Bezpečnost
je myslim jasna
octavia golf i30 megane a ceed budu zrejme neohrozene v prvej 5tke po cely rok
pre odchadzajucu i30 a ceeda su januarove vysledky velmi slusne, takisto megane caka na inovaciu a predava sa stale perfektne :yes: , uz sa tesim na nabeh novych modelov
--------------------------------------… />
nizsia stredna trieda na slovensku za januar😒br />
1. octavia 664
2. golf 111
3. ceed 108
4. leon 107
5. megane 79
6. SX4 66
7. cruze 54
8. focus 51
....
....
....
....
prekvapilo ma hlavne tych 107 predanych leonov , zrejme nejaka podarena akcia alebo nejaky vypredaj dopredaj alebo skladovky, kadopadne
:yes:
octavia golf i30 megane a ceed budu zrejme neohrozene v prvej 5tke po cely rok
pre odchadzajucu i30 a ceeda su januarove vysledky velmi slusne, takisto megane caka na inovaciu a predava sa stale perfektne :yes: , uz sa tesim na nabeh novych modelov
--------------------------------------… />
nizsia stredna trieda na slovensku za januar😒br />
1. octavia 664
2. golf 111
3. ceed 108
4. leon 107
5. megane 79
6. SX4 66
7. cruze 54
8. focus 51
....
....
....
....
prekvapilo ma hlavne tych 107 predanych leonov , zrejme nejaka podarena akcia alebo nejaky vypredaj dopredaj alebo skladovky, kadopadne
:yes:
Seaty Leon dostali policajti ako služobné autá. To robí taký "vysoký" predaj :-!
Tak to dostali pěkná vozítka? Co tam mají z motory?
2,0tfsi 177kw + tovární čip na 195kw >😒]
Co je to "tovarni cip"?
Na to opravdu nekdo veri?
Na to opravdu nekdo veri?
[odkaz] 😉
Krome inzeratu na ojeteho Leona za milion (kdyz puvodni Cupra R je za 755 + par extras maximalne za 850 tisic), coz je jiste neodolatelna nabidka, tam nikde nevidim odpoved na svou otazku.
Fakt, ze nekdo nadopoval Cupru R na 300 koni, neznamena, ze s tim ma neco spolecneho tovarna.
A protazenejch xichtu pote, co tovarna (opravdova) neuznala zaruku na chiptunerem opraseny motor, ackoliv to dotycny sliboval, jsem uz taky par videl.
Fakt, ze nekdo nadopoval Cupru R na 300 koni, neznamena, ze s tim ma neco spolecneho tovarna.
A protazenejch xichtu pote, co tovarna (opravdova) neuznala zaruku na chiptunerem opraseny motor, ackoliv to dotycny sliboval, jsem uz taky par videl.
tovární čip určitě není nic neobvyklého nebo pro tebe neexistujícího. Pokud vím, tak se tím myslí úprava motoru přímo od dealera značky. Kde ti pochopitelně vystaví i doklad o úpravě, ale co záruka? To netuším.
Nenabízí náhodou takový čip BMW pro některé modely?
Nenabízí náhodou takový čip BMW pro některé modely?
Tak je fakt, ze svet ocipovanejch aut nemam zrovna v maliku, ale pokud nekdo inzeruje TOVARNI chip, tak cekam, ze prijde z TOVARNY - tedy primo od vyrobce.
Pokud mi auto ocipuje dealer, tak ten tam jiste nenahrava nejaka original tovarni data, co maj vyvojari v supliku, ale data stejna, jako pouzivaji ostatni tuneri.
Vliv na zaruku pak bude stejny jako kdyby se jednalo libovolnou ne-tovarni upravu.
Silne pochybuji, ze by chiptuner byl ochotny rucit za motor, zlikvidovany v dusledku jeho vlastni prace.
Slysel jsem o jedine vyjimce a tou byl motor D4-D od Toyoty, upraveny opravdu tovarne (konkretne v nem byla ridici jednotka z Toyota motorsport europe) na vyssi vykon v limitovane edici par set (nebo mozna tisic) kusu.
Jinak vyrobce vyrabi auto jako takove v nekolika vykonovych verzich, pro Leon receny vyse to je v benzinu: FR/160 koni, Cupra/240 koni a Cupra R/265 koni. A jeste doplnim, ze v tom inzeratu je (mozna) Leon Cupra 310, coz opet neni tovarni verze, ale akce svycarskeho dealera, kde je motor upraven firmou ABT a prodavalo se to jen ve Svycarsku a v celkovem poctu 200ks. A mimochodem - za cenu POD 900 tisic 😉
Pokud mi auto ocipuje dealer, tak ten tam jiste nenahrava nejaka original tovarni data, co maj vyvojari v supliku, ale data stejna, jako pouzivaji ostatni tuneri.
Vliv na zaruku pak bude stejny jako kdyby se jednalo libovolnou ne-tovarni upravu.
Silne pochybuji, ze by chiptuner byl ochotny rucit za motor, zlikvidovany v dusledku jeho vlastni prace.
Slysel jsem o jedine vyjimce a tou byl motor D4-D od Toyoty, upraveny opravdu tovarne (konkretne v nem byla ridici jednotka z Toyota motorsport europe) na vyssi vykon v limitovane edici par set (nebo mozna tisic) kusu.
Jinak vyrobce vyrabi auto jako takove v nekolika vykonovych verzich, pro Leon receny vyse to je v benzinu: FR/160 koni, Cupra/240 koni a Cupra R/265 koni. A jeste doplnim, ze v tom inzeratu je (mozna) Leon Cupra 310, coz opet neni tovarni verze, ale akce svycarskeho dealera, kde je motor upraven firmou ABT a prodavalo se to jen ve Svycarsku a v celkovem poctu 200ks. A mimochodem - za cenu POD 900 tisic 😉
ale tovární čip neznamená, že auto už je upravené hned na startu, ale, že ti tuhle možnost nabídne dealer i v průběhu života. A očekávám, že data při čipu z továrny budou v odpovídající kvalitě (s ohledem na výkon, emise a životnost) a je to rozumná úprava. Ne jako,že BSR pro Volvo nabízí na D5 úpravu ze 168koní na 220 a 100Nm navíc...
pro mě je obrovským překvapením prodej nové ledničky z mnichova.skvělý auto,nic méně za nemalý peníz...
bravo bmw 😉
bravo bmw 😉
Potenciál jedničky je velmi omezený, minule to bylo taky tak. Rychlý nárůst prodeje a potom stejně rychlý pád.
Nakonec ať prodávají, je to labutí píseň. Brzy přijde Áčko od Mercedesu a vymaže je.
Nakonec ať prodávají, je to labutí píseň. Brzy přijde Áčko od Mercedesu a vymaže je.
to je smělé tvrzení,které postrádá reálný základ.porovnej si třeba minulou generaci obou aut :-!
Minulé generace se nedají porovnat, Áčko bylo MPV 😄 😄 😄
2005 - 220
2006 - 271
2007 - 338
2008 - 356
2009 - 463
2010 - 264
2011 - 163
Tady Mercedes ztratil skoro 8 let, nynější rozdělení na A (proti A3 a 1) plus B je rozhodně lepší. Nevyhnutný je crossover nad třídou A - u BMW to boduje.
Ale na tom Mercedes snad dělá.
2005 - 220
2006 - 271
2007 - 338
2008 - 356
2009 - 463
2010 - 264
2011 - 163
Tady Mercedes ztratil skoro 8 let, nynější rozdělení na A (proti A3 a 1) plus B je rozhodně lepší. Nevyhnutný je crossover nad třídou A - u BMW to boduje.
Ale na tom Mercedes snad dělá.
musím říct, že na to, že golf stabilně okupuje druhou příčku, ho prakticky nepotkavam - u nás ve vidlákově vídám megany, i30, i c4...
a tak mně napadlo, lze dohledat nějaké statistiky podle krajů?
a tak mně napadlo, lze dohledat nějaké statistiky podle krajů?
Třeba u nás v Olomouci jezdí Golfů poměrně dost, většina TSI. Je to tady taková "tuctovka" :-!
Nemálo se jich ree😜ortují do Němec, zbytek si GolfKovbojové nastrkají do garáží a tam je leští a chodí se na ně koukat. 😄
Opravdu jich moc nepotkávám.
Opravdu jich moc nepotkávám.
Myslím, že v reále ostane tých Golfov v Čechách dosť málo a o tej druhej priečke môže len snívať ...
Vo Svete motorov to bolo nedávno dosť rozoberané a určite by stálo upresnenie tabuľky i po zahrnutí "strát" i keď je to trochu obtiažene ... ale zas lepšie ako ukazovať nereálne čísla ...
Úspechu Octavie sa niet čo diviť - okrem silnej pozícii značky a vydarenosti konštrukcie má Octávia asi najväčšie rozpätie motorov a výbav ... od atmosférických slabučkých 1,4 benzín až po silné turbá a od "holoaút" po nadupané výbavy .... a ceny začínajú už od 10 500 eúr čo bola ešte pred pár rokmi "holoFabia HTP".
Vo Svete motorov to bolo nedávno dosť rozoberané a určite by stálo upresnenie tabuľky i po zahrnutí "strát" i keď je to trochu obtiažene ... ale zas lepšie ako ukazovať nereálne čísla ...
Úspechu Octavie sa niet čo diviť - okrem silnej pozícii značky a vydarenosti konštrukcie má Octávia asi najväčšie rozpätie motorov a výbav ... od atmosférických slabučkých 1,4 benzín až po silné turbá a od "holoaút" po nadupané výbavy .... a ceny začínajú už od 10 500 eúr čo bola ešte pred pár rokmi "holoFabia HTP".
Focus se pozvolna přesouvá z pozice premianta k "pouhému" inventáři tabulky a přenechává místo... komu? No to je je právě ten vořech.
Octavia? Jasně, kdo je chytrej a jede kompaktní liftback, či kompaktní kombi, nemůže udělat s octavií chybu. Auto stárne, ale jeho nadčasové vizuální a technicky vyvážené kvality z něho dělají velmi důstojnou národní přitažlivost. V podstatě nekritizovatelný vůz.
Golf? Eso třídy, o tom žádná - absolutně nastavený design, absolutně nastavená technika, absolutně nastavená... image. Trefa karosářské verze hatchback. Golf je dokonalým králem a po ústupu Focusu z pozic se stal vozem, který nemá ve třídě konkurenta.
Tak kam přebíhají majitelé focusů? Možná nikam, možná raději dojíždí dvojku, a čekají na příjezd čtyřky, protože pokud Focus nezvolí v brzké době razantní designovou modernizaci, můžeme zažít, že se kvůli Focusu bude muset tabulka rozšířit o pět, deset míst...
Avšak... ať na design Focusu nahlížíme jakkoli kriticky, sakra jak je možné, že se tu může prodávat více korejských modelů, které jsou na sklonku své modelové generace? Tohle se těžko chápe. Že by cena?
Číslem měsíce je... prémiové číslo 52. Zaslouženě, BRAVO BMW.
P.S. DS4, smutná, přesmutná píseň... To víš, jestli si na něco v garážích prémioví jezdci nehrajou, tak je to to, že si na něco hrajou... Neboť buďto máš prémiové auto, nebo ne. Nic jiného přece ani není možné.
Octavia? Jasně, kdo je chytrej a jede kompaktní liftback, či kompaktní kombi, nemůže udělat s octavií chybu. Auto stárne, ale jeho nadčasové vizuální a technicky vyvážené kvality z něho dělají velmi důstojnou národní přitažlivost. V podstatě nekritizovatelný vůz.
Golf? Eso třídy, o tom žádná - absolutně nastavený design, absolutně nastavená technika, absolutně nastavená... image. Trefa karosářské verze hatchback. Golf je dokonalým králem a po ústupu Focusu z pozic se stal vozem, který nemá ve třídě konkurenta.
Tak kam přebíhají majitelé focusů? Možná nikam, možná raději dojíždí dvojku, a čekají na příjezd čtyřky, protože pokud Focus nezvolí v brzké době razantní designovou modernizaci, můžeme zažít, že se kvůli Focusu bude muset tabulka rozšířit o pět, deset míst...
Avšak... ať na design Focusu nahlížíme jakkoli kriticky, sakra jak je možné, že se tu může prodávat více korejských modelů, které jsou na sklonku své modelové generace? Tohle se těžko chápe. Že by cena?
Číslem měsíce je... prémiové číslo 52. Zaslouženě, BRAVO BMW.
P.S. DS4, smutná, přesmutná píseň... To víš, jestli si na něco v garážích prémioví jezdci nehrajou, tak je to to, že si na něco hrajou... Neboť buďto máš prémiové auto, nebo ne. Nic jiného přece ani není možné.
Někdo řekne, že je Focus neúspěšný a každý se toho chytne. To je takový problém se držet reality? Focus je v prodejích hned za golfem. Pokud by začal dělat výprodeje jako golf, za které by se nemusel stydět ani Mégane u nás, tak by se ke golfu určitě i prodejně přiblížil.
Prodeje má focus poloviční. A nemyslím si, že by to bylo pouze cenovou politikou, oba modely začínají na plusmínus 330 tisících. Domnívám se, že velké procento neúspěchu padá na margo designu Focusu, proto odtušuji, že bez modernizace se to tady nezvedne.
No ale v celé Evropě Focus jede velmi dobře, v minulém roce skončil na bedně dost těsně za Astrou a v lednu už byl dvojka (+7% v porovnání s lednem 2011) a s náskokem o parník před zbytkem světa, takže pochybuji, že by Ford nějak spěchal s modernizací kvůli jednomu malému trhu. Jo ten zadek je zvláštní ale nakonec myslím, že řada lidí v Evropě dá přednost dotaženosti a vyspělosti Fordu. ČR je stále relativně chudý trh, kde prodeje hodně ovlivňuje parametr hodně plechu za málo peněz i kdyby ten plech byl rezavý.
Octavia - nekritizovatelna? To si kde nabral? Podpriemerne jazdne vlastnosti, podpriemerna (moje skusenosti su este horsie - katastrofalna) spolahlivost, podpriemerny dizajn.
Golf - podpriemerne az priemerne jazdne vlastnosti, priemerna spolahlivost, priemerny dizajn. Priemerne auto pre priemernych ludi. Dakujem, neprosim.
A k tvojej otazke - Focus 2. gen mal velmi dobre akcie pred prichodom novej generacie, takze vela ludi to vyuzilo. Mudro, kedze Focus jazdil vzdy skvele.
Golf - podpriemerne az priemerne jazdne vlastnosti, priemerna spolahlivost, priemerny dizajn. Priemerne auto pre priemernych ludi. Dakujem, neprosim.
A k tvojej otazke - Focus 2. gen mal velmi dobre akcie pred prichodom novej generacie, takze vela ludi to vyuzilo. Mudro, kedze Focus jazdil vzdy skvele.
Zdravy rozum?
Muzes se o tech podprumernych jizdnich vlastnostech rozepsat nejak vic?
Rad si poctu...
Muzes se o tech podprumernych jizdnich vlastnostech rozepsat nejak vic?
Rad si poctu...
Neviem, co je na tom nepochopitelne. "Vdaka" obrovskym previsom vpredu aj vzadu ma Octa podpriemerne jazdne vlastnosti, v spojeni s dizlom az priserne. Tam, kde auta s dobrymi jazdnymi vlastnostami nemusia vobec pribrzdit, Octa musi (a dost vyrazne), pretoze ju ide urvat z vozovky.
Na Octe I mam najazdenych cez sto tisic km, okrem toho, ze sa na nej pokazilo asi vsetko, co sa mohlo (bola kupovana nova) jazdila otrasne.
Na Octe ll mam najazdenych par tisic km a sice je co do jazdnych vlastnosti lepsia, je to stale hlboko pod priemerom triedy.
Na Octe I mam najazdenych cez sto tisic km, okrem toho, ze sa na nej pokazilo asi vsetko, co sa mohlo (bola kupovana nova) jazdila otrasne.
Na Octe ll mam najazdenych par tisic km a sice je co do jazdnych vlastnosti lepsia, je to stale hlboko pod priemerom triedy.
Jisteze cena, co taky jineho?
Podivej se na rozlozeni verzi benzin/diesel - proc je tam tak vysoke procento benzinaku? Protoze prave 1,4 benzin je za "cenu od...".
Toho Focuse je mi docela lito, osobne jsem Fordu fandil, at je nova generace lepsi nez ta predchozi, Focus mel hodne slusne naslapnuto a prislo totok...
Kombinace sporneho designu a ponekud vyse nastrelene ceny z nej nedela adepta na krale prodeju.
Jak uz tvrdim jinde - do roka a do dne (bude FL, nebo drasticke snizeni cen).
Podivej se na rozlozeni verzi benzin/diesel - proc je tam tak vysoke procento benzinaku? Protoze prave 1,4 benzin je za "cenu od...".
Toho Focuse je mi docela lito, osobne jsem Fordu fandil, at je nova generace lepsi nez ta predchozi, Focus mel hodne slusne naslapnuto a prislo totok...
Kombinace sporneho designu a ponekud vyse nastrelene ceny z nej nedela adepta na krale prodeju.
Jak uz tvrdim jinde - do roka a do dne (bude FL, nebo drasticke snizeni cen).
Tak to je úspěch! 1. generace i30 a perfektní pozice; 2. místo (respektive 3.) a o 16 vozů více než před rokem! Viděl jsem tento týden nabídku v autosalonu Hyundai... jsou tam opravdu velmi zajímavé ceny u oné první, ale již faceliftované, i30! Byl jsem mile překvapen... a taky ve velice slušné výbavě! :yes: :yes: :yes:
najprv sa ich preda 50 kuskov potom 100 tak 150 a na konci roka uz budu radi aj za predanych par kuskov za mesiac, boom menom A1 uz tiez opadol,
😉
😉
Když se tak na tu tabulku podívám, první mě napadne, že nejvíc rozhoduje cena... Octavia a Golf jsou sice ceníkově drahé vozy, ale skladovky stojí podstatně méně a na sestavy se dá usmlouvat dost výrazná sleva. Spolu s nimi končící generace i30 a Ceedu, což jsou auta za velmi nízké ceny s rozumnou výbavou. K tomu Mégane, už také stárnoucí 308 a máme hotovo... A Volvo S40, Civic, Giulietta, A3... někde vzadu. Smutný je propad Brava, ale to auto zestárlo tak rychle, jako snad žádné jiné.
😉 Není na to nějaká mohutná sleva? Já spíš počítal ,že lidé už čekají na tu novou.Třetí místo je pro mě překvapení. :-!
Verim ze si vsimnu klesajuci predaj a pochopia ze to s tou tretou seriou "kapánek" propískli.
Ani vyborné ecoboosty ich nezachrania.Este ked sa rozbehne predaj novej Ceedky s i30-kou...
Po prichode novej Octavie a Golfe VII ani nehovorim,ze bude pre nich posledny kliniec do rakvy 😢 Mam Focusa II po FL a nedam na to auto dopustit, chcem dalsieho Focusa,ale nie toto "strasidlo" co sa teraz vyraba !!!
Ford budíííííííííícek !!!!
Pravdepodobne v inom aute ako v tej "rybacej konzerve" menom Fobia si este asi nesedel.
No a teraz som to asi propísknul jááááááá 😉
Odpad bol ten geneticky material z ktoreho si vznikol aj preto tvoje IQ je momentalne na takej zalostnej urovni >😁 >😁 >😁
ani na slovensku focusu ruze nekvitnu v januari, vid tabulka v mojom prispevku nizsie ale stale je to lepsie ako astra alebo C4ka, je este len februar, uvidime pocas roka ako sa predaje vyvinuuu, mozno pojde focus este hore.
Ale porad to neni zadny zazrak vcetne interierove katastrofy.
Tenhle design Ford projel jak horkej nuz maslo.
Pamatuj na mou prognozu: Do roka a do dne FL...
Takze do roka a do dne 😉
Bud pujdou ceny drasticky dolu, nebo prijde facelift.
Říká člověk, co bezmezně obdivuje fluidní design Hyundaie. 8-s 8-s 8-s
Co takhle trochu objektivity co?
No a teď tu máme Focus III a historie se opakuje, třeba zase bude hezký auto i a 10 let od uvedení.
Každopádně i30, ceed proceed, všechny ty auta už dneska vypadají ošumtěle nebo prostě už ne tak šmrncovně.
Já se na design Fordu dívám s respektem, navrhnout nadčasový design, pokud nemá vypadat jako VW+škoda, je opravdu kumšt a jestli se to týká Mondea 2005 nebo posledního modelu nebo Focusu I nebo II... Fordu se v designu daří.
Na Focusu III jsou nepřehlédnutelné především kýčovité detaily, ale jako celek je na svou dobu mnohem přehlédnutelnější, než byl Focus I ve své době, kterému Focus III nesahá celkovým designem ani po kotníky. 😄
to ze sa mi Focus III nepaci dizajnovo je iba moj nazor(a urcite nie som jediny)
Focusy mam rad a aj to je dovod preco mam uz druheho Focusa. Aj tak sa mi "trojka" nepaci a radsej si pockam na facelift alebo stvorku! Tvoj nazor ti nikto neberie,tak ty sa zas neobuvaj do toho mojho 😉 A zmen si avatar,alebo chod k ocnemu :-!