Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Autosalon Ženeva

Autosalon Ženeva

První výstava v Ženevě se konala už v roce 1905. Více než sto let stará tradice ženevského autosalonu řadí tuto výstavu mezi nejvýznamnější v Evropě i na světě.

Výjimečná je i svou neutralitou, protože Švýcarsko nemá žádnou vlastní velkou automobilovou značku.

Ženevský autosalon se koná na výstavišti Palexpo, jednom z největších výstavních středisek na světě. V sedmi propojených halách tu nové modely, facelifty a novinky automobilového průmyslu prezentuje pár stovek vystavujících a dění se nenechá ujít na několik set tisíc lidí.

Pro rok 2020 byl autosalon zrušen kvůli prevenci před dalším šířením koronaviru. Finanční potíže organizátorů a malý zájem vystavovatelů pak neumožní pořádat výstavu ani v roce 2021.

Autosalon Paříž

Autosalon Frankfurt

Další autosalony

Autosalon Ženeva 2020

Autosalon Ženeva 2019

 

Autosalon Ženeva 2018Autosalon Ženeva 2017
Autosalon Ženeva 2016Autosalon Ženeva 2015
Zpět na článek

Mazda Takeri: Koncept nové 6 přijede do Ženevy

54 komentářů

Avatar - 3_diamanty
3_diamanty
posobia v reali velmi staromodne, ak si mazda mysli ze tato cesta bude spravna tak neviem neviem, ten koncept nie je nic ine ako terajsia mazda 6 natiahnuta do dlzky s nizsou strechou a imidzovymi zadnymi svetlami - tudy cesta nevede panove , mazda preslapuje uz dlhsi cas.
Avatar - roman.rs
roman.rs
Nic povedenějšího jsem neviděl. Co to píšeš za blábol? Co je teda nadčasový, pouč mě.
Avatar - 3_diamanty
3_diamanty
dizajn je subjektivna vec 😉 staci?

chapeme?
Th0r
Design tedy subjektivní věc není. To že se někomu líbí sádrovej trpaslík, ještě neznamená, že je krásnej. I vzhled má svoje měřítka. >😁
vecernicek2
Ježíš, tyhlety kecy, že je kvalita designu nebo hudby subjektivní a tudíž lze napsat jakoukoli kravinu a nikdo nesmí napsat, že jsi vůl, fakt žeru. To, že je něco tzv. "subjektivního", vůbec neznamená, že všechny názory jsou stejně validní. Například - jestli byl Einstein chytrej nebo blbej, je subjektivní. Ale názor, že byl úplně blbej není validní.
chrudoš
Topper tu castodava na odiv, co se mu libi a co ne, takze me to u nej ani neprekvapuje 😄 Tohle je krasa jaka dlouhou dobu predstavena nebyla, kor u "bezneho" vyrobce jako je mazda, krasny propracovany design, ktery (doufam) neni prilis vzdaleny od reality. Soucasna 6 je i po tech letech krasnejsi a krasnejsi, vzdycky se za ni rad otocim a nejsem sam, toto je absolutni vypilovani, palec hore :yes:
JCUK
Presne tak, znamy si ted koupil bily liftback a je opravdu nadherna. I po tech letech mi spadla celist.
chrudoš
Akorat co jsem tak slychaval, interier pokulhava a prece jen, na ten jako majitel koukas casteji, takze tomu bych prikladal velkou vahu. Nicmene clovek kouka na lift i sedan, a nejak si nemuze vybrat, proste krasa, toto ji posune jeste vys 😄
JCUK
Souhlas... A ten interier by mohli taky pozvednout. Myslim, ze ho vylepsi, drive nekde vysel clanek, ze maji v planu dosahnout kvality interieru nemeckych konkurentu... 😉
vago
>😁

takze oblinky na mazde ee a oblinky na h/k su super? >😁

automobilka co dlhodobo pracuje na vlastnej tvary podla teba preslapuje dlhsi cas na jednom mieste a vcera si sa rozplyval nad nakresom kii, co prekreslila bmw, ktore mimochodom povazujes za obludne 😄 😄 😄

zacinas sa zamotavat do svojich ....
Avatar - kari.laz
kari.laz
Korejské zmuchlaniny ti nevadí, ale když Mazda předvede obliny o dva levely výše, tak to není ono a vypadá to staře? Toppere, Toppere :no:
_MT_
Člověk si těch oblin pomalu ani nevšimne. Auto má dostatek ostrých linek, aby je vykompenzovaly. Mluvím samozřejmě o Takeri.
blowiik
no právě, jak mám ze současný míchanice křivek a oblin na autech, a to obzvláště korejských, nevolnost, tak tady to u mě funguje pěkně, až na ten přední nárazník jak dole zmiňuju
St.
Myslím si něco jiného, než topper1982. Nový design se mi moc líbí. Sjednocují přední masku, ta asi zůstane. Působivá je boční silueta, i čtyřdvéřové auto vypadá jak kupé. Je jasné, že se zmenší kola, zvětší zrcátka, zvýrazní kliky dveří. Ten interiér asi bude také méně odvážný. Ale pokud na nové Mazdě 6 zůstanou hlavní proporce, včetně světel ( u kterých, bohužel, v případě CX 5 rovněž couvli), pak to je auto dle mého gusta. Trochu mi mě mrzí podobnost s Aston Martin, ale Mazda se k tomu výrazu dostala vlastní cestou, nemyslím si, že je to kopírování.
milanSUV
nezávisle na tvém příspěvku sem si také všiml podobnost s Astonem a u mě to je jednoznačně plus!
Avatar - roman.rs
roman.rs
Už se těším, až dorazí do ČR. Jen doufám, že to nebudou moc měnit a nedají tomu mega plácačky (zrcátka). Bohužel plástve v přední masce asi bude, jako u CX-5. Je fakt nádherná.
Avatar - Ghostyx
Ghostyx
No na CX-5 jsem taky zvedavej, pry uz druhy tyden v breznu to tady bude... 😉
Avatar - roman.rs
roman.rs
CX-5 už je skladem, zamiloval jsem se do ní, ve skutečnosti je nádherná. :yes: Jako příznivec dieselu jsem v šoku z toho dvoulitru, neskutečně tichý, jde za plynem a výborně si rozumí s novým špičkovým automatem, který řadí sametově a při tom rychle, prostě bomba. :yes:
Avatar - Shr3k
Shr3k
CX5 uz dojely a jsou na nekterych salonech pritomny.
milanSUV
nedávno vyhrála mazda nějakou cenu za systém hlídání mrtvého úhlu, takže oni vlastně ani ty boční zrdcádka nejsou moc důležitá >😁
matozippi
vyzera famozne... dokonca aj taky 4-miestny interier by som bral 😄
ale ako pozeram na zadne svetla, tie utrpia asi najvyraznejsiu zmenu do seriovej produkcie - aby sa dal kufot otvorit 😄
ale v detailoch auto vyzera super, skoro ako produkcny kus
Avatar - Katikakus
Katikakus
Wow, Takeri vypada naprosto uchvatne! Male vyhrady bych mel k velikosti predni mrizky, ale jinak opravdu skvele. Uz se tesim na na seriovou podobu a verim, ze zustane co nejpodobnejsi konceptu.

Mazda :yes:
Avatar - jozephko
jozephko
Mazda v súčasnosti (nielen) z hľadiska dizajnu medzi šikmookými bezkonkurenčná. CX-5-ka aj pripravovaná 6-ka je stelesnená krása. Dúfam len, že reálna šestka nebude mať až taký extravagantnú palubnú dosku ako Takeri.
Mám teraz šestku prvej generácie, a ak by som kupoval nové auto, tak jedine buď CX-5-ku alebo novú 6-ku - Takeri.
Mino21
Ja tohle auto proste zeru. Jen bych byl radsi, kdyby realna sestka byla o trochu mensi, tak cca 4,65-4,7 metru. Takhle se to spise zacina vtirat do vyssi stredni (ale to je "problem" vsech vyrobcu). Ale rozmery se bohuzel stale posouvaji.
blowiik
jojo to zvětšování je obecnej trend, ale já ho nesu poměrně nelibě... hlavně kvůli tomu, že i když nižší střední (např. astra) a střední roste do obludnejch vnějších rozměrů, uvnitř je to stále stejný, i když čest výjimkám (např. Passat - nenasteroidované vnější rozměry, absolutně dostačující prostor)
_Teddy_
Ber to z tej lepsej stranky: Mazda sa snazi aspon nezvysovat hmotnost. V takom pripade sa mierny medzigeneracny narast rozmerov da tolerovat...

Inak za dizajn palec hore! Trojka ma trochu sklamala, ale ak takto bude vyzerat nova sestka, bude to silny hrac. Obvykle negativum vidim v klasickej "japonskej" forme predaja: tu mas kombinacie motorov/prevodoviek/vybavy, z toho si vyber co chces, a na dake individualne doladenie zabudni...
Mino21
S tou hmotnosti mas celkem pravdu, ale mi vadi i ty rozmery a chtel bych opet liftback. Nova M3 asi liftback mit nebude a bude beztak tak velka jako moje nynejsi stredni trida (4,48m, pokud se nepletu).
_Teddy_
ani stara M3 nemala verziu liftback, len hatchback a sedan. Skoda, lebo ten sedan bol celkom pozeratelny. Keby ho upravili na liftback, mohol celkom slusne konkurovat Octavii...
ZdéňaP
Takže nová Mazda3 bude jen sedan? Máš ještě nějaké info? Kdy bude? Bylo by fajn kdyby už příští rok..Současná M3 je jen více faceliftovaná ta minulá což je v podstatě 9 let staré auto..
Mino21
Pozor, mluvil jsem o liftbacku, ne hatchbacku. To je rozdil. Proste se mi libi auta, ktera vypadaji trochu jako sedan, ale otvira se cela zad. Nemam moc rad dlouhy rovny zadek u sedanu, ale take ne useknutou zad hatchbacku, proste neco mezi. Ted mam Primeru 5D rok 97, a to je presne neco takoveho, jako bych chtel znovu. O pripravovane M3 nevim vubec nic, jen nepredpokladam, ze by tam udelali liftback.
ZdéňaP
Ok, automaticky jsem předpokládal, že myslíš, že nebude ani lift ani hatch. Ten lift asi vážně nebude, hatch snad jo
_MT_
Interiér může být trochu extravagantnější, hlavně když bude kvalitní a nebude vypadat levně.
DonVito
Moc moc podařený design! Kdyby takových aut jezdilo i u nás víc.. Ale nesouhlasím že je bez konkurence. Mně se víc líbí současný Accord než dosavadní Šestka. Takže myslím, že příští Accord bude výrazná konkurence týhle Mazdy.

Designu zdar!
Avatar - Ghostyx
Ghostyx
Pokud to zustane priblizne v tehle podobe, jak exterier, tak interier, tak to bude nejhezci a technicky asi i nejlepsi autak na trhu. Premie nepremie, ale tohle ma jasne premiovy koule. :yes: :yes: :yes:
Avatar - roman.rs
roman.rs
souhlas :yes:
blowiik
základní silueta a svalnatý sportovní křivky vážně super :yes: >😁 akorát ta spodní část předního nárazníku je na mě moc velký tvarový ródeo 8-s
milanSUV
nemohl sem přehlídnout tu podivnou věc pro automatickou převodovku u které si neumím ani představit jak pracuje.

Jinak právě vzhled "řadící páky" u CX-5 je utrpení. Prostě se mi naprosto nelíbí, že tam jsou vidět ty "zoubky" pro posun "šartpáky". Nejlépe podle mě vypadá SST od mitsubishi a jsem dost zvědavý co příjde s šestkou?
Avatar - KANKUNEN
KANKUNEN
Snad cena s Bose nevyleze do šílených výšin.
blowiik
jojo Bose je u mazdy skoro povinnost >😁 ... hraje parádně :-!
_Teddy_
pokial viem bose je len u najvyssich vybavovych stupnov (gta/gta+).
blowiik
jojo bose je většinou pouze u vyšších výbav, ale tak ono celkově je to s tou konfigurovatelností japonců nanic... ;-\
Lubos.1
je aj v nizsich, mam 6 TX Plus a Bose tam mam
Avatar - Shr3k
Shr3k
Bose hraje celkem slusne v CX7 a CX9. Sestka a trojka jsou uz horsi. Ale celkove to neni zadna hitparada, nechapu co na tom lide slysi... Preekvalizovany zvuk, kteremu rychle dojde dech.
blowiik
Tak v mazdě šest jsem ho slyšel možná jednou, ale v cx-7 si vůbec nestěžuju, obzvláště v porovnání se základním ozvučením. Jinak jsem vážně spokojen co můžu porovnat například s boston acoustics v 300C, příplatkovym škodováckym soundsystémem s 12ti repro nebo LOGIC 7 Surround Sound System v trojkovym bmw
Avatar - Shr3k
Shr3k
V porovnání se základní ozvučením - o tom není pochyb, to jsou nebe a dudy. :yes: Ještě doposud se mi někde ve sklepě válí krabice s dvěma sadami reproduktorů z mých minulých mazd. 😄

Ad Škoda a BMW, nojo, to je to hraní si na počty reproduktorů.

Já ten přídavný BOSE zesilovač a o něco lepší reproduktory s případným subwooferem beru prostě jako slušný standard, který se dá poslouchat do středních hlasitostí. Vynášet do nebe ovšem nijak netřeba, je to prostě "BOSE zvuk". Ta firma je pověstná tím, že zásadně nikde neuvádí parametry krom nějakých pseudovýkonů a díky několika trikům dělá ten zdánlivě úžasný zvuk.

Pár triků klidně uvedu😒br /> - zesilovač jede do 2 Ohm zátěže, tudíž má zdánlivě větší výkon, vykoupený ovšem vysokým zkreslením v limitaci (při vyšší hlasitosti)
- aby to zkreslení nebylo tak hrozně slyšitelné, používá se proměnlivá ekvalizační křivka, tzn. na malé hlasitosti velký "loudness", zdůrazněné basy a výšky, představte si domácí hifi s ekvalizérem nastaveným jako "U". Při vyšší hlasitosti se křivka obrací a je z ní "n", takže naopak žádné basy a výšky (tam by byly slyšet ty obdelníky, putující v tu chvíli ze zesilovače). Krom toho je tento DSP v každém zesilovači BOSE na míru nastaven interiéru každého auta (což je přínosná činnost). Nedělá se sice rozdíl mezi např. čalounění kůží a výbavou se střešním oknem (což jsou dva největší faktory, které krom obsazení cestujícími ovlivňují akustiku), ale alespoň, že tak. Podobě pracují i DSP i u dalších levnějších OEM systémů.
- samotný zdroj, ze kterého to všechno leze do BOSE zesilovače, rádio FMS (Ford Mazda Sanyo), je pro BOSE i neBOSE prakticky stejné (stejně průměrné).
blowiik
děkuju za vyčerpávající info, je vidět že se vyznáš, narozdíl ode mě😄 :yes: Já jsem pořádně nahluchlej, takže poznám akorát tak rozdíl mezi špatnym a slušnym zvukem, ale to je tak vše >😒]
WoodyPWX
at vypada finalni verze co nejvic jako koncept! To auto je nadherne. Bojim se, co z toho nakonec vznikne 😒
vosovčelák
pěkný, ale všichni, kromě chronických garážových onanistů vědí, že apoštol byl, je a bude jenom jeden! všichni přece víme, že koncern je chytrý a krásný jako klaus! proto brawo koncern, bravo klaus, brawo vw, bravo gti! a hlavně pamatuj, než se tu začneš ztrapňovat, nejsi víc než tvoje auto!! :yes:
Avatar - -TEAC-
-TEAC-
tak takhle si představuji můj konec!Japonec na "konec"!Jen to nezmršte Ješitové!Skvělá práce. :yes:
overnight
v poslední době začíná být u automobilek zlozvykem, že design konceptu se od série poněkud liší, u některých výrobců i dost zásadně a někdy je dokonce nevyrobí vůbec. Doufám, že to nebude případ tohoto vozu, protože takto vypadá skvěle :yes:
milanSUV
CX5 se od konceptu až tak moc neliší. Mám namysly samozřejmě hlavně exteriér!
Turok
Vypada luxusně exteriér na jedničku!! Interiér je horší, budíky vypadají super ale středová konzole s těmi "kosmickými" tlačítky je děsná..
Avatar - Shr3k
Shr3k
Musim to znovu opakovat. Vyjadril se tak vedouci vyvoje v Tokiu na Auto Salonu.
autogurman
je samostatna dizajnova liga!! toto je sex na kolesach!! ak sa toho ti japonci pred seriovou vyrobou este nejako dotknu, tak si zmaria sancu strcit do vacku vsetky bmw, jaguare, alfy a ine dost podarene dizajny