Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Škoda Citigo: Oficiální fotogalerie

Diskuze (164)
Škoda uvolnila první sadu fotek pětidveřového Citigo.

První ze tří letošních mladoboleslavských novinek je pětidveřová Škoda Citigo. Přinášíme vám oficiální fotogalerii.

Tvar bočního prosklení je téměř identický s třídveřovým modelem. Zároveň se ale pětidveřové Citigo velmi podobá sourozenci VW Up! – tvarová příbuznost je u pětidveřových derivátů vyšší než v případě třídveřových verzí.

Mimochodem, pětidveřové Citigo bude prvním modelem, který se bude sériově vyrábět s novým logem automobilky Škoda. Jednodušší znak se vzdává zelené barvy, modernizované tvary firemního symbolu si vystačí s černou a stříbrnou.

Nabídka motorů bude kopírovat výchozí třídveřové provedení. To znamená v daný okamžik tříválcový motor 1,0 MPI o výkonu 44 nebo 55 kW. V nabídce se objeví i úsporné provedení Green tec se systémem start-stop. Díky němu Citigo dosáhne kombinované spotřeby 4,1 l/100 km a emisí CO2.

Diskuze (164)
15. 2. 2012 07:54
Re: Logo Skoda
Tak větší kravinou už si asi diskutující nakrmit nemohl... >:-[]
14. 2. 2012 21:37
Re: TŘÍDNÍ ESO
Kdo to je? Tvůj táta? Nás obrázky tvých rodičů nezajímají. V blázinci jsou různí exoti, jinej si třeba myslí, že je Napoleon nebo Liška Bystrouška (pro tebe ližka bystroužka...).
14. 2. 2012 21:31
Re: TŘÍDNÍ ESO
Ale Toyota přece podobníé auto vyrábí - co jiného je Aygo? Jestli podle mně něco NSF napodobuje, tak právě filosofii trojčat od TPCA z Kolína. A Renault? Původní (a naprosto jedinečné a neopakovatelné) Twingo bylo to samé. Genialita Twinga byla právě v tom samém - malé jednoduché auto, koncepčně zcela originální (jednoprostorová karoserie) - bohužel na auta tahoto typu se už nedá navázat, žádná evoluce tady není možná.

Volkswagen nikdy nepřichází s ničím převratně novým. To třerba oni Francouzi ano...bohužel jejich schopnost věco dotáhnout je poněkud měnší, než u Němců. Ale přiznejme si, že třeba Renault obohatil trh třeba malým MPV (Scénic) a vytvořil jím novou kategorii aut. Twwingo bylo (jak píšu) taky geniální auto. Jenže VW dokáže následovat všchny ve druhé generaci, dotáhne nápad a koncepci a obohatí je o přenos technologií z prémie a díky tomu je tím, čím je. Příklad. Vezmi si třeba zdánlivě okrajový segment - kategorii menších CC (myslím Coupe Convertible) - přišli s tím Francouzi, první oprášil tuhle relativně starou myšlenku Peugeot. Jenže ve druhé generaci se vedle Peugeotu, Fordu Focus, Meganu, Opelu Astra objevil Eos a je nejlepší. Nikdy bych si auto této kategiroe nekoupil, ale tahle m aličká třída mně baví - vyzkoušel jsem již zmíněný Eos, Megane, Peugeot a jediné, v čem jsem jenom seděl a co jsme ani neřídil ani jsme s e nesvezl je Astra. A Eos je nejen nejhezčí (byť nová generace Meganu taky není špatná, tu ale zatím na vlstní "kůži" neznám), ale bylo to auto, které se při jízdě nejmíň kroutilo, bylo jediné, kde mi nevadily robustní "lišty" předního skla a bylo jediné, kde jsme našel přirozenou polohu ve vazbě na výhled ven. To je přednost Volkswagenu, v tom je jeho výhoda.

Ne že by se tady vždycky všechno povedlo, SEAT celý je myslím docela slušný průšvih a třeba Lupo/Arosa moc povedené nebylo. Ale VW je schopno se z chyb poučit,,,,
Avatar - deliqent4
14. 2. 2012 21:19
Re: TŘÍDNÍ ESO
GTI ty zase perlíš :DDDDDD ale budiš. Můj názor však je že mě Škodovka co se týče CitiGo OPĚT zklamala zrovna tak jako u poslední verze Fabie. My češi za to bohužel nemůžeme, holt skopčáci neumijou pro svůj VW navrhnou žádnou slušivou kastlu a mi se musíme holt podřídit takže musí být vše české logicky hnusnější. To je můj názor. V této třídě je mnohokrát zmiňovaná Fiat Panda a já bych šel raději do ní. Navíc má atmosférickou 1.2 a musím říct že je to skvělý motor na který VW nemá odpověď teď nemyslím oturbené TSIčka. Kupříkladu jsem jel v 10 let starém Fiatu Brava 1.6 16v a ani nová Fabia s modernějším motorem 1.4 16V a stejným počtem koníků neměla takový jízdní projev jako ta Brava.
14. 2. 2012 13:20
Re: Logo Skoda
Takže nakonec důvodem nebyly nasmlouvané dodávky, že :-)