Autosalon Ženeva
První výstava v Ženevě se konala už v roce 1905. Více než sto let stará tradice ženevského autosalonu řadí tuto výstavu mezi nejvýznamnější v Evropě i na světě.
Výjimečná je i svou neutralitou, protože Švýcarsko nemá žádnou vlastní velkou automobilovou značku.
Ženevský autosalon se koná na výstavišti Palexpo, jednom z největších výstavních středisek na světě. V sedmi propojených halách tu nové modely, facelifty a novinky automobilového průmyslu prezentuje pár stovek vystavujících a dění se nenechá ujít na několik set tisíc lidí.
Pro rok 2020 byl autosalon zrušen kvůli prevenci před dalším šířením koronaviru. Finanční potíže organizátorů a malý zájem vystavovatelů pak neumožní pořádat výstavu ani v roce 2021.
Autosalon Ženeva 2020 |
|
Autosalon Ženeva 2018 | Autosalon Ženeva 2017 |
Autosalon Ženeva 2016 | Autosalon Ženeva 2015 |
Navíc je to společný vývoj Chrysler, Mitsubishi a Hyundai, takže to žádnej pocitvej americkej motor vlastně není....
Tak všichni tenhle motor znají, to, že to není poslední výstřel techniky se ví taky. No pokud to projde trochu modernizací, tak na to corsování po riviéře to bude dobrý... Asi tak... Nic víc od toho Fiat asi nečeká...
Nicméně s 1,8 T-Jetem(k tomu dvojspojka) by to bylo jiné kafé..., ale to už by asi byl zbytečně rychlý motor na to auto...
Chryslery i Dodge s dvojspojkou existují a prodávaly SE UŽ!!!!
Proč nemá na to se ptej v Turíně (kdo zařízl stavbu společný továrny s Getragem v USA)....
S 1,8T by za to Fiat chtěl 1,2 míče, na to se jim každej zvysoka VY - za to je V8 Camaro nebo Mustang 😄
Trošku jiná music proti tomuhle
Generace 01-07 tu jezdí jako Chrysler Sebring docela dost a drtivá většina má pod kapotou 2,7 V6....Dvoulitry s manuálem tehdá nikdo nechtěl..
Anebo čajku >😁