Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Lancia Flavia Cabrio: Evropská verze míří do prodeje

Diskuze (44)
Jediná nabízená verze má benzinový čtyřválec a automatickou převodovku.

Lancia Flavia konečně dozrála do produkční verze. Po ročním čekání se představí na autosalonu v Ženevě, kde loni debutoval stejnojmenný prototyp. V Evropě se bude prodávat jen kabriolet, sedan nakonec zůstane pouze doma v Americe, kde operuje pod jménem Chrysler 200.

Čtyřmístný vůz měří na délku 4,9 metru, na šířku 1,8 metru a je vysoký 1,3 metru – mohli bychom jej proto bez rozpaků zařadit do vyšší střední třídy, ačkoliv fakticky stojí na pomezí střední a vyšší střední. Rozvor náprav měří 276 centimetrů.

Od Chrysleru se odlišuje maskou chladiče s výraznější horní hranou a logem Lancie. Automobilka poukazuje také na jinou optiku předních světel a mlhovek. To je ovšem dáno rozdílnými požadavky legislativy.

Lancia Flavia Cabrio: První dojmy (Frankfurt 2011)

Zavazadlový prostor má standardně objem 377 litrů, po stažení střechy se zmenší na 198 litrů.

Jediná úroveň výbavy určená pro Evropu sází na dlouhý seznam standardních položek. Nechybí 18palcová litá kola, kožené čalounění, elektricky nastavitelná sedadla, bezklíčový vstup, tempomat, automatická klimatizace, Bluetooth, navigaci, 40GB harddisk nebo audio Boston Acoustics Sound System. Elektrické stahování plátěné střechy lze ovládat i tlačítkem na dálkovém ovladači centrálního zamykání.

Lancia Flavia - srovnání s konkurenty
ModelLancia FlaviaAudi A5Mercedes-Benz
Motor2,4 16v1,8 TFSIE 200 CGI
Převodovka6A6M6M (6A)
Zdvihový objem [cm3]236017981796
Válce/ventily4/44/44/4
Největší výkon [kW/min-1]129/6000125/3800-6200135/5250
Největší toč. mom. [Nm/min-1]225/4400320/1500-3700270/1800-4600
Max. rychlost [km/h]-222236 (231)
Zrychlení 0-100 km/h [s]7,78,78,8 (8,3)
Komb. spotřeba [l/100 km]-6,27,2 (6,7)
Poh. hmotnost [kg]172016951685 (1710)

Diskuze (44)
Avatar - petr164
14. 6. 2012 18:49
Re: Ze vsech tech americkejch lancii
Člověče, ti Amíci kupující Sebring museli být, no, prostě průměrní Amíci... S tím autem se nedalo, můj člověk to tam projížděl a rychle a s odplivnutím z toho lezl. Ani nepříliš upravený evropský Sebring nestojí za moc. V6 je fajn, ale ne v podání US motorářů.
Avatar - petr164
14. 6. 2012 18:46
Re: Ze vsech tech americkejch lancii
Jiná muzika neznamená horší. Prostě by se s tím lehkým předkem s TBi musela řešit trakce a pokud by se vyřešila, tak by se s tím i dalo slušně jezdit - ten podvozek není úplně US... US berlina Ch 200 má bohužel US naladění, ale i tak je to nebe a dudy oproti Sebringu. Vyladění podvozku udělá u vetšiny aut hrozně moc.
Avatar - petr164
14. 6. 2012 18:38
Re: Netřeba rozdýchávat
Třeba rozlišovat. S lehkonohými Italkami se oženil americký macho. Ne že by takové páry neměly něco do sebe. Postavit ale cabrio na tom macho stylu mi přijde jako ujeté a je jen otázkou, kolik ujetých s tím taky ujede.
Avatar - petr164
14. 6. 2012 18:33
Re: nova flavia kombi
Na silnici je GC skoro škoda, v zatáčkách to brečí a na rovinkách brečí šrajtofle... Tohle má alespoň solidní podvozek a únosnou hmotnost.
Avatar - petr164
14. 6. 2012 18:28
Re: DIFFICILE
Když elektromobily začne dělat z mrtvých vstavší Saab, tak se ostatní budou muset hodne snažit, aby nový trend dohnali. Sorry velevážené petrolkebule, ale Rockefeller nám tu zanechal už jen draze težitelné zbytky černého zlata.