Citigo se poprvé objevilo ve statistikách v říjnu 2011, od konce listopadu se oficiálně prodává. Na prvním místě měsíčního žebříčku se nejmenší škodovka ocitla potřetí za sebou.
kral predaja je uz teraz znamy, predpokladam ze nikto nie je velmi prekvapeny, nabeh 5dveraka tento predaj este zvysi, akurat som zvedavy ci nepozerie fabiu, uvidime. Kazdopadne gratulujem.
Potesil ma narast picanta z minulorocnych januarovych 17 kuskov na terajsich januarovych 33. Myslim ze za citigom to bude velmi zaujimave a uvidime ci naskok picanta bude stacit alebo ci panda po nabehu noveho modelu to poriadne rozbehne a pojde pred picanto. Aygo prekvapilo vsetkych tak uvidime ako dlho vydrzi pod citigom, kazdopadne pre mna prekvapenie znamena prave druhe miesto toyoty. Splash a spark sa dlho vpredu neudrzia a predpokladam ze aj spominane aygo klesne a vytvori sa trojica: citigo, picanto a panda.
este bude zaujimave sledovat ako sa sily rozlozia ked v maji zavita na cesky trh bracek citiga Up!, potom sa zrejme sily rozlozia a citigo nebude az tak dominovat.
uvidime ci vyjde ci nie, po nabehu 5dveraka citiga som zvedavy na pocty predanych modelov citigo a pocty fabii, uvidime ci potom fabka neklesne, ja tvrdim ze kus urcite klesne lebo najdu sa taki co zvolia citigo miesto fabky.
to ci uvaha vyjde alebo nie uvidime v cislach na konci roka ;-)
ono to auto sa ako housky predava ale nie v cechach, mimo ciech citigo moc nefachci nikde zatial na rozdiel od picanta, ktore je zname po celom svete.
picanto predalo za 8 mesiacov roka 2011 od aprila kedy prisla na trh celkovo na svete 180 000 aut, bude zaujimave sledovat kolko preda citigo ;-) za rovnake obdobie
ano, picanto sa predava ako teple housky len nie v cechach ;-)
Záměr tak úžasný, že se Citigo vyráběné na Slovensku prodává místo Fabií vyráběných v ČR.
Tak až budete zase jásat nad koncernem, uvažte i toto. Citigo a Fabia mají společný kanibalizační prostor a doplatí na to Mladá Boleslav a ČR.
Ten, kdo by se to snažil popírat, si bude lhát do kapsy.
Nezapomeň, že než se prodeje CitiGo rozjedou, bude tu Fabia zcela nová (někdy příští rok?), předpokládám, že také již na nové platformě a tedy zcela jasně diverzifikovaná vůči této škodovce. Kanibalizace nastane, ale ve velmi malém množství a ještě jen dočasně. Je třeba vidět svět trojrozměrně. Škodovka nemá problémy s odbytem, rekord každý rok a příští rok dost možná prodají víc jak 1 mil. vozů ;-)
ja neviem,ale komentovat v tolkych slovach clanok o predaji "mini´s" je fakt zbytocne,hlavne ked samotny koment ma x-krat viac slov ako predaj vsetkych aut v triede...staci napisat, v cehcach sa tento segment separuje na šitigou a je koniec.
Citigo, všechny vozy odebírají dealeři a štosují to v polích za svými prodejnami. Picanto ještě půjde nahoru, neb v této třídě je pouze Picanto kvalitním vozem, který uspokojí náročného řidiče. Stále se čeká na příchod Pandy, která zamíchá pořadím v tabulce. Stejně tak hujandééé i10 to je doslova kladivo na konkurenci a je neprávem opomíjeným vozem...
Kia Picanto je na trhu už od loňského července...myslím si, že to už je dost dlouhá doba na to, aby předvedla, co v ní je a to, že je před ní C1 s ovladači z materiálu, ze kterého byla tatrovka, na které jsem jako malý jezdil, to mi přijde docela ostuda.
A Hyundai i10: za 189.990,- auto s černými nárazníky, jedním airbagem a 13" koly? Ne, díky.
raz bych ta Bobku chcel videt,jak vystupuješ zo svojho vytuningovaneho favorita,so zadnym spojlerom a specialnym prednym vo farbe karoserie...s vyfukom jak kravska * a potom si spomeniem,tak to je ten džefo strýček bobek!
Myslíš zdrcujícím způsobem zkanibalizuje Fábii?
O nic jiného ani nejde.
Když se podíváš (máš-li zájem) na prodeje, tak se mimo Citigo nijak extrémně neliší.
Když se podíváš na Fábii, uvidíš zhruba stejný pokles v lednu 2012, jako má nárůst Citigo.
TAKOVÁ JE CELÁ SMUTNÁ PRAVDA, výroba se přesune z ČR do SR.
Slováci mohou jásat, a Vy, zpozdilí obdivovatelé koncernu, si dál můžete lhát do kapsy.
Ale houby, už to tu padlo, Fabií se prodávají tisíce, CitiGo stovky. Tak to taky zůstane. My nejsme trh, který by najednou začal preferovat A segment jen kvůli tomu, že nabídl novou škodovku. Mezi CitiGO a Fabií je dost velký kvalitativní rozdíl.
Ty tvoje ekonomické teorie jsou smešné.
Na našem trhu bude zejména 5tidveřové Citigo kanibalizovat zejména základní Fabii, o tom nepochybuj. Něco pochopitelně sebere i konkurentům v segmentu, ale většina prodejů půjde na úkor Fabie. nakonec je to vidět i z horní tabulky, kde je nárůst prodejů v segmentu o 100% oproti minulému roku.
Tahle kanibalizace bude ale především záležitost našeho trhu.
Nechal bych na škodovce, jak nastaví ceny a výbavy. Dle mého jsou si velmi dobře vědomi všech aspektů a uděljí vše proto, aby kanibalizace mezi vlastními modely byla co nejmenší.
Podle mě se tím zas tak moc trápit nebudou, protože ta kanibalizace bude specifická pro náš trh, takže v celkových prodejích Fábie a Citigo zas tak velkou úlohu hrát nebude. Nejlíp to ale bude vidět na tom, jak u nás poroste segment minivozů. To bude myslím nejvýmluvnější statistika.
Teda, Škodovka to pěkně rozjela. Čekal jsem výraznější prodeje až s nástupem pětidvířka a nějakou akční slevovou kampaní. Uvidíme, jak lidé přijmou UP ! Podle mě skončí v první pětce, ale uvidíme. Tenhle segment je opravdu nahoru-dolů.
Aygo opravdu překvapilo - čekal jsem na jeho místě Picanto. A také si podle mě zaslouží lepší výsledek nové Káčko...