Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Novinky

Zpět na článek

Škoda Citigo: Oficiální fotogalerie

164 komentářů

jossalito
Teprve pětidvéřová verze bude tou, která bude hýbat prodeji a v segmentu plně konkurovat. :yes:
Avatar - theolli
theolli
nepovedlo je to mr.... a myslím že lepší volba je Yaris či nová Rio
jossalito
Hele, své nenávistné příspěvky si strč za klobouk.

PS: Ani Rio, ani Yaris není třídním konkurentem pro CitiGo. 😉
mecha2020
Ahoj jossalito myslíš že se povedlo? Bodejď ne když udělaly facelift Fiatu 500, ale mám dojem že zase se hoši německý zpozdili 10let. Už jsi podal přihlášku do Říšského sněmu? Koukám že máš problém s každým rozumným člověkem,
Avatar - 4hill
4hill
Jednoduchost tvých příspěvků překoná jen tvoje hloupost. Kolikrát ti budu říkat aby ses omezil jen na smajlíky ? Nebo zkus reagovat na jeho připomínku nějak logicky..dle mého píše pravdu.
mecha2020
Moje příspěvky logiku mají, protože když někdo jiný Citroen, peugeot, fiat tak na něm nenecháte niť suchou, a kritika je na místě ale co udělají Faš..... tak to je boží a přitom je to vše okopírované a zastaralé , mé přirovnání s Fiatem 500 je na místě ale ten Fiat se vyráběl před 10lety tak že zde pjejete labutí píseň něčemu co už je dávno za zenitem. Ale němci ojevili ameriku a to je sevším..... A o to tady jde že nechcete rozeznat zrno od plev. Až udělají něco nového klidně jim dám palec nahoru, ale na to oni nemají mozky
jossalito
Ty seš obyčejnej pomatenej stařík. To se ti tu všichni snaží říct.
Vůbec nevíš o čem píšeš, máš nulové znalosti, píšeš nesmysly a bláboly a korunuješ to svoji infantilní vulgaritou.
mecha2020
Faš ovce mě nerozhodí. neboť Gebls jim vymyl mozek
jossalito
[odkaz]

Dovzdělej se hlupáku. :-!

PS: A aspoň se nauč psát jména bez chyb.
Avatar - 4hill
4hill
Tak ted jsi to dorazil..
jossalito
Ach Bože, do čeho's to duši dal... 8-s
mecha2020
Jo hele jossalito na dvojde ti dávají pořad o kamarádech měl bys ses dívat
ryccardo
hele nevím co se ti nezdá. Fakt si myslím, že se to povedlo a bude to dobře prodejný auto. Osobně bych si to koupil radši než Fábku. Rozhodně v tom bude aspoň víc místa.
Avatar - Blue Sun
Blue Sun
Souhlasím. Vypadá o dost lépe, než třídveřová verze. Vypadá to, že podstatné prostorové parametry zůstaly zachovány, pětidveřové Citigo může být zdatný konkurent všech ostatních miniaut.
Klaudius
Zachované, alebo lepšie. Malé, praktické, môže u zákazníkov bodovať. Akurát k dizajnu mám výhrady, rozhodne žiadne sympatie, srdcovky musia vyzerať inak.
GTI
:yes:
Avatar - LEGOPARK
LEGOPARK
By ma zaujimalo, rpeco nove logo pride az v lete 2012 a preco az na 5-dverovu verziu? Preco ho nedostane uz 3-dverova verzia? A to uz nehovorim o tom, ze sefka Skody na Slovensku mi minuly rok tvrdila, ze nove logo Skody sa zacne pouzivat od septembra 2011. Nove logo bolo predstavene pred rokom a do vyroby pride az v lete 2012? Divne.
Dixik2
Je to proto,že Citiga vyrobená do 12KT/12 jsou ještě homologovaná se starým logem.Pak už tam budou nové loga. :-!
Avatar - LEGOPARK
LEGOPARK
A preco sa to logo nepouziva uz od vlanajska? V com bol problem?
Dixik2
V tím,že je homologovaly se starým logem.Pokud se na autě něco změní,tak se musí dělat nová homologace.
Avatar - LEGOPARK
LEGOPARK
OK, takze 3-dverove CITIGO je uz homologizovane. Bude sa teda predavat zaroven s 5-dverovym a obe budu mat iny znak? Alebo budu musiet 3-dverak znova homologizovat?
Dixik2
Od toho 12 týdne tam bude znak už ten nový.Jak u 3dv.tak 5dv.U toho 5dv. je automaticky,protože 5dv.nabíhá 12 týden.Tady od toho týdne je homologované s tím novým znakem.
Giorgio
Prohlížel jsem si před měsícem na parkovišti předváděčku jednoho místního prodejce škodovek a auto mělo už loga jiná (chromo-černá) než ostatní modely.
Dixik2
Tak je to o něco dřív. 😄 Dík za info.
Avatar - GeorgeWWW
GeorgeWWW
Nevím, jak je to s homologací, ale šlo hlavně třeba o crash testy, protože se u nového znaku zkoušela tříštivost. Pokud totiž budeš chtít na autě se starým znakem (mám teď na mysli pouze Citigo) nový znak, bude to u obchodníka zdarma vyměnitelné.
ryccardo
jak homologovaná? Copak logo podléhá nějaký homologaci jako třeba kola, světla, blinkry apod?
Dixik2
Je to homologace pro provoz v ČR.Pokud se něco na autě změní,tak se to musí udělat znovu a levné to není.
ryccardo
To celkem chápu, že se musí všechno homologovat, ale netušil jsem, že homologace se týká i takových banalit jako logo na znaku. No z pohledu zákazníka je to samozřejmě prkotina, kterou se nikdo nebude zabývat a pokud někdo bude chtít být "in" tak si prostě uloupne starej znak a nalepí novej. Nicméně mě to zarazilo.
Klaudius
A malo ťa to prečo zaraziť, je to totiž úplná hovadina.
100oktanu
S žádnou homologací to nesouvisí, to logo nemá žádný odlišný tvar od původního, aby se něco muselo měnit. Jediným důvodem byly nasmlouvané dodávky těch znaků...
Avatar - Hombre_71
Hombre_71
Klasické "simply clever" šetření koncernu VW 😉
ybalgin
tady logika nefunguje, opravdu je to kvůli homologaci, dixik2 má správný zdroj informací ...
bojler_
Blbost :no:
Dixik2
Blobost to není.Viz zde: [odkaz] Uživatel Cjoctavian
bojler_
Já jsem reagoval na toho chudáčka, jehož intelelktuální vrchol jsou diskuse s wolffem a rejpání do tebe.

Představa, že Škoda kvůli nějaké objednávce bude na nový model cpát staré logo, je úplně mimo.
Dixik2
OK. 😉 Pardon.Jsem si to v tom zmatku splet.
Avatar - GeorgeWWW
GeorgeWWW
Tak ještě tady: nejde o homolagaci, ale testovala se tříštivost znaku kvůli crash testům. Na Citigu pak bude na přání u obchodníka znak zdarma vyměnitelný za nový.
100oktanu
Vidíš a někteří budou stále mluvit o homologaci protože to někde napsal nějaký "novinář."
J4K
Tak větší kravinou už si asi diskutující nakrmit nemohl... >😒]
100oktanu
Ehm? Zaprvé nějak nechápu tu spojitost s wolffem? Nepamatuji se, kdy bych se s ním tady v něčem přel a už vůbec ne o Citigo? Za druhé nevím, proč mě označuješ za intelektuálního chudáčka jen za to, že nesouhlasím s tím, co tady Dixik2 napsal. Pokud máš jiný názor, tak ho klidně napiš, ale pokud jen urážíš ostatní, tak to na nízkou inteligenci vypovídá spíš u někoho jiného. Je to opravdu tak, jak píšu já a GeorgeWWW. Testy nového loga nebyly včas hotovy a byla doobjednáno určité množství komponent se starým logem. Ostatně není to v dějinách Škody poprvé.
supersoul
[odkaz] a je i na volantu
bojler_
Takže nakonec důvodem nebyly nasmlouvané dodávky, že 😄
Avatar - kari.laz
kari.laz
Jak je to na Auto.cz s měřením vnitřních rozměrů? Tady na tom nákresu je šíře 1369/1388 ale v testu 3d verze je rozměr 1440/1440. Kdyby to bylo v řádu milimetrů, tak by to asi bylo jedno, ale rozměr naměřený na auto.cz je dost rozdílný.
Avatar - Lukáš Vaverka (Auto.cz)
Lukáš Vaverka (Auto.cz)
My měříme šířku ve výši loktů (tzn. jak moc se můlžete v autě reálně roztáhnout), automobilky obvykle v oblasti ramen
Avatar - kari.laz
kari.laz
Díky za info, to vysvětluje některé rozdíly.
cuoresportivo
Stačilo prostě napsat, měříme tak, aby aby německé/české mohlo vyhrát test.
jossalito
Všem se měří stejně, redakce nemůže za to, že je NSF nejprostornější v segmentu.
Třeba Superb můžeš měřit jak chceš a stejně vnitřní šířkou nemá šanci. 😉
BeranK
Ale tam u toho Superba, tam je to v pořádku, chápeš, ale u těch NSF je potřeba to změřit tak, aby to vyšlo co nejhůř, navrhuji mezi policí ve dveřích a středovým tunelem, nebo spíš tím, co tam je a pokud by byl moc vysoko, tak udělat průmět na podlahu mezi dvěma nejvíce do interieru zasahujícími částmi a pak to ještě vynásobit indexem 0,8. Pak to bude správně...😄
XTad
Ma z trojcat nejhezci zadek, ale nejhorsi predek. Petidverova verze kazdopadne vypada lip, nez tridverova, nove logo vypada taky dobre.
chrudoš
Jo, Skoda umi, aspon co se tyce zvyrazneni auta na fotkach - vezmeme male deti, slecnu nizsiho vzrustu popr dospele, kteri ale sedi, no a hned nam Cigo vypada jako o tridu vetsi auto 😄 Uz jsem jich par videl, takova hola krabicka od sirek jak zvenku, tak hlavne zevnitr, to je teda sila...
ryccardo
No já si go už taky prohlížel a s tím světlým interiérem a ve výbavě to zas taková holá krabička od sirek není jak ji tu popisuješ. Jediný co si mysím, že tam mohl koncern naroubovat je 1,2 TSI alespoň to slabší kdyby tam nabízeli.
Dixik2
Udajně má být 1.0 TSI,ale je o tom ticho.Up GT je prý schválený,ale jestli povolí škodovce výkonější motor,se zatím neví.
ryccardo
1,0 TSI to zní zajímavě. To má být taky tříhrnek? Předpokládám, že to bude vývoj Němců, nebo?
Dixik2
To právě nevím. 8-s Chilku se o tom mluvilo a pal byl klid.ale ten asi nebude ,viz článek
[odkaz]
Giorgio
První živé setkání ve mně zanechalo dojem, že jediná pěkná věc na tom autě byla zelená metalíza (a i ta vypadala v reálu jinak než na fotkách). Nevím, odkud se berou ta čísla registrací, protože na cestách jsem viděl akorát 2 (slovy: dvě) předváděčky.
jossalito
A co čekáš po dvou měsících prodejů naprosto nového modelu? Že jich budou plné cesty? Odkud by se ty auta braly? Uvažuj.
Giorgio
Uvažuju... Když se tu psalo X týdnů zpět, kolik stovek je těch aut registrováno a kolik jich výrobce eviduje závazných objednávek mimo dealery, tak mi neříkej, že všechna ta auta jezdí MIMO 3. největší město v ČR, když je to auto zrovna do velkého města a prodává se od podzimu. Takže uvažuju, že buď ty objednávky/registrace nejdou na vrub obyčejných lidí, ale dealerů, a nebo je Ostrava specifická a prodáváme tu akorát polské pandy, zatímco zbytek ČR bere bratislavskou škodovku, které jsou plná všechna jiná města.
jossalito
Vyprdni se na tabulky a použij hlavu.
V ČR je registrováno cca 4 600 000 osobních automobilů. Malé škodovky se prodalo zatím asi kolem 600 kusů(?). Jaká je pravděpodobnost, že ji potkáš?
Nery
Byl jsem se zeptat u nás v autosalonu Škoda, jak dobře se prodává CITIGO a s úsměvem mi řekli, že jedno už opravdu prodali 😄
Avatar - Katikakus
Katikakus
Tak to vas prodejce Skoda patri k tem stastnejsim... 😄
Giorgio
Pand se prodá měsíčně cca stejně jako citigo. Nové auto poznám (nejen) podle značek celkem snadno, ty asi taky. Tak znova - proč jsou pandy (a doplň cokoliv jiného - třeba picanto) vidět a citigo ne?

Ke konci listopadu bylo na značkách 190 citigo (z toho 150 v listopadu), ke konci roku škodovka avizovala 1 400 závazných objednávek, což znamená, že při tomto tempu by opravdu na těch cestách mělo být cca 600 nebo i více aut. V městském provozu se pohybuju každodenně, takže si myslím, že pravděpodobnost potkat to auto, pokud všechny nestojí v showroomech, by měla být minimálně stejně velká, jako potkat Fiat 500 (kterého se odhadem v ČR prodalo za celou dobu stejně jako citigo od listopadu). Pětikule potkám denně asi 3 (a nejsou to tytéž).

Ale klidně mi to přepočítej, jak to s tím novým králem segmentu A je... 😉
jossalito
Bože!
A jak dlouho se Pandy prodávají (10 let a stále na vrcholu prodejů v segmentu)? Kolik se jich dovezlo jako ojetin? Mám pokračovat? Nebo už ti to dochází, proč jsou Pandy na cestách i vidět?

Vždyť u nás jezdí více Ferrari než CitiGo.
Giorgio
Dky, ale tak formálně mi říkat nemusíš... 😉 Ty jsi vážně dneska jelito... Poznám novou pandu - má jinou masku, jiná loga, jiné poklice, nejen sérii 7T9 na RZ. BTW, prodává se od roku 2004, tj. jen 8 let. 😉

Prostě to přiznej a nečeř vodu - na cestách ta auta nejsou a neprodávají se reálně zdaleka tak, jak by škodováci chtěli. Škoda prostě nedokáže prodávat Citigo, jak by si představovala, Fiat nedokáže prodat nic jiného než Pandu, jak by si představoval. Holt, realita.
jossalito
No nic, komu není z hůry dáno, v apatyce nekoupí... 8-s
Giorgio
Aspoň, že si to o sobě umíš přiznat. :yes:
jossalito
Ty si zkus připustit, že když je v republice nějakých 600 kusů určitého vozu, tak ze statistického hlediska je nemáš šanci prakticky potkat. Tedy pokud nebudeš jezdit kolem autosalonu prodejce. :-!
Použij hlavu.
Giorgio
A to je právě ten problém, mám to od domu ani ne kilometr dokonce ke dvěma (jsou proti sobě na na jedné křižovatce)...

EDIT: A přes tu křižovatku musím několikrát denně projet, jinak bych se z domu/domů ani nedostal... 😄
Dixik2
Já zhruba před 14 dnama u Kauflandu jedno a předváděčka to nebyla. 😄
dan8
Ja jeste zadne Citigo nevidel, ne ze by mi to teda nejak vadilo >😁
Xawier
...a čím jezdíš ty? 😄
jossalito
Kartón od sirek. >😒]
chrudoš
staci se mi kouknout do profilu, ne? A jestli je to karton od sirek, pak by me zajimalo, ktere auto zacina byt tedy opravdovym autem 😄
jossalito
No přece to, co nemá papundeklovej interiér. 😉 >😒]
chrudoš
Takze ho musi mit kovovy? No tak to je pak teda jedine Citigo, vsichni ostatni jsou zabari a davaj do interieru plasty >😒]

Ne ted poprave, uz jsem se bal, ze mam taky krabicku od sirek, papundekl v aute nastesti nemam, takze i ja se muzu povazovat za majitele "auta", diky 😉
jossalito
😉 >😒]
Avatar - 3_diamanty
3_diamanty
inak by to nebolo vobec take zle.

ak by som kupoval male auto alebo miniauto rozhodne v nom chcem aspon 1,2litorvy motor uz len kvoli kroutaku a kulture chodu, vadi mi necaluneny kufor a plechove dvere a fakt neviem ci toto bolo nutne kvoli par usetrenym euram, skoda. Takisto pristojovy stit je velmi chudobny a otackomer necitatelny, uz sa opakujem ale neda mi to, nepaci sa mi ten pristrojovy panel nech je akokolvek kvalitny a nech je hoci aj zo zlata, dalsia skoda. Auto ma relativne velky razvor a aj kufor ale tie vyklopne zadne okienka v zadnych dverach je dalsi klinec do rakvy inak vcelku schopneho auta, skoda. Predne sedadla su opat dalsia pikoska, hnus, skoda. Neviem ci tych par nepodarenych detailov usetrilo autu aspon 100 eur a ak aj hej rad by som si tych 100 eur priplatil aby som sa citil ako v normalnom aute, skoda. Motor je dalsia kategoria, bude to hucat rvaat a konieckoncov aj zrat, nejaka klasicka 1,2 stvorvalec napr. ako v picante alebo pande sa mi vidi daleko lepsou volbou aj na dlhsie trasy ako trapiaci sa litrovy trojvalec, skoda. Dizajn je dalsi klinec do rakvy, proste citigo aj up aj mii posobia bez napadu nudne stroho zvnutra aj zvonku, tusim uz je rakva dost zaklincovana, skoda nevadi podme sa pozriet cim to auticko potesi,

Auticko potesi konecne 5dverami, velkym razvorom aj kufrom ktory je ale skor hlboky ako dlhy, cize ten objem zdanlivo klame, chcelo by to realny test a porovnanie kufrov napr s pandou twingom alebo picantom, papierove udaje ale samozrejme potesia realita ale moze byt ina. Potesi kvalita vypracovania a sirka interieru, menej uz potesia predne divne sedacky a strohost vyzarujuca vsade kam oko dovidi.

ano auto je kvalitne patricne drahe a priestranne, domnievam sa ale ze v krajinach ako cesko, slovensko, polsko madarsko a pod, si radsej ludia za cenu citiga kupia rio alebo aveo alebo fabiu aj ked nie su tie auta jeho priammi konkurentmi, bohuzial cena je stale prvorada u nas.

verim ze svojich zakaznikov si najde aj u nas, je to sikovne auto ale ja rozhodne jeho kupcom nebudem ani nahodou, to uz radsej fabku htp bez urazky, predsa len za par eur navyse dostanem normalne auto s lepsim motorom a poriadnym interierom bez plechov v kufri a na dverach, predne sedacky v citigu a zadne vyklopne okienka su tiez asi jednym s dalsich vtipov, celkovo je to teda vtipne auto pre mladych vtipnych ludi.....nic v zlom ....

:yes:
Avatar - ferdosky
ferdosky
no nejak to spravit museli, ale podobnost asi nie je nahodna [odkaz]
Avatar - avatas
avatas
Sestra si koupila třídvéřového cigouna.Jel jsem s tím a mohu říci😒br /> plusy: 1) vnitřní šíře u řidiče,všemi směry na tak malé auto paráda.
2) výhled z vozu
3)ovládání,brzdy,řazení
mínusy:1)výkon motoru+zvuk-v různých pásmech otáček-nechutné!!
2)nezakryté kolejnice pojezdu sedaček-úroveň š120L
Neuvádím plechy v kabině,neb si koupila černé provedení vozu s béžovými potahy a přístrojovkou,takže docela pěkné.Ale ten motor-na rozjezd se musí opravdu vytáčet jak stará Š120ka. (pamětníci znají) Shrnuto: docela fajn auto,motor(55Kw) slabý a hlučný,trochu jsou cítit vybrace. Cena je ovšem nadnesená a to velice. Snad časem klesne vybavené vozítko na 150 000.- a bylo by to jako že za ty peníze se dá zapomenout na chyby a divné šetření za peníze zákazníků-viz konkurence a její ceny versus vybavení.
Je to prostě simply clever za naše prachy! :-! :yes:
Avatar - 3_diamanty
3_diamanty
sam si si urobil nazor, verim ze picanto alebo panda by z tvojho pohladu dopadli lepsie, samozrejme aj motoricky :yes:
Avatar - Hammunasakra
Hammunasakra
diskuze k "výročnímu" 60tému šedesátému Šedesátému ŠEDESÁTÉMU článku o vw Up, škoda C-go, seat Miii :yes: 😄
Avatar - Starfighter
Starfighter
Proč nepíšeš to samé k Hyundai i30, u které už tady s nadsázkou jenom chybí článek, jak dobře se z ní natahuje ruka k okýnku McDrive?
BeranK
Vypoadá to na komplex ze škodovky a německých aut (hlavně VW a AUDI) a to komplex jak vrata od stodoly, k tomu hloupoučký žvatláníčko kombinovaný s dětinským projevem a neschopnost si přiznat svoji omezenost, kterou ještě zvýrazňuje rádoby světaznalými a světáckými názory. To sis ještě nevšiml? Asi nemá smysl na ní reagovat. Jen tak se jí člověk zbaví, obdivuju třeba jossalita, jak s ní dokáže "diskutovat", i když v jejím případě to ani není o diskuzi, ale o infantilním blábolení na její straně a snaze jí dohnat alepsoň k jedné přímé a věcné odpovědi.....samozřejmně marně.

Na druhou stranu, jetsli se někdo stylizuje do téhle figurky či jak to nazvat, tak by měl začít psát - tvořil by postavy velice reálné.....
A2
To mě vždycky neskutečně fascinuje, pokud se v souvislosti s tímto vozítkem napíše termín "nabídka motorizací"... Vyzní to zhruba stejně jako když si kdysi za komunistů přišel do obchodu a ...znáš to,ne? ...viděl třeba ty jedny obkládačky.., na který ses navíc, měl zeptat "až" příští tejden.

Nabídka motorů: (1,0MPi) za :yes:
(1,0MPi)
Dixik2
Ještě bude od 45KT/12 1.0 CNG 50 KW a od prázdnin robotizovaná převodovka. :-!
GTI
Jsme svědky historického zlomu, do třídy miniaut vstoupil razantně ten, který v tom konečně udělá designový pořádek, Koncern VOLKSWAGEN. Končí designová epocha bárboidních a medvídkovských naivností, kudrlinek pro vkusově roztěkané jedince, končí prostě éra naivních aut ve třídě mini. Pro toto desetiletí nastupuje designová kvalita a styl jak břit.

Bárbinovsko-medvídkovská stylizace padá nyní definitivně propadlištěm dějin do náručí nenáročných, v estetických potřebách povrchních jedinců. Neboť budoucí svět patří čistým, funkčním tvarům, tvarům, které definují svůj účel, nikoliv snad, jako tomu bylo dosud, kdy vizuální definici produktu přebíjela především povrchní podbízivost, laciná líbivost a cingrlátková přitažlivost.

Evropu v tichosti oživí tvary, (VW, Škoda, Seat) které ve třídě nemají svým vyspělým, bohatým obsahem, svojí dokonalou estetickou nadstavbou obdoby. Svým výrazem jde o zcela dospělé produkty, určené k tomu aby vytvořily novou tvář evropských měst. Nezbývá, než si přát, aby generační a designová obnova započala co možná nejdříve. Země, kde miniauta netvoří majetkovou páteř státu a páteř osobních garáží, samozřejmě začlení do silničního parku Upa, Citiho a malého seata zcela přirozeně a nenásilně. Země, kde lze však od sebe obtížně odlišovat majitele padesátiletého vraku od jeho aktuální reminiscence, tam je nutno vyčkat. Avšak, může-li tam nejlepším kompaktním číslem trhu být importovaný GOLF, je poměrně nadějné, že i tam, (zprvu estetická elita), naplní městské ulice malými krásnými auty od Koncernu VOLKSWAGEN.

Speciálně nás všechny jistě těší, že naše Škoda, v dokonalém souručí s volkswagenem bude ta, která Evropě nabídne důstojnou, nádhernou, kvalitní a v komplexu špičkovou variantu minivozu. To však není všechno, přijde čtyřdveřový model, model na elektrický pohon, dále pak ryze účelové deriváty... tohle není pouhá premiéra nového modelu, tohle je opravdu svět budoucnosti v přímém přenosu.

Prvotní pohled napoví, že vlastně není možné si... vybrat, ovšem v trochu jiné rovině, než by ji tu rádi viděli plakáti. Každý model je totiž nečekaně osobitý, každý model má rysy originality, přičemž ani jeden z modelů nepostrádá styl. Souhrnně si napišme, že oba dva posouvají třídní kulturu do vskutku nečekaných designových výšin. Čisté, uchopitelné, logické, přirozené a funkční, esteticky až občerstvující tvary, tvary, které dosavadní konkurenční cirkusové kreace posílají přímou cestou do garážových muzeí.

Up! - na CITIm ztrácí v méně sympatické přídi, body naopak získává za šmrncovní, avšak méně praktické (dobrý postřeh kolegy Emela) zadní boční okénko, v komplexu však nekritizovatelný model, auto definuje třídní vizáž pro inteligentní lidi, pro lidi se vkusem, pro lidi pro něž jsou legíny, šampíčko, bio-bebe k snídani a kombucha k večeři v podstatě nepřijatelné produkty.

CITIGO - trefou jsou velké "voči", které zejména s červenou barvou karoserie auto fantasticky rozzařují, celková, dokonale parcelovaná příď (mlhovky nutné) citiho vjemově posouvá až někam o třídu výše, ano, v pozitivním slova smyslu je to "dospělý vůz". Cením, velmi cením boční lini skel, zejména odpověď zadním bočním oknem na jistou vizuální rozevlátost Upu, linie skel je přesvědčivá, vskutku jedinečná a (konfrontačně) samozřejmě praktičtější.

Dílčí závěr - jedinečný, dvojjediný vstup do třídy, vstup charakteru malého třídního (vizuálního) zemětřesení. V delším časovém horizontu pasuj do estetiky ostře taktéž střiženého Rapida, Octavii III a Golfa VII a tedy dohromady máme na vočích už dnes výraz těch nejlepších v tomto desetiletí. Do čtyř pěti let můžeš čekat plagiáty ze všech světových výrobních stran.

Závěrem se zastavme uvnitř nové malé Škody, neboť právě kabina je to, co dokonale potvrzuje absolutní konfigurační a materiálovou nadstavbu jak Škody, tak samozřejmě celého koncernu. Byla-li, lépe řečeno, jsou-li konkurenční produkty budované na základní filosofii vnutit kupci minivozu až udivující myšlénku, že získává jen o trochu méně než by získal nákupem modelu S-klasse, pak ve výsledku se samozřejmě u poučených jedinců nutně musí jednat o kontraproduktivní cestu. U zorientovaných jde právě naopak o to, aby mu výrobce nabídl takovou míru komfortu, která je třídně konsistentní, relevantní a netluče sama sebe o vrata své garáže těžkopádností, neboť než zatežkána miniaturizováním architektury kabin velkých modelů.

A tedy pohled do kabiny malé Škody je doslovným očišťujícím pramenem. Zádání je přitom tak jednoduché - prvotřídní sedadla, čtyři regulérní místa pro evropskou biologickou konfekci, špičková ergonomie, to vše zabalené do adekvátních materiálů, tvarů a uměřené vizuality. Asi nejoslnivější je v kabině vnitřní pasáž dveří, ty překrásné dveřní výplně, které auto pohledově čistí, zprůzračňují, aby však zachovaly současně špičkovou účelnost. Toto vše samozřejmě pokračuje v architektuře celé přístrojové desky - absolutní přehlednost přístrojů, kaplička na místě přímého pohledu řidiče vpřed, jednoduché, jiskřící tvary rámované jednak kvalitním plastem, asociačně zdobené barvou karoserie... ano ano, tohle je minivůz v nejvyšší míře poznání, jakou je nám tento svět vůbec schopen poskytnout.

Máme-li vyjádřit základní vizuální poselství, s nímž CITIGO a Up! vjíždí do třídy, do světa silnic vůbec, pak konfrontačně si to můžeme představit takto - Do zahuleného sálu kulturního střediska, postaveného v akci Minizet, z něhož se na vesnické náměstí line otevřenými okny dupavý takt songu Škoda lásky, při němž na tanečním parketu vydupávají obtloustlé selky v krojích dokonalé mainstreamové ser...pentýny, tak do tohoto sálu právě vchází elegantním rytmickým, uvolněným krokem dvě překrásné modrooké holky, které si odskočily snad rovnou z mola od Karla Lagerfelda, holky co tam spadly snad doslova z nebe...

Upřímné, zřetelné a doslova nadšené BRAVO - BRAVO - BRAVO :yes:
Avatar - avatas
avatas
.........a nešlo by to nějako třídně rozvést na delší článek s nějakým českým slovosledem?
.....plakáty a garáže,jezdci a pohled je doslovným očišťujícím pramenem....mainstreamové plasty v akci mininěco.......?? Ještě trocha,mistře pera krůtího...!!!
Avatar - 3_diamanty
3_diamanty
na to ake je to paradne auto si ten komentar dost sfusoval, zasluzilo by si to auto viac pozornosti nemyslis?

>😁

ta kanka v tvym veku? ze se nestydis,
Avatar - Starfighter
Starfighter
Topper, meteleskublesku :-!
Klaudius
Vizuálne neprináša Citigo do triedy zhola nič. Všetko tu už bolo. Malému autu príliš nesvedčia "seriózne" konzervatívne línie. Taká je realita bez ohľadu na to, aký dlhý článok napíšeš.
jossalito
Naštěstí se auta nekupují jen na základě "výzoru". 😉
Avatar - pumpkin
pumpkin
Našťastie? Skôr bohužiaľ...
jossalito
Co naděláš, takové Subaru by mohlo vyprávět. 😉
BeranK
Já bych spíš napsal, že VW si může dovolit vyrábět SKUTEČNÉ MINIAUTO, které je praktick, jednoduché, účelné a hlavně - vyvážené a vkusné. V rámi koncernu se dělajé desítky a desítky nejrůznějších modelů a co model, to originál, tohle je trochu vyjímka - auta jsou si stejně příbuzná jako kolínská trojčata, ale ani škodovka s prakticky plnou paletou modelů (chybí jenom větší SUV a větší MPV...) o VW ani nemluvě (Up, Golf - hatch 3 a 5 dvěří, Golf plus, kombík sedan, Eos, Golf Cabrio, Passat sedan i kombi, CC, Tiguan Touareg, Amarok, Phaeton, malé a velké MPV, Touran.....) nepotřebuju rvát do nejmenšího modelu všechno, co má k dispozici (cpát do miniauta diesel je nesmysl, tohle je auto na popojíždění....) ani na jě rvát za každou cenu masku z ostatních větších aut (nemám nic proti KIE, třeba Rio se mi dost líbí, ale Picanto je až směšné tou obrovskou tlamou a složitými zadními světly...)

NSF jsou miniauta, která se za to, že jsou miniauty nestydí a nepotřebují předstírat, že jsou "neco" víc a "něco" lepšího.....v tom je jejich síla a to je výrazem jejich sebevědomí. To je mi u Korejců sympatičtější pokus s Velostrem či Soulem, ať si o nich myslím cokoliv, než ta až n´hysterická snaha některých výrobců, předstírat, že v kategorii mini vyrábím pomalu limuzínu - byť bez zadku....
Ondris
Výborně napsáno. :yes:
Na druhou stranu, to samé (mini, které si na nic nehraje) si mohou dovolit i ostatní výrobci...
Vždyť třeba šíře portfolia samotné Toyoty, Subaru a Lexusu [odkaz] nebo Renault-Nissanu je opravdu nesmírná, musíme se ted položit na otázku, proč co tak neudělají i tito. Nebo je to rozdílnou filosofií? 😉
BeranK
Ale Toyota přece podobníé auto vyrábí - co jiného je Aygo? Jestli podle mně něco NSF napodobuje, tak právě filosofii trojčat od TPCA z Kolína. A Renault? Původní (a naprosto jedinečné a neopakovatelné) Twingo bylo to samé. Genialita Twinga byla právě v tom samém - malé jednoduché auto, koncepčně zcela originální (jednoprostorová karoserie) - bohužel na auta tahoto typu se už nedá navázat, žádná evoluce tady není možná.

Volkswagen nikdy nepřichází s ničím převratně novým. To třerba oni Francouzi ano...bohužel jejich schopnost věco dotáhnout je poněkud měnší, než u Němců. Ale přiznejme si, že třeba Renault obohatil trh třeba malým MPV (Scénic) a vytvořil jím novou kategorii aut. Twwingo bylo (jak píšu) taky geniální auto. Jenže VW dokáže následovat všchny ve druhé generaci, dotáhne nápad a koncepci a obohatí je o přenos technologií z prémie a díky tomu je tím, čím je. Příklad. Vezmi si třeba zdánlivě okrajový segment - kategorii menších CC (myslím Coupe Convertible) - přišli s tím Francouzi, první oprášil tuhle relativně starou myšlenku Peugeot. Jenže ve druhé generaci se vedle Peugeotu, Fordu Focus, Meganu, Opelu Astra objevil Eos a je nejlepší. Nikdy bych si auto této kategiroe nekoupil, ale tahle m aličká třída mně baví - vyzkoušel jsem již zmíněný Eos, Megane, Peugeot a jediné, v čem jsem jenom seděl a co jsme ani neřídil ani jsme s e nesvezl je Astra. A Eos je nejen nejhezčí (byť nová generace Meganu taky není špatná, tu ale zatím na vlstní "kůži" neznám), ale bylo to auto, které se při jízdě nejmíň kroutilo, bylo jediné, kde mi nevadily robustní "lišty" předního skla a bylo jediné, kde jsme našel přirozenou polohu ve vazbě na výhled ven. To je přednost Volkswagenu, v tom je jeho výhoda.

Ne že by se tady vždycky všechno povedlo, SEAT celý je myslím docela slušný průšvih a třeba Lup👋Arosa moc povedené nebylo. Ale VW je schopno se z chyb poučit,,,,
krultheking
méně je někdy více 😉
mecha2020
Vyndej si ruku z nočníku a probuď se ze snu, Ano přišli ale s něčím co tu už bylo před 10 lety. FIAT cinquecento
jossalito
Vyndej hlavu z zádele, CitiGo je skoro dvakrát větší než ta italská krabice od bot. >😁
mecha2020
A kdes na to přišel v nějaké něnecké příručce, Já jenom upozornil že tvar vozu je stejný takže tu chvástáte oničem, už je to za horizontem a opět z toho děléte zázrak, Ale oči zaslíbené Říši nic jiného vidět nechtějí, máš pochvalu dostaněž zlatý kříž
jossalito
Jó, já zapomněl, že ty velikosti vozů nějak nerozlišuješ, je to nad tvé možnosti. >😁

PS: Zlatý kříž se dává za dárcovství krve ty osle.
mecha2020
A kde jsi na to přišel, Ano tak CITIGO je krabice od bot dobře jsi to definoval, a ty rozměry má podobné,
jossalito
Člověče, už dlouho tady nebyl tak prostoduchý diskutér, to i zdejší topper je proti tobě myslivna. >😁
Avatar - white label
white label
Mě zaujalo hlavně to "...dostaneŽ..."!!! 😲 8-s >😒]
jossalito
Tady si počti, jak perlil😒br /> [odkaz]
Avatar - white label
white label
Ale s tím zlatým křížem má částečně pravdu, mezi válečné záslužné kříže patřil i "zlatý rytířským kříž", kterým "byly vyznamenány pouze dvě osoby: Obermeister firmy Rheinmetall-Altmärkische Kettenwerke Franz Hahne a šéf úřadu Říšského ministeria pro výzbroj Karl Otto Saur."
Zlatý kříž Českého červeného kříže existuje samozřejmě taky.
jossalito
Že bych si zasloužil jako třetí člověk na světě takové vyznamenání? >😁
Avatar - white label
white label
Za diskusní "zbrojení" určitě... >😒]
jossalito
Oh, jsem poctěn! >😒] >😁
Avatar - white label
white label
Taky do toho dáváš vše a taky nakonec marně... :😉 >😁
jossalito
>😁 :yes:
majk162
>😁 >😁 jedna perla za druhou >😁 "ovjenčený zlatem a opravoval sem ty šumky" >😒] >😒]
mecha2020
Mluvíš o sobě, konečně pokora. Bravo
jossalito
Ne, mluvím o tobě. A nejen já. >😁
mecha2020
Sám ze sebe děláš hlupáka, kecy, kecy tady máš rozměry Fiat 3 227- ŠKODA 3560, Fiat 1487 - Škoda 1 650, Fiat 1 435 - Škoda 1 480 * to je ale rodíl ano ale generační a Citigo :no:
jossalito
Prostě je Fiat malej, teď si to zjistil taky. >😁
mecha2020
Ne ne to dostávají věrní Říši.
jossalito
Ti dostávají Železný kříž. 😉
Co tvoje věta, to perla osobní blbosti. :yes:
GTI
>😁 >😁 :yes:
mecha2020
Vaše myšlenkové pochody věrné vašemu Vůdci mě nemůžou rozhodit
[odkaz]
Avatar - white label
white label
To máš vážně přímo nad postelí? 8-s

P.S. A to je ten pán, co mu tvůj dědeček radil, jak vyhrát válku? Vidím, že jablko nepadlo daleko od stromu... :😉 >😒]
mecha2020
No to není můj idol, já mám v posteli krásnou ženu, a nad postelí moje vavříny s fotogalerijí[odkaz]
Ale tomu ovce nerozumí protože o takovém autě se jim jenom může zdát
Avatar - white label
white label
Myslíš "koncernové" ovce? Tak ty mohly mít v dětství nad postelí třeba tohle: [odkaz]
...a o těch vavřínech může snít každý kluk, stejně jako ty... 😉
mecha2020
Jo ano ale ať dělali co dělali tak je porazila dvoukolka Lancia 037 hodně smutné, pak Peugeot 205 a nakonec Lancia , Tak vidíš co Ti ty ovce dokázali vůbec nic protože nic neumí, pardon kecact žvásty jako ty a kolega.
A narozdíl od tebe já ty sny mám vyplněné nevíš s kým máš tu čest, ale ovci nemá cenu přesvědčovat
Avatar - white label
white label
Tak už se nepřesvědčuj, dyť vidíš, že tomu ani sám nemůžeš uvěřit... 😲 :😉 >😁
Co kdyby ses pro začátek naučil psát česky, aspoń zhruba, ty náš "vavříne"... >😒]
figurka
Jestli je životním snem Marea a Punto......
jossalito
Upozorňuji tě, že šermovat těmito obrázky není tak úplně košér.
BeranK
Kdo to je? Tvůj táta? Nás obrázky tvých rodičů nezajímají. V blázinci jsou různí exoti, jinej si třeba myslí, že je Napoleon nebo Liška Bystrouška (pro tebe ližka bystroužka...).
biker126
Halucinogeny: Jejich užívání je velice nebezpečné zejména proto, že jejich účinek je velice nevypočitatelný a v některých případech mohou již po prvním užití nastat velké problémy v podobě halucinací, které mohou trvat po dobu až několika dní. Hlavním rysem při užívání halucinogenů jsou značné poruchy vnímání reality. Tolik encyklopedie 😄
mecha2020
Brávo :yes:
Avatar - GeorgeWWW
GeorgeWWW
Do***e, co to je za ma*ora? To je jako kdybych já se tady oháněl obrázky Mussoliniho, když je takovej fanda Fiatu! 8-s
mecha2020
Ta bodobnost čistě náhodná
[odkaz]
Avatar - GeorgeWWW
GeorgeWWW
Jseš jak ženská, vidíš podobnou barvu a hned je podobné celé auto.
Avatar - deliqent4
deliqent4
GTI ty zase perlíš 😁DDDDD ale budiš. Můj názor však je že mě Škodovka co se týče CitiGo OPĚT zklamala zrovna tak jako u poslední verze Fabie. My češi za to bohužel nemůžeme, holt skopčáci neumijou pro svůj VW navrhnou žádnou slušivou kastlu a mi se musíme holt podřídit takže musí být vše české logicky hnusnější. To je můj názor. V této třídě je mnohokrát zmiňovaná Fiat Panda a já bych šel raději do ní. Navíc má atmosférickou 1.2 a musím říct že je to skvělý motor na který VW nemá odpověď teď nemyslím oturbené TSIčka. Kupříkladu jsem jel v 10 let starém Fiatu Brava 1.6 16v a ani nová Fabia s modernějším motorem 1.4 16V a stejným počtem koníků neměla takový jízdní projev jako ta Brava.
vipaleus
Jak se tak dívám na to 5dveřové citigo, tak zjišťuji, že okno v zadních dveřích půjde jen vyklopit. Kdyby toto bylo u korejců to by bylo nenávistných plivanců.
Giorgio
Na to nemusíš studovat fotky, to se všude psalo dávno, že jsou to výklopky jako u kolínských trojčat... 😄
Avatar - 3_diamanty
3_diamanty
skvely postreh, keby to malo picanto uz je zle a posmesky sa len tak siria, ked to ma up alebo citigo tak je to dokonca frajerina 😉 , tak to chodi bohuzial.

to setrenie sa im nevyplatilo podla mna

😉

ja by som si take auto nekupil, volba je jasna, picanto alebo panda.
jossalito
Všichni tu víme, co bys si koupil či nekoupil, zatím tu ale pořád šlapeš vodu. :-!
vipaleus
Vážení 5dveřové auto bez stahování zadních oken? Fuj!
Naštěstí tu máme konkurenci.
Avatar - 3_diamanty
3_diamanty
:yes:
jossalito
A co teprv Citroen DS4! Tam si v zadu okna neotevřeš nijak. A to je o dvě třídy vejš. >😁

PS: Zase z toho nejměnšího auta od škodovky nědělejte limuzínu pro přepravu tří a více osob. Na to jsou jiné auta. 😉
Avatar - 3_diamanty
3_diamanty
nikto zo citiga nerobi limuzinu, kazdy len ocakava normalne auto na urovni doby, casy S120 si myslim nikomu nechybaju 😉 ale ako pozeram najdu sa aj taki ktorym je smutno za tymi casmi, pre tych ma skodovka nove citigo :yes😒br />
skutocne skodovka vyhovie kazdemu :yes: a este si za to necha pekne zaplatit
Avatar - 4hill
4hill
Kam se to hrabe na Veloster..tam prej otevřeš jen troje dveře >😁
BeranK
>😁 :yes:
mirwais
Problém je ten, že ty si nekoupíš ani Citigo, ani Picanto, ani Pandu nebo cokoliv jinýho. Možná tak za 10 let jako ojetinu, až ti bude 18. 😉
Avatar - 3_diamanty
3_diamanty
mas pravdu, momentalne mam dve mensie auta takze v najblizsej dobe nic nekupujem, az za par rokov 😉

ojetinu dik neprosim, vzdy som kupoval nove auto

takze sa ti mozem vies co ... 😉 a vek si si tiez netipol spravne

ak mas potrebu napisat nieco, tak poprosim k veci, na taketo vylevy nie je nik zvedavy.
jossalito
Ty žes kupoval nové auto? Při svém věku? >😁
Tohle ti tu nikdo nesežere. 😉
mecha2020
Máš pravdu Ovce mají totiž omezený mozek >😁
mecha2020
:yes:
Avatar - pumpkin
pumpkin
Naozaj nerozumiem tomu šetreniu na nesprávnych miestach, ktoré Citigu dosť ubližuje. Už to tu nechcem znovu vyťahovať, ale načo si zbytočne znepríjemňovať život? Potom sa za to hanbia a musia to pri fotení maskovať taškami. 😄
[odkaz]

Najviac sa mi z toho auta páči nový znak... Dožijú sa ho ešte ostatné súčasné modely Škody?
Klaudius
Dobrý postreh. :yes:
Avatar - pumpkin
pumpkin
Klaudius žije! :yes:
Avatar - Katikakus
Katikakus
Ta fotka, tak to je vlastnak jako vysity...
:yes: za postreh
:no: Skoda
swifter
nicméně ten interiér to je BÍDA, bez nápadu, půdobí uboze. V této kategorii bych rozodně bral Picanto :-!
shark11
Ono by ma dosť zaujímalo, ako si vlastne (ne)budú konkurovať jednotlivé značky koncernu ...

Napr. pri Golfe vs Octavia ide o dosť iné vozy, ale pri týchto malých autách to je vlastne to isté ...

Jedine viem, že aké bude poradie u nás z týchto troch - Škoda, VW a nakoniec s pár kusmi Seat.
jossalito
Seat se u nás nebude prodávat vůbec. Jen VW. A obdobně na jiných trzích. Takže tak nějak uměle vytvořené nekonkurenční prostředí.
Lio
Pane velebnosti, chce se mi blit... otras
Avatar - 3_diamanty
3_diamanty
ked sa setri tam kde sa nema 😉

f500 aj panda s picantom a twingom su uplne inde ako bakelitove holatko citigo bez urazky :yes😒br />
pritom stacilo tak malo a mohlo to byt vcelku dobre auto, detaily uz nepisem to by som sa uz 234krat opakoval co vsetko mi tam vadi a pritom su to cenovo prkotiny ktore usetrili autu par eur, skoda. Skoda ze takto niektori vyrobcovia uvazuju ved idu pritom proti sebe, skoda.

Tym bocnym vyklopnym okienkam tiez nerozumiem, je napr prakticke ked ste v lete na pikniku nechat auto vyvetrat roztvorit okna, sem tam daco vybrat z auta zo sedaciek cez otvorene okno na dverach kde mate na sedacke pohodene napr deky alebo jedlo proste mate dobr pristup ked si okno nechate otvorene vzadu. V letnych horucavach tym vzadu nezavidim ani okienko si neotvoria, klima nie je vsetko, navyse v lete na seba fukat studeny vzduch je nanajvys pre organizmus vysoko skodlive, je lepsie si stianut okno len keby sa dalo ze?
milan3
Tak toto je naprosto úžasný pohled na třídní maisterstik!
[odkaz]
Jeste ze dospeli vzadu jezdit prakticky nebudou a deti .....
z toho nastesti nemaji rozum!
Obrazek, necht si vytvori kazdy sam! 😉
Avatar - 3_diamanty
3_diamanty
cez tie genialne sedacky clovek zozadu dopredu moc neuvidi, bude pozerat do sedadiel 😉

ale uz nechcem tolko negativ na citigo pisat, uz toho bolo dost, skutocne je to smiesne v dnesnej dobre tolko nedostatkov v jednom aute a pritom su to prkotiny za par eur, nazorna ukazka setrenia na nespravneom mieste

:yes:
jossalito
Veřím, že tebe irituje neprůhlednost sedadel, páč nejčastěji jezdíš v zádu. :-!
Dixik2
Je zajimavé,že nejvíc názorů,co tam chybí je od těch,co Citigo ani neviděli naživo a neměli možnost ho řídit. :-!
milan3
Mohu te ubezpecit, videl jsem, sedel jsem, jel jsem, zabouchl dvere a odesel jsem! 😉 Nebudu komentovat, co me rekla manzelka, kdyz si Citigo take prohledla: Vis milacku, chapu ze po 15 letech manzelstvi uz mne nemilujes jako driv, ale ze chces ublizovat i nasim detem nechapu! Tim je to vyreseno, snaha byla ale Citigo ma proste smulu! 😉
Ovsem na rovinu priznavam, ze nehodlam akceptovat manzelciny perverzni choutky v chevroletu Spark, u toho jsem prohlasil, ze do tohodle odmitam investovat jedinou korunu!!!! :😉
Dixik2
Hezky napsané. 😉 Když Spark novej,byl jsem se na něho podívat.Vnitřek dobrý,ale ta přístrojovka jak na motorce...
jossalito
Budeš se divit, ale ve třídě miniaut je v zadu suverénně nejvíce místa a to ocení každý. 😉