Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Diskuse: Číňané otevřeli první automobilku v EU, nabídnou auta za 8000 eur

Čínská auta se budou vyrábět v továrně nedaleko města Loveč na severu Bulharska. Letos by z ní podle plánů mělo vyjet 4000 vozů.
Zpět na článek
21. 2. 2012 14:31
21. 2. 2012 17:40
22. 2. 2012 08:47
21. 2. 2012 14:33
21. 2. 2012 14:43
21. 2. 2012 15:15
21. 2. 2012 15:29
21. 2. 2012 17:31
22. 2. 2012 20:47
21. 2. 2012 14:43
21. 2. 2012 14:58
21. 2. 2012 18:23
21. 2. 2012 20:40
22. 2. 2012 08:54
22. 2. 2012 09:06
22. 2. 2012 10:08
21. 2. 2012 14:31
wow
Cinska soukroma firma montuje v Bulharsku .. tak to je pro nas dobra zprava. Uz nejsme p*del Evropy, pred par lety by to montovali u nas >:D
Rozbalit vlákno
2
21. 2. 2012 17:40
Re: wow
No a myslíš, že je rozdíl jestli jestli u nás montujou číňani nebo korejci? Já myslím, že né(osobní zkušenost a nejen moje) V Hyunadi v Nošovicích jsou lidi vykořisťování a dřou za almužnu!!!!!!
22. 2. 2012 08:47
Re: wow
Bulhari budou drit za jeste mensi almuznu ;-)
21. 2. 2012 14:33
Pomalu...
...ale jistě!
Rozbalit vlákno
6
21. 2. 2012 14:43
Re: Pomalu...
[odkaz]

tohle SUV Hover H5 vychazi v prepoctu na 365tisic ;-)
pokud to delaji v Evrope, musi to mit Euro5 a stabilizaci.. to me po.... jak to za tu cenu jsou schopni udelat :-)
21. 2. 2012 15:15
Re: Pomalu...
Vidím, že jsi velký obdivovatel čínských aut a divíš se jejich cenám. Ale měl jsi někdy možnost ty auta fyzicky vidět? Já ano, různý značky od kopií po vlastní značky a pokud se podíváš do interiéru, na celkový zpracování nebo na použitý motory, tak ti je hned jasná ta cena. Například před časem na autosalonu v Ženevě jsem se šel podívat na sedan nižší střední třídy (značku si nepamatuju). Interiér byla kopie z Corolly, smrad interiéru byl neskutečnej (asi když vlezeš do vietnamskýho obchodu s botama), sedačky alá kůže a když se mi ani po pátý nepovedlo zavřít dveře (poslední dvě zabouchnutí byly rázný), tak k nám přistoupil člověk ze stánku a ty dveře zavřel. Teda takovým způsobem....ale zavřel >:D
21. 2. 2012 15:29
Re: Pomalu...
[odkaz]

jo no, netvrdim, ze to je spicka na trhu, ale lepsi se rok od roku, pokud jsem ten clanek pochopil, i u NCAP museli uznat, ze se po uvodnim rozpacitem pokusu vstoupit na evropsky trh vyrazne zlepsili, a zatimco Opel malem zkrachoval a Saab zkrachoval uplne, Cinani se tyhle znacky chystaji koupit.
Volvo snad uz od Fordu koupili.
Tak kde ty nalestene evropske znacky s vlastnim designem , super spickovymi high tech motory, prevodovkami a filtry neexistujicich castic asi udelaly chybu ;-)
Avatar - Bubáq
21. 2. 2012 17:31
Re: Pomalu...
Byl jsem osobně přítomen Openning Ceromony, jak tomu Litex Motors (partner Great Wall v tomto projektu) říkal. Nebudu lhát, očekával jsem hrůzu a našel jsem celkem slušné vozy. Ani při zkušební jízdě jsem nepřišel na nic, co by tato auta vysloveně diskvalifikovalo. Ano, plasty rozhodně ještě nemají potřebnou úroveň, ale na představených vozech jsem viděl, jak se postupně lepší. Mimochodem, na Openning jsem dorazil ze Sofie vozem Swift, a při přímém srovnání jsem jako řidič nezjistil velké rozdíly (jízda s modelem Voleex C10, který se v Loveči nyní montuje).
Za poznámku také stojí strategie firmy Litex Motors: neplánují zahltit evropská trh auty montovanými v Loveči. Start montáže je velmi pomalý, důraz kladou na trénink všech pracovníků a jejich co možná nejdůkladnějsí zaškolení s preferencí kvality jejich práce. Ani se této strategii nedivím, Litex Motors vedou lidé z Jižní Afriky, kteří mají hodně let zkušeností z CKD a SKD montáží. Číňané nemluví do strategie, zůstávají v pozici dodavatelů kitů. A z logiky věci vyplývá, že nemají zájem na zničení pověsti značky hned při vstupu na trh. Takže se možná opravdu rýsuje seriózní průnik první čínské značky na trhy v EU. Zůstávám v pozoru... :-!
22. 2. 2012 20:47
Re: Pomalu...
Není to náhodou ta fabrika, kde se montovaly Moskviče?

Jinak to, co píšeš o zaškolování je ale standardní postup, několika projektů na výrobu autopdílů jsem se zúčastnil (na jednom dělám i teď) a u jednoduchých součástek s pěti až sedmi operacemi trvá zaškolení a sehrání obsluhy i půl roku.....

Nakonec, nedávno tady kdosi psal, že otázka zmetků je otázkou buď kontroly nebo Risk Managementu - co odběratel snese. To ale pro konečnou montáž neplatí....
Avatar - GeorgeWWW
21. 2. 2012 15:57
Re: Pomalu...
Asi tak...kde byla před pár lety Hyundai a Kia a kde jsou dnes? Třeba se za několik (desítek) let dočkáme videa, kde se šéf Hyundaie rozčiluje v autě od Great Wall, jakto, že oni tohle a tamto neumí :-)
21. 2. 2012 14:43
Číňani
z logiky věci nemůžou vyrobit auto levnějc, než to dělá taková Dacia. Takže budou mít velký problém se uchytit s nějakou no name značkou. Jejich šanci v Evropě spíš vidím v tom, že se pokusí získat nějakou zaběhlou evropskou značku, jako to udělali s Volvem. Peněz na to mají dost.
Rozbalit vlákno
7
21. 2. 2012 14:58
Re: Číňani
z logiky veci neplyne vubec nic :-)
rekl bych, ze dacia bude muset hoooodne slevnit.
SUV se startovni cenou 350 litru , heh, to je neuveritelne

[odkaz]
[odkaz]
[odkaz]
Avatar - Guttalax
21. 2. 2012 18:23
Re: Číňani
;-) Korejský vozík Sportage taky začíná už na 380 tisících. Asi už odezva >:D >:D >:D
21. 2. 2012 20:40
Re: Číňani
Mas to dobre zmaknuty... smekam :-)
21. 2. 2012 21:32
Re: Číňani
no nevim, tebe ty videa přesvědčily o kvalitách vozu? já osobně se trochu vyděsil a zlatej duster v plný palbě za 350 tisíc.

vemte si, jak levná je thalia a stejně tu díru do prodejních statistik neudělala. v polsku se prodává TATA a taky žádná slává.
22. 2. 2012 08:54
Re: Číňani
je to postavene udajne na mercedesu, ma to turbodiesely a zamek diferencialu... nvm jak ty, ale ja v te cene neznam alternativu ;-) Cekal jsem neco jako ARO nebo ladu nivu
Avatar - R32
22. 2. 2012 09:06
Re: Číňani
Pozerám, že ak by sa to tu predávalo (a ty by si na to mal) tak majú jedného zákazníka istého... Navyše tu šíriš takú reklamnú kampaň, že aj zľavu by ti ešte mohli (asi skôr mali >:D ) dať.
22. 2. 2012 10:08
Re: Číňani
Hehe, to opravdu nie, ja nemam zapotrebi byt prukopnikom Cinskych aut v CR a zadovazit si to z Bulharska. Iba ma stve, ako sa nas domaci vyrobce Skoda nehanbi dat na trh take poloauto Citigo za 200 tisic KC. Cinanov na ne treba !!!!!!!!!!!!!!! >:-[]
Avatar - jozephko
21. 2. 2012 18:02
Hlavne by si mali zmeniť názov
Hlavne by si mali zmeniť názov značky - veľký múr nie je zrovna optimálny názov pre automobil.
Rozbalit vlákno
0
Avatar - Ada je zase tady
22. 2. 2012 21:35
Raději Velkou zeď než rendlíka.
Jaký je rozdíl mezi bulharským a rumunským autem?
Rozbalit vlákno
0