No a myslíš, že je rozdíl jestli jestli u nás montujou číňani nebo korejci? Já myslím, že né(osobní zkušenost a nejen moje) V Hyunadi v Nošovicích jsou lidi vykořisťování a dřou za almužnu!!!!!!
tohle SUV Hover H5 vychazi v prepoctu na 365tisic ;-)
pokud to delaji v Evrope, musi to mit Euro5 a stabilizaci.. to me po.... jak to za tu cenu jsou schopni udelat :-)
Vidím, že jsi velký obdivovatel čínských aut a divíš se jejich cenám. Ale měl jsi někdy možnost ty auta fyzicky vidět? Já ano, různý značky od kopií po vlastní značky a pokud se podíváš do interiéru, na celkový zpracování nebo na použitý motory, tak ti je hned jasná ta cena. Například před časem na autosalonu v Ženevě jsem se šel podívat na sedan nižší střední třídy (značku si nepamatuju). Interiér byla kopie z Corolly, smrad interiéru byl neskutečnej (asi když vlezeš do vietnamskýho obchodu s botama), sedačky alá kůže a když se mi ani po pátý nepovedlo zavřít dveře (poslední dvě zabouchnutí byly rázný), tak k nám přistoupil člověk ze stánku a ty dveře zavřel. Teda takovým způsobem....ale zavřel >:D
jo no, netvrdim, ze to je spicka na trhu, ale lepsi se rok od roku, pokud jsem ten clanek pochopil, i u NCAP museli uznat, ze se po uvodnim rozpacitem pokusu vstoupit na evropsky trh vyrazne zlepsili, a zatimco Opel malem zkrachoval a Saab zkrachoval uplne, Cinani se tyhle znacky chystaji koupit.
Volvo snad uz od Fordu koupili.
Tak kde ty nalestene evropske znacky s vlastnim designem , super spickovymi high tech motory, prevodovkami a filtry neexistujicich castic asi udelaly chybu ;-)
Byl jsem osobně přítomen Openning Ceromony, jak tomu Litex Motors (partner Great Wall v tomto projektu) říkal. Nebudu lhát, očekával jsem hrůzu a našel jsem celkem slušné vozy. Ani při zkušební jízdě jsem nepřišel na nic, co by tato auta vysloveně diskvalifikovalo. Ano, plasty rozhodně ještě nemají potřebnou úroveň, ale na představených vozech jsem viděl, jak se postupně lepší. Mimochodem, na Openning jsem dorazil ze Sofie vozem Swift, a při přímém srovnání jsem jako řidič nezjistil velké rozdíly (jízda s modelem Voleex C10, který se v Loveči nyní montuje).
Za poznámku také stojí strategie firmy Litex Motors: neplánují zahltit evropská trh auty montovanými v Loveči. Start montáže je velmi pomalý, důraz kladou na trénink všech pracovníků a jejich co možná nejdůkladnějsí zaškolení s preferencí kvality jejich práce. Ani se této strategii nedivím, Litex Motors vedou lidé z Jižní Afriky, kteří mají hodně let zkušeností z CKD a SKD montáží. Číňané nemluví do strategie, zůstávají v pozici dodavatelů kitů. A z logiky věci vyplývá, že nemají zájem na zničení pověsti značky hned při vstupu na trh. Takže se možná opravdu rýsuje seriózní průnik první čínské značky na trhy v EU. Zůstávám v pozoru... :-!
Není to náhodou ta fabrika, kde se montovaly Moskviče?
Jinak to, co píšeš o zaškolování je ale standardní postup, několika projektů na výrobu autopdílů jsem se zúčastnil (na jednom dělám i teď) a u jednoduchých součástek s pěti až sedmi operacemi trvá zaškolení a sehrání obsluhy i půl roku.....
Nakonec, nedávno tady kdosi psal, že otázka zmetků je otázkou buď kontroly nebo Risk Managementu - co odběratel snese. To ale pro konečnou montáž neplatí....
Asi tak...kde byla před pár lety Hyundai a Kia a kde jsou dnes? Třeba se za několik (desítek) let dočkáme videa, kde se šéf Hyundaie rozčiluje v autě od Great Wall, jakto, že oni tohle a tamto neumí :-)
z logiky věci nemůžou vyrobit auto levnějc, než to dělá taková Dacia. Takže budou mít velký problém se uchytit s nějakou no name značkou. Jejich šanci v Evropě spíš vidím v tom, že se pokusí získat nějakou zaběhlou evropskou značku, jako to udělali s Volvem. Peněz na to mají dost.
je to postavene udajne na mercedesu, ma to turbodiesely a zamek diferencialu... nvm jak ty, ale ja v te cene neznam alternativu ;-) Cekal jsem neco jako ARO nebo ladu nivu
Pozerám, že ak by sa to tu predávalo (a ty by si na to mal) tak majú jedného zákazníka istého... Navyše tu šíriš takú reklamnú kampaň, že aj zľavu by ti ešte mohli (asi skôr mali >:D ) dať.
Hehe, to opravdu nie, ja nemam zapotrebi byt prukopnikom Cinskych aut v CR a zadovazit si to z Bulharska. Iba ma stve, ako sa nas domaci vyrobce Skoda nehanbi dat na trh take poloauto Citigo za 200 tisic KC. Cinanov na ne treba !!!!!!!!!!!!!!! >:-[]