdo z nich neuživí. Jenže je nikde nevidim... Viz třeba kolik je u nás firem, který dělaj reporty jen pro zahraniční společnosti. Neni za nima vidět kus práce... Nechci se nikoho dotknout...
Bez lidí se nikdo z nich neuživí. Jenže je nikde nevidim... Viz třeba kolik je u nás firem, který dělaj reporty jen pro zahraniční společnosti. Neni za nima vidět kus práce... Nechci se nikoho dotknout...
Nechte AVII padnout a zbankrotovat a zavřít a zrušit. My přece nic vyrábět nemusíme, my se uživíme jen utrácením a službama! My nemusíme kupovat české věci, nám stačí ty dovozové 😁. 600 aut? To si dělaj *?. Pěkně nám to tu šlape, jen co je pravda.
Proč autor Ondra nevysvětlil, co znamená autobusový výkres v závěru fotogalerie? Nějaká zahraniční aktivita?
Nějak se mi nezdá roztříštěnost e😜ortních aktivit, mám pocit, že za ní stojí nepříliš povzbudivé výsledky e😜ortu. Ruský trh má pro Avii určitě mnohem větší potenciál, hlavně kvůli chybějící konkurenci v daných třídách (GAZ přímým konkurentem není). Určitě by stálo za to zde napnout síly k lepším výsledkům, hlavně v centrech (MOW, SP...), společně s dobrým krytím finančních rizik.