Za mě ok, tohle bych si v garáži představit uměl, při troše skromnosti. Podle mě vyváženější než hatch... ale to si myslím i o Meganu, Focusu nebo Astře ;-).
To jako fakt? :-O Mě se při pohledu na ty obrázky vybavila pasáž z jednoho nesmrtelného večerníčku, "...fuj, Fíku, ty jsi ale otylý! Cože jsem? O-t-y-l-ý, to jako že seš tlustej... Aha, tak to řeknu rovnou". :-);-)
Ten ponton táhnoucí se ze zadních blatníků přes celý nárazník kolem dokola je brutální.
Na druhou stranu je to prostě produkt globálního věku, odkaz na minulost tam nemá smysl hledat.
Hmm, máš pravdu, že plechu nad zadním kolem je docela dost, snaha o "dynamicky skloněný ponton" je dvousečná. Ale to je nakonec problém i u jiných, viz. třeba Focus. Díky členitému profilu to na renderech vypadá přijatelně... a podle mě lépe, než u hatchbacku, který tam tu masu plechu má taky.
Mám-li být upřímný, pak musím do debaty zatáhnout golfa, když vidím, co se v rámci snahy o "dynamický design" rodí za "buřty", které se snaží dynamiku tvořit komplikovanými linkami a placatým oknem, ve výsledku je to ovšem jen hromada nafouklého zprohýbaného plechu, pak moje oko vždy s uspokojením spočine na těch pár linkách tak spolehlivě a jasně definujcích hatchback a říkám si, díky za golf.
V tomto smyslu jsem taky velmi zvědav na novou designovou produkci škodovky, ty studie vypadaly velmi dobře. Zde vyobrazený Mr. Hyundéé je prostě dalším z řady opuchlin, design v tomto stylu nejlépe zvládá Opel, tam je to ještě drženo v nějaké rozumné proporci (velká kola ve standardu), ostatní soudruzi v kynutí vypadají příšerně, jedno jestli i30, focus nebo megane. ;-)
Golf jako hatchback ok, ale kombi je divné... žádná tvarová jednota, teď v "nové" generaci se tluče přiostřený předek s kulatým zadkem, k tomu podivný tvar světel... tady bych dal jednoznačně přednost Octavii, případně se podíval na Golf + nebo Touran. Upřímně toho docela lituju... Golf je technicky lepší než Octavia a současné ceny jsou zajímavé, ale kombík mi prostě do oka nepadl. Také s velkým napětím čekám na novou Octavii, tamtamy z Boleslavi říkají, že se je na co těšit :-).
Focus v kombíku se mi líbí, je to takové malé Mondeo, kompaktnější a více chic. A Megane... ten se teď hodně vylepšil drobnou retuší předních světel, Grandtour je pro mě určitě nejhezčí z celé modelové řady.
S akt. golfem v kombi souhlas, proporčně o.k., ale předek se zadkem designově nepasují, on ten zadek sám o sobě je kvůli světlům dost chabý.
A ano, focus HB je nakynutý tragéd, v kombi jsou proporce lepší, dost mu v optickém odlehčení (navození správných proporcí) pomáhá černý plastový spodek, na druhou stranu ten plast zas není žádný vrchol estetiky, vypadá to levně.
Ale nesouhlas s megane, jak pětidveřový tak kombík jsou typičtí reprezentanti stylu opuchlina, kombi je o chlup lepší ale HB je z hlediska základní linky a proporcí pro mě doslova nestravitelný.
První dva odstavce se shodneme :yes: , snad jen ten plast u Focusu na mě nijak tragicky nepůsobí, aspoň na první pohled.
Co se Megane týče, pro mě není ani tak opuchlina, spíš mi přijde to auto úplně bez výrazu. Laciná stříbrná přední světla, žádná maska, nevýrazný zadek bez jakékoliv markanty. Oproti tomu Grandtour má nějakou "osobnost" - zadní světla jsou zajímavá a architektura zádě celkem podařená. A předku dost pomohl facelift předních světel. Na špičku třídy (Astra, Octavia, Focus) to ještě není, ale pro mě je Megane Grandtour celkem fajn, s ohledem na jeho cenu.
>:D vyzerá to dynamicky,iste to prospieva samotnej tuhosti karosérie, ale neviem, či ste sedeli niekto vzadu - človek je tam doslova utopený a výhľad nič moc - z pohľadu dospelého daj daj - ak tam posadíte dieťa, nečudujte sa, že nevie obsedieť, keď vidí veľké kulové. Z tohto pohľadu považujem za najkrajšie kórejske kombi chevrolet cruze - a to som ho videl iba na jednej fotke ;-) vrchol tohto dizajnu je land rover evok, ale i sportage od kie vyzerá dosť tankoidne. V každom prípade môže sa to páčiť :-)
Přesně tak! Právě tohle zřejmě vyřadí novou i30 z adeptů na rodinné kombi. Děti uvidí prd. Můj starší syn miluje auta a při jízdě sleduje provoz, tady by nic neviděl. Z hlediska výhledu dětí ven je na tom nejlépe Roomster.
Souhlasím. Vypadá líp, než hatchback. Je tu víc optické harmonii. Prostě normální kombik, který jako celek vypádá dobře. Když ta cena s normalními motory a naladění podvozku budou dobré, tak proč to nekoupit? Žádný důvod mi nenapadá. Za své peníze s normalním dosavadním benzínem 1.6 zcela bežné a normální auto. Dle mě tento kombik bude bezproblemově konkurovat jak Focusu tak Octavii v kombajnu.
Jak velký to má na fotce kola? Předpokládám, že na promo fotce budou jedny z těch největších. A i tak to vypadá téměř směšně, vypadá to jak když tam jsou o dvě čísla menší kola. Je to prostě plnotučný buřt a nedokážu si to představit na základních plecháčích.
Túto kritiku môžeš vysloviť na adresu 80% nových áut. Zober si Octaviu so základnými plechovými 15kami, to je na zaplakanie. Na základných plecháčoch by nevyzeral dobre ani Aston Martin (ak by plecháče v základe dával... >:D ).
Přesně. Nečekal jsem, že to někdy řeknu, ale koncernová auta mi designově přijdou jako jedny z mála hezkých, štíhlých a elegantních. Všude jinde se karosují pontony oslavující Helenu Růžičkovou v jejich nejlepších letech a mě z toho bolí oči...
No, zrovna u menších kombíků to může být záměr. Menší kolo udělá větší zadek. Záleží, na co letí zákazníci, zda dávají přednost sportovnějšímu vzhledu nebo většímu objemu. Nevím, jaký zájem u potenciálních zájemců o auta převládá. U ženských teď jasně vede první varianta. :-)
Bohužel, dneska se všechny auta designují na velká kola. Nevím proč ;-\ Na velkých kolech trpí u většiny aut (čest vyjímkám) komfort. Ne všude v Evropě jsou kvalitní silnice, 8-s kde je to jedno, jak jsou kola velká.
V neposlední řadě hraje roli i cena nové gumy. Hlavně u aut, které se kupují kvůli ceně, jako je hjundéé bude pak majitel koukat, až vysolí 20000 za nové gumy.
Přesně tak, pokud pomineme negativní vliv na hmotnost a spotřebu, jsou větší kola vždy výhodou. Problém je na straně cen, které lezou chvílemi do závratných výšin.
Nemluvíme samozřejmě o nízkoprofilových, kde trpí komfortem jakýkoliv palcový rozměr.
Ale jo to je přece jasné, záleží na třídě auta. Někde je základ 14" a někde 17", další zvětšení kola musí zákonitě snížit profil pneumatiky, potažmo komfort. Jenom mě štve, že potom to auto na těch základních kolech vypadá, tak nějak divně. Jsou malá a moc utopená :-(
Zkus to porovnat oboustraně. Zatím byly prezentovány jen fotky vrcholných verzí a ty to porovnáváš se základní octou. Počkej na fotku základní hjundéé na patnáctkách plechách a základní barvou.
no nezazdili to jako minule, pokud dojde ještě na nějaké to 1,6 gdi turbo a trochu doladí ceny, bude to zřejmě po octavii nejprodávanější vůz nižší střední. sakra - focus, golf, astra - budíček !!! ;-):yes:
Dle fotek to vypada na vyrazne vetsi kufr nez stavajici I30, nedivil bych se hodnote blizici se 500l. Konecne plnohodnotny souboj s Octavii kombi :yes:
Osobne mi ten vlnovej styl nesedi, ale co uz...
Kazdopadne udelat kombajs na platforme HB tak, aby nevypadal jako Karosa s batohem, to uz je tvrdsi orisek.
Tady to moc nevyslo, zad je tezka a nehezka. I kdyz oproti C4 HB...
Ale co je na teto generaci i30 nejhorsi - to je ta predni rozsklebena drzka. :no:
Celkom sa im to podarilo, len ako píše kari.laz vyššie, zadné kolesá sa už v tej mase trochu strácajú a vyzerá to ťažkopádne. Kompaktným kombíkom dizajnovo aj naďalej kraľuje Astra. :yes:
Ať se na to auto dívám z jakékoliv strany, tak tohle se tedy opravdu nepovedlo. Fluidní tvary se prostě na kombi nehodí. Člověk pomalu neví, zda je to auto už nabořené a až to bude stát neumyté někde před Tescem to bude asi pohled...
Neber to špatně, ale přiznej si že ti nejvíce vadí znak na kapotě, většině lidí se to líbí. Já bych si to nekoupil, protože je to Hyundai, ale problém v designu rozhodně není.
S čistým srdcem ti napíšu, že se mi to nijak zvlášť nelíbí. Zaprvé nejsem příznivec "rozteklého" designu a měl jsem k tomu výtku i pod článkem o novém Volvu V40. Zrovna tak mě dokonale odpuzují stříbrné plasty v interieru. A to jak u Korejců, tak třeba u některých Fordů. Nejsem ani příznivcem UFO interieru ala nový FF III. No a nakonec se mi nelíbí u nových modelů ten nafouklý design, kde to vypadá jak šiška houskového knedlíku na kolech. Bohužel není moc automobilek, co by uměli dneska udělat auto, co vypadá Štíhlé, lehké a ne jak nakynuté. U této i30 je to obzvláště v zadních partiích extra nakynuté. Jsem v tomto dost konzervativní a například se mi neskutečně líbil koncept Vision D, který byl velice jednoduchý, s hranami a ne rozteklinami. O to víc mě to mrzí u Volva, že u nových modelů začíná jít také smětem oblin. A i proto nejsem kamarád z každým Francouzským autem, ikdyž jsem prozatím vždy u nich našel nějaké, které mě zaujalo.
Golf Kombi je jedno z méně povedených kombi, dokonce ten zadek by jsem hodnotil jako jeden z nejméně povedených. Sice netrpí tím "nakynutím" ale nepovedl se. Doufám, že v nové generaci se na kombi více zaměří a odladí to podobně jako například u passatu, kde je kombi povedenější než sedan.
Nějak mě ta doba zaoblení nechytila. Sice mám P607, který rozhodně není hranatý, ale také nemá skoro žádné "zdokonalovací" obliny a v interieru netrpí na stříbrné plasty, nebo ufo design. Podle mě je úspěch koncernu VW právě v té jednoduchosti tvarů a poslední dobou zatím zůstávají jako jedni z mála, kteří se drží jiným směrem a nejdou na vlně oblin.
Ta i30 v kombku má být jako ta kráska??? >:D
Jestli máš vkus s podobnou slabostíi na "překynuté" ženy, tak ti "plnou krásu" tvých dosavadních partnerek rozhodně nezávidím... >:-[]
Jestli si v životě potřebuješ obhajovat volbu podle svého vkusu tím, že víš (subjektivně) i o "méně atraktivních" alternativách, tak to je cesta do pekel... ;-)
Chceš diskutovat pod i30 v kombi o něm, nebo od něj raději odpoutávat pozornost vymezováním se vůči designu Golfu variant? Napsal jsem snad někde něco o tom, že Golf Variant je krasavec?
Zkus diskutovat věcněji, nebo si začnu myslet, že je na tvém avataru opravdu tvoje fotka... :*) >:-[]
Samozřejmě že je to moje fotka!Něco proti?Apropo ve většině diskusí se auta srovnávají, ale i tak se ti omlouvám že jsem použil Golfa.Příště se zeptám co tě nepopudí.To není tvoje foto to na Tvém avataru?
U toho doktora by to až tolik nevadilo, horší už by to mohlo být v partnerském vztahu..., ale jako heterosexuál to nedokážu zcela objektivně posoudit... ;-) >:-[]
Líbí se mi ta jejich zoufalá a marná snaha udělat konečně pořádné auto, najmeme lidi z Evropy, ty nám to nakreslí, vyzkouší a vyrobí, potom přijde korejský odborník a řekne: DČ, ř?@ äLü t ?…Čä a výsledkem je nechutná tlustá berta [odkaz] :no:
Hele, tobě nějakej Korejec přefik manželku? Jinak si tvůj postoj nedokážu vysvětlit. Jako nenávidět nějakou značku auta tímhle způsobem je fakt na palici...
Spíš než koukat na ceníky a parametry, se zkus projet..
A v žádném případě ta snaha není marná. A pokud se ostatní automobilky neoprostí od svého povýšeneckého názoru, ostatně jako většína zde diskutujících, může brzy narazit. Ať už se nám to líbí nebo ne.
Trh brzy ukáže, ale jízdní vlastnosti, výbavy, ceny i design a hlavně pětiletá záruka přesvědčí spoustu lidí a firem, že právě tyto vozy jsou pro ně to pravé.
Ale když už chceš koukat na ceník tak nezapomeň na havarijní pojistku s nulovou spoluúčastí a zákonným pojištěním zdarma, když k tomu připočteš náhradní auto zdarma, nude málo běžných lidí, nebo firem, které na to neuslyší....
...čím víc pruhů, tím víc Abimbas... Hundeeee...
Co dodat? Když se podívám na naši krásnou Evropu a její produkci, tak které auto je "stejné"? Pojdme na to: okem do Opla - je svůj, VW - Titán s neochvějným postavením a to právem, Renault - je osobnost, Peugeot - krása, Ford - no kapek over the planet, ale opět origo, Citroen - elegance, origo, Škoda, byt pod taktovkou matky - je svá s geny vw......
....ale tohle plechobití - a interier...... asi to bijou kucí podle hesla "jako rejže rejži" .... když budu chtít vůz s tímto interierem, koupím si origo Opel. Ne, souzi, to ne. Na oko dobré než to k oku přihneš blíže.... ale to Abimbasky z tržnice taky.
Dnes, včera, zítra - Hjende ne....... a to moje první auto bylo parádní Hyundai Pony v červené perleti, spojlerem vzádu a jednapětkou atmoškou..... škoda.... rejžaboys to mrví.
V kontextu tvého příspěvku mne tak napadá, že s Ceedem a první i30 trochu důrazněji otevřeli dveři evropy. Nyní patrně získali dojem, že dveře jsou dokořán a vstoupili s plnou parádou, akorát že chlapci asi trochu posilovali a vybourali u toho futra. No prostě to přehnali.
To je přesně řečeno. Já si nemohu pomoct, ale v každém novém Hyundai z poslední doby vidím Focuse III a snahu ho ještě překonat. U KII je jakoby vzorem VW - tedy značka. Uměřenost třeba RIA je ovšem sympatická, totéž platí por Sportage, ale.....už ten nový Cee´d se jakobyutrhl ze řetězu.
Snaha zaujmout přehnanými a samoúčelnými křivkami je znakem levné produkce. To by si hoši z jihu Korejského poloostrova měli uvědomit. Pčřipomíná mi to dobu, kdy byly hitem přenosné audiosystemy (tedy magneťáky s rádiem a CD v jednom) a kdy korejská produkce jela na šílených tvarech připomínajících Transformers a Sony nebo Panasonic (prémie nepočítaje) měli hladké krabice, zato (soňáka jsem měl, je to "moje" značka s vyjímkou telefonů) to perfektně hrálo, malo to slušný parametry, nekazilo se to a fungovalo by to dodnes, kdyby to nezestárlo mentálně....předchozí Hyundaie (zejména ta třicítka nebo například Getz a nesmím zapomenout na svého času jediný hezký maličký sedan - Accent) se mi líbily podtatně víc. Bohužel, to samé mohu říct i Fordu. Na druhou stranu, kde se design hnul podle mého vkusu správným směrem je nesporně Opel - když si vedle Hyundaie postavím Astru a zejména porovnám kombíky, je to někde jinde. A to samé bych řekl o korejských Chevroletech - Cruze je podle mně designově zdařilejší auto a to dost výrazně.
Nemyslím, jedn za 18 a druhý za 20 (ale bez dvou). Ford a Hyundai - spřízněni volbou, danou pojetím globálního světa....nakonec pro obě značky jsou ty priority podobné - USA, Čína, Evropa - domácí trh je v tomto případě nejmíň důležitý.
Žiadny strach. Hoci hjundé na prvý, povrchný pohľad skopírovalo základné črty focusu, pri dôkladnom porovnaní fotiek je však viditeľné, ktorý dizajn je dotiahnutý do konca. Hjundé bude vyzerať za pár mesiacov rovnako staro ako napríklad astra.
Oni totiž neumí nic jinýho než kopírovat.Počkaj až s čím vyleze konkurence a pak to jednoduše obšlehnou a tím šetřej náklady na vývoji.Ne ,že by obšlehli celý auto,ale takhle to dělali,když chtěli s i30 a ceedem prorazit v evropě.Rozebrali golfa,focuse a astru,zkopčili co se jim hodilo,nakombinovali a složili.Když rozebíráš korejce tak to vidíš,všechno už bylo v něčem použitý.To samí turbobenzíny.Dávaj si s nima na čas,proč asi.
Ale ale s těmi "kopírkami" ... zase polovičaté nesmysly, ohrané až vyčpělé argumenty... Kdo od koho se skutečně bude a možná již učí? "Ředitelé výrobních závodů BMW veřejně chválí příkladné výrobní metody značky Hyundai. Christian Klingler, člen představenstva Volkswagen pro oblast prodeje, dává pokroky dosažené značkou Hyundai za příklad pro vlastní práci: "Hyundai je číslo 1, OD NĚJ SE můžeme UČIT."
A myslím, že bude ještě třeba také od Jihokorejců okopčit: bezhlučné nastavování volantíku: Šéf Volkswagenu Martin Winterkorn u zkoušky nastavení volantu nové i30: "BMW to neumí, my to neumíme." !!! >:-[]
Co vše se může a bude Evropa učit od Jihokorejců??? ;-)
Ty máš problém s komplexným chápaním reality, ale to jasné už nejaký ten piatok. Vari nepoznáš priaťelské povzbudzujúce gesto v podobe pochvaly pre outsiderov? 8-s
Nejde ani tak o to, kolik automobilových patentů má např. Škoda vs. Kia, ale o to kolik jich má koncern VW a kolik koncern Hyundai... ;-)
Každopádně ten největší patent mají korejci, myslím ten "patent" na kopírování... >:-[]
Ať se propadnu třeba do západního Německa, jestli první kopírku nevymysleli někde v Asii... >:D
Spíš než z talentu to vychází z historie... Nezapomeň že korejci začli s výrobou aut až na konci šedesátých a v průběhu sedmdesátých let a to licenční výrobou - Ford, Fiat, Opel, později ještě Mazda... Když si uvědomíš jak velká propast v minulosti mezi "klasickými" automobilkami a nimi je, vidíš že kromě velkých investic do vývoje musí zapojit i nákup technologií a patentů a reingeneering =)
Ale neboj, kopírování je to co šlo všem automobilkám vždycky dobře... Jen škoda, že koncernová politika VW je konzervatismus... trocha odvahy by se hodila
Právě podle toho mimořádně rychlého pokroku je jasné, že korejci museli kopírovat mimořádně intenzivně, ať už legálně (nákup technologií a patentů, nebo "nelegálně"...
to tu zase mame reciciky o obeznosti a tlstosti...
zase biela nalepka, jelito a pod. sa hraju na dizajnovych "panov" nj hosi__neni tam znacek vw a uz to je hnusne, tlste a pod.
tak podme porovnavat...
[odkaz]
[odkaz]
[odkaz]
[odkaz]
[odkaz]
takze troska sudnosti pani...
viem, je vam z toho tazko, ze Hyundai spravil proporcne velmi elegantne kombi a bez pochyb to bude velmi slusne predavane auto vo svojej triede...
Naprosto přesné, Chester! Ostatně, pak se můžeme divit, že design upadá, když všichni experti sedí na www.auto.cz...
A taky mě napadá cosi o kyselých hroznech a liškách, chválících svůj ocas. ;-)
Díky za odkazy na 3 nakynutá a 2 nenakynutá auta. Z těch tří nakynutých aut, je nejnakynutější právě i30, ale Focus je ve velmi těsném závěsu, takže nezoufej, designově jasně nejlíp to nakynutí zvládla Astra. :yes:
Doporučuji hned několik výstižných příspěvků (od jiných nicků) v diskusi na téma nakynutosti tohoto i30, jen se vážně obávám, že je při své tradiční diskusní jednoduchosti je také nebudeš schopen strávit... :*);-)
P.S. Mimochodem slovo "hnus" apod. v těchto souvislostech zásadně nepoužívám, takže se raději prober z toho svého osobního zklamání, že tady naprostá většina tento design nechvalořečí...
Osobne bych dal prednost asi tomu Focusu, ale jinak s Atstrou asi nej. Hyundaii kombi nedela dobre ta klesajici linka pod zrcatkama a pak hodne stoupajici, coz ma za nasledek, ze na fotkach vypada tlustci nez bude ve skutecnosti. Na hatchbacku to vypada dobre.
Tak jsem si to poctivě odklikal... To ještě jde, tohle také, Focus, hmm, Octavia je opravdu krásná a kliknutí na i30, to je jako dostat facku...člověk jenom kroutí hlavou nad tou hrůzou.
Ale ty už radši nikam nechoď, nebo to dopadne jako posledně s tím zánovním Golfem Variant zaparkovaným před vaším panelákem, když jsi přišel nečekaně spíš z šichty... :*) >:-[]
>:-[]:yes:
Spíš se snažil dokázat, že to tak není, ale nějak to nedopadlo, ovšem za jeho diskusní medvědí službu pro i30 kombi si palec nahoru rozhodně zaslouží... :yes:;-)
Jako důkaz že jako největší knedlík působí i30 to je naprosto výstižné. Takže jsi potvrdil to, co se tu probírá a to, že králem "nakynutí" je nová i30.
ze kral "nakynuti" >:D ale kare, to nemyslis vazne__to je nejaky novy pojem pre dizajnove proporcie??? chces mi odprisahat, ze i30 je z tychto vozidiel najskaredsie auto?
Naprosto s klidným svědomím ti napíšu, že i30 je z těch tebou jmenovaných nejošklivější a nejnapuchleší. Sice Golf má dost ošklivý ten zadek, ale jako celek nepůsobí jako kynutý knedlík. FF III mi také v této generaci nesedí, ale pořád ho řadím před i30. Astře zaoblené tvary docela sedí a dokázali se s tím poprat asi nejlépe. Octavia je sice stará škola, ale pořád vypadá k světu a nevypadá, že má vzadu nádor. Prostě to u i30 nedopadlo moc dobře.
Z těch tvých odkazů mi vychází jako přijatelná jedině Astra. Focus s Hyundaiem jsou prostě ošklivá auta. Octavia už hodně zestárla, ač má design docela nadčasový, její doba už je pryč. A Golf Variant je ošklivý i zastaralý. Pěkný kombík v nižší střední aby jeden pohledal.
Chcel som tiež hodiť pár fotiek zozadu, spravil si to za mňa.
Pri snahe o objektivitu (v rámci subjektívnej kategórie dizajnu) to najlepšie dizajnovo zvládli v Russelsheime. Astra je najdlhšia a napriek tomu tú zadnú časť zvládla najlepšie a dá sa označiť za peknú.
Golf je už viditeľne dizajnovo starší, naviac vyváženosť hatchu tam nikdy ani nebola (G5 či G6), je to neforemné a fádne.
Focus je presný opak Golfu: lepší kombi ako hatch, ale aj tak to nie je príklad vyvážených elegantných línií.
Octavia má jednoznačne najväščiu zadnicu, jednoduché plynulé línie ani veľa zamaskovať nemôžu, napriek tomu sa so zadaním vyporiadala so cťou a napriek primárnej účelovosti sa dá nájsť aj trocha elegancie.
i30 je jasne najmodernejšia, čo je dvojsečná zbraň. Trend káže veľa kriviek, prelisov, skrátka rozbiť jednoduché plochy á la Golf niečím zaujímavým, súčasne ale snaha o svalnatosť (bokov či blatníkov) robí medvediu službu optickému objemu karosérie a utápa i inak veľké kolesá.
Moje dizajnové poradie:
1. Astra
dlho nič
Octavia
Focus
i30
Golf
V podstatě souhlas, z "opuchlých" je na tom Astra nejlíp, viz i má předchozí reakce. Golf by se jako Variant neměl vůbec nabízet a tuto roli by měla přebrat Jetta Variant.
Tak nějak se tady zapomíná na kombík desetiletí kompaktní třídy a to Megane Grandtour.
Nicméně i30 v kombíku nevypadá nejhůře. dá se říct, že se s tvým žebříčkem ztotožňuju. Ještě čekám na verzi kombi C´eedu, v odcházející generaci se mi velmi líbil, tak uvidíme, jestli udrží kvalitu.
Pred Golfa alebo Octaviu si ešte mohol dať Megana
[odkaz]
Takto pekne vidno aký je už koncernový dizajn starý. Golf Variant bola akási improvizácia, Octavia II (pred hnusným fl.) má veľmi podarený dizajn, ale už dosť presluhuje a je to len o dôstojnom starnutí. To, že koncern si môže dovoliť predávať Golfa a Octaviu bez generačnej obmeny aj 10 rokov, je síce pekné, ale chváliť tu ich prezretý dizajn je trochu úbohé. 8-s
Ono stačí zkritizovat nespornou opuchlost této i30 a hned se z toho udělá chvála koncernového designu, klasický kolorit zdejších diskusí. Antikoncernfuns se prostě bez konfrontace s koncernem neobejdou ani v diskusích pod články se kterými koncern nemá nic společného, viz i tato diskuse... ;-)
Nevím jak s korozí, ale designově je rozkvetlé dostatečně už teď... >:-[]
P.S. Tím ovšem neříkám, že je to "hnus" apod., takové výrazy u nových vozů zásadně nepoužívám , ty nechávám vyhrazeny skutečným "antifuns" různých značek... ;-)
Souhlasím, slovo hnus bych konkrétně u tohoto auta také nepoužil, zase tak špatné to není ;-) Popravdě řečeno nic to nemění na tom, že je to designová zplácanina! >:-[]
Nevím jak moc víš o čem píšeš, ale já mám pár i30 ve flotile (Škodovek více) a ani jedna i 30 nemněla žádný problém s korozí, překvapivě ani poruchu (pokud nepočítám nalitý benzín do nafty, nebo vybitou baterku od světel, ale zaměstnance nemůžeš pořád hlídat), kromě jednoho pronlému s přístrojovou deskou, který vyřešila záruční výměna. Což se pro mne s velkou lítostí nedá říct o škodovkách :-(
A jéje, další diskusní prodejce Hjundééé inkognito! >:D
Proč se té práci nevěnujete raději na salonech, viz zkušenost Ronaulta a jeho marná snaha svézt se v předváděčce i30. >:-[]
Promiň nejsem prodejce... A jestli Tě to potěší ani sám nejezdím v korejském ani v evropském autě... A osobně mě štve, že v AutiBild žebříčku už dva roky po sobě Hyundai porazil mou oblíbenou japonskou značku, ale má právo i důvod... Udělali obrovský posun dopředu..
Zkušenosti Renoulta neznám, protože jsem jen zahlídl nějakou zmínku bez popisu, ale vidím to tak stejně jako kdybys řekl rohlíky jsou hnusné, protože prodavačka v krámku na rohu ulice mi je nechtěla podat, když do regálu strkala bochníky chleba....
Já mněl možná podobnou zkušenost s Pougeotem a říkám proto, že Peugeot je k ničemu? Tohle je o lidech a ne o autech...
Ale já nikde nepsal, že je nová i30 k ničemu, a už vůbec ne jen proto, že má někdo opakovaně špatnou zkušenost s jedním zastoupením Hyundaie. To se mi jen ty snažíš marně podsunout... ;-)
Vůbec nikomu nic nepodsouvám a původní reakce nebyla na tebe, ale na rappera.
Naopak Ty tady každému podsouváš, že je placený korejci.
Jinak Ronault určitě i30 brzy vyzkouší, nebo už vyzkoušel. Jak to tak vypadá, prodejců Hyundaie bude za chvíli stajně jako prodejců Škodovek, protože ty auta se prodávyj jako housky na krámě.. (stejně jako třeba Logan, nebo Thalia, což je pro mne naprosto nepochopitelné)
Co je na tom nepochopitelné, Dacie si na nic nehrají, jsou to lowend se vším všudy, dobrý poměr hodnota/cena. Stejně jako tomu bývalo u levných Hyundaiů. Taky by se dalo říct, že je to nepochopitelné, že si je někdo kupoval?
A tvrzení, že se prodávají jako housky na krámě...? Řiď se fakty. Prodeje za loňský rok se nijak nevymykají jiným dovozovým značkám v čele, Hyundai čerpá z hraní si na domácí značku a velmi velmi silné mediální masáže. A jak to vypadá, když se Hyundai či Kia začnou prodávat za cenu normální u konkurence jde vidět na i40. Kolik jich v lednu prodali? 30? To je o dost méně než 508 a stejně jako končící Laguna, nemluvě o tom, kde jsou ostatní. Inu výše si už nikdo nebude připláct za průměrnou techniku s názvem Hyundai.
No vidím, že stejně jako na jiných diskuzích týkajících se korejců, nemá cenu s vámi diskutovat. Doufám že pánové v evropských automobilkách si dají větší pozor a nebudou stejně jako vy tady jen tvrdit "je to šunt, který nestojí za řeč" protože bych jim nikdy nepřál aby pak mněli zbytečně těžkou hlavu. Pokud vám to ještě nedošlo, nechválím korejce, jen se vám snažím naznačit s chladnou hlavou problém, který tady reálně vzniká vašim oblíbeným konzervativním značkám...
Ale asi přece jen malý úspěch tady je ;-) správně jsi sám řekl: " jiným dovozovým značkám v čele". Moje připomínka o houskách nebyla ani tak na i40, která je na trhu půl roku, jako spíše na i20, i30, které třeba v lednu byly na druhém místě v prodejnosti.
Myslím že největší jejich zbraní je opravdu záruka, kterou všechny korejské automobilky nabízejí, ale proč to samé nemohou udělat super kvalitní evropské značky? Japonci nabízejí 5 let aspoň za příplatek, [odkaz] ale to třeba u mne moc neřeší, protože moje auta udělají průměrně 40.000 km ročně, takže stejně končím do tří let...
Tak to si raději připlať těch 6tis Kč za pětiletou záruku u Golfu, bez omezení km a s méně častými povinnými prohlídkami v autoriziovaném servisu. Proč tohle nenabízí korejci taky netuším... ;-)
Jinak jsi příliš vztahovačný, "domýšlivý" a slyšíš trávu růst. Kde tu kdy Ronault napsal, že nová i30 je šunt, kerý nestojí za řeč?
Zkus to příště naopak, tedy rychleji mysli a pomaleji piš... ;-)
Tak nepiš nesrovnatelná přirovnání, viz tvé: "Já mněl možná podobnou zkušenost s Peugeotem a říkám proto, že Peugeot je k ničemu?" Uvažuj trochu, když něco takového napíšeš, následuje logická reakce se zmínkou o tvém podsouvání, že něco zkratkovitě odsuzuju podobně jako jsi to s Peugeotem udělal ty...
Jinak k těm "zázračným" prodejům H/K, viz Ronault...
i40 kombi do propadliste dejin
nizsi stredni prerusta uz dlouho, ale pokud uz je to rozmerove stoprocentni alternativa stredni tridy, zacinam se ptat po smyslu aut dnesni tzv. stredni tridy (ted nemyslim ty, ktere naopak prerustaji do vyssi stredni)
auta nizsej strednej triedy sa uz hraju na strednu tiredu a auta strednej triedy uz prerastaju vyssiu strednu triedu, tiez by ma zaujimalo co tym automobilky sleduju ;-)
a potom sa cudujeme ze vyrobcovia vo vyssej strednej triede koncia, bodaj by nie ked ponukaju auta strednej triedy ktore su vacsie ako ponukali kedysi vo vyssej strednej triede - sami sa kanibalizuju
Tohle odsoudí? KDO? >:D Přes 65% si myslí naprostý opak: Jak se vám líbí Hyundai i30 kombi? Oznámkujte design jako ve škole... Výsledek 65% za 1 = výborný, vynikající, skvělý... :yes:
korejci na tom neboli nikdy lepsie ako su teraz takze ja by som netvrdil ze im dochadza dych
taketo vykriky ako ten tvoj su dokonalou nazornou ukazkou strachu inak si to neviem vysvetlit, pisat ze im dochadza dych ked su na vrchole a dalej rastu moze len nejaky nevzdelany lolo ;-)
ked pride kia optima a ceed kombi a kupe od ceedu a kabrio a neskor luxusna kia a pripravovane sportove verzie i30tky a i40tky SUV ix45... a dalsie... nezabudni potom sa tu opat zastavit a napisat ze im dochadza dych, zmysel pre humor si cenim >:D:yes:
ked si si nevsimol korejci sa este len rozbiehaju ale ved to casom zistis :yes:
ked, ked, ked, ked, ked, ...... napiš jedou až to bude doopravdy. Každý tvůj příspěvek začíná "ked..." A už asi pět let všechny korejce "rozbíháš" a nezapomněl jsi na to ani ted.
A dobře, že nezapomněl... jde hodně v diskusích vidět, O KOM a O ČEM se tady diskutuje nejvíce... i to vše o něčem svědčí! Hyundai je "rozběhnut" doopravdy již nyní. Jestli jsi na leccos ovšem, hochu, nezapomněl prozměnu spíše ty??? ;-) >:-[]
Ale já nemluvím o líbí/nelíbí, jen mluvím o tom, že i BMW dělá bachratá auta. X6 nebo 5er GT, ani jedno z nich není z nejštíhlejších.
A troufám si říct, že X6 se mi nebude líbit nikdy.
X6 už je nějakých pár let na trhu a líbí se mi čím dál méně. Jestli nějaké auto přímo vyvolává dojem tloušťky, pak právě X6. A je jedno, zda si dám odstup pět, deset nebo padesát metrů... je pořád tlustá.
Ono ta kola působí opravdu poněkud "mini" dojmem... obvykle to tak u maxi zádí kombíků ale takto podobně vypadá... část tohoto dojmu také tvoří jistý optický klam: barva pneumatiky a karoserie... více by kolo (pneu v černi) vyniklo např. u bílé barvy karoserie, či červené atp. Jinak za oním zadním kolem ona "plochá plocha" působí trochu nudněji, ale jak jinak? Co s tím? Další prolis? Asi ne... takže nakonec jsem spokojen, jak je "zadek" se světly rozumně a fešně vyřešen... Takže za mě za 1... :yes:
Zatiaľ čo hatcback je celkom pekný a môže sa rovnať sesterskej Kii cee´d, kombi... ;-\
...spredu I40, zozadu mi pripomína MPV, Ford C-MAX.
Spredu je OK, ale ten zadok pôsobí škaredo... na hatchbacku alebo I40 kombi je zadné sklo viac sklonené a preto vyzerajú krajšie... :'-(
Kia síce cee´d SW ešte nepredstavila, no že bude krajší už viem teraz... :'-(
Skvěle zmáknutá designová řada fluidního designu, tak nezaměnitelná s ostatní produkcí, nám předvádí, jak skvělé míry a myšlenky moho vypadat nevhodně, když jsou na nesprávných místech...
Dynamická linka patří do sportovně laděného vozu. Na co si hraje nová i30? Sportovní neznamená, že Hjundaj sponzoruje MS ve fotbale, i když to tak možná někteří zákazníci mohou chápat.
Přesto musím uznat, že oproti minulému designovému průjmu zde máme alespoň originální pojetí. Stálice v podobě Astry SportsToureru, Mégane Grandtour, Octavie či Focusu mohou zůstat v klidu. Golf nemá smysl připomínat.
Velký skok pro Hjundaj, žádný pro třídu kompaktních kombi :-!
Jsi moc zlý, nicméně včera jsem byl v Hjundé, sice jen staticky (neschopnost prodejců), ale opravdu velký skok. Sice pár detailů by se našlo, reálně jsem neviděl nic lepšího než u vedle stojící 308, ale určitě proti minulé i30 se udělal obrovský skok.
Jsem ale rád, že jsi vzpomněl Megana, který snad v kombících C segmentu (spolu s Astrou) nemá designovou konkurenci.
Už pod článkem pod novou Mazdou 6 to bylo zmíněno: ano, i oblinkový rozvlněný design jde udělat vkusně a krásně. Korejci, zastavte se u Žaponců a podívejte se na to, jak se to dělá! :-!
Tak se mi zdá, že disproporční Octávka má odteď na západních trzích utrum. Můžeme jen doufat, že Octavia III bude ještě lepší a znovu se vzdálí Hyundai...
Už vidím tento Hyudai i30 kombi jak v západní Evropě doslova válcuje svými prodeji Octavii Combi (ať už její současnou, nebo příští generaci)... ;-) >:-[]
Já teda na sci-fi ani Fantasy moc nejsem, ale teď prý natočil nějaký icescent komedii Já, moje druhé já a i30. A taky můžu doporučit nový detektivní seriál "iTřicet případů majora Toppera"
než předchozí generaci i30cw, ta se mi nelíbila a taky kvůli velikosti kurfru jsem šel do Ceeda SW. Teď bych si to asi rozmyslel (těch 528l doufám alespoň s dojezdovou rezervou), uvidíme jak bude vypadat nový Ceed SW.