Ekonomika
Citigo, všechny vozy odebírají dealeři a štosují to v polích za svými prodejnami. Picanto ještě půjde nahoru, neb v této třídě je pouze Picanto kvalitním vozem, který uspokojí náročného řidiče. Stále se čeká na příchod Pandy, která zamíchá pořadím v tabulce. Stejně tak hujandééé i10 to je doslova kladivo na konkurenci a je neprávem opomíjeným vozem...
Citigo :yes:
Citigo :yes:
Nezapomeň, že Picanto a i10 se pořád rozjíždí >😒]
i10 je uz starsi model po inovacii , tento vtip ti moc nevysiel
picanto sa uz rozbehlo davno a na svete uz ich beha viac nez 200 000 😉
predaj v cechach ma pre picanto nulovu vypovednu hodnotu takisto asi ako predaj octavie v korei ak sa tam vobec predava
podobne vtipy som si kedysi robil na Foxa akurat ze ten sa nerozbehol nikdy
😉
picanto sa uz rozbehlo davno a na svete uz ich beha viac nez 200 000 😉
predaj v cechach ma pre picanto nulovu vypovednu hodnotu takisto asi ako predaj octavie v korei ak sa tam vobec predava
podobne vtipy som si kedysi robil na Foxa akurat ze ten sa nerozbehol nikdy
😉
Hele, Bobe, zklidni se. Radši Hujudééééé (nemyslím zrovna i10) vyráběné v ČR než Citigo vyráběné v SR kanibalizující na Fábii made in ČR.
Kia Picanto je na trhu už od loňského července...myslím si, že to už je dost dlouhá doba na to, aby předvedla, co v ní je a to, že je před ní C1 s ovladači z materiálu, ze kterého byla tatrovka, na které jsem jako malý jezdil, to mi přijde docela ostuda.
A Hyundai i10: za 189.990,- auto s černými nárazníky, jedním airbagem a 13" koly? Ne, díky.
A Hyundai i10: za 189.990,- auto s černými nárazníky, jedním airbagem a 13" koly? Ne, díky.
jde jen o první poblouznění, počkejme za pů roku po nasycení trhu, vypovídfající hodnotu budou mít až roční výsledky.
Za půl roku se teprve začne rozbíhat prodej petidvířka, CitiGo se nadechne ke zdrcujícímu útoku na segment... 😉
Myslíš zdrcujícím způsobem zkanibalizuje Fábii?
O nic jiného ani nejde.
Když se podíváš (máš-li zájem) na prodeje, tak se mimo Citigo nijak extrémně neliší.
Když se podíváš na Fábii, uvidíš zhruba stejný pokles v lednu 2012, jako má nárůst Citigo.
TAKOVÁ JE CELÁ SMUTNÁ PRAVDA, výroba se přesune z ČR do SR.
Slováci mohou jásat, a Vy, zpozdilí obdivovatelé koncernu, si dál můžete lhát do kapsy.
O nic jiného ani nejde.
Když se podíváš (máš-li zájem) na prodeje, tak se mimo Citigo nijak extrémně neliší.
Když se podíváš na Fábii, uvidíš zhruba stejný pokles v lednu 2012, jako má nárůst Citigo.
TAKOVÁ JE CELÁ SMUTNÁ PRAVDA, výroba se přesune z ČR do SR.
Slováci mohou jásat, a Vy, zpozdilí obdivovatelé koncernu, si dál můžete lhát do kapsy.
Ale houby, už to tu padlo, Fabií se prodávají tisíce, CitiGo stovky. Tak to taky zůstane. My nejsme trh, který by najednou začal preferovat A segment jen kvůli tomu, že nabídl novou škodovku. Mezi CitiGO a Fabií je dost velký kvalitativní rozdíl.
Ty tvoje ekonomické teorie jsou smešné.
Ty tvoje ekonomické teorie jsou smešné.
Na našem trhu bude zejména 5tidveřové Citigo kanibalizovat zejména základní Fabii, o tom nepochybuj. Něco pochopitelně sebere i konkurentům v segmentu, ale většina prodejů půjde na úkor Fabie. nakonec je to vidět i z horní tabulky, kde je nárůst prodejů v segmentu o 100% oproti minulému roku.
Tahle kanibalizace bude ale především záležitost našeho trhu.
Tahle kanibalizace bude ale především záležitost našeho trhu.
Nechal bych na škodovce, jak nastaví ceny a výbavy. Dle mého jsou si velmi dobře vědomi všech aspektů a uděljí vše proto, aby kanibalizace mezi vlastními modely byla co nejmenší.
na slovensku je za januar v malej triede poradie taketo😒br />
fabia
polo
clio
rio
....
....
a dalsi
vyzera tak ze rio bude dalsi bestseller u nas :yes:
fabia
polo
clio
rio
....
....
a dalsi
vyzera tak ze rio bude dalsi bestseller u nas :yes:
Teda, Škodovka to pěkně rozjela. Čekal jsem výraznější prodeje až s nástupem pětidvířka a nějakou akční slevovou kampaní. Uvidíme, jak lidé přijmou UP ! Podle mě skončí v první pětce, ale uvidíme. Tenhle segment je opravdu nahoru-dolů.
Aygo opravdu překvapilo - čekal jsem na jeho místě Picanto. A také si podle mě zaslouží lepší výsledek nové Káčko...
Aygo opravdu překvapilo - čekal jsem na jeho místě Picanto. A také si podle mě zaslouží lepší výsledek nové Káčko...
Potesil ma narast picanta z minulorocnych januarovych 17 kuskov na terajsich januarovych 33. Myslim ze za citigom to bude velmi zaujimave a uvidime ci naskok picanta bude stacit alebo ci panda po nabehu noveho modelu to poriadne rozbehne a pojde pred picanto. Aygo prekvapilo vsetkych tak uvidime ako dlho vydrzi pod citigom, kazdopadne pre mna prekvapenie znamena prave druhe miesto toyoty. Splash a spark sa dlho vpredu neudrzia a predpokladam ze aj spominane aygo klesne a vytvori sa trojica: citigo, picanto a panda.
este bude zaujimave sledovat ako sa sily rozlozia ked v maji zavita na cesky trh bracek citiga Up!, potom sa zrejme sily rozlozia a citigo nebude az tak dominovat.
sklamanie zatial: twingo, F500 a i10
to ci uvaha vyjde alebo nie uvidime v cislach na konci roka 😉
ono to auto sa ako housky predava ale nie v cechach, mimo ciech citigo moc nefachci nikde zatial na rozdiel od picanta, ktore je zname po celom svete.
picanto predalo za 8 mesiacov roka 2011 od aprila kedy prisla na trh celkovo na svete 180 000 aut, bude zaujimave sledovat kolko preda citigo 😉 za rovnake obdobie
ano, picanto sa predava ako teple housky len nie v cechach 😉
Tak až budete zase jásat nad koncernem, uvažte i toto. Citigo a Fabia mají společný kanibalizační prostor a doplatí na to Mladá Boleslav a ČR.
Ten, kdo by se to snažil popírat, si bude lhát do kapsy.