Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Diskuse: Nové Hyundai i30: První fotografie varianty kombi

Krátce pro zahájení prodeje druhé generace Hyundai i30 představuje korejská automobilka také provedení s větším zavazadlovým prostorem.
Zpět na článek
23. 2. 2012 09:01
23. 2. 2012 09:11
23. 2. 2012 09:21
23. 2. 2012 09:40
23. 2. 2012 09:53
23. 2. 2012 10:06
23. 2. 2012 10:58
23. 2. 2012 11:23
23. 2. 2012 13:41
23. 2. 2012 16:04
23. 2. 2012 09:02
23. 2. 2012 09:22
23. 2. 2012 09:39
23. 2. 2012 09:53
23. 2. 2012 09:57
23. 2. 2012 10:53
23. 2. 2012 11:48
23. 2. 2012 12:05
23. 2. 2012 12:17
23. 2. 2012 13:42
23. 2. 2012 13:48
23. 2. 2012 17:53
23. 2. 2012 10:21
23. 2. 2012 10:45
23. 2. 2012 09:47
23. 2. 2012 09:51
23. 2. 2012 10:54
23. 2. 2012 11:04
23. 2. 2012 09:25
23. 2. 2012 09:54
23. 2. 2012 09:26
23. 2. 2012 09:32
23. 2. 2012 09:48
23. 2. 2012 09:33
23. 2. 2012 09:40
23. 2. 2012 09:57
23. 2. 2012 10:06
23. 2. 2012 10:06
23. 2. 2012 10:20
23. 2. 2012 14:33
23. 2. 2012 10:21
23. 2. 2012 10:32
23. 2. 2012 10:49
23. 2. 2012 10:55
23. 2. 2012 10:55
23. 2. 2012 11:35
23. 2. 2012 13:44
24. 2. 2012 09:41
23. 2. 2012 11:39
23. 2. 2012 13:49
23. 2. 2012 11:37
23. 2. 2012 13:45
23. 2. 2012 11:47
23. 2. 2012 11:53
23. 2. 2012 12:04
23. 2. 2012 12:22
23. 2. 2012 12:36
23. 2. 2012 12:45
23. 2. 2012 12:57
23. 2. 2012 13:06
23. 2. 2012 13:11
23. 2. 2012 13:14
23. 2. 2012 13:19
23. 2. 2012 14:31
23. 2. 2012 14:45
23. 2. 2012 12:42
23. 2. 2012 16:37
26. 2. 2012 20:16
23. 2. 2012 11:20
23. 2. 2012 11:46
23. 2. 2012 14:53
23. 2. 2012 15:37
24. 2. 2012 09:34
23. 2. 2012 11:47
23. 2. 2012 12:25
23. 2. 2012 13:16
23. 2. 2012 14:40
23. 2. 2012 14:55
23. 2. 2012 14:54
26. 2. 2012 20:29
23. 2. 2012 13:01
23. 2. 2012 13:27
23. 2. 2012 13:21
23. 2. 2012 13:29
24. 2. 2012 09:38
26. 2. 2012 21:11
26. 2. 2012 21:39
26. 2. 2012 23:34
27. 2. 2012 21:27
23. 2. 2012 15:36
23. 2. 2012 17:03
23. 2. 2012 17:20
23. 2. 2012 18:29
23. 2. 2012 19:14
23. 2. 2012 21:10
23. 2. 2012 19:40
23. 2. 2012 19:38
23. 2. 2012 21:15
23. 2. 2012 21:18
Avatar - Emel
23. 2. 2012 09:01
Pěkné
Za mě ok, tohle bych si v garáži představit uměl, při troše skromnosti. Podle mě vyváženější než hatch... ale to si myslím i o Meganu, Focusu nebo Astře ;-).
Rozbalit vlákno
12
Avatar - 3_diamanty
23. 2. 2012 09:11
Re: Pěkné
s motorom GDI to bude uplna parada alebo nejakym silnejsim dieslom a v takej peknej bordovej farbe vau :yes:

krasa
Avatar - Dinar
23. 2. 2012 09:21
Re: Pěkné
To jako fakt? :-O Mě se při pohledu na ty obrázky vybavila pasáž z jednoho nesmrtelného večerníčku, "...fuj, Fíku, ty jsi ale otylý! Cože jsem? O-t-y-l-ý, to jako že seš tlustej... Aha, tak to řeknu rovnou". :-) ;-)
Avatar - kari.laz
23. 2. 2012 09:40
Re: Pěkné
Přesně tak. I na těch prezentačních kolech to vypadá jak šiška gothaje. Nedovedu si to představit na 15" plechu.
23. 2. 2012 09:53
Re: Pěkné
Ten ponton táhnoucí se ze zadních blatníků přes celý nárazník kolem dokola je brutální.
Na druhou stranu je to prostě produkt globálního věku, odkaz na minulost tam nemá smysl hledat.
Avatar - Emel
23. 2. 2012 10:06
Re: Pěkné
Hmm, máš pravdu, že plechu nad zadním kolem je docela dost, snaha o "dynamicky skloněný ponton" je dvousečná. Ale to je nakonec problém i u jiných, viz. třeba Focus. Díky členitému profilu to na renderech vypadá přijatelně... a podle mě lépe, než u hatchbacku, který tam tu masu plechu má taky.

Fík :yes: :-)
Avatar - Dinar
23. 2. 2012 10:58
Re: Pěkné
Mám-li být upřímný, pak musím do debaty zatáhnout golfa, když vidím, co se v rámci snahy o "dynamický design" rodí za "buřty", které se snaží dynamiku tvořit komplikovanými linkami a placatým oknem, ve výsledku je to ovšem jen hromada nafouklého zprohýbaného plechu, pak moje oko vždy s uspokojením spočine na těch pár linkách tak spolehlivě a jasně definujcích hatchback a říkám si, díky za golf.
V tomto smyslu jsem taky velmi zvědav na novou designovou produkci škodovky, ty studie vypadaly velmi dobře. Zde vyobrazený Mr. Hyundéé je prostě dalším z řady opuchlin, design v tomto stylu nejlépe zvládá Opel, tam je to ještě drženo v nějaké rozumné proporci (velká kola ve standardu), ostatní soudruzi v kynutí vypadají příšerně, jedno jestli i30, focus nebo megane. ;-)
Avatar - Emel
23. 2. 2012 11:23
Re: Pěkné
Golf jako hatchback ok, ale kombi je divné... žádná tvarová jednota, teď v "nové" generaci se tluče přiostřený předek s kulatým zadkem, k tomu podivný tvar světel... tady bych dal jednoznačně přednost Octavii, případně se podíval na Golf + nebo Touran. Upřímně toho docela lituju... Golf je technicky lepší než Octavia a současné ceny jsou zajímavé, ale kombík mi prostě do oka nepadl. Také s velkým napětím čekám na novou Octavii, tamtamy z Boleslavi říkají, že se je na co těšit :-).

Focus v kombíku se mi líbí, je to takové malé Mondeo, kompaktnější a více chic. A Megane... ten se teď hodně vylepšil drobnou retuší předních světel, Grandtour je pro mě určitě nejhezčí z celé modelové řady.
Avatar - Dinar
23. 2. 2012 13:41
Re: Pěkné
S akt. golfem v kombi souhlas, proporčně o.k., ale předek se zadkem designově nepasují, on ten zadek sám o sobě je kvůli světlům dost chabý.

A ano, focus HB je nakynutý tragéd, v kombi jsou proporce lepší, dost mu v optickém odlehčení (navození správných proporcí) pomáhá černý plastový spodek, na druhou stranu ten plast zas není žádný vrchol estetiky, vypadá to levně.

Ale nesouhlas s megane, jak pětidveřový tak kombík jsou typičtí reprezentanti stylu opuchlina, kombi je o chlup lepší ale HB je z hlediska základní linky a proporcí pro mě doslova nestravitelný.
Avatar - Emel
23. 2. 2012 16:04
Re: Pěkné
První dva odstavce se shodneme :yes: , snad jen ten plast u Focusu na mě nijak tragicky nepůsobí, aspoň na první pohled.

Co se Megane týče, pro mě není ani tak opuchlina, spíš mi přijde to auto úplně bez výrazu. Laciná stříbrná přední světla, žádná maska, nevýrazný zadek bez jakékoliv markanty. Oproti tomu Grandtour má nějakou "osobnost" - zadní světla jsou zajímavá a architektura zádě celkem podařená. A předku dost pomohl facelift předních světel. Na špičku třídy (Astra, Octavia, Focus) to ještě není, ale pro mě je Megane Grandtour celkem fajn, s ohledem na jeho cenu.
23. 2. 2012 12:39
Re: KIA i HYUNDAI sú tlsté
>:D vyzerá to dynamicky,iste to prospieva samotnej tuhosti karosérie, ale neviem, či ste sedeli niekto vzadu - človek je tam doslova utopený a výhľad nič moc - z pohľadu dospelého daj daj - ak tam posadíte dieťa, nečudujte sa, že nevie obsedieť, keď vidí veľké kulové. Z tohto pohľadu považujem za najkrajšie kórejske kombi chevrolet cruze - a to som ho videl iba na jednej fotke ;-) vrchol tohto dizajnu je land rover evok, ale i sportage od kie vyzerá dosť tankoidne. V každom prípade môže sa to páčiť :-)
23. 2. 2012 13:09
Re: KIA i HYUNDAI sú tlsté
Přesně tak! Právě tohle zřejmě vyřadí novou i30 z adeptů na rodinné kombi. Děti uvidí prd. Můj starší syn miluje auta a při jízdě sleduje provoz, tady by nic neviděl. Z hlediska výhledu dětí ven je na tom nejlépe Roomster.
23. 2. 2012 09:57
Re: KIA i HYUNDAI sú tlsté
Souhlasím. Vypadá líp, než hatchback. Je tu víc optické harmonii. Prostě normální kombik, který jako celek vypádá dobře. Když ta cena s normalními motory a naladění podvozku budou dobré, tak proč to nekoupit? Žádný důvod mi nenapadá. Za své peníze s normalním dosavadním benzínem 1.6 zcela bežné a normální auto. Dle mě tento kombik bude bezproblemově konkurovat jak Focusu tak Octavii v kombajnu.
Avatar - kari.laz
23. 2. 2012 09:02
kola
Jak velký to má na fotce kola? Předpokládám, že na promo fotce budou jedny z těch největších. A i tak to vypadá téměř směšně, vypadá to jak když tam jsou o dvě čísla menší kola. Je to prostě plnotučný buřt a nedokážu si to představit na základních plecháčích.
Rozbalit vlákno
18
Avatar - iudex
23. 2. 2012 09:22
Re: kola
Túto kritiku môžeš vysloviť na adresu 80% nových áut. Zober si Octaviu so základnými plechovými 15kami, to je na zaplakanie. Na základných plecháčoch by nevyzeral dobre ani Aston Martin (ak by plecháče v základe dával... >:D ).
Avatar - kari.laz
23. 2. 2012 09:39
Re: kola
Octavia vypadá na základních plecháčích asi stejně jako tahle hjundéé na vrcholných kolech.
Avatar - Enthusiastic.driver
23. 2. 2012 09:49
Re: kola
Přesně. Nečekal jsem, že to někdy řeknu, ale koncernová auta mi designově přijdou jako jedny z mála hezkých, štíhlých a elegantních. Všude jinde se karosují pontony oslavující Helenu Růžičkovou v jejich nejlepších letech a mě z toho bolí oči...
Avatar - kari.laz
23. 2. 2012 09:53
Re: kola
Pravda je to, že koncernová auta působí většinou oprvadu "lehkým" "štíhlým" dojmem. Nehrají si na koblížky na kolech.
23. 2. 2012 09:57
Re: kola
Na syndrom malých utopených koleček upozorňuji už hodně dlouhou dobu. Bohužel se to nevyhýbá i lepším rodínám 8-s [odkaz]
23. 2. 2012 10:53
Re: kola
Hlavně ten límec, hlavně límec. >:-[]
23. 2. 2012 11:48
Re: kola
No, zrovna u menších kombíků to může být záměr. Menší kolo udělá větší zadek. Záleží, na co letí zákazníci, zda dávají přednost sportovnějšímu vzhledu nebo většímu objemu. Nevím, jaký zájem u potenciálních zájemců o auta převládá. U ženských teď jasně vede první varianta. :-)
23. 2. 2012 12:05
Re: kola
Bohužel, dneska se všechny auta designují na velká kola. Nevím proč ;-\ Na velkých kolech trpí u většiny aut (čest vyjímkám) komfort. Ne všude v Evropě jsou kvalitní silnice, 8-s kde je to jedno, jak jsou kola velká.
Avatar - white label
23. 2. 2012 12:17
Re: kola
Nejde o samotnou velikost kol, celkový větší obvod kola je pro komfort naopak přínosem, jde hlavně o výšku profilu pneumatiky...
Avatar - kari.laz
23. 2. 2012 13:42
Re: kola
V neposlední řadě hraje roli i cena nové gumy. Hlavně u aut, které se kupují kvůli ceně, jako je hjundéé bude pak majitel koukat, až vysolí 20000 za nové gumy.
23. 2. 2012 13:48
Re: kola
Přesně tak, pokud pomineme negativní vliv na hmotnost a spotřebu, jsou větší kola vždy výhodou. Problém je na straně cen, které lezou chvílemi do závratných výšin.
Nemluvíme samozřejmě o nízkoprofilových, kde trpí komfortem jakýkoliv palcový rozměr.
23. 2. 2012 17:53
Re: kola
Ale jo to je přece jasné, záleží na třídě auta. Někde je základ 14" a někde 17", další zvětšení kola musí zákonitě snížit profil pneumatiky, potažmo komfort. Jenom mě štve, že potom to auto na těch základních kolech vypadá, tak nějak divně. Jsou malá a moc utopená :-(
Avatar - Bristol
23. 2. 2012 10:21
Re: kola
[odkaz]

já dávám hlas hyundai...octávka po fl vypadá dobře až v eleganci nebo RS... :yes:
Avatar - kari.laz
23. 2. 2012 10:45
Re: kola
Zkus to porovnat oboustraně. Zatím byly prezentovány jen fotky vrcholných verzí a ty to porovnáváš se základní octou. Počkej na fotku základní hjundéé na patnáctkách plechách a základní barvou.
Avatar - Dinar
23. 2. 2012 09:47
Re: kola
Octavia má proti tomuhle proporce atletky, do extrému patnáctek na plechu bych tu debatu nehnal, ale i30 kombi je prostě riadny tučniak. ;-)
23. 2. 2012 09:51
Re: kola
Asijské rysy se nikdy nezapřou :-) [odkaz]
Avatar - iudex
23. 2. 2012 11:04
Re: kola
>:D nový kráľ okresiek. >:-[]
Avatar - 3_diamanty
23. 2. 2012 09:10
ta zadna cast posobi
opticky tazsie a robustnejsie , uz to nie je taka dodavka ako predosly model :yes:

mne sa paci
Rozbalit vlákno
0
Avatar - manitou
23. 2. 2012 09:25
KOMU ZVONÍ
no nezazdili to jako minule, pokud dojde ještě na nějaké to 1,6 gdi turbo a trochu doladí ceny, bude to zřejmě po octavii nejprodávanější vůz nižší střední. sakra - focus, golf, astra - budíček !!! ;-) :yes:
Rozbalit vlákno
2
Avatar - iudex
23. 2. 2012 09:54
Re: KOMU ZVONÍ
No ale zatiaľ to 1,6turbo nemá, na rozdiel od Focusa či Astry a stále ponúka ako vrchol (!) atmo 1,6ku, takže nejaký budíček do Nemecka netreba. ;-)
Avatar - manitou
23. 2. 2012 10:04
Re: KOMU ZVONÍ
zatím, avizováno už to ale bylo, nejdříve veloster a pak i30, tak raději FF, VWG, OA - být ve střehu ;-)
Avatar - Choochoo
23. 2. 2012 09:26
Kufr
Dle fotek to vypada na vyrazne vetsi kufr nez stavajici I30, nedivil bych se hodnote blizici se 500l. Konecne plnohodnotny souboj s Octavii kombi :yes:
Rozbalit vlákno
2
Avatar - Choochoo
23. 2. 2012 09:48
Re: Kufr
Omluva, jsem nectl clanek, jen cucel na foto ;-)
23. 2. 2012 09:33
Vlnobiti
Osobne mi ten vlnovej styl nesedi, ale co uz...
Kazdopadne udelat kombajs na platforme HB tak, aby nevypadal jako Karosa s batohem, to uz je tvrdsi orisek.
Tady to moc nevyslo, zad je tezka a nehezka. I kdyz oproti C4 HB...
Ale co je na teto generaci i30 nejhorsi - to je ta predni rozsklebena drzka. :no:
Rozbalit vlákno
0
23. 2. 2012 09:39
limity nulidniho designu
zatimco hatch jeste ujde, tak aplikovat ten novy nulidni ci fluidni design na male kombi proste nejde. ani za boha >:D
Rozbalit vlákno
0
Avatar - pumpkin
23. 2. 2012 09:40
U mňa za 2
Celkom sa im to podarilo, len ako píše kari.laz vyššie, zadné kolesá sa už v tej mase trochu strácajú a vyzerá to ťažkopádne. Kompaktným kombíkom dizajnovo aj naďalej kraľuje Astra. :yes:
Rozbalit vlákno
0
Avatar - Enthusiastic.driver
23. 2. 2012 09:51
světluška se zácpou
To auto mi z profilu strašně evokuje nějakého broučka, který už měsíc nekadil a každou chvíli musí puknout.

Aneb, opět další auto s pontonem mohutným jak stolová hora :no:
Rozbalit vlákno
1
23. 2. 2012 11:00
Re: světluška se zácpou
>:D >:D >:D ....světluška se zácpou....
23. 2. 2012 09:57
Focus kombi
Zdá se to jen mně, nebo ten zadek z oka vypadl současné generaci Focusu v provedení kombi?
Rozbalit vlákno
1
23. 2. 2012 11:02
Re: Focus kombi
veru nezda, ja mam focus kombi v takej istej farbe ako tento hyundai na fotkach a vyzeraju zozadu skoro rovnako.
23. 2. 2012 10:06
Celkem hnus
Ať se na to auto dívám z jakékoliv strany, tak tohle se tedy opravdu nepovedlo. Fluidní tvary se prostě na kombi nehodí. Člověk pomalu neví, zda je to auto už nabořené a až to bude stát neumyté někde před Tescem to bude asi pohled...
Rozbalit vlákno
0
Avatar - -TEAC-
23. 2. 2012 10:06
design
h[odkaz] [odkaz] Kráska a zvíře?
Rozbalit vlákno
27
Avatar - peter_ko
23. 2. 2012 10:20
Re: design
to je nefér porovnavat design 90tych rokov so sucasnym...
Avatar - kari.laz
23. 2. 2012 10:21
Re: design
A kde máš tu krásku? Asi jsi jí zapomněl nakopírovat. ;-)
Avatar - KANKUNEN
23. 2. 2012 10:32
Re: design
Neber to špatně, ale přiznej si že ti nejvíce vadí znak na kapotě, většině lidí se to líbí. Já bych si to nekoupil, protože je to Hyundai, ale problém v designu rozhodně není.
23. 2. 2012 10:49
Re: design
..... až na ten těžkej zadek. Tam to s tou hmotou trochu přehnali.
Avatar - kari.laz
23. 2. 2012 10:55
Re: design
S čistým srdcem ti napíšu, že se mi to nijak zvlášť nelíbí. Zaprvé nejsem příznivec "rozteklého" designu a měl jsem k tomu výtku i pod článkem o novém Volvu V40. Zrovna tak mě dokonale odpuzují stříbrné plasty v interieru. A to jak u Korejců, tak třeba u některých Fordů. Nejsem ani příznivcem UFO interieru ala nový FF III. No a nakonec se mi nelíbí u nových modelů ten nafouklý design, kde to vypadá jak šiška houskového knedlíku na kolech. Bohužel není moc automobilek, co by uměli dneska udělat auto, co vypadá Štíhlé, lehké a ne jak nakynuté. U této i30 je to obzvláště v zadních partiích extra nakynuté. Jsem v tomto dost konzervativní a například se mi neskutečně líbil koncept Vision D, který byl velice jednoduchý, s hranami a ne rozteklinami. O to víc mě to mrzí u Volva, že u nových modelů začíná jít také smětem oblin. A i proto nejsem kamarád z každým Francouzským autem, ikdyž jsem prozatím vždy u nich našel nějaké, které mě zaujalo.
Avatar - -TEAC-
23. 2. 2012 11:35
Re: design
Prosím o zhodnocení toho druhého krasavce.
Avatar - kari.laz
23. 2. 2012 13:44
Re: design
Golf Kombi je jedno z méně povedených kombi, dokonce ten zadek by jsem hodnotil jako jeden z nejméně povedených. Sice netrpí tím "nakynutím" ale nepovedl se. Doufám, že v nové generaci se na kombi více zaměří a odladí to podobně jako například u passatu, kde je kombi povedenější než sedan.
Avatar - -TEAC-
24. 2. 2012 09:41
Re: design
Je opravdu děsnej!Za tuto odpověď máš 1* :yes: čekal jsem od Tebe něco jiného. ;-)
Avatar - KANKUNEN
23. 2. 2012 11:39
Re: design
Teď jsem četl tvůj příspěvek k Volvu a k podobnému designu máš podobné výhrady, beru zpět.
Avatar - kari.laz
23. 2. 2012 13:49
Re: design
Nějak mě ta doba zaoblení nechytila. Sice mám P607, který rozhodně není hranatý, ale také nemá skoro žádné "zdokonalovací" obliny a v interieru netrpí na stříbrné plasty, nebo ufo design. Podle mě je úspěch koncernu VW právě v té jednoduchosti tvarů a poslední dobou zatím zůstávají jako jedni z mála, kteří se drží jiným směrem a nejdou na vlně oblin.
Avatar - -TEAC-
23. 2. 2012 11:37
Re: design
Přece ten GOLF!Mě se to normálně zobrazuje. >:-[]
Avatar - kari.laz
23. 2. 2012 13:45
Re: design
bohužel jeden tlustý, druhý nepovedený. Tam to bude 1:1 >:D
Avatar - white label
23. 2. 2012 11:47
Re: design
Ta i30 v kombku má být jako ta kráska??? >:D
Jestli máš vkus s podobnou slabostíi na "překynuté" ženy, tak ti "plnou krásu" tvých dosavadních partnerek rozhodně nezávidím... >:-[]
Avatar - -TEAC-
23. 2. 2012 11:53
Re: design
V porovnání s GOLFEM jo.Když to máš obráceně, tak tu tvou nechci nikde a nikdy potkat! >:-[]
Avatar - white label
23. 2. 2012 12:04
Re: design
Jestli si v životě potřebuješ obhajovat volbu podle svého vkusu tím, že víš (subjektivně) i o "méně atraktivních" alternativách, tak to je cesta do pekel... ;-)
Chceš diskutovat pod i30 v kombi o něm, nebo od něj raději odpoutávat pozornost vymezováním se vůči designu Golfu variant? Napsal jsem snad někde něco o tom, že Golf Variant je krasavec?
Zkus diskutovat věcněji, nebo si začnu myslet, že je na tvém avataru opravdu tvoje fotka... :*) >:-[]
Avatar - -TEAC-
23. 2. 2012 12:22
Re: design
Samozřejmě že je to moje fotka!Něco proti?Apropo ve většině diskusí se auta srovnávají, ale i tak se ti omlouvám že jsem použil Golfa.Příště se zeptám co tě nepopudí.To není tvoje foto to na Tvém avataru?
Avatar - white label
23. 2. 2012 12:36
Re: design
Ne, to je moje vnučka... ;-)
Jak chceš poznat "krásné" auto, když nepoznáš ani chlapa od ženské... :-O >:-[]
Avatar - -TEAC-
23. 2. 2012 12:45
Re: design
Ta je tak hezká že to nejde poznat.Promiň jdu na oční. >:D
Avatar - white label
23. 2. 2012 12:57
Re: design
Běž, a řekni jim, že ani nepoznáš ženskou, a nejen krásnou, ale dokonce ani škaredou... :*)
>:-[]
Avatar - -TEAC-
23. 2. 2012 13:06
Re: design
Ok tak já jdu.Doufám že si nespletu doktora s doktorkou. >:D
Avatar - white label
23. 2. 2012 13:11
Re: design
U toho doktora by to až tolik nevadilo, horší už by to mohlo být v partnerském vztahu..., ale jako heterosexuál to nedokážu zcela objektivně posoudit... ;-) >:-[]
Avatar - -TEAC-
23. 2. 2012 13:14
Re: design
Raději to zkontroluju i doma,dík.To nám ta prácovní doba pěkně utíká! >:D
Avatar - white label
23. 2. 2012 13:19
Re: design
Raděj to nechoď domů kontrolovat v pracovní době, mohl bys být překvapen nejen z pohlaví své partnerky/partnera... :-O ;-)
Avatar - iudex
23. 2. 2012 14:31
Re: design
Labele, daj mu už konečne vydýchnuť... >:-[]
Avatar - white label
23. 2. 2012 14:45
Re: design
Ne ne, on píše v parcovní době, tak ho musím aspoň trochu "pohonit", co kdyby to byl třeba zrovna můj zaměstnanec... >:-[]
Avatar - strýček BOB
23. 2. 2012 10:40
Hezké...
Líbí se mi ta jejich zoufalá a marná snaha udělat konečně pořádné auto, najmeme lidi z Evropy, ty nám to nakreslí, vyzkouší a vyrobí, potom přijde korejský odborník a řekne: DČ, ř?@ äLü t ?…Čä a výsledkem je nechutná tlustá berta [odkaz] :no:

Teším se na pohled do ceníku a na parametry ;-\
Rozbalit vlákno
5
23. 2. 2012 10:44
Re: Hezké...
Hele, tobě nějakej Korejec přefik manželku? Jinak si tvůj postoj nedokážu vysvětlit. Jako nenávidět nějakou značku auta tímhle způsobem je fakt na palici...
23. 2. 2012 12:42
Re: Hezké...
>:D >:D >:D :yes:
Avatar - 3_diamanty
23. 2. 2012 16:27
Re: Hezké...
pockaj jak ta trafi slak ked to auto bude opat uspesne tak ako kazdy iny hyundai ;-)
Avatar - kari.laz
23. 2. 2012 16:37
Re: Hezké...
Úspěšný jako třeba i40 >:-[]
26. 2. 2012 20:16
Re: Hezké...
Spíš než koukat na ceníky a parametry, se zkus projet..

A v žádném případě ta snaha není marná. A pokud se ostatní automobilky neoprostí od svého povýšeneckého názoru, ostatně jako většína zde diskutujících, může brzy narazit. Ať už se nám to líbí nebo ne.

Trh brzy ukáže, ale jízdní vlastnosti, výbavy, ceny i design a hlavně pětiletá záruka přesvědčí spoustu lidí a firem, že právě tyto vozy jsou pro ně to pravé.

Ale když už chceš koukat na ceník tak nezapomeň na havarijní pojistku s nulovou spoluúčastí a zákonným pojištěním zdarma, když k tomu připočteš náhradní auto zdarma, nude málo běžných lidí, nebo firem, které na to neuslyší....
23. 2. 2012 11:09
S designem nemám problém
Design mi přijde v pohodě, lepší než u hatchbacku. Ale teď jsem strávil pěknou chvilku s jejich konfigurátorem, a proboha, oni nenabízejí automat?
Rozbalit vlákno
2
23. 2. 2012 11:38
Re: S designem nemám problém
Automat samozřejmě v nabídce je, český konfigurátor je ostuda největší. Zodpovědného člověka nakopat do *** [odkaz]
23. 2. 2012 11:51
Re: S designem nemám problém
Díky za odkaz, to jsou fakt blbci... :-) Právě že jsem si matně pamatoval, že na trhu bude i s šestistupňovým automatem, tak mě to zmátlo.
Avatar - Ji/Ri
23. 2. 2012 11:20
ABIMBAS
...čím víc pruhů, tím víc Abimbas... Hundeeee...
Co dodat? Když se podívám na naši krásnou Evropu a její produkci, tak které auto je "stejné"? Pojdme na to: okem do Opla - je svůj, VW - Titán s neochvějným postavením a to právem, Renault - je osobnost, Peugeot - krása, Ford - no kapek over the planet, ale opět origo, Citroen - elegance, origo, Škoda, byt pod taktovkou matky - je svá s geny vw......
....ale tohle plechobití - a interier...... asi to bijou kucí podle hesla "jako rejže rejži" .... když budu chtít vůz s tímto interierem, koupím si origo Opel. Ne, souzi, to ne. Na oko dobré než to k oku přihneš blíže.... ale to Abimbasky z tržnice taky.

Dnes, včera, zítra - Hjende ne....... a to moje první auto bylo parádní Hyundai Pony v červené perleti, spojlerem vzádu a jednapětkou atmoškou..... škoda.... rejžaboys to mrví.

Bravo Evropa
Rozbalit vlákno
12
Avatar - -TEAC-
23. 2. 2012 11:46
Re: ABIMBAS
Titán - pastva pro oči! :yes: >:-[] [odkaz]
Avatar - Ji/Ri
23. 2. 2012 14:53
Re: ABIMBAS
[odkaz]
prubni tohle.... tohle je ten titán ;-)
23. 2. 2012 15:37
Re: ABIMBAS
Alebo tento [odkaz]
Avatar - -TEAC-
24. 2. 2012 09:34
Re: ABIMBAS
Tak s tímto nemám vůbec problém,naopak musím uznat, že je ta zadnice povedená! >:D :yes:
23. 2. 2012 11:47
Re: ABIMBAS
V kontextu tvého příspěvku mne tak napadá, že s Ceedem a první i30 trochu důrazněji otevřeli dveři evropy. Nyní patrně získali dojem, že dveře jsou dokořán a vstoupili s plnou parádou, akorát že chlapci asi trochu posilovali a vybourali u toho futra. No prostě to přehnali.
23. 2. 2012 12:25
Re: ABIMBAS
To je přesně řečeno. Já si nemohu pomoct, ale v každém novém Hyundai z poslední doby vidím Focuse III a snahu ho ještě překonat. U KII je jakoby vzorem VW - tedy značka. Uměřenost třeba RIA je ovšem sympatická, totéž platí por Sportage, ale.....už ten nový Cee´d se jakobyutrhl ze řetězu.

Snaha zaujmout přehnanými a samoúčelnými křivkami je znakem levné produkce. To by si hoši z jihu Korejského poloostrova měli uvědomit. Pčřipomíná mi to dobu, kdy byly hitem přenosné audiosystemy (tedy magneťáky s rádiem a CD v jednom) a kdy korejská produkce jela na šílených tvarech připomínajících Transformers a Sony nebo Panasonic (prémie nepočítaje) měli hladké krabice, zato (soňáka jsem měl, je to "moje" značka s vyjímkou telefonů) to perfektně hrálo, malo to slušný parametry, nekazilo se to a fungovalo by to dodnes, kdyby to nezestárlo mentálně....předchozí Hyundaie (zejména ta třicítka nebo například Getz a nesmím zapomenout na svého času jediný hezký maličký sedan - Accent) se mi líbily podtatně víc. Bohužel, to samé mohu říct i Fordu. Na druhou stranu, kde se design hnul podle mého vkusu správným směrem je nesporně Opel - když si vedle Hyundaie postavím Astru a zejména porovnám kombíky, je to někde jinde. A to samé bych řekl o korejských Chevroletech - Cruze je podle mně designově zdařilejší auto a to dost výrazně.
Avatar - matii
23. 2. 2012 13:16
Re: ABIMBAS
Nemám nic proti robustní zádi, ale proč proboha tu boční linku svedli dolu?!!!

Evokuje mi to zvadlé pozadí starší obézní dámy. Jak kdyby za sebou to auto tahalo pytel srač.k. :-)

Jinak hatch se mi líbí.
Avatar - white label
23. 2. 2012 13:21
Re: ABIMBAS
Výstižně napsáno a souhlas, hb tento problém zdaleka nemá...
23. 2. 2012 14:40
Re: ABIMBAS
praveze ta linia, ktora plynulo prechadza z bocneho profilu do zadnej casti je to NAJ!!! och...
Avatar - Ji/Ri
23. 2. 2012 14:55
Re: ABIMBAS
....jak říkám, čím víc pruhů, tím víc adidassler..... :yes:
Avatar - Ji/Ri
23. 2. 2012 14:54
Re: ABIMBAS
...přesně tak. Teď je to takové snaživé, přemotivované, prostě zhrnovač na rýži.

A uplně přesně bych řekl: Někdy míň znamená víc......
26. 2. 2012 20:29
Re: ABIMBAS
Je jedno, jestli se design líbí nebo ne, koneckonců každá příšerka si svého kupce najde [odkaz]

To hlavní se ale povedlo, jsou sví a hodně se o nich mluví
Avatar - ryman
23. 2. 2012 11:37
Korejský hokusfokus
[odkaz]
[odkaz]

8-s
Rozbalit vlákno
17
Avatar - -TEAC-
23. 2. 2012 11:41
Re: Korejský hokusfokus
Jo, ten korejec to udělal hezčí.
23. 2. 2012 11:52
Re: Korejský hokusfokus
Souhlas...
Avatar - -TEAC-
23. 2. 2012 11:58
Re: Korejský hokusfokus
Jen pro upřesnění - raději FF i když je ošklivější.
23. 2. 2012 12:09
Re: Korejský hokusfokus
To už je na výběru každého soudruha...
Avatar - -TEAC-
23. 2. 2012 12:12
Re: Korejský hokusfokus
>:D :yes:
23. 2. 2012 12:28
Re: Korejský hokusfokus
Nemyslím, jedn za 18 a druhý za 20 (ale bez dvou). Ford a Hyundai - spřízněni volbou, danou pojetím globálního světa....nakonec pro obě značky jsou ty priority podobné - USA, Čína, Evropa - domácí trh je v tomto případě nejmíň důležitý.
23. 2. 2012 12:45
Re: Korejský hokusfokus
Žiadny strach. Hoci hjundé na prvý, povrchný pohľad skopírovalo základné črty focusu, pri dôkladnom porovnaní fotiek je však viditeľné, ktorý dizajn je dotiahnutý do konca. Hjundé bude vyzerať za pár mesiacov rovnako staro ako napríklad astra.

Bravo Ford!
Avatar - das_autos
23. 2. 2012 16:46
Re: Korejský hokusfokus
Oni totiž neumí nic jinýho než kopírovat.Počkaj až s čím vyleze konkurence a pak to jednoduše obšlehnou a tím šetřej náklady na vývoji.Ne ,že by obšlehli celý auto,ale takhle to dělali,když chtěli s i30 a ceedem prorazit v evropě.Rozebrali golfa,focuse a astru,zkopčili co se jim hodilo,nakombinovali a složili.Když rozebíráš korejce tak to vidíš,všechno už bylo v něčem použitý.To samí turbobenzíny.Dávaj si s nima na čas,proč asi.
Avatar - Starfighter
23. 2. 2012 17:20
Re: Korejský hokusfokus
Oblíbená taktika Ťamťungu s Applem funguje i jinde 8-s
23. 2. 2012 19:29
Re: Korejský hokusfokus
Ale ale s těmi "kopírkami" ... zase polovičaté nesmysly, ohrané až vyčpělé argumenty... Kdo od koho se skutečně bude a možná již učí? "Ředitelé výrobních závodů BMW veřejně chválí příkladné výrobní metody značky Hyundai. Christian Klingler, člen představenstva Volkswagen pro oblast prodeje, dává pokroky dosažené značkou Hyundai za příklad pro vlastní práci: "Hyundai je číslo 1, OD NĚJ SE můžeme UČIT."

A myslím, že bude ještě třeba také od Jihokorejců okopčit: bezhlučné nastavování volantíku: Šéf Volkswagenu Martin Winterkorn u zkoušky nastavení volantu nové i30: "BMW to neumí, my to neumíme." !!! >:-[]

Co vše se může a bude Evropa učit od Jihokorejců??? ;-)
23. 2. 2012 20:47
Re: Korejský hokusfokus
Ty máš problém s komplexným chápaním reality, ale to jasné už nejaký ten piatok. Vari nepoznáš priaťelské povzbudzujúce gesto v podobe pochvaly pre outsiderov? 8-s
Avatar - das_autos
24. 2. 2012 13:17
Re: Korejský hokusfokus
Tak například jíst rejži nebo kopírovat auta.Kolik že to maj korejci patentů v aut. průmyslu?
26. 2. 2012 20:55
Re: Korejský hokusfokus
Řekl bych že minimálně tolik jako škoda >:D >:D
Avatar - white label
26. 2. 2012 21:00
Re: Korejský hokusfokus
Nejde ani tak o to, kolik automobilových patentů má např. Škoda vs. Kia, ale o to kolik jich má koncern VW a kolik koncern Hyundai... ;-)
Každopádně ten největší patent mají korejci, myslím ten "patent" na kopírování... >:-[]
Ať se propadnu třeba do západního Německa, jestli první kopírku nevymysleli někde v Asii... >:D
26. 2. 2012 21:30
Re: Korejský hokusfokus
Spíš než z talentu to vychází z historie... Nezapomeň že korejci začli s výrobou aut až na konci šedesátých a v průběhu sedmdesátých let a to licenční výrobou - Ford, Fiat, Opel, později ještě Mazda... Když si uvědomíš jak velká propast v minulosti mezi "klasickými" automobilkami a nimi je, vidíš že kromě velkých investic do vývoje musí zapojit i nákup technologií a patentů a reingeneering =)

Ale neboj, kopírování je to co šlo všem automobilkám vždycky dobře... Jen škoda, že koncernová politika VW je konzervatismus... trocha odvahy by se hodila
Avatar - white label
26. 2. 2012 22:46
Re: Korejský hokusfokus
Právě podle toho mimořádně rychlého pokroku je jasné, že korejci museli kopírovat mimořádně intenzivně, ať už legálně (nákup technologií a patentů, nebo "nelegálně"...
26. 2. 2012 23:25
Re: Korejský hokusfokus
Vždyť to taky píšu =) Ale dělají to všechny automobilky a podniky ve všech odvětvích.... Kdo chvíli zaváhá už za pár let neexistuje...
23. 2. 2012 12:49
DIZAJNOVY EXPERTI
to tu zase mame reciciky o obeznosti a tlstosti...
zase biela nalepka, jelito a pod. sa hraju na dizajnovych "panov" nj hosi__neni tam znacek vw a uz to je hnusne, tlste a pod.
tak podme porovnavat...
[odkaz]
[odkaz]
[odkaz]
[odkaz]
[odkaz]

takze troska sudnosti pani...
viem, je vam z toho tazko, ze Hyundai spravil proporcne velmi elegantne kombi a bez pochyb to bude velmi slusne predavane auto vo svojej triede...
Rozbalit vlákno
26
23. 2. 2012 13:01
Re: DIZAJNOVY EXPERTI
Naprosto přesné, Chester! Ostatně, pak se můžeme divit, že design upadá, když všichni experti sedí na www.auto.cz...
A taky mě napadá cosi o kyselých hroznech a liškách, chválících svůj ocas. ;-)
Avatar - white label
23. 2. 2012 13:07
Re: DIZAJNOVY EXPERTI
Díky za odkazy na 3 nakynutá a 2 nenakynutá auta. Z těch tří nakynutých aut, je nejnakynutější právě i30, ale Focus je ve velmi těsném závěsu, takže nezoufej, designově jasně nejlíp to nakynutí zvládla Astra. :yes:
Doporučuji hned několik výstižných příspěvků (od jiných nicků) v diskusi na téma nakynutosti tohoto i30, jen se vážně obávám, že je při své tradiční diskusní jednoduchosti je také nebudeš schopen strávit... :*) ;-)

P.S. Mimochodem slovo "hnus" apod. v těchto souvislostech zásadně nepoužívám, takže se raději prober z toho svého osobního zklamání, že tady naprostá většina tento design nechvalořečí...
Avatar - Choochoo
23. 2. 2012 14:59
Re: DIZAJNOVY EXPERTI
Osobne bych dal prednost asi tomu Focusu, ale jinak s Atstrou asi nej. Hyundaii kombi nedela dobre ta klesajici linka pod zrcatkama a pak hodne stoupajici, coz ma za nasledek, ze na fotkach vypada tlustci nez bude ve skutecnosti. Na hatchbacku to vypada dobre.
Avatar - strýček BOB
23. 2. 2012 13:13
Re: DIZAJNOVY EXPERTI
Tak jsem si to poctivě odklikal... To ještě jde, tohle také, Focus, hmm, Octavia je opravdu krásná a kliknutí na i30, to je jako dostat facku...člověk jenom kroutí hlavou nad tou hrůzou.
23. 2. 2012 13:21
Re: DIZAJNOVY EXPERTI
bobe, chod radsej skontrolovat zenu ci ju nahodou znova nenadiva ten korejec ;-)
Avatar - white label
23. 2. 2012 13:30
Re: DIZAJNOVY EXPERTI
Ale ty už radši nikam nechoď, nebo to dopadne jako posledně s tím zánovním Golfem Variant zaparkovaným před vaším panelákem, když jsi přišel nečekaně spíš z šichty... :*) >:-[]
23. 2. 2012 19:21
Re: DIZAJNOVY EXPERTI
Jasně, kývej kývej tou svou hlavou... možná vykýveš i změnu ankety a výsledek, kdy se přes 65% hlasujících zde jasně vyjádřilo a dalo za 1 ;-) >:D ...
24. 2. 2012 23:46
Re: DIZAJNOVY EXPERTI
Octavia je krasna? >:D vole, co za prasky beries?
Z tych 5 je to druhe najzaostalejsie auto, po golfe. Golf je aspon 12rokov pozadu, Octa len 8.
Avatar - 4hill
23. 2. 2012 13:35
Re: DIZAJNOVY EXPERTI
Tak nevím..snažil ses dokázat že je i30 vyžraná? Vypadá to že ano..
Avatar - white label
23. 2. 2012 13:40
Re: DIZAJNOVY EXPERTI
>:-[] :yes:
Spíš se snažil dokázat, že to tak není, ale nějak to nedopadlo, ovšem za jeho diskusní medvědí službu pro i30 kombi si palec nahoru rozhodně zaslouží... :yes: ;-)
23. 2. 2012 14:37
Re: DIZAJNOVY EXPERTI
a za tvoju medvediu pracu voci vw group a auto.cz - oddelenie dizajnu__taktiez :yes: ;-)
Avatar - kari.laz
23. 2. 2012 14:00
Re: DIZAJNOVY EXPERTI
Jako důkaz že jako největší knedlík působí i30 to je naprosto výstižné. Takže jsi potvrdil to, co se tu probírá a to, že králem "nakynutí" je nová i30.
23. 2. 2012 14:36
Re: DIZAJNOVY EXPERTI
ze kral "nakynuti" >:D ale kare, to nemyslis vazne__to je nejaky novy pojem pre dizajnove proporcie??? chces mi odprisahat, ze i30 je z tychto vozidiel najskaredsie auto?
Avatar - kari.laz
23. 2. 2012 15:51
Re: DIZAJNOVY EXPERTI
Naprosto s klidným svědomím ti napíšu, že i30 je z těch tebou jmenovaných nejošklivější a nejnapuchleší. Sice Golf má dost ošklivý ten zadek, ale jako celek nepůsobí jako kynutý knedlík. FF III mi také v této generaci nesedí, ale pořád ho řadím před i30. Astře zaoblené tvary docela sedí a dokázali se s tím poprat asi nejlépe. Octavia je sice stará škola, ale pořád vypadá k světu a nevypadá, že má vzadu nádor. Prostě to u i30 nedopadlo moc dobře.
23. 2. 2012 14:31
Re: DIZAJNOVY EXPERTI
Z těch tvých odkazů mi vychází jako přijatelná jedině Astra. Focus s Hyundaiem jsou prostě ošklivá auta. Octavia už hodně zestárla, ač má design docela nadčasový, její doba už je pryč. A Golf Variant je ošklivý i zastaralý. Pěkný kombík v nižší střední aby jeden pohledal.
Avatar - pumpkin
23. 2. 2012 14:51
Re: DIZAJNOVY EXPERTI
:yes: dobre zhrnuté. Tiež u mňa vyhráva Astra.
23. 2. 2012 19:20
Re: DIZAJNOVY EXPERTI
Ošklivá? Pro koho zase? Přes 65% tady v anketě dává za 1 = výborný, vynikající, skvělý... a napíše "ošklivý" >:D ... já z toho nemohu... ;-)
Avatar - iudex
23. 2. 2012 14:44
Re: POROVNANIE PR.ELÍ
Chcel som tiež hodiť pár fotiek zozadu, spravil si to za mňa.
Pri snahe o objektivitu (v rámci subjektívnej kategórie dizajnu) to najlepšie dizajnovo zvládli v Russelsheime. Astra je najdlhšia a napriek tomu tú zadnú časť zvládla najlepšie a dá sa označiť za peknú.
Golf je už viditeľne dizajnovo starší, naviac vyváženosť hatchu tam nikdy ani nebola (G5 či G6), je to neforemné a fádne.
Focus je presný opak Golfu: lepší kombi ako hatch, ale aj tak to nie je príklad vyvážených elegantných línií.
Octavia má jednoznačne najväščiu zadnicu, jednoduché plynulé línie ani veľa zamaskovať nemôžu, napriek tomu sa so zadaním vyporiadala so cťou a napriek primárnej účelovosti sa dá nájsť aj trocha elegancie.
i30 je jasne najmodernejšia, čo je dvojsečná zbraň. Trend káže veľa kriviek, prelisov, skrátka rozbiť jednoduché plochy á la Golf niečím zaujímavým, súčasne ale snaha o svalnatosť (bokov či blatníkov) robí medvediu službu optickému objemu karosérie a utápa i inak veľké kolesá.
Moje dizajnové poradie:
1. Astra
dlho nič
Octavia
Focus
i30
Golf
Avatar - white label
23. 2. 2012 14:49
Re: POROVNANIE PR.ELÍ
V podstatě souhlas, z "opuchlých" je na tom Astra nejlíp, viz i má předchozí reakce. Golf by se jako Variant neměl vůbec nabízet a tuto roli by měla přebrat Jetta Variant.
Avatar - Ronault.
23. 2. 2012 17:12
Re: POROVNANIE PR.ELÍ
Tak nějak se tady zapomíná na kombík desetiletí kompaktní třídy a to Megane Grandtour.

Nicméně i30 v kombíku nevypadá nejhůře. dá se říct, že se s tvým žebříčkem ztotožňuju. Ještě čekám na verzi kombi C´eedu, v odcházející generaci se mi velmi líbil, tak uvidíme, jestli udrží kvalitu.
Avatar - pumpkin
23. 2. 2012 14:48
Re: POROVNANIE PR.ELÍ
Pred Golfa alebo Octaviu si ešte mohol dať Megana
[odkaz]
Takto pekne vidno aký je už koncernový dizajn starý. Golf Variant bola akási improvizácia, Octavia II (pred hnusným fl.) má veľmi podarený dizajn, ale už dosť presluhuje a je to len o dôstojnom starnutí. To, že koncern si môže dovoliť predávať Golfa a Octaviu bez generačnej obmeny aj 10 rokov, je síce pekné, ale chváliť tu ich prezretý dizajn je trochu úbohé. 8-s
Avatar - white label
23. 2. 2012 14:55
Re: POROVNANIE PR.ELÍ
Ono stačí zkritizovat nespornou opuchlost této i30 a hned se z toho udělá chvála koncernového designu, klasický kolorit zdejších diskusí. Antikoncernfuns se prostě bez konfrontace s koncernem neobejdou ani v diskusích pod články se kterými koncern nemá nic společného, viz i tato diskuse... ;-)
Avatar - pumpkin
23. 2. 2012 15:02
Re: POROVNANIE PR.ELÍ
Je pravda že tu je to trochu nemiestne, hlavne keď koncern je v tomto smere dizajnovo pozadu...
Avatar - 3_diamanty
23. 2. 2012 15:01
Re: POROVNANIE PR.ELÍ
to mas tak ;-) zase tu bude milion prispevkov aky je to skaredy srot a zase to bude megauspesne auto ;-) proste blbcom nerozkazes ;-)

treba ich filtrovat
Avatar - pumpkin
23. 2. 2012 15:03
Re: POROVNANIE PR.ELÍ
eem... alebo radšej nič. ;-)
23. 2. 2012 15:39
Re: POROVNANIE PR.ELÍ
[odkaz]
23. 2. 2012 13:01
KOROZE i30
Jsem zvědavý, jestli tohle auto bude dělat "čest" svému předchůdci a pokvete alespoň stejně tak rychle >:-[]
Rozbalit vlákno
19
Avatar - white label
23. 2. 2012 13:15
Re: KOROZE i30
Nevím jak s korozí, ale designově je rozkvetlé dostatečně už teď... >:-[]

P.S. Tím ovšem neříkám, že je to "hnus" apod., takové výrazy u nových vozů zásadně nepoužívám , ty nechávám vyhrazeny skutečným "antifuns" různých značek... ;-)
23. 2. 2012 13:27
Re: KOROZE i30
Souhlasím, slovo hnus bych konkrétně u tohoto auta také nepoužil, zase tak špatné to není ;-) Popravdě řečeno nic to nemění na tom, že je to designová zplácanina! >:-[]
23. 2. 2012 13:21
Re: KOROZE i30
di radsej opravovat prevodovky na Audinach ;-)
23. 2. 2012 13:29
Re: KOROZE i30
mokrý hadr přímo na čelo a bude hned líp ;-)
Avatar - Choochoo
23. 2. 2012 14:24
Re: KOROZE i30
pomáhá? Si ho asi dáváš často, když doporučuješ, co? >:D
Avatar - white label
23. 2. 2012 14:26
Re: KOROZE i30
To přece musíš vědět sám nejlíp... >:-[]
Avatar - Choochoo
23. 2. 2012 14:44
Re: KOROZE i30
Co nemám vyzkoušeno tak nedoporučuju ;-) >:D
Avatar - white label
23. 2. 2012 14:48
Re: KOROZE i30
Takže už máš něco účinějšího, nějaký silnější kalibr... >:-[]
Avatar - Choochoo
23. 2. 2012 15:01
Re: KOROZE i30
Jo ten mam zatim jen pripravenej, se da pouzit jen jednou >:D
24. 2. 2012 09:38
Re: KOROZE i30
Jo to tedy nevím, ale Tobě by zcela určitě nepomohl. Snad jen zajdi za lekářem a vše to zkonzultuj, víc už nevím jak pomoci >:-[]
26. 2. 2012 21:11
Re: KOROZE i30
Nevím jak moc víš o čem píšeš, ale já mám pár i30 ve flotile (Škodovek více) a ani jedna i 30 nemněla žádný problém s korozí, překvapivě ani poruchu (pokud nepočítám nalitý benzín do nafty, nebo vybitou baterku od světel, ale zaměstnance nemůžeš pořád hlídat), kromě jednoho pronlému s přístrojovou deskou, který vyřešila záruční výměna. Což se pro mne s velkou lítostí nedá říct o škodovkách :-(
Avatar - white label
26. 2. 2012 21:18
Re: KOROZE i30
A jéje, další diskusní prodejce Hjundééé inkognito! >:D
Proč se té práci nevěnujete raději na salonech, viz zkušenost Ronaulta a jeho marná snaha svézt se v předváděčce i30. >:-[]
26. 2. 2012 21:39
Re: KOROZE i30
Promiň nejsem prodejce... A jestli Tě to potěší ani sám nejezdím v korejském ani v evropském autě... A osobně mě štve, že v AutiBild žebříčku už dva roky po sobě Hyundai porazil mou oblíbenou japonskou značku, ale má právo i důvod... Udělali obrovský posun dopředu..

Zkušenosti Renoulta neznám, protože jsem jen zahlídl nějakou zmínku bez popisu, ale vidím to tak stejně jako kdybys řekl rohlíky jsou hnusné, protože prodavačka v krámku na rohu ulice mi je nechtěla podat, když do regálu strkala bochníky chleba....

Já mněl možná podobnou zkušenost s Pougeotem a říkám proto, že Peugeot je k ničemu? Tohle je o lidech a ne o autech...
Avatar - white label
26. 2. 2012 22:43
Re: KOROZE i30
Ale já nikde nepsal, že je nová i30 k ničemu, a už vůbec ne jen proto, že má někdo opakovaně špatnou zkušenost s jedním zastoupením Hyundaie. To se mi jen ty snažíš marně podsunout... ;-)
26. 2. 2012 23:34
Re: KOROZE i30
Zase špatně čteš a jsi zbytečně vztahovačný....

Vůbec nikomu nic nepodsouvám a původní reakce nebyla na tebe, ale na rappera.

Naopak Ty tady každému podsouváš, že je placený korejci.

Jinak Ronault určitě i30 brzy vyzkouší, nebo už vyzkoušel. Jak to tak vypadá, prodejců Hyundaie bude za chvíli stajně jako prodejců Škodovek, protože ty auta se prodávyj jako housky na krámě.. (stejně jako třeba Logan, nebo Thalia, což je pro mne naprosto nepochopitelné)
Avatar - Ronault.
26. 2. 2012 23:42
Re: KOROZE i30
Co je na tom nepochopitelné, Dacie si na nic nehrají, jsou to lowend se vším všudy, dobrý poměr hodnota/cena. Stejně jako tomu bývalo u levných Hyundaiů. Taky by se dalo říct, že je to nepochopitelné, že si je někdo kupoval?

A tvrzení, že se prodávají jako housky na krámě...? Řiď se fakty. Prodeje za loňský rok se nijak nevymykají jiným dovozovým značkám v čele, Hyundai čerpá z hraní si na domácí značku a velmi velmi silné mediální masáže. A jak to vypadá, když se Hyundai či Kia začnou prodávat za cenu normální u konkurence jde vidět na i40. Kolik jich v lednu prodali? 30? To je o dost méně než 508 a stejně jako končící Laguna, nemluvě o tom, kde jsou ostatní. Inu výše si už nikdo nebude připláct za průměrnou techniku s názvem Hyundai.

Iluze nechme stranou.
27. 2. 2012 21:27
Re: KOROZE i30
No vidím, že stejně jako na jiných diskuzích týkajících se korejců, nemá cenu s vámi diskutovat. Doufám že pánové v evropských automobilkách si dají větší pozor a nebudou stejně jako vy tady jen tvrdit "je to šunt, který nestojí za řeč" protože bych jim nikdy nepřál aby pak mněli zbytečně těžkou hlavu. Pokud vám to ještě nedošlo, nechválím korejce, jen se vám snažím naznačit s chladnou hlavou problém, který tady reálně vzniká vašim oblíbeným konzervativním značkám...

Ale asi přece jen malý úspěch tady je ;-) správně jsi sám řekl: " jiným dovozovým značkám v čele". Moje připomínka o houskách nebyla ani tak na i40, která je na trhu půl roku, jako spíše na i20, i30, které třeba v lednu byly na druhém místě v prodejnosti.

Myslím že největší jejich zbraní je opravdu záruka, kterou všechny korejské automobilky nabízejí, ale proč to samé nemohou udělat super kvalitní evropské značky? Japonci nabízejí 5 let aspoň za příplatek, [odkaz] ale to třeba u mne moc neřeší, protože moje auta udělají průměrně 40.000 km ročně, takže stejně končím do tří let...
Avatar - white label
27. 2. 2012 23:26
Re: KOROZE i30
Tak to si raději připlať těch 6tis Kč za pětiletou záruku u Golfu, bez omezení km a s méně častými povinnými prohlídkami v autoriziovaném servisu. Proč tohle nenabízí korejci taky netuším... ;-)

Jinak jsi příliš vztahovačný, "domýšlivý" a slyšíš trávu růst. Kde tu kdy Ronault napsal, že nová i30 je šunt, kerý nestojí za řeč?
Zkus to příště naopak, tedy rychleji mysli a pomaleji piš... ;-)
Avatar - white label
27. 2. 2012 00:05
Re: KOROZE i30
Tak nepiš nesrovnatelná přirovnání, viz tvé: "Já mněl možná podobnou zkušenost s Peugeotem a říkám proto, že Peugeot je k ničemu?" Uvažuj trochu, když něco takového napíšeš, následuje logická reakce se zmínkou o tvém podsouvání, že něco zkratkovitě odsuzuju podobně jako jsi to s Peugeotem udělal ty...
Jinak k těm "zázračným" prodejům H/K, viz Ronault...
Avatar - Carlos Santana
23. 2. 2012 13:41
Překvapilo...
Wow, v kombi vypadá opravdu lépe bež v hatchbacku. Sice to už úplně vypadá jako zmenšenina i40. Ale za mě :yes:
Rozbalit vlákno
3
23. 2. 2012 14:12
Re: Překvapilo...
Ten hatch se ještě dá překousnout, ale toto je největší propadák roku a máme teprve únor.
23. 2. 2012 15:55
Re: Překvapilo...
Počkej, ty určuješ, co je designový vítěz nebo propadák roku? Jé, tak to mě těší, že tě poznávám...
Avatar - Carlos Santana
23. 2. 2012 16:03
Re: Překvapilo...
Je to tvuj nazor, rekls nam ho, neberu ti ho... Kazdej mame svuj ;-)
23. 2. 2012 14:53
tohle odsoudi
i40 kombi do propadliste dejin
nizsi stredni prerusta uz dlouho, ale pokud uz je to rozmerove stoprocentni alternativa stredni tridy, zacinam se ptat po smyslu aut dnesni tzv. stredni tridy (ted nemyslim ty, ktere naopak prerustaji do vyssi stredni)
Rozbalit vlákno
3
Avatar - 3_diamanty
23. 2. 2012 15:03
Re: tohle odsoudi
dobra poznamka

auta nizsej strednej triedy sa uz hraju na strednu tiredu a auta strednej triedy uz prerastaju vyssiu strednu triedu, tiez by ma zaujimalo co tym automobilky sleduju ;-)

a potom sa cudujeme ze vyrobcovia vo vyssej strednej triede koncia, bodaj by nie ked ponukaju auta strednej triedy ktore su vacsie ako ponukali kedysi vo vyssej strednej triede - sami sa kanibalizuju
23. 2. 2012 19:17
Re: tohle odsoudi
Tohle odsoudí? KDO? >:D Přes 65% si myslí naprostý opak: Jak se vám líbí Hyundai i30 kombi? Oznámkujte design jako ve škole... Výsledek 65% za 1 = výborný, vynikající, skvělý... :yes:
Avatar - kari.laz
24. 2. 2012 08:41
Re: tohle odsoudi
Inceste, zachovej si alespoň minimum zdravého rozumu a přiznej, že to je prostě nakynutý. To se nevylučuje s tím, že se ti to může líbit.

Je mi hned jasný, jakou ženskou považuješ za vzor krásy, když za vzor krásy považuješ i30 kombi.

[odkaz]
Avatar - Guttalax
23. 2. 2012 15:36
Slátanina
;-) Korci už látají.Něco zmenší,něco zvětší .Je vidět ,že prach dochází. >:D >:D >:D Prodeje ukáží jak jsou polojapončící úspěšní.
Rozbalit vlákno
3
Avatar - 3_diamanty
23. 2. 2012 16:29
Re: Slátanina
korejci na tom neboli nikdy lepsie ako su teraz takze ja by som netvrdil ze im dochadza dych

taketo vykriky ako ten tvoj su dokonalou nazornou ukazkou strachu inak si to neviem vysvetlit, pisat ze im dochadza dych ked su na vrchole a dalej rastu moze len nejaky nevzdelany lolo ;-)

ked pride kia optima a ceed kombi a kupe od ceedu a kabrio a neskor luxusna kia a pripravovane sportove verzie i30tky a i40tky SUV ix45... a dalsie... nezabudni potom sa tu opat zastavit a napisat ze im dochadza dych, zmysel pre humor si cenim >:D :yes:

ked si si nevsimol korejci sa este len rozbiehaju ale ved to casom zistis :yes:
Avatar - kari.laz
23. 2. 2012 16:41
Re: Slátanina
ked, ked, ked, ked, ked, ...... napiš jedou až to bude doopravdy. Každý tvůj příspěvek začíná "ked..." A už asi pět let všechny korejce "rozbíháš" a nezapomněl jsi na to ani ted.

:no: :no: :no:
23. 2. 2012 19:12
Re: Slátanina
A dobře, že nezapomněl... jde hodně v diskusích vidět, O KOM a O ČEM se tady diskutuje nejvíce... i to vše o něčem svědčí! Hyundai je "rozběhnut" doopravdy již nyní. Jestli jsi na leccos ovšem, hochu, nezapomněl prozměnu spíše ty??? ;-) >:-[]
Avatar - Starfighter
23. 2. 2012 17:03
Zadnice
Koukám, že naše jistá moderátorka má zdatnou konkurentku ke své obrovské zadnici.

Neříkejte mi, že tohle mohl designovat člověk, který byl u BMW...
Rozbalit vlákno
6
23. 2. 2012 17:20
Re: Zadnice
No, co si budeme povídat, ona taková X6 není zrovna etalon éteričnosti, že...
Avatar - Starfighter
23. 2. 2012 17:22
Re: Zadnice
Jestli se ti X6 nelíbí teď, tak jí dej čas. Za pár let, s odstupem, se na ní každý bude dívat jinak. Uvidíš :-)
23. 2. 2012 18:29
Re: Zadnice
Ale já nemluvím o líbí/nelíbí, jen mluvím o tom, že i BMW dělá bachratá auta. X6 nebo 5er GT, ani jedno z nich není z nejštíhlejších.
A troufám si říct, že X6 se mi nebude líbit nikdy.
Avatar - 3_diamanty
23. 2. 2012 19:14
Re: Zadnice
X6tka je dizajnovy odpad, hnus ale kedze kazdemu sa paci nieco ine tak nebudme na seba zli :yes:
Avatar - Nerez
23. 2. 2012 21:10
Re: Zadnice
Přesně, tebou jmenovaná auta považuji spolu s novým 1r za nejošklivější výtvory BMW. Pryč jsou doby, kdy BMW dělala pěkná a mně sympatická auta ;-\
Avatar - Blue Sun
23. 2. 2012 19:40
Re: Zadnice
X6 už je nějakých pár let na trhu a líbí se mi čím dál méně. Jestli nějaké auto přímo vyvolává dojem tloušťky, pak právě X6. A je jedno, zda si dám odstup pět, deset nebo padesát metrů... je pořád tlustá.
23. 2. 2012 19:38
Za 1!
Ono ta kola působí opravdu poněkud "mini" dojmem... obvykle to tak u maxi zádí kombíků ale takto podobně vypadá... část tohoto dojmu také tvoří jistý optický klam: barva pneumatiky a karoserie... více by kolo (pneu v černi) vyniklo např. u bílé barvy karoserie, či červené atp. Jinak za oním zadním kolem ona "plochá plocha" působí trochu nudněji, ale jak jinak? Co s tím? Další prolis? Asi ne... takže nakonec jsem spokojen, jak je "zadek" se světly rozumně a fešně vyřešen... Takže za mě za 1... :yes:
Rozbalit vlákno
0
Avatar - PeterLuk
23. 2. 2012 21:15
škoda...
Zatiaľ čo hatcback je celkom pekný a môže sa rovnať sesterskej Kii cee´d, kombi... ;-\
...spredu I40, zozadu mi pripomína MPV, Ford C-MAX.
Spredu je OK, ale ten zadok pôsobí škaredo... na hatchbacku alebo I40 kombi je zadné sklo viac sklonené a preto vyzerajú krajšie... :'-(
Kia síce cee´d SW ešte nepredstavila, no že bude krajší už viem teraz... :'-(
Rozbalit vlákno
0
Avatar - rohYpnol
23. 2. 2012 21:18
Miss 60 90 60
Skvěle zmáknutá designová řada fluidního designu, tak nezaměnitelná s ostatní produkcí, nám předvádí, jak skvělé míry a myšlenky moho vypadat nevhodně, když jsou na nesprávných místech...
Dynamická linka patří do sportovně laděného vozu. Na co si hraje nová i30? Sportovní neznamená, že Hjundaj sponzoruje MS ve fotbale, i když to tak možná někteří zákazníci mohou chápat.
Přesto musím uznat, že oproti minulému designovému průjmu zde máme alespoň originální pojetí. Stálice v podobě Astry SportsToureru, Mégane Grandtour, Octavie či Focusu mohou zůstat v klidu. Golf nemá smysl připomínat.
Velký skok pro Hjundaj, žádný pro třídu kompaktních kombi :-!
Rozbalit vlákno
2
Avatar - Ronault.
23. 2. 2012 22:21
Re: Miss 60 90 60
Jsi moc zlý, nicméně včera jsem byl v Hjundé, sice jen staticky (neschopnost prodejců), ale opravdu velký skok. Sice pár detailů by se našlo, reálně jsem neviděl nic lepšího než u vedle stojící 308, ale určitě proti minulé i30 se udělal obrovský skok.
Jsem ale rád, že jsi vzpomněl Megana, který snad v kombících C segmentu (spolu s Astrou) nemá designovou konkurenci.
Avatar - rohYpnol
24. 2. 2012 17:56
Re: Miss 60 90 60
Vůbec. Jen se snažím nazývat věci pravými jmény. Jaký posun v třídě přinesla nová i30? Správná odpověď je...nic ;-)
Avatar - Wen Věčněžasnoucí
24. 2. 2012 09:56
Mazda 6 vs. rozteklé máslo
Už pod článkem pod novou Mazdou 6 to bylo zmíněno: ano, i oblinkový rozvlněný design jde udělat vkusně a krásně. Korejci, zastavte se u Žaponců a podívejte se na to, jak se to dělá! :-!
Rozbalit vlákno
0
24. 2. 2012 20:49
i30 vs. Octavia
Tak se mi zdá, že disproporční Octávka má odteď na západních trzích utrum. Můžeme jen doufat, že Octavia III bude ještě lepší a znovu se vzdálí Hyundai...
Rozbalit vlákno
4
Avatar - white label
24. 2. 2012 23:08
Re: i30 vs. Octavia
Už vidím tento Hyudai i30 kombi jak v západní Evropě doslova válcuje svými prodeji Octavii Combi (ať už její současnou, nebo příští generaci)... ;-) >:-[]
Avatar - Ronault.
24. 2. 2012 23:52
Re: i30 vs. Octavia
A je to dobrý sci-fi?
Avatar - white label
26. 2. 2012 20:36
Re: i30 vs. Octavia
Výborné, jen až přehnaně ulítlé... ;-)
Avatar - Ronault.
26. 2. 2012 21:29
Re: i30 vs. Octavia
Já teda na sci-fi ani Fantasy moc nejsem, ale teď prý natočil nějaký icescent komedii Já, moje druhé já a i30. A taky můžu doporučit nový detektivní seriál "iTřicet případů majora Toppera"
27. 2. 2012 13:55
určitě mnohem hezčí
než předchozí generaci i30cw, ta se mi nelíbila a taky kvůli velikosti kurfru jsem šel do Ceeda SW. Teď bych si to asi rozmyslel (těch 528l doufám alespoň s dojezdovou rezervou), uvidíme jak bude vypadat nový Ceed SW.
Rozbalit vlákno
1
Avatar - white label
27. 2. 2012 23:27
Re: určitě mnohem hezčí
Věřím, že i Ceed kombi bude hezčí, než i30, u hb je to jasně ve prospěch nového Ceedu...